Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What a weird thing? //Alice//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: What a weird thing? //Alice//
''Hvem ville give op når de har byens nok smukkeste og mest sexede pige siddende nøgen foran dem?''
Han havde faktisk ikke lyst til at hente tøj til hende fordi det ligenetop virkede som om hun bare udnyttede ham, og hvis det var i den dur hun ville lege så var det i den dur...
''Naaah... jeg synes vi bruge forudbetaling her...''
Han smilede stille til hende og greb hende og lagde hende ret nemt trods at han var engel ned på madrassen... Han kyssede ehnde ned af hendes krop mens han samlede hendes hænder og holdt dem med en hånd hvorefter han begyndte igen at nusse ehndes underliv... Han hørte så hendes spørgsmål og han trak sig væk fra hende...
''Æhm ja det er her jeg bor... Nå jeg vil hente tøj...''
Han hoppede hurtigt i noget tøj han smuttede så ud af døren og kom så tilbage efter lidt tid igen, med to sæt tøj. Det ene var en kjole ikke fræk eller noget men fremhlvede figuren og så gamacher... Og så var der en skjorte og et par bukser...
''Her...''
Han gav hende det og satte sig bare ned på madrassen og kiggede på hende...
Gæst- Gæst
Hun så forsigtigt rundt og bed sig så en smule i underlæben, inden hun fandt flere ting i hans skabe. Hun tog helt nyt barberskum og fandt et helt nyt skrabeblad. Hun så kort på sig selv og forsigtigt begyndte hun at barber sit et ' hvis sted '.. hvorefter hun fandt et nyt barberblad og skiftede det ud og så barberede hun sine ben. Hun så kort efter på sig selv og smilede så en lille smule og satte sig på madrassen og ventede.. ventede på Adalwin. " Hey? ".
Hun kunne ikke helt forstå hans opførsel? pludselig var han gået hen og blevet så kold. Forsigtigt tog hun imod det og så lidt på det og sagde" Tak Adalwin ". Hun sukkede en smule og trak sig forsigtigt hen mod ham og kyssede ham så på kinden og strøg ham over låret og kyssede ham så ned af halsen og hviskede " Hvor vover du egenlig.. at smutte midt i det mest intense øjeblik.. ". Hun lod sin tungespids berør hans stramme hals, før hun satte sine tænder i halsen på ham og lagde sig over ham.. mens hun holdte hans arme ned og drak af ham. * Mmmhhh!.. så delikat som altid *.
Gæst- Gæst
''Hey... Har du lige gjort dig istand??? for mig?''
Han så undrende på hende og sagde som han gjorde i forhold til at hun havde barberet sig hvilket han kunne fornemme hun havde... Han smilede stille til hende da hun takkede ham. Han så undskyldende på hende da hun spurgte om hvorfor han var gået...
''Undskyld... Jeg... ville... bare... hente... tøj...''
Nu blev det simpelthen for meget for ham. han lod sin ene hånd glide ned af hendes ryg og den anden hendes mave, den ene lod han hvile på hendes røv hvor han blidt masserede hende, og han lagde sig så ned over hende og begyndte at kærtegne hende under trussen...
Gæst- Gæst
Hun stønnede svagt og spredte langsomt sine ben en smule mere, for at Adalwin kunne få mere klarsyn, samt at han kunne gør hvad han ville med hende. Hun kunne allerede mærke hans erektion mod hendes ben, som længdes han ligeså meget efter hende, som hun gjorde efter ham. " Dog lov mig at.. at vær blid ". Hun så en smule skræmt på Adalwin og lukkede forsigtigt sine øjne, i det han sikkert ville tage chancen.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og han vidste ikke hvorfor hun gjorde det men hun vilel faktisk have sex nu og han var vild med at hun ville. Han smiled stille til hende og han samlede lige kort hendes ben så han hurtigt kunne trlkke hendes gstreng af hende og han smilede til hende og han nikkede med det samme til at han nok skulle være blidt ved hende...
''Det lover jeg... Jeg er jo en engel...''
Han smilede drilsk til hende og han spredte så hendes ben igen og lod sig meget forsigtigt og langsomt glide op i hende... Et nydende længselsfuldt suk undslap ahns læber der vidnede om at han ikke havde fået dette i meget lang tid, og han kyssede hende op af halsen mens han bare lod sig langsomt trænge helt ind...
''Du føles fantastisk...''
Han nappede hende i halsen og kyssede hende så lidenskabeligt... Han smilede stille for sig selv og vidste ikke hvad han lige skulle gøre af sig selv, men han begyndte at trække sig ud af gangske langsomt igen...
Gæst- Gæst
" Årh! fuck yearh ". Hun begyndte at vride sig under hans krop, samt klynke en smule og jamre, i det hun mærkede han var ved at trække sig ud af hende. " Nej! ". Hun så bedende på ham og sagde" Jeg ber dig.. bliv ved ". Hun var virkelig bange for at han ville stoppe, at han blot ville ydmyge hende og så skubbe hende ud til den brændende sol. Hun så flovt på Adalwin og rødmede en smule over sine kinder og lænede sig frem mod ham, for endnu engang at bide sig fast i hans hals, dog uden at suge hans blod denne gang. Da hun slap hans hals, så hun en smule uskyldigt på ham og kyssede ham så lidenskabeligt på læberne.
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende og han var glad for at hun kunne lide det han gjorde. at han kunne fylde hende med denne følelse af nydelse... denne følelse der virkelig var noget særligt og som han bare elskede selv at få og næsten endnu mere at give til andre... Han var glad for at han føltes godt i hende og at hun også mente han føltes godt i hende
''Jeg kunne da ikke finde på at stoppe nu...''
Han smilede stille og drilsk og da hun bed ham sukkede han nydende og et stille støn gled over hans læber og han kunne ikke længere holde sig fra at lade hans hstighed øge en lille smule... Han sukkede nydende som han satte farten lidt op men ikke meget da han selv var stor fan af at gøre det stille og roligt...
''Du er skøn din krop føles guddommelig...''
Han smilede stille og gengældte hendes kys da hun fangede hans læber i det... Han smilede lidt, og tog hende blidt på røven mens han bevægede sig.
Gæst- Gæst
Alice så på Adalwin, mens han elskede med hende, som ingen nogensinde havde elsket med hende før. Hun lukkede øjnene i ren nydelse og stønnede svagligt, mens han skød op i hende, igen og igen.. samme elektriske følelse skød igennem hele hendes krop og fik hendes krop til at spænde og vride sig af nydelse under ham. " Årh ja!.. jeg vidste... ikke.. at... dette kunne... føles så.. godt! Mmhh! ". Hun bed sig i underlæben og åbnede sine øjne og svajede i ryggen, smidig som hun var, mens hun bøjede hovedet lidt bagud.
Gæst- Gæst
''og jeg er ikke engang dygtig...''
Han havde været i seng med måske en eller to førhen men han var bare heldig med at han havde en ide om hvad det var der skulle gøres... han var faktisk ret sikker på at han kun havde haft sex med en kvinde før hende, og hun havde kun været bedre fordi de var to...
''Du er det bedste Alice...''
Han lænede sig lidt ned og kyssede hende og lod hendes røv ramme madrassen igen... han smilede drilsk som han lagde der... Han kunne ikke meget mere... SPændingerne opbyggede sig langsomt...
Gæst- Gæst
" Mmmh!.. Nej. Det. Er. Du. Adalwin ". Hun stønnede næsten mellem hver eneste sætning, som kunne hun næsten ikke klare mere af denne dejlige følelse. Hun strammede sig om ham forneden, sådan så hun kunne mærke ham mere, i mens hendes hænder langsomt krævede hans krop ned mod hendes, i det han havde sluppet hendes baller. Hun kunne mærke og høre på ham, at han snart ville komme, at han snart ville få udløsning. Hun slap ham med bene om ham og bevægede sit underliv i takt med hans bølgende bevægelser, sådan så de mødtes i hårde stød. Hun lod sine smalle fingre, glide ned i stoffet på madrassen og forsigtigt rive op i det, mens hun svajede i ryggen, smidigt. Hun udstødte højre støn denne gang og kunne mærke en hvis form for opbyggende følelse i sig selv.. en følelse hun ikke havde regnet med..
Den skræmte hende en smule, dog kunne hun ikke bede Adalwin om at stoppe nu, fordi dette var for godt til at stoppe, nej.. hun ville mærke hans hænder udforske hendes krop mere, samt hun ville ligeså smage mere på ham. Hun åbnede sin mund og lod sine skarpe tænder glide ned i skuldren på Adalwin, i det hun mærkede den mærkelige men dog pulserende elektriske følelse der gik fra hendes underliv og op af. " Arrhhh!..... Mmhhhh!!!! ". Hun slap Adalwin, i det hun mærkede sig selv få orgasme. Hun lukkede øjnene og rev hul i madrassen med sine hårde spidse negle, der havde forvandlet sig, i takt med hale og øre var kommet frem. Hun krummede tæer og bed sig så hårdt i underlæben at der gik hul, dog lagde hun ikke mærke til noget af dette, fordi hun var i sanse himlen.
Gæst- Gæst
''Ååååhhh...''
Han lod det bare komme ud af ham, da han kom i hende og han smilede drilsk til hende og kyssede hende lidenskabeligt på læberne... han var helt væk i hende men han tog fast om hende da hun bed ham og stønnede og rullede så om på ryggen og lod sine hænder glide ned af hendes ryg og tog hende på røven, og så på hende spørgende og forventende...
''Kunne du lide det?''
Han sagde det med et glimt i øjet som et tegn til at hun godt måtte tage mere hvis hun gerne ville have det. Han smilede bare drilsk med et skævt smil, og stødte lige selv engang op i hende for at give ehnde lysten til at gøre det...
Gæst- Gæst
" Adalwin!....? ". Hun grinte lidt efter at ha sagt hans navn en smule hårdt og så lavede hun trutmund og så surmulende på ham og sagde pigefornærmet. " Det ikke sjovt... he..hehe..hehehe... hahaha! ". Hun endte dog alligevel med at grine og lænede sig frem mod Adalwin og kyssede ham så på hans dejlige mund og lod ham langsomt glide ud af sig, for derefter at rulle om på siden af ham og lægge sig tæt op af ham. " Mmhhh... jeg har virkelig brug for et grundigt bad nu.. " Hun kunne mærke noget vådt ned af hendes ben.. og selvom man havde været jomfru noget tid før.. så var hun dog stadig ikke uviden og dum inde for dette område.
Forsigtigt rejste hun sig op og gik hen til bruseren og tændte den, for at få sin krop skyllet ren og ligeså også hendes 'køn'. Hun stod der i 5-10 minutter og slukkede så for vandet og tørrede sin krop, hvorefter hun iførte sig sine gstrengs trusser i sort og derefter bukserne og så lagde hun sig ellers igen ved siden af Adalwin.. kun iført trusser og bukser. " Mmhhh... du er så dejlig Adalwin.. ". Hun kyssede blidt de steder hun havde bidt ham.
Gæst- Gæst
''Ja burde jeg jo også...''
Han smilede og han gik med hende ind i badet men han brugte ikke ret lang tid derinde med hende inden han tog et håndklæde om sig og lagde sig ned på madrassen og bare lagde lidt og betragtede hende rengøre sig selv... Han havde det godt med at se på hende specielt fordi hun var så fucking smuk at se på... det var jo helt uretdærdigt...
''Det er du også alice...''
Han lagde stille armene om hende og da hun kyssede hans krop fangede han hendes læber i et lidenskabeligt kys og han havde det rigtigt godt med det. Han vidste ikke lige hvad han mere skulle sige eller gøre og han smilede bare stille til hende...
''Noget du kunne tænke dig i aften?''
Gæst- Gæst
Hun hoppede ikke ned fra køkkenbordet men blev blot siddende og stirrede på Adalwin, afventende på om han ville gør noget eller hvordan han egenlig ville reager på det hun lige havde sagt til ham. " For at være helt ærlig, så tror jeg slet ikke på kærlighed.. og for en vampyr at forelske sig, det er altså tabu.. så jeg er desværre nød til at sige, at vis du søger mere end at give mig blod.. eller sex når ' jeg ' forlanger det.. ja, så er dette altså vores sidste møde ". Alice smilede forsigtigt til Adalwin og hendes øre lagde sig en smule ned, mens hendes hale ligeså også gjorde, uden at glide fra side til side mere.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende og vidste ikke hvad han skulle sige men gik lansomt hen til hende. Han havde ikke sagt det for at søge et forhold, men blot fordi han gerne ville have nogen at slappe af med og hygge sammen med, og hvis det betød at den eneste måde han kunne det på var ved at knalde hende og lade hende drikke fra ham så var det sådan det ville blive...
''Jeg ville jo bare gerne have selskab... Og du ville jo gerne have et bedre sted at bo en galeanstalten? Ved godt det ikke er meget men det er hyggeligt, og har hvad der er krævet...''
Han smilede stille til hende og han smilede bare mere da hendes øre sank ned hun ville vist være trist over ikke at se ham igen og ikke kkunne nyde hans blod og hans krop... han smilede bare og aede hende blidt... han ville ikke søge forhold og slet ikke hvis hun ville have det skidt med det...
''Jeg søger slet ikke forhold... Så du har slet ikke nogen grund til at flygte... jeg ville da også blive trist hvis du ikke bed mig og havde sex med mig... Og du behøver ikke bede om mit blod... Du tager det skam bare...''
Han smilede kærligt...
Gæst- Gæst
" Måske vi kan ses en anden gang Adalwin, en dag du har fået dig et større sted at bo.. eller måske en dag hvor jeg er sulten ". Hun smilede sødt til ham og nussede ham i håret kort, hvor hun bagefter iførte sig sine allstars. " Men lige nu.. der må jeg altså bare lige ha lidt tid for mig selv, især fordi jeg ikke er van til at ha nogen nær mig.. desuden er galanstalten helt fin for mig ". Hun rakte kort tunge til ham og grinte så sukkersødt, før hun gik hen til døren og åbnede den forsigtigt... ingen sollys kom ind, hvilket betød mørke og sikkerhed. " Såh vi ses vel engang Adalwin`? ".
Gæst- Gæst
''Jamen så kan du da også bare smutte...''
Han så på hende han var blevet slået lidt af det hun sagde, og så bare på hende, og grinede så. Lidt morende over det hun sagde med at hun ville have en rig fyr... Han kunne jo altid lyve, og eller slæbe hende med hjem til hans andet hjem... hans forældres gamle velholdte hus... Han havde arvet det men han brugte det ikke han havde det bedre der i parken...
''Jamen det er da dit tab at du så skuer hunden på hårene...''
Han lyttede til hendes ord om at hun havde brug for tid og at de måske ville mødes igen. Det ville de nok ret sikkert. Han var jo et sted hun altid kunne garantere for at kunne få blod... Og han besluttede sig for at han ville tage hende med hjem til hans forældres hus hvis han fik muligheden...
''Nååå så du er blevet skræmt over at være så tæt på mig?''
Gæst- Gæst
Hun skulle til at gå, vis det ikke havde været for Adalwin´s sidste ord, at hun blev skræmt. Hun stoppede brat op og så chokeret på Adalwin og sagde" Hvad?!.. nej jeg gør ej.. det gør jeg overhovedet ikke ". Hun så lidt spydigt på ham og tog hårdt fat i ham og sagde" hvorfor skulle jeg nogensinde være skræmt af en engle som dig, der ingen gang er skræmmende på nogen måde! ". Hun var blevet pist over at sige skræmt. Hun vendte sig derefter med ryggen til ham og så kort rundt og sagde" Jeg kan bare ikke lide at bo i et hunde skur.. uden pool eller noget som helst i den stil.. samt jeg savner boblebad og ovnlig varme.. så mine tær ikke går i krampe ".
Gæst- Gæst
han grinede lidt over hvor defensiv hun blev pludseligt da han spurgte om hun var blevet skræmt. Han så derfor bare på hende, da hun vendte ryggen til ham, selvom det han registrerede var at hun vendte røven til ham da det var den hans blik faldt på og han kunne ikke lade være med at give hende et lille kærligt og alligvel bestemt rap i røven...
''Fordi jeg er et lysets væsen og faktisk en stor trussel for vampyre...''
Han smilede stille over det hun sagde. Dette var jo lige hans mulighed for at kunne hive hende med hjem til hans andet hjem. Han kunne lide at han havde muligheden for det, og han så derfor bare på hende og gik forbi hende udenfor...
''Jamen hvis det er det du gerne vil have... Så kom med mig... jeg sagde du skuede hunden på hårene, så medmindre du er bange så lad mig vise dig hvorfor jeg sagde det?''
Gæst- Gæst
" Hør, vampyr vil altid være de højst stående og mest skræmmende væsner, så at du skulle være skræmmende.. come on Adalwin, you make me laugh! ". Hun grinte en smule, dog tavs hun, da hun hørte hvad han sagde. " Jeg ikke bange! ". Hun havde stoppet før, men denne gang fulgte hun med ham som en lydig hunde hvalp ville ha gjort. Hun fulgte med Adalwin hjem til hans ' andet ' hjem han nu havde. " Hvor er det egenlig vi er på vej hen? ". Hun så undrende på Adalwin men fulgte dog stadig med.
Gæst- Gæst
Han smilede bare drilsk til hende. Han vidste ikke om det måske havde været for meget men det havde bare lige fristet ham at gøre det, at mærke hendes faste bagdel under hans håndflade endnu engang havde han skam ikke lige noget imod. Han grinede lidt over at hun ømmede sin røv, og for at drille hende hjalp han hende med at ømme sig... Ved at massere hendes røv lidt...
''Sådan nu har jeg da vidst gjort det nogenlunde godt igen...''
Han grinede bare drilsk og kiggede på hende da de gik ud af hans skur. Han kunne godt forstå hvis hun ikke var vild med det, men han havde det bare nemmere med dette simple liv istedet for det halve palæ med tjenere og folk. Det var ikke lige hans stil...
''Måske du har ret... Måske du ikke har... Men om ikke andet så er jeg da glad for at kunne få dig til at grine så...''
Han smilede stille mens de stille gik af sted. Han sørgede for at de gik ret hurtigt og det varede ikke længe inden de nærmede sig et stort hus der måske mest af alt lignede et palæ. Han gik frem mod dette hus.
''det er hvad vi er påvej til... mit andet hjem.''
Han grinede stille.
Gæst- Gæst
Hun stoppede dog brat op, da han nævnte at det var hans andet hjem. " Wooooow!, vent liiiiiiige lidt dude! ". Hun viftede med hænderne, som prøvede hun at forhindre et sammenstød af en eller anden art. " Siger du mig at dette... er dit!? ". Hun så med store øjne på huset og gik forsigtigt hen mod det og betragtede det med store øjne og så dets omgivelser. Hun fattede ikke at der lå sådan nogle huse i Di Morga, ja.. fordi hun havde sku aldrig nogensinde set dem, nej.. dette var første gang, men en skulle vel være den første? som man siger. " Så dette er dit? ". Hun fulgte med ham hen til døren og så kort over mod ham og sagde" I dont believe you.. ". Hun troede ikke et sekund på at han boede eller ejede dette her.
Gæst- Gæst
Han smilede stille og fandt det måske lidt morsomt at der ikke ahvde været noget ved den måde han levede på der viste at han alligevel måtte have et eller andet sted han kunne få penge fra. Han havde jo både mad og alting som om der ikke var noget problem. Han havde lidt for meget at leve for når det kom til stykket...
''Ja alt dette er faktisk mit, jeg arvede det fra mine forældre.''
Han smilede bare venligt til hende og gik så hen til døren hvor han bankede på, efter lidt tid dukkede der en ung kvinde op i døren og så forundret på ham, som om hun ikke havde set ham længe. Hun kiggede på Alice og smilede stille.
''En ny stuepige Hr. Michel? Og skal hun stå for din rengøring og påklædning?''
Hun så over på Alice som om hun var en smule jaloux og en smule misundelig på tanken om at Alice måske skulle gøre Adalwin ren... Han grinede bare stille
Gæst- Gæst
Hun så sig kort rundt og drejede lidt rundt om sig selv og tænkte at dette nu egenlig var et ret så dejligt sted at være, dog var Adalwin stadig en engle og ikke spor skræmmende, så hun kunne måske lokke et job ud af ham?. Stuepige.. det lød ikke så forfærdeligt, samt det var Adalwin, så der kunne vel ikke ske noget. " Såh Alwin, hvorfor bor du ikke her noget oftere? ". Hun så kort flabet over mod den unge kvinde og sagde spydigt " Er det på grund af visse... personer, du ikke bor hjemme ". Hun grinte en smule ondt og smilede så uskyldigt til Adalwin, i det hun begyndte så småt selv at gå på opdagelse i hans palæ. " Har du så nogle dirty secrets, jeg ikke må vide af ". Hun grinte en smule og gik rundt og kiggede. Vis folk skulle skjule noget, så gjorde de det vel altid i en kælder. " Hvor er kælderen egenlig? ".
Gæst- Gæst
Kvinden blev ikke meget bedre af at høre det og kiggede bare på Alice og trak på skuldrende og gik væk fra dem en smule surmulende mens hun mumlede noget om at så kunne denne nye da også bare få lov til at vaske ham hvis det skulle være sådan, nu ville hun da ihvertfald ikke...
Han rystede lidt på hovedet af Thea og fulgte stille efter Alice, gad vide hvad hun var optaget af og fandt interessant. Han vidste det jo ikke rigtigt, men han gik bare og kiggede på hende, fandt hende smuk lækker og tiltrækkende det kunne han ikke holde sig fra at sige.
''Ærligtalt ved jeg det ikke...''
Han grinede over at han ikke engang vidste hvorfor han ikke rigtigt var til stede i huset ret meget. Han smilede bare da hun spurgte om han skjulte noget, og det gjorde han ikke, selvom kælderen var lidt for sig selv...
''Næh ikke rigtigt, og lad mig vise dig kælderen.''
Han tog hende med hen til en trappe og gik derned da de kom ned var der tre døre, hvor der på den ene stod vinkælder og der stod ikke noget på de to andre. Han pejede på den venstre dør.
''Derinde er der en pool og lidt andet vandrelateret...''
Han smilede og pegede ikke på den tredje dør da det der var der inde mest lignede noget som en torturkælder eller noget en dominatrix ville have, og det var der kun fordi hans forældre havde gjort brug af det.
Gæst- Gæst
Side 3 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Weird Løvernes Konge Parodi (( XD))
» Feeling a lillte.. weird ~Shizu~
» Jesus Christ, this is kinda weird, right?//Macha:3
» A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus