Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 7 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 21:37

Han fik på en måde døren op og gik ind til hende og låste døren da han var gået ind "thea er der noget galt"spurgte han bekymret for hende "for du kan tale med mig om alt"sagde han med et lille sødt smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 21:44

Hun hørte ham komme ind men rettede ikk hendes blik mod ham. "JEG VIL BARE VÆRE ALENE!!" råbte hun af ham. Hun trak så sine ben meget tættere ind til sig og en kraftig aura kom straks om hende da hun så lukekde sine øjne. Døren åbnede med med stor lethed og så rakte hun sin hånd mod ham og et meget hårdt skub af luft fik ham til at ryge lige gennem døren som så lukkede igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Søn 30 Maj 2010 - 21:49

han lå på gulvet og kiggede på døren "jeg prøvede jo bare på at hjælpe"sagde han stille og kiggede på døren *hun må jo hade mig selv om jeg ikke havde gjordt hende noget på nogen måder*tænkte han og rejste sig op
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 9:48

//thea og alle der er med i dette emne her kan i ikke svare i det???////
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:26

Zero kom tilbage efter sin tur til en tankstation han kom ind og så rundt Thea i køkkenet det vidste han med det samme han gik hen og bankede på døren "Thea åben døren" sagde han roligt og bankede videre men da der intet skete brugte han nogle af sine 'færdigheder' en ring af sort skygge han trådte ind i den og blev suget ind i det og kom op fra gulvet foran Thea

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:32

Thea blev bare siddende på køkkent bordet mked sine ben trukket helt om til sig. Hendes blik var igen rettet mod gulvet og hun så ikk det mindste op på Zero. Hun sagde ikk noget men havde bare lyst til at gøre det samme mod ham som hun ahvde gjort mod Jaster. Skubbe ham væk bare med hendes aura. Det var jo så nemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:36

Zero grinte "så gør det men så vil du skade din herre og så vil du være ulydig alt du vil se på efter det vil dø langsomt" sagde han roligt "ligesom at blive bidt af en konge kobra" han smilede roligt og gik hen og satte sig på køkkenbordet ved siden af hende "sig nu hvad der er galt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:40

Hun trak sine ben længere ind til sig da han satte sig ved siden af hende. Hun gente lidt af sit ansigt i knæene og så staidg bare mod gulvet. "Vil du så ikk nok bare lade mig være alene.. Jeg vil ikk snakke med noget lige nu..eller være sammen med nogle for den sags skyld" Hun sprang så let og elegant ned fra køkkenbordet og hun gik så hen mod vinduet som hun nemt fik åbnet bare ned en håndbevægelse. "Jeg forstår dig ikk..." Hendes stemme var både svag, fortvilet og næsten ulæselig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:43

han så fortsat på hende "hvorfor jeg gjorder dig til slave?" spurte han roligt og så på hende "fordi jeg ikke ville slippe dig igen vis du nu eksempel finder en fyr som du bliver forelsket i og ikke længere vil du ved med mig så bliver jeg trist" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:48

"Og derfor skal du abselut kun tænke på dig selv!" udbrød hun så og vendte sig om mod ham. Hun så så på ham med de klare mørke havblå øjne. "Du gør det sikkert ved alle og en hver du hurtigt for en følelse for.. Og når de føleser forsvinder han du så bare tillade dig at dræbe dem der nu er sin 'slave'.." Hun var dog faldet lidt til ro igen og så ned i gulvet endnu en gang. "Det er bare lidt hårdt at vænne sig til"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 15:58

han gik hen til hende "der findes kun 3 piger som jeg har prøvet at gøre til slave dig Mikala og Ailince Ailince er som en søster for mig så hende ville jeg bare beskytte mod andre fyre Mikala vil jeg beskytte mod en bestemt person du er den første af den grund" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:02

"Men..Men..Men.." mere kunne hun ikk få frem lige nu. Hun stod nu bare med armene om sig selv som om at hun ahvde ondt i maven hvilket hun ikk havde men det var en vane hun ahvde når hun var fortvivlet og sådan noget. Hun ahvde klemt sine øjne lidt hårdt sammen og hendes blik var stadig rettet mod gulvet. Hendes hår var faldet lidt ned som et slør for hendes ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:04

Zero lagde armene om hende og så på hende "Thea hold nu op kig i det mindste på mig" sagde han roligt og tvang hendes hovede blidt og kærligt op så de så på hinanden og kyssede hende roligt på munden med et lammende kys og gav hende trang til at kysse tilbage for en sikkerheds skyld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:07

Hun spærrede sine øjne op da hun mærkede hans bløde læber mod hendes. Men hun var bare utrolig forvirret og hun slap roligt kysset mens at hun så igen så ned i jorden. Hun holdt stadig om sig selv mens at hun svagt kunne mærke hans kropsvarme gennem hendes morgenkåbe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:15

Zero gav hende trang til 3 ting at smide morgenkåben erklære hendes kærlighed til ham og at dyrke sex med ham roligt mens han langsomt gik ind under morgenkåben og tog hende på underlivet og kyssede hende roligt mens han ventede på de 3 ting ville gå igang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:17

Hun blev først lidt overrasket da hun så pludselig kunne mærke en trang lidt noget hun ikk ahvde haft trang lidt for bare et halvt minut siden. Hun gjorde det dog ikk. Hun slap endnu en gang kysset og fik roligt og blidt hans hånd væk fra hendes underliv. Hun så så op på ham og blidt i øjnene men hun smilte ikk rigtig. Hun ahvde et fortvilvet ansigts udtryk og med langsomt og blæde bevægelser kom hun ud af hans greb om hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:21

Zero fjernede trangen og så på hende lidt undrende mens han roligt stod med hænderne i lommerne og så på hende roligt "hvad er der nu galt" spurte han roligt hun havde modstået hans trang evne ja han havde heller ikke brugt fuld kræft men hun havde modstået alle tre ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:25

Hun så så ned i gulvet igen og holdt stadig om hende selv. "Tror du at du bare kan give andre trang til noget og så er det det?" spurgte hun ham roligt men lidt svagt. Hun trådt et skridt bagud men der kom et vindue i vejen. Hun fik lidt overbalance et kort øjeblik men fik den så igen så hun endte med at sætte sig i vindues karmen. Hun rystede let på hovedet. "Undskyld men jeg er bare forvirret lige nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:28

han gik hen og satte sig ved siden af hende på gulvet og så op på hende "hvorfor er du det" spurte han roligt og så hende i øjne med sine smukke blå øjne og ventede på svar han ville vide det nu så han satte meget trang ind i hende trang til at sige hvem hun elskede mens han ventede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:37

"Jeg..Jeg ved det ikk.. det er det der gør mig så forvirret.." sagde hun lidt svagt men stadig med sin blide og rolige stemme. Hun sad nu bare og så ham blidt i hans øjne. Hun trak meget svagt på skulderne og et lille smil kom så frem på hendes bløde let lyserøde læber. Hun rejste sig så fra karmen hvor efter hun forsigtigt satte sig ned ved siden af ham dog med en lille smule afstand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:40

han så på hende roligt "har du det bedre" spurte han roligt og smilede mens han så hende i øjne "du har nogen smukke øjne" han bukkede sig frem kyssede hende på kinden før han satte sig tilbage og så på loftet af køkkenet med et roligt og lidt trist blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:41

Hun nikkede roligt og så over på ham da han kyssede hendes kind. Hendes smil var vokset en lille smul i smug. Så rykkede hun langsomt og forstigtigt lidt tættere på ham og lagde så blidt sit hoved på hans skulder. "Tak og i lige måde.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:44

han smilede og lod hende ligge hendes hovede på hans skulder han var ikke trist mere mens han bare så på loftet med et smil og derefter så han på hende han kyssede hende på panden mens han forsigtigt lagde en arm om hende så hendes hovede gled ned fra hans skulder ned på hans skød

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 16:50

Hun lagde sig lidt ordenligt til rettet og lå nu roligt i ahsn skød og smilte det lille søde smil op til ham. Hun lagde sin hånd på hans kind og aede han blidt uden at sige noget i et godt stykke tid. Hun blinkede roligt og helt afslappet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 16:57

Han kiggede rundt og satte sig på en stol og kede sig lidt der var jo ingen der snakkede med ham så han sad bare og kiggede ud i den blå luft og tænkte ikke på ret meget mere end han kede sig og følt sig lidt ensom men det var han van til fra da han var mindre han kiggede stille rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 7 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum