Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
No... No... no I did not! (Mallorie)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: No... No... no I did not! (Mallorie)
Hun kunne godt se på ham, at det ikke var et svar, som han havde forventet at få, men han var langt fra den eneste. Det var ikke første gang, at hun havde fået den reaktion fra andre mennesker, når hun fortalte dem det. Det var nu egentlig meget sjovt at se folks reaktioner på det. Nå ja, det ville nok ikke ændre sig foreløbig.
"Ja virkelig. Jeg har aldrig haft en kæreste. Du ligner da heller ikke en, som har været single hele livet. Okay okay... Der er da en del, der har prøvet på det, men de har ikke lykkedes nogle af dem."
Hun puffede kort til ham, faktisk fordi hun var rimelig fornærmet over hans kommentar. Hun vidste ikke rigtig, om den skulle tages som en god eller en dårlig ting. Det var som regel ikke noget godt, når folk sagde sådan.
Mallorie- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 511
''Så du er sådan en uskyldig tøs? Stakkels fyre... at de ikke kan få fat i en pige der ser lige så godt ud som dig.''
Han grinede, og hun ville sikkert tro han var ved at lægge an på hende igen, men sandheden var at han ikke havde så svært ved at sige den slags ting om folk, nok mest fordi han intet lagde i det.
''Du har måske en særlig grund til at holde dig fra drenge?''
Han kiggede stille og roligt på hende.
Josh K.- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 470
"Uskyldig? Det kan man vidst ikke lige sige. Drengene kan sagtens få fat i mig, der skal bare en hvis charme til det. Men tak for komplimenten, du ser heller ikke så værst ud selv du."
Hun grinede til ham og kunne ikke helt finde ud af, om han lagde an på hende, eller om han bare var normalt flabet. Det var ikke altid nemt at finde ud af, da hun selv havde virkelig nemt ved det. Hun kunne nemt sige til folk, at de var lækre uden rigtig at lægge noget i det.
"Nej det har jeg ikke. Ser det måske ud som om, at jeg holder mig fra dem?"
Hun lagde kort en hånd på hans kind med et flabet smil og holdt den kort, før hun fjernede den igen.
Han grinede drillende og prikkede hende på næsen ganske blidt, mens han kiggede ned igen kort efter. Han kiggede dog så op kort efter og sendte hende et stille roligt og varmt smil. Han kiggede på hende og svarede hende stille bagefter.
''LIdt, efter den reaktion, med at du ikke lod dem komme i bukserne på dig... Så tænkte jeg at du holdt dig fra dem.''
Han grinede lidt, og han lagde ikke rigtigt noget i det med at han var en fyr fordi han så ikke sig selv som alle andre, han var noget særligt efter hans mening, og i hvertfald ikke som den sterotype fyr.
Hun puffede til hans hånd, da han prikkede hende på næsen og kunne ikke lade være med kort at klø sig på den. Dog gav hun sig til at gøre gengæld, da han havde fjernet sin hånd igen. Et enkelt lille prik på hans næse og så fjernede hun hånden igen og lagde den i sit skød. Hun sendte ham et varmt smil og kunne ikke lade være med at fnise. Han havde været virkelig sød og hun håbede på, at deres samtale kunne fortsætte.
"Nej, jeg er bare ikke så vild efter at miste min mødom til en eller anden random dude, fordi jeg er blevet fuld og har gjort noget dumt, men jeg holder mig ikke fra dem. Vil du da gerne i bukserne på mig?"
Hun kunne ikke lade være med at rykke en smule tættere på ham og røre kort ved hans kind igen med et flabet smil. Han var ikke som alle andre drenge og det var noget, som hun kunne lide. Virkelig godt endda. Hun sad nu væsentligt tættere på ham, end hun før havde gjort og havde stadig det drillende smil på læben.
Han grinede, han havde jo selv fået en efter hånden, fordi han havde brugt lidt for meget tid sammen med Amber den liderlige satan. Han måtte helt ærligt indrømme at hun var virkelig noget for sig selv den kvinde, men en kæreste burde hun sgu aldrig at finde. Hun kunne ikke fungere med det.
''I bukserne på dig? På dig!? jeg må le.''
Han grinede hjerteligt, men han mente ikke noget ondt med det elller noget i den stil. Han grinede dog heller ikke som om han gjorde grin med hende men mere som om han grinede af den joke han selv lavede.
''Ej du ser godt ud, men jeg er ikke vild med at have sex med folk jeg ikke rigtigt kender, så nej det vil jeg ikke.''
Hun kiggede på ham med et smil. Det var virkelig en hyggelig snak de havde fået, selvom de havde haft en lidt underlig start på det. Hun var virkelig glad for, at hun valgte at snakke med ham. Det havde været en god beslutning, og han så også ud til at tø en smule mere op, efter hun havde snakket med ham i nogle minutter.
"HEY?! Flabede unge"
Hun kunne dog alligevel ikke lade være med at grine over det. Hun kunne godt høre på ham, at det var en joke, men håbet var der da alligevel. Hun ville ikke have noget imod at være lidt mere sammen med ham og måske skulle der komme noget ud af det?
"I lige måde da, men jeg vil give dig ret. At have sex med folk, man ikke har noget kendskab til er lidt for desperat en handling."
Han grinede stille, mens han kiggede rundt, for at finde ud af hvad der skete omrking dem, men der var ikke nogen overhovedet, de var lige så alene som man kunne forvente at man var i sit eget køleskab, specielt hvis man ikke havde ret mange penge.
''Jeg er da ikke flabet? jeg fortæller bare tingene som de er!''
Han rakte tunge af hende og skubbede lidt til hende, mens han kiggede rundt, og smilede. Han vidste ikke lige hvad han skulle gøre selv. Han vidste ikke hvorfor, men han kunne ikke lade være med at finde hende morsom.
''Ja man virker bare som en eller anden sexfixeret syg stodder.''
Hun kiggede rundt sammen med ham. Det var helt underligt, at der var så stille på legepladsen. Normalt ville der være børn omkring dem, som legede og snakkede sammen, men der var ingen. Det var nærmest en smule uhyggeligt, da der ellers altid var nogle på legepladsen på denne tid af dagen.
"Du er flabet. Hvad enten du vil indrømme det eller ej"
Hun rakte tunge af ham igen og rykkede sig en smule tilbage, da han skubbede til hende. Det var virkelig blevet en morsom dag. Hun fandt ham... virkelig interessant. Hun prøvede på at finde en måde at gøre gengæld på. Han skulle ikke slippe godt fra at skubbe til hende. Hun lod sin hånd køre frem og uglede kort i hans hår, før hun trak hånden tilbage med et drilsk blik.
"Det ville jeg nok ikke. Det er svært for en jomfru at være"
Han grinede igen og skubbede hende bare blidt for at drille hende, hun vad nu meget hyggelig at være sammen med. Han kiggede på hende og snedte hende et varmt og venligt smil. Han kiggede ud imod legepladsen og lidt rundt. Han vidste ikke lige hvad han skulle sige mere end det næste der kom ud af hans mund.
''At være sexfixeret? Oh der tager du fejl, en ven jeg kender er langt mere sexfixeret end nogen anden jeg kender og han er altså jomfru. Eller ven er måske endda så meget sagt.''
Han grinede lidt.
Hun lod et fnis slippe over sine læber og kunne ikke lade være med at tænke på, at de virkelig opførte sig som børn. Hun puffede dog til ham igen og kunne ikke være mere ligeglad med, hvordan de så ud. Hun sendte ham et ligeså varmt smil og rettede ryggen, da hun havde siddet foroverbøjet lidt. Det gav et enkelt knæk og så var den i orden igen.
"Så var det måske på tide, at han fik noget."
Hun kunne ikke lade være med at grine over sin egen sætning og kiggede over på ham med et smil.
Han rakte tunge af hende, af den grund at han stadig ville drille hende med at hun var pirlig hvilket han helt ærligt mente hun var. Han sendte hende dog stadig et smil kort efter, og sad lidt og kiggede udover legepladsen før han grinede med af hendes kommentar.
''Han ville da blive ellevild hvis du smed dig på hans seng med spredte ben.''
Han grinede stille, og vidste godt at han kunne komme til at lyde meget vulgær og pervers nogle gange, hvilket han hadede fordi det var jo ikke sådan han rigtigt var, men sådan var hans blevet grundet willow og Amber...
Hun kunne ikke lade være med at grine af ham. Der skulle virkelig meget til, at hun sprang i luften. Ikke bare nogle små irriterende kommentarer, det var slet ikke nok til det. Hun rakte tunge af ham igen og rystede kort på hovedet, imens hun kiggede ud over legepladsen, der så ud til at være mere og mere tom, for hver gang hun kiggede ud over den.
"Som om det nogensinde ville ske"
Hun kiggede på ham med et løftet øjenbryn. Det var godt nok en ting, som hun aldrig nogensinde ville gøre. At smide sig på en eller anden fremmed drengs seng, bare så han kunne få sex ? Fandme nej. Det var egentlig en ret klam tanke.
Han smilede drillende og legende til hende. Hun var meget sjov at drille som han kunne komme til. Han kiggede rundt igen, og han sendte hende bare et stille smil da hun sagde at det aldrig ville ske.
''Damn nu havde jeg lige troet... Så kunne jeg jo lige komme forbi inden han kom hjem.''
Han grinede, og skubbede til hendes skulder. Han kunne sagtens være meget pervers når det lige kom til ham, men generelt set så han ikke sig selv som værende pervers eller liderlig.
''Men burde du egentligt ikke at skulle hjem?''
Hun sendte ham et stort smil. Det kunne nu være rigtig nok, det han sagde. Man havde tit en anden opfattelse af sig selv, end andre folk havde. Hun sendte ham et drilsk blik og rystede derefter på hovedet. Fjols. Men et underholdende et af slagsen.
"Ja.. Det kan du så godt glemme"
Hun sendte ham et drilsk blik og puffede ham igen. De måtte ligne to små børn, som de sad der og puffede til hinanden midt på en legeplads. Det måtte virkelig se komisk ud, nu hun tænkte over det.
"Vil du så gerne af med mig? Men jo.. Det burde jeg nok"
Han rakte så tunge af hende og prikkede hende på næsen og grinede lidt. Han kiggede stille på hende. Han havde ikke nogen anelse om, hvad hun ville sige til det. Han håbede dog at hun blev sådan en smule drilsk fornærmet.
''Det ved jeg ikke om jeg vil.''
Han grinede lidt over det og kiggede bare stille på hende.
Hun rykkede sig en smule væk fra ham, da han prikkede hende på næsen. Det kilede altid så grusomt. Hun kløede sig kort på næsen. Hun gad ikke være fornærmet mere, men gjorde det alligevel en smule, blot for at gøre ham glad. Hun gav et fnys fra sig og kiggede på ham med et fornærmet blik.
"Nånå, så jeg har alligevel gjort lidt indtryk?"
Hun sendte ham et stort smil og prikkede ham på næsen som gengæld.
Han grinede bare drillende da hun trak sig væk fra ham, og kløede sig på næsen og han så på hende da hun valgte at stille ham et spørgsmål hvilket blev efterfulgt af at hun prikkede ham på næsen. Han lavede dog bare den reaktion at han bed efter hendes finger, dog ganske blidt da han jo ikke ville bide hul.
''Altså du kommer og begynder at rode op i min fortid så selvfølgelig gør du et indtryk.''
Han grinede bare lidt.
Hun trak med det samme fingeren til sig, da han bed ud efter hende. Med et grin og et puf til hans skulder rejste hun sig op og strakte hele kroppen. Hun havde siddet ned i et stykke tid og havde brug for at stå op, for ikke at få ondt i ryggen. Med et lille smil kiggede hun ned på ham igen og tog en alvorlig mine på, dog kunne hun ikke holde den ret længe.
"Det er ikke pænt at bide folk. Det burde du have lært!"
Hun kiggede på ham med et grin og kiggede sig derefter omkring. Hun måtte hellere se at komme hjemad.
"Nå.. Jeg må nok hellere se at smutte"
Han grinede stille til hende, og egentligt fandt han det ganske morsomt at folk tændte på det, og han skubbede det ud af hans hoved at han faktisk selv tændte på at blive bidt. Han kiggede stille på hende da hun rejste sig op og syntes egentligt det var sjovt at hun ikke rigtigt virkede til at ville gå.
''Det skal du da vel ikke, hvis du ikke rigtigt vil?''
Han smilede stille til hende og rejste sig også op, og kiggede roligt på hende med et venligt smil. Han havde ikke nogen ide om hvordan hendes forældre var.
Hun kiggede mod ham igen, da han gav et grin fra sig og rystede blot på hovedet over ham. Hun troede da i hvert fald ikke, at hun tændte på det, men hun havde ingen ide om det. Hendes erfaring på det punkt lå stadig på nul, og hun havde ikke travlt med at finde ud af det. Det kunne bare gå sin gang. Det var intet problem for hende.
"Jo... Det skal jeg faktisk, selvom jeg virkelig ikke gider, men du kunne følge mig hjem?"
Hun sendte ham et lille smil og lagde derefter hovedet på skrå. Hun håbede på, at han ville sige ja, da han nu var en hyggelig fætter at snakke med.
Han grinede, og ved tanken om bid kunne han ikke lade være med at komme til at tænke på Amber. Fucking amber... Og Willow... De skulle også bare gøre ham sådan her? Møgkællinger! Selvom han ikke rigtigt kunne være sur på Amber ret længe af gangen, kunne hun godt synes de var dumme.
''Øhm jamen så lad da gå.''
Han blev en smule nervøs for at hun var ved at lægge lidt an på ham, men hvem vidste om det virkeligt var sådan hun havde det. Han smilede stille og roligt til hende, og rejste sig op for at følge hende hjem...
Hun kiggede mod ham med et lille fnis. Det med at blive bidt diverse steder lød ærlig talt ikke særlig veltalende. Dog ville det da være meget spædende at prøve en gang eller to, men det kunne hun altid finde ud af en anden gang. Det var ikke noget, som hun gad tænke for meget over på nuværende tidspunkt.
"Fedt!"
Hun smilede glad til ham og begyndte at gå mod sit hus. Det var ikke fordi, at hun ville lægge an på ham eller noget som helst, men hun ville helst ikke undvære hans selskab. Det var nu meget hyggeligt at snakke med ham.
Side 2 af 2 • 1, 2
» I've been here before //Mallorie//
» This is going to be fun [Mallorie]
» It feels like home // Mallorie
» En ny ven, men kan jeg stole på dig? //Mallorie//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline