Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 6 af 14 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:12

det var en gruppe på 6 mænd. De ville snakke med Tooya men det havde Tooya ikke enegi til lige nu, han var træt og lå flad på sengen han kunne næsten ikke rør sig, så udmatte var han lige nu

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 6 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:46

tooya ligger og sover lige nu, så kan det vente" sagde aya og lukkede døren. hun brød sig ikke om de mænd, der var noget over dem. hun gik ind til tooya og lagde sig ved ham. hun var selv meget træt og faldt i søvn op af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:49

Tooya så på Aya, men ville ikke vække hende han så stille på hende og lag armen om hende. I mans hans nynne svaget han var træt men kunne ikke sove. han tænket på de mænd som hade opsøget ham både på arbejet og nu her hjemme,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:51

aya havde marridt. hun drømte at de mænd tog tooya. hun begyndte at ryste og tog meget fat i tooya. hun ville ikke slippe ham. tårer kom frem i hendes øjne. hun vågnede i et skrig og så sig hurtigt rundt efter tooya.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:55

Tooya lå ved hendes side. og så på hende han trak hende helt ind til sig og ville ikke slippe hende, før hun var falden til ro igen han viste at mænden var ude efter ham. Fordi han nægte af betale nogen penge som han ikke skyldte dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:57

hun fornemmede at nogen var i gangen. "Der er nogen her inde" sagde hun og så på ham. hun kunne høre lyden af trin ude i gangen. hun krøb helt ind i tooyas arme. for hun var bange, for hvad de mænd ville gøre ved tooya. det var jo ikke normalt at 6 mænd bare dukkede op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:06

" søde bliv her. Jeg ser efter " sagde Tooya og gik ud i gang " hvad laver i her kan i komme ud, af mit hjem jeg har kone og børn og ville ikke ha sådan nogen som. Jer render rundt og vække dem " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:08

aya ventede. men blev alligevel bekymret og gik ud til tooya. kun i sin morgenkåbe. hun tog om tooyas arm og så på de fremmede. "Bad jeg ikke jer gå" sagde aya surt til dem, men de skræmte hende aligevel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:18

" søde bliv her. Jeg ser efter " sagde Tooya og gik ud i gang " hvad laver i her kan i komme ud, af mit hjem jeg har kone og børn og ville ikke ha sådan nogen som. Jer render rundt og vække dem " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:31

//du gentog//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 16:48

" forsvind. ind jeg til kalder poilitie for indbrud " " sagde Tooya vredt han skerme Aya for dem, De skulle ikke se hende kun i ført morgenkåbe han kendt deres. Tybe på lange afstand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:00

aya strammede sin morgenkåbe og hev i tooya. hun villle have ham væk fra de mænd. "Hvad vil I, lad os være" sagde aya. hendes morgenkåbe gik lidt op, og det opdagede hun ikke selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:05

Tooya stille sig foran hende.Og holdet mænden væk fra hende " se så at komme ud ingen jeg melder jeg for, indbrud " sagde Tooya og skærme Aya fra dem " Aya ring efter politie inde for soverværlset skynd dig " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:07

aya løb der ind og ringede til politiet. "Er det politiet, mit navn er Aya Mikuna, der står 6 ubehagelige mænd i mit hjem, min mand holder dem væk fra mig, men jeg frygter at de vil skade min elskede tooya" sagde aya skrækslagen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:11

med et lød det et skrig. Det var Tooya han hade får en i maven og havde får et sår i armen, fordi han holdt dem væk fra Aya han ville ikke lade dem rør hende. Så da Aya var løben ind for at ringe var de gå til angreb på Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:13

aya tog kosten fra skabet og løb ud til tooya. hun slog dem væk fra ham. hun tog om tooya og knuede ham ind til sig. "Hvad vil I, min mand har ikke skadet jer, tooya skader ingen" sagde aya og holdt tooya tæt. hun havde stadig den ene hånd på kosten. hun ville slå dem hvis de rørte tooya igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:17

De forsvandt hurtig da politie kom. Tooya var såret han lå ind til Aya og forsøget at stoppe, sine blødninger han havde en i højer skulder og en i siden. Tooya viste at hans farmor og børne ville kom ind til dem vis Tooya blive indlaget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:22

aya ringede efter en ambulance. hun vidste at hun ikke ville kunne klare tooyas sår alene. hun græd, da ambulancen kom. hun ringede til tooyas farmor og bad hende passe på børnene til at tooya var rask igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:25

" Aya børne jeg vil se børne " sagde Tooya. Svaget han så på hende og ville gerne ha at, børne skulle kom ind på hospitalet for at til ham han ville se børne. Men når det ikke før han besvime og lå helt stille på båren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:28

aya tog med ham. aya havde lovet at ringe når tooya var vågnet op igen. men hun ringede med det samme de kom hen på hospitalet. hun måtte have dem hos sig. hun sad og holdt tooyas hånd og græd over ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:44

Tooya lå i koma. Efter såren var blive sye sammen og han hade får forbening omkring, han lå med iltmaske og en drop han mærke en lille hånd mod sin kind. og kunne høre nano og malisa græde ved siden af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:46

aya gav sig selv skylden for at tooya lå i koma. "Det burde have været mig de skadet, ikke jeres far" sagde aya til nano og malisa. hun rejste sig og kyssede grædende tooyas pande. "Jeg beder min elskede åben dine øjne, " sagde aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 17:50

den hånd som lå. I Aya´s hånd bevæge sig en smule og hans øjen sitter han var ved at vånge, fra sin 4 dage lange koma hans maskine sagde at hans tilstand var stabil. Det var der for han var ved at vången

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:00

aya havde gjort skade på sig selv i den tid. hun havde såret sig i sine arme og sine håndled. hun havde endda en kniv bundet i en rem om benet. hun ville bruge den på sig selv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 18:06

Tooya tog den fra hende. Og lag den på sengen bordt " søde lad være med at skade sig selv " sagde Tooya, og åben øjene han forbandet hende så godt han kunne. Uden at rør for meget på sig han var stadig væk øm

Gæst
Gæst

Side 6 af 14 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum