Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Sted : I toget på vej til Terras centrum hvor der stor lys og fest og glade mennesker på valentines dag?
Vejr : utroligt lunt for en gangs skyld og virkelig dejligt, og næsten ingen brise
Omgivelser : mange glade par og folk der snakker og hænger ud sammen7
Endnu en gang var det blevet valentines dag, og hvilket syn det dog var i denne her franske by Terra? selv togene under undergrunden og oven over var dekoreret inden i og havde utrolig dejlig men dog stille musik inden i og radioen spillede kun kærligheds sange hver minut.
Noir stod inde i et af togene i undergrunds banens tog, fordi hun ville til Terras centrum og købe lidt lækkert til sine forældre og sig selv efter som hun ingen kæreste havde??, men Valentines dag var os for de forelskende eller blot dem der havde en de elskede, dog? Noir elskede ingen men... i mens hun stod der ved siden af en stang i toget, og lænte sig let op af den mens lysenen i tunnellen paserede hende? kom hun i tanke om denne her stærke dominerende dog .... ydmyge mand nærmere end en dreng?, hvad hed han nu? det fik hun vist ingen gang afvide inden den store konfrontation og sammestødet mellem atmosfære og homoner.
Noir udstødte et let suk i det hun lukkede øjnene blidt i og så Alex for sig igen, den stærke svulmende muskuløse krop, der havde været foran hendes skrøbelige krop?, han var så smuk.
Hun strøg let det nu ildrøde hår til siden i det hun havde fået det farvet for at få et nyt livs indtryk og glemme mindet om sin voldtægt skønt hun egenlig ikke helt... fortrød at være taget med ham den aften?*Måske er jeg dum... måske er jeg... jeg ligefrem forelsket i min overfalds mand... men? det jo sindsygt..* hun åbnede let øjnene i det højtaleren sagde lettere mildt ""Terra Centrum""
*oh her skal jeg af!*
Noir steg let af i det hun så rundt undrende med de smukke gule øjne af hendes der lignede rav på afstand, mens lyset var tændt og man kunne høre musik fra selveste strøgets midte ved vand fontænen, den runde vandfalds ligende statue i midten og vandet der omkredste det, mens det selv plaskede..
Hun så let rundt i det hun begav sig op af trapperne iført en halskæde i sort om halsen(som avata) en hvid skjorte lettere stram dog ikke ved brysterne så den så let flad ud, og så havde hun dog en sort jakke på lukket, men noget af skjorten i hvid kunne ses, og så havde hun stramme mørke blå skinny jeans på og almindelige? allstar i sort på.
Sidst rettet af Noir Søn 27 Feb 2011 - 22:50, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: A meeting i wont forget!? : Mr Scars
Scars- Highly competent (Rank 13)
Antal indlæg : 780
Hun gik let bagud og strøg let en hårlok bagved øret i mens hun så til siderne meget forsigtigt?*årh nej.... er han ... han her?, og så på valentines dag det kan altså bare slet slet ikke passe?*
Hun så hurtigt rundt i det hun satte i løb mod en af selveste smutvejene i siden af stationen, det var en brand udgang?, en slags udgang vis nu de andre veje blev blokeret af noget og hun ville ende oppe på strøget ved centrum vis hun tog den gang?. Hun åbnede hurtigt døren og lukkede den hårdt i, i det hun satte i løb op af gangen mod trapperne der var nær den virkelig udgang???, blot man kom op ved strøget, og man gik på denne her 2 meter brede gang? og ca? 15 meter lange tunnel?.
Hun så let bagud mens lysene i toppen lyste og der gik få folk her, fordi folk brugte os den her vej vis de skulle skynde sig eller blot hænge ud eller ikke ville gå i store mængder eller kom fra strøget.
Noir stoppede let op længere fremme ved trapperne og trak vejret i ryk mens hun hev let efter vejret med en hånd mod den kolde væg og sagde"Pyyyhhhh"
Gæst- Gæst
"arh!!! hvad ... hvad laver du her!?" hun så chokeret rundt, der var næsten ingen folk og dem der gik her kiggede helt mærkeligt på hende som var hun den mærkelige her ? dog.... det kunne man vel os kalde hende egenlig men stadig?,
Det ildrøde hår lå let ned af hendes skuldre mens de rav gule øjne ikke veg en eneste gang fra selveste ? Alex og hun så temmelig vågende ud"hold dig fra mig!?" hun rejste sig hurtigt op og knyttede næverne og gik bagud med varsomme skridt"jeg kalder på politiet vis du gør noget!"
Gæst- Gæst
"Mig gå med dig!?" hun vendte sig lettere fornærmet om uden at berør hans smukke hånd og sagde"Nok er du tiltrækkende men!..... jeg Noir vil aldrig nogen sinde tage i mod dit tilbud ved mindre du har et bedre forslag? som at gøre alt godt igen måske" hun smilede lettere lumsk i det hendes øjne var milde dog stadige dyriske fordi de var så gule og smukke, lidt kattelige i udseende egenlig men ikke meget, hun var jo et normalt menneske og det ville være helt urealistisk vis de var helt katteligende dog gjorde farven en stor rolle egenlig?.
"Skønt du intet skummelt har i dine tanker så afslår jeg... dog.." hun tog sig let til de fyldige bløde læber i det hun så rødmende på ham og sagde"det er jo valentines dag, og det er virkelig en dag man ikke burde bruge alene såååå jeg tror jeg kan sige ja for denne her gang men, dont touch me again" hun rakte let flabet tunge til ham i det hun begyndte at sætte ind mod byen og sagde"Kommer du ? Alex" hun kaldte ham Alex ligesom Kajika men dog havde hun nogen mere modvillige træk som kajika havde haft i starten blot knap så voldelige og modbydelige egenlig, men det var os fordi hun måske var sådan lidt intresseret i selveste Alex? og vide mere om ham i det hele taget? han var jo en spændende person"Såååååå hvor vil du hen af?"
Gæst- Gæst
De kom endelig op blandt de andre folk og der var flere at se nu og nogen boder fra butikkerne der stod og lavede chokolade hjerter og alt muligt nu når det jo var valentine og så var der lidt tivoli til de små og sådan så de havde noget at lave mens mor og far handlede rundt nær dem.
Noir så let undrende på ham i det hun sagde"Min familie har boet her egenlig i temmelig lang tid men jeg dog opvokset i en anden by end Terra lidt væk fra Di Morga egenlig? så nej jeg skam ikke her fra vis det er det du tror" hun blinkede til ham i det hun stoppede op og sagde"men min far han var her fra? og det var her han mødte min mor os hun var dog fra New York og på rejse her til ? så..... hans familie er her fra men ikke min mors side" hun så på den fine resturan de var foran nu og betragtede den lettere søgende? fordi det så virkelig overfyldt ud"Er du nu sikker på det en god ide folk vil blot tro vi er på date!??" hun rødmede i hele ansigtet i det hun gik med der ind og det første hun gjorde var at tage sin mobil frem og skrive en besked"jeg skriver en besked til mine forældre om jeg hjemme senere end forventet, vil du ikke lige sende den for mig? jeg skal lige ud og pudre næsen" hun grinte let i det hun lagde sin mobil på bordet fordi hendes tøj havde ingen lommer fordi jakken hang på knagen så hun ville ikke tage mobilen med i hånden ud på dame toilettet?..
Få minutter effter kom hun tilbage og havde sat det røde hår op i en smuk hestehale og sad nu overfor Scars"så??? hmm... hva nårh ja du spiser ikke mad.. øhm jeg vil vel gerne blot ha en dessert så" hun grinte let og sagde nummert på en dessert med en vaffle formet som et hjerte med jordbær overtræk på og så vanilie is under og chokolade stænger i siden (2).
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun smilede og så ned mod sin is og sagde"man kan smage den smeltende jordbær som var den gledet fra et himmelsk sted og ned af ens varme tunge og så smeltede yderst tilpas i halsen på en og bobler på smagsløgene og så chokoladen gir det, denne her sensuelle følse i kroppen så det kribler over alt på ens hud og gir en, en følse af fuldkommenhed i maven samt isen er kold og luner ens hals og tunge fra den halv varme smeltende chokolade der før har løbet ned og mægheden er ubeskrivelig dejlig der komme efter vaflen har paseret tungens små følsomheder" hun grinte i det hun rakte tunge til ham og sagde efter hun var færdig"så ALex skal vi gå??" hun smilede sødt denne her gang og rejste sig op i det hun tog sin sorte jakke på og knappede den foran dog, kunne man se den hvide lidt stramme skjorte da hun rejste sig op, og den formede sig efter hendes krop. Hun så lidt mod Alex i det hun gik ud af døren og sagde"Hmm min mobil" hun så lidt på den og løb så i det hun råbte"Jeg nød til at tage hjem farvel Alex" hun skyndte sig væk fra ham i det hun nået en bus og kom hjem
_ NÆSTE DAG
Noir vågnede tidlig en morgen og tog sorte leggins på, den hvid sort ternede nederdel på og hendes hvide skjorte med sort slips i det hun tog skudlertasken over ryggen og løb så på vej til skole, klokken var kun 8:21 og hun var lidt for sent men hun skulle nok nå i skole altså hvad kunne der da ske, hun havde sin hvide jakke uden over og knappede så intet skete.
hun smilede for sig selv i det hun gik hen af mod skolen og huskede tilbage på det med hende og scars... gad vide om det passede at vis man fik en skaber og blev vampyr så ville man os mærke en ekstra tiltrækning og den ville blive fordoblet???... hun gøs let i mens hun gik hen til skolen..."dejlig dag indtil videre det jeg sikker på den fortsætter med at være"
Gæst- Gæst
"Så hvad laver du egenlig her Alex? blot på gennem rejse igennem skolen eller ude og køre med din" hun snuste lidt ind i det hun sagde"OMG! ALEX" hun holdte sig for næsen i det hun sagde"du stinker virkelig af sprut og død det er du vel godt klar over"
Gæst- Gæst
Hun vendte sig stift om og sagde"OMG!.... få noget tøj på Alex" hun så lidt pigerne der kom gående og så yderst intresseret på selveste Alex i det hun rystede på hovedet og sagde"Nej??? jeg kender dem faktisk ikke men ja de er sikkert snobber skal du se men se at få noget tøj på!?" hun vendte sig let om og rødmede i hele ansigtet i det hun lod sig blik vandre ned af hans våde nøgne krop der let glinsede i solens skær dog ikke som twilight vampyr men glinsede af vådhed og sensualitet.
Hun vendte sig dog hurtigt igen og sagde"ej seriøs alex tag noget tøj på jeg ber dig" hun tog sig let for øjnene og sagde"men jeg må hellere gå ind til klasse ellers kommer jeg for sent" hun skulle til at gå fra Alex i det, denne her dag jo skulle blive en go dag hun aldrig ville glemme så den skulle starte godt og uden en skider fra læren.
Gæst- Gæst
Hun fattede virkelig ikke Scars for at sige det helt ligeud og den måde han var overfor hende på"omg Scars jeg ville ønske jeg kunne dræbe dig lige nu og her vis det ikke var fordi jeg ikke kan rør mig"
Hun så lidt på ham og mærkede så hans berøring og hendes krop blev svag over den langsomme men dog få milisekundts berøring der let strejftede hendes hals så hendes ben gav nærmest efter og før hun vidste af det sad hun nede på knæ nær Scars.
*hvad er det hans berøringer gør ved mig* hun lukkede let øjnene i, i det hun stille rejste sig op med hjælp af sine hænders skubben mod jorden og så løb hun som bare i fanden hen til skolen og gik indenfor dog hans ord hang i baghovedet på hende det meste af dagen...*se at kom til time så jeg ikke skal vente på dig hele dagen i dag udenfor...eller noget i den stil? hvad mente han egenlig med det han sagde og hvorfor sgde han det dog på den måde det så pinligt!* hun sukkede let mens læberne blev fugtede af den jordbær røde tunge af hendes i det hun rejste sig op og gik udenfor da de endelig havde fri.
Nederdelen flagrede let fra side til side mens hun gik hen af mod for toget og før hun vidste af det stod hun der og kiggede rundt som ledte hun efter Scars? men var det ikke blot et godt tegn på at hun ikke kunne se den blottende stalker? af en vampyr til ham af være.
Gæst- Gæst
Hun kunne med lethed tage begge dele hvilket var yderst dejligt til tidere men andre tider os træls at skulle tjekke op på selveste to tog planer nogen gange og så ikke bestemme sig hvor man ville af henne og sådan og om hvor mange minutter det tog at gå hjem fra det ene sted og sådan?.
Noir stod stille go ventede på toget mens det susede forbi hende og stoppede efter noget tid og et lille smil kom på hendes læber i det hun så undrende på dørene da de gik op og der var ALEX!....
"Alex?" hun så på ham chokeret mens duften af ham fyldede hendes næse mens hun kunne lugte ham og det var en behagelig duft indtil"MH!" hun mærkede hans læber mod sine blide fyldige pinke læber og kunne ikke lade vær med at rødme over hele ansigtet og prøvede virkelig at komme fri på en måde men endte blot med at stå og kysse ham tilbage som var de et par...
Da han slap kysset anede hun ikke hvad hun skulle sige men fik blot et smil og rødmen endnu en gang på banen og sagde"jeg øhm nej slet ikke" hun anede dog ikke hvad han lavede ved togstationen men hun ville dog hurtigst muligt hjem af fordi i dag virkede til at være meget overraskende og det var måske ikke lige det bedste...."så hvad vil du mig Alex"
Gæst- Gæst
Hun fulgte ham mens hendes ildrøde hår flagrede til alle sider som hendes nederdel os gjorde skam mens hun prøvede at følge så godt med hun overhovedet kunne mens aften stille faldt mere og mere på?.
Hun mærkede denne her mærkelige varme fornemmelse i hendes mave mens hun gik med Alex og sagde flovt"jeg ved nu ikke Alex jeg burde virkelig komme hjem min mor og far er sikkert død bekymret vis jeg ikke ringer ide midste" hun tog sin mobil med den frie hånd og fik skrevet nummert ind i det hun stille tog den op til øret og ringede så til sin mor og snakkede med hende og fik sagt hun måske ikke kom hjem i nat men blev ved en veninde???.
Gæst- Gæst
Hun rødmede igen over de høje kindben og prøvede at hive sig fri men blev blot blød i knæene og lod sig blidt falde ned i det hun lå der i hans arme næsten.
Hun mærkede hans finger op af sin varme hud og sagde"Nej stop så Scars jeg vil ikke lade dig gøre det igen" hendes jakke faldt blidt af og der stod hun iført mini skørt og hendes hvide skjorte der kunne knappes foran.... med slips hængende løst om halsen.
Hun så stille lidt panisk rundt i det de havde en indendørs pool og med et slap hun fri fra hans greb og løb mod selveste pool området!.
Hun mærkede sine fødder glide lidt i mens hun løb på det glatte gulv for at nå over til den anden side for at slippe men det ville tage for lang tid at løbe rundt om poolen så hun hoppede i fra kanten og svømmede så godt hun kunne iført tøj hen til den anden kant og skulle til at trække sig op for at styrte ud af døren til udendøres poolen og der hvor man blot kunne smutte over hegnet eller igennem den låste låge?.
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Trying to forget, but can't forget the feelings inside me(Scream=privat)
» I wont kill you... Only use you...
» wont look at it. (Vlad)
» It wont hurt... So much :: Kimiko ::
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]