Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:29

" en pille i mod smerte i bryste. De pleje ikke at får mig til at kolappse som i dag " sagde Tooya, og tog hendes hånd i mod sin kind hvor hun ville kunne mærke tåren strømme ned.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 10 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:31

aya forsøgte at få ilt maskinen hen til sengen og lagde sig ved tooya. "Børnene har hentet din farmor og de har ringet til lægen, jeg fik en forskrækkelse, så jeg tog masken på, som jeg lovede dig" sagde aya blidt. hun tog masken af og kyssede ham og fjernede hans tårer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:36

Tooya lukke øjne. Han kunne ikke lige at se Aya bange han skamme sig over at skræmme, sin familie så mange gang på en dag han faldt langesomt i søven. Hans krop var træt og syg og han spændte i siden hvor han hade det sår,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:42

aya tog masken af og nussede hans brystkasse. "Rolig min elskede, vi skal bare vide hvad der er galt, så bliver alt godt" sagde aya roligt og lagde sig ind til tooya og lukkede sine øjne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:51

Tooya kunne ikke fortælle. Hende sandeheden det ville skræmme hende og børne meget, men det var ikke sikket at Tooya kunne opleve sit 3 barn blive født. Da hans krop var svære belaste

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:54

I den følgende tid tog aya sig af tooya og børnene. men efter nogle måneder tog aya sig til maven. hun havde den følgende tid, haft mere og mere kvalme. Men hun skjulte det for tooya og børnene. hun sad en aften i stuen og syede på et par af tooyas hullede bukser og noget af børnenes hullede tøj. hun var stresset og bange for at tooya ville forsvinde før den lille var født

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:58

Tooya havde ligge i sengen. i flere måneden men var komme op nu han viste at Aya måtte være højgravid nu, og havde brug for hjælpe som aldrig før. Selv om han var svækket vielle han hjælpe hende med alt i huset

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 22:00

aya nægtede det. "Du skal blive i sengen til dy er helt rask tooya, jeg vil ikke miste dig før vores barn bliver født tooya, jeg vil ikke miste dig" sagde aya grædende. da aya var højgravid, havde hun meget følelserne udenpå tøjet om man så kunne sige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 22:05

" søde jeg fejer ikke noget. Jeg er bare svækket og jeg vil ikke lade dig pukle alene i den tilstand du er i nu, jeg er jo din mand og jeg vil hjælpe dig så godt jeg kan " sagde Tooya.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 22:38

tooya jeg havde nær mistet dig, at jeg knokler skader intet, det er en hustrus pligt at lave mad, vaske tøj, lappe tøj, og sørge for at der er rent" sagde aya. hun følte sig svimmel, men nævnte det ikke. hun ville ikke bekymre tooya. hun gik hen og tjekkede kalenderen for at se hvor langt hun var henne. hun opdagede hun faktisk var 6 måneder henne. hun så på det og lagde så hånden på sin mave. *Det kan ske når som helst enden for de næste 3 måneder* tænkte aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2012 - 12:00

" søde det er på tide. At du får slappe af inde du skal føde om 3 måneder så jeg orden huset, og laver mad i mens kan du og børen indrette den lilles værlsei mens " sagde Tooya. Han havde set på skaningern og hade se at der vat tvillinger de skulle ha denne gang,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 8 Sep 2012 - 13:56

Ikke med dit sår tooya, det skal heale først" sagde aya og fik kvalme. hun satte sig på en stol. "Tooya det er min pligt som din hustru at tage mig af jer, også selvom min kvalme tit stopper mig" sagde aya blidt. hun lagde hånden for munden, hun skulle kaste op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 10:41

" søde høre her. Ind til du hat født skal jeg nok ornde det hele og mit såre er næsten healde sammen igen " sagde Tooya, han viste at han måtte fortælle hende at. De skulle havde tvillinger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 12:40

aya nikkede og løb ud på badeværelset og kastede op. "Tooya har vi noget is?" spurgte aya. hun tog et tæppe om sig. for hun frøs meget. men hun var også sulten efter søde og usunde varer. hun gik hen til ham og gik ind i hans arme

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:02

" ja det trot jeg nok vi har. Med minder du og børen har spist det hele " sagde Tooya og kigge efter, og fandt en bøtte med Jordbæris i frysern han åben den og gav den til Aya. I mens hun spiset isen orden Tooya vasketøjet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:25

aya spiste den og så på ham. hun så på hvordan han lagde det sammen. hun tog lidt is og lagde det i munden på tooya og kyssede ham. "Du er overbeskyttende min elskede" sagde aya blidt. hun tog isen igen og spiste den op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:38

" søde du er nød til at passe. På søde og jeg har en nyhed til sig " sagde Tooya og sluget det is, som Aya hade proppe i mund af ham han satte sig ved siden af hende. Og i det smamen kom Nano og Malisa løben ind til dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:41

aya var stadig meget svimmel. men hun var lykkelig. "Hej med jer børn" sagde hun og lagde hånden på sin mave. "Søde jeg kan fornemme små hjerteslag, mere end et hvis jeg mærker rigtigt" sagde aya. hun vidste godt at hun ventede tvillinger. hun rejste sig og ville tørre af, som en gammel vane

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:48

" jo der er mere end en. For der er nemlig to små børen i din mave søde og næ nej det kan du godt glemme søde du skal slappe af " sgade Tooya og satte hende. Tilbage i sofan sammen med børne og tændte for fjersynet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 13:49

Tooya, at tørre et bord af er da ikke meget" sagde hun og tog sit strikketøj. med et mærkede aya et spark og kladte på ham. "De sparker skat, de små sparker!" udbrød hun glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:07

" ja serfølglig sparke de søde. Det er tegen på at de ha det godt og ikke fejler noget " agde Tooya og satte sig sammen med sin familie og smielde til dem. Selv om han ikke var helt rask endnu men han viste det ikke for dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 14:56

aya smilede og begyndte at synge. hun lovede at hun nok skulle slappe af. så hver dag strikkede hun og syede, eller syede lidt på børnene og tooyas tøj. men de 3 måneder gik hurtigere end hun havde regnet med. en dag hvor hun gerne ville bage, mens tooya og børnene ikke var hjemme, gik vandet. hun stivnede da hun mærkede det, og ringede hurtigt til hospitalet, i håb om at få fat i tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:00

Tooya tog den. og da han hørt at Ayas vand var gå fik han fat i en abulans og kørt hjem efter hende, og til sygehuset med hende og bad sin farmor om at hendt børne. Og komme over på sygehuset så hurtig de kunne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:01

aya skreg og bed sammen i smerter. vandet var gået to uger for tidligt. aya var bange, for hun frygtede at der ville ske noget slemt nu, siden at smerterne var så slemme som de nu var. hun ville have tooya og børnene hos sig når hun skulle føde.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 9 Sep 2012 - 15:08

Børne fik ikke lov at se. Deres mor føde men Tooya gjorde fordi han var hendes mand og læge, han var hele tiden ved hendes side da begge tvillinger blive født. og Tooya vaske dem begge to rene og lag dem i armen på Aya og kaldt på børne og farmoren,

Gæst
Gæst

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum