Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What a weird thing? //Alice// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What a weird thing? //Alice//

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

What a weird thing? //Alice// - Page 4 Empty Sv: What a weird thing? //Alice//

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:13

Alice så kort over mod Adalwin og fulgte med ham ned til kælderen og betragtede de forskellige døre der var der nede. Hun så kort på dem begge og gik så hen til døren hvor der stod vin. Hun åbnede den og gik der ind, som var det hende der ejede det hele, dog rørte hun ikke noget. " Så her har i vin`? ". Hun så kort over mod Adalwin og sagde" Jeg fatter dig virkelig ikke.. du har alt dette her.. og så lever du i sådan et hul ". Hun rystede på hovedet og tog så en af flaskerne ud og tjekkede datoen. Den var ca fra 1923. Hun så lidt chokeret på den og stillede den så hurtigt igen og grinte en smule. " Jo ældre jo bedre?.. som man siger ". Hun smilede lidt over dette, fordi hun var jo også kinda.. gammel.

Hun gik forbi Adalwin kort tid efter og gik så hurtigt hen til døren han slet ikke havde snakket om. Hun tog hårdt fat i håndtaget og åbnede den hurtigt og sagde" AHA! ". Dog da synet mødte hende.. stoppede hun helt op. Hun så chokeret på det der var foran hende, som var det.. det mest chokerende hun nogensinde i hele sit liv havde set. " Er dette en... en tortur kælder!?.. ". Hun gik indenfor i rummet og så kort rundt og rørte ikke ved noget som helst.. nej hun var nærmere flov over alt dette.. at se det.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 12:21

''Ja vi, ellere rettere, jeg har en rimelig samling af vin. Jeg drikker da også en smule af det en gang imellem.''

Han smilede bare stille da hun kiggede på dernede og lagde godt mærke til at hun tog en af flaskerne og han tænkte at det måske var en god ide at de fik noget at drikke senere hvis hun ville? Han smilede stille til hende og kiggede bare og nikkede...

''Ja da... Ved kvinder der er evigt ungdommelige kan jeg også kun sige det samme.''

Han grinede lidt da han så hendes reaktion da hun åbnede den sidste dør. Han gik bare ind forbi den, han var ikke vild med det men han havde vænnet sig til at det var der, og han smilede bare til hende...

''Ja det er det, dog har jeg aldrig brugt den til tortur.''

Han blinkede til hende og smilede drilsk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 19:35

Alice så kort over mod Adalwin og rødmede en smule, i det hun sagde" Virkelig.. ser man det ". Hun smilede uskyldigt til Adalwin og trådte så forsigtigt ud af rummet og løb så kort op af trapperne og ventede da hun endelig var kommet helt op, på Adalwin. " Kommer du!? ". Hun ventede på at han kom op, så han kunne vise hende lidt mere rundt, dog var det ikke ligefrem fordi at hun faldt for ham, blot fordi han havde dette smukke hjem, fordi ifølge hende, så var han stadig ikke en af de der tough guys. " Såh Adalwin?, dine forældre.. hvad var de for nogle typer egenlig.. ". Hun så flovt på ham og fulgte ham.

Hun kunne godt forstille sig selv bo sådan et sted, dog var spørgsmålet nærmere om hvor... godt det ville være, vis hun boede her?. " Har du overvejet at flytte ind permanent?.. ". Hun så kort over mod Adalwin og bed sig en smule i underlæben og sagde" Jeg kunne godt forstille mig selv bo her.. ". Hun så lidt på ham og sagde" Vis jeg nu blev din stuepige.. måtte jeg så bo her?, du ved.. egen rum og såen ". Hun smilede uskyldigt til Adalwin og sagde" og løn måske? ". Hun ville prøve at fedte sig lidt ind, se om hun kunne komme til at få et job, desuden... vis han aldrig var hjemme næsten?, ja så blev jobbet da heller ikke NEMMER.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:12

''Hvad de var for nogle typer? Ja de var satanister og meget satanistiske når det kom til stykket... Ja det er derfor den kælder er der.''

han grinede lidt mens han bare viste hende stille rundt, der var ikke ret meget at vise hende, men der var da hvisse ting der var værd at vise såsom køkken og de mange bade der var i huset. Han smilede blidt til hende, og viste hende et af de mindste værelse som stadig var ret store.

''Ja det har jeg... Jeg kommer tit og bor her en måned af gangen nogle gange mere og så er jeg væk noget tid.''

Han smilede stille til hende. Han lyttede til hendes ord omkring det med at være stue pige. Det kunne da godt være, og han kunne ikke lade være med at overveje de regler der nu engang var for stuepigerne der på stedet, og han smilede lidt drilsk til hende...

''Jo men er du nu sikker på du tør det? Du kunne jo nok høre på Thea hvad det kunne indebære at være min stuepige?''

Han smilede stille og afventede hendes reaktion om hun mon turde tage jobbet på trods af hvordan det måske var. Thea kom gående igen og gloede stort på Adalwin som om hun flåede hans tøj af med øjnene og sendte bagefter Alice et ondt blik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:25

Alice så lidt chokeret på stuepigen og rakte så tunge af hende og vendte så derefter ryggen til hende og betragtede så Adalwin og sagde" Tsk, det bare at skrubbe dig?, ikke andet.. desuden kan jeg sagtens støve af her og der, samt mobbe gulvet og hvad det nu ellers indebær at være en stuepige ". Hun fnøs kort, som var hun hævet over alt og alle i huset, ja selv Adalwin, dog var det ikke ligefrem på en led måde overfor ham, dog mente hun stadig at hun var langt farligere og højere oppe i status end ham, netop fordi han blot var en engle mand. " Så Alwin, hvad siger du til at jeg bliver din stuepige, vis jeg altså må bo her og bruge dine resurcer.. så kan vi lave en deal.. ".

Hun havde ikke rigtig brug for penge, desuden vis hun ville ha noget, så lavede hun bare en deal med en eller anden, om at fragte alkohol eller noget i den stil, ja måske stoffer endda, fordi selv fængsel kunne ikke rør hende, nej.. hun var for magtfuld. Hun smilede lettere udfordrende til Adalwin og sagde" men selvfølgelig, jeg forstår vis du er bange for mig, jeg er jo en stærk vampyrinde, så der er vel ikke andet at sige til det, end at det ærgeligt.. dit tab ". Hun grinte lidt og smilede så til Adalwin og sagde" jeg kunne ellers ha startet i dag ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:35

''Så det er hvad du troede Thea mente med at skulle gøre mig ren? Nej nej... Det er en aftale at stuepigerne skiftes til at rengøre mig ja skrubbe min krop... Men mine tanker skal også renses ud, og her er det sex der bruges til det.''

Han grinede stille over hende fnys. Han var så tæt på at sende hende ned i kælderen bare fordi han kunne. Han grinede dog lidt stille men han nikkede stille til hende om at jo hun kunne da godt starte hos ham. Det var da en god aftale var det ikke?

''Jamen så start du i dag... Men så skal du vide at din første opgave bliver den kære rengøring af mig vi talte om...''

Han smilede drilsk til hende og blinekde til hende han havde da lige tænkt sig at drille hende lidt mere, tirre hende og prikke til hendes vampyriske stolthed...

''Eller du er måske bange for at jeg ikke mener du er god nok?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 20:50

Alice var næsten ved at gå i spåner, da hun hørte hvad Adalwin sagde, at det også var at ha sex med ham, hvilket vel også var derfor Thea så sådan på hende før. Hun gøs let ved tanken og tænkte at hun måtte til at tag sig lidt sammen, fordi hvad ville andre vampyr ikke sige til, vis hun lå i seng med en engle fordi det var hendes job, det var jo som at være luder så. " Hør, angående sex.. kan vi ikke sige, at det gør alle de andre, hvor jeg.. er en af dem der blot gør dig ren i bad og såen, du ved.. og finder tøj frem til dig og gør rent i dette her palæ noget.. ". Hun så bedende på Adalwin, eftersom hun jo stadig var en ny begynder og en ny begynder ville helst... blot holde sig på den rene side af listen.

" Desuden er jeg en vampyr og du er en engle.. er det ikke lidt mærkeligt for os at have.. du ved.. sex ". Hun rødmede en smule og sagde " Desuden ville jeg også føle mig som en luder, vis jeg gjorde det.. så er det iorden vis jeg ude bliver fra netop den del af opgaven?.. og nej.. jeg er ikke bange for at jeg ikke er god nok, desuden er jeg tusind gange strammere end hende thea tingen.. der ". Hun pegede kort over mod hvor Thea havde stået og så derefter på Adalwin og sagde så " Forresten.. hvor er mit værelse?, altså der hvor jeg har værelse og såen.. ". Hun så spændt på Adalwin og prøvede at undgå sex emnet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:00

''Nå nå... Bliver den kære vampyr nu bange for det hun måske skal?''

Han smilede drilsk til hende, og han havde ikke tænkt sig bare at lade hende slippe bare sådan. Han havde tænkt sig at ville have sex med hende om det så betød at han var nød til at tage kælderen lidt i brug... Eller måske ikke så meget lyst... men han havde tænkt sig det.

''Så nej du slipper ikke Alice... Bare rolig det bliver jo nok kun en sjældent gang imellem har jo også Thea og de andre piger jeg kan hygge mig med... Men at tage den tur med mig er ligesom en indvigelse her...''

Han smilede drilsk til hende, og han grinede stille til hende og han svarede hende bare da hun spurgte om hvor hendes værelse var henne... Han havde også tænkt sig at bruge det til sin egen vindin...

''Det kommer an på hvor god du er til at regøre mig... Og nej mange vampyre og engle har sex... Det er anset som normalt fordi vores blod er lækkert.''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:27

Alice så lidt chokeret på Adalwin og rødmede en smule og sagde" virkelig?... er det virkelig sådan du bedømmer hvem der skal ha hvad.. ". Hun sukkede en smule og betragtede Adalwin lidt og anede ikke helt om hvorvidt hun skulle sige ja eller nej tak til tilbudet, fordi hun var ikke meget for det med sex, især når hun næsten lige havde mistet sin jomfruelighed. " Hør Alwin.. jeg.. jeg ved ikke om jeg kan sådan noget, fordi jeg er altså ikke rigtig sådan en pige når de nu endelig kommer til stykket ". Hun så flovt på ham og sagde" kan jeg ikke bare være en almindelig stuepige og så skrubbe dig i badet måske?... ".

Hun smilede uskyldigt til Adalwin og stoppede kort op, i det hun sagde" Ellers må jeg altså afslå tilbudet som stuepige, fordi jeg går ikke med til sex igen.. jeg gjorde det den ene gang men.. men.. ikke igen okay ". Hun rødmede lidt over sine kinder og så flovt væk fra Adalwin og bed sig en smule i underlæben. * Måske skulle jeg stikke af, mens jeg har muligheden *. " Desuden så kan jeg heller ikke gør sådan noget, vis jeg skal lede efter en drømme fyr.. du ved.. fyren på en sort ganger og såen ". Hun grinte lidt og smilede en smule.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:33

''Egentligt ikke, men det er sådan jeg har tænkt mig at bedømme dig min kære...''

Han grinede bare drilsk til hende, og grinede lidt, han elskede at hun blev så flov og rødmede helt når han var sådan, det var derfor han gjorde som han gjorde fordi han kunne fornemme at noget i hende kunne lide hans måde at være på mens andre dele ikke rigtigt kunne finde sig i det...

''Hmm... Hvad siger du til en kompromis? Du gøre det med maner denne gang og så får du lov til at slippe fremover?''

Han smilede stille til hende men gik så helt tæt på hende og hviskede hende så i øret mens han smilede drilsk... Han bed hende lidt i øret inden ordene slap hans læber.

''Men husk du selv foreslog at have et 'forhold' til mig besteående af blod og sex.''

Han slap hende igen og så afventende på hende. Han råbte så nogle ord og kiggede på hende. Hans ord havde været volapyk nærmest men det var et tegn til at hele huset skulle låses af. Han smilede bare drilsk til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:41

Alice så lidt chokeret på Adalwin og sagde" Neeeej jeg ved nu ikke Adalwin, det.. det virker som en temmelig dum ide, desuden så.. så var det blot noget jeg sagde in the heath of the moment og såen.. ". Hun rødmede endnu mere, dog da han stillede sig tættere på hende, gik hun hurtigt bagud, indtil hun ramte den polerede smukke marmor ligene væg bagved sig. Hun så chokeret på Adalwin, i det han hviskede de ord i hendes øre og ligeså stod så tæt op af hende... dog da han trådte væk.. gled hun langsomt ned af væggen og mærkede sin krop spænde af bare skræk.

" Wauw hehe.. der gav du mig godt nok et chok Alwin ". Hun grinte lidt og rejste sig forsigtigt op, næsten rystende.. fordi hun ikke havde forventet at Adalwin havde sådan en side til sig, dog kunne hun jo gå hvornår det skulle være. Hun gik forsigtigt rundt om ham og rødmede en smule, mens hun betragtede ham. Det var ikke fordi han ikke var lækker og han var fandens god også, men alligevel, så var hun ikke den helt store krops fan.. desuden så var han en engle og det kunne hun ikke rigtig leve med.

Hun så kort på ham, mens hun gik bagud.. hen af mod døren de var kommet fra. " Nårh men øhm.. jeg tror lige jeg har brug for lidt frisk luft til at.. du ved.. tænke over tingene og såen ". Hun grinte en smule og vendte så hurtigt ryggen til Adalwin og gik så hen til døren og tog fat i håndtaget.. dog da den ikke åbnede, så hun lidt chokket ud. " Døren den?.. ". Hun hev lidt ekstra i dørhåndtaget, for at se om den måske bandt, men den rokkede sig ikke ud af stedet. " COME ON! ". Hun hev noget hårde i døren, men hverken håndtaget gav sig eller døren. " Adalwin du har vel ikke.. ". Kælenavnet var væk og nu erstattet af Adalwin igen. Hun vendte sig om mod ham og så lidt chokeret på ham og gik så væk fra døren og sagde " Nårh men øhm.. jeg.. øhm.. ". Hun så kort rundt for at finde en vej at slippe ud fra.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 21:51

''Ja det siger du jo nu... Come on du ved du har lyst til den nydelse en gang til... Du ved at din krop længes efter at mærke mig kærtegne din krop og få dig til at spinde af glæde og nydelse...''

Han kørte en hånd sensuelt ned af hendes side og hofte. Han smilede drilsk til hende og gik bare hen imod hende. Han grinede lidt da hun virkede til at have fået et chok af hans være måde... Han grinede derfor og svarede drilsk...

''Nååå, bliver man bange for englen?''

Han grinede drilsk da hun knoklede med døren og kiggede rundt som om hun ledte efter en udvej. Han blev altid meget anderledes når han var tilstede i dette hus.

''Nej døre og vinduer er blevet låst... jeg kan jo ikke lade dig stikke af.''

Han smilede drilsk og gik bare hen til hende ogskubbede hende op af en mur og stjal bare et kys fra hendes læber.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:06

Alice så skræmt på Adalwin og sagde" N-nej ikke rigtigt ". Hun prøvede igen at hive fat i døren, dog da den stadig ikke rokkede sig, kunne hun ikke andet end snart at løbe ovn på og prøve at smadre et vindu eller noget i den stil, fordi hun ville især ikke være fanget i dette hus med Adalwin, især ikke når han var som han var. Da han pludselig nærmede sig hende, gik hun bagud som var han et eller andet rovdyr på jagt og hun var byttet, hvilket også var rigtigt.. fordi kort tid efter, mærkede hun sig selv op af mod en af murene og derefter stjal han et kys fra hendes læber.

" Mmmh!? ". Hun prøvede at vride sig løs af hans faste greb, men han var lidt for stærk lige nu, især efter hun havde gået lidt i chok.. så fokuserede hun ikke som hun skulle gør. " Slip mig så Adalwin! ". Hun prøvede at skubbe ham væk og da hun endelig fik skubbet ham væk.. stak hun af. Hun løb op af de mange trapper, indtil hun nåede ind på et badeværelse, hvor der var en lås. Hun låste hurtigt døren efter sig og skubbede reolen hen foran døren og gik så bagud og så hurtigt rundt. Der var et lille vindu. Hun fokuserede så godt hun nu kunne og langsomt kom hendes hale og øre frem. Hun tog hurtigt sit tøj af.. så hun ikke havde bukser på, samt gemacher. Nu var hun kun iført gstreng og en halv lang top der gik hende til midt på lårene. Hun så hurtigt rundt og fandt noget at stå op og åbnede så vinduet med sådan et brag, at det måtte være gået i stykker. Hun hoppede op og tog fat i dets kant og trak sig så godt hun nu kunne.. op, indtil hun næsten var helt igennem vinduet. Heldigt hun havde sine dyriske reflekser.. samt ingen stykker tøj der kunne hænge fast.. ellers ville hun ikke komme ud. " Grrr!.. næsten.. næsten ude! ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:23

Han blev meget overrasket over både hans egen og hendes opførsel. Han gik op til badeværelset hurtigt og sparkede selv døren op. han gik bare ind til hende og rev hende tilbage ind på badeværelset igen og hev hende op at stå. Han kiggede på hende og vendte hendes blik imod hans, og råbte så nogle ord til hende...

''Hvis tanken om at have sex med mig virkelig er så slem, selvom jeg ikke tror du har det sådan siden du lod mig tage din mødom, så er døren åben nu så du kan bare gå den vej...''

Han gik bare ned af trappen og stillede sig klar med en frakke til hende som hun kunne få på til når hun skulle ud af huset. Han vidste ikke hvorfor det var bare noget han var opdraget til at gøre. Han ventede bare på hendes reaktion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:28

Alice fór sammen, i det hun pludselig så Adalwin komme ind af døren og skrig højt, i det han tog fat i hende, dog da han blot skrig ordene ind i ansigtet på hende, kunne hun ikke andet end at se skræmt ud. Hun forstod ikke hvorfor han var blevet så sur, altså det var jo ikke fordi det var en forfærdelig tanke, men hun var bare ikke klar til at udsætte sig selv for sådan noget igen, fordi hun havde altid været meget opmærksom angående sin egen krop og hygiejne, samt hun var ligeså også meget følsom hvad angik.. andre.. hvad de tænkte og sagde om hende, så nu følte hun sig fanget, fordi hvem ville nogensinde ha noget med hende at gøre. Hun trak forsigtigt øre og hale ind, samt tænder og klør og lod sig langsomt forvandle til det normale jeg, af hende selv.

Hun iførte sig sit undertøj, bukser og top. Hun så forsigtigt rundt og gik så stille ned af trapperne, ned af mod Adalwin og så kort rundt i hele det store palæ og sagde så tøvende " OKay!... vis det blot er den ENE gang.. så.. så vil jeg godt være din stuepige ". Hun var bange for at hun skulle skrive et eller andet stykke papir under, dog kunne det vel ikke være så forfærdeligt?... der skulle blot laves små ændringer i det. " Jeg vil gerne være din stuepige, vis det ikke indebær det.. andet end en gang.. okay Adalwin ". Hun så flovt ned mod gulvet og følte sig presset til at sige ja.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 10 Dec 2012 - 22:39

''Hvis du vil gøre dette vil det gøre mig glad kære... Men jeg kan se på dig at du virkelig ikke kan lide tanken om det... Men husk en ting... Der er intet af det der sker herinde der kommer udenfor... jeg er den eneste der faktisk ved det og så jer piger og ingen af jer har lyst til at nogen ved det.''

Han smilede varmt til hende, og tog så stille hendes hånd. Han førte hende stille ind i et stort rum med et ret stort hulning i midten der var fyldt med varmt vand. Han smilede stille til hende og tog hende med over til badet...

''Alice, nu siger jeg der her til dig... Slap af og nyd det når det kommer deril, noget i dig vil jo gerne dette...''

Han smilede stille til hende og stjal endnu et kys fra hendes læber. Han smilede drilsk til hende...

''Det er også dit job at afklæde os begge...''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 11 Dec 2012 - 20:48

Hun rødmede da han tog hendes hænder, efter at ha fortalt at dette ikke kom udenfor huset, dog var hun alligevel usikker på at sige ja, fordi det virkede blot som om at han ville ha sex for at få det, samt han havde jo så mange han kunne få det af, det var jo nærmest et helt orgy, han kunne skabe med sine stuepiger. " Du godt klar over, at du virker som en mega pervert, med alle de tøser du skifter med at ha sex imellem.. som et harem eller orgy ". Hun så flovt væk fra Adalwin, især da han kyssede hende, fordi hun var ikke helt van til alt dette endnu.

Forsigtigt begyndte hun at klæde sig selv af, indtil hun stod helt nøgen foran ham. Hun så flovt på ham og strakte forsigtigt sine hænder frem mod ham og trak forsigtigt hans skjorte af ham, efter at ha åbnet de forskellige knapper. Da hun havde gjort det, gik hun ned i knæ og begyndte så småt at knappe hans bukser op, indtil de var helt åbnet. Hun så flovt op mod ham og sagde tøvende " Skal.. skal jeg også tag dine.. øhm.. du ved.. af ". Hun så flovt på ham, men rejste sig så op og valgte at tag dem af såen, indtil de landede om anklerne af ham. Hun tog hans tøj og puttede det i en vaskekurv og derefter tog hun sit og lagde i et hjørne. " Skal jeg så ha uniform eller noget i den stil?" . Hun så flovt på ham og sukkede en smule. Kunne hun bare ikke være en overnattende ven? eller noget i den stil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 11:57

''MÅske jeg gør... Men nu er det jo ikke altid jeg er her, så det er ikke altid jeg gør brug af at de faktisk gerne vil have sex med mig...''

Han vidste de stuepiger han havde elskede at have sex med ham. Han vidste dog ikke noget om, om hun mon ville komme til at nyde det... Han var ret sikker på det fordi hun havde nydt det sidst så han skulle nok også få hende til at nyde det denne gang. Han smilede stille til hende da hun havde taget det meste af hans tøj af trådte han selv ud af hans boksers...

''Bare slap af... Jeg skal nok sætte dig i stødet til dette... det skal jo ikke kun være mig der nyder det...''

Han smilede drilsk og kyssede hende ned af halsen og ned over hendes bryst og mave indtil han satte sig på knæ foran hende og begyndte at kærtegne hendes underliv med hans tunge, og kyssede hendes inderlår nogle gang... han gav hende et rap i bagen mens han gjorde det og blev bare siddende sådan... på knæ foran hende og lod hende bare nyde uden selv rigtigt at få noget...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:02

Hun anede ikke hvad hun skulle gør af sig selv, eller hvad hun overhovedet skulle gør?. Dette var så monster pinligt, så hun slet ikke kunne beskrive det med ord, dog føltes det godt, men det var forfærdeligt. Hun sukkede en smule af nydelse, men trak sig dog tilbage efter noget tid og tog hurtigt sit tøj op fra gulvet og betragtede Adalwin en smule og sagde" Nej jeg.. jeg kan altså ikke, det er for awkward.. ". Hun sukkede en smule og så flovt væk fra Adalwin og rødmede en smule over sine kinder, før hun vendte ham ryggen og sagde" Undskyld Adalwin, men jeg har brug for mere tid til at tænke over dette.. ".

Hun begyndte så småt at iføre sig sit tøj, sådan så hun endelig så en smule mere ovnlig og less naked.. ud. Hun kunne ikke fatte at hun faktisk havde sagt ja til sådan noget?, hvordan kunne hun dog være så dum.. det var jo nærmest som at prostituere sig.. og hendes søster Kajika ville slet ikke bryde sig om dette. Hun så sig forsigtigt over skuldren og sagde" Undskyld.. men jeg kan virkelig bare ikke ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:08

''Hør nu på dig selv din tosse... Du kunne da høre hvordan du sukkede af nydelse over hvad jeg gjorde... Du kunne lide det som hjemme i skuret...''

Han smilede drislk til hende og han lagde bare armene om hende bagfra sådan at den ene hånd lagde på hendes ene bryst og den anden i hendes trusser og inden hun rigtigt kunne nå at reagere havde han et par fingre oppe i hende... han smilede drilsk til hende og kyssede hende op af halsen mens han legede med hendes krop...

''Slap nu bare af... Okay... Det her er ikke for at få jobbet... Det skal du nok få... Det her er fordi jeg har lyst til sex...''

Han blev ved med at give hende finger og massere hendes bryst. Han var ikke bare sådan at slippe af med. Han smilede stille til hende og kyssede hende ned af ryggen hvor han knappede ehndes bh op med munden...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:26

" Nej Adalwin stop! ". Hun nåede dog ikke at sige mere, før hun endte på knæ foran ham og nærmest skrig sin nydelse ud i lokalet. Det føltes så godt endelig at blive rørt ved, især af en professionel, som Adalwin tydeligvis var, dog vidste hun nu også godt hvorfor han var det, fordi han havde sit harem af tøser, der stod klar til at fucke med ham, hvornår det skulle være. " Jamen?!.. ". Hun rødmede meget, da hun mærkede at han blot fortsatte og ligeså begyndte at grope på hendes bryster. Den pervert!?. Hun sukkede en smule af nydelse og bed sig selv i underlæben af frustrationer, indtil hun mærkede sin bh blive spændt op igen.

" Nej Adalwin please stop!... jeg kan ikke.. det så forkert det her ". Hun rødmede over hele sit ansigt og prøvede at løsne sig fra hans greb, fordi at han gjorde ikke dette af kærlighed og han havde så mange andre tøser han havde sex med.. bare tanken.. ja det kunne hun ikke tag.. at vide han havde sex med hende og så måske om en uge.. sex med en anden tøs, som var hun intet. Hun fik sig endelig revet løs og så kort på Adalwin, mens hun lå på badets klare gulv, med store uskyldige øjne rettet mod Adalwin, mens hun trak vejret hurtigt. Hun følte sig mere menneskelig end nogensinde før. At en engle kunne være så stærk og kontrollerende.. det var ikke til at tro, dog måtte hun ikke bukke under for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 13 Dec 2012 - 20:32

Da hun fik revet sig fri fra ham kiggede han på hende men han satte sig hos hende og aede stille hendes mave. Han smilede kærligt til hende mens han bare stille aede hendes mave, og så ind i hendes øjne. Han virkede nok meget pervers med alle de piger men faktisk var det slet ikke så slemt, da den eneste anden end Alice han havde bedt om sex delen var Thea...

''Hey du kan jo lide det... SÅ hvad er det der gør dig afstandstagene søde? Er det fordi du har det som Thea? Du vil have dig helt for dig selv?''

Han så på hende fordi hvis hun ville have ham for sig selv skulle hun jo ligesom gøre krav på ham, og han virkede måske meget profesionel men det var virkelig en facade han stillede op, da han faktisk havde været jomfru for kun 5 måneder siden...

Han bøjede sig ned imod hendes skulder og kyssede hende op af den og halsen før han fangede hendes læber i et lidenskabeligt kys.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 7:41

Alice så flovt på Adalwin og skubbede ham stædigt væk, i det hun så mistroisk på ham, som løg han hende direkte op i ansigtet. " Jeg er ligeglad om du havde det med tusinder af piger eller kun mig.. faktum er at du betaler pigerne, samt de arbejder for dig ". Hun vendte ham ryggen og tog hurtigt fat i et håndklæde og dækkede sin front med, så hun ikke var helt nøgen overfor ham. " jeg fatter ikke hvorfor jeg faldt for dig, eftersom du lacker alt en mand skal ha.. ". Hun fattede virkelig ikke at hun var sunket så lavt, til at ville sælge sin krop for penge samt luxus.. samt han var en engle og han tænkte kun på sex.. og vis han ikke fik det, så blev han sur og sparkede en ud for døren, dog skulle han ikke tro, at hun ville falde i hans klør så let.

" Jeg har ingen intention om at ha sex med dem i nat Adalwin.. eller fremover.. ". Hun bukkede kort for ham og sagde" Du må meget undskylde... men det er mit endelige valg.. og det vil de aldrig nogensinde med kys og søde ord.. kunne tage fra mig ". Hun så kort rundt for lige at få et sidste kig på hans dejlige luxus hus og ligeså det dejlige bad der var midt i rummet, farvel til alt det.. og farvel til Adalwin, dog.. skulle hun nok overleve.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 7:50

''Okay jeg tror der er noget her du har misforstået... Hvilket jeg meget gerne lige vil have gjort klart...''

Han holdt hende fast. HAn ville gerne lige forklare det hele ikke nødvendgivis for at få sex men han ville ikke bare stå og tage imod hendes beskyldninger bare sådan. det var ikke fair for ham over hovedet og han var nød til at smide kortene på bordet her.

''Alice, jeg betaler ikke nogen for det okay? Der er kun en her i huset udover dig jeg har haft sex med og det er Thea, og det har jeg ikke tænkt mig igen... Hun er elendig...''

Han kiggede på hende at have løjet for hende var ikke normalt noget han gjorde overfor folk. Han var slet ikke normalt den type. Han var en smule irriteret på sig selv men han ville lige forklare inden hun gik...

''Jeg vil ikke holde dig her... Men alt det med en kontrakt var blot noget fra min side fordi... Ja, jeg gør det nok bare værre, men jeg har et mindre Crush på dig Alice...''

Han smilede venligt til hende, og nikkede så bare til at hun havde valgt sig for at hun ville gå.

''Men vi ses jo nok ikke?''

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 18 Dec 2012 - 7:56

Alice så chokeret på Adalwin, da han fortalte hende at han havde et mindre crush på hende. Hvordan kunne det overhovedet lade sig gøre!?, hun havde jo behandlet ham som skidt og alligevel, så kom han efter hende, igen og igen. Hun sank kort sine ord, som hun ville med spydighed, ha spyttet efter ham, men nu.. anede hun pludselig ikke hvad hun skulle sige eller gør. Hun stod blot stille og betragtede ham, mens hun prøvede at komme til ord, om hvordan kærlighed var en no such thing og alt det, men der var intet der kom ud. " J-jeg.. ". Hun bed sig en smule i underlæben og rødmede en smule, før hun flovt slugte sin stolthed og tøvende spurgte " Er det iorden? vis jeg bor her.. uden at give dig sex.. ".

Hun så bedende på Adalwin og håbede at han ville sige ja, fordi hvem ville dog afvise en pige som de havde et crush på, især nu når hun jo ingen steder havde at gå hen?. Med tiden kunne man vel sige sig selv, om de kom sammen eller ej, men lige nu, så var hun altså kun ude efter et sikkert og varmt sted at bo i december. " Vil du ikke nok beholde mig.. jeg kan stadig gør alle de.. du ved.. normale ting.. men sex er udelukkende.. ". Hun rødmede en smule og så flovt væk fra Adalwin og prøvede at formulere sig igen. " Jeg bare ikke klar til det store spring.. lige nu ". Hun sank kort og bed sig en smule i underlæben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum