Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:51

aya smilede og gik i bad. hun slappede af under vandet. men selvom hun badet, så kaldte hun på tooya, for at se om han turde gå der ind mens hun var i bad, for så var hun jo bar. men hun brugte en shampoo med rosen duft, for at lokke

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 3 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:54

Tooya satte morgenmed på bordet. og gik ud til Aya fordi hun kaldt på ham da han så hende bar, Rømde han og kigge genert op hende han havde aldrig være. Så genert som han var det lige nu han var helt rød i hovedt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 21:56

hun så på ham. "Søde rødmer du over jeg er bar, du har da set mig bar før" sagde aya og grinede og viftede ham hen til sig. Hun ville bade sammen med ham. være i hans muskuløse arme. "Kom, bad med mig skat" sagde aya forførende. vandet løb ned af hendes krop.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:07

" søde kan det ikke vent til i aften. Børne vent i stuen på at vi komme og spise morgenmed, sammen med dem " sadge Tooya og så genet ned i gulvet. Hvorfor var han pluselig så genet det lidt ham slet ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:11

okay søde" sagde aya og tørrede sig og tog en morgenkåbe på. hun gik ind og tog en kjole. "Søde hvilken kjole, eller skal jeg vælge bukser idag" sagde aya og så på tooya. *hvorfor rødmer han sådan, det plejer han da ikke* tænkte aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:18

" tag den røde på søde. Den ligge på sin seng jeg har næsten lige købt den til dig, fordi jeg viste at hun ville elskede den " sagde Tooya og satte sig sammen med børne. Og vent på at Aya skulle komme ud så de kunne får morgenmad,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:21

aya tog den røde på og kom ud til dem. hun lavede te som hun plejede. "søde drikker du stadig te, eller er du gået over til kaffe?" spurgte aya og smurte nano og malisas boller. hun så på tooya og smilede. den røde kjole sad godt på hende, så hendes former kunne ses

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:26

" jeg drikke kun the. men vis jeg ha brug for at vången ordeliget så tager jeg en lille kop kaffe, eller er det the som det plejet at være " sagde Tooya og trak sin the. Han elskede og hygge med familie om morgen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:28

aya smilede og satte sig ved siden af tooya og bed i sin bolle. "Hvad syntes I om fars og min plan" sagde Aya til børnene. hun ville se om de ville have en mindre en i huset eller om de var helt imod det. hun fjernede lidt smør fra malisas kind

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:36

" vi glæder os mor " sadge nano. I mens Malisa nikke som en gal Tooya grint og kom til at vippe, på stolen så den vældte og han slog en koldbødt hen over gulvet og ind i vægge. Med rumpen først så lå han bare det og grinte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:39

tooya mikuna altså, du skal passe på, selvom du er læge er du altså ret uforsigtig" sagde aya og rystede på hoved af ham. "så der vil være nogle aftner hvor I skal være hos naboen, nogen aftner hvor far og jeg vil have voksen aften" sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:42

" det er okay mor " sagde Malisa. Tooya rejste sig " de komme til at blive passe af min farmor, hun bor inde ved siden af siden du var blive såre ha hun hjulpen. Os med mad og vaske vores tøj og søger for at børne fik orden deres tænder,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:45

det godt, for det med tøj, kan du ikke" drillede aya kækt. "Hvad så med din madpakke?" spurgte aya og tog om tooya. hun var glad. men savnede lidt da hun ventede børnene. at se tooya med krudt i rumpen når han for rundt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:50

" den orden hun også. Hun er en søde ælder dame min farmor " sagde Tooya og smielde, han tog om Aya og så på børne i mens de spiste færdig der efter. Tog tooya af brodet og vaske op selv om det sår han havde gjorde ondt,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:51

aya stoppede ham. "Børn gå ind på jeres værelser og ryd op, jeg skal lige tale med far" sagde aya. da børnene var gået tog hun fat i tooyas nakke. "Søde jeg kan se du har smerter og du skjuler noget for mig, vi lovede hinanden, at vi aldrig ville skjule noget for hinanden" sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:56

" søde det for ikke at. Gøre børne bange af jeg ikke viste at jeg ha ondt du ved hvordan nano, og malisa har det med at jeg er såre " sadge Tooya selv om han skramme sig. Over at lyve for sine børne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 22:57

vis mig såret tooya" sagde aya strengt. hun kunne være streng, både overfor børnene hvis de lavede balade, men hun kunne skam også overfor tooya. "Søde hvis du holder ting hemmeligt, så ved jeg jo ikke om jeg kan stole på noget af hvad du siger til mig" sagde aya.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:01

" okay så kom " sagde Tooya. Og traske ind i soveværlset og trak sig bluse af og viste hende såret, Det var ikke køn det var godt nok ikke dybet men bredet var det. Og det så ret uhyggeliget ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:03

aya stivnede og hentede noget og begyndte at rense det. *sårede jeg ham ved det jeg lige sagde, jeg føllte mig jo såret over at han skjulte det* tænkte hun og smurte en salve på hans sår, så det ville heale bedre. hun gav ham en bandage på og gik ud og vaskede hænder og gav ham en ren skjorte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:07

da Aya gik du for at vaske. Hænder knække Tooya sammen med den ene hånd i mod såret, og den anden på gulvet for at han ikke skulle faldt helt sammen. Hvorfor gjorde såret ondt nu det var over 1 uge gammel nu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:09

aya blev stående ude på badeværelset. hun lukkede døren, for at tooya ikke skulle høre hende græde. hun sank sammen og græd ned i sine hænder. hun havde skilt sin elskede ud, og det burde en kvinde ikke gøre. aya skammede sig og tog glasset med sovepiller og tømte glasset i sin hånd. hun smed det tomme pille glas, men det trillede ind til tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:12

Tooya kom på bene. Selv om han hade ondt han tog glaset og gik ud til hende og, tog alle pillern fra hende og trak hende med besvære op og stå og trak. Hende trøsten ind til sig han viste at hun skamme sig over at skælde ham ud,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:14

undskyld..undskyld...du fortjener en bedre hustru, og børnene en bedre mor" sagde aya og kunne ikke stoppe med at græde. hun tog fat i ham. hun skammede sig som aldrig før. hadet han hende mon nu, ville han mon skilles fra hende. det frygtede hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:19

" søde du gøre det. Kun fordi du frygter af jeg ville død vis ikke såret blive renset, og du havde ret vis du ikke hade rense såre kunne det var gå endnu mere galt " sagde Tooya og tog om hende og holde hende ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 1 Sep 2012 - 23:20

hun så på ham. "Du må aldrig skjule noget for mig, jeg beder dig, du må ikke skjule noget mere" sagde aya bedende og faldt mere og mere til ro. hun begyndte at blive rolig. det hjalp hende altid at stå i tooyas arme

Gæst
Gæst

Side 3 af 14 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum