Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:31

"Det er min skyld at du er kommet til skade" græd aya. *han kom til skade for at forsvare mig* tænkte hun og så ned. "Tooya må jeg få min dolk igen" sagde hun ulykkeligt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 7 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:35

" nej du må ikke får den igen. ikke før vi komme hjem du må ikke skade dig selv på, grund af at jeg kom tilskade det var ikke din skyld jeg kom til skade det var min egen. De ville efter dig men jeg stille mig i vejen for dem " sadge Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:44

hvis du havde ladet dem få mig, så havde du ikke været kommet til skade" sagde hun grædende. hun rakte ud efter sin dolk. hun ville have dem. men satte sig hos tooya istedet for

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:53

" søde jeg ville. heller døde end at lade dem rør dig det ved du godt " sagde Tooya og tog hendes hånd og smielde til børne som blive sat op i sengen til ham. Han reket ud efter dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:56

hun satte sig ind i hans arme og kyssede hans hals. "Hvordan kn du dog elske mig" sagde hun og så på ham. hun tog børnene ind til dem. hun så ned. hun var meget ked af det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:01

" søde jeg elskede dig. Fordi du er min kone og mor til børne du vil altid være den jeg elsker, og det burte du da vide søde 2 sagde Tooya og tog nano op til sig. Han smilede til sin søn og sin datter

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:09

hun så på ham og sank. hun følte sig som en dårlig mor og en dårlig kone. hun nussede børnene i håret. hun lagde så som en refleks en hånd på sin mave. hun så på dem. tårer kom frem i hendes øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:17

" søde hvad er der i vejen. hvorfor holde du dig sådan for maven " sadge Tooya bekymer han fryget at det var noget galt med Aya siden hun opførte sig så underliget lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:18

jeg kunne have mistet dig tooya, og hvis jeg var blevet gravid, hvordan skulle jeg så forklare hvis du ikke var her!" sagde aya grædende. hun vidste man kunne blive tjekket nogle dage efter at man havde elsket og allerede der høre om man var gravid. men aya havde ikke ladet sig tjekke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:24

Tooya satte sig op. Han tog om hende " søde vis du nu er garvid så ville jeg altid være der, det ved du jeg ville aldrig forlade dig og børne alene " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:28

aya nævnte ikke at hun ikke var blevet tjekket. hun kyssede hans kind. "Hvad var det de ville, hvorfor angreb de os bare" sagde aya bekymret. hun lagde sig ned ved tooya og så på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:33

" søde de var ude efter. De 6 små figuer som børne fik af dig de er mange penge være, Det var der for de var efter om de ville ha figuren " sadge Tooya og trak. Hele sin familie ind til sig sin elskede kone Aya og deres 2 små elskede børn Nano og Malisa,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:37

søde hvor hurtigt skal en kvinde tjekkes efter at have elsket, om hun er gravid?" spurgte aya og så på ham. hun kyssede hans hals. hun sagde ikke til børnene hvad hende og tooya havde lavet, da de var alene hjemme i lejligheden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:41

" det er endlig ligemeget søde. bare men blive det enden 1 månede efter man har elsket så gå det nok jeg skal nok tjekke dig når vi komme hjem igen " sadge tooya. han kunne allerede komme hjem i eftermiddage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:44

okay søde, men du må ikke belaste dig selv, husk det skat" sagde hun blidt. hun gik ned i håndbutikken som der var på hospitalet. hun købte salve, og gradivitets teste

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:56

Tooya lover det. Og da de kom hjem lag han børne i seng og tog Aya med ind i soverværlset, og så på hende og smielde han gjorde klar til at teskte hende. Han tog gavilitest testen og smurte lidt salve på den og førte den op i hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 19:58

hun kunne ikke lide den. hvorfor skulle sådan nogle teste også være så ubehagelige at tage. "Du kan vente dig skat, jeg bider dig i øret efter det her" sagde hun og tog fat i sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:01

Tooya lover det. Og da de kom hjem lag han børne i seng og tog Aya med ind i soverværlset, og så på hende og smielde han gjorde klar til at teskte hende. Han tog gavilitest testen og smurte lidt salve på den og førte den op i hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:02

//du gentog//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:06

" rolig søde. Det er over nu " sagde Tooya og trak den blidt ud igen og gik ud på badeværlset med den, Hvor han opdage at Aya var gravid med deres 3 barn, han gik ind og fortalet hende det af hun var gravid nu og det gjorde Tooya glad,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:18

aya smed en pude på ham. hun var glad. "Så skal du være far igen" sagde hun og grinede glad. hun sprang på ham og kyssede ham. "Så skal nano og malisa være storebror og storesøster" sagde aya blidt og kærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:34

" ja men vil lade dem sove nu. vi kan fortælle dem det sener lige nu gil jeg ha dig helt for mig selv " sagde Tooya og kaste sig over hende og smilede forføren. Selv om Aya var gravid kunne de stadig væk hygge sig med lidt voksenlege i sengen,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:45

tooya dog" sagde aya og grinede. hun smilede og klædte sig ud som en bynny girl. "Kanin" sagde hun og grinede. hun vrikkede med sin bagdel foran ham. sådan at den lille kanin hale vrikkede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:52

Tooya tog om hende. Bag fra og smilede til hende " du ved godt af jeg kan finde på det søde " sadge Tooya, og trak hende helt hen til sig han havde funden noget som han langersomt stak ind i hendes underliv og bevæge den frem og tilbage i mens han så på hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 20:56

tooya!" udbrød aya og sank sammen af nydelse. den havde hun ikke regnet med. *han kan vente sig, jeg bruger en pisk* tænkte hun og nød det. hun så på ham. "Du kan vente dig" sagde hun og legede til hun var sur selvom hun bare var drilsk

Gæst
Gæst

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum