Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:00

" du kan jo godt lige det ikke sandet skat. Du er jo slet ikke sur søde " sagde Tooya og trak den ud og lod den komme op i hende bagfra i mens han lå ved siden af hende. og så på hende og vent på at nu ville begyndte at stønne

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 8 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:05

aya bed sig i læben. "Tooya jeg vil ikke mærke genstande i mig" sagde hun stønnende. "Jeg vil mærke min store stærke mand inde i mig" sagde hun og kæmpede imod at stønne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:10

" som du vil. du skal får der som du ønsket " sadge Tooya og trak den ud og gled selv op i hende, og kørte frem og tilbage i mens han kysse hende i nakke. Han elskede at kneppe hende både forfra og bagfra

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:15

åh.. du er meget lysten efter ikke at have gjort det i fire dage" sagde aya og stønnede af hele sit hjerte. hun nød at mærke ham inde i sig. det var verdens dejligeste fornemmelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:17

Tooya skubbe sig lidt. længe ind i hende og tog hende på hendes bryster og smielde stille, han elskede at gøre det smamen med hende han smielde og hørte hende stønne. og kunne ikke selv undgå at stønne sammen med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:21

næste gang gør vi det på badeværelset, så kan folk ikke høre os stønne så højt" sagde aya og smilede. hun tænkte lidt på at elske med ham under bruseren mens deres kroppe blev våde af vandet. hun blev helt tændt af at tænke på det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:43

Tooya nikke og kunne ikke mere nu. Han var komme og hans såre i siden gav ham stærke smerte, at han ikke kunne forsætte med at hygge sig med Aya. Uden af det gjorde alt for ondt i hans side

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 21:48

søde træk dig ud, husk på dit sår" sagde aya. hun var kommet i tanke om hans sår. de havde gjort det så meget, så tooyas såt ville jo nok være ret ømt. hun gik ham ud af sig og lagde ham med. "Søde du skal slappe af, så giver jeg dig nydelse istedet for" sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 22:06

Tooya nikke. og lag sig ned hans sår var nære ved at springe op og det måtte det helst ikke, vis det kunne undgås måtte han ikke laver noget som var alt for hård ved ham. Ellers kunne sår koste ham flere uger i sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 18:42

hun slikkede hans brystkasse og sørgede for at han blev liggende. hun kravlede ned og nussede ham mellem benene. hun kyssede ham ømt på munden og lod sin tunge komme ind i hans mund. hun ville se hvordan han regede på det. ville han blive tændt eller stoppe hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 18:51

Tooya smielde og nød at. De kunne være sammen da hun lod sin tunge komme ind i hans mund, smielde han svaget og lag armen omkring hende og smielde. Han kunne ikke ønske sig en beder kone og beder mor til sine børn Aya var hans lives kærlighed

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 18:55

hun begyndte at lege med hans tunge, og nussede ham i håret. hun kravlede ned og slikkede ham mellem benene. hun ville altid være hans, og kun hans. hun rødmede mens hun slikkede ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:01

Tooya blive røde i hovedt. han rømde som han aldrig havde gjordet det før hen, han var lykkelig sammen med Aya og deres 2 snart 3 børne Tooya kunne ikke. Helt fatte af han skulle være far igen sammen med sin elskede Aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:03

hun så på ham og smilede. hun glædet sig til at skulle være mor igen. og nu kunne ingen tage babyen fra dem, ligesom det var sket med nano og malisa den gang. det plagede stadig aya at tænke på.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:10

Tooya smielde. Han viste at deres 3 barn var deres og at ingen ville kunne tag det fra dem, lige som Nano og Malisa var blive efter de var bliven født nu var. Deres børn i sikkehed og ingen kunne rør dem mere aldrig nogensiden mere,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:12

aya lagde sig op af tooya og smilede. "Vi må vist finde en vugge søde, og jeg må strikke baby tøj, hvad vil vores familier sige til det, du kender min fars vrede, og jeg har endnu aldrig mødt din, selv ikke til vores bryllup" sagde hun og så på ham og kyssede hans hals

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 19:17

" søde vi gå på indkøbe. I morgen og forkælder Nano og Malisa lidt det har de brug for søde, og mine forælder komme ikke til at se børne de er begge døde for lange tid siden nu. De beskydte os fra himmlen af " sagde Tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:30

giver dem masser af legetøj og slik, men du skal altså også forkæles skat" sagde aya kærligt og bed drilsk tooya i øret. hun ville forkæle sin elskede, om så hun gik over gevind med det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:46

" nej søde jeg skal ikke. forkældes det skal børen " sagde Tooya og gispe af smerte i såret, i siden det begynd at stramme meget slemt og det måtte det ikke. Da det knne gro indad og give han en indfikson

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:49

aya tjekkede hans sår og fjernede bandagen og rensede såret. "Hvis du får flere smerter ringer vi til lægen" sagde aya bestemt. hun havde en skræmt gråd i stemmen. hun frygtede at såret ville tage livet af hendes elskede tooya. hun gik ud på badeværelset, for at skjule at hun rystede meget. *Er han ved at dø fra mig* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 20:58

Tooya var ikke ved at død. Men han var ved at blive meget syg men han var gode til at skjule det for ander, selv om det ikke altid var godt da han ikke ville kunne. Kalr sig alene vis han blive syg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:01

aya kom ind. hun skjulte sine tårer. hun ringede til tooyas farmor, hun havde brug for hjælp. "hej det er aya... der er noget galt med tooya, han har smerter, og ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg er bange for at miste ham. jeg vil ike være enke i en alder af 19" sagde aya grædende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:11

Alisa kom med det sammen. Hun viste hvorfor Tooya hade det sådan han var stresset, og hade mange smerte i såret og det var ikke godt for ham lige for tiden. Han tog Ayas hånd og smielde en smule usikke og en smule trættil hende,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:15

aya fik et chok, da tooya tog hendes hånd. hun så grædende på ham og satte sig hos ham og græd over ham. "Jeg vil ikke miste dig min elskede, endelig er vi sammen igen," sagde aya og lagde sit hoved ved hans hånd. hun var blevet meget bange af det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:22

" rolig søde. Det skal nok gå bare jeg få hvile en masse skal det nok gå " sadge Tooya, og i det smamen kom Nano og malisa springen ind i sengen så det gav et ryk. I Tooyas sår så han gispe voldesomt af smerte men kunne ikke sige et ord,

Gæst
Gæst

Side 8 af 14 Forrige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum