Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Side 9 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Næste

Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:25

aya tog fat i dem og skældte dem ud. hvilket hun aldrig havde gjort før. men da hun havde gjort det, stivnede hun og begyndte at undskylde. men hun vidste at sådan noget kunne man ikke undskylde. aya gik ud i hovedgangen. hun stilte sig op af væggen. "De fortjener en bedre mor..." sagde hun til sig selv. hun tog noget papir og skrev et brev. hun lagde det på bordet og tog sine sko på og sin frakke og gik ud af døren. men hun stod bare og græd op af døren. hun følte sig som en dårlig mor nu

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Hjemme igen - tooya- privat (xxx) - Page 9 Empty Sv: Hjemme igen - tooya- privat (xxx)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:31

" børen blive her smamen med oldemor. Far snakke lige med mor " sdage Tooya og gik ud og tog hende inde, Lejligheden igen " søde rolig du gjorde det for at skåne mig forsmerte. Men i stæder for at råbe skulle du forklar dem hvorfor, de ikke må hoppe i sengen " sagde Tooya og tog hende ind til børne igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:39

de må se mig som verdens værste mor nu. en mor burde ikke råbe af sine børn.. åh tooya jeg er en dårlig mor" sagde aya. *jeg fortjener ikke at leve, jeg er et udyr når jeg råber af børnene* tænkte hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:48

" Aya du gjorde det af bedste mingen for mig De kunne godt se at du havde ret, prøv at se søde nu komme de løben os i møde de hader dig ikke de viste godt. At du mendt der bedste for mig " sagde Tooya og tog Malisa og nano op, på armen og trak Aya ind til sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 21:51

aya skammede sig så meget, at hun ikke kunne se på nano og malisa. hun så ned, med tårer i sine øjne. "Undskyld børn" sagde hun. men hun så stadig ikke op. hun gik ind i gæsteværelset og lagde sig der. hun følte sig forkert, hvorfor var hun dog blevet så vred. sandt nok var det for at hjælpe tooya, men lige så vred der

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Sep 2012 - 22:00

" Børne gå ind til jeres mor. Og synge lidt for hende jeg trot jeg vil se lidt tv i mens " sagde Tooya, og børne gik ind til deres mor og sang stille for hende i mens tog Tooya. Et glad vand og en pille mod smerten

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 18:18

aya så på børnene. hun tørrede sine øjne. "Det var ikke min mening at blive så vred, men i skal ikke hoppe i sengen børn" sagde aya trist. hun satte sig op, og lagde hånden som en refleks mod sin mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 19:30

Tooya sad i sin lænestol. han hade det ikke godt og der kunne malisa mærke hun rejste sig og løb ud til ham, han sad helt smamen sunken i stolen. Han øjne var lukke og han sad med munden åben

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 5 Sep 2012 - 19:40

aya gik med malisa. hun så på tooya og prikkede til ham. hun så bekymret på ham. "Tooya.." sagde hun nervøst. "Malisa hent din oldemor hurtigt" sagde aya. aya tjekkede tooya for at se om han trak vejret. hun lagde hoved mod hans brystkasse, for at lytte til hans hjerte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:13

Tooya trak vejet. Og hans hjerte banke nomalt han havde får et slagtilfælde, og det var kun sket får gang her hjemme og Malisa kom tilbage med Alisa. Som kendt til hans slagetilfælde og hvorfor han fik dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:52

aya var gået i panik og det var ikke godt. hun hev efter vejret. hun var ved at gå i chok, og det ville ikke være godt, når hun jo nu faktisk var gravid. hun gik rundt i cirkler og hostede, mens hun hev efter vejret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 19:58

Alisa gav Aya en iltmaske. Tooya hade med hjem være dag i mens var Tooya ved at komme til sig selv. han så på Aya og trak hende over til sig og holdet maske. Foran hendes mund så hun kunne får luft

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:02

aya var gået i chok, så hun hev svært efter vejret. hun var bange, for hun kunne ikke få luft. hun rystede og ville gerne have masken af, men hun vidste det skulle hun ikke, så længe hun ikke kunne få luft. hun så panisk på tooya og lagde hånden for sin mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:07

" søde rolig trak vejet. Ellers midste du barnet " sadge Tooya for han hade set flere gravide kvinder være i chok hvor deres ufødte barn død af detog det ville. Tooya helst undgå at det skerte for Aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:08

ayas hjerte hamrede hurtigt, hvilket var en af grundene til at hun ikke kunne få luft. aya bar et klæde om halsen, en ting hun altid havde båret. selv når hun havde hygget sig med tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:18

Tooya nusse hendes mave. Han viste at det ville berolige hende en smule men han viste, ikke hvor længe eller hvor meget det ville berolige hende når hun var sådan. Han vendt hovedt væk i fordi tåren fosse ned af hans kinder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:20

aya tog masken af og lagde hoved ind mod tooya. "Sluk for ilten" sagde aya, selvom hun stadig havde lidt svært med at få luft. men hun var mere rolig. hun så på tooya, og skammede sig over at hun ikke fortalte at hendes far havde opsøgt hende og forsøgt at kvæle hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:25

" nej søde ikke før du kan får ordenliget igen " sgade Tooya og satte Aya i hans lænestol, i mens gik han ud på badeværlset og græde ned i sine hænder. Hvorfor kunne han ikke passe på sin familie uden at der skert noget med dem

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:28

aya gik ud til ham. "Skat jeg har døjet med at få luft længe, det er en gammel skade min far gav mig, når jeg ryger i chok, låser min hals sammen, og så kan jeg ikke få luft, jeg bliver bange af det,men du kan altid gøre mig glad igen" sagde aya og tog om tooya og tørrede hans øjne. hun kyssede hans kind og holdt ham tæt ind til sig. "Jeg skal nok gå med ilt masken søde, den lugter bare ret grimt" sagde aya blidt. hun kunne mærke hun havde brug for masken, men hun vidste at tooya havde mere brug for hende nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:35

" søde gå ind og sæt dig ned. lidt og tag maske på igen jeg klar mig jeg vil bare samme tankern, i mens kan du så spille med børne " sagde Tooya han fryget at hans familie. Ville komme alvorlige tilskade

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 20:38

aya kyssede ham og gik ind til børnene. hun tog ilt masken på og spillede ludo med børnene. hun begyndte mere og mere at selv kunne få luft igen, men hun tog ikke masken af, for hun havde jo lovet tooya at have den på. men hun tænkte hele tiden påhvor meget hun havde skræmt tooya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:14

Tooya sad ude på badeværlset. I det sammen rejste Malisa sig hun kunne mærke at der var sket, noget med hendes far så hun gik ud til ham og i det sammen skreg hun. De lille pige havde funde sin far liggen på gulvet og ved siden af lå et pilleglas, som var helt tom

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:17

aya kom der ud. hun skreg da hun så det tomme glas. hun bad børnene løbe hen efter deres olde og ringe til en læge. aya løftede tooya op og håbede hun kunne få ham til at kaste op, så hun kunne hjælpe ham. "Skat du må ikke forlade os" græd aya

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:21

børne hent dere oldemor. Og fik reinget efter en læge i mens var Tooya komme til sig selv igen, han huske ikke hvad der var sket ikke andet end at han havde tag en pille. Og der efter var alt tåget og sort for ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 6 Sep 2012 - 21:24

aya havde fået ham i sengen. hun sad hos ham. hun havde taget ilt masken på igen, for det havde skræmt hende. hun var lidt faldet tilro. hun holdt tooyas hånd og så grædende på ham. "Hvad var det du tog" sagde hun

Gæst
Gæst

Side 9 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum