Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Silent night (Vlad, privat ^^)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Silent night (Vlad, privat ^^)
T ~ Det er aften, solen har været væk i lidt tid.
O ~ Ingen, de er mere i bygningerne.
V ~ Det er lidt køligt, men en typsik sommer aften.
P ~ En Hvid hættetrøje, med nogle grå bukser.
Keela gik igennem en gyde, hun var nødt til at tage en genvej for at nå hjem. Hun skulle ikk nå noget, men hun gad bare ikk at tage den lange vej hjem. Så hun valgte genvejen, men hun havde dog lidt besvær med at skulle kravle over nogle ting. Hun kiggede rundt da hun synes at høre noget, hun rystede på hovedet og gik videre. Hun gik igennem en vej og videre til den næste gyde. Hun stoppede op igen, hun lugtede lidt. "Er her nogen?" spurgte hun og kiggede rundt. Det var som om der var nogen, men hun kunne ikk se nogen. Hendes hår var samlet i en knob bag på hovedet og var gemt i hætten. Hun ville nemlig ikk til at ordne sit hår når hun så endelig kom hjem.
Gæst- Gæst
Sv: Silent night (Vlad, privat ^^)
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"God.. Aften.. Min lille.. Ven... Ville lige.. Spørge dig..." Knurrede han lavt, med hans rug og hæse stemme, og pegede på Keela med en af hans lange fingre.
"Kender du.. En hvis.. Samuel?" Spurgte han, med en lav og hakkende stemme, og hans smile blev bredere, dette dog gemt bag skyggerne fra hans hætte. Han knugede så sine hænder til næver igen, og han strakte sine skuldre kort.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej.. Neej, det.. Skal jeg.. Egentligt.. Ikke... Ville bare.. Vide.. Om de måske.. Var en del.. Af denne..." Hanlavede et par fakter med sin en hånd. "Ja, de kalder sig.. 'Modstandsbevægelse'... Noget være.. Pjat... Men.. Hvis at du.. Nu havde.. Været en del af denne... Havde du jo også.. Været mere hver..." Sagde han med en dyster stemme, imens han fortsatte imod Keela. Et smil blev endnu bredere over hans læber, og han hvæsede lavt. "Mere hver.. End føde..." Sagde han så, og der kom et par lyde, som godt kunne minde om grin, men det var svært at sige. Vladimir hvæsede så højt, og holdt hans klør ud til hans sider, og hans hætte faldt bag over, så hans vansirede ansigt og matte hvide øjne, kunne ses..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.. Går ikke.. Efter dig, fordi.. Du ser.. Svag ud.. Men fordi.. Du.. Er den første.. Jeg mødte... I aften.." Sagde han, og hvæsede højt, og tordnede imod Keela. Han sparkede til en skraldespand på vejen, så den fløj med høj fart imod Keela, og derefter hoppede han ud efter hende, og rev imod hende med sin højre hånds, lange negle.
"De svage.. Er til føde.. De stærke.. Er til føde! Survival.. Of the fitest!" Hvæste han højt, og holdt sin anden hånd klar til at beskytte sig imod hendes potentielle modangreb, så denne ikke ville gå ind.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du.. Er måske ikke.. Men jeg! Er!" Hvæsede han højt og løb imod Keela igen, og rev ud efter hende med sin højre hånd igen, og holdt endnu engang sin venstre klar til et modangreb.
"Raargh! Ikke.. Fordi.. Jeg intet andet har.. At lave.. Fordi.. Jeg.. Er sulten!" Hvæsede han, og rev ud efter hende igen, hvis at hun stadigt var tæt nok på. "Og du... Er den første.. Jeg finder..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor. En anden.. End dig? Hvorfor.. Skulle jeg dø.. FOr.. At i kan leve?" Spurgte han, og holdt sine hænder lidt ud til hans sider, og hvæsede med et bredt smil.
"Du.. Og alle andre.. Må bekæmpe mig.. FOr at leve.. Jeg. Må bekæmpe jer..." Sagde han, og grinede med et hvæs, i det han rev et stykke metal af fra en af trappeopgangende, og kastede dette metal hårdt efter Keela.
"Survival! Of the fittest!" Hvæsede han højt, nu med en sur mine.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg.. Kan ikke.. Nøjes.. Med blod.. Jeg skal bruge andres kød.. Hvis ikke.. Jeg indtager... Dette.. Vil jeg.. Dø... Hvorfor skulle andre leve, når jeg ikke skal?!" Hvæsede han lavt, og løb imod Keela igen, og rev ud efter hende, med sin højre hånd.
"Hraargh! Jeg behøver ingen trøst!!" Råbte han vredt, og rev også ud efter hende med sin venstre hånd.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hraargh! Har du set.. Vampyrer.. Der ser.. Sådan.. Ud!? NEJ! For vi! Er udøde! Netop.. Fordi folk.. Ikke.. Kan leve.. Med 'vores' måde.. At leve med... De andre.. 'Fine' Vampyrer... Er heeelt fint.. For de... Behøves ikke at.. Dræbe.. Men os? NEJ!! Vi passer.. Ikke ind.. I jeres.. Fine.. Lysserøde.. Vreden!" Hvæsede han højt, og greb fat i en container ved hans side, og kastede den igennem luften, imod Keela. Han rev så halvdelen af en trappeopgang ned fra en mur, og kastede denne, i hendes retning samtidigt, og hvæsede så højt.
"HVORFOR! Skal folk! Altid! Leje! Med... Hvad man bare... Burde løbe.. Fra!! Ingen! Kan holde.. Deres KÆFT! I disse tider! Raargh" Hvøsede han, og løb nu efter de ting han havde kastet, og rev efter Keela med den ene hånd, men holdt den anden klar, til hvad end hun ville gøre, hvis ikke hun hoppede væk.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hraargh! Det... Kommer til.. At gøre ondt.. Senere! Din.. Forbandede.. Kvinde!" Hvæsede han, og hvis han havde fået fat i hendes strube, kastede han hende ind i vægen ved hans side. Hvis ikke, så greb han ud efter hende igen, og forsøgte at kaste hende ind i en anden væk, med et vredt hvæs.
"Raargh! Hvor mange.. Gange.. Skal jeg.. Slå det.. Ind i hovedet.. På dig! Jeg! Er ikke! En almindelig.. Vampyr! Jeg.. Er en.. Nosferatu!! Jeg skal bruge.. Kød.. For.. At overleve! Find en bog om.. Min race! Og så kom.. TIlbage! Og sig.. Jeg ikke.. Har behov... FOr kød!" Hvæsede han, og løb imod Keela, og rev ud efter hendes ben, og holdt sin anden hånd klar til at beskytte sigselv.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvorfor.. SKulle jeg.. Lade dig leve... Og ikke den næste.. Jeg møde?" Spurgte han, og det var tydeligt at han håbede på et bestemt svar. Han knurrede lavt, og tillod hende ikke at svare.
"Survival! Of the fittest! Du.. Kan kæmpe imod.. Måske enda slippe væk... Måske besejre mig? Det! Kan den næste ikke! Da denne måske er et menneske... Den stærkeste.. Overlever..." Sagde han så lavt, for at proove hans point. Han slap så Keelas hals, og gik et par skridt tilbage, stadigt med hans klør ude, og klar til et angreb fra hende, skulle hun finde på det, og holdt sine hænder lidt ud.
"Hvad så.. Nu? Dræbe mig.. Og ende mit 'liv'? Og så rede mange liv? Eller lade mig.. Leve.. Og lade nogen andre.. Dø?" Sagde han med en knurrende stemme, og udbrød højt, med en hvæsende stemme: "Hvorfor! Skal jeg dø! For at de kan leve!? Fortæl... Mig det! Og sig.. At jeg er.. Et monster.. Som argument!" Han lød sin stemme slappe af, og hviskede næsten det sidste. "Og du er.. Lige så 'ond'.. SOm alle andre.. I Di Morga.. Di Morga.. Handler.. Om overlevelse..." Sagde han med et hvæs, og blev ved med at stire på Keela.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Hvis.. Du så desperat.. Vil prøve det... Men.. Kan ikke.. Følge med.. Min. .Tilstand.. Bliver om kort.. Tid.. Svækket.. Og.. Så sparkede du.. Mig... Det. .Vil jeg også.. Snart mærke..." Sagde han med en halvvred stemme, og fnøs en enkelt gang. Han kunne allerede mærke at han blev svækket, og han blev svag i benene, men holdt sig stadigt stående, og stirede ned på Keela med sine døde, kolde øjne.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nnh.. Kune.. DU ikke.. Have skåret.. Mig.. I stedet... Gerh... Ja.. Rådt..." Han bankede sit hoved imod vægen bag ham, og pressede sine øjne hårdt sammen, og hvæsede. Hans smerter var meget støre end de normalt ville have været, nettop pågrund af manglen af kød. Og samtidigt gjorde manglen af blod ham svagere.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Silent night...
» Silent night
» Silent Night-Yazu
» I thought this to be a silent night
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift