Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Never forget ... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Never forget ... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Never forget ... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Never forget ... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Never forget ... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Never forget ... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Never forget ... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Never forget ... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Never forget ... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Never forget ... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Never forget ...

2 deltagere

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Never forget ... Empty Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 11:02

Sted: Stranden
Tid: 02.10
Omgivelser. Intet, vindstille
Vejr: Stjerneklart, vindstille.

Ally sad ved stranden, få meter fra vandet og kiggede ud over horisonten, hun havde en forfærdelig fornemmelse i maven. Hun var flyttet hjemmefra for bare få uger siden, til en helt ny by, et helt nyt sted i verden og hun havde svært ved at vende sig til de nye omgivelser. Hun var helt igennem en California girl, det var der hun var opvokset og det var der hun havde alle sine venner.

Hun smilede let for sig selv imens hun kiggede udover vandet, hun kunne ikke rigtigt få sig selv til at gå hjem, hun havde siddet der siden aftensmaden. Det var så ensomt at sidde hjemme i sin lejlighed og bare sidde og kigge ind i et fjernsyn hvor der alligevel var TV programmer hun ikke anede hvad handlede om. Alt var så anderledes fra det sted hun havde vandt til. Hun tjekkede sin telefon flere gange på et minut end mennesker gjorde på en dag, fordi at hun håbede den pludseligt ville sige noget, men hun vidste jo godt at det gjorde den ikke. Hun havde fået nyt nummer, da det var for dyrt at ringe på det amerikanske nummer og det betød jo også at det var dyrt for både hendes venner og hendes forældre at ringe til hende.

Derfor sukkede hun blot og rettede så let på sit lange lyse hår, måske hun bare skulle sætte sig til at dø af savn?
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 11:12

Matic kom gående hen af stranden. Han lagde så småt mærke til en ung pige der sad i sandet ved vandkanten. Hun virkede meget trist og ked af det. Det virkede virkelig som om hun ikke vidste hvad hun skulle give sig til eller gøre. Hun ville måske bare gerne have selskab? Nej det ville hun nok ikke, så han valgte bare at sætte sig lidt fra hende.

Han hadede dog selv at sidde uden at snakke til folk tæt på ham. Han var virkelig dårlig til at være alene, da han hurtigt følte sig ensom, og det var derfor han var meget glad for at han havde fået lov til at bo hos Madison, dog af mere end den ene grund at han ikke var alene.

''Må jeg spørge dem om dig om du keder dig? Eller er du bare ensom?''

Matic var en meget åben og direkte person, og han var altid meget ærlig overfor folk og derfor fortsatte han bare sin samtale med hende.

''Forresten hedder jeg Matic.''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 11:30

Ally bemærkede godt den fremmede der satte sig et stykke fra hende og hun skuede let til ham imens hun trak knæene op til hendes bryst og samlede hænderne om sine ben imens hun bevarede blikket udover den mørke horisont. Vandet virkede så skræmmende om natten, som om der var en hel verden derude man absolut intet anede om.

Hun kiggede til siden som var hun en smule chokeret da han talte til hende, hun var ikke vandt til at folk sådan snakkede med hende, og da slet ikke midt om natten. Egentligt gjorde det hende vel også nervøs at en fremmed, også endda en mand, der efter at dømme var ældre end hende, sådan talte til hende, et ensomt sted, midt om natten.

Hun kiggede alligevel på ham med et lille smil imens hun hvilede sit hoved på sine knæ, hun var en venlig sjæl og gjorde da også hvad hun kunne for at virke som om hun ikke var nervøs for hans tilstedeværelse:"En blanding" svarede hun bare med et stille smil. Hun skuede kort til horisonten da der var stilhed indtil han så præsenterede sig selv og hun kiggede over imod ham endnu engang:"Jeg hedder Alison" sagde hun:"Men bare kald mig Ally" hun kiggede over imod ham med et lille venligt smil imens hendes hoved fortsat lå hvilet imod hendes knæer, hun kunne ikke skjule sit amerikanske accent der havde været med hende siden hun blev født og dette nye sted, irriterede det hende faktisk.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 11:34

Han smilede bare venligt til hende, og nikkede til at det var en blanding der gjorde at hun sad der. Det var heller ikke så sært at hun så sad der, selvom han nok var taget et andet sted hen hvor der var chance for at møde nogle andre folk... Han vendte sig stille om imod hende.

''Ja undskyld jeg spørger sådan... Men jeg er selv lidt ensom og keder mig, så ville lige snakke for at have lidt selskab.''

Han smilede stille og tænkte lidt over hendes navn, og fandt det meget passende til hende, hun virkede ret ung og egentligt meget uskyldig og genert som om hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv...

''Smukt navn, og det er hyggeligt at møde dig.''

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 11:42

Ally kunne ikke lade være med at grine let og det var tydeligt at hendes 17årige naive teenage adfærd af og til tog over når hun sad og snakkede med fremmede."Betryggende at sidde og snakke med en ensom mand" sagde hun og smilede let for sig selv imens hun let hævede sit hoved og kiggede over imod ham:"Men alle skal da vel have lov til at kede sig" tilføjede hun med et lille smil og pillede let ved sit hår.

Det havde hun en vane med, hendes hår betød meget for hende og hun brugte lang tid på at passe og pleje det. Det var tydeligt at hun rødmede en smule da han komplimenterede hende, det var hun ikke så vandt til og slet ikke fra nogle af det modsatte køn af hende selv:"I lige måde... Matic" sagde hun og kiggede på ham med et lille blik imens hun begyndte at flette sit hår:"Sååh... Har du planer om at sidde her hele natten?" sagde hun spørgende og tjekkede endnu engang sin mobil som forventede hun at der snart ville være noget, men puttede den så i lommen på hendes lange grå sweater endnu engang.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 11:46

''Forstår dig engentligt godt... Jeg vil dog påstå at jeg ikke ville kunne finde på at gøre dig ondt. Så er det jo blot op til dig om du tror på det?''

Han kiggede stille på hende. Han smilede let og venligt. Han fandt det morsomt at hun rødmede sådan over det han sagde til hende. Var hun bare ikke vant til at få komplimenter af folk?

''Du får ikke normalt de komplimenter du fortjener kan jeg fornemme på deres rødmen...''

Han smilede stille og blev en smule overrasket over hendes spørgsmål. Hvad skulle han svare? Fordi han vidste jo slet ikke hvad han skulle lave den aften måske bare hjem og tjekke om Madison var vågen?

''Ved det ikke... har ikke rigtigt nogen planer... Dig?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 12:14

Ally smilede blot da han sagde at hun ikke ville gøre hende ondt. Selv hvis han ville kunne hun jo ikke ændre på det alligevel. Han var nok et hovedhøjere end hende og hun var fysisk ikke særlig stærk. Så hun valgte vel at tro på ham, men mest fordi at hun ikke følte hun ville kunne gøre noget ved det alligevel.

Hun smilede forlegen da han talte til hende igen:"Jeg tror bare det er fordi normale mennesker siger sandheden" sagde hun igen, nej hendes selvtillid var ikke særlig stor og det var nok også derfor at hun med sine 17 år aldrig havde haft en kæreste eller bare noget i nærheden af en kæreste.

"Tror bare jeg har planer om at sidde her og sulte mig selv ihjel" sagde hun og smilede let:"Hvis jeg da ikke vælger drukne døden inde" hun smilede og talte vel også med en smule ironi. Hun kunne ikke finde på at gøre det men lige nu havde hun lyst til det.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 12:36

''Altså nu vil jeg da også påstå at det jeg lige har sagt er sandheden... At du har et smukt navn, og at det passer til dig.''

Han smilede stille til hende. Hun virkede virkelig til at være i dårligt humør gad vide hvordan han kunne ændre på det? Var der nogen måde hun kunne blive i bedre humør ved at hang jorde noget? han vidste det ikke og det næste hun sagde bekræftede at hun var i dårligt humør...

''Hey ingen grund til det... Nu har du jo lige fået en at snakke med... og jeg vil da ikke allerede miste mit nyeste bekendtsakb...''

Han satte sig over til hende, og smilede ganske blidt til hende, og lagde forsigtigt en hånd på hendes skulder...

''Så hvis du prøver på noget af det, så skal jeg nok sørge for at det mislykkes.''

Han smilede venligt til hende.
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 12:49

Ally smilede til ham da han satte sig ved hende. Han virkede nu egentlig god nok og sådan en ven som hun godt kunne bruge en nat som
I nat hvor hun var en smule træt af det hele:"Tak tror jeg" grinede hun let da han sagde han ikke ville lade hende gøre noget som helst;"Men jeg tror nu også mest bare det er teenager problemer" smilede hun. Hun havde ret mange ting som hun tænkte på når hun bare sådan sad der og det var jo ikke altid alle fortidsminder der var lige hyggelige.

"Så hvem er du? Matic?" sagde hun og håbede at finde ud af lidt mere end bare hans navn. Det var sjældent hun sådan snakkede til folk hun ikke kendte men man kunne jo ikke ligefrem sige at hun havde noget bedre at lave.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 12:54

''Det var da så lidt... Der er da ingen grund til at tage dit eget liv... Det ville da blot være synd at en så smuk ung kvinde som dig tog sit eget liv...''

Han tog hånden ned fra hendes skulder igen. Da det nok virkede sådan lidt malplaceret at han bare sad der med hånden på hendes skulder uden at gøre andet. Han virkede nok lidt som en eller andet sær stalker...

''Hvem jeg er? Jeg er 20 årig fyr ved navn Matic, der ikke kan lide ensomhed og derfor er jeg meget åben, direkte og ærlig når jeg møder folk... Dig?''

Han spurgte stille og denne gang valgte han at han ikke ligefrem behøvede at fortælle han var vampyr ihvertfald ikke endnu...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 13:16

Ally smilede bare da han atter engang komplimenterede hende og hun kiggede let ned i jorden. Hun syntes det var en smule pinligt med alle de søde ord han sagde til hende:"God indstilling" sagde hun da han havde fortalt lidt om sig
Selv. Hun håbede at hun engang var lige så åben overfor andre. Hun var ille så god til mennesker og til at tage imod dem med åbne arme. Men hun prøvede da.

"Jamen jeg er Ally.. Lige fyldt 17 og lige flyttet hertil" sagde hun med et lille smil:"Men jeg er faktisk et ret kedeligt bekendtskab" sagde hun og kørte en hår igennem sit lange hår:"også arbejder jeg som afryder på stridbaren" sagde hun med et grin og rystede på hovedet som var det fuldstændigt latterligt.

//Sorry hvis nogle ord er mærkelige med iphonen har sit eget liv af og til /:
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 13:29

''Det er du heldigvis ikke den eneste der mener.''

Han smilede en smule flabet overfor hende. Han havde altid haft en hel del selvtillid og egentligt var han også ret glad for at han havde en del, da det gjorde det hele lidt nemmere sammen med piger...

''Kedeligt? Naaah... Du virker bare en smule genert, hvilket egentligt bare er sødt.''

Han smilede og grinede så lidt over hendes arbejde... Han kom med en utroligt flabet og totalt useriøst svar som endda var en løgn.

''Nå jamen så kommer vi da det samme sted ofte.''

Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 15:26

Ally smilede med kiggede på ham med et blik der fortalte at hun bestemt ikke var oppe at køre over at han kom på stripbaren, hun kunne som oftest ikke lide de mænd der var der nede. Alt sådan noget med sex og penge det var slet ikke hende, nøgenhed og... ja alle de der sensuelle bevægelser, det var slet ikke en verden hun hørte til og t ville hun nok aldrig komme til. Men hun misundede da stripperne for deres udseende, for hun ville nok også have en del mere selvtillid hvis hun så sådan ud, det var ihvertfald hvad hun selv mente.

Hun kiggede bare på ham:"Men det har sine ulemper når man møder nye folk" sagde hun og smilede venligt til ham omkrin hendes genert hed, hun kunne sagtens drikke sig fuld med sine veninder og råber igennem gader og stræder, men når hun mødte nye mennesker og især når det var drenge, så blev hun pludseligt meget genert.

"Spændende..:" sagde hun bare ironisk som kommentar til det med stripbare og kiggede så bare en smule ned i sandet.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 15:32

Han havde kun mødt en ting nede på den stripbar som han fandt interessant, så for ham var det heller ikke ligefrem det mest interessante. Han regnede også med at hun havde forstået at han mest af alt lavede sjov med det...

''Nej ikke rigtigt...''

Han vendte sig stille om mod hende. Han granskede sit hoved for hvad han kunne finde frem at spørge hende om, skole? Arbejde? Kæreste? Familie? venner? fritid? Der var jo egentligt meget han kunne spørge hende om...

''Går du så i skole her?''

Han smilede venligt...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 15:36

Hun nikkede stille:"Ja det gør jeg.. Men jeg er færdig næste sommer, heldigvis" sagde hun og rakte let tunge. HUn kunne godt mærke hun blødte en smule mere op når han talte, for måske hun bare skulle lade være med at være så mistænksom, hun var jo trods alt i et andet land og en anden by end hvor hun plejede at være, så derfor kunne folkene jo i det også være anderledes fra hjemme.

"Hvd med dig? arbejde går jeg ud fra?" sagde hun og smilede:"Kone og fire børn?" drillede hun let, hun havde en god veninde der lige var fyldt en og tyve, hun havde allerede to børn og Ally kunne tydeligt huske hvor chokeret hun var da hun hørte det. Hun skulle ihvertfald ikke have børn før hun var midt i tyverne.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 15:41

''Du lyder ikke til at være særlig glad for skolen?''

Han smilede lidt, og han var ikke helt sikker på hvordan han skulle svare hende. Skulle han fortælle hvordan han bare gik rundt og havde sex med den ene kvinde efter den anden? Skulle han lyve? Nej slet ikke det sidste, men helst heller ikke det første...

''Nahhh... For det første vil jeg gerne vente med børn... Og så er jeg heller ikke god til det der med forhold...''

Han kiggede lidt på hende...

''Hvad med dig? En smuk pige som dig, må enten have en kæreste eller blive lagt an på 24/7?''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 15:47

"Nej jeg tror ikke der er særligt mange mennesker der er glad for skole" sagde hun og smilede let, hun kunne ikke lide skole ihvertfald og hun havde ingen intentioner om at tage en lang tiårig uddannelse, hun ville bare grne væe noget nemt, simpelt og kreativt. Frisør eller sådan noget.

Ally nikkede bare da han svarede på hendes spørgsmål:"Det lyder fornuftigt sagde hun som en kommentar til at han gerne ville vente med at have børn. Det var ok også en smule tidligt og at han ikke var god til forhold tog hun ikke holdning til, det kunne jo betyde alt fra at han ligesom hende ikke var så tryg ved det eller at han scorede alt han kunne på en weekend, og hun valgte derfor ikke at spørge indtil det.

Hun rødmede tydeligt og kiggede en smule genert ned i sandet imens hun let lod noget af det glide igennem sine hænder. Hun blev altid en smule genert når samtalen drejede sig ind på sådanne emne, mest fordi hun ingen erfaring havde og tanker om nærkontakt med det modsatte kun. Det var nok også en del af hendes dårlige selvtillid, hun var den eneste i hendes vennekreds der ikke havde været sammen med en dreng, og på den ene side ville hun gerne og på den anden side turde hun ikke:"Ingen af delene" svarede hun blot efter at have tænkt tusinde tanker og smilede så bare let til ham med de røde generte kinder.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:00

Han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere overfor det hun fortalte ham. Han havde jo aldrig selv gået sådan i rigtig skole. Han havde taget nogle kurser igennem hans liv for at han kunne være sikker på at han kunne læse og skrive, da han faktisk fandt det ret vigtigt. Det var ihvertfald noget han var blevet glad for siden hen.

''Jeg har nu være glad nok for at have gået i skole...''

Han smilede lidt og nikkede bare til at det nok var en god ide at man ventede lidt med at få børn. Han vidste ikke hvor meget han kunne tillade sig at røbe, men han ville svare på alt hvad hun spurgte om...

''Virkelig? Ingen kæreste? Ingen flirt? Ingenting?''

Han så chokeret på hende...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 16:02

Ally smilede bare let og rystede så på hovedet:"Absolut ingenting... og der har aldrig været noget som helst, heller" sagde hun og trak en hånd igennem sit lange lyse hår:"Jeg tror bare jeg har haft andre ting at se til" sagde hun. Det havde hun vel også, venner og sådan, end et var jo ikke fordi hu ikke ville ønske hun havde mødt en sød fyr hjemme i californien.

"Hvad med dig? Kæreste? Flirt?" sagde hun og smilede stille til ham, hun vidste ikke lige hvorfor at emnet havde drejet sig til at omhandle noget af det hun var drligst til i hele verden, nemlig kærlighed og alt hvad der hørte med at fysiske forhold, for det var både noget hun følte sig utryg og utilpas ved.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:07

''Altså enten har fyrene der hvor du kommer fra, uopnåeligt høje standarder, eller også forstår de sig ikke på hvad der er smukt, siden de ikke har forsøgt sig...''

Han smilede lidt, og hendes spørgsmål blev han nød til at svare på, og så måtte det jo ud at han flirtede med mange. Han ville dog gerne sikre sig at det ikke lød sådan totalt player agtigt, og at han bare så kvinder som sex...

''Som sagt forhold er ikke mig... Men flirts har jeg mange af... Men det meste er vel egentligt bare uforpligtinde sex... Men de er alle samme nogle fantastisk dejlig mennesker...''
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 16:11

Ally smilede til ham, det var venligt af ham at forsøge at øge hendes selvtillid men hun troede ikke på hvd han sagde, ikke rigtigt ihvertfald. Han kendte hende jo ikke:"Jeg tror bare at de har fundet bedre" sagde hun og smilede. Der var ikke så høj kurs i 17 årige jomfruer uden selvtillid.

Ally kiggede bare på ham og nikkede så:"Du må have meget selvtillid så?" var hendes eneste kommentar, hun dømte ham som såadn ikke på det, hun havde mange veninder der havde det på samme måde og også venner der gjorde det, men hun kunne ikke helt vende sig til tanke, mest fordi at hun aldrig nogensinde havde været tætte på nogle, ikke fysisk ihvertfald og nok netop derfor vidste hun ikke hvad det var hun gik glip af og hun følte vel som sådan ikke hun manglede noget, kun i forhold til alle andre.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:22

''Jeg kan lidt gætte mig til at du er jomfru?''

Han kiggede stille på hende, for at forstå om hun overhovedet kendte til at have sex, eller om hun var totalt på bar bund, om hun kendte følelsen eller ej? Hvorfor var det dog også han lige fik de der sjove spørgsmål.

''Ja... har fundet ud af at jeg åbenbart ikke er helt uinteressant.''

Han smilede stille, og hadede nu at hun var jomfru... Han havde altid lyst til at bide dem drikke deres blod, og egentligt også gerne at have sex med dem...

*Fucking lorte krop og hjerne... Fuck dig Karni!*
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 16:26

Hun nikkede da han spurgte og man kunne tydeligt se at hun syntes det var noget af det mest pinlige i verden at indrømme, hun absolut hadede de. Men hun kunne jo altså nu engang ikke gøre så meget ved det.

Hun smilede bare til ham da han kommenterede på hendes spørgsmål:"Det må være rart" sagde hun bare og kiggede udover vandet. Det var nu meget rart at sidde der og bare kigge og det var nu egentligt også meget rart at hun sådan havde fået selskab, også selvom hun jo faktisk ikke anede hvem han var.

"Så hvad er morgendagens planer?" sagde hun og smilede:"Du må gå meget i byen kan jeg tænke mig?" sagde hun.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Matic Tors 16 Aug 2012 - 16:30

''Hey der er da absolut intet galt i at være Jomfru... Alle har været det på et tidspunkt, og tro mig... Mange på din alder er altså også jomfruer''

Han kiggede lidt på hende og hendes ansigt, selvom han dog ikke kunne lade være med lige kort at kigge på hendes bryster... Skulle han forsøge sig med hende? Skulle han sørge for at hun ikke var jomfru?

''Altså dagen laver jeg intet udover at sove... Jeg er jo vampyr...''

*Fuck...*

Han havde ikke lige tænkt over det med at han lige havde sagt det, men han smilede bare og lod sine tænder vise, for at hun forstod han mente det, men at han ikke ville...
Matic
Matic
Proficient (Rank 15)

Bosted : Der hvor han kan få plads.

Antal indlæg : 1131


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Wyatt Moore Tors 16 Aug 2012 - 16:36

Det gav næsten et sæt i Ally da hun så hans tandsæt og kunne hun skrige og løbe så var det ligefør hun havde gjort det, det gjorde hun ihvertfald invendigt. Hun havde aldrig rigtigt mødt en vampyr med hun havde hørt en masse helt forfærdelige ting om dem:"Betryggende..." sagde hun ironisk og kiggede væk fra ham imens hun overvejede hvad præcist hun skulle gøre.

Han var nu ganske flink og egentligt også tilpas køn i udseende, men det faktum at han var vampyr skræmte hende en smule og hun var ikke helt sikker på hvordan hun skulle håndtere situationen, var det ikke noget med at vampyre spiste folk? eller ihvertfald kunne slå dem ihjel.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Bosted : Stor villa i Di Morga Øst

Antal indlæg : 462


Tilbage til toppen Go down

Never forget ... Empty Sv: Never forget ...

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum