Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
What a weird thing? //Alice//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Sv: What a weird thing? //Alice//
Hun gik forbi Adalwin kort tid efter og gik så hurtigt hen til døren han slet ikke havde snakket om. Hun tog hårdt fat i håndtaget og åbnede den hurtigt og sagde" AHA! ". Dog da synet mødte hende.. stoppede hun helt op. Hun så chokeret på det der var foran hende, som var det.. det mest chokerende hun nogensinde i hele sit liv havde set. " Er dette en... en tortur kælder!?.. ". Hun gik indenfor i rummet og så kort rundt og rørte ikke ved noget som helst.. nej hun var nærmere flov over alt dette.. at se det.
Gæst- Gæst
Han smilede bare stille da hun kiggede på dernede og lagde godt mærke til at hun tog en af flaskerne og han tænkte at det måske var en god ide at de fik noget at drikke senere hvis hun ville? Han smilede stille til hende og kiggede bare og nikkede...
''Ja da... Ved kvinder der er evigt ungdommelige kan jeg også kun sige det samme.''
Han grinede lidt da han så hendes reaktion da hun åbnede den sidste dør. Han gik bare ind forbi den, han var ikke vild med det men han havde vænnet sig til at det var der, og han smilede bare til hende...
''Ja det er det, dog har jeg aldrig brugt den til tortur.''
Han blinkede til hende og smilede drilsk.
Gæst- Gæst
Hun kunne godt forstille sig selv bo sådan et sted, dog var spørgsmålet nærmere om hvor... godt det ville være, vis hun boede her?. " Har du overvejet at flytte ind permanent?.. ". Hun så kort over mod Adalwin og bed sig en smule i underlæben og sagde" Jeg kunne godt forstille mig selv bo her.. ". Hun så lidt på ham og sagde" Vis jeg nu blev din stuepige.. måtte jeg så bo her?, du ved.. egen rum og såen ". Hun smilede uskyldigt til Adalwin og sagde" og løn måske? ". Hun ville prøve at fedte sig lidt ind, se om hun kunne komme til at få et job, desuden... vis han aldrig var hjemme næsten?, ja så blev jobbet da heller ikke NEMMER.
Gæst- Gæst
han grinede lidt mens han bare viste hende stille rundt, der var ikke ret meget at vise hende, men der var da hvisse ting der var værd at vise såsom køkken og de mange bade der var i huset. Han smilede blidt til hende, og viste hende et af de mindste værelse som stadig var ret store.
''Ja det har jeg... Jeg kommer tit og bor her en måned af gangen nogle gange mere og så er jeg væk noget tid.''
Han smilede stille til hende. Han lyttede til hendes ord omkring det med at være stue pige. Det kunne da godt være, og han kunne ikke lade være med at overveje de regler der nu engang var for stuepigerne der på stedet, og han smilede lidt drilsk til hende...
''Jo men er du nu sikker på du tør det? Du kunne jo nok høre på Thea hvad det kunne indebære at være min stuepige?''
Han smilede stille og afventede hendes reaktion om hun mon turde tage jobbet på trods af hvordan det måske var. Thea kom gående igen og gloede stort på Adalwin som om hun flåede hans tøj af med øjnene og sendte bagefter Alice et ondt blik.
Gæst- Gæst
Hun havde ikke rigtig brug for penge, desuden vis hun ville ha noget, så lavede hun bare en deal med en eller anden, om at fragte alkohol eller noget i den stil, ja måske stoffer endda, fordi selv fængsel kunne ikke rør hende, nej.. hun var for magtfuld. Hun smilede lettere udfordrende til Adalwin og sagde" men selvfølgelig, jeg forstår vis du er bange for mig, jeg er jo en stærk vampyrinde, så der er vel ikke andet at sige til det, end at det ærgeligt.. dit tab ". Hun grinte lidt og smilede så til Adalwin og sagde" jeg kunne ellers ha startet i dag ".
Gæst- Gæst
Han grinede stille over hende fnys. Han var så tæt på at sende hende ned i kælderen bare fordi han kunne. Han grinede dog lidt stille men han nikkede stille til hende om at jo hun kunne da godt starte hos ham. Det var da en god aftale var det ikke?
''Jamen så start du i dag... Men så skal du vide at din første opgave bliver den kære rengøring af mig vi talte om...''
Han smilede drilsk til hende og blinekde til hende han havde da lige tænkt sig at drille hende lidt mere, tirre hende og prikke til hendes vampyriske stolthed...
''Eller du er måske bange for at jeg ikke mener du er god nok?''
Gæst- Gæst
" Desuden er jeg en vampyr og du er en engle.. er det ikke lidt mærkeligt for os at have.. du ved.. sex ". Hun rødmede en smule og sagde " Desuden ville jeg også føle mig som en luder, vis jeg gjorde det.. så er det iorden vis jeg ude bliver fra netop den del af opgaven?.. og nej.. jeg er ikke bange for at jeg ikke er god nok, desuden er jeg tusind gange strammere end hende thea tingen.. der ". Hun pegede kort over mod hvor Thea havde stået og så derefter på Adalwin og sagde så " Forresten.. hvor er mit værelse?, altså der hvor jeg har værelse og såen.. ". Hun så spændt på Adalwin og prøvede at undgå sex emnet.
Gæst- Gæst
Han smilede drilsk til hende, og han havde ikke tænkt sig bare at lade hende slippe bare sådan. Han havde tænkt sig at ville have sex med hende om det så betød at han var nød til at tage kælderen lidt i brug... Eller måske ikke så meget lyst... men han havde tænkt sig det.
''Så nej du slipper ikke Alice... Bare rolig det bliver jo nok kun en sjældent gang imellem har jo også Thea og de andre piger jeg kan hygge mig med... Men at tage den tur med mig er ligesom en indvigelse her...''
Han smilede drilsk til hende, og han grinede stille til hende og han svarede hende bare da hun spurgte om hvor hendes værelse var henne... Han havde også tænkt sig at bruge det til sin egen vindin...
''Det kommer an på hvor god du er til at regøre mig... Og nej mange vampyre og engle har sex... Det er anset som normalt fordi vores blod er lækkert.''
Gæst- Gæst
Hun smilede uskyldigt til Adalwin og stoppede kort op, i det hun sagde" Ellers må jeg altså afslå tilbudet som stuepige, fordi jeg går ikke med til sex igen.. jeg gjorde det den ene gang men.. men.. ikke igen okay ". Hun rødmede lidt over sine kinder og så flovt væk fra Adalwin og bed sig en smule i underlæben. * Måske skulle jeg stikke af, mens jeg har muligheden *. " Desuden så kan jeg heller ikke gør sådan noget, vis jeg skal lede efter en drømme fyr.. du ved.. fyren på en sort ganger og såen ". Hun grinte lidt og smilede en smule.
Gæst- Gæst
Han grinede bare drilsk til hende, og grinede lidt, han elskede at hun blev så flov og rødmede helt når han var sådan, det var derfor han gjorde som han gjorde fordi han kunne fornemme at noget i hende kunne lide hans måde at være på mens andre dele ikke rigtigt kunne finde sig i det...
''Hmm... Hvad siger du til en kompromis? Du gøre det med maner denne gang og så får du lov til at slippe fremover?''
Han smilede stille til hende men gik så helt tæt på hende og hviskede hende så i øret mens han smilede drilsk... Han bed hende lidt i øret inden ordene slap hans læber.
''Men husk du selv foreslog at have et 'forhold' til mig besteående af blod og sex.''
Han slap hende igen og så afventende på hende. Han råbte så nogle ord og kiggede på hende. Hans ord havde været volapyk nærmest men det var et tegn til at hele huset skulle låses af. Han smilede bare drilsk til hende.
Gæst- Gæst
" Wauw hehe.. der gav du mig godt nok et chok Alwin ". Hun grinte lidt og rejste sig forsigtigt op, næsten rystende.. fordi hun ikke havde forventet at Adalwin havde sådan en side til sig, dog kunne hun jo gå hvornår det skulle være. Hun gik forsigtigt rundt om ham og rødmede en smule, mens hun betragtede ham. Det var ikke fordi han ikke var lækker og han var fandens god også, men alligevel, så var hun ikke den helt store krops fan.. desuden så var han en engle og det kunne hun ikke rigtig leve med.
Hun så kort på ham, mens hun gik bagud.. hen af mod døren de var kommet fra. " Nårh men øhm.. jeg tror lige jeg har brug for lidt frisk luft til at.. du ved.. tænke over tingene og såen ". Hun grinte en smule og vendte så hurtigt ryggen til Adalwin og gik så hen til døren og tog fat i håndtaget.. dog da den ikke åbnede, så hun lidt chokket ud. " Døren den?.. ". Hun hev lidt ekstra i dørhåndtaget, for at se om den måske bandt, men den rokkede sig ikke ud af stedet. " COME ON! ". Hun hev noget hårde i døren, men hverken håndtaget gav sig eller døren. " Adalwin du har vel ikke.. ". Kælenavnet var væk og nu erstattet af Adalwin igen. Hun vendte sig om mod ham og så lidt chokeret på ham og gik så væk fra døren og sagde " Nårh men øhm.. jeg.. øhm.. ". Hun så kort rundt for at finde en vej at slippe ud fra.
Gæst- Gæst
Han kørte en hånd sensuelt ned af hendes side og hofte. Han smilede drilsk til hende og gik bare hen imod hende. Han grinede lidt da hun virkede til at have fået et chok af hans være måde... Han grinede derfor og svarede drilsk...
''Nååå, bliver man bange for englen?''
Han grinede drilsk da hun knoklede med døren og kiggede rundt som om hun ledte efter en udvej. Han blev altid meget anderledes når han var tilstede i dette hus.
''Nej døre og vinduer er blevet låst... jeg kan jo ikke lade dig stikke af.''
Han smilede drilsk og gik bare hen til hende ogskubbede hende op af en mur og stjal bare et kys fra hendes læber.
Gæst- Gæst
" Mmmh!? ". Hun prøvede at vride sig løs af hans faste greb, men han var lidt for stærk lige nu, især efter hun havde gået lidt i chok.. så fokuserede hun ikke som hun skulle gør. " Slip mig så Adalwin! ". Hun prøvede at skubbe ham væk og da hun endelig fik skubbet ham væk.. stak hun af. Hun løb op af de mange trapper, indtil hun nåede ind på et badeværelse, hvor der var en lås. Hun låste hurtigt døren efter sig og skubbede reolen hen foran døren og gik så bagud og så hurtigt rundt. Der var et lille vindu. Hun fokuserede så godt hun nu kunne og langsomt kom hendes hale og øre frem. Hun tog hurtigt sit tøj af.. så hun ikke havde bukser på, samt gemacher. Nu var hun kun iført gstreng og en halv lang top der gik hende til midt på lårene. Hun så hurtigt rundt og fandt noget at stå op og åbnede så vinduet med sådan et brag, at det måtte være gået i stykker. Hun hoppede op og tog fat i dets kant og trak sig så godt hun nu kunne.. op, indtil hun næsten var helt igennem vinduet. Heldigt hun havde sine dyriske reflekser.. samt ingen stykker tøj der kunne hænge fast.. ellers ville hun ikke komme ud. " Grrr!.. næsten.. næsten ude! ".
Gæst- Gæst
''Hvis tanken om at have sex med mig virkelig er så slem, selvom jeg ikke tror du har det sådan siden du lod mig tage din mødom, så er døren åben nu så du kan bare gå den vej...''
Han gik bare ned af trappen og stillede sig klar med en frakke til hende som hun kunne få på til når hun skulle ud af huset. Han vidste ikke hvorfor det var bare noget han var opdraget til at gøre. Han ventede bare på hendes reaktion
Gæst- Gæst
Hun iførte sig sit undertøj, bukser og top. Hun så forsigtigt rundt og gik så stille ned af trapperne, ned af mod Adalwin og så kort rundt i hele det store palæ og sagde så tøvende " OKay!... vis det blot er den ENE gang.. så.. så vil jeg godt være din stuepige ". Hun var bange for at hun skulle skrive et eller andet stykke papir under, dog kunne det vel ikke være så forfærdeligt?... der skulle blot laves små ændringer i det. " Jeg vil gerne være din stuepige, vis det ikke indebær det.. andet end en gang.. okay Adalwin ". Hun så flovt ned mod gulvet og følte sig presset til at sige ja.
Gæst- Gæst
Han smilede varmt til hende, og tog så stille hendes hånd. Han førte hende stille ind i et stort rum med et ret stort hulning i midten der var fyldt med varmt vand. Han smilede stille til hende og tog hende med over til badet...
''Alice, nu siger jeg der her til dig... Slap af og nyd det når det kommer deril, noget i dig vil jo gerne dette...''
Han smilede stille til hende og stjal endnu et kys fra hendes læber. Han smilede drilsk til hende...
''Det er også dit job at afklæde os begge...''
Gæst- Gæst
Forsigtigt begyndte hun at klæde sig selv af, indtil hun stod helt nøgen foran ham. Hun så flovt på ham og strakte forsigtigt sine hænder frem mod ham og trak forsigtigt hans skjorte af ham, efter at ha åbnet de forskellige knapper. Da hun havde gjort det, gik hun ned i knæ og begyndte så småt at knappe hans bukser op, indtil de var helt åbnet. Hun så flovt op mod ham og sagde tøvende " Skal.. skal jeg også tag dine.. øhm.. du ved.. af ". Hun så flovt på ham, men rejste sig så op og valgte at tag dem af såen, indtil de landede om anklerne af ham. Hun tog hans tøj og puttede det i en vaskekurv og derefter tog hun sit og lagde i et hjørne. " Skal jeg så ha uniform eller noget i den stil?" . Hun så flovt på ham og sukkede en smule. Kunne hun bare ikke være en overnattende ven? eller noget i den stil.
Gæst- Gæst
Han vidste de stuepiger han havde elskede at have sex med ham. Han vidste dog ikke noget om, om hun mon ville komme til at nyde det... Han var ret sikker på det fordi hun havde nydt det sidst så han skulle nok også få hende til at nyde det denne gang. Han smilede stille til hende da hun havde taget det meste af hans tøj af trådte han selv ud af hans boksers...
''Bare slap af... Jeg skal nok sætte dig i stødet til dette... det skal jo ikke kun være mig der nyder det...''
Han smilede drilsk og kyssede hende ned af halsen og ned over hendes bryst og mave indtil han satte sig på knæ foran hende og begyndte at kærtegne hendes underliv med hans tunge, og kyssede hendes inderlår nogle gang... han gav hende et rap i bagen mens han gjorde det og blev bare siddende sådan... på knæ foran hende og lod hende bare nyde uden selv rigtigt at få noget...
Gæst- Gæst
Hun begyndte så småt at iføre sig sit tøj, sådan så hun endelig så en smule mere ovnlig og less naked.. ud. Hun kunne ikke fatte at hun faktisk havde sagt ja til sådan noget?, hvordan kunne hun dog være så dum.. det var jo nærmest som at prostituere sig.. og hendes søster Kajika ville slet ikke bryde sig om dette. Hun så sig forsigtigt over skuldren og sagde" Undskyld.. men jeg kan virkelig bare ikke ".
Gæst- Gæst
Han smilede drislk til hende og han lagde bare armene om hende bagfra sådan at den ene hånd lagde på hendes ene bryst og den anden i hendes trusser og inden hun rigtigt kunne nå at reagere havde han et par fingre oppe i hende... han smilede drilsk til hende og kyssede hende op af halsen mens han legede med hendes krop...
''Slap nu bare af... Okay... Det her er ikke for at få jobbet... Det skal du nok få... Det her er fordi jeg har lyst til sex...''
Han blev ved med at give hende finger og massere hendes bryst. Han var ikke bare sådan at slippe af med. Han smilede stille til hende og kyssede hende ned af ryggen hvor han knappede ehndes bh op med munden...
Gæst- Gæst
" Nej Adalwin please stop!... jeg kan ikke.. det så forkert det her ". Hun rødmede over hele sit ansigt og prøvede at løsne sig fra hans greb, fordi at han gjorde ikke dette af kærlighed og han havde så mange andre tøser han havde sex med.. bare tanken.. ja det kunne hun ikke tag.. at vide han havde sex med hende og så måske om en uge.. sex med en anden tøs, som var hun intet. Hun fik sig endelig revet løs og så kort på Adalwin, mens hun lå på badets klare gulv, med store uskyldige øjne rettet mod Adalwin, mens hun trak vejret hurtigt. Hun følte sig mere menneskelig end nogensinde før. At en engle kunne være så stærk og kontrollerende.. det var ikke til at tro, dog måtte hun ikke bukke under for ham.
Gæst- Gæst
''Hey du kan jo lide det... SÅ hvad er det der gør dig afstandstagene søde? Er det fordi du har det som Thea? Du vil have dig helt for dig selv?''
Han så på hende fordi hvis hun ville have ham for sig selv skulle hun jo ligesom gøre krav på ham, og han virkede måske meget profesionel men det var virkelig en facade han stillede op, da han faktisk havde været jomfru for kun 5 måneder siden...
Han bøjede sig ned imod hendes skulder og kyssede hende op af den og halsen før han fangede hendes læber i et lidenskabeligt kys.
Gæst- Gæst
" Jeg har ingen intention om at ha sex med dem i nat Adalwin.. eller fremover.. ". Hun bukkede kort for ham og sagde" Du må meget undskylde... men det er mit endelige valg.. og det vil de aldrig nogensinde med kys og søde ord.. kunne tage fra mig ". Hun så kort rundt for lige at få et sidste kig på hans dejlige luxus hus og ligeså det dejlige bad der var midt i rummet, farvel til alt det.. og farvel til Adalwin, dog.. skulle hun nok overleve.
Gæst- Gæst
Han holdt hende fast. HAn ville gerne lige forklare det hele ikke nødvendgivis for at få sex men han ville ikke bare stå og tage imod hendes beskyldninger bare sådan. det var ikke fair for ham over hovedet og han var nød til at smide kortene på bordet her.
''Alice, jeg betaler ikke nogen for det okay? Der er kun en her i huset udover dig jeg har haft sex med og det er Thea, og det har jeg ikke tænkt mig igen... Hun er elendig...''
Han kiggede på hende at have løjet for hende var ikke normalt noget han gjorde overfor folk. Han var slet ikke normalt den type. Han var en smule irriteret på sig selv men han ville lige forklare inden hun gik...
''Jeg vil ikke holde dig her... Men alt det med en kontrakt var blot noget fra min side fordi... Ja, jeg gør det nok bare værre, men jeg har et mindre Crush på dig Alice...''
Han smilede venligt til hende, og nikkede så bare til at hun havde valgt sig for at hun ville gå.
''Men vi ses jo nok ikke?''
Gæst- Gæst
Hun så bedende på Adalwin og håbede at han ville sige ja, fordi hvem ville dog afvise en pige som de havde et crush på, især nu når hun jo ingen steder havde at gå hen?. Med tiden kunne man vel sige sig selv, om de kom sammen eller ej, men lige nu, så var hun altså kun ude efter et sikkert og varmt sted at bo i december. " Vil du ikke nok beholde mig.. jeg kan stadig gør alle de.. du ved.. normale ting.. men sex er udelukkende.. ". Hun rødmede en smule og så flovt væk fra Adalwin og prøvede at formulere sig igen. " Jeg bare ikke klar til det store spring.. lige nu ". Hun sank kort og bed sig en smule i underlæben.
Gæst- Gæst
Side 4 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» Weird Løvernes Konge Parodi (( XD))
» Feeling a lillte.. weird ~Shizu~
» Jesus Christ, this is kinda weird, right?//Macha:3
» A funny,weird and sex happy little angel! - Emnesøgning -
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus