Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
tomt og intet åbent? - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

tomt og intet åbent?

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:02

"Ja og det er så uretfærdigt at folk altid skal kritisere de forfattere som skriver om hvor fantastiske vi er!" sagde Twi og satte bogen på plads. "Jeg er endda ved at finde den rette kærlighed med en anden vampyr."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:08

Hun nikkede lidt og gik rundt mellem bogreolerne og kiggede efter en bestemt bogrække. Så stoppede hun op og lod sin hånd gllide ned over bogens bogstaver på ryggen. Så trak hun den ud. *Tænk at de også har den her..* Hun satte den så på plads og så hen mod Twi. "Så du leder efter kærligheden.. Har du udset en?" spurgte hun hende og så igen på bogen var at bogstaverne dannede navnet Dixie Katomika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:10

"Jaeh...altså der er en der virkelig godt kan li' mig og jeg kan virkelig også godt li' ham." sagde Twi og var lidt nervøs, men hun visdte dov ikke hvorfor. "Hvorfor?" skyndte hun sig at sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:12

"Måske kan jeg hjælpe.. Men hvem er det så du godt kan lide og som også kan lide dig? Men altså hvis i godt kan lide hinanden så hvorfor er i så ikk sammen?" spurgte hun roligt og en smule forsigtigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:14

"Tja, jeg ved egentlig ikke helt hvorfor eller jeg ved ikke om han kan li' mig så meget som jeg kan li' ham, men han hedder azazel," sagde hun og smilte skævt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:20

"Ahr vanddæmonen" Hun nikkede roligt. "Ham mødte jeg på min første dag her i byen" forklarede hun roligt. "Men man finder jo ikk ud af det når man ikk spørge eller fortæller personen.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:26

"Nej, det ved jeg godt, men jeg ved ikke hvordan jeg skla spørge." sagde hun og kiggede på den bog Dixie havde fundet. "Hvad skla du med den?" spurgte hun og så spørgende på Dixie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:28

"Åhr øhm ikk noget det er bare en af mine egne bøger" sagde hun roligt men lidt usikkert. "Jeg er forfatter så.." Hun rystede igen let på hovedet og så igen på Twi. "Men du skal egentligt bare tage en dyb indånding og så sige det lige ud.. Jeg ved det kan være svært men man kan føle sig lettet bagefter"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:30

"Jeg vil bare gerne vide om han kan li' mig først og jeg tør rigtig, rigtig meget farligt,men ikke noget inde under kærlighed." sagde hun stille. "Hvor mange bøger har du skrevet? Jeg faktisk også en ganske god forfatter."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:33

"Hmm..Jeg er ikk lige den bedste til at snakke om kærlighed så jeg ved ikk hvad du ellers skal gøre end at tage modet til dig og få spurgt" sagde hun roligt og sukkede lydløst. "Men jeg har kun skrevet 5 romaner" Hun satte så sin bog på plads igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:36

"Jeg har skrevet 10 eventyr og 3 almendelige bøger om vampyre." sagde hun og man kunne se på hende at ham der skrev det der om vampyre var frem fra hendes bøger han havde det. "Jeg ved jo alt om dem!" hun grinte kort og så også kort på Dixie og satte sig derefter ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:38

Diie nikkede lidt og smilede forsigtigt. "Jeg skriver ikk rigtigt om noget bestemt.. Men jeg skriver dog kun genrene blodige dramaer og mystik" forklarede hun roligt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:43

Twi fik øje på en bog med store guld sidebogstaver. "Den er her!" Hun rejste sig og tog den smukke bog og så på forsiden. "Det smukke vampyr liv!" stod der trykt på den. Det var en tyk bog men omkring 788 sider i. "Det er min første vampyr bog," sagde hun og fik øje på en anden. *Er den her også?* tænkte hun og tog den ned. "Dette er nummer 2 af den." sagde hun og viste den. På den stod der: "Det smukke vampyr liv II Slaget om pigen."

Denne bog var der nok omkring 925 sider i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:47

"Handler de så kun om dig og dit liv eller er det noget opdigtet noget lige som mine bøger" spurgte hun roligt og smilte stadig en smule. Det var ikk ondt ment eller noget. Hendes bøger var dog kun på omkring de 335 sider.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:51

"Meget af det er fra mit liv, men også noget jeg gerne ville have skulle ske i mit liv freks at finde mit livs kærlighed." sagde Twi og fik nu øje på enddu en bog. "Det er så nummer 3!" sagde hun igen og tog den pg læste på forside for at se om det var den rigtige. Det var det. Der stod: "Det smukke vampyr liv III Hvorfor mig?".

" det er nogle gode bøger. I denne er der godtnok kun 634, men du må da gerne bare tage dem med hjem så kan du læse dem." sagde hun og lagde den oven på de re andre som hun så gav til Dixie.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

tomt og intet åbent? - Page 2 Empty Sv: tomt og intet åbent?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum