Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
★December, please be kind to me★
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: ★December, please be kind to me★
Han rejste sig op og gik ind i soveværelset og knaldede sit hoved i mod væggen så hårdt han kunne så hans øjnbryn let blødte, han ville bare gerne væk fra det hele og væk fra de fucked up ting han gjorde hele tiden som både ødelagde ham selv i andre. Han gik tilbage ind i stuen da han hrte Kajika's navn og han stoppede op foran hende: "Kajika?" sagde han og kiggede spørgende på hende som ønskede han at hun uddybede hvor hun kendte navnet fra.
Han kune næsten ikke forestille sig at det ikke var den samme de snakkede om, hun lignede så meget og det var vel heller ikke ligefrem det mest normale navn i Terre: "Hvor kender du hende fra?"sagde han og satte sig roligt ned i sofaen med et helt blidt blik.
Dean- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 661
" DU holder dig væk fra hende!, høre du mig! ". Hun kunne ikke forstille sig, at vis han havde mødt Kajika, at det så ville ha gået godt på nogen som helst måde, nej.. fordi vis han havde prøvet at voldtage hende.. ja hvad fanden ville han så ikke gør ved hendes søster!. " Hvor er hun! og hvor kender du hende fra!, dit beskidte perverse svin! ". Hun så vredt på Dean og pressede ham fortsat ned mod det klæbrige læder af sofaen, mens hun fortsat var over hans krop og pressede sine negle hårdere ned i hans hud.
Gæst- Gæst
"Jeg har ikke gjort hende en skid!" sagde han og kiggede over i mod hende imens han mærkede hvordan hans hjerte næsten døde ved bare tanken om hende, han elskede hende stadig højere end noget andet i verden og han ville stadig hvert eneste sekundt af sit dumme liv ønske at hun kom vadende ind i hans liv og kyssede ham og sagde at hun aldrig ville forlade ham igen, men jo længere tid der gik jo mindre troede hun på at det nogensinde ville ske: "We use to date..." sagde han og kunne ikke helt finde bedre ord, de havde jo aldrig sat markat på om de var venner der knaldede, kærester eller hvad de nu var: "I næsten et år for det ikke skal være løgn" sagde han og kiggede roligt på hende imens han mærkede hvordan minderne væltede indover ham.
"Men bitchen forlod mig til fordel for en tumpe!" sagde han og kunne mærke vreden blusse let op i ham, men hans sårede blik var ikke til at tage fejl af.
Hun havde gjort det helt rigtige, at forlade dette svin!. Hun havde aldrig nogensinde mødt en så modbydelig som Dean og det syntes hun at han skulle mærke og ligeså opleve, i det hun fik fat i hans hånd og bed sine tænder hårdt ned i skindet samt kødet på ham. Dog slap hun hurtigt hans hånd, men holdte stadig hårdt fat i ham, så han ikke kunne skubbe hende væk, uden at lægge kræfter i. " DU ER DEN MODBYDELIGE HER!.. ".
Gæst- Gæst
Han greb fat omkring hendes hænder og lod et stille lys fange hende i en rund bobbel så hun ville brænde sig hvis hun gik en anden vej end han førte hende og han gik stille ind i soveværelset: "Læg dig!" sagde han og lod lyset slukke imens han skullede hende hårdt tilbage i sengen og satte sig på hende imens han greb fat omkring hendes arme: "Din lille luder!" sagde han og forsøgte at binde hendes hænder til sengegæret til de håndjern der i forvejen hang der, en til hvert hjørne og så frem det virkede ville han gøre det samme med hendes fødder.
"Din lille luder!" sagde han med et ondt blik og de blå øjne der nærmest skrålede ud af hans hoved.
Hun ville ikke, nej hun prøvede skam endda at sparke ham, samt rive ham eller bide ham, men han var for hurtig for hende og før hun vidste af det.. ja så var hun allerede lænket til sengen, skønt hun havde da nået at få flænset hans seng en smule, inden han havde nået at få hende lænket til den. " Slip mig fri! ". Hun mærkede ikke tåre denne gang, nej hun indre vrede.. en vrede så stor. " Jeg forstår godt hvorfor min søster FORLOD DIG! DIN PSYKOPAT! ". Hun så vredt på ham med sammen bidte tænder og blodrøde øjne, lignede næsten Kajika på en prik, skønt.. Kajika ikke var nær så voldelig som Alice og heller ej stærk. " GRRR!!! ". Hun prøvede at rive sig fri, mens hun mærkede sin hale slå mod madrassen og hendes nuttede øre, lå ned.. så man rigtig kunne se hun var sur. Hun lignede mere en ulv nu, som hun jo egenlig også var i sit indre. " Argggghhhhaa! ". Hun prøvede at skrige så højt hun kunne.. vride sig og sparke.. indtil lænkerne nærmest åd sig ind i håndled og ankler.
Gæst- Gæst
Han kiggede ned på hende og trak så hendes bukser ned om hendes ankler og det samme med hendes trusser, han kunne ikke tænke med det press han havde i kroppen og alt den adrelin der susede rundt, han lagde sig over hende og trængte hård op i hende imens han kiggede i hendes øjne og prøøvede at lukke alle hendes følelser så ud af hans krop, han ville intet høre eller se eller mærke. Han ville bare have sex - lige nu! Han ville bare få en god idé om hvad fanden han skulle stille op. Han bevægede sig hårdt på hende og trængte så dybt han kunne imens hans øjne let flakkede og hans vejrtrækning tog til.
Han ignorerede alt hun end måtte sige og lå en hånd omkring hendes hals og pressede hende ned, heldigvis kunne hun jo ikke blive kvalt, men han kunne da gøre forsøget.
Hun fulgte ham nervøst med sine øjne, mens han gik frem og tilbage, indtil han pludselig stoppede op.. og hans blik vendte sig mod hende, som hun havde frygtet. " Please!, jeg ber dig.. ikke mere, jeg lover at være sød.. please! ". Hun havde aldrig nogensinde set en fyr være sådan her, nej aldrig. Hun kunne ligefrem mærke ondskaben i ham, mærke hans vrede og hvordan han glubsk gjorde krav på hende, i det han trængte op i hende, dog regnede hun ikke med.. at det var fordi det var hende, nej.. han var vel en kinda guy.. that could do with any pretty women. " Arghhh!!! ". Hun skrig sin smerte ud og mærkede tårerne glide ned af sine kinder igen, mens hendes krop spændte og hun mærkede sine hofter gøre ondt, som blev de revet i stykker. " Argh!!! FUCK FUCK FUCK!... gå af mig!.. jeg ber dig!. Arggghhhhaaaa! ". Dette var helved, helt klart.. vis hun nogensinde skulle opleve det, så måtte det altså føltes sådan her.
Hun mærkede ham trænge længere og hårdere op i hende og hun følte sig svimmel og dårlig tilpas. Hun anede ikke hvad hun mere skulle gør af sig selv, dog efter lang tids skrigen og græden og klynken samt jamren.. begyndte hun så småt at stønne, dog nød hun det ikke.. ikke i mens han voldtog hende og blot tog hende krop, mens han havde kaldt hende så meget og slået hendes kind til dunke kød. Hun klemte øjnene og prøvede at rive sig fri.. men hun kunne ikke.. og det gjorde også ondt nu.. så meget hun havde brug af kræfter. " J-jeg sværger.. når j-jeg kommer.. f-f-fri.. så vil jeg fortælle alt t-til Kajika.. ".
Gæst- Gæst
Der gik ikke mange minutter før han fandt sin udløsning og mærkede trætheden melde sig og han steg af hende imens han trak sine bukser på og lod sig glide ned af væggen imens han mærkede tåre presset på, hvad fanden lavede han? hvad fanden havde han gjort? Det var jo Kajika's søster... Hun ville fortælle Kajika alt og ligemeget hvad kunne han ikke forhindre det.
Hun kunne have været hans vej til at finde hende og nu var det blevet lige modsat, hvorfor var han dog så dum. Han satte sig på siden af sengen og mærkede en sølvtåre glide ned af hans kind: "Du ligner hende meget" sagde han og berørte kort hendes hår, men bandt hende ikke op.
Hun mærkede da han kom oppe i hende, det var første gang hun havde mærket sådan en følelse. Det gjorde ondt.. men ligeså føltes det også på en måde godt, fordi nu vidste hun.. at han ville stoppe, dog da han blot gik fra hende og satte sig ned.. så kunne hun ikke andet end at snøfte lidt og lægge tilbage.. nøgen og ydmygt. " Please... vil du ikke nok slippe mig fri.. ". Hun kendte ikke hans navn.. hun vidste ikke han hed Dean og han kendte dog hendes.
Hun så skræmt på Dean, med sine store dådyr øjne, der dog stadig havde den utæmmelige røde farve i sine iris. Hun lukkede hurtigt sine øjne og trak sig så langt hun nu kunne.. væk fra ham, da han rakte sin arm ud efter hende.. dog da han strøg hende ned af den gylden blonde hår.. kunne hun ikke gør andet end at åbne sine øjne forsigtigt og sige med den fanske bløde accent.. hun havde lært at skulle tale med. " Syntes du virkelig det? ". Hendes stemme var skrøbelig og sårbar, men dog også venlig og opdraget. Hun ville prøve at være sød mod ham.. måske ville han bløde op og være dum nok til at slippe hende fri?.
Gæst- Gæst
"Ja du gør" sagde han stille og kunne se hvordan hun lignede hans elskede, især efter at hun fortalte de var søskende. Han lænede sig frem og kyssede hende, han ville bare mærke hendes læber og bare i et enkelt sekundt forestille sig at det var Kajika, og han mærkede hvordan has mave næsten snørrede sig sammen, han elskede hende så meget at han slet ikke kunnefå sig selv til at leve uden tanken om hende.
Han slap hende igen og åbnede så alle kæderne så hun ikke længere var bundet: "Bare gå..." sagde han og gik ind i stuen og tog en flaske whiskey ud af barskabet og satte sig på sofaen og tog en tår direkte var flasken: "Bare skrid ud og sig til Kajika hvilken idiot jeg er..." sagde han og nikkede i mod døren som en hentydning til at hun bare kunne gå: "Og bare lad mig være" sagde han.
Hun satte sig forsigtigt op og tog sig til maven, mens hun langsomt prøvede at bevæge sig, men hun havde ondt.. ondt i hele kroppen og da hun rejste sig op, faldt hun blot ned på knæ igen. Hun mærkede tårerne glide ned af hendes kinder og hun begyndte at hulke. Hvorfor var der aldrig nogen der ville ha hende, samt hvorfor skulle dette altid ske hende?.. hvorfor skulle alle.. altid være så voldelig mod hende.. hvorfor var hun altid den udstødte. Hun tog sig til maven og krøllede sig sammen i foster stilling og der blev hun altså læggende, om Dean ville ha det eller ej. Hun blev læggende så lang tid hun nu kunne.. indtil hun rejste sig op.. vaklende og gik ud på hans badeværelse og tog sig et langt bad, mens hun havde låst døren ind til hans badeværelse.
Hun så sig selv i spejlet, efter hun havde taget sit bad. Hun fjernede alt makeuppen og børstede sine tænder. I mens hun var ved at børste sine tænder, så hun lidt rundt.. Hun iførte sig en brugt men dog ren duftende skjorte, af hans og gik så forsigtigt ud af badeværelset, mens hun havde et håndklæde om sit hår, der skjulte det gyldne farve, så hun nu rigtig lignede Kajika. Hun gik forsigtigt frem mod stuen og så mod Dean og sagde tøvende. " Jeg hader dig.. men du siger jeg ligner min søster... du kender hende og.. og du virker.. blid.. når du tænker på hende.. ". Dean var måske nøglen til at finde hendes søster. Hun så tøvende mod Dean og sagde" Min søster.. ved du hvor hun er? ".
Gæst- Gæst
"Hvorfor ved du ikke hvor hun er?" sagde han og hævede sit øjnbryn imens han stille drejede blikket så han kiggede på hende: "Hun er vidst begyndt at date en eller anden idiot der sælger våben" sagde Dean og mærkede smerten i sit hjerte bare ved at han sagde det: "Og hun er vidst ret godt fanget i hans spind" sagde ha og sukkede imens han let gemte sit hoved i sine hænder, hvad skulle han dog nogensinde gøre.
"Jeg har ikke set hende i 3 mdr nu..." sagde han stille og vidsteikke hvad han skulle sige mere, han ville bare så gerne se hende, røre hende, tale til hende, og det kunne han ikke, for hvis han opsøgte hende ville han dø i et split sekundt: "Så held og lykke med at finde hende" sagde han og lænede sig tilbage i sofaen med et suk.
" jeg vil aldrig nogensinde tillade min søster at komme nær dig!, sådan et ynkeligt eksemplar af en engle samt mand!". Hun så vredt på ham og sagde så " Du voldtog mig!?.. og prøv ikke at tør det med et fucking bid af på mig!, you old fucking pervert! ". Hun rørte dog ikke Dean og hun havde også gået nogle skridt væk fra ham. " Jeg er her kun, fordi jeg troede at du kunne føre mig til hende.. men selv ikke du ved hvor hun er.. ynkeligt! ". Hun så vredt mod Dean og vendte ham ryggen og gik ind og iførte sig sine trusser og bh, samt bukser.. dog beholdte hun hans skjorte på.
" Jeg væmmes ved dig.. og jeg har tænkt mig at fortælle Kajika alt.. sådan så hun aldrig nogensinde vil nærme sig dig.. eller tilgive dig ". i teorien var Alice lillesøster til Kajika.. netop af den grund, at Kajika var kommet først og så hende efter... så der var få sekunder mellem deres fødsel.. dog havde de fødselsdag på samme dag. " Jeg råber du rådner op i helved en dag ". Hun så spydigt på Dean og iførte sig sine sko.
Gæst- Gæst
Han sukkede og kiggede i mod hende imens hun tog tøj på: "Fint, jeg voldtog dig og det kan jeg ikke tage i mig igen, selv hvis jeg ville!" sagde han og kiggede over i mod hende: "Du aner intet... Intet om hvor højt jeg elsker Kajika" sagde han og kiggede på hende: "Hvis du anede hvad jeg føler lige nu, så havde du fandeme også voldtaget dig selv" sagde han vredt og rejste sig op og tippede bordet op så det væltede imens han let tog sit sit hovedet og skreg af bare indre smerte, hvordan skulle han nogensinde kunne se sig selv i øjnene igen.
Forsigtigt gik hun på hug overfor ham, i stadig sin normale tilstand, dog hendes hjørnetænder var tydelige. Hun lænede sig langsomt frem mod ham og placerede et blidt kys i hans pande og sagde med en mild blid stemme. " Syyshhh... ". Hun smilede venligt til ham og strøg ham over kæben. Hun gjorde alt hvad hun kunne... for at efterligne den del.. som hun tænkte.. måtte lægge til hendes søster. Hun prøvede at lyde så uskyldig og blid som overhovedet muligt.. mens hun langsomt lod sine arme glide om hans krop og krammede ham ind til sig, vis han da tillod hende det.
Hun holdte ham ind til sig og krammede ham blidt, mens hun strøg ham over håret og tyssede blidt på ham... prøvede at få ham til at slappe af, dog da han endelig slappede af.. vis han tillod hende dette... så lagde hun hovedet blidt mod hans skuldre og åbnede langsomt munden og sagde så " Farvel ". Før hun hårdt bed ned i hans hals og sugede med alt den kræft hun nu besad, i det hun ville suge ham tør for blod.. og ligeså liv.. der ville resulter i at han døde. Hun ville aldrig nogensinde lade ham se Kajika og hun ville ikke tillade ham.. for at ha voldtaget hende.. samt at ha sammenlignet hende med hendes elskede søster.. der havde fået alt.. mens hun intet havde fået.
Gæst- Gæst
Da han mærkede hendes bid kunne han hurtigt mærke med hvilken styrke det var, hun var ikke bare ude på at få stillet sin sult, hun var ude på at ende hele hans liv. Han overvejede at lade hende gøre det, han havde jo intet at leve for, men han kunne ikke. Han ville ikke dø før Kajika for alvor havde sagt at hun aldrig nogensinde igen ville se ham, han ville ikke være ensom i himlen, han ville være med Kajika, hvad end i verden det måtte betyde.
Han lod sit lys omridne ham og let eksplodere så hun fløj væk fra ham og forhåbenligt brændte sig imens han stille kollabsede på gulvet og trak vejret hurtigt som kæmpede han under vand for at finde luft: "Du må ikke..." sagde han stille: "Jeg kan ikke leve uden hende... Tro alt om mig du vil" sagde han og mærkede en sølvtåre løbe ned af hans kind: "Men du må aldrig tvivle på at jeg elsker hende med end jeg nogensinde har elsket nogen" sagde han stille.
Hun ville bare væk fra Dean og det kunne skam ikke gå hurtigt nok, så hun tog håndklædet af, der næsten allerede var røget af hendes hoved. Hun tog sin jak derefter og iførte sig sit tøj og kiggede så en sidste gang mod Dean, før hun smækkede døren efter sig og skyndte sig væk fra hans hjem af. Hun ville aldrig nogensinde komme nær ham igen.. især ikke efter han behandlede hende som han gjorde.
//Out//
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» The Last of It's Kind.
» Kind of.. alone//Jason//
» What kind of place is this?
» Right Kind of Wrong!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline