Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Silent night... - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Silent night... - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Silent night... - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Silent night... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Silent night... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Silent night... - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Silent night... - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Silent night... - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Silent night... - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Silent night... - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Silent night...

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Silent night... - Page 2 Empty Sv: Silent night...

Indlæg af Aubrei Tirs 25 Dec 2012 - 21:52

Aubreiane nikkede ganske langsomt og hvilede hovedet på knæene. "Jeg kunne ikke styre det.. Jeg har aldrig oplevet det før.. Jeg har evner til at styre ilden, dem fik jeg ved min forvandling.. men ligeså snart jeg blev vred kunne jeg udrydde byer og selv ende med at ligge virkelig såret pågrund af de skader det gav min krop.. Jeg slog ihjel.. mest for sjov.. Og jeg fortrød intet.. overhovedet intet.. Men det som om det noget andet nu" sagde hun stille og trak lidt på skuldrene. Det var underligt..

"Er det ikke.. trist? jeg mener.. hvad nu hvis du virkelig kunne finde en som var som dig.. en som du virkelig faldt i hak med?" spurgte hun. Kunne ikke lade være med at være nysgerrig, det var lige før hun var sikker på det lyste ud af hendes øjne. Hun bed sig en anelse i læben og rettede sig op igen for bedre at kunne se på ham. Det næste han sagde fik hende til at se lidt undrende ud. "Hvordan har du da erfaret det? Hvis kærlighed har givet dig problemer, har det vel ikk været den bedste kærlighed.." sagde hun tænkende.

Hun grinte smilende og nikkede opgivende til hans svar. "Helt sikkert.. selv med min voldelige og sindssyge vampyr ex.. håbede jeg da inderligt at han ville giftes med mig, bare for at jeg kunne få opfyldt den drøm, men nu er jeg egentlig meget glad for at det ikke skete" svarede hun og strakte sig blidt. Hun trak lidt på skuldrene "Vi må se hvad tiden bringer.." sagde hun mildt og så ud mod havet, rykkede sig hurtigt lidt væk da bølgerne nærmede sig dem. "Tja.. det ville da være rart"
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 823

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 25 Dec 2012 - 22:40

Noah lyttede til hendes ord om ild og de ting hun nu engang fortrød, Noah havde også slået folk ihjel, men han havde gjort det i forsvar og for den gode sag og han havde sørget for at alle lig ville blive renset og sendt til himmel, han var bare bygget til at tro på det gode i folk, bygget til at se at alle folk på bunden ville være gode væsner, nogen af dem skulle bare renses en smule først, men gode, det var han sikker på at alle væsner var.

"Kærlighed har ikke givet mig problemer" sagde han og smilede kort i mod hende: "Tid har... Tid tager dem jeg elsker væk, fordi at få lever evigt" sagde han og smilede kort i mod hende, han ville ikke nægte at han aldrig ville snakke med nogen igen eller aldrig ville falde for en pige igen, men han vidste at han ikke havde lyst til det: "Jeg vil ikke udelukke noget, men hver gang man binder en knude i livet må man engang binde den op, og det gør bare så helveds ondt når det skal gøres" sagde han og smilede kort i mod hende imens han sukkede dybt: "Så jeg prøver at binde så få knuder jeg kan" indrømmede ham.

"Du skal nok blive gift en dag" smilede Noah kort og venligt i mod hende: "Det er jeg sikker på" nikkede han kort, hun var både sød, køn og rar at tale med og hendes udkårende skulle nu nok få taget sig sammen før eller siden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Aubrei Ons 26 Dec 2012 - 12:35

Aubreiane så forsigtigt på ham. Han sagde ikke noget til de ting hun havde gjort, og det forvirrede hende lidt. Greb han ikke en gang muligheden for at tordne nedover hende med sin vrede og fortælle hende hvor led og ond hun nu en gang var? åbenbart ikke. Det havde hun næsten forventet lidt. Men han virkede heller ikke som alle andre.. han var mere rolig omkring hende. Han slappede af selvom han vidste hvad hun var, og det gjorde det nemmere at snakke med ham.

Hun smilte og nikkede ganske langsomt. Hun havde vidst misforstået det han havde sagt i starten. "Hvad hvis du så har et andet væsen? hvad hvis du har en der lever evigt som dig, vil det så være noget andet? sig til hvis jeg spørger for meget, jeg er bare.. nysgerrig.." Hun så undskyldende på ham og pillede lidt ved en tot af det lange hår. Hun nød at sidde her og snakke med ham. Det var ganske hyggeligt. Det virkede det også lidt til at han syntes. "Jeg forstår dig godt.. Det er ikke sjovt at dem man elsker dør fra en.." svarede hun stille og bed sig igen i læben. Hun havde dog ikke selv prøvet det specielt meget, men det gav sig selv.

Et let grin slap fra hendes læber. "Uh ja måske.. hvis han kan holde mig ud for evigt.. det jo ganske lang tid" smilte hun og betragtede ham. "Men tark.. det sødt af dig at sige" fortsatte hun ganske let og nikkede en anelse for sig selv.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 823

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum