Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
★December, please be kind to me★ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
★December, please be kind to me★ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
★December, please be kind to me★ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
★December, please be kind to me★ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
★December, please be kind to me★ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
★December, please be kind to me★ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
★December, please be kind to me★ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
★December, please be kind to me★ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
★December, please be kind to me★ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
★December, please be kind to me★ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

★December, please be kind to me★

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

★December, please be kind to me★ Empty ★December, please be kind to me★

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 21:26

★December, please be kind to me★ Tumblr_me9ow5UPTi1qc5vcdo1_500
Time ★ 23:42
Place ★ Terre(The Streets)
Weather ★ Snow, Darkness, Coldness, Silence
Clothes ★ White Jacket, Black Skinny Jeans, White Allstars, Gray Sweater.

" Fuck off!. Bitch"...

" Uff!.. ". Det føltes forfærdeligt at blive sparket, mens man var nede, nede og bide i den kolde hvide sne, der dog alligevel syntes som en hvid stor dyne, der havde spredt sig over byens stræder og gader. Alice rejste sig langsomt op og så kort mod tøsen der lige nu, havde smidt hende ud på en gade, hun knap nok kendte. Hun så arrigt på tøsen, men rystede dog på hovedet kort efter og endte i et grine anfald. " Latterlige menneske ". Hun slikkede sig kort over de Scarlett Red lips, der havde en mild smag af blod.

Mennesker var ikke andet end blodposer, der havde to ben og to arme, samt en dick or a pussy. Mennesker var ynkelige, skrøbelige.. forfærdelige væsner, der intet forstod og altid farede op i de mindst komplicerede øjeblikke. Alice grinte en smule, mens hun så bilen glide forbi sig og måtte dukke sig kort og hurtigt, i det en halv tøm ølflaske blev kylet mod hende. Metallet undgik hun, men ej den lune ildelugtende væske, der sprøjtede om sig, som fyrværkeri i luften.

Hun tørrede kort sit ansigt med sit jakke ærme og betragtede nu, den ej så smukke hvide farve, som hendes stof hvide figur syede jakke indeholdte. " December, please be kind to me ". 1,70.. meter høj, guld farvede øjne, langt rapunsel gylden blond hår, samt perle hvide tænder og en slank spinkle krop.

De funklende guld øjne, så kort om sig, i søg efter noget som hun måske kunne bruge.. men der var intet. Langsomt satte hun elegant det ene ben foran det andet og begyndte så småt at gå, mens hun mærkede vinden glide ind mellem de små rifter som hendes jeans så fashionable havde. Et lille smil gled over de blålige røde læber.. i det hun nærmede sig et lejligheds kompleks og opdagede en gude skøn BMW motorcykel stå udenfor.. uden kæde om sit elskede forhjul og ej heller ikke baghjul.

Alice nærmede sig langsomt og sagde for sig selv, med sin blide franske accent " How kind of you, sweet December ". Hun trådte hen til den smukke BMW og satte sig på hug overfor den og studerede den lidt, før hun berørte sit opsatte hår og langsomt fik fat i en hårnål. * Lad os så se, om tv virkelig lyver eller ej *. Forsigtigt lænede hun sig frem og satte sig over den fine motorcykel og tog så the bob pin i brug. Hun fik hurtigt startet bæstet og hørte dets brølen, mellem vinter stilhed og de eneste tilskuer var vinterens snefnug. " Wonderfull ".

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

★December, please be kind to me★ Empty Sv: ★December, please be kind to me★

Indlæg af Dean Lør 1 Dec 2012 - 21:41

Dean havde netop brugt aftenen inde på den lokale bar i Terre sammen med en gammel flamme fra stripklubben som netop var kommet tilbage til byen, intet romantik og intet begær, blot snak og øl - præcist som han bedst kunne lide det, dog havde Dean kun drukket en enkelt øl, han var gået væk fra alkohol og holde sig til stoffer, da det i hans hoved var alkohollen der gjorde ham fucked up og ikke de stoffer hans indtog. Dog havde aftenen endnu ikke været så vild, han havde røget en joint i selskab med Candy og havde ligeledes taget en enkelt bane, men intet om var overdrevet forfærdeligt, han havde været meget længere ude end han var lige nu.

De sorte lædersko gik ud på gaden, hans sorte cowboy bukser strammede som altid omkring hans ben og hans hvide t-shirt med print var ikke helt så ren som han kunne ønske sig, den blev dog fint dækket af den sorte læderjakke der hang over hans skuldre, livet de sidste 2 mdr havde ikke været som de burde, hans enest tanke var Kajika og han kunne ikke slippe hende ligemeget hvor meget han prøvede, ligemeget hvor langt han løb, hvor hårdt han pressede sig selv, hvor meget han græd, hvor højt han råbte - ligemeget hvad, så ville hun bare ikke forsvinde ud af hans hoved mere og han anede snart ikke længere hvad han skulle stille op.

Han kiggede hen i mod den sorte BMW, han havde kun ejet den få uger, ikke engang købet af den havde fået hans puls op på den rigtige måde. Han blev dog ret så chokeret da han så en ung pige sidde på den: "HEY!" råbte han da han hørte moteren starte og i mangel på bedre gik han hurtigt hen i mod hende og skubbede hende hårdt imens hun tog fat omkring styret så motercyklen ikke ville vælte sammen med hende: "Er du helt væk eller hvad?!" sagde han vredt og holde en finger imod hans tændinger om skød han en pistol af.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 661

Indlæg af Gæst Lør 1 Dec 2012 - 21:52

Et iskoldt gys, gled igennem den spinkle krop, da lyden af en ung frisk fyr, kunne høres, råbende og ikke på så lang afstand, som hun muligvis kunne ha håbet, fordi før hun havde nået at træde speederen i bund,- Var han allerede over hende. " Uff!... ". Endnu engang.. lå hun nede på jorden, klar til at blive sparket og slået, dog det eneste denne fyr åbenbart kunne finde ud af, var at bruge fagter og voldeligt sprog.- Ynkeligt -. " Grr!.... What the fuck is your problem..!? ".

Alice rejste sig hurtigt op og børstede sneen væk fra hendes elskede dyre burberry jakke. Hun så vredt på Dean og så kort på hans motor cykel og tog så fat i styret af den og sagde" Jeg skal bruge den, så hold snitterne væk og gi mig mit bytte tilbage ". Hun sagde ordene hårdt og koldt, som anede hun virkelig ikke at Dean faktisk var ejeren af denne vildt lækre BMW... dog lignede han heller ikke ligefrem en der var i sit es, til at køre sådan en badass her. " Jeg har haft en shitty night!, SO FUCK OFF! ". Hun bukkede sig ned og samlede noget sne op i sine hænder og kylede det direkte ind mod hovedet af Dean.( I det hun havde sluppet hans elskede motorcykel).

Dog efter at ha gjort dette, vendte hun sig vredt om og sagde" Tsk.. just forget it. Jeg har ikke tid til sådan en LOSER like you ". Hun smilede lidt efter at ha sagt disse ord og så samlede hun endnu engang noget sne op og kylede efter Dean og vis han satte igang mod hende, så ville hun begynde at løbe ned af den sne dækkede gade, skønt han sagtens ville kunne nå at indhente hende, på sin dejlige motorcykel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Lør 1 Dec 2012 - 22:09

Dean kiggede på hende med et vredt blik og slukkede motercyklen med den nøgle han havde i lommen: "Er du idiot?" spurgte han hende og kiggede i mod hende med et mørkt og tydeligt aggresivt blik: "Hold dig fra mine ting! Blive narko luder istedet for at nasse!" sagde han og kiggede i mod hende imens han satte sig op på motercyklen, han burde helt sikkert ikke køre i hans tilstand, men egentligt så var han pænt ligeglad, sådanne ting tænkte han aldrig over, at han kunne skade andre mennesker i trafikken, han var nok bare typen der gjorde som det passede ham.

Da han betragtede hende en smule nærmere kunne han ikke undgå at tænke på Kajika og hvordan hun lignede hende en smule, med det lyse hår og de dybe øjne og aligevel så konstaterede han at Kajika ikke ligefrem ville nakke en motercykel og allerede der kunne han se hvordan afstanden blev enorm. Han kiggede blot på hende da hun lignede en der var klar til at løbe og han kunne mærke vreden boble.

Han hoppede af motercyklen og lod den stå da hun løb imens han bredte sine vinger ud så hans læderjakke faldt bagud med enorm kræft og hans t-shirt sprækkede og faldt af ham og han lod sig så lette efter hende i det hurtige tempo han nu kunne flyve og da han havde et godt øje på hende dykkede han og tog fat omkring hende bagfra så hun væltede og han sad ovenpå hende: "Hvad fuck laver du!?" sagde han og tog en hånd fat omkring hendes hals som truede han med at kvæle hende, han fornemmede med det samme hun var vampyr og det gjorde ham en smule mere på mærkerne hvis hun angreb og han prøvede at bruge sine empatiske følelser, hvor fucked up var hun mon?
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 0:18

Hun løb så hurtigt hun nu kunne på sine tynde ben. Hun følte vinden i det gylden blonde hår, samt iskolde snefnug mod sin følsomme og skrøbelige porcelæns hvidlige hud. Hun mærkede hvordan hendes pupiller udvidede sig en smule og så langsomt klemte sig ind, til aflange reptilske aflange pupiller. Hun fik lange hjørnetænder, i det duften af engle nærmede sig mere og mere. Hun nåede lige at vende sig, i det hun så en kæmpe skygge under sig, med vinger ud til siden.

Hun havde haft ret, han var engle, han stank langt væk af vidunderligt engle blod og cologne. Hun lukkede øjnene, i det hun mærkede hans stærke håndværker hænder, tage om hendes slanke arme og hvordan han derefter fik presset hendes krop ned mod asfalten, der var dækket af sne. " Ah! ". Hun udgav et enkelt skrig og åbnede så sine øjne igen, i det hendes hår nu lå spredt ud til alle sider, dækket med små snefnug, ligeså hendes tøj. Hun lå på den iskolde hvide dyne lag, af sne... læggende under en engle?.. var verden mon ved at gå a helveds til?.

Omvendt verden, omvendt status, omvendt position. Han burde være under hende og i gang med at bede for sit liv. De nu blodrøde øjne, så dyrisk på Dean, i det han nærmest prøvede at kvæle hende, mens han råbte hende ind i hovedet. " Jeg er ingen fucking LUDER!, jeg har kun haft sex med en.. en gang!, fucking alkoholiker ". Hun så vredt på ham og var så klar til at bide ud efter hans anspændte krop og ligeså hals.

" H-Hvem fuck tror du.... lige... du... er ". Hun mærkede hvordan han pressede og ligeså gjorde det svære for hende, at formulere ord og ligeså tale dem tydeligt. " jeg aner ikke hvilken del af byen j-jeg er i!.. jeg ville hjem ". Hun lukkede kort øjnene og prøvede at vride sig fri fra ham. Hun fik en arm fri og tog noget sne i mellem sine smalle finger og kastede det så direkte i hovedet på Dean. " Get the F off me! ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Søn 2 Dec 2012 - 0:25

Dean kiggede på hende med et let hidsigt blik, han hadede når folk skulle spille 'hard to get' især når det var i forbindelse med vrede og i forbindelse me noget folk havde gjort forkert, folk skulle blive og slås istedet for at stikke halen mellem benene og løbe deres vej som en ægte drama-queen, det irriterede ham altid grænseløst: "Jeg drikker ikke!" kommanterede han koldt og kiggede så på hende med et provokerende og koldt blik: "Kunne jeg have sig mig selv, for jeg ville sgu' ikke kneppe dig om jeg så fik penge for det" sagde han koldt og egentligt var det løgn, for Dean ville sgu' egentligt have sex med alt der havde to ben og arme og så godt ud og hun var endda et ganske kønt exemplar.

Han kiggede på hende da hun pludeligt så mere skræmt ud end tidligere: "Hør her frøken. Man stjæler ikke fra folk bare fordi man vil hjem!" sagde han og slap hende og rejste sig så op imens han kiggede i mod hende og mærkede hurtigt at det var ret så koldt at stå i bar overkrop i snevejret, især når det nu ikke ligefrem var fedt men nærmere muskelmasse han var dækket af: "Og du har stjålet fra den forkerte fyr" sagde han og kiggede i mod hendes hjørnetænder med et roligt blik og lagde let hovedet på skrå uden at sige mere, skulle han bare lade hende gå?

"skrid hjem" sagde han og slog ud med hånden som en hentydning til at hun skulle gå og han gjorde sig så klar til at gå tilbage i mod motercyklen.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 0:35

Alice så desperat på Dean, da han afviste hende blankt. Hun anede ikke hvor hun var, andet end dette var Terre i Di Morga. Hun rejste sig langsomt op og børstede igen, forsigtigt sne af sin elskede dyre hvide burberry jakke, der havde mistet en sort knap. Hun ned under sig og samlede den tabte sorte knap op i mellem sin pegefinger og tommeltot. Hun betragtede den en smule, før hun stak den i lommen og så gik hun hen mod Dean og tog fat om hans håndled og så på ham med sine røde beslutsomme og alvorlige øjne. " Lad mig sige undskyld.. ". Hun anede ikke hvorfor hun havde det sådan her, men måske havde han ret.. måske skulle hun ikke prøve at stjæle hans ting.

Hun slap ham hurtigt og tog sig lidt til sin hånd, som var han skrald. Hun så flovt væk fra ham og sagde en smule tøvende.. som prøvede hun at sluge sin kostbare stolthed, som hun alligevel ikke havde så meget af tilbage. " Kan jeg gør noget.. som tegn på at jeg mener mit undskyld.. ". Hun havde altid ment at ord var tomme og handlinger var sande, så netop derfor tilbød hun at gør dette for ham.. at gør et eller andet. " Vaske op... støve af?.. være tjener for dig.. et eller andet.. indtil du tilgiver min utilgivelige opførsel og ligeså den måde jeg formulerede mig på overfor dem sir.. ". Hun bed sig en smule i underlæben og tog sig til nakken.

Hun tænkte aldrig rigtig over sine handlinger, før hun egenlig havde sagt og gjort forkert, så måske skulle hun tænke sig lidt mere om.. især fordi han ikke ligefrem tæskede hende til plukfisk. Hun sukkede en smule og så oprigtigt ked på Dean og ventede nu blot på hans dom.. om han ville skride og lade hende stå i dette snevejr.. eller om han ville komme med et eller andet.. sige at hun kunne vaske noget eller måske hente ting for ham.. i en hvis periode.. sådan så hun ikke havde en fjende i denne by. " Jeg ny her.. og jeg hader fjender... mit navn er Alice.. Alice Volkan Crimson ". Hun najede elegant og smilede uskyldigt til Dean.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Søn 2 Dec 2012 - 0:43

Dean kiggede på hende med et arrogant blik og lagde hovedet let på skrå imens han lyttede til hendes ord og betragtede hendes krop, grådig som han nu altid var. Han kunne godt mærke at hun vendte attitude og pludseligt virkede en smule mere genert og uskylig end hun gjode for fem minutter siden hvor han havde skudt hende til at være en rocker chick. Han kiggede roligt på hende da hun spurgte hvad han ville have og han kunne ikke undgå med at få et flabet og let drenget smil frem på sine læber, en pige der sagde at hun ville gøre alt hvad det krævede for hans tilgivelse? Han burde nok som et barn af Gud bare tilgive hende, men som altid havde Dean lidt flere idéer og i lidt andre baner end så mange andre engle.

"Well du kan tage min pik i munden?" sagde han og trak på skuldrende imens han kiggede på hende med et blik der sagde at han var helt seriøst og ikke ligefrem jokede og han lagde så armene over kors som afventede han om hun ville gøre hvad han sagde: "Jeg har intet hus der skal rengøres, ellers tak" tilføjede han, han var ikke meget for rengørings koner eller folk til at vaske hans BMW. Han levede for sex og stoffer - og smerte, og generelt bare alt der kunne holde ham væk fra at tænke på små søde blondiner ved navn Kajika.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 20:29

Alice stod forstenet til jorden, som havde en eller anden sømmet hende fast, i det Dean´s flabede drenge smil nåede hende, med de gruefulde og vulgære ord. ' du kan tag min pik i munden '. Det eneste der gik igennem hendes hoved der, var ordene * Are YOU FREAKING KIDDING ME!?.... *. Hun kunne virkelig ikke få det til at hænge sammen,- Havde en engle virkelig lige sagt sådan nogle stødende og perverse ord, med et smil over sine læber. Med et vuderende blik og skeptisk syn på hele denne situation, spurgte hun. " Why? ". Hun betragtede ham, som en løgner, en der prøvede at drille hende, skønt hun havde været oprigtig, dog.. hans seriøse blik og fremtræden, udstrålede ingen løgn eller drillerier?.- Ku denne engle virkelig tænkte sig sådan noget.

" Jeg ingen luder, som jeg så tydeligt gjorde klar for dem tidligere Sir, så jeg vil helst afslå deres... befaling ". Hun så flovt væk fra hans dømmende blik og et kort sekund, lignede hun Kajika. Rødmen i kinderne, baby pink fyldige læber, symetriske og silke ligene. Manicure negle, der lignede glas, med lak smurt over sig. Alice så flovt på Dean igen og bed sig så en smule i den fyldige underlæbe, der vred sig en smule under de perle hvide tænder. " Okay ". Hun så skamfuldt ned mod jorden og sagde" Jeg gør det, på en betingelse.. at vi lige kan smutte forbi en kiosk så jeg kan købe tandpasta og en tandbørst ". Hun så kort væk fra ham og sagde" Og at du betaler for det ". Hun tog hænderne i lommerne og trak stoffet ud af, for at vise ham at hun var broke.

Hun så lidt mod ham og sagde så " Men.. men jeg ikke erfaren, fordi.. jeg.. jeg har aldrig gjort sådan noget, så forvent ikke at.. at jeg kan finde ud af det ". Hun var virkelig skamfuld over dette, men vis det kunne betyde at de ikke skulle være fjender og især ikke venner.. ja så kunne hun vel godt lige en gang, desuden kunne hun vel altid håbe, at denne fyr var så skide fuld, at han slet ikke ville kunne huske hende. Vis han sagde ja til det, så ville hun følge med ham hjem.. efter at ha været inde efter en tandbørst, om han så ville det eller ej.. ved mindre han selvfølgelig havde en hun kunne låne?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Søn 2 Dec 2012 - 22:21

Dean kiggede blot på hende og kneb let sammen ved hans øjne, hun havde virkeligt nogle Kajika træk over sig og det stak ham i hjertet og gav ham lyst til at løbe hen og kramme og kysse hende, men han lod være imens han hele tiden gentog i sit hoved at hun ikke var Kajika men blot en anden random pige i byen og jo flere gange han sagde det, jo mere følte han sig overbevist og kiggede derfor bare koldt i mod hende: "Deal" sagde han og hævede flabet sit øjnbryn for at se hendes reaktion imens han nikkede i retningen tilbage mod hans motercykel: "Vi tager BMW'en til en kiosk også tager vi hjem til mig" bekræftede han.

Han gik tilbage til motercyklen og satte sig så op på den, han brugte ikke hjelm, han ville jo ikke ligne en nar imens han kørte på den og desuden så kunne han jo heale sig selv, så var det nok heller ikke værre hvis han kørte galt: "Sid op" sagde han og nikkede på pladsen bag ham og startede så den store sorte BMW der hurtigt gav lyd der sikkert kunne høre i et par hundrede meters afstand og han startede den og kørte ind i terre imens han mærkede hvordan sneen igen begyndte at falde, han kørte hjem til sin lejlighed uden at gøre til en kiosk først og slukkede så den store motercykel og satte en kæde omkring den så ingen nakkede den: "Jeg har et par nye tandbørster deroppe..." sagde han og nikkede i mod opgangen som en hentydning til at hun skulle følge med.

Han gik ind i lejligheden, stor, flot og pæn som altid og han gik hurtigt hen i mod en skål med sukker knalder der stod på bordet og gik så hen til hende og holde den foran hendes mund: "Her" sagde han: "Energi".
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 22:40

Hun så kort fra Dean og så til motorcyklen og trak så luft laaaaaaaangt ned i sine lunger... og pustede så kort ud, eftersom hun gik langsomt mod ham. Hun vidste ikke hvilken god ide dette var, men hun håbede ikke at han var en eller anden psycho.. dog han var engle?, så hvor slem kunne han egenlig være. Hun smilede lidt over tankerne, om at hun var højst i fødekæden, dog når hun tænkte på at han var mand.. og hvordan han havde med lethed, fået hende ned og lægge.. ja så sank hendes humør igen, dog lod hun ham ikke se det. Hun gik hen bagved ham og satte sig så. Hun lod sine arme glide om hans liv og klemte sig så ind til ham, i det hun var bange for at han måske ville køre for hurtigt.

Hun så lidt chokeret på Dean, da de pludselig holdte foran et lejligheds kompleks. " Undskyld mig men`? ". Hun holdte den ene finger op, som var hun en eller anden artig pige i en klasse, med en streng lære. " Skulle vi ikke i ". Hun stoppede dog hurtigt sin sætning, i det hun hørte hvad Dean sagde og så trak hun blot på skuldrene og steg af motorcyklen. " Den spinder dejligt ". Hun grinte en smule og smilede til Dean. Hun drillede ham tydeligt, eftersom hun havde prøvet at stjæle den tidligere, men han fangede vel den drilske hentydning.

Hun gik med ham op og gik indenfor og fik sig et indre blik af hvem Dean var og hvordan hans væsen var. Hun så lidt rundt og tog så langsomt sin hvide burberry jakke af, der tydeligt havde det velkendte mønstre inde i foret. Hun så kort over mod Dean og stoppede så chokeret op, i det han pludselig stod med et eller andet foran hendes læber.- * En sukkerknald? *. Hun hævede det ene øjenbryn på en kinda like ' are you kidding me? ' agtig måde og sagde så " Jeg er en vampyr.. hvorfor skulle jeg dog ha brug for energi.. og især til et blow ". Hun så flovt væk fra ham, men tog den dog alligevel ind i munden og lod den smelte på sin tunge, før hun sank det der ikke var smeltet af spyttet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Søn 2 Dec 2012 - 22:46

Dean smilede stille til hende og vendte rundt da hun havde taget sukkerknalden og han satte så skålen med resten væk ind i skabet. I de fine sukkerknalder var det søde stod som han tidligere havde haft i pilleform, hans såkaldt 'love drug' som var en god blanding af coke og LSD som oftest gav sådan en fri, varm og kærlig følelse, lidt som hvis man havde drukket for meget imens han var i et godt humør. Han havde i nogle uger sammen med en ven ekspermenteret omkring den flydende form som de hældte udover sukkerknalder, helt igennem perfekt.

Han kiggede tilbage i mod hende og satte sig så tungt i sofaen imens han kiggede flabet i mod hende, han kunne stadig mærke hvordan hans coke trip let roterede i hans hoved og altid gjorde hans ydre en smule mere hård og arrogant en han måske var i virkeligheden og mere end han måske var i hans indre og i sær i nærheden af Kajika: "Nå, bliver det vil noget?" sagde han flabet og lagde varme tilbage omkring sofaen's ryg imes han kiggede hen i mod ham også rundt i rummet.

Der var ikke rodet, men der lå en smule tøj tilfæligt på gulvet som var Dean er af og til skiftede ret så hurtigt når han kom hjem og blot ville videre i byen.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 22:54

Alice så en smule flovt på Dean, da han satte sig hen i sofaen og sagde som den konge han nu var i sit hjem. ' bliver det til noget '. Hun gik langsomt hen mod ham og satte sig på hug foran ham og begyndte langsomt at knappe hans bukser op, samt lyne ned.. før hun sagde flabet " Trængende? hva.. " hun grinte en smule og smilede til Dean, med sine hjørnetænder på fuld række. Hun smilede lidt og strøg så sit lange løse hår, væk fra nakken og satte det op i en hestehale. Hun havde en lille sort prik, der lignede et lille keyhole.. samme sted som Kajika. Hun lukkede øjnene kort og åbnede dem så igen, i det pupillerne var blevet store igen og runde, samt hendes øjne var guld farvede nu.

Hun smilede forsigtigt og trak bukserne af ham, ned til hans ankler og så trak hun bokserne af ham og tog blidt om hans pik. Hun så flovt på ham og rødmede en lille smule og sagde så " Jeg.. jeg ved ikke rigtig hvordan jeg.. jeg ". Hun prøvede at sluge sine ord og tog sig kort til hovedet. Måske skulle hun ikke ha drukket af den tøs, for ikke så lang tid siden.. hun følte sig især mere menneskelig end vampyrisk.. når hun havde drukket af mennesker. Forsigtigt adskilte hun de fyldige pink silke glinsende læber.. og langsomt lod hun dem berør hans hoved af pikken. Hun så flovt væk fra ham og fokuserede blot på dette, som var det et job der skulle overståes.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Søn 2 Dec 2012 - 23:17

Dean kunne stadig ikke få Kajika ud af hovedet når han kiggede på hende og det irriterede ham, men han prøvede stadig at ignorere det og sige til sig selv at det bar var noget han bildte sig ind, for hun var jo ikke Kajika og det ville hun jo heller aldrig blive. Han bemærkede godt hendes øjne ændrede farve, han anede ikke hvad et betød, han kendte kun til de typiske røde øjne vampyre kunne få, men den guldfarvede havde han aldrig set før og den stod i så stor kontrast til hans brune øjne der næstne så sorte ud når han var vred eller slippede smart.

Han grinede let da hun spurgte om han var trængene: "Måske" sagde han flabet, han havde jo da ihvertfald ikke haft sex de sidste... Ja 48 timer havde det da ihvertfald nok været og han smilede derfor bare stille til hende, han måtte spørge hende ind omkring Kajika på et tidspunkt, måske de to var kusiner eller sådan noget? Ikke at tanken ligefrm var rar, men igen - og som altid, så ignorerede ham blot ting han ikke ønskede at tænke.

Ham lod sine hænder glide op af hendes kinder og videre op i hendes hår som han let aede hendes hår: "Bare tænk på.. En lang slikkepind" sagde han og grinede let over hans egen formulering, nok mest fordi at stofferne også fik ham til at se tingene lidt mere sort og hvidt og han pressede stille hendes hoved ned i mod ham mens han let sukkede over hendes berøring.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 2 Dec 2012 - 23:29

Alice betragtede Dean, i det han sagde dette... en lang slikkepind?, der var slet ikke chance for at nogen i dette liv, ville lave så lang og stor, samt hård slikkepind. Hun bed sig en smule i underlæben, da hun havde trukket ham ud af sin mund. " Nærmere en lang bolche ". Hun grinte en smule bagefter, men fik dog alvorligheden tilbage igen og tog forsigtigt ham ind i sin mund igen og lod læberne glide mod hans dejlige lange pik. Hun sugede en smule imens og lod sin tunge blidt lege med hovedet, mens hun gled frem og tilbage.. trak ham længere ind og ud.

Hun lukkede langsomt sine øjne og gav små nydende lyde fra sig, i det hun faktisk nød at gøre dette. Blidt lod hun sine finger glide over hans testikler, mens hun med den anden, legede lidt ved enden af hans manhood. Hun åbnede øjnene igen og man kunne se en rødmen glide hen over hendes kinder. Hun anede virkelig ikke hvorfor hun gjorde dette.. men hun syntes det føltes godt. Hendes krop føltes mere afslappet og ligeså havde hun ikke så mange tanker i spind. Hun anede dog ikke hvorfor, men alligevel.. så gik det tilbage til det med sukkerknald.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Søn 2 Dec 2012 - 23:42

Dean lagde hovedet tilbage i mod ryglænet imens han stille mærkede hvordan hans brystkasse snørrede sig sammen og hvordan hans vejrtrækning blev tungere, det var slet ikke en dårlig byttehandel for at hun havde været ved at stjæle hans motercykel og pludseligt ønskede han at flere piger ville begynde at gøre forsøget, også selvom hun ikke havde gjort det før,så var det svært at gøre det så dårligt at det ville være umuligt for Dean at nyde og han flexede derfor let i sine hofter.

Dean nussede fortsat roligt hendes hår og mærkede hvordan hans indre flamme blev tændt, den flamme der altid fik hans begær til at vokse og fik ham til at blive grådig og hele tiden ønske mere. Han sagde dog intet men mærkede hvordan hans mave snurrede sig sammen og han spændinger byggede sig op og han aede fortsat hendes hår som ville han fortælle at hun gjorde det godt og som var hun en hund han kunne klappe: "Jeg kommer snart" hviskede han stille imens han flexede sine hofter i mod hende og mærkede hvordan hans udløsning kom stormene over ham inden han næsten nåede at afslutte sætningen.

Han sukkede da han følte han havde fået hvad han ønskede og han kiggede blot ned i mod hende: "I think we're even" sagde han flabet og smilede roligt i mod hende imens han lagde en hånd på sin mave imens han roligt sukkede.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 17:19

Blidt legede hun med sin tunge, mod hans pik hoved. Hun lod sine fyldige silke bløde læber, glide sugende over hans lange stive erektion og lod hver eneste berøring med sine finger mod hans testikler.. være blide og kærlige. Hun lukkede endnu engang sine øjne af nydelse, over at smage ham, mærke ham vokse inde i sin mund og svagt vibrer, når hun holdte sit hoved i ro. Hun elskede hans nussen i hendes hår og ligeså elskede hun at høre hans dyriske knurren fra struben af, mens hun gjorde alt, for at få ham til at nyde dette til fulde.

Jo længere tid der gik, jo mere kunne hun mærke, hvordan hans krop blev spændt og hvordan hans fingre, grådigt.. næsten rev i hendes lange gyldne rapunsel lokker, mens hun fortsat gav ham et blow. Hun hørte hans svage stemme, der fortalte hende at det var tid, dog nåede hun aldrig at trække sig væk, før hun mærkede en klistrende varm substans.. glide over den jordbær røde tunge af sin, før det gled ned og hun følte sig tvunget til at synke det. Hun trak sig hurtigt væk fra ham, efter at ha synket hans væske. Hun tog sig hurtigt til munden og rejste sig så op, lige i tids til at høre hans, i think we´re even ting.. før hun lukkede badeværelses døren efter sig.

* Ewww! *. Hun prøvede at spytte det meste ud og tog vand i munden og spyttede det så ud i håndvasken og dette gentog hun temmelig mange gange, før hun fandt sig tid til at finde tandbørsten og tandpasta og børstede så sin mund virkelig grundigt. Da hun endelig var færdig.. gik hun ud til Dean og strøg sig blidt ved hårgrænsen ved panden, mens fingrene fortsatte bagud til nakken.. " Ahhh, ja.. så er vi even, som du så smukt udtalte ". Hun rakte kort tunge til ham og gik så hen af mod sin jakke, dog inden hun nåede at tag den, mærkede hun et eller andet i sin krop.. " what the.. ".

Hun tog sig lidt til hovedet og berørte sine hænder lidt og mærkede hvordan alt føltes anderledes.. hendes krop.. alt. Hun vendte sig kort om mod Dean og huskede så sukkerknalden og kneb så øjnene en smule sammen før hun slap sin jakke og gik vredt hen mod ham og sagde" Du dopede mig!?... hvad var der i den sukkerknald!, eller var det overhovedet en sukkerknald!?... og hvorfor F! skulle jeg overhovedet ha... ha sådan en ting ". Hun formåede dog ikke at lyde sur overhovedet.. hvilket hun fandt mærkeligt?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Man 3 Dec 2012 - 17:34

Dean kiggede i mod hende da hun gik ud på badeværelset og han rejste sig op og knappede sine bukser på og spændte sit bælte imens han let smilede for sig selv og gik over til sit barskab og tog et lille glas whisky og satte sig så tungt tilbagei sofaen imens han afventede hende, han kunne godt mærke at han snart havde brug for en bane mere eller måske han selv skulle prøve en af sine sukkerknalder, selvom LSD ikke ligefrem var noget for ham, han kunne langt bedre like coke, gang i den og gas på!

Han kiggede i mod hende da hun tydeligvist mærkede hans lille magiske energi firkant virke: "Det var en sukkerknald" bekræftede han og smilede stille imens han lod en hånd glide igennem sit hår: "Jeg har bare tilføjet mit eget touch" sagde han og kiggede i mod hende: "Det er ikke anderledes end hvis du var fuld og havde drukket" sagde han og nikkede let for sig selv imens han rejste sig op og gik hen i mod hende: "Føler du dig svimmel? Fri? Lystig? Frisk?" smilede han og aede stille hendes kind: "Welcome to my world.... Babe" sagde han lettere provokerende og smilede.

Han tog en tår af sin whiskey som han stadig stod med i hånden: "Vil du have?" spurgte han og pegede på glasset imens han stille smilde til hende.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 17:46

Alice så på Dean med et ' are you kidding me ' blik. Tydelig utilfreds og virkelig pist off. Hun fattede ikke, at hun havde været så dum at tag imod den skide sukkerknald, som en eller anden dum blondine, hvilket hun også havde været, fordi ikke nok med at hun var blevet dopet af ham,- ja så havde hun sku også lige suttet ham. Hun så vredt på ham og skubbede hårdt til ham, da han aede hendes kind og sagde velkommen til min verden, skønt hun ikke frivilligt havde gået ind i den. " Fuck you! ". Hun vendte sig vredt om og stod lidt og prøvede at få styr på sin krop. Dog gik der ikke lang tid før, hun vendte sig om mod Dean og tog hårdt fat i ham og skubbede ham ned i sofaen, så den næsten smækkede sig ind mod den hvide gipsmus. Hun satte sig med et ben på hver side af ham og rev så hårdt ud i hans skjorte, før hun rev den i stykker, så knapperne fløj ud til siderne og så lod hun sine læber, grådigt glide ned mod hans, i et lidenskabeligt og vildt kys.

" I´m so going to fucking bite your neck! ". Hun trak sine læber væk fra hans og åbnede sin mund i et blændende smil, med hjørnetænder der skød frem. Hun strøg ham blidt over hans kæbe linje, før hun langsomt kyssede ham op af halsen og så hukkede sine tænder, blodigt og brutalt.. ned i hans hals og så sugede til. Hun ville skade ham så groft, eftersom hun slet ikke fandt dette sjov, men alligevel.. så nød hun dette.. hun nød følelsen og hun nød Dean.. utrolig meget. Hun mærkede sig selv falde mere og mere, indtil det gik op for hende, hvad fanden hun egenlig lavede.

Hun trak sig hurtigt væk fra Dean, efter at ha sluppet hans stramme hals. Blod gled ned af hendes venstre mundvig og hendes pupiller var aflange og hendes øjne blodrøde.. mens fine hvide øre, der nu matchede det hvide hår hun havde fået.. passede ligeså til den hvide ulve hale hun ligeså også havde fået. Hendes negle var blevet hårde og mere spids i det, samt hendes tænder var skarpere, ikke blot hendes hjørnetænder kun. Hun så chokeret ned på sig selv og rødmede i hele ansigtet, eftersom hun mærkede virkningen tusind gange mere nu.. efter at ha drukket. Hun så på Dean og strøg sin håndryg mod læberne der var blodige.. som efterlod et mærke på hendes håndryg af hans blod. " Jeg... det.. undskyld.. det var ikke med vilje?.. jeg aner ikke.. ". Hun følte sig svimmel... anderledes.. glad.. rolig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Man 3 Dec 2012 - 17:58

Han grinede let da hun råbte 'fuck you' til ham og han kunne ikke lade være med at kigge flabet på hende som ville han spørge hende om det var en udfordring og han skilte let sine læber for at tale til hende, men inden han næsten nåede at sige noget mærkede han sofaen bag sig og så hende nærme sig ham, Dean var ikke ligefrem en svær mand at score hvis man var lækker - og det kunne han ikke benægte at hun var, også selvom hun havde prøvet at nakke hans kværn, han kyssede hende grådigt igen og lod sine hænder glide op på hende ryg og ae den med voldsomme strøg.

Dean rev hendes sweater af hende og lod hende slippe hans læber da hun sagde hun ville bide ham, han skulle til at sige noget, og forklare hende at det muligvis var en dårlig idé, men inden han vidste at det mærkede han hendes tænder bore sig ned i hans nakke, han havde ikke mærket den følelse i lang tid, Valentin havde bidt ham en gang - og ellers så var det kun Kajika der havde turde bide i ham, men nu anede Alice jo heller ikke hvad hun gik ind til. Han stønnede højt ud i rummet og mærkede hvordan hans erektion på et halvt sekundt stod klar imens han mærkede det fantastisk sus der gik igennem hans krop, han kunne nærmest ikke styre hvordan hans muskler spændte og han følte sig til tider som en varulv der vågnede fra de døde når han mærkede smerten og livet det satte i ham.

Da hun rejste sig hørte han slet ikke hvad hun sagde, hans purpiller blev helt små og han lukkede et øjeblik sine øjne og lagde nakken tilbage imens han prøvede at lytte til de signaler hans krop sendte ham, men inden han helt tænkte over det rejste han sig op og gik ind i hende indtil han havde bakket hende op af den ene hvide væg og hans kyssede grådigt hendes læber og knappede hendes bukser op.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 18:05

Alice rødmede en smule, da hun så Dean nærme sig, samt bulen i hans bukser var skam heller ikke til at tag fejl af. Hun vidste allerede nu, at det var hendes bid der havde tændt ham.- Typisk.. alle tændte åbenbart på vampyr bid, hvor det hun huskede det, den følelse ihvertfald, ja i hendes hoved var den følelse forfærdelig. Hun prøvede at træde væk fra Dean, men han fik hende dog alligevel lokket hen mod muren, indtil hun var fanget i hans arme, mens han syntes at kræve hendes læber samt fulde opmærksomhed. Hun kunne ikke benægte at dette føltes vidunderligt, samt at hun gerne ville mærke ' den ' inde i sig, dog.. hun ville ikke lade sig selv synke mere, ikke iaften. Hun tog hårdt fat i hans hånd og så på ham med sine røde øjne og aflange pupiller.. og sagde alvorligt" Dont even think about it ".

Hun skubbede sig hurtigt fri fra ham og gik hen af mod hendes sweater og tog den hurtigt over hovedet på sig selv, eftersom hun helst ikke ville efterlade den her, især ikke i vinter natten, fordi selv om vampyr ikke ligefrem kunne mærke den kulde de så smukt selv besad, så ville hun stadig bevare et hvis menneskeligt image, skønt.. de hvide øre hun allerede havde fået og hale.. ja de var ikke ligefrem så menneske.. og hun mindede mere om en kat, end en ulv, som hun jo faktisk næsten kunne forvandle sig til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Man 3 Dec 2012 - 18:16

Dean blev stående op af væggen da hun gik og fik revet sig fri og han vendt så langsomt rundt på hælene, hans øjne var blevet en del mørkere end de tidligere havde været og han så en smule mere ond ud end han ellers havde gjort, men han kunne ikke styre det og han vidste at han ville fortryde hvad end det var han ville gøre, han havde jo været igennem det før og ikke bare en eller to gange.

"Næ nej!" sagde han og rev sweateren ud af hendes greb og smed den hen af gulvet imens han tvang hende ned i sofaen og holde hende fast imens han lagde sin vægt ovenpå hende og holde hendes arme fast, han kiggede med et lille smil på hendes øre: "Jeg tager også gerne i mod dyresex!" sagde han flabet og samlede hendes hænder i den ene af hans og klemte dem over hendes hoved og ned i sofaen imens han fik hendes bh til at springe op: "Noget for noget!" sagde han og kiggede på hende som var han ved at lære hende en lektie og han berørte let hendes bryster med sin ene hånd: "Not bad" sagde han flabet og kyssede hendes kraveben og det øverste af hendes bryster.

Han lod sin hånd glide ned og knappe hendes bukser op og trak både dem og hendes trusser ned, imens han prøvede at ignorere de empatiske evner der fik ham til at føle som hende og spændte i stedet sig eget bælte op imens den anden hånd stadig havde godt fat omkring hendes håndled.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 18:27

Hun mærkede hans tunge vægt holde sin spinkle slanke krop nede, mens hun ligeså mærkede at hendes evne havde sat igang, for at beskytte hende. Hun prøvede at rive hans hud, prøvede men kunne dog ikke nå, i det han holdte hendes arme fast. Hun fik et chok, da hun så at han smilede, i det han fik øje på hendes hvide øre der pjuskede og stod op i vejret. Hun havde dog aldrig nogensinde været så flov, i det han sagde, at han tog imod dyresex. Hun kunne mærke sit hjerte briste, som dengang hun lige var blevet vampyr næsten.. kun lige blevet 19. Hun huskede den første kæreste hun havde fået, da de var kun lige nået til kys før.

(Flashback).
Ham - " Kom nu babe.. må jeg ikke få lidt mere ".
Alice - " Nej Ryan!, stop så.. ".
Desperat havde hun prøvet at skubbe hans hænder væk, fra under hendes trøje.. men han ville ikke stoppe, han blev bare ved og ved!. Hun havde mærket en uro i sin krop og et had langsomt boble mod denne dæmoniske fyr, før han havde prøvet at voldtage hende.. dog havde han stoppet, i det øre og tænder, samt hale var kommet frem. Han havde kaldt hende en freak, et misfoster.. det var derfor hun aldrig brød sig om sex.. om fyre.. om mennesker.. eller væsner for den gangs skyld. Nej hun havde altid holdt sig til familie og dyr.. de dømte hende ikke.. hendes evne var ustyrlig. Siden den nat.. havde hun aldrig været i kontakt fysisk med et menneske eller væsen for den sags skyld.. ikke før en dreng.. accepterede hende.. og nu.. nu Dean.. skønt hun ikke ønskede ham eller hans sårende ORD.

" Slip mig!, jeg ber dig!... arrgggh!!! ". Hun prøvede at vride sig fri, især da han skiftede over til kun en hånd, der holdte hendes hænder fast. Hun prøvede virkelig at komme fri, samt hun prøvede at skubbe ham af, måske skade ham.. men hun kunne ikke. " HJÆLP!... hjælp! mig en eller anden! ". Hun mærkede tårerne presse på, dog havde hun lovet sig selv, for længst.. aldrig nogensinde at græde igen, især ikke overfor sådan nogle røvhuller.. som DEAN. " Slip mig for helv.. aaahh ". Hun mærkede nydelsen glide igennem hende, som en bølge.. i det han berørte hendes bryst og derefter kyssede hendes kraveben. Hendes krop var identisk med Kajika´s.. undtagen dyre trækkene og ansigts udseendet. Hun prøvede virkelig at skubbe ham væk.. men kunne ikke. " Slip mig så!, den eneste her der er et fucking dyr ER DIG! ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Man 3 Dec 2012 - 18:39

Det skar i hans øre at høre hendes skrig, men han ignorerede det, hans adrelin var så højt at han næsten kunne gå igennem loftet af bare begær og energi og han anede ikke hvad han skulle gøre af sine spændinger og følte egentligt heller ikke helt han anede hvad han lavede: "HOLD KÆFT!" råbte han og gav hende en syngende lussing da hun fortsat råbte.

imens han hev sit bælte ud af sine bukser og smed det på gulvet, han lagde en hånd på hendes mave for at holde hende stille og i det samme han gjorde det følte han at tusinde af minder kom til ham som billeder fra hendes fortid og han mærkede hvordan hans grådighed og vrede ændrede sig til frustration og en følelse af afmagt og hjælpeløshed og det fik ham til at slippe hende og nærmest springe tilbage imens han kiggede på hende med et chokeret blik og lagde en hånd på hans bryst imens han hurtigt trak vejret som var han ved at få et hjerte anfald.

Det var kun få uger siden han havde opdaget sin evne og han anede ikke hvordan han kontrollerede den men han kiggede istedet bare på hende og mærkede hvordan hans hjerne stille blev klar: "Jeg..." sagde han og kiggede ned på sine hænder som søgte han svar der kunne hjælpe med at fortsætte sætningen, men intet kom ud og han kiggede op på hende, han kunne stadig ikke komme sig over hvor meget hun lignede Kajika og alle de frygtelige minder om den nat han havde voldtaget Kajika kom tilbage til ham imens han blot rystede på hovedet for at glemme det hele, var han virkeligt ved at gøre det igen?
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Man 3 Dec 2012 - 18:51

Hun gav et højlydt skrig fra sig af smerte, da hun mærkede den syngende lussing, der så smukt ramte hendes kind og ekkoede i hele lokalet efter selveste slaget. Hun havde aldrig nogensinde følt sig så skrøbelig og afmagtet før, dette var den værste oplevelse hidtil. Hun ville aldrig nogensinde gå med nogen fremmede hjem, eller stole på nogen igen.. nogensinde. Hun skulle aldrig nogensinde ha fulgt i sin søster´s fodspor og prøve at finde hende, nej hun skulle bare ha holdt sig i Frankrig.. i det kolde Val Thorens. Hun havde aldrig nogensinde følt sig så ydmygt før.

(Flashback).
Jade betragtede Vinc, i det han stillede sig hen ved hendes side og betragtede sine små døtre. " De ser.. vidunderlig ud ". Vinc gav et forsigtigt smil fra sig og tog sine elskede døtre op i favnen og vuggede dem blidt, indtil han opdagede noget forfærdeligt. " Hvorfor... Alice.. ". Jade så kort op mod Vinc og rejste sig svageligt op og tog Alice og satte sig tilbage i sengen og holdte hende tæt ind til sig. " Vinc, lad mig beholde hende.. jeg beder dig ". Vinc betragtede Alice og derefter Kajika som han stod med. Kajika var Aspara men Alice var dog ikke endt ligeså heldig.. den stakkels tvillinge søster.. havde ikke arvet deres... gen. " Hun vil dø før os.. ". Jade mærkede tårerne presse på og sagde " Jeg beder dig.. vi kan ikke bare.. ". Vinc så advarende på Jade og sukkede så, før han gav Kajika til sin elskede hustru og derefter tog Alice ud af favnen på hende. " Vi er nød til det.. hun er menneskelig.. vi kan ikke blot.. ". Han sukkede tungt og pakkede Alice ind.. mens han gjorde sig selv klar. " Du ved at det er imod klanens regler.. vi kan ikke risiker begge vores døtres liv.. Jade ". Jade begyndte at hulke og kort efter.. blev hun holdt tilbage af andre i klanen.. før Vinc forsvandt med Alice.

Alice kom til at bo ved nogle menneskelige venner, som Vinc havde kendt i et stykke tid nu. De tog imod Alice med åbne arme og lovede at forklar hende alt om hendes hjem.. hendes rigtige forældre og hvor hun kom fra, samt hvorfor de havde været nød til at adskille de tveæggede tvillinge søstre. Dog da Alice fyldte 19, blev hun en nat.. forvandlet.. den aller første nat, hun havde bevæget sig ud i byen med nogle veninder fra sin gamle skole.. og lige siden den dag.. havde hun været opsat på at finde sin tvillinge søster.. og ligeså finde sine forældre og høre til.. om de stadig levede.. dog havde hun ikke forladt sit elskede hjem og sine ' falske ' forældre.. ikke før de begge havde fået en smuk begravelse.. eftersom Alice ikke mere kunne ældes.. og ej heller dø.

" Jeg vil ha min familie!.. jeg vil ha min søster!.. " hun snøftede meget og begyndte at opremse de navne hun kendte til.. Jade... Vinc... Kajika... hendes elskede familie. Hun havde krøbt sig helt sammen og dækkede nu sin krop så godt hun kunne, med sine arme, samt med sine ben som hun havde bøjet og trukket helt op til brystet. Hun ville væk fra Dean.. væk fra alting. Hun snøftede og mærkede de blodige tåre, glide ned af hendes kinder, mens hun tørrede tåre for tåre væk.. blot for at erstatte dem.. med nye.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum