Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tomt og intet åbent? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tomt og intet åbent? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tomt og intet åbent? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tomt og intet åbent? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tomt og intet åbent? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tomt og intet åbent? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tomt og intet åbent? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tomt og intet åbent? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tomt og intet åbent? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tomt og intet åbent? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tomt og intet åbent?

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

tomt og intet åbent? Empty tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 10:39

T:13:10
O:ingen
S: stor centert
V:ved ikke

zabuza gik rundt i det store og tomme senter med en trist mine *underligt der plejer at være over fuldt*sagde hn og gik vidre og forvandlede sig til en slange og snoede sig igenem centert

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 10:46

Der kom en pige gående fra den anden side af centret med blod ud af munviende. "Hej!" sagde hun og tørede blodet væk da hun fik øje på en slange nede på gulvet. Hun var fantastisk smuk, men det var hende der var årsag til at der ikke var nogen mennesker. Hun var blevet så sulten at hun var faret i fjæset på en ung dame.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 10:50

En rødhåret pige med utrolig store hvide englevinger kom stille flyvende ind af et vindue i loftet. Hun så sig lidt omkring før hun roligt landede blødt på det store ur inde i centret. Hun fik så sine vinger til at forsvinde og strakte sin ryg lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 10:52

slangen forvandlede sig til menneske og så på twam "hey twam"Sagde han og så på hende og kunne ane en blod plet på hende og smilede koldt og hørte en land i ceneret lid væk fra dem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 10:55

"Ja, undskyld!" sagde Twi og gik lidt hen mod det store ur. "Det er min skyld at der ikke er nogen mennesker her." sagdee hun blidt og vendte sig mod Nimaku igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 10:57

Dixie så sig endnu engang lidt rundt og kunne så se to personer ikk særlig lang fra hende. Hun sprang så ned fra uret og landede blødt på centrets gulv. Hun kunne lugte en smule blod og mente at der nok var en vampyr til stede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:00

"tænkte det nok twam"sagde han med et koldt smil og anede en ved sig og lod sin gode lugte sans følge lugten og stod så forand Dixie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:03

"Jeg blev bare så sulten!" sagde hun og smilte. "Man bliver altså fristet når der er så mange mennesker omkring en." Hun gik hen mod den nye piger der var kommet. "Hej, med dig!" sagde hun og smilte kærligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:03

"Woah!" udbrød hun forskrækkelse og trådte først to klodsede skridt bagud før hun væltede ed på gulvet. "Av.." Hun så lidt op på ham med et lidt spørgende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:05

Twi gik hen og hjalp hende op. "Du skal ikke være bange." sagd ehun og smilte. ""Vi er nogle søde "Mennesker" Ej okay vi er jo ikke mennesker, men vi er søde^^"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:09

han hjalp hende op og kunne straks genkende hende fra skoven den anden dag. Han fik hende op på fødderne og så på hende med de samme kolde øjne som fra skoven

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:10

Dixie kom så roligt op og stå og så på både Nimaku og pigen. "Tak for hjælpen op" sagde hun stadig en smuel nervøs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:11

"Hej, jeg hedder Twi!" sagde Twi. "Du må også gerne kalde mig Twam." hendes smukke øjne blev virkelig blide og hun tørrede lidt mere blod væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:13

"Jeg hedder Dixie" sagde hun roligt og følte sig nu mere tryg. Hun så lidt rundt i det tomme center."Men hvorfor er her ingen?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:15

"Tja," Twi trak lidt på skuldrende men inrømmede straks. "Det er min skyld. Jeg er jo vampyr og blev så sulten så jeg kom til at dræbe en und kvinde." hendes stemme blev nu lidt kedafdet for det var ikke hendes menning at gøre den stakkels damen noget, men når vampyrer bluver sultne så skal de bare have noget at spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:18

"Nåeh okay ja" Hun nikkede roligt og så så hen mod Nimaku og tilbage på Twi. Hendes røde hår flagrede svagt som om at det blæste ind i centret på grund af hendes luft evner.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:21

"Kom, så kan i se om det er en i kendte!" sagde Twi og gik hen mod en butik der hed "Fifi's boghandel" "Det er hende," sagde Twi Det var ikke min menning at såre hende."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:23

//Undksyld, men jeg skal logge.ØV-.-Ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:26

Dixie gik roligt hen mod kvinden. Hun lagde sin ene hånd mod hendes strube. "Hun lever stadig men har blod mangel" forklarede hun roligt og lidt efter kom hendes utrolig store englevinger frem. "Jeg vil prøve og se om jeg kan redde hende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:32

"Men hun må jo ikke se mig!" sagde Twi højlydt. "Så melder hun mig til politiet!" Twi's blik var rettet mod kvinden der lå på gulvet. "I må virkelig undksylde." sagde hun og trak sig lidt tilbage fra kvinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:37

"Roligt nu.. Hun vil ikk huske noget" sagde hun roligt. Så lagde sin hånd over kvindens øjne. Lige så hendes hånd ikk rørte. Et isblåt skær kom fra hendes hånd og hun begyndte langsomt at fører hendes hånd ned af kvindens krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:38

"Kommer hun til at leve?" spurgte Twi nervøs, men gik alligevel tættere på kvinden igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:49

"Ja eller det håber jeg.. Som sagt er mine evner ikk helt fuldkommene" Lidte efter stoppede hun med et heale. "Sådan.. Hun vil måske komme sig efter en times tid"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 11:57

"Kom der er en bog jeg skal vise dig," sagde Twi og trak Dixie hen mod nogle bøger. "Den her!" HUn tog en bog og viste hende den. "Det er ren kritik af vampyre!" Hendes smukke hænder baldrede i bogen. "Her!" Hun læste højt:

"Vampyre er bare noget pjat som der er nogle folk som er fulkommen bindegale der har
fundet på. I alle disse bøger om de farlige blodsugere er rent eventyr.
Deres tænder er bare taget fra noget slik og de spiser heller aldrig noget andet end
blod. De kan ikke tænke på andet end det.
Men årsagen i det heler er at:
VAMPYRER FINDES IKKE!!!"

"Jeg synes at det er ren krtik." sagde Twi og kiggede på Dixie. "Jeg mener, jeg er jo vampyr og det er der og¨så en masse andre der er. Vi findes jo!" hendes smukke hud blev bleg. Det gjorde den altid når hun var sur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:00

Hun lyttede roligt med og nikkede af og til. Hendes vinger begyndte så småt at komme ind i hendes ryg ingen og forsvandt. "Det er da noget vøs.. Selvfølgelig findes der da vampyre ellers ville du jo ikk findes" Hun rystede let på hovedet. "Og jeg har mødt utallige andre vampyre så.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum