Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What a weird thing? //Alice//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: What a weird thing? //Alice//
Hun følte et større begær til ham og eftersom hun havde mærket på sig selv, at det ikke gjorde ondt.. så længdes hun efter mere af ham. Forsigtigt bed hun sig fast i hans hals igen og slap så kort efter, blot for at tirre ham, eftersom hun havde mærket på hans krop, samt hørt på ham.. at han faktisk nød den smerte hun gav ham?.. hvilket undrede hende pænt meget. " Do you like pain ". Hun smilede en smule triumferende, som var det hende der havde overhånden denne gang og langsomt, vis han da ville tillade hende at gør det, så ville hun skubbe ham ned mod gulvet og blidt kysse ham på hans dejlige læber, mens den ene af hendes hånd, nussede ham i håret og den anden så småt, var på vej ned, for at nusse lidt for hans erektion.
Gæst- Gæst
''Yes... yes I do...''
Han kiggede lidt ned i jorden da han så det som en synd at han kunne lide smerte og fandt det som noget godt. Han lod hende bare ligge ham ned og da han tog det som et tegn på at hun godt kunne klare lidt mere... han smilede stille og han lod derfor ganske langsomt en finger mere glide med op i ehnde, og han legede bare roligt med dem begge... Hans anden hånd lagde på hendes nakke som han brugte til at holde hendes læber imod hans...
''mmmmmmhhhh....''
Han fandt det så rart da hun begyndte at nusse hans lem og erektion... Hun var fantastisk og dejlig... han smilede stille men for at skjule hans egen nydelse kyssede han hende lidenskabeligt og nussede hendes tunge...
Gæst- Gæst
Hun slap blidt hans læber og bed ham en smule i underlæben, før hun fortsatte sine små lovebites, ned af hans smukke overkrop. Hun kyssede ham hele vejen ned til hans navle, hvor hun lod sin tunge glide om, i det hun blidt kyssede ham ned af igen, indtil hun nåede til hans erektion. Hans flotte lem var stort og stift, som sten. Hun så fascineret på hans lem og kyssede blidt hovedet af det, før hun fortsatte ned af det, med blide kys og forsigtigt bed hun det, dog uden at lave hul. Et lille blidt bid, uden at nappe. Hun smilede en smule og lod så sin tunge glide ud mellem sine fyldige læber, i det den ville lege lidt med hovedet af hans lem. Hun lukkede nydende øjnene og smagte på ham.
Gæst- Gæst
''mmmmhhh....''
Han sukkede nydende over hendes små bid ned af hans overkrop og han lagde mærke til at hendes øre dukkede op ige... han nussede dem ganske ganske blidt, mens hun kom tættere og tættere på hans lem... han smilede da hun kyssede ham der og gav et forskrækket, dog nydende støn fra sig da hun bed blidt i det...
''Don't damage that...''
Han smilede drilsk til ehnde fordi det var det eneste han havde af krav... hun måtte bide alt hun ville i hans krop så længe hun ikke skadede ham i det område... Han smilede og mærkede stille hendes tunge lege med hans lem, lege med hovedet og han sukkede nydende... Hvorfra hun mon vidste hvad hun skulle?
Han lagde sine hænder blidt på hendes hoved og nussede hende i håret og blidt nussede hendes øre, med blide blide berøringer...
Gæst- Gæst
Da hun havde den inde i munden, syntes den blot at blive større og mere hård i det, dog fortsatte hun med at lege med sin tunges spids mod hovedet af hans lem, mens hun langsomt sugede med sin mund.. bevægede sig ned af hans lem og blidt op igen. Hun slap dog hans lem kort og rødmede en smule og så på Adalwin. Hendes ører bevægede sig en smule, som var hun opstemt, som kunne hun slet ikke vente med at rør noget mere ved Adalwin. Hun nød især at hør små nydende støn komme fra ham, som nød han det inderligt, hvilket hun håbede at han skam også gjorde. " Nyder du det? ". Forsigtigt lod hun sin hånd lukke sig om hans lem og trak blidt ned i det og så op igen, blide bevægelser, uden at klemme for meget... samt hun langsomt satte sig på siden af ham og berørte nu hans lem igen, med sine læber og lod sin tunge lege.
Gæst- Gæst
''Ja jeg gør...''
Han smilede og han var egentligt glad for at hun satte sig som hun gjorde, mere ved siden af ham, og han nød det bare da hendes hånd lagde om ham, hvordan han nød at være i hendes magt, og han sukkede og kyssede hende kort inden hun tog ham i munden igen... Han sukkede nydende, og var igen glad for stillingen da han lod et par fingre glide op i hende da han kunne gøre det, og masserede blidt hendes bryst...
''Du er skøn''
Han stønnede lavt hver gang hendes tunge gled over hans hoved, og han blev ved med at nusse hende i håret og hendes øre ganske blidt...
Gæst- Gæst
Hun rettede sig langsomt op og lod ham glide blidt men sugende ud af hendes mund, i det hun rettede sig op og berørte sine side ponytails, der lå ned af hendes skuldre. Hun kunne ikke fatte at han egenlig gerne ville ha noget med hende at gøre, især efter det han havde set der skete, dog.. hun kunne så småt mærke, at jo mere tryg hun blev i hans selvskab, jo mere kunne hun få sin evne til at forsvinde og efter noget tid.. forsvandt hendes øre og hun fik det normale udseende hun nu havde haft, da hun badet med ham. Hun smilede uskyldigt og rakte så tunge til Adalwin, i det hun rejste sig op og strakte sig en smule. " Du skulle vel aldrig ha noget imod at jeg tager mig et bad? ".
Hun smilede uskyldigt til Adalwin og strakte sig en smule igen, i det hun gik hen til hvor bruseren var og tændte så forsigtigt for den. Hun lukkede øjnene og slappede endelig af i hele kroppen, som havde hun virkelig spændt i den, samt været klar til et eller andet, men nu havde hun lært at Adalwin ikke havde noget imod hendes ' forvandling ', samt han accepterede hende som hun var, nemlig uerfaren og bange, dog.. hun var ikke så bange mere, men det betød dog ikke at han kunne få hende så let, eftersom hun helst ikke ville være slutty i hans øjne.
Gæst- Gæst
''Neij da... du er min gæst værsgod...''
Han smilede og lagde sig bare ned på ryggen og kiggede op i loftet mens hans erektion stadig stod som den havde gjort før og han nød stadig følelsen af det hele... han kunne stadig fornemme hendes læber om hans lem og følelsen var guddommelig, og han rejste sig langsomt op og gik hen til hende i det bad hun stod i...
''her lad mig give dig en hånd...''
Han smilede stille til hende og samlede stille en svampede op som han stille smurte noget sæbe på og gjorde våd... Han stillede sig selv om bag hende og kyssede hende blidt i nakken mens han med den ene hånd blidt masserede hendes bryst og den anden, med svampen, lod han glide over og gnubbe hendes krop ganske blidt og kærtegnende...
''Du har en guddommelig krop... Selv med dine nuttede øre, hale og fantastiske tænder...''
Han nappede hende drillende i øreflippen...
Gæst- Gæst
Den mest fantastiske følse i hele verden, den følelse der kunne få enhver til at sukke af nydelse, klynke og jamre efter mere.. det var i sandhed den stærkeste følelse man kunne opleve, nemlig nydelse. " Siger manden med den guddommelige krop ". Hun drillede ham lidt, eftersom hun mente at han var den med den guddommelige krop her og ikke hende. Hun rødmede dog en smule da han nævnte hendes hale samt øre.. og hvordan hendes tænder altid blev skarpere. Hun var flov over det før, men måske skulle hun se positivt på det?, eftersom mange fandt det fascinerende?... ja hun kunne ihvertfald blive et hit i Japan, eftersom de havde meget med cosplay og katte at gøre, samt.. neko?!. " Er der ikke noget i Japan der hedder Neko? ". Alice så sig kort over ryggen mod Adalwin, der tydeligt var igang med at masserer hendes bryster.
Langsomt fokuserede Alice på sin hale og sine øre og ligeså forsigtigt, kunne man begynde at se hvordan de nuttede bløde øre, blidt gled frem fra under håret, samt den lange pjuskede og ligeså bløde hale.. også kom frem. Alice rødmede en smule og vendte sig så om mod Adalwin og rakte så tunge af ham og sagde" Se, jeg ejer mit helt eget livagtige cosplay ". Hun grinte derefter lidt og stillede sig en smule tæt på Adalwin og forsigtigt.. kyssede hun hans overkrop, indtil hun nåede til hans brystvorter.. hvor hun blidt nappede til dem, med sine fyldige læber. " Du er den med den guddommelige krop Adalwin.. ".
Gæst- Gæst
''Åhhh, bare vent smukke... DU skal nok finde nogen med en langt bedre krop end mig.''
Han smilede stille over hendes spørgsmål, og han trak bare stille på skuldrende og han kiggede på ehnde... han vidste det ikke han vidste ikke så meget om japan og den slags så han kyssede ehnde bare blidt...
''Ved ikke men du er så nuttet sådan...''
Han smilede og et højt, dybt nydene suk gled over hans læber da hun fik hale da den dukkede op mellem hans ben og gled opaf hans ædlere dele... Han smilede kærligt til hened og nussede blidt hendes øre...
''Du er nuttet og dine tænder, gør mig tændt...''
Han placerede sine arme imod væggen så hun stod imellem dem og kyssede hende så lidenskabeligt og dybt mens han nussede hendes tunge.
Gæst- Gæst
Hun strakte sig kort og vis han lod hende gå, ville hun tag et håndklæde og tørre sin krop med, for derefter at smutte hen til sengen og lægge sig godt til rette i den, for at slappe af. " Tak fordi jeg godt måtte blive her ". Hun så på Adalwin med et taknemmeligt blik, samt smil og håbede inderligt at han ville godtage hendes tak, eftersom hun mente det fra bunden af sit hjerte, fordi dette var tusinder gange bedre end at sove på en ødelagt og yderst ildelugtende madras.
Gæst- Gæst
''er du træt?''
Han kyssede ehnde blidt, og ret nemt og uden varsel lod han en hånd glide op langs hendes inderlår og et par fingre lod han glide op i hende og begyndte at nusse og lege med hans fingre... han smiled drilsk til hende og nappede hende blidt i hendes øre...
''uhhh... Du er stadig våd søde...''
Han grinede drilsk til hende og hev ehnde med ned at ligge og blev bare ved med at lege med hans fingre mens han blidt og stille hviskede til hende, han kunne regne ud hun ikke ville have sex endnu.. det respekterede han også...
''Slap af og lad mig tilfredstille ding krop... Jeg respektere du ikke vil have sex... Detter min gengæld for dit tak...''
Gæst- Gæst
Hun bed sig lettere hårdt i underlæben og hendes ører lagde sig en smule ned, i det hun lukkede øjnene og svajede smidigt samt elegant i ryggen. Hun mærkede hvordan hendes krop næsten skælvede af nydelse, i det Adalwin finger fuckede hende. " Mmh! ". Hun bed sig let i underlæben og slikkede sig en smule over den, i det hun stirrede dyrisk på ham en smule. Hun gjorde tegn til at han skulle komme med hans hånd og vis han gjorde det, så ville hun bide ham i håndledet, sådan så han fik noget nydelse tilbage. Hun lod sine tænder langsomt glide ned i kødet, mens hun mærkede hvor dominerende han syntes at blive, men hun nød det.. hun ville ikke bytte dette for noget. " Årh ja!.. ". Hun spredte forsigtigt sine ben noget mere og tænkte slet ikke hvor hvor meget hun egenlig blottede sig for Adalwin. Hun begyndte så småt at lege med sine faste runde bryster, mens han legede med hendes 'køn'.
Gæst- Gæst
''Du kan lade mig tilfredsstille dig, på en måde som også giver mig nydelse?''
Han smilede drilsk til hende og han rakte hende hans anden hånd som hun bed i og han stønnede bare af smerten hvilket han egentligt bare oplevede som smerte... han kunne ikke holde sig fra hende meget mere og da hun spredte benene blev det for meget for ham... han kyssede hende ned af brystet og ned over maven og begyndte at slikke og kysse hende imellem benene mens han mumlede...
''Jeg har lyst til dig...''
Gæst- Gæst
" Adalwin lov mig du ikke.. ikke gør det ". hun var for flov til at sige præcis hvad det var som han ikke måtte gøre ved hende, eftersom hun regnede med at han tydeligt vidste hvad hun hentydet til. Forsigtigt spredte hun sine ben lidt mere, så smidig som hun nu var. Langsomt lod hun den ene af sin hånd, blidt.. glide ned til håret af Adalwin og forsvinde mellem hans lokker.. for at trække lidt i håret på ham og blot nyde denne oplevelse endnu mere end normalt.
Gæst- Gæst
''Din krop er ellers klar... Og tro mig det føles godt... Virkelig... det her blegner ved siden af...''
Han smilede drilsk til hende og kravlede op af mens han lod sine fingre lege med hende og han lod forsigtigt sit lem glide hen over hendes underliv dog ikke andet end det... Han kyssede hende så og lod sit lem glide op af hendes mave hvor der blev efterladt lidt af hendes væsker...
''Uhh..: YOu are horny...''
Gæst- Gæst
Hun satte sig forsigtigt op og tog blidt fat i tæppet der ikke var så langt fra dem, eftersom Adalwin jo havde revet det af hendes tidligere, dog havde han ikke kastet det af helveds til. Hun tog forsigtigt tæppet over sig og så flovt på Adalwin og bed sig så en smule i underlæben, før hun da endte med at lægge sig på siden og ventede nu blot på at Adalwin ville lægge sig ved siden af hende eller muligvis bagved hende, skønt bagved.. var hun ikke så vild med, eftersom hans lem ville være direkte op af hende så. " And you are the horny here..".
Gæst- Gæst
Han smilede stille og han lod hende stoppe ham og lod hende samle hendes ben. Han smilede stille da hun havde lagt sig og havde det enest tæppe han havde om sig, og han kravlede derfor bare ind til hende foran hende, og smilede vare stille til hende inden han kyssede hende lidenskabeligt, og lagde armene om hende hvor han holdte fast så hun ikke kunne glide ud af hans arme uden at vække ham...
''Jamen så sov... Så skal jeg nok vise dig imorgen hvad du gik glip af...''
Han smilede bare stille og drilsk til hende inden han selv faldt i søvn. Han vågnede enten ved at hun bevægede sig eller at det blev morgen... Han smilede bare lige meget hvad det var der skete...
Gæst- Gæst
Hun rørte forsigtigt på sig og så en smule rundt, før hun strakte sig og prøvede at komme fri fra Adalwin´s greb. Forsigtigt listede hun hen af gulvet og tog blidt fat i døren og låste op, for at blive mødt af solen.. hun smækkede hurtigt døren i og gled af døren.. så hun endte med at sidde foran den. " Solen.. " Hun kravlede forsigtigt hen til Adalwin og lagde sig overfor ham og puttede sig ned under tæppet og sukkede så en smule før hun sagde" Forbandede sol.. ". Hun pustede let ud og berørte så blidt Adalwin´s hårlokker... han så nu sød ud, såen med morgenhår og det hele. " Har du sovet godt? ".
Gæst- Gæst
''Fint... Men skidt at du forsøger at flygte fra mig... Det gør mig lidt trist...''
Han tog hende blidt på røven så. Han smilede stille og masserede den ganske blidt og ømt mens han kyssede hende lidenskabeligt og lagde sig så ned oven på hende mens han væltede ehnde ned at ligge på ryggen. Han smilede stille til hende og kyssede hende mere og mere mens han tunge legede...
''Er du stadig bange?''
Han smilede drilsk og snappede efter hende... Han håbede virkleigt han kunne få hende til at droppe angsten da den jo var der helt uden grund... Han grinede lidt til hende og begyndte igen at give hende finger...
Gæst- Gæst
Alice så en smule genert på Adalwin og tog forsigtigt om hans hånd og fjernede den, sådan så han ikke mere gav hende finder. Hun lod langsomt sin hale og øre komme frem, samtidig med af hun fik aflange pupiller og ligeså blev hendes tænder også en smule skarper. " Ja, hvorfor.. er det da forbudt at være bange for noget man ikke kender til? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og rakte så tunge af Adalwin og tog derefter tæppet og viklede om sig selv og hendes krop. Hun lukkede øjnene lidt og prøvede at lytte, lytte efter om der var nogen nær dem, nogen der måske ikke burde være der.. fordi som vampyr.. kunne man aldrig vide sig sikker, især ikke inde i byen. " Vis du henter tøj, så snupper jeg mig et bad imens og så skal jeg måske.. overveje at lade dig gør, det du nu.. har i tankerne ". Hun smilede sødt til Adalwin og strøg ham blidt over kinden og kyssede ham så på hans læber.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og han lod hende bare stopppe ham i at gøre det han gjorde... Mest fordi han egentligt ikke havde regnet med at han havde fået lov til at gøre det så det at han bare lige havde fået lidt tid at gøre det i glædede ham faktisk en smule...
''Det er ikke at det er forbudt, men nu oplevede du en del igår som du nød rigtig meget så du ved jo at det ikke er direkte skidt.''
Han kunne sagtens skaffe hende lidt tøj, men han var ikke ret glad for at hun brugte hans lyster imod ham det varjo blot nogle han havde så han så lidt skeptisk på hende over det hun sagde....
''Jeg skal nok skaffe dig noget tøj, men det er jo altså også for din skyld jeg bil gøre det jeg vil...''
Gæst- Gæst
Hun så forsigtigt hen af mod Adalwin og rødmede en smule og sagde" Jeg blot van til at folk vil ha noget til gengæld.. jeg kunne da også spørge om jeg skal give dig pengene tilbage eller om du vil gå frivilligt eller slet ikke". Hun smilede uskyldigt til Adalwin og ventede så på respons fra ham, eftersom hun ikke havde hørt meget fra ham, siden hun afbrød ham i hans lille akt. Alice vendte sig om mod Adalwin og sprang så op og sidde på køkkenbordet og sad nu der, med hale blidt glidende fra side til side, mens hendes ører stod op. " Så du syntes virkelig ikke jeg ligner en freak? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og så skeptisk på Adalwin.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og nikkede på et skab i køkkenafdelingen hvor der lagde en del ubrugte tandbørster af lige netop den grund at han ofte havde folk på besøg... Han smilede stille til hende, som hun talte om det med at hun var vant til at folk ville have noget til gengæld og han gik hen til hende...
''Alice... Jeg vil virkelig gerne gøre det med dig, jeg synes du er sexet og nuttet, smuk og helt igennem lækker...''
Han kyssede hendes læber lidenskabeligt, og slap det så stille og stod bare og smilede stille til hende. Han smilede og nussede hendes baglår ganske blidt...
''Men du skal ikke gøre det som at sælge det til mig... Og nej på ingen måde... Jeg synes specielt dine øre er nuttede, og dine dejlige skarpe tænder gøre mig tændt og giver mig lyst til dig...''
Han smilede drilsk til hende og begyndte at kærtegne hendes underliv uden på hendes trusse... Han smilede bare en smule drilsk til hende... Han kyssede ehnde lidenskabeligt igen...
Gæst- Gæst
"Du gir vist aldrig op hva? ". Hun grinte en smule og skubbede så blidt Adalwin væk fra sig og lukkede sine før spredte ben og sagde så " Smut så ud og køb noget tøj til mig, så jeg ikke skal sidde nøgen forevigt på dit køkkenbord ". Hun rakte kort tunge til ham og grinte så en smule og så kort rundt og sagde så forsigtigt" Er dette.. egenlig dit rigtige hjem?.. altså har du ingen arbejde og indtægt? ". Hun så undrende på Adalwin og forblev siddende på bordet, mens hendes hale og øre forsvandt, samt hendes pupiller blev store og runde igen. Hun kunne ikke lade værd med at tænke at han havde en eller anden skjult side.. fordi tandbørsterne.. samt det sted her?.. der var jo intet at leve af... " Hvad siger du til at.. at vi blot tager det stille og roligt, uden at gramse og kysse hinanden.. eftersom du fucker mine følelser helt op Awin.. ".
Gæst- Gæst
Side 2 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Weird Løvernes Konge Parodi (( XD))
» Feeling a lillte.. weird ~Shizu~
» Jesus Christ, this is kinda weird, right?//Macha:3
» A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus