Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never To Forget... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never To Forget... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never To Forget... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never To Forget... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never To Forget... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never To Forget... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never To Forget... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never To Forget... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never To Forget... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never To Forget... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never To Forget...

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Never To Forget... Empty Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 0:08

Sted: Sombré
Tid. 1.20
Omgivelser. Få mennesker
Vejr: Stjerneklart, småkoldt

Det var sen aften, Willow havde endeligt besluttet sig for at forlade kontoret, hun havde siddet i papir arbejde det meste af dagen og aftenen med hovedet dybt begravet i en narko sag der var ved at drive hende til vandvid og hun havde virkeligt bare brug for at komme lidt ud. Hun havde flere gange overvejet at opsøge Josh, men fordi det var nat - og fordi hun ikke havde hans nummer men han kun havde hendes var der to gode grunde til ikke at opsøge ham nu.

Hun vargået igennem parken med rolige skridt, en stramfin kjole og høje hele der gav den velkendtelyd når hun gik hen over den asfaldt belagte sti. Hun satte sig diskret på en bænk og tog sin Blackberry frem for at tjekke sin email, endnu en ny mail fra Holm, han var da fuldstændig håbløs at have som anklager i en sag! Hun sukkede dybt og lod så ellers sine øjne glide ud i natten, arbejdet kunne vente for nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 0:54

Matic kom stille gående igennem parken... han havde taget en gåtur i mørket for at slappe af og have det bedre med sig selv... Han måtte sige at den sex han lige havde haft havde været god, men Amber skulle lige snakke med Katy så Matic ville gå sig en tur i mørket...

Han gik bare stille og roligt... han vidste ikke lige hvad han skulle give sig til så han gik bare, og lagde så mærke til en bænk der var fri og han gik derhen og satte sig... lagde dog ikke mærke til kvinden der også satte sig der...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 1:03

Willow smilede flabet da hun så en velkendt skikkelse og hun lagde flabet sine ben over kors imens hun skuede til ham dog uden at sige noget, hun havde ikke set ham, ja ihvertfald ikke de sidste 100år... Men det var da rart at se at han levede endnu og i hendes flabede tilstand fik hun taget sig sammen til at tale til ham.

"Jamen dog... Jamen dog!" sagde hun og kiggede over i mod ham: "Er det ikke Matic vi har her?" sagde hun og kiggede på ham med et arrogant og ophøjet blik som med det samme kom til hende da hun fornemmede hans aura, om der så var gået 50000 år , så ville han altid være et niveau under hende, han ville altid være slaven og han ville altid være den der skulle adlyde, ligemeget hvem eller hvorda han var blevet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 1:11

Han blev meget chokeret da nogen talte til ham... han kendte dog ikke lige stemmen. Han kiggede bare stille på hende og han kendte heller ikke ansigtet. Han kiggede derfor bare ganske stille og roligt på hende og blev derfor overrasket ovar at person kunne hans navn...

''Og du er?''

Han så bare koldt på hende. Han trak på skuldrende over at hun talte til og om ham som om det var en gammel fjende han var til hende... Han kiggede bare lidt på hende og vidste ikke hvad han skulle sige eller gøre...

''og du vil?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 1:18

Willow smilede blot en smule flabet over i mod ham og strøg let og flabet hans pandehår væk fra hans øjne: "Åh Matic, du husker mig ikke?" sagde hun og lagde sine hænder i sit skød: "Skuffende..." sagde hun med et lille venligt smil og flippede let sit hår.

"Mit navn er Willow Manifique Adrian" sagde hun og kiggede kort over i mod ham: "I believe you are the old slave of Vivianne Ophelie Monquer?" sagde hun og kiggede på ham, oh jo hun var helt sikker på at det var ham, uden tvivl, også selv efter så mange år så kunne hun genkende ham, nok fordi at han var den første slave hun nogensinde havde været med til at udnytte, så meget ældre end ham var hun jo heller ikke

"Må hun hvile i fred" tilføjede Willow roligt og kiggede så over i mod Matic igen i håb om at han nu vidste hvem hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 1:22

''Ja hende husker dig... men du må have været en af hendes skøger?''

Han svarede bare flabet tilbage da det endnu ikke rørte ham at hun kaldte ham gamle slave, eller at hun sagde andre grimme ting om ham... han smilede bare stille til hende, og grinede da hun sagde at hun måtte hvile i fred...

''Ja som en bunke aske blæst af vinden... og hun var så hyggelig da hun brændte op inde fra...''

han grinede bare og kiggede på hende... Han vidste ikke hendes race men han var ret så ligeglad lige nu...

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 1:26

"Jeg fortrækker ikke at blive kaldt skøe..." sagde hun og kiggede arrogant over i mod ham: "Men jeg er da glad for at du husker mig" sagde hun og lagde armene let over kors imens hun lænede sig tilbage og let smilede til ham: "Du var et godt valg" sagde hun og kiggede flabet over i mod ham: "Og de mange år ændrede dig til det bedre" konstaterede hun og nikkede let for sig selv.

"Så.. Lever du stadig som slave?" sagde hun: "ELler har du taget hærsker rollen?" sagde hun og smilede let for sig selv, ikke at hun nogensinde kunne forestille sig ham gøre det: "Spøjst at være herude for at lede efter nyt kød, også støde ind i noget gammelt" sagde hun stille: "Det var tider" medgav hun og huskede tilbage på de gamle dage for flere hundrede år siden hvor bekymringer bare ikke var helt lige så besværlige.

Og hvor man kunne bede en ung fyr som Matic om hvad som helst man ønskede uden at der blev stillet spørgsmål.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 1:30

''Jeg ved da at 80% af jer også blev misbrugt af hende... Lad mig gætte du er ikke vampyr så du var en af de heldige der bare var blodpose?''

Han smilede flabet til hende og han rystede på hovedet af hnede... han måtte erkende at han kunne lide at blive domineret fysisk men han elskede at dominere psykisk omvendt af hvordan det var den gang...

''Jeg dominerer folk psykisk nu... Eller kun min kæreste men jeg dominerer hende og tvinger hende til at knalde mig...''

Han kommenterede ikke det med nyt og gammelt kød... Han var ikke på markedet mere jo så her loss...

''Jeg hadede det sjovt nok...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 1:34

Hun nikkede: "Korrekt... og tilgengæl fik jeg lov at aflægge besøg ved dig" sagde hun og smilede flabet til ham: "Og nej, Matic... Du hadede det ikke" sagde hun og rystede på hovedet imens hun lod minderne vandre tilbage til dengang: "Du elskede det..." sagde hun og kiggede stille på ham: "Du nød hvert øjeblik" sagde hun flabet og trykkede let sine læber sammen.

Hun savnede sådan en som ham, en der var trænet godt op, og hun kunne egentligt også godt bruge det nu hvor hun skulle tænke på at træne Josh op, hendes gamle slave blev slået ihjel for år tilbage, så hun havde intet i nærheden udover den unge smukke Josh p.t: "Så du kan ikke lokkes længere?" sagde hun med et lille sensuelt smil og lod sin hånd glide ind på hans inderlår imens hun stille kiggede på ham.

"For gammel venskabs skyld" sagde hun flabet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 1:37

''Jamen der var du da heldig... Du finder jo ikke bedre sex end mig...''

Han kunne ikke lade være med at være en smule selvglad og flabet, men han kiggede bare på hende da hun sagde at elskede det, og han rystede på hovedet af det... Eller egentligt var det sandt når han ikke blev straffet...

''Nej...''

Han kigggede på hende og rystede på hovedet af at han ikke kunne lokkes fordi det kunne han virkelig ikke... han kunne på ingen måde lokkes med mere... han kendte jo ikke hendes evne overhovedet...

''Ved ikke hvem du er... Men mindes kun en eller to af mine dominatrixer der var bare nogenlunde søde...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 1:47

"Måske du ikke husker mig, men jeg husker tydeligt dig..." sagde hun med et lille arrogant smil og kiggede let undersøgende på ham, samme udseende, samme fine og tynde krop, han var nok blevet en smule mere bleg med årene, men det kunne man jo kun forvente af hans race: "Men jeg kan sørge for at du ikke længere glemmer mig" smilede hun flabet.

Hun åbnede stille sin mund og lod en høj lyd komme ud imellem hendes læber, så høj at det menneskelige øre ikke kunne høre det, men i virkeligt heden af det en sød sang. Hun stoppede dog hurtigt, ønskede ikke at han blev for påvirket, men nok til at han varlige nemmere at tale med.

Hun rykkede stille sin hånd op i mod hans lem udenpå hans bukser og klemte let samme omkring den: "Matic... Jeg ejer dig de næste 6 timer" sage hun og kiggede på ham med et let hidsigt og dominerende blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 1:53

Han trak bare på skuldrende over hendes ord, og kiggede så undrende på hende mens han åbnede munden men langsomt ændrede hans blik sig en smule til at blive mere afslappet og okay med det hele... han smilede bare stille da hendes hånd lagde på hans skridt, og hun klemte blidt...

''ofcourse my mistress... Wverything for you miss. Adrian...''

han smilede bare som en liderlig dreng præcist som han havde set ud dengang han havde været slave... Der var han jo blevet opdraget til at være liderlig hele tiden... Han havde haft det hårdt men han havde nydt det...

''Hvad skal jeg?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 11:13

Willow smilede en smule flabet da hun fornemmede at hendes lille søde evne havde virket præcist som ønsket og en lille smule: "Du skal rejse dig op og følge med tilbage til min bolig" sagde hun og rejste sig op og pegede i retning af hvor hun boede: Nu!" sagde hun med en høj og kommanderede stemme, åh hvor hun elskede at, at bestemme og have så meget magt.

Hun smilede let og begyndte så at gå i retningen af hvor hun boede, inde i skoven: "Jeg er glad for at være stødt ind i sig Matic"sagde hun stilel og kiggede på ham med et roligt blik, hun havde ikke ret høje tanke om ham og snakkede næsten til ham som var han et barn, hun havde høj tanker om ham seksuelt, men ikke menneskeligt, for han ville altid være to trin under hende, og sådan var det bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 11:25

''Ja selvfølgelig min mistress...''

Han rejste sig stille og gik bare med hende... han vidste ikke hvordan ahn skulle reagere men noget i ham forsøgte at sige stop, men resten af ham ville bare gøre hende glad og det var jo fordi hun simpelthen var hans herrer hun havde jo magten... Sådan var det... en gang slave... altid slave...

''Ja selvfølgelig... Jeg skal nok gøre mit bedste for at tilfredstille alle dine behov...''

Han smilede underdanigt til ehnde, og fulgte stille med hende ind i skoven og hen til hendes bolig. Han vidste ikke hvordan ahn skulle kunne klare dette bagefter men han begyndte at gå med meget rank ryg for ikke at virke lavere end hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 11:31

Willow smilede bare til ham og gik så igennem skoven med ham efter sig som var de forbundet via et eller andet usynlig stykke snor eller måske nærmere en lænke der trak ham afsted: "Så.. Du har fået en kæreste?" sagde hun arrogant og åbnede døren indtil sit hus: "Det ved du godt er forbudt ikke, Matic?" sagde hun og vendte rundt og kiggede på ham inde i gangen: "Vi arbejder ikke med kærlighed søde ven" sagde hun og aede ham over kinden med et let strøg: "Vi arbejder med lyster" sagde hun og kiggede på ham med et skarpt og dog let sensuelt blik.

Hun pegede ind i mod det modsatte soveværelse af hvor hun havde været med Josh: "Gå derind" sagde hun: "Jeg er der om et øjeblik".

Selv gik Willow ind af den lille dør som hun ikke havde vist Josh og skiftede tøj hun gad ikke ligne en advokat længere. Sorte lange støvler i lates der gik hende til knæerne og en fin sort silkekjole der var ret så kort og nedriget, og naturligvis en sort pisk i hånden imens hun gik ind i rummet hvor hun havde bedt Matic om at gå hen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 11:39

''Ja min mistresss... men jeg kan ikke... Hun er mit child også...''

Han vidste godt dette egentligt var dumt at sige da amnge jo så slavers børn som deres egne slaver også. han kiggede bare stille som de gik og Matic gik bare ind i det rum hun havde henvist ham til, og faldt tilbage til de gamle vaner til hvordan der skulle gøres når man var slave... han smed tøjet med det samme og satte sig ventende på sengen...

''de er fræk som altid at se på min mistress...''

Han kiggede direkte på hendes bryst da han ikke havde lov til at se dem i øjnene... han sad der bare og gloede frem for sig, og gjorde ikke noget han afventede ehnde bare.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 11:49

Hendes sko gav et provokerende ekko da hun gik henover den store gang og gik ind i rummet til Matic og låste døren efter sig med et kækt smil. Hun gik hen i mod ham me rolige og lange skridt da han talte og lod pisken falde hårdt over hans skindeben: "STop med at kalde mig mistress" sagde hun: "Det får mig til at lyde som om jeg er en pige du har fundet i byen.. Det er slut med det ord... Tiderne har skiftet" sagde hun og slog ham igen med et så hårdt slag der var muligt for hende, men denne gang over brystkassen: "Kald mig Ms. Adrian hvis du vil tiltale mig!" sagde hun og kiggede ned på ham.

Hun kiggede blot ned i mod ham: "Du har nu tilladelse til at kigge på mig" sagde hun og vippede piske under hans hage så han kiggede op på hende imens hun ned stirrede ham: "Læg dig bagover" sagde hun og satte sin fod på hans brystkasse imens hun vippede ham bagover i sengen: "Ser du min ven" sagde hun og kiggede ned på ham med korslagte arme: "Jeg har brug for en pause i mit ellers stressende liv, og med den tålmodighed jeg skal bruge for at træne min nye tyr op, så tror jeg at du er et godt valg til lidt afslapning" sagde hun og kiggede arrogant ned i mod ham.

"Har du noget at sige?" spurgte hun og kiggede på ham som var det eneste rigtige svar nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 11:56

''yes miss adrian''

Han lagde sig ned som hun bad ham om, og han kiggede på hende som hun sagde en masse bavl til ham som han ikke rigtigt orkede at høre på han skulle bare tilfredsstille hende ikke andet, og sådan var det jo nu engang... han kiggede på hende og som den ahn var så smilede han lidt drlsk...

''Ja det har jeg... Hvordan skal jeg tage dig?''

Han var vant til det han havde den gang altid været vant til at han skulle tage dem og bare gøre som de sagde... Han var ikke vant til at være fysisk domineret medmindre han blev straffet, men altid psykisk domineret... Det var hans belønning... Han kiggede stille på hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 12:02

Hun kiggede ned på ham og tænkte kort over hans ord, i skrivende stund vidste hun faktisk ikke hvad hun havde lyst til, hun havde bare lyst til ham og til at mærke en der rent faktisk anede hvad de lavede og hun huskede Matic som en ganske udemærket kandidat til den opgave, og han var vel næppe blevet dårligere med ørene: "Du skal tage mig så du mener jeg får mest mulig nydelse!" sagde hun og kiggede ned på ham imens hun gjorde tegn med hånden til at han gerne måtte bevæge sig som han ville.

Hun hjalp sig dog selv hurtigt ud af sin stramme kjole og tog den over hovedet og smed den på gulvet så hun stod helt nøgen med undtagelse af hendes lange, høje, sorte latex støvler som man næsten kunne spejle sig i. Hun kiggede roligt på ham og vippede let pisken frem og tilbage som en hentydning til at hun ventede og var ved at tabe tålmodigheden en smule.

Hun havde ventet på et godt knald det sidste år og hun mente uden tvivl selv at hun havde krav på det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 12:56

Han lyttede stille til hende og da hun havde smidt tøjet tog han bare fast i hende og smed hende på maven på Sengen... Endnu en ting... At han ikke måtte se sin dominatrix's ansigt under sex, da han ikke måtte have noget på hende eller på anden måde se hende på nogen pinlig måde overhovedet... Han smilede stille, tog pisken og lod sig trænge op i hende...

Han bevægede sig bare frem og tilbage i hende hurtigt og hårdt som han regnede med at hun gerne ville have det, og imens legede hans ene hånd med hendes klitoris og den anden stod han med pisken... han vidste nogle af dem ville have det men han var nød til at spørge hende om det...

''Pisk?''

Han spurgte stille med høje støn da ahn var opdraget til at gøre den slags høje støn der vidnede om den nydelse han fik... Eller faktisk var den elendig...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 17:01

Willow smilede da han smed hende ned på sengen, tænk at en fyr som ham med et så fantastisk talent gad at have en kæreste som fik det hele forærede når man kunne få penge, nydelse, beskyttelse og alt andet godt i verden. Hun ville da gerne frivilligt tage Matic ind som sin slave!

Hun stønnede højt da han trængte ind ind i hende, en følelse hun havde ventet på længe og det var præcist lige så fantastisk som hun huskede det: "Ja... Hårdt!" Kommanderede hun. Hun var en sucker for fysisk smerte og hun stønnede blot højt ned i mod sengens lan imens hun mærkede ham: "Hårdere Matic!" Kommanderede hun imellem sine høje skøn som
Virkede langt mere høje og brutale i forhold til Amber. Men Willow vidste præcist hva hun ville have :"Du er en god dreng, Matic" sagde hun stille: "og du må derfor gerne finde din udløsning".

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 17:06

For Matic var disse ting bare ikke lige så gode som at have en kæreste der kunne give en verdens mest fantastisk sex. Det kunne de her kvinder aldrig komme i nærheden af... Han stønnede dog da hans bevægede sig fordi han var opdraget til det...

''Thanks miss Adrian...''

Han smilede stille til det hun sagde med at han måtte finde sin udløsning. Han kunne huske at hun faktisk havde sagt at hun bare skulle sørge for at hun nød det, og da hun ville have det hårdt og nød smerte havde han noget i tankerne... Han slog hende over ryggen og røven hårdt med pisken mens han trak sig ud af hende, og lagde så sit lem mellem hendes baller og lod sig presse ind i hende, og begyndte bare at bevæge sig igen... Hårdt stadig... Og hurtigt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 21:56

Willow stønnede fortsat og kunne slet ikke holde sine næste dyrige lyde inde: "Åh Matic... NU husker jeg hvorfor du var min yndlings!" sagde hun højt imens hun mærkede hans slag og mærkede ham trænge ind i hende på ny, hårdheden gjorde hende intet og jo større smerten var jo større var nydelsen, jo mere snurrede verden og jo mere kunne hun mærke hvordan hendes blod susede rundt i kroppen på hende og hendes hjerte hamrede.

Hun ville bar have mere og mere som var hun et grådigste mennesker i verden, men detføltes bare så fantastisk og så unikt, som var hele verden med hende i dette øjeblik, hun glædede sig allerede til Josh var kommet så langt som Matic, for med sådan en Tyr kunne man da ikke andet end at svæve højt oppe i himlen på en eller anden sky.

"Bliv ved!" kommanderede hun imellem sine høje skøn og mærkede hvordan hun selv nåede climax af bare ophidselse og let skreg ud i rummet som havde noget slået hende i hjel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Matic Ons 21 Nov 2012 - 22:13

Han blev bare ved med at bevæge sig frem og tilbage i hende så hårdt som han fysisk kunne... han ville give hende alt hvad han kunne, men han smilede så drilsk hendes nakke... han lagde skumle planer for hende... Han kiggede rundt og lagde sig hen over ehnde som hun lagde på sengen på maven, mens han mede foden åbnede den kiste han stod lidt henover, og fik længere og den slag samlet op...

''I remember even you liked these...''

Han gjorde det bare hårdere og hårdere imens han fik hende bundet med både hænder og fødder... han smilede så bare drilsk og trak sig ud af hende, inden han satte pisken hvor hans lem have været...

''Du kan være din egen fucking slave!!!''

Hans øjne var helt røde... Han smilede drilsk til hende, gik op til hendes ansigt hvor han færdiggjorde sig selv og fik sin udløsning udover hendes ansigt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Gæst Ons 21 Nov 2012 - 22:21

Willow kunne mærke vreden let rejse sig i ham da han stoppede også selvom hun havde fået udløsning og i det sekundt han sagde sin sætning mærkede hun hvordan at hun havde lyst til at træde på ham som et inseks der bare skulle knuses.

Hun lukkede øjnene og inden han kom udover hendes ansigt var hun forsvundet og stod nu forenden af seng med armene over kors og tog pisken ud af sin bagdel imens hun kiggede på ham: "Hvad... Laver... Du?" sagde hun med en langsom og vred stemme imens hun stille betragtede ham: "Læg dig!" sagde hun og pegede på sengen imens hun mærkede hvordan vreden let steg i hende og hvordan hendes hjerte hamrede med et par hundrede kilometer i timen.

Det skulle han ikke slippe afsted med, at ydmyge hende på den måde, også selvom der ikke var andre til stede, sådan spillede hun ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Never To Forget... Empty Sv: Never To Forget...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum