Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
So quiet..(xxx) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

So quiet..(xxx)

2 deltagere

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Lør 11 Aug 2012 - 23:13

Aubreiane så blidt på ham som han stod under det varme vand. Hun havde nydt det.. Og det vidste han sikkert godt. Det havde ikke været hendes plan for aftenen, men det havde været en dejlig slutning. Sådan nogle aftner måtte der meget gerne være mange flere af, men det var nok lidt for håbefuldt.

“Jeg har det på nøjagtigt samme måde, sikke meget jeg gik glip af sidst”

Hendes grønne øjne gled kort ned af hans krop, idet han trådte ud af badet. Der var ingen grund til at hun skulle virke diskret omkring det, for hun havde jo allerede oplevet ham. Forsigtigt bed hun sig i læben, og lod håndklædet sidde oppe omkring barmen.

“Jeg.. Ville egentlig helst i seng.. Men da du ikke sover, vil jeg ikke gå i seng”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 23:20

Han grinede lidt da hun sagde at hun var gået glip af meget sidste gang. Han måtte vel egentligt også indrømme at han vel også var gået glip af en hel del sidste gang. Ihvertfald hvis hun bare havde været halvt så dejlig dengang som hun var nu... Hvilket han regnede med at hun nok havde været hvor lang tid var det egentligt siden...

''Hvor længe siden er det nu? Og i lige måde... Selv jeg gik glip af en del...''

Han smilede ganske let til hende. Det var dejligt at være sammen med hende der. Han havde virkelig ikke den store ide om hvad han skulle gøre af sig selv, eller hvad han mere skulle sige til hende. Han var bare glad for at havde fået hans seksuelle lyst stillet lidt.

''Hvad vil du så istedet?''

Han smilede stille til hende, og gik hen til han havde faktisk lyst til at sidde foran pejsen med lidt at drikke, og kun håndklædet om sig og bare nyde hendes selskab...

''Har du noget at drikke? Så kunne vi sætte os ind foran pejsen?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Lør 11 Aug 2012 - 23:31

Aubreiane så ham intenst i øjnene. Det havde virkelig været trist at hun var gået glip af det, men som vampyr.. Havde hun sikkert alligevel ikke holdt det så blidt og intimt, som de lige havde. Og det ville hun virkelig ikke undvære.. Det havde været det bedste hun havde prøvet længe.

“Sidst vi sås? Tror det er omkring.. 3 år siden.. Og det glæder mig du også sys du er gået glip af noget, selvom du nok har prøvet bedre”

Hun smilte lidt til ham, og strøg ham let over kinden. Han var dejlig at være sammen med, selvom hun godt kunne mærke, at hun virkelig var træt. Hun havde ikke sovet i 3 dage, og det kunne godt mærkes. Men hun ville heller ikke bare gå i seng, for så ville han sikkert gå.

“Jeg ved det ikke rigtigt.. Jeg havde ikke ligefrem planlagt at skulle have nogen med hjem”

Hun gik langsomt med ham tilbage til pejsen,. Og lod flammerne blive lidt større igen, inden hun så mod ham. Mon han havde nogen ideer? Eller ville han helst gå. Det vidste hun ikke, før han sagde noget igen.

“Mener du som varm kakao, eller sprut?”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 23:42

''Har det lidt som om det er meget længere siden end 3 år... Men ja det er altid svært helt at finde rundt i når man ikke er særligt ung længere. Prøvet bedre... Altså jeg har oplevet at opnå klimaks hurtigere... MEn har faktisk aldrig prøvet noget så intimt og behageligt før... Det at gøre det blidt var virkelig rart istedet for altid bare at jappe igennem det...''

Han smilede stille til hende mens han fulgte hende med ind til stuen hvor flammerne blev større og han smed en smule mere træ ind i pejsen så det kunne brænde i længere tid. Han smilede ganske stille til hende og vidste ikke hvad han skulle sige og blev derfor glad da hun bragte noget på banen selv... Hvad han ville drikke...

''Altsåt jeg overvejde lidt en 'bloody' mary?''

Han sagde det drillende og smilende. Han mente det ikke men ville lige se hendes reaktion på det. Han havde selv tænkt sprut men at sidde der med lidt varm kakao og hende virkede meget tillokkende og som en virkleig hyggelig aften.

''Altså tænkte først på sprut... Men den der varme kakao og dig lyder mere tillokkende.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Lør 11 Aug 2012 - 23:51

“Jeg kan faktisk heller ikke rigtigt huske det må jeg nok indrømme.. Det kan sagtens være længere tid siden, det vil jeg ikke svare på. Det er godt du kunne li det.. Jeg har heller ikke prøvet det sådan før.. Det var meget mere.. Ja intimt.. Afslappet.. Som om vi tog oz bedre af hinanden? i stedet for som du siger : at jappe igennem det hurtigst muligt.”

Da han smed brænde på bålet, smilte hun lidt. Ilden var dejlig for hende. Han virkede dog heller ikke til at have så meget imod den. Langsomt satte hun sig hen foran den, og betragtede flammerne, som dansede ivrigt om de nye stykker træ. Ild var en fantastisk ting i hendes hoved.. Det var nok også fordi hun kontrollerede den som hun gjorde.

“En blooy mary? Tjo.. Det kan du også godt få, men jeg drikker ikke noget sprut.. Så falder jeg med garanti i søvn snart”

Let rejste hun sig igen, og gik ud i køkkenet for at varme noget kakao til dem. Hun havde heldigvis flødeskum, da det hørte sig til i en kop varm kakao. Han havde jo sagt at det var okay.

“Jeg ved nu ikke hvor længe jeg kan holde mig vågen Matic.. Men jeg skal nok prøve, jeg vil nødig have du går”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Lør 11 Aug 2012 - 23:57

Han kiggede undrende på hende da hun snakkede om at hun ikke ville have han gik? Hvad skulle grunden dog være til at han gik? Bare fordi hun sov? Det ville han ikke ligefrem kunne drømme om at gøre, hvis han skulle gå, var det noget de begge blev enige om og de skulle skilles som venner og med 'vi ses'

''Jeg går da heller ikke hvis du ligger dig til at sove... Jeg sætter mig bare til at stirre på dig natten igennem''

Han sagde det grinende og drillende, mens han stille tog imod kakaoen da hun kom ud med den, som hun vel gjorde på et tidspunkt. Han kiggede stille på hende, og vidste ikke hvad han mere skulle sige, men samtalen skulle ikke dø bare sådan.

''Aubrei... Du er en af de personer jeg faktisk holder af... Så jeg går skam ikke bare sådan... Og slet ikke uden at vi har sagt 'vi ses'...''

Han smilede bare til hende, og kyssede hende blidt på låret. Han var selv stadig udmattet grundet sex og have brugt hans evne så meget, men han ville jo bare gå i en mere trancelignende tilstand end han ville sove grundet hvordan vampyren var indrettet.

''Hvad har du oplevet siden sidst udover du er blevet dæmon?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Søn 12 Aug 2012 - 0:13

Aubreiane så lidt forsigtigt ind på ham, og gik ind med kakaoen til dem begge. Hun rakte ham den ene kop, og satte sig ved ham. Det var virkelig rart at vide om han bare ville gå, når hun gik i seng. Hun ville jo gerne sige farvel til ham.. Snakke lidt mere med ham. Selvom hun godt vidste at han ikke nødvendigvis havde det på samme måde.

“Mener du det? Det er meget rart at vide.. At du ikke går når jeg går i seng.. Jeg kan godt li at man ikke bare vågner op til en tom seng, selvom.. Jeg selv har været den der gik mest.”

Som hun sad der med koppen i hænderne, så hun ned i den. Hun virkede lidt tavs, sikkert fordi hun var træt. Men også fordi det var så mærkeligt, at møde en som hun havde sex med, og ikke efterfølgende prøvede at komme af med. Eller vaske væk. Det havde hun ikke prøvet længe.

“Jeg holder også meget af dig Matic.. Mere end jeg huskede at jeg gjorde, men jeg har også ændret mig”

Hun så på ham da han spurgte om det næste, og så tænkende frem for sig.

“Jeg har været ved at blive myrdet.. Havde svært ved at trække vejret i starten.. Mødt nye folk.. Nydt solen.. Nydt solen rigtigt meget”

Hun så smilende mod ham, og grinte lidt. Det var det hun havde savnet som vampyr.. Solen.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 0:21

''Ja jeg mener virkelig at jeg ikke bare smutter... Jeg vil da gerne tilbringe lidt tid med dig... Sepcielt nu når jeg hvor meget du faktisk nød det før... Du plejer jo altid at skræmme folk væk.''

Han grinede lidt, og km til at tænke noget hun havde fortalt en gang... Noget med en fyr som var stukket af med bukserne om anklerne... Så at sige at han pissede i bukserne af skræk var vel egentligt lidt forkert af ham at sige... Hendes måde at fortælle det på havde bare været fantastisk...

''Åhhh... Solen... Jeg savner den stadig... Virkelig meget... Jeg elsker at sidde og se billeder af solnedgange eller opgange... Det savner jeg virkelig... Da jeg var slave var det, det jeg elskede mest... tidligt oppe så man kunne se opgangen og sent i seng så man fik set nedgangen...''

Han smilede stille til hende. Han havde virkelig elsket den tid da han havde kunnet se disse smukke fænomener og nu var det bare gået hen og var blevet umuligt for ham... Måske han skulle finde en der kunne ændre ham? Nej... eller jo så slap han vel for den irriterende evne med ikke at kunne bidde...

Han drak lidt og lagde så en arm om hende...

''Du kan også bare falde i søvn her... Jeg skal nok ligge dig i seng hvis det sker.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Søn 12 Aug 2012 - 0:33

“Jaa.. Jeg har ikke været den mest venlige person.. Men.. Det er jeg nok stadig ikke.. Jeg kan bare styre mig bedre nu.. Tror jeg. Men du er nu sød, at du sådan husker det om mig”

Hun vidste godt hvilken gang han tænkte på, for det havde været en hun virkelig havde fundet morsom. Jo hun var lidt koldblodig.. Men det havde alsa været ekstremt morsom. Hun kunne stadig være sådan, hvis hun havde lyst til det. Det var ikke altid det skete, men nogle gange fandt hun det stadig morsomt.

“Jeg savnede den virkelig også meget den gang… første gang jeg skulle ud i den, var jeg meget bange for den. Jeg frygtede den ville brænde mig.. Som den plejede at gøre. Men det gjorde den ikke.. Den brændte mig aldrig.. Og nu elsker jeg at være ude i den. Så meget som muligt.. Selvom den stadig godt kan genere mine øjne en gang imellem”

Hun ville ønske hun kunne hjælpe ham, med at se solen igen. Men så magtfuld var hun desværre slet ikke. Hun ville så gerne.. Men den eneste der kunne det, var.. Var den gamle hersker. Og ham var der ingen der havde set længe. Og han ville sikkert heller ikke hjælpe. Måske kendte han selv en.

Hun smilte lidt da han lagde en arm om hende.

“Neeeij.. Jeg vil hellere op i min seng.. Du kan jo gå med?”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 0:40

''Altså du er du utroligt venlig mod mig... ellers havde jeg ikke være forpustet nu, uden at du var skredet eller smidt mig på hovedet ud i rendestenen.''

Han grinede stille til hende. Han vidste ikke hvorfor men når han var sammen med hende var der bare så mange gode minde der fik ham til at smile og grine så nemt. det var virkelig meget befriende at opleve. Han kiggede derfor også stille på hende og ville så gerne fortælle ehnde alt der var fantastisk ved hende og hvorfor hun var dejlig.

''det er virkelig sjovt at du bare for mig til at smile og grine bare ved at være i nærheden. Hvor mange gode minder der er koblet på dig... Har ingen direkte dårlige minder med dig jeg kan huske...''

Han grinede stille da hun sagde hun heller ville op i seng. Han greb derfor hurtigt fast rundt om hende og løftede hende op på skulderen som var hun en sæk kartofler... Han slog hende lidt over bagen mens han gik op med hende... Han smed hende på sengen...

''Sådan...''

Han lagde sig stille ned ved siden af hende, og kiggede stille på hende før han rodede lidt i hendes hår. Hun var altså virkelig smuk. Det måtte han indrømme, selvom han havde gjort det mange gange...

''Du er virkelig smuk... Gid jeg var lige så køn som dig... Om ikke andet at jeg bare ikke havde alle de ar...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Søn 12 Aug 2012 - 0:57

“Sandt nok.. Men du er også en undtagelse.. Det håber jeg du ved.. Jeg er jo ikke til for hvem som helst”

Hun så smilende ind i hans øjne. Hun nød at være sammen med ham, at de kunne sidde og hygge sig sammen, uden at blive uvenner. Eller de virkede som om at,.. Ja at de ikke kunne snakke overhovedet. Let bed hun sig i læben. Det ville hun nok få svært ved at fortælle ham.

“Det er godt du kan grine sammen med mig.. Jeg ville blive trist, hvis du skulle gå hen og blive sur i mit nærvær.. Jeg sys vi har det så godt sammen her til aften. Jeg kan jo godt li dig Matic”

Hun gav et gisp fra sig, da han hurtigt tog fat i hende og bar hende op af trappen. Grinte lidt da han klappede hende bagi. Let grinte hun og rystede lidt på hovedet af ham, lod ham bare bære sig op i sengen. Det blev dejligt at ligge i en blød seng. Det var også dejligt.. At han gik med.

“Jamen tark”

Langsomt smilte hun da han lagde sig ved hendes side, strøg hans kind blidt, og lænede sig op til ham. Kyssede ham blidt. Det var dejligt han var der.. Hun ville allerede hade det når han gik. Så ville hun jo være helt alene igen.

“Du er da køn… og jeg har også ar.. Både udenpå og indeni.. Sandt at sige.. Er du den første i lang tid, hvor jeg ikke har været nød til at gå ud og skrubbe min hud til jeg mente jeg var ren efter sex”

Hun kyssede ham kort igen, inden hun puttede sig tæt ind mod ham.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 1:09

Han lagde bare stille og kiggede på hende, og gengældte stille hendes kys. Han nød hende virkelig. Han vidste ikke hvad han skulle sige til det med at hun sagde at han også var køn men han valgte at vende sig rundt med ryggen til hende...

''Det der er jo på ingen måde kønt!''

Han sukkede lidt da han fik det sagt på en måde hvor det næsten lød som om han skældte hende ud, men hun burde vide at han bare hadede sin ryg pågrund af hvordan den så ud. Han havde intet imod slangen, men den var der også mest for at flytte fokus væk fra arrene... Der var mange store ar på hans ryg efter pisl... slangen snoede sig imellem dem...

Han vendte sig rundt mod hende og var egentligt glad for at hun ikke skulle rengøre sig selv på den måde. Han forstod godt hun valgte at tage et bad stadig, men at hun ikke gjorde det på grund af hun følte sig direkte beskidt fordi hun havde haft sex gjorde ham faktisk en smule glad...

''Det er jeg ret glad for at høre... det betyder vel at du i det mindste ikke finder mig klam...''

Han lagde armen om hende, og holdt hende lidt ind mod ham selv, hvor han selv bare lukkede øjnene i... Han kom til at tænke på hvor meget hun mon lagde i det hele? Forventede hun et forhold? Nej hun burde vide han ikke var typen til det...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Søn 12 Aug 2012 - 1:17

Da han vendte ryggen til hende, vidste hun godt hvor han ville hen med det. Hun vidste godt han hadede sine ar. Langsomt lænede hun sig hen, og kyssede ham blidt op af ryggen. Arrene sagde hende ikke noget, det var en del af ham, som bare var der. Og sådan var det.

“Det er hvad det er”

Hun viste ham sine mange ar på armene. Ar som var selvforskyldte. Men som stadig var tydelige ar. Han skulle vide han ikke var alene. Hun havde også sine ar.. Men ikke alle lå udenpå.

“Du er jo ikke alene Matic.. Jeg sys du er køn”

Langsomt lod hun hånden stryge over hans kind, idet han vendte sig mod hende igen. Hun smilte ganske stille, nød at ligge tæt på ham. At han holdt om hende. Hun kunne godt li den følelse han gav hende. At hun virkelig bare slappede af sammen med ham. Uden at være bange.

“Finder dig klam? Nej langt fra Matic.. Hør jeg ved godt.. At du ikke er til forhold, og det forventer jeg heller ikke du bliver.. Men lov mig du kommer igen?”

Hun gemte sig tæt ind mod ham, og bed sig en anelse i læben. Lukkede forsigtigt øjnene og sukkede smilende. Hun ville gerne falde i søvn her. Tæt op af ham.. Og da han så trak hende tættere på sig, virkede det til at han ikke havde noget imod det heldigvis. Hun vidste godt han ikke var til forhold, det var hun heller ikke med sikkerhed. Men derfor ville hun bare gerne.. Være sikker på han en dag kom igen.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 1:51

Han valgte ikke at kommentere på det med hverken hans egne eller hendes ar. Det gik altid galt når de kom ind på det emne, så han valgte bare at kysse hende på kinden, som et mildt tak og at det snakke vi ikke mere om. Det var virkelig også sådan han havde det. Han havde virkelig ikke lyst til at snakke mere om det, og slet ikke da han bare fik det skidt...

''Selvfølgelig vil jeg komme igen... Jeg har da ikke tænkt mig at holde mig fra den nok mest fantstiske pige jeg endnu har mødt... Så tænker at det mere ville være dig der ikke ville mødes med mig, fordi du igen ville være nervøs for at jeg bare tænker på sex?''

Han kunne huske hun engang havde diskuteret det lidt med ham at han ikke skulle tænke på sex så meget, eller kvinder i det hele taget, men han gjorde det jo også da han havde brug for at forføre dem så han kunne få noget blod at drikke... Det var jo mest derfor han overhovedet forførte kvinder...

''Bare lig dig til at sove... Jeg vil også ligge her med armene om dig når du vågner igen.''

Han kyssede hende stille ned af halse, og lagde sit hoved imod hendes skulder og hals sådan at hendes hoved faktisk lagde ovenpå hans hals, som om den var hende hovedpude...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Søn 12 Aug 2012 - 17:05

Aubreiane vidste godt han ikke kunne li sine ar.. Og hun forstod ham fuldt ud, det var sikkert ikke rart at snakke om det heller. Det syntes hun i hvert fald ikke det var, men hun ville bare gerne kunne hjælpe ham. Selvom hun sikkert aldrig ville kunne det. Han var en meget.. Svær personlighed. Selvom hun havde kendt ham længe, vidste hun ikke så meget om ham som hun gerne ville.

“Jeg vil glæde mig til du kommer igen en dag så.. Og.. Tark for komplimenten.. Jeg troede ikke jeg betød så meget. Jeg vil meget gerne mødes med dig igen.. Jeg ved jo godt at du tit får lyst til sex når du er sulten, men.. Jeg håber da ikke at det kun er derfor du kommer. Det har du jo sagt det ikke er”

Hun havde før været vred på ham.. I hendes hoved udnyttede han kvinder, ved at forføre dem, for at få deres blod, og for at komme i seng med dem. Men hun forstod ham godt.. Det var jo bare den han var. Det var en del af ham at gøre den slags.

“Tark Matic.. Og husk.. Du må altid drikke blod fra mig.. Du behøver ikke at spørge først, så længe du husker at stoppe når jeg beder om det.. Og indtil videre er det da gået helt fint”

Hun puttede sig tættere op af ham, og hvilede hovedet mod ham som han lå der hos hende. Let lukkede hun øjnene. Der gik ikke specielt længe før hun sov,. Takket være de tykke mørke gardiner, kom der ikke noget sol ind, så det skulle han heldigvis ikke være bange for.

Da hun vågnede næste morgen, gabte hun stille og åbnede øjnene. Hun strakte sig kort.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 17:19

Han vidste ikke hvad han skulle sige til alt det hun havde fortalt ham der så han lod helt være med at svare noget, og smilede bare stille til hende, og holdt hende bare tæt indtil sig, og sådan blev han bare liggende til hun sov og han blev endda bare liggende sådan indtil hun vågnede igen den næste morgen, og selv der holdt han stadig om hende...

''God morgen smukke...''

Han kyssede hende blidt på læberne og inden hun rigtigt kunne nå at reagere på ham, lagde han hende ned på ryggen og satte sig oven på hende og smilede drilsk til hende... Hun tænkte sikkert at han endnu engang tænkte på sex, men han var bare tørstig og drillesyg. Han bed hende så i halsen hurtigt, men meget blidt mens han der så stille drak af hende...

''MMmmmhhh...''

Han sukkede nydende imod hendes hals mens han stille drak af hendes blod... Gud det smagt godt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Søn 12 Aug 2012 - 21:37

Et let grin slap fra hende, idet han kyssede hende på læberne, hvilket hun dog gengælde blidt. Det var dejligt han stadig var der, præcis som han havde lovet hende. På den måde fik hun også mere tillid til ham. Da han så skubbede hende ned på ryggen og satte sig på hende, smilte hun undrende. Gad vide hvad han nu havde i tankerne. Sex var skam okay, men det virkede lidt voldsomt når hun lige var vågnet. Mente hun.

“Javel det var det du var ude på”

Smilende lod hun sit hoved dreje en anelse mere til siden, så han bedre kunne få blodet ud. Det gjorde hende ikke noget at han bed hende, hun havde jo selv givet ham lov. Og hvis han var tørstig, var det nemmere at han drak af hende, end at han skulle ud og finde en der ville give ham lov.

“Du skal snart stoppe igen Matic.. Jeg er ked af det”

Hun bed sig lidt i læben, det var virkelig synd at han ikke kunne drikke specielt meget, før hun blev dårlig.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Søn 12 Aug 2012 - 21:45

Han drak stille af hende, og da hun sagde at han var nød til at stoppe trak han tænderne ud af hende og slikkede det sidste blod væk fra hendes hals, med en fjerlet berøring af hans tunge. Han kyssede hende lige kort ned af halsen inden han så smilende på hende.

''Hvad troede du da jeg var ude på?''

Han så smilende på hende, og svarede hendes kommentar fra da han lige havde bidt hende. Han syntes han lige ville høre hvad det var. Han havde kastet sig hen over hende hurtigt, og havde ikke lige lagt mærke til at han havde tabt det håndklæde som ellers var alt han havde om sig... Han sad bare og så smilende på hende.

''Og Aubrei, du skal ikke være ked af jeg ikke kan tage mere af dig... Jeg ved, eller tror ihvertfald, at hvis jeg kom til dig og havde virkelig brug for blod, ville du lade mig tage nok selvom du fik det skidt?''

Han sad stadig ovenpå hende fuldstændig nøgen uden at han så meget som tænkte på det. Det var normalt jo ikke noget der generede ham. Han var vant til at være nøgen sammen med kvinder.

''Hvad skal vi så i dag? Hvis du da ikke bare vil af med mig?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Man 13 Aug 2012 - 22:58

Aubreiane smilte blidt for sig selv, idet han slap hendes hals. Det var rart at han stadig stoppede når hun bad ham om det. Hun lod ham fjerne det sidste blod fra halsen, og så blidt op på ham. Det var dejligt.. At han sådan kyssede hende ned af halsen. Hun grinte stille for sig selv.

“Sex.. Det ville ikke undre mig”

Det generede hende ikke at han var nøgen, trodssalt havde de jo set hinanden uden tøj på før, så det var ikke nogen slem ting. Og han så jo stadig ret så godt ud. Let smilte hun og pillede tænkende ved hans nakkehår. Hun mødte hans blik, og lod hovedet glide lidt på skrå.

“Ja.. Hvis du en dag kom til mig, og havde virkelig meget brug for blodet, ville jeg ikke tøve med at lade dig tage så meget du skulle bruge, selvom jeg blev dårlig af det.. Det er klart”

Let lænede hun sig op, og kyssede ham længe og blidt, inden hun prikkede ham på kinden. Hun burde vel efterhånden få noget tøj på. Hun kunne jo ikke ligge der hele dagen uden tøj på. Let sukkede hun for sig selv.

“jeg har ikke rigtigt nogen planer må jeg nok indrømme.. Noget du har i tankerne?”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Man 13 Aug 2012 - 23:32

''Nåååå... Nej du ved da at jeg vil være sikker på at min partner er helt med på det. Ellers er det også bare kedeligt for mig...''

Han nød stille hvordan hun rodede ham i nakken, og bare nussede ham ganske blidt, det var faktisk meget rart, og han kiggede hende bare dybt i øjnene. Hnedes meget smukke øjne, som dog havde været smukkere da de havde det røde skær da hun var vampyr.

''Det er jeg glad for at vide. Selvom jeg håber at det aldrig bliver nødvendigt at det skal være dig der giver mig det...''

Da hun begyndte at snakke om det med planer kunne han ikke modstå at lade sin hånd glide op af hendes inderlår og også lige lade hans fingre glide over hendes underliv drillende og pirrende, mens han lagde sig ned over hende ganske stille og drillende.

''Du ved vidst godt hvad jeg har i tankerne?''

Han sagde det drillende mens han kyssede hende ned af halsen og ned til kanten af håndklædet der dækkede hende, og han nappede hende blidt i halsen da han kyssede hende op til munden igen.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Tirs 14 Aug 2012 - 11:31

“Jaa det er rigtigt nok.. Jeg tænkte bare ikke lige på det. Du ved godt at.. Jeg ikke altid tænker så langt med sådan noget”

Let lod hun hænderne løbe gennem hans hår, og smilte lidt forsigtigt til ham,. Hun holdt jo meget af ham, men det var bare svært at finde ud af hvad han ville. For af og til virkede han til at være glad for at være sammen med hende, og andre gange virkede han mest til at ville gå.

“jeg ville ikke tøve med at give dig det.. Heller ikke selvom du måske ikke ville have det, fordi du ved jeg bliver dårlig.”

Hun grinte ganske let idet han lod hånden stryge hendes underliv. let himlede hun med øjnene. det var okay. hun kunne godt li ham, og sex var i hvert fald ikke en af de værste ting, når nu det var med ham. let smilte hun, og lænede sig op til ham, og kyssede ham længe og ømt.

“Jaa jeg har en tanke..”

Let smilte hun, og los hænderne hvile mod hans ryg, nød at mærke hans læber mod sin hud, hele vejen ned til håndklædet. lod ham nappe lidt i sig. let pillede hun ved hans nakkehår. og gengælde hans kys ømt.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 11:43

''Og da slet ikke om morgenen... Der plejer du sgu sjældent at være for skarp smukke... Der har du en tendens til også at være en smule mere medgørlig...''

Han grinede stille over det, og smilede til hende. Da han kunne fornemme at hun var en smule forvirret over ham kunne han ikke lade være med at kysse hende blidt på kinden og stille spørge hende.

''Hvad er det der forvirrer dig?''

Han smilede stille, og var rimelig glad for at hun ikke bare afviste ham eller sagde at hun skulle et eller andet eller i det hele taget at hun ikke kom med en af hendes mange undskyldninger for at kunne slippe for at gå i seng med ham. Han gengældte bare hendes ømme kys, mens han lod sine hænder kærtegne hendes inderlår og underliv.

Han fjernede stille hendes håndklæde og lagde sig ned mod hende så deres kroppe lagde helt op af hinanden, og han lod sine hænder og fingre kærtegne hendes underliv mere og mere... Inden han lod sit lem glide over hendes underliv, for at se om det var okay...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Tirs 14 Aug 2012 - 21:15

“Jamen hvor er du sød, og du regner selv med at den kommentar bringer noget godt med sig for dig? Det tvivler jeg på”

Hun lukkede kort øjnene da han kyssede hende på kinden, og lænede sig op, kyssede ham stille på halsen, og bed sig derefter ganske let i øjnene. Han var så rar at være tæt på. Det var han virkelig.

“Du forvirre mig.. Som altid”

Let kyssede hun hans hals, små blide kys der blev placeret fra hans hage, til hans skulder, og derefter op igen. Hun så drilsk på ham, og holdt tæt om ham. Havde ikke noget imod det han gjorde ved hende. Han var så blid.. Så betænksom, og det var virkelig skønt. Nød at mærke hans hænder mod sin krop.

Hun lod ham fjerne sit håndklæde, og så tænkende ind i hans øjne. Smilte da deres nøgne kroppe igen hvilede tæt mod hinanden. Hun bed sig en anelse i læben, og rødmede ganske svagt. Hun smilte da hun mærkede hans lem, og så ham i øjnene.

“Hvad venter du på?”
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Matic Tirs 14 Aug 2012 - 21:22

Han smilede bare grinende over hendes kommentar. Nej hun var jo også en person der kunne lide at drille, og hvis man ikke forventede at hun kunne lide det så kom man hurtigt ud at skide. Det var også noget han kunne lide ved hende, hun var altid klar på hvad hun ville og ikke ville.

''Undskyld...''

Han sagde det drillende omkring at han forvirrede hende. Da hun spurgte hvad det var han ventede på lod han sig bare trænge op i hende, og begyndte at bevæge sig hurtigt men dog blidt. IKke noget med at gøre det hårdt medmindre hun gjorde tegn til det... Kvinden var altid den vigtigste at stille tilfreds i hans øjne...

Han kyssede hende på halsen og bed hende også lidt en gang imellem, mens han bare stille nød det. Det var en fantastisk følelse at gøre det med hende igen... Han sukkede derfor også nydende...

Hans hænder kærtegnede stadig hendes inderlår...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

So quiet..(xxx) - Page 3 Empty Sv: So quiet..(xxx)

Indlæg af Aubrei Tirs 21 Aug 2012 - 22:19

Aubreiane smilte blidt til ham, og lænede sig op mod ham, nappede ham drillende i det ene øre, og lod armene hvile blidt om ham. Aubrei var faktisk til mange forskellige ting, men det kunne han jo ikke vide før hun fortalte ham det. Hun smilte blidt og så ham i øjnene.

“Det gør intet.. Intet overhovedet”

Hun bed sig nydende i læben idet han trængte op i hende, og lod let armene hvile om hans nakke. Hun nød at have sex med ham, ingen tvivl om det. Med korte små kys hvilende mod hans hals, lod hun hånden løbe gennem hans hår.

“Vil du prøve noget vildere? Jeg er frisk på ideer?”

Hendes stemme hviskede drillende mod hans øre, og hænderne rodede ham blidt i håret. Det var vigtigt for hende at han også fortalte hvis der var noget han ville prøve med hende. Hun nød at eksperimentere, og efterhånden vidste hun også hvad hun ville, og hvad hun helt sikkert ikke ville være med til.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Ukendt.

Antal indlæg : 823


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum