Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Silent night...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Silent night...
"Er det ikke.. trist? jeg mener.. hvad nu hvis du virkelig kunne finde en som var som dig.. en som du virkelig faldt i hak med?" spurgte hun. Kunne ikke lade være med at være nysgerrig, det var lige før hun var sikker på det lyste ud af hendes øjne. Hun bed sig en anelse i læben og rettede sig op igen for bedre at kunne se på ham. Det næste han sagde fik hende til at se lidt undrende ud. "Hvordan har du da erfaret det? Hvis kærlighed har givet dig problemer, har det vel ikk været den bedste kærlighed.." sagde hun tænkende.
Hun grinte smilende og nikkede opgivende til hans svar. "Helt sikkert.. selv med min voldelige og sindssyge vampyr ex.. håbede jeg da inderligt at han ville giftes med mig, bare for at jeg kunne få opfyldt den drøm, men nu er jeg egentlig meget glad for at det ikke skete" svarede hun og strakte sig blidt. Hun trak lidt på skuldrene "Vi må se hvad tiden bringer.." sagde hun mildt og så ud mod havet, rykkede sig hurtigt lidt væk da bølgerne nærmede sig dem. "Tja.. det ville da være rart"
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
"Kærlighed har ikke givet mig problemer" sagde han og smilede kort i mod hende: "Tid har... Tid tager dem jeg elsker væk, fordi at få lever evigt" sagde han og smilede kort i mod hende, han ville ikke nægte at han aldrig ville snakke med nogen igen eller aldrig ville falde for en pige igen, men han vidste at han ikke havde lyst til det: "Jeg vil ikke udelukke noget, men hver gang man binder en knude i livet må man engang binde den op, og det gør bare så helveds ondt når det skal gøres" sagde han og smilede kort i mod hende imens han sukkede dybt: "Så jeg prøver at binde så få knuder jeg kan" indrømmede ham.
"Du skal nok blive gift en dag" smilede Noah kort og venligt i mod hende: "Det er jeg sikker på" nikkede han kort, hun var både sød, køn og rar at tale med og hendes udkårende skulle nu nok få taget sig sammen før eller siden.
Gæst- Gæst
Hun smilte og nikkede ganske langsomt. Hun havde vidst misforstået det han havde sagt i starten. "Hvad hvis du så har et andet væsen? hvad hvis du har en der lever evigt som dig, vil det så være noget andet? sig til hvis jeg spørger for meget, jeg er bare.. nysgerrig.." Hun så undskyldende på ham og pillede lidt ved en tot af det lange hår. Hun nød at sidde her og snakke med ham. Det var ganske hyggeligt. Det virkede det også lidt til at han syntes. "Jeg forstår dig godt.. Det er ikke sjovt at dem man elsker dør fra en.." svarede hun stille og bed sig igen i læben. Hun havde dog ikke selv prøvet det specielt meget, men det gav sig selv.
Et let grin slap fra hendes læber. "Uh ja måske.. hvis han kan holde mig ud for evigt.. det jo ganske lang tid" smilte hun og betragtede ham. "Men tark.. det sødt af dig at sige" fortsatte hun ganske let og nikkede en anelse for sig selv.
Aubrei- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 823
Side 2 af 2 • 1, 2
» I thought this to be a silent night
» Silent Night-Yazu
» Silent night by the lake (Amelia)
» Silent night (Vlad, privat ^^)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline