Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lige flyttet til - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lige flyttet til - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lige flyttet til - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lige flyttet til - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lige flyttet til - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lige flyttet til - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lige flyttet til - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lige flyttet til - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lige flyttet til - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lige flyttet til - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lige flyttet til

2 deltagere

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 17:23

Thea lå stadig bare og så op på ham mens at hun stadig aede hans kind blidt. Hun smilte lidt mere og hendes klare mørke havblå øjne mådte hans smukke blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 17:53

*ingen at snakke med og er ensom lige nu men pyt*tænkte han og kiggede rundt han sad på en trappe og kiggede bare rundt *thea og zero er i køkkenet jeg sidder her alene*tænkte han men havde ikke ondt af sig selv han kede sig bare temmelig meget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:00

Zero agede hende på hovedet mens han så hende i øjne han rettede hovedet op og så i det tomme køkken derefter på hende igen "der er helt fredeligt det er dejligt når man sidder som os" sagde han roligt og agede hendes hovede roligt og så hende dybt i øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:02

Hun nikkede bekræftende og puttede sig en smule ind til ham hvor efter hun lod sin hånd glide ned fra hans kind. Nu lå hun abre og nød den dejlige stilhed og hans hånd der aede hendes hoved. Hun lukkede blidt sine øjne i men kun for så at åbne dem igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:11

Zero agede videre mens han smilede han bukkede sig ned og kyssede hende på panden før han rettede sig op igen og så på hende med et roligt smil han ville vide det så han gav hende igen trang til at roligt at sige hvem hun elskede mens han bare smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 18:13

han kiggede rundt og tjekkede stede ud og rejste sig og gik stille rundt og kiggede stille med et lille smil *her bor hun jo godt*tænkte han og gik bare rundt når der ikke var nogen der snakkede med ham så han kiggede bare på stedet for han havde ikke andet at lave
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:15

Efter lidt tid var hun dog faldet i søvn. Det ahvde været lidt af en dag. Først det forbandede arbejde, to healinger, hendes første gang og så denne forvirrelse. Men så begyndte hun stille og roligt at munle noget utydeligt. Uheldigvis.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:17

Zero læste hendes tanker fordi det var sådan at alt man sagde først og fremmest var en tanke på den måde kunne han finde ud af hvad hun sagde mens han smilede roligt og så på hende "sov godt Thea" hviskede han og agede hendes kind lidt før han så mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:19

Men så pldsuelig blev hendes vejrtrækninger lidt svagere og hun sov ikk mere. Hun var mere bevistløs. Det skete ikk tit for hende men dog af og til. Hun lå bare stille mod hendes hovd i hans skød med hendes hoved var helt tomt fot tanker eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Man 31 Maj 2010 - 18:22

*hva mon der sker ude i køkkenet hmm er ligeglad men gud jeg keder mig her ingen at snakke med*tænkte han og gik rundt i stedet og kiggede på alle tingede der var der
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:41

Zero var roligt og ville vente til hun kom til sig selv igen mens han smilede roligt og agede hende videre på hovedet og så rundt i køkkenet derefter på hende igen *hun er en skøn slave meget rolig og positiv nogle gange* tænkte han roligt og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:46

Efter en times tid begyndte hendes øjenlåg at vibreer lidt og så åbnede hendes mørke havblå øjne sig og så direkte op på ham med et roligt blik. "Hvor..Hvor er jeg? Hvem er du?" spurgte hun ham så helt fotvivlet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:53

"God morgen smukke" sagde han roligt og bukkede sig ned og kyssede hende på kinden "sovet godt" han smilede roligt og agede hendes hovede da hun spurte om hvor hun var og hvem han var blev han lidt undrende "jeg er din Herre du ved Zero din elskede Herre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:00

Hun fik et tænkende tænkende ansigts udtrk. "Kender jeg en der hedder Zero?" Hun få helt forvirret oud og satte sig op og så sig rundt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:07

han rykkede sig hen til hendes ryg og lagde armene om hendes mave mens han kyssede hende blidt på nakken "ja det gør du søde" sagde han roligt "jeg har osse taget din mødom dit første kys og andre ting så det må jo betyde du elsker mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:10

Hun var stadig lidt forvirret men slappede på en eller anden måde af da han lagde armene om hene og kyssede hendes nakke. "Nåeh okay.. Så..Har du vel ret" safde gyb med sin roligeog blide stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:14

han vente hende rundt og så hende i øjne "så sig ordende" sagde han og kyssede hende på munden mens han langsomt lagde hende ned på gulvet og kyssede videre han tog hende blidt mellem benene og nød kysset mens hans p** blev stiv i hans bukser

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:18

"Jeg.. Jeg elsker dig..tror jeg nok" sagde hun lidt svagt og rødmede lidt da han lagde hende ned på gulvet og tog hende i hendes underliv. Hun kyssede lideenskabeligt tilbage og lukekde sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:22

"hmm på et køkken gulv frækt" hviskede han og kyssede hende tilbage mens han agede hendes underliv han lukkede øjne mens han nød det roligt og fjernede morgenkåben fra hendes ben så han kunne se på hendes underliv han slap hendes kys og gik langsomt ned og begyndte at slikke hendes underliv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 15:31

"zero hun har nok mistet hukommelsen og så sidder du og manipulere med hendes hjerne ved at sige det der"sagde jaster som nu stod i døren og så på dem "man du kan bare ikke holde din p** i ro kan du"sagde han til zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:35

Zero slog sin hånd ned i gulvet og rejste sig og så på ham "og du kan ikke holde din enorme næse væk fra andres sager hva" sagde han hans ene hånd fik en sort aura om sig ligesom en sort røgsky mens han stod og kiggede på Jaster "har hun måske givet dig hendes mødom? Nej det tror jeg ikke hun er ikke så dum at gi sin mødom ud til alle"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 15:40

"hun har givet den til en der slår på kvinder hvis de er ulydige tror du ikke jeg kender det hele om dig og er temlig glad for thea og vil beskytte hende med mit liv det gælder det samme for mikala de er begge blivet udsat for et dum liderlig dyr som dig"sagde han man kunne se at han var godt sur på zero
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:45

han grinte bare "slår på piger? sig mig tror du jeg gør det mod mine slaver? nej jeg giver dem en god behandling jeg har ikke slået Mikala og jeg har ikke slået Thea eller Ailince jeg beskytter dem" sagde han roligt og smilede "liderlig dyr? tak det tar jeg som en kompliment og vis du så vil have mig undskyldt synes jeg ikke Thea skal ses nøgen under dine øjne" han skød en sort kugle afsted som ramte ham på øjne og bandt sig om dem som et stykke stof han gik hen til Thea og hjalp hende op og stå og gjorder sådan man ikke kunne se noget igen "selvom Ailince ikke er min slave holder jeg af hende som en god ven"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Zankuji Tirs 1 Jun 2010 - 15:50

han stod bare og kiggede ud i den blå luft og lyttede efter hvor zero var og løb så hurtig og lydløst hen mod ham og slog ham i baghovedet så han ville besvime af det for ingen ville kunne modstå et slag i baghovedet eller noget
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:56

Zero var tæt på at blive ramt men nåede lige at lave et skjold af sin kaos som afbløde det nok til kun at gøre ondt han rejste sig vredt op "din lille mide" sagde han og slog ham i maven med kaos lyn om sin hånd så der kom mere fart og mere kraft på den mens han var rolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lige flyttet til - Page 8 Empty Sv: Lige flyttet til

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum