Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 2 af 14 Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:11

" det tror jeg godt. Du kune jeg er komme over på børne afdelingen og er overlæge der, jeg kunne godt brug din hjælpe der over men ikke før du er rask igen. I dag fik vi en lille pige ind sammen med sin mor den lille stakkel var slemt for brænder, men hun overlever da " sadge Tooya

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 2 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:13

uh ha da, men søde hvem skal jeg sende min ansøgning til" sagde aya og rejste sig og viste ham den. hun havde skrevet en lang ansøgning. hun hentedeogså to sygeplejeske uniformer. den ene var en kort, den anden var en lang. "Hvilken en er bedst søde" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:20

" det er mig. Som skal vælge den som jeg vil ha som Sygeplejske og jeg har mange ansøgninger, og den lange er nok bedste på joob men den korte er gode til her hjemme. og du se nok meget fræk ud i dem begge to " sagde Tooya drillen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:22

vent her" sagde aya og hang den lange over en stol og gik ind og skiftede om til den korte. hun smilede. hvor var tooya dog charmerende som altid. aya satte sit hår op som en sygeplejersk hår skulle sidde. hun kom ind til tooya og smilede. "Sådan her" sagde hun og havde sat udskæringen frækt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:24

" sikke en laber lave du er søde. Du får mig til at koge " sadge Tooya og fløjte drillen af hende, i mens hans smielde stille han lag sig ned og så stille på hende. Hans øjne hvile på hende hele tiden i mens han smielde til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:34

skal vi se hvor slem min doktor har været" sagde aya og smilede frækt. hun stod med et silke bånd i hånden og smilede. hun havde sine hvide højhælede på og gik mod ham. hun kørte silkebåndet ned af ham og stod foran ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:36

" du kan jo se hvor slem jeg ha være " drille Tooya hende i mens smielde han stille han trak sin, Bluse af for han hade det varmt lige nu og han var meget veltræne. Og det kunne ikke ret mange kvnider mod stå selv om Tooya kun ville ha, en kvinde i sit liv nemlig Aya han elske kone og mor til hans 2 søde børn.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:39

Jamen skat dog, du har trænet" sagde aya og kørte en hånd ned af hans brystkasse og kyssede så ham. hun smilede og huskede deres første kys, de var kun børn den gang, men aya var lykkelig for at være tooyas hustru. hun gjorde uniformen mere fræk. "Skat tænkte på om vi ikke nogle aftener skulle have voksen aften, bare os to" sagde aya frækt og løsnede sit hår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:49

" jeg tæner være morgen. Ind jeg gå på arbejet " sadge Tooya stille og smielde, han huske deres første møde som børn hvor Tooya redder Aya fra nogen andre drenge. Som var efter hende og siden ha deres kærlig og venskab vokse i takt med, at de selv blive ælder " jo det kunne gøre godt bare med en aften. Alene kun vi to " sadge Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:51

skulle vi sålade naboen passe børnene den ene aften" sagde hun og hentede champange i køleskabet. "hvis jeg husker rigtigt, så var du visk ikke god til alkohol søde, er du blevet det, eller bliver du stadig fuld efter et glas" sagde aya og hældte champange op i to glas. hun smilede frækt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:55

" jeg har ikke drukken. Siden den dag før du kom så alvorlig til skade siden ha jeg ikke drukken, Men jeg ved det ikke søde vi kan prøve ad " sadge Tooya og tog sit glad. Og en tår af den han smielde stille og fik en svage rødlig kulør,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 20:58

den kulør klæder dig" sagde hun og gav ham mere. hun drak af sit eget glas. aya var ikke god til alkohold og nippede kun af sit glas. hun huskede, at hun blev ret meget kærlig af alkohol. hun smilede og fik en rødlig kulør over kinderne. hun var ved at blive fuld

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:01

Tooya hade drukken sit glas. og var allerede fuld han kunne kun drikke glad før han var fuld. Han var røde i hovedt og så meget forkert ud han så rundt og alt kørt bare rundt. For ham og det kunne ikke være godt for Tooya han lag sig ned, og trak vejer en smule anstrenget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:04

er du okay skat" sagde aya meget forførende. hun lagde sig ved ham og smilede fuld. "Jeg tror at vi begge kun kan et glas før vi er fulde" grinede aya og kyssede tooyas hals. hun kørte sin hånd ned af ham og skænkede mere op. "Du nuttet når du er fuld" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:09

" søde ikke mere til mig. Jeg kan ikke tåle mere nu " sadge Tooya han trak Aya ind til sig, Og ville bare sove nu selv om han havde ferie i de næsten 3 uger var han træt. Han putte sig ind mod Aya for at finde tryg hed hos hende, han bare på en skrammen sandhed for leden dag var en af forælder til en af. Han pasinter gå amok og hade snitte Tooya i siden det var ikke dybet, men der gjorde ondt som bare pokker

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:11

aya tog om tooya og nussede ham i håret. "Du er træt min elskede" sagde hun blidt og kyssede hans pande. hun trak dynen over dem, og smilede. aya fornemmede noget var galt. hun var jo hans hustru, så han kunne ikke rigtigt skjule noget for hende. hun så på hans side. "Skat hvad er der sket med dig" sagde hun og så bekymret på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:13

" jeg er bare så træt. Og det er ikke noget det var bare et lille uheld " sadge Tooya, han ville ikke bekymder hende med såret nu det kunne vent til i morgen. For nu var Tooya for træt til at fortælle hvad det var sket siden han hade det sår i siden,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:16

så sov min elskede, så snakker vi om det imorgen" sagde aya. da hun kunne se at tooya var for træt til at snakke om det nu. hun sang børnenes vuggevise ind i hans øre, da hun vidste den beroligede ham. hun holdt om ham og sang til han faldt i søvn. han var hendes et og alt. hun ville ikke ønske sig en anden mand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:18

Tooya holdt om Aya. Ind til han faldt i søven han så noget så træt ud han havde ikke sovet ret godt, de sidste 1½ månede af fryget for at nogen skulle finde. Ud af hans hemmelighed som var ret dyster ikke fordi han havde slog noget ihjel, slet ikke men hans fortid var kune fuld af had og sorg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:21

aya så på ham. hun måtte finde ud af hvad der var sket i den tid hun havde været væk. hun stolede fuld og fast på tooya. men hun havde aldrig set ham være så træt før. hun kyssede hans pande. "Husk du kan fortælle mig alt min elskede" sagde hun blidt og faldt derefter selv i søvn. med hoved ind mod hans brystkasse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:25

Tidlige næsten morgen. Blive Tooya og Aya vække 2 små friske og glade børn hoppe op i sengen, til dem og grint Tooya åben øjnen og smielde han havde stadig væk en smule. Hovedpine fra i gåt men det var ikke så slemt i dag

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:30

aya smilede og grinede. hun kyssede tooyas pande. "Måske burde vi ikke drikke, når vi begge er trætte" sagde aya. "Børn jeres far og jeg har snakket om måske at få en lille ind i familien" sagde aya og grinede og prikkede tooya i siden for at se hvordan han regerede på at hun sagde det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:38

Tooya smielde til dem. Og de 2 børne juble og hoppe op og ned i sengen så meget at Tooya, røg ud af den og ned på gulvet han lå bare og stirre op i lofte. Nu var hans hovedpine tilbage igen lige så stære som i går

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:40

børn pas nu på, jeres far har hovedpine"sagde aya og hjalp tooya op. "Måske skulle jeg først have sagt det når vi var oppe af sengen" sagde aya og krammede tooya. hun hentede ham nogle hovedpines piller. "Her søde, de vil hjælpe dig" sagde hun og gav ham et glas vand til

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:48

" det er okay Aya. De kunne ikke vide det og tak søde " sagde Tooya og tog pille og vandet, og slugte det sammen og lidt efter var hans hovedpine næsten væk. Det var kune en smile tilbag af den og ikke mere

Gæst
Gæst

Side 2 af 14 Forrige  1, 2, 3 ... 8 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum