Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
A meeting i wont forget!? : Mr Scars  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  Empty A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 18:05

Tid : 19:42 efter aftens mad

Sted : I toget på vej til Terras centrum hvor der stor lys og fest og glade mennesker på valentines dag?

Vejr : utroligt lunt for en gangs skyld og virkelig dejligt, og næsten ingen brise

Omgivelser : mange glade par og folk der snakker og hænger ud sammen7

Endnu en gang var det blevet valentines dag, og hvilket syn det dog var i denne her franske by Terra? selv togene under undergrunden og oven over var dekoreret inden i og havde utrolig dejlig men dog stille musik inden i og radioen spillede kun kærligheds sange hver minut.
Noir stod inde i et af togene i undergrunds banens tog, fordi hun ville til Terras centrum og købe lidt lækkert til sine forældre og sig selv efter som hun ingen kæreste havde??, men Valentines dag var os for de forelskende eller blot dem der havde en de elskede, dog? Noir elskede ingen men... i mens hun stod der ved siden af en stang i toget, og lænte sig let op af den mens lysenen i tunnellen paserede hende? kom hun i tanke om denne her stærke dominerende dog .... ydmyge mand nærmere end en dreng?, hvad hed han nu? det fik hun vist ingen gang afvide inden den store konfrontation og sammestødet mellem atmosfære og homoner.
Noir udstødte et let suk i det hun lukkede øjnene blidt i og så Alex for sig igen, den stærke svulmende muskuløse krop, der havde været foran hendes skrøbelige krop?, han var så smuk.
Hun strøg let det nu ildrøde hår til siden i det hun havde fået det farvet for at få et nyt livs indtryk og glemme mindet om sin voldtægt skønt hun egenlig ikke helt... fortrød at være taget med ham den aften?*Måske er jeg dum... måske er jeg... jeg ligefrem forelsket i min overfalds mand... men? det jo sindsygt..* hun åbnede let øjnene i det højtaleren sagde lettere mildt ""Terra Centrum""
*oh her skal jeg af!*
Noir steg let af i det hun så rundt undrende med de smukke gule øjne af hendes der lignede rav på afstand, mens lyset var tændt og man kunne høre musik fra selveste strøgets midte ved vand fontænen, den runde vandfalds ligende statue i midten og vandet der omkredste det, mens det selv plaskede..
Hun så let rundt i det hun begav sig op af trapperne iført en halskæde i sort om halsen(som avata) en hvid skjorte lettere stram dog ikke ved brysterne så den så let flad ud, og så havde hun dog en sort jakke på lukket, men noget af skjorten i hvid kunne ses, og så havde hun stramme mørke blå skinny jeans på og almindelige? allstar i sort på.

Sidst rettet af Noir Søn 27 Feb 2011 - 22:50, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  Empty Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Scars Man 14 Feb 2011 - 19:33

Alexander kiggede fra et gadehjørne ind på strøget hvor folk festede og dansede mellem hinanden til livemusik fra det lille band der spillede fra en scene der så ud til at være blevet samlet spontant. Den røde glød fra cigaretten lyste lidt kraftigere op for så at blive kastet igennem luften og lande på jorden lidt væk, Alexander stødte væk fra muren og begyndte at gå ind i menneske mængden, det lange lyse hår bølgede ned over hans skuldre, folk omkring ham begyndte straks at ligge mærke til ham specielt kvinderne begyndte hurtigt at holde et vågent øje med den høje bredskuldrede mand, Alex smilede for sig selv, ingen af dem vidste hvor stor en fare de befandt sig i når han var i nærheden af dem, men ingen af dem interesserede Alex det mindste, ingen af dem havde det specielle over dem som han elskede, ingen af dem havde glød eller den gnist som han søgte. En kvinde greb fat i hans hvide skjorte og smilede fræk til ham "Hvad er dit navn hr.?", Alex gav hende ikke engang et svar og vandrede væk fra hende uden så meget som at se på hende og efterlod hende i rygende vrede, han havde intet at bruge en sådan kvinde til, undtagen når han var sulten. Han kiggede kort ned på sine blanke sorte Italienske sko der spejlede lyset der hang hen over hans hoved, han vidste egentlig ikke hvad han lavede inde i byen idag, han havde bare haft en fornemmelse af at der ville ske et eller andet som han var nød til at være en del af, han tog en lille pakke cigaretter op af sin ene lomme og tændte den med en lille sort lighter, den grå røg fyldte hans lunger og blev hurtigt presset ud igen i en lille grå sky. Alex gik med hurtige skridt væk fra de dansene og syngende mennesker og væsner igen og gik i retning af stationen som ikke lå langt væk, han bremsede hårdt op da han fik øje på en pige, hans hjerte ville uden tvivl have hoppet op i halsen på ham hvis han altså havde været et levende væsen, med en hurtig bevægelse gemte hans sig bag en mur, *Bare hun ikke så mig*, han lod sig langsomt blive usynlig så hun ikke kunne se ham, men siden han havde været sammen med hende ville hun nu nok i det underbevidste kunne mærke hans tilstedeværelse lige så godt som han kunne mærke hendes, den eneste forskel var vel at han kunne mærke hendes hjerteslag og høre hvordan blodet pumpede igennem hendes åre, et lumsk smil bredte sig på hans læber, det kunne da være sjovt med en lille smule hygge, det var trods alt kun valentinesday en gang om året. Alex stødte væk fra muren og gik imod hende, hun ville mærke hans tilstedeværelse meget kraftig, men da hun ikke ville kunne se ham ville det være spændende at se hvordan hun ville reagere.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

A meeting i wont forget!? : Mr Scars  Empty Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 19:44

Noir nynnede let sangen vindens farver fra den gamle disney sang Pocahontas, og i mens hun gjorde det smilede hun mildt for sig selv i det hun pludselig ud af det blå stoppede op og hendes øjne blev lettere chokerende i udtrykket især ansigtet og ikke nok med det så stod hun jo der tæt på Alex i det hun så rundt vende og hurtigt så det ildrøde hår flagrede let til alle sider i mens folk der stod lidt væk så undrende på hende, dog var det lettere normalt ved toget at folk stod sådan vis de ikke kunne finde en eller finde rundt? for den sags skyldt så hun kunne jo være en af de der piger der ikke rigtig vidste hvor hun skulle hen men ... det var skam ikke det der var galt her?, Noir kunne mærke en eller anden i nærheden og det chokerede hende yderst meget fordi det var denne her følse hun havde haft den gang hun stødte ind i Alex?!.
Hun gik let bagud og strøg let en hårlok bagved øret i mens hun så til siderne meget forsigtigt?*årh nej.... er han ... han her?, og så på valentines dag det kan altså bare slet slet ikke passe?*
Hun så hurtigt rundt i det hun satte i løb mod en af selveste smutvejene i siden af stationen, det var en brand udgang?, en slags udgang vis nu de andre veje blev blokeret af noget og hun ville ende oppe på strøget ved centrum vis hun tog den gang?. Hun åbnede hurtigt døren og lukkede den hårdt i, i det hun satte i løb op af gangen mod trapperne der var nær den virkelig udgang???, blot man kom op ved strøget, og man gik på denne her 2 meter brede gang? og ca? 15 meter lange tunnel?.
Hun så let bagud mens lysene i toppen lyste og der gik få folk her, fordi folk brugte os den her vej vis de skulle skynde sig eller blot hænge ud eller ikke ville gå i store mængder eller kom fra strøget.
Noir stoppede let op længere fremme ved trapperne og trak vejret i ryk mens hun hev let efter vejret med en hånd mod den kolde væg og sagde"Pyyyhhhh"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 14 Feb 2011 - 20:06

Et smil bredte sig på Alex læber da han så hende forsvinde, hun havde enden set ham ellers havde hans aura skræmt hende fra vid og sans, han begyndte langsomt at følge efter hende, hun var ikke svær at holde trit med også selvom hun løb og han bare gik med hurtige skridt, hvilken aften dether kunne udvikle sig til, måske skulle han bide hende den gang... nej det ville ødelægge det hele, det var meget sjovere for ham at ødelægge hendes liv en dag af gangen indtil hun ikke kunne holde til mere. Intet bytte var nogensinde sluppet fra ham, og denne gang skulle der bestem ikke ske noget nyt, han fulgte hendes skridt med en voksene appetit, måske en lille bid ikke ville skade, bare så længe han stadig holdt hende i live så han kunne møde hende en anden dag. Alexander stillede sig kun få centimeter bagved hende, hun måtte tro at hun havde sluppet fra ham, hun kunne nærmest ikke tage mere fejl, nu skulle det nok blive sjovt. Alexander lod sig blive synlig, det virkede ikke til at hun så ham, med en rolig og lidt for venlig stemme begyndte han at snakke til hende "Sjovt at vi lige skulle støde ind i hinanden igen hva?", han glædede sig inderligt til hendes reaktion på at han ud af det blå stod der, det var de færreste mennesker som ikke fandt det skræmmende når han lavede det lille nummer og når han allerede havde mødt Noir en gang før ville reaktionen nok blive så meget destro større.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 20:14

Noir trak let vejret i det hun strøg sig over panden og skulle til at rejse sig op i det hun så sig over skuldren da hun hørte stemmen og et skingert igennem tonede skrig kom i den lange tunnel gang i det hun vendte sig hurtigt om og faldt ned på røvem, efterfulgt af ben spjet for at skubbe sig væk fra ham mens hun brugte armene til os at skubbe sin halv læggende krop bagud mens hun holdte de rav gule øjne direkte rettet mod ham mens læberne var næsten bidt hul i da hun blev så forskrækket at selveste hårene i nakken på hende havde rejst sig et kort øjeblik og sendt iskold kuldegys ned af hendes arme og inde i hendes krop og hjerte rytmen var gået fra almindelig 80 til 163 nærmest på nul sekunder!?.
"arh!!! hvad ... hvad laver du her!?" hun så chokeret rundt, der var næsten ingen folk og dem der gik her kiggede helt mærkeligt på hende som var hun den mærkelige her ? dog.... det kunne man vel os kalde hende egenlig men stadig?,
Det ildrøde hår lå let ned af hendes skuldre mens de rav gule øjne ikke veg en eneste gang fra selveste ? Alex og hun så temmelig vågende ud"hold dig fra mig!?" hun rejste sig hurtigt op og knyttede næverne og gik bagud med varsomme skridt"jeg kalder på politiet vis du gør noget!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 14 Feb 2011 - 22:40

Smilet forsvandt ikke fra Alexanders læber, men blev tværtimod større, han gik med rolige skridt imod hende, hurtigere end hun veg tilbage fra ham, de syregrønne øjne kiggede lige ind i hendes, Han hviskede så kun hun kunne høre det og andre folk omkring dem ikke vidste hvad der foregik, "Politiet kan ikke hjælpe dig min kære, ingen kan hjælpe dig og hvad for dig til at tro du for brug for politiet? havde jeg ville gøre noget ved dig var det allerede sket min kære og for at svare på dit spørgsmål er jeg igang med at fejre min fødselsdag". Alex bukkede dybt for hende, "under vores sidste møde blev vi vidst aldrig rigtigt introduceret, Jeg er Alexander Lazarow, men jeg lyder også under navnet Scars", han kiggede op på hende igen, han ønskede ikke at hygge sig med hende denne gang, hun var mere værd end hvad han havde givet hende credit for sidst de mødtes, hun besad den gnist og vilje som ingen af de andre kvinder oppe på strøge kunne udvise, den eneste anden han havde prøvet dette med var kajika og hun var ikke interesseret i ham mere (troede han), han holdt en hånd ud mod hende i forventning om at hun ville tage den, få mennesker besad viljen til at stå imod en vampyrs charme, "Vil du ikke med ud og fejre denne dag, der er intet skummelt i mine tanker, det forsikre jeg dig om", han smilede til hende på en venskabelig måde. Alexander elskede at gøre disse ting, for folk der ikke kendte ham måtte det virke som om han havde personlighedsspaltning eller en eller anden form for anden sindsygdom, men hans smil var for de fleste menneske kvinder ikke til at stå for så hvorfor skulle der være en forskel med en han allerede havde domineret i fortiden. Vilje og styrke var ikke noget man besad som menneske, han huskede kun alt for tydeligt hvordan Kajika havde slået ham til lirrekassemand første gang de havde mødtes, men i takt med at hans styrke og vilje var vokset havde hun ikke længere været i stand til at kontrollere ham, tanken fik Alexander til at fnyse lavt for sig selv samtidig med at han stadig holdt sine øjne rette mod Noirs og hans smil stadig hang fra øre til øre på hans mest charmerede måde.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 22:47

Noir betragtede ham og blev helt lig bleg i ansigtet da hun hørte det med hans fødelsdag slippe fra hans mandige læber i mens de rav gule øjne der glinsede betragtede hans utrolig skønhed og hvordan han stod der og inviterede hende ud på en slags ? tur sammen med ham til at fejre hans fødelsdag nu når det jo var valentines dag os?.
"Mig gå med dig!?" hun vendte sig lettere fornærmet om uden at berør hans smukke hånd og sagde"Nok er du tiltrækkende men!..... jeg Noir vil aldrig nogen sinde tage i mod dit tilbud ved mindre du har et bedre forslag? som at gøre alt godt igen måske" hun smilede lettere lumsk i det hendes øjne var milde dog stadige dyriske fordi de var så gule og smukke, lidt kattelige i udseende egenlig men ikke meget, hun var jo et normalt menneske og det ville være helt urealistisk vis de var helt katteligende dog gjorde farven en stor rolle egenlig?.

"Skønt du intet skummelt har i dine tanker så afslår jeg... dog.." hun tog sig let til de fyldige bløde læber i det hun så rødmende på ham og sagde"det er jo valentines dag, og det er virkelig en dag man ikke burde bruge alene såååå jeg tror jeg kan sige ja for denne her gang men, dont touch me again" hun rakte let flabet tunge til ham i det hun begyndte at sætte ind mod byen og sagde"Kommer du ? Alex" hun kaldte ham Alex ligesom Kajika men dog havde hun nogen mere modvillige træk som kajika havde haft i starten blot knap så voldelige og modbydelige egenlig, men det var os fordi hun måske var sådan lidt intresseret i selveste Alex? og vide mere om ham i det hele taget? han var jo en spændende person"Såååååå hvor vil du hen af?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 14 Feb 2011 - 23:27

Alex smilede af hende da hun rækkede tunge af ham, hun var nu så sød når hun prøvede at være trodsig, med sine sædvanlige meget lange skridt nåede han op på siden af hende, stadig smilende begyndte han at snakke til hende med den mest venskabelige og kendte stemme han havde "Er du sulten, jeg kender et godt sted hvor jeg plejede at spise mens jeg stadig var menneske", han kiggede kort ned i jorden, detder med mad var ikke noget han gjorde det i mere, han drak lidt blod i ny og næ ellers holdt han den slanke linje hved blot at se på folk der fortærede det mad de havde foran dem, hvor han dog afskyede folk der var for tykke og som alligevel åd som svin, en værre måde at ende sine dage på kunne han ikke forestille sig, han ville heller skydes med flydende plasma end at at ende som en Amerikaner. Der gik lidt tid hvor man ikke kunne høre andet end andre folks snakken og deres egne fodtrin inden Alex igen begyndte at snakke "Så miss Noir hvor kommer de fra og hvad i al verden har bragt dem til denne lille del af verdens røvhul? Et land der er i konstant borgerkrig og som har en hersker der er en kendt sadist og morder, ikke ligefrem et sted jeg ville kalde idyllisk og ideelt for mennesker på din alder", han smilede til hende for at vise at han ikke mente noget ondt eller dårligt med det, men det var så sjældent man mødte menneskebørn der var født og opvokset i Di Morga efterhånden at han nægtede at tro på at hun var et sådan menneske barn, han tænkte sig lidt om nu da han alligevel havde gang i den ring af tanker om det som modstands lederen Ærkeenglen Samuel havde sagt til ham da de først havde mødtes, *For at Di Morga skal blive rigtig frit er det kun en race der skal have magten i landet, kun mennesket der er født og opvokset i Di Morga skal sidde på tronen i Abbadon. Menneskenes race har været forsømt så længe, men de har alligevel været i stand til at holde sig i live på trods af at de ikke besidder nogen evner fra naturens hånd andet end det hoved der sidder på deres skuldre, KUN ET MENNESKE SKAL VÆRE KONGE ELLER DRONNING AF DI MORGA* den sidste del var som printet id i Alexanders hjerne, det havde virket så tåbeligt, men alligevel så rigtigt når han tænkte sig om. Alex vendte tilbage til jorden med hans tanker og smilede igen til Noir "Så er vi her", han holdt hånden frem mod en af de dyreste og fineste resturanter i hele Di Morga, en mand åbnede døren for dem og smilede til Alex som om han kendte ham godt, indenfor var der en dæmpet belysning og hele lokalet summede af stille snak og man kunne engang imellem høre råb ude fra køkkenet hvor kokke var igang med at tilberede den dyre mad.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 14 Feb 2011 - 23:38

Noir gik med lettere hastige skridt og så temmelig strid ud i det hun så på den hurtige Alex der nu var ved hendes side i utrolige lange skidt der fik hende til at makant at sænke hendes hurtige skridt"Hva?" hun så undrende på ham og smilede dog da hun endelig hørte ovenlig efter og sagde"Hmmm noget at spise hva? arh jeg ved nu ikke så hellere lidt chokolade eller noget måske, jeg ikke så god til det der med spise steder, ser du de er mig for kedelige og formelle?" hun svarede ham med en faktisk ganske mild og blid tonelege mens hun gik ved hans side i forhold til når man tænkte på hvordan han dog havde været overfor hende?.
De kom endelig op blandt de andre folk og der var flere at se nu og nogen boder fra butikkerne der stod og lavede chokolade hjerter og alt muligt nu når det jo var valentine og så var der lidt tivoli til de små og sådan så de havde noget at lave mens mor og far handlede rundt nær dem.
Noir så let undrende på ham i det hun sagde"Min familie har boet her egenlig i temmelig lang tid men jeg dog opvokset i en anden by end Terra lidt væk fra Di Morga egenlig? så nej jeg skam ikke her fra vis det er det du tror" hun blinkede til ham i det hun stoppede op og sagde"men min far han var her fra? og det var her han mødte min mor os hun var dog fra New York og på rejse her til ? så..... hans familie er her fra men ikke min mors side" hun så på den fine resturan de var foran nu og betragtede den lettere søgende? fordi det så virkelig overfyldt ud"Er du nu sikker på det en god ide folk vil blot tro vi er på date!??" hun rødmede i hele ansigtet i det hun gik med der ind og det første hun gjorde var at tage sin mobil frem og skrive en besked"jeg skriver en besked til mine forældre om jeg hjemme senere end forventet, vil du ikke lige sende den for mig? jeg skal lige ud og pudre næsen" hun grinte let i det hun lagde sin mobil på bordet fordi hendes tøj havde ingen lommer fordi jakken hang på knagen så hun ville ikke tage mobilen med i hånden ud på dame toilettet?..
Få minutter effter kom hun tilbage og havde sat det røde hår op i en smuk hestehale og sad nu overfor Scars"så??? hmm... hva nårh ja du spiser ikke mad.. øhm jeg vil vel gerne blot ha en dessert så" hun grinte let og sagde nummert på en dessert med en vaffle formet som et hjerte med jordbær overtræk på og så vanilie is under og chokolade stænger i siden (2).

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tirs 15 Feb 2011 - 22:41

Alex var inde i kroppen ved at tabe kæben da hun sagde hun kom fra Di Morga, han viste det på ingen måde så Noir kunne se det, men han blev en smule nervøs ved at sidde der med hende nu, kunne det være hende som Samuel havde snakket om? Var det hendes som gud herren havde udvalgt?... Nej det var for absurd, der måtte da trods alt værre mange menneskebørn i Di Morga, men bagtanken blev ved med at nære i hans baghoved. Han kiggede på hende med et tørt smil da hun rejste sig og efterlod hendes mobil ved ham, han kriblede i hænderne for at rode den igennem men lod værre, det kunne ikke hjælpe noget at hun fandt ham med næsen i hendes sager, godt nok var der meget man kunne opnå med en vampyrs charme, men det gjorde ikke en immun overfor så rene følelser som vrede eller kærlighed. Alex kiggede ned i bordet med tankerne langt væk da Noir vende tilbage til ham og satte sig ned, han åbnede munden, "Du taler om din far i datid... Er han her ikke mere?", han lød oprigtigt interesseret i hendes familie, hvilket han faktisk også var nu. Alexander kunne ikke lade værre med at misunde Noir's evne til stadig at kunne spise ting som is, han savnede mest af alt en fedt dryppende burger, men han var vel også ganske tilfreds med det blod han drak fra tid til anden, da den lille anretning blev bragt ind til Noir begyndte han at grine dybt og hjerteligt "Hvis folk var i tvivl om det var en date før har de da vidst fået bekraftet mistanken nu", han lavede en lille bevægelse med hånden for at vise han bare lavede sjov mens han grinede videre, men under det smilende ydre nagede tankerne stadig, han følte sig oprigtigt ked af hvad han havde gjort ved denne pige, men han anede ikke hvordan han skulle gøre det godt igen, hvis hun viste sig at være den person han nægtede at tro på hun var kunne hans handlinger ikke blive straffet hårdt nok, også selvom hun ikke var havde han det stadig dårligt med havde han havde gjort.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Tirs 15 Feb 2011 - 23:00

Hun så undrende på ham og sagde"Hm? min far årh" hun så let mod vinduerne og sagde"Min far er død... han døde en nat ved lab du ved de steder de laver alt muligt med viruser og sådan ? dog stod han for at finde en kur til en ny virus ? der gør et eller andet med øjnene så man bliver blind..." hun sukkede let men smilede så og sagde"en dag tog jeg med ham på arbejde fordi jeg var meget syg, jeg led af kyssesyge og det var utrolig smitsomt, så jeg kunne ikke komme med min mor på arbejde men min fars var helt iorden efter som alle er meget overfølsom med sygedomme og sådan og går i dragter de fleste rum og så der altid hånddesinficerende midler over alt så man kan aldrig bliver syg der næsten eller det er sjældent??? man fanger noget med sig hjem... men en dag tog jeg med ham og jeg var blot 7 år..... så den dag... jeg kom til at vældte en af hans glas og det gik i tusinder stykker" hun så let hen af mod Alex i det hun sagde"og jeg blev smittet......." hun lukkede let øjnene og sagde"jeg kan tydligt huske hvordan min far hev mig væk men det var forsent, jeg havde fået noget af glasset fra det i mit øje, direkte kontakt kan skade meget, men.... ingen har jo før fået sådan en sygdom i øjet, og min far gjorde alt i sin magt for jeg ikke skulle blive blind, så han tog mig ind i et rum med stråling, og fik glasset ud, gav mig noget morfin i det han fandt en speciel slags ? strålings maskine frem, på størrelse med en finger, og kørte den lige over mine øjne, det brændte så meget kan jeg huske i mine øjne og det så ud til at de ville blive blinde så min far forbandt dem bagefter... den grønne farve forsvandt i det jeg en uge efter kunne se små antegn af gule pletter foran mine øjne, men det blev hurtigt normal men .... mine grønne øjne var ikke grønne mere, de var gule.... og ikke nok med det, min far blev syg os ... han fik virussen indåndet og noget gjorde så han blev blind, altså jeg personligt aner ikke hvordan at indånde et stof kan gøre en blind men det gjorde ham os sindsyg, så en dag gik han på vejen, og pludselig syntes han vist at ku høre noget fordi nogen hørte ham råbe mit navn inden.... en bil ramte ham" hun så let ned mod tallerken der var kommet ind og smilede så i det hun sagde"men lad os skifte emne ? " hun grinte let og sagde"Det har du nok utrolig meget ret i" hun strøg let det ildrøde hår til siden og smilede i det hun sagde"oh forresten den uge jeg havde det over øjnene var jeg på sygehus" hun grinte let i det hendes glinsende rav gule øjne betragtede Alex"Sååååå Alex har du en valentines kærlighed egenlig" hun grinte let i det hun tog en ske og lavede en lille bid og tog den i munden og sagde"Mmmhhhh!" hun slikkede sig let om læberne med stort behag og sagde"uh forresten det med min familie noget af min mors familie stammer os her fra men jeg dog ikke helt vokset op her fra? da det skete med mig og min far døde rejste mig og min mor her fra til en anden fransk by jeg ikke kan huske hva hedder????"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Tirs 15 Feb 2011 - 23:26

Alex blev oprigtigt ked af den sørgelige historie om familie tragedien der havde sent Noir til et andet sted end Di Morga, men når man tænkte lidt nærmere over det var det måske det der havde været hendes redning, at hun ikke havde tilbragt hele sit liv i Di Morga havde beskyttet hende fra de mange fare som lurede overalt i dette land, han så ned i bordet med et udtryksløst ansigt "Det er jeg meget ked af at høre, jeg ved godt at jeg måske ikke virker som den hengivne type, men jeg har også prøvet at miste en af mine nærmeste", Alexander sank en klump. Alex var ikke sikker på om han burde fortælle flere om Elisia, men siden Noir nu havde åbnet sig op foran ham skyldte han vel at fortælle hvad der var sket med hans kone, han kiggede op på Noir med glimtene øjne og begyndte med grødet stemme at fortælle om Elisia, "Jeg har selv prøvet at miste den der stod mig nærmest, min kone Elisia... og jeg var enda den der gjorde en ende på hendes liv", han sank en klump inden han fortsatte "jeg mødte Elisia tilbage i kampskolen, hun var min overordnede, men vi begyndte hurtigt at snakke sammen og vi endte enda med at blive gift, hun stoppede sin militære karriere og jeg fortsatte som agent for det sovietiske efterretningsvæsen KGB, vi var lykkelige i lang tid, men Elisia begyndte at stille kritiske spørgsmål til regeringen og jeg fik mine ordre om at ende hendes liv", hans stemme knækkede over da han sagde det sidste og der gik lidt inden han igen kunne snakke, "Efter jeg havde trykket på aftrækkeren forlod jeg vores hus og har aldrig vendt tilbage, jeg fulgt ordre som jeg ikke burde have fulgt, jeg skulle have lyttet til mig selv og ikke andre, det er derfor jeg er som jeg er nu, en person uden sjæl, ude af stand til at dø en normal død og er for altid dømt til at jage andres blod", han sluttede sin lille fortælling og så helt forkert ud i ansigtet, hans ellers så blege hud havde fået farve og han lignede for et kort øjeblik mere et menneske end en vampyr. Alex fik taget sig sammen og hæftede sig pludselig ved noget af det som Noir havde sagt, det var ikke så meget det om hendes far som det var det om hendes mor, hun var et menneske barn fra Di Morga, enda en fuldblods, hun var bestem værd at nævne for Samuel næste gang de havde et møde, han tørrede den lille tåre der sad i hans øjenkrog væk og smilede igen til Noir, "Hvordan smager det? du er nød til at beskrive det for mig da det bliver til aske hvis jeg prøver at spise det".
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 22:55

Hun så lettere lamslået mod ham i det hun sagde"årh... det jeg virkelig ked over at høre" hun så ned og dog... på en måde ville hun før ha sagt hun fortrød at ha stødt ind i sin voldtægts mand men, i stedet var hun egenlig glad for det nu, maden smagte skønt og selv om historierne og samtale emnerne samt stemning var drastisk forvandlet fra munter og naturligt neutral til utrolig deprimerende og meget stemnings forladt? så... så hyggede hun sig faktisk for en gangs skyld og det var nu yderst sjældent at hun havde hygget sig så meget som hun gjorde nu?.
Hun smilede og så ned mod sin is og sagde"man kan smage den smeltende jordbær som var den gledet fra et himmelsk sted og ned af ens varme tunge og så smeltede yderst tilpas i halsen på en og bobler på smagsløgene og så chokoladen gir det, denne her sensuelle følse i kroppen så det kribler over alt på ens hud og gir en, en følse af fuldkommenhed i maven samt isen er kold og luner ens hals og tunge fra den halv varme smeltende chokolade der før har løbet ned og mægheden er ubeskrivelig dejlig der komme efter vaflen har paseret tungens små følsomheder" hun grinte i det hun rakte tunge til ham og sagde efter hun var færdig"så ALex skal vi gå??" hun smilede sødt denne her gang og rejste sig op i det hun tog sin sorte jakke på og knappede den foran dog, kunne man se den hvide lidt stramme skjorte da hun rejste sig op, og den formede sig efter hendes krop. Hun så lidt mod Alex i det hun gik ud af døren og sagde"Hmm min mobil" hun så lidt på den og løb så i det hun råbte"Jeg nød til at tage hjem farvel Alex" hun skyndte sig væk fra ham i det hun nået en bus og kom hjem

_ NÆSTE DAG

Noir vågnede tidlig en morgen og tog sorte leggins på, den hvid sort ternede nederdel på og hendes hvide skjorte med sort slips i det hun tog skudlertasken over ryggen og løb så på vej til skole, klokken var kun 8:21 og hun var lidt for sent men hun skulle nok nå i skole altså hvad kunne der da ske, hun havde sin hvide jakke uden over og knappede så intet skete.
hun smilede for sig selv i det hun gik hen af mod skolen og huskede tilbage på det med hende og scars... gad vide om det passede at vis man fik en skaber og blev vampyr så ville man os mærke en ekstra tiltrækning og den ville blive fordoblet???... hun gøs let i mens hun gik hen til skolen..."dejlig dag indtil videre det jeg sikker på den fortsætter med at være"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 27 Feb 2011 - 23:17

Alexander vågnede op med en dunkende hovedpine på en af de mange barre der lå på hovedgaden, hvordan han var havnet der stod ham ikke fuldstændigt klart, men det havde været en fest der kunne have sparket benene væk under en hest for rundt omkring på gulvet lå patronhylstre og der var skudt huller i næsten alt, med en væltende bevægelse kom Alexander på benene og kiggede ud over slagmarken, rundt omkring lå der nogen andre, nogen af dem i live og andre knap så meget i live. Alexander tog en flaske i hånden og tog en stor slurk, det brændende indhold var nærmest ren sprit og gav ham en væmmelig fornemmelse, men det fik sat tømmermændene lidt på plads, som han svajende og hostende gik mod døren var der en anden mand der kom på benene, som Alexander passerede ham, knaldede han ham i hoved med flasken så den gik i tusinde stykker og han gik i gulvet igen, "Du har *bøvs* brug for at få sovet den brandert ud min ven". Alexander kom på mirakuløs vis ud på gaden og holdt beskyttende en hånd op mod solen så han kun behøvede at klemme øjnene en smule sammen for at se noget, *må hellere komme hjem*, Alexander begyndte at gå i en retning, at det var den forkerte var noget andet, han styrede mod byens skole, men i hans tilstand var han ikke i stand til at tænke på særlig meget af den slags. Alexander kom væltende og snublende frem mod skolen, børnene omkring ham begyndte at grine, men da han opdagede det hvæsede han højt og jagede dem væk, han lagde sig på en bænk under sportspladsens tribune og faldt igen i søvn, ikke ligefrem hans mest gloværdige øjeblik, men for en gangs skyld havde han drukket sig i hegnet så det rigtigt kunne mærkes. Alexander lå der kun kort inden en speciel lugt ramte hans næsebor og han vågnede, næsten med det samme blev han også mere ædru, han snusede lidt med næsen mens han satte sig op *Jamen Noir er jo i nærheden*, han så lidt ned af sig selv og fik en kuldegysning, det kunne ikke gå at hun så ham sådan her, han gennemsøgte området med øjnene og fik øje på skolens swimmingpool, få øjeblikke senere lå han i vandet og var igang med at vaske sig, fra sit nye badeværelse kunne han se Noir, han piftede højt til hende så hun ville se ham, heldigt for ham var der ikke andre end hende der kom til skolen ligenu.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 23:27

Noir så undrende til siderne i det hun hørte et pift og før hun vidste af det kunne hun skam se Alex? der var i deres svømmetræning pool?!. Hun løb så hurtigt hun nu kunne hen til ham i det hun gik ned på knæ nær ham og sagde"Hey!? , Alex hvad laver du dog her"hun kiggede undrende på ham i mens hun stille strøg det ildrøde hår til siden mens hun betragtede ham med de gule øjne der let glinsede. Hun så stille op af mod solen i det hun kneb øjnene sammen og sagde"Sig mig? kan du tåle sollys Alex?, fordi jeg ved eller troede du var vampyr men det er vel noget andet du så er siden du kan holde til det her?" hun kiggede på ham med dette undrende blik og mærkede denne her nysgerrig fornemmelse i sig boble endnu en gang og så os lidt trangen til at give Alex elevator blikket efter som han var nede i vandet og helt våd?.
"Så hvad laver du egenlig her Alex? blot på gennem rejse igennem skolen eller ude og køre med din" hun snuste lidt ind i det hun sagde"OMG! ALEX" hun holdte sig for næsen i det hun sagde"du stinker virkelig af sprut og død det er du vel godt klar over"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Søn 27 Feb 2011 - 23:45

Alexander viftede med den ene hånd hvor en ring var solidt klemt fast til en finger der var alt for stor til den, "jeg fik denher af en ven, den er magisk og gør mig i stand til at gå om dagen", han efterlignede hende blik og havde svært ved ikke at smile af hendes tøj, det var som en fræk drøm at se på hende i den tærnede nederdel og den hvide skjorte. Alexander begyndte at grine af hende da hun sagde at han lugtede af død og ødelæggelse, "Det blev en lang nat i byen igår, hvorfor tror du jeg er her?", Alexander dykkede lidt mere og kravlede så op af svømmepølen, han satte sig i græsset ved siden af alt hans tøj og kiggede op på skyerne, det tegnede til at blive en varm dag, med den ene hånd begyndte han at rode sine ting igennem og trak til sidst en lille parfume flaske op af en af sine lommer, han puttede lidt af det på så han lugtede knap så skidt, "Så hvorfor den frække mundering? Har du haft mig i tankerne imorges?", han blinkede til hende inden han lænede sig tilbage og kiggede op i luften igen. Nogen piger gik forbi og så den nøgne mand der lå ved swimmingpoolen, de strak næsten deres hals af led for at se på Alexander og hans ehm ting, han lod dog som om han ikke så det og spurgte "kender du de snobber? sikke en flok sminkedukker", han fiskede et par solbriller op af en anden lomme og tog dem på.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Søn 27 Feb 2011 - 23:51

Noir grinte let og sagde"Årh ja du ville blot elske vis denne her mundering var for din skyld men nej jeg må desværre skuffe dig ser du denne her mundering er dejlig at ha på og det er vores skole uniform med dette her miniskirt dog... skal vi have længere skirt på når det er sommer fordi der har vi bare ben og sådan? så jeg håber ikke det bliver varmt i dag fordi så jeg nød til at smide mine leggins inde under og så har jeg kun nederdel på og gstreng inden under" hun rækkede drilsk tunge af selveste Scars i det han gik op af poolen stivnede hun helt og hårene i hendes nakke rejste sig i det hun så han var nøgen.
Hun vendte sig stift om og sagde"OMG!.... få noget tøj på Alex" hun så lidt pigerne der kom gående og så yderst intresseret på selveste Alex i det hun rystede på hovedet og sagde"Nej??? jeg kender dem faktisk ikke men ja de er sikkert snobber skal du se men se at få noget tøj på!?" hun vendte sig let om og rødmede i hele ansigtet i det hun lod sig blik vandre ned af hans våde nøgne krop der let glinsede i solens skær dog ikke som twilight vampyr men glinsede af vådhed og sensualitet.
Hun vendte sig dog hurtigt igen og sagde"ej seriøs alex tag noget tøj på jeg ber dig" hun tog sig let for øjnene og sagde"men jeg må hellere gå ind til klasse ellers kommer jeg for sent" hun skulle til at gå fra Alex i det, denne her dag jo skulle blive en go dag hun aldrig ville glemme så den skulle starte godt og uden en skider fra læren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 0:03

Alexander drejede hoved og grinede til hende "og hvad hvis jeg siger nej?, hvad hvis jeg hellere vil ligge her og blive kigget på af både dine klassekammerater og lærere?", i næste øjeblik kom to kvindelige lærere forbi og stivnede da de så Alexander, den ene kiggede kort på Noir, men hendes blik faldt hurtigt på Alexander igen, de stod der og så helt forkert ud et øjeblik og lod den røde farve nå deres kinder, "Halløj de damer" råbte Alexander højt og vinkede til dem, de vendte begge blikket i jorden og småløb væk fra den nøgne vampyr og Noir, "Dine lærere virker da som nogen jeg ikke ville have haft noget problem med", han blinkede til Noir og begyndte at tage tøj på. Kort efter stod Alexander i det fine sorte jakkesæt og lignede sig selv igen, dog med det lange lyse hår til at ligge ned bag hans øre, Alexander slikkede sig lidt om munden mens han kiggede på Noirs numse, *det kunne man godt*, han gik forbi hende og lod sin finger glide hen over hende hals i farten. "se at komme til time lille ven... vi skulle nødig have at jeg skal sidde herude og vente hele dagen".
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 0:11

Noir så undrende på Alex i det hun rødmede over hele ansigtet og mærkede hvordan hendes krop var stiv af forskrækkelse over at se sine læreinder men ikke nok med det men os at Alex råbte til dem. Man hun kunne ha slået ham ihjel vis det ikke var fordi hun nærmest var forstenet af sin hjerne der sagde hun ikke skulle rør sig ud af stedet eller se op for den sagsskyld!?.
Hun fattede virkelig ikke Scars for at sige det helt ligeud og den måde han var overfor hende på"omg Scars jeg ville ønske jeg kunne dræbe dig lige nu og her vis det ikke var fordi jeg ikke kan rør mig"
Hun så lidt på ham og mærkede så hans berøring og hendes krop blev svag over den langsomme men dog få milisekundts berøring der let strejftede hendes hals så hendes ben gav nærmest efter og før hun vidste af det sad hun nede på knæ nær Scars.
*hvad er det hans berøringer gør ved mig* hun lukkede let øjnene i, i det hun stille rejste sig op med hjælp af sine hænders skubben mod jorden og så løb hun som bare i fanden hen til skolen og gik indenfor dog hans ord hang i baghovedet på hende det meste af dagen...*se at kom til time så jeg ikke skal vente på dig hele dagen i dag udenfor...eller noget i den stil? hvad mente han egenlig med det han sagde og hvorfor sgde han det dog på den måde det så pinligt!* hun sukkede let mens læberne blev fugtede af den jordbær røde tunge af hendes i det hun rejste sig op og gik udenfor da de endelig havde fri.
Nederdelen flagrede let fra side til side mens hun gik hen af mod for toget og før hun vidste af det stod hun der og kiggede rundt som ledte hun efter Scars? men var det ikke blot et godt tegn på at hun ikke kunne se den blottende stalker? af en vampyr til ham af være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 0:26

Alexander så på hende da hun fladt sammen og slikkede sin finger *elsker den charme vi har på mennesker*, han vendte ryggen til hende da hun løb indenfor og bevægede sig selv i retning af togstationen der ikke lå så langt derfra, det hele var nu planlagt inde i hans hoved, charmen var nu så plantet i hendes krop at hun ikke ville kunne modstå hans ønsker særlig godt mere, Alexanders telefon ringede og han begyndte at snakke på svært forståeligt russisk med en af de officere der havde været ude og lede efter ham det meste af morgenen, som den eneste havde han fået den idé at ringe til Alexander, det blev hurtigt forklaret at Romano og Nikolaj stod for forretningen idag da Alexander havde andre ting at tage sig til. Alexander kunne mærke Noir på lang afstand og smilede da toiget rullede ind på perronen, han steg ud lige foran Noir og gik smilende helt over til hende hvorefter han greb fat i hende og i bedste filmstil lænede hende bagover mens han kyssede hende med fantastisk passion og sjæl lagt i det, da han endeligt stoppede og fik hende helt op på benene igen smilede han charmerende til hende og sagde "Troede nok jeg var forsvundet ikke?"
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 0:33

Noir sukkede let og fandt så vej ned til selveste togstationen i det hun løb alt hvad hun kunne for at nå sit tog hjem efter som hun tog undergrunden nogen gange og andre gange blot toget foroven?.
Hun kunne med lethed tage begge dele hvilket var yderst dejligt til tidere men andre tider os træls at skulle tjekke op på selveste to tog planer nogen gange og så ikke bestemme sig hvor man ville af henne og sådan og om hvor mange minutter det tog at gå hjem fra det ene sted og sådan?.
Noir stod stille go ventede på toget mens det susede forbi hende og stoppede efter noget tid og et lille smil kom på hendes læber i det hun så undrende på dørene da de gik op og der var ALEX!....
"Alex?" hun så på ham chokeret mens duften af ham fyldede hendes næse mens hun kunne lugte ham og det var en behagelig duft indtil"MH!" hun mærkede hans læber mod sine blide fyldige pinke læber og kunne ikke lade vær med at rødme over hele ansigtet og prøvede virkelig at komme fri på en måde men endte blot med at stå og kysse ham tilbage som var de et par...
Da han slap kysset anede hun ikke hvad hun skulle sige men fik blot et smil og rødmen endnu en gang på banen og sagde"jeg øhm nej slet ikke" hun anede dog ikke hvad han lavede ved togstationen men hun ville dog hurtigst muligt hjem af fordi i dag virkede til at være meget overraskende og det var måske ikke lige det bedste...."så hvad vil du mig Alex"

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 0:49

Alexanders smil blev ikke mindre, hvad han ville have var såre simpelt , han ville have hende, han tog blidt fast i hendes hånd og begyndte at slæbe hende tilbage mod skolen vel vidende at hendes hjerne ville være omtåget af kysset og selv hvis hun begyndte at sætte sig imod vidste hun hvordan det ville ende, så hun kunne lige så godt bare følge med at egen fri vilje. Aftenen var varm og der lugtede af alle mulige ny udsprungne blomster, samt vandet fra poolen gav lige en ekstra smule til det hele, Alexander havde godt fat i hendes hånd, det var på en venlig, men meget bedstem måde, Alex smilede til hende mens han hev hende efter sig "Jeg har enda en gave til dig i aften, men den får du først senere", hans stemme var fuld af mystik og hans adfærd var igen som den dag da de først havde mødtes. Alexander var sulten, meget sulten enda og Noir var nået til tops på menukortet.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 0:56

Noir så lamslået på ham og sagde"Nej jeg ber dig Alex stop nu okay hvor vil du ha" hun gik helt i stå da hun så sin skole og ja bukstaveligtalt i stå da hun stoppede brat op men mærkede så dog os hurtigt selveste den store stærke høje flotte Scars hive hende med sig igen i mens hun gik der med halv åben mund og så lamslået ud" Alex hva mener du?" hun så undrende på ham og tænkte lidt på det med gave hvad kunne han dog mene med det-
Hun fulgte ham mens hendes ildrøde hår flagrede til alle sider som hendes nederdel os gjorde skam mens hun prøvede at følge så godt med hun overhovedet kunne mens aften stille faldt mere og mere på?.
Hun mærkede denne her mærkelige varme fornemmelse i hendes mave mens hun gik med Alex og sagde flovt"jeg ved nu ikke Alex jeg burde virkelig komme hjem min mor og far er sikkert død bekymret vis jeg ikke ringer ide midste" hun tog sin mobil med den frie hånd og fik skrevet nummert ind i det hun stille tog den op til øret og ringede så til sin mor og snakkede med hende og fik sagt hun måske ikke kom hjem i nat men blev ved en veninde???.

Gæst
Gæst

Indlæg af Scars Man 28 Feb 2011 - 1:11

Alexander standsede kort og smilede til Noir inden han trak hende videre med sig, *det sidste opkald til dine forældre mens du stadig er i din svage form, husk det min ven*, han standsede ved poolen, men drejede så og gik ind i det som svømmerne brugte som omklædningsrum, *Sidste få timer som menneske, husk dem barn, for om ikke så længe vil det som sketer før det være en tåge, indtil du selv søger dine rødder igen*, Alexanders tanker var af erfaring, da han var blevet forvandlet til vampyr havde han ikke kunne huske en skid af hvor han kom fra eller hvem han var i flere dage indtil han havde fået hans kones billede stukket i hånden af en meget vred og oprevet Nikolaj, han rystede sig kort, aldrig havde han set Nikolaj så vred. Alexanders tanker var vendt tilbage til nuet, han greb fat om livet på Noir og kyssede hende på munden, derefter ned af halsen på hende, med et ryk rev han hendes skjorte op, "Jamen jamen, har vi ikke prøvet dether før min kære", han lod hånden glide op af hendes hals og ned af hendes nu blottede mave, hvilken dejlig ting dether var, den fedeste ting han havde fået af sin vampyrside var chramen overfor kvinder, den var så kraftig at han næsten kunne sværge på at det var en ekstra evne.
Scars
Scars

Indlæg af Gæst Man 28 Feb 2011 - 1:22

Noir så undrende rundt og sgade"Hvorfor skal vi her ind Scars det vil jeg altså ikke okay slip mig nu bare så jeg kan komme hjem af jeg orker altså ikke alt det der i dag???" Noir lod sig let hive løs men før hun vidste af det havde Scars om hende igen og kyssede hende.
Hun rødmede igen over de høje kindben og prøvede at hive sig fri men blev blot blød i knæene og lod sig blidt falde ned i det hun lå der i hans arme næsten.
Hun mærkede hans finger op af sin varme hud og sagde"Nej stop så Scars jeg vil ikke lade dig gøre det igen" hendes jakke faldt blidt af og der stod hun iført mini skørt og hendes hvide skjorte der kunne knappes foran.... med slips hængende løst om halsen.
Hun så stille lidt panisk rundt i det de havde en indendørs pool og med et slap hun fri fra hans greb og løb mod selveste pool området!.
Hun mærkede sine fødder glide lidt i mens hun løb på det glatte gulv for at nå over til den anden side for at slippe men det ville tage for lang tid at løbe rundt om poolen så hun hoppede i fra kanten og svømmede så godt hun kunne iført tøj hen til den anden kant og skulle til at trække sig op for at styrte ud af døren til udendøres poolen og der hvor man blot kunne smutte over hegnet eller igennem den låste låge?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum