Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The meeting
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The meeting
Han satte hovedet på skrå og kiggede undrende på hende, "Den burde du da høre mange gange?" smilede han let til hende. Han forstod ikk hvorfor hun virkede mere tilfreds med sin ræv end sig selv, da hun egentlig havde det som mange mænd ville finde ideelt på kvindekroppen. Men selvfølgelig var det heller ikk vigtigst.
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Hun nåede lige at smile ved hans kompliment, før hun besvimede helt. Han var nu en sød dreng, syntes hun. Lidt efter havde hun en mærkelig drøm om, at Manda og hende gik tur ved stranden. Pludselig kom hans kæreste tilbage til ham. Og Manda slap blidt hendes hånd og forlod hende.
Gæst- Gæst
Han kom hurtigt hjem og gik op af trapperne. Det var utrolig nemt for ham, selvom han måtte bære hende. Det gode ved at være rimelig stærk. Han kom op på anden sal og fik åbnet døren med sin nøgle i lommen. Han fik sine sko af og fik hende ind i den store dobbeltseng. Han fik løftet dynen væk med foden og lagde hende ned. Han fik begge dyner over hende og fik lidt hår væk fra hendes ansigt. Han smilede let og gik ud i køkkenet for at lave hende noget varmt kakao. Det måtte alle vel kunne li?
Lidt efter hørte hun nogen bag døren til værelset. Skulle hun gå derind og tjekke? Nej, hun måtte hellere blive her. Lidt efter lagde hun sig i sengen igen og tænkte lidt over hvad der var sket med hende. Hendes hånd lå på hendes lår, de var ikke længere kolde eller våde. De havde fået den normale hudfarve igen, det var rart at kunne mærke sine ben igen. T-shirten havde hun stadig på. Utroligt han ikke havde fryset. Han var sød, bare hun måtte blive hos ham.
Gæst- Gæst
Han kiggede ned i mælken, der begyndte at komme varm luft derfra og han hældte lidt godt med kakaopulver i, så det i det mindste ville have en sød smag. Han smilede stille og ventede til der kom noget mere damp, så han vidste det kunne give hende varmen tilbage. Der gik ikk meget, før han fandt en kop frem og hældt noget over. Han slukkede for blusset og lod resten stå i varmen. Han gik ind på værelset og satte koppen ved natbordet, "Her er lidt varm kakao, så vi ved du kan holde varmen." smilede han let.
"Du må ikke gå fra mig, vel? Jeg er lidt bange for, at jeg bliver efterladt igen.." fortalte hun sørgeligt, og kiggede trist og bedende ind i hans øjne. Hun ville ikke miste endnu en ven, som hun havde prøvet før i tiden. Den lune kakao måtte hun hellere snart få drukket, eller blev den for kold, og så var der ikke noget over, at han havde varmet den til hende. Hun tog en lille slurk af den. Den var dejlig varm, og hun nød varmen fra koppen af. Lidt efter smilede hun varmt til ham, som tak for kakaoen.
Gæst- Gæst
Han tænkte ikk så meget over det med at hun var ham taknemmelig, der var ikk noget at være taknemmelig over for. Det var sådan set hans skyld at hun faldt frysende sammen ved at udskyde det med at komme indenfor. Det var svært at tænke over at andre ikk kunne holde varmen så nemt som ham. Han smilede opgivende og aede hende på hovedet, "Jeg skal nok blive, desuden er det jo også hjemme ved mig." grinede han drillende og smilede mens hun drak kakao'en. I det mindste så det ikk ud til at hun ikk kunne li den. Han strakte sig. "Hvorfor sagde du egentlig ikk at du frøs rigtig meget, så kunne vi bare være gået et varmere sted hen?"
Da hun hørte, at han selvfølgelig blev hos hende, blev hun mere rolig og fattet. "Hvor længe har du praktisk talt boet her?" spurgte hun roligt og lagde sig trygt ned på puderne. De var nu meget behagelige at ligge ned på. I realiteten ville hun faktisk være mere end venner med ham, men nu hvor han havde en kæreste, ville hun og turde ikke spørge ham.
Gæst- Gæst
Han kløede sig i nakken da hun spurgte, "Ehm... Fire måneder" sagde han roligt. Han smilede let til hende og aede hende på hovedet. Hun så ud til at hygge sig, hvilket vel betød at hun også havde fået nogenlunde al sin varme tilbage. "Skal jeg hente noget mere varm kakao?" spurgte han let og tog hendes kop.
Hun slog det væk, og kiggede atter op på ham igen. "Nej tak, jeg har fået varmen." svarede hun roligt. Hun ville gerne holde om ham, men hun var alt for genert.
Sidst rettet af Louise_wolf Ons 27 Feb 2013 - 11:51, rettet 1 gang (Reason for editing : Fejl igen af mig xD)
Gæst- Gæst
Han nikkede let og smilede til hende. Han aede hende på hovedet og gik ud med koppen. Han fik resten hældt ud i vasken og vaskede hurtigt den lille gryde, hvorefter han gik ind på værelset igen, hvor han regnede med at hun også havde fået tid til at skifte.
Gæst- Gæst
Da han var kommet ind igen, blev han overrasket over hvor pludseligt at han blev angrebet på ryggen. Dog reagerede han ikk så meget fysisk over det, da hun både var meget svagere men også mindre end ham, så han blev ikk rigtig skubbet af pinden. Han kiggede undrende efter hende da hun flygtede, gemte sig under hans dyne og det fik ham til at sætte hovedet på skrå. Han grinede en smule og gik hen til hende. Han gik ned ved fodenden og løftede dynen en smule op. Han begyndte at kilde hendes fødder.
"Du er vist en værre lille bandit, hva? Du trænger vist til at blive "tæsket" godt og grundigt sammen!" sagde hun drilsk og fløj op af sengen. Hun fløj nærmest op på hans ryg og kildede ham i siden.
Gæst- Gæst
Det skete meget pludseligt at hun fløj op og han var slet ikk parat på det, så han faldt lidt fra og mistede grebet om hende. Han grinede let over hendes "angreb" og smilede til hende. "Du har skrevet din egen dødsdom ved at komme ud af dit skjul!" Han var ikk spor kilden, men nu var hun også nem at fange. Han fik hende med lethed til at slippe og smed hende på sengen. Han "overfaldt" hende og sørgede for at hun ikk kunne flygte, mens han igen kildede hende overalt.
"Hvis du ikke slipper mig fri nu, ville jeg både kysse og snave dig i gulvet!" Dog forblev latteren ved hendes mund. Det var simpelthen bare så skægt, at lege med en dreng og blive kildet godt og grundigt. Det her, var noget hun længe havde drømt om.
Gæst- Gæst
Da hun sagde sin "trussel" kiggede han lidt tomt ud i luften. Han sukkede stille og fjernede sig fra hende lidt efter. Han satte sig en smule væk fra hende og kiggede ned i gulvet. Det var en underlig trussel, men det var ikk lige det han havde lyst til at gøre, slet ikk med en kæreste på sig. Han var ikk typen der var utro.
"Det...det måtte du virkelig undskylde. Det var ikke min mening, at såre dig eller gøre dig bange eller ked af det. Jeg burde hellere gå nu, før det her bliver mere og mere akavet." sagde hun stille, kiggede kort op på ham, og rejste sig stille og roligt op, og gik hen mod døren, dog skamfuldt.
Gæst- Gæst
Han kiggede stadig ned i gulvet. Han vidste ikk rigtig hvad han skulle sige, men da hun begyndte at snakke drejede han hovedet en smule og kiggede på hende. Såre? Gør bange? Ked af det? Hvad var det dog hun tænkte? Det var ikk noget af det som var galt, det var bare en måde at ødelægge humøret på. Ikk andet. Han tog blidt fat i hendes håndled da hun rejste sig og begyndte at gå. Han kom til at grine opgivende, "Du er en værre flygtning, ved du det?" spurgte han let og kiggede på hende.
"Hvis bare du vidste, hvor meget drama, jeg kunne lave, ved at være sammen med folk. Jeg kunne komme til at sige nogle virkelig dumme ting, og såre andre mennesker. Derfor holder jeg afstand fra mennesker." fortsatte hun og kiggede på ham, denne gang med tårer i øjnene. Det her var virkelig endt pinligt for hende, og dette var ikke meningen, at det skulle ske.
Gæst- Gæst
Han kiggede roligt og satte hovedet på skrå, mens at hun sad nede på gulvet. Han aede hende blidt på hovedet og smilede let. Han klappede hende på hovedet, "Du har været ræv alt for meget..." sagde han opgivende. Han sukkede over hendes øjne, "Tag dig nu sammen, du er alt for dårlig til at kommunikere, men det betyder ikk at du skal græde over det."
"Tak, for dine ord. Tror du jeg nogensinde bliver...du ved, normal igen?" sagde hun og tørrede sine øjne i sin hånd. Hun kiggede ind i hans øjne. I hans øjne var der fredfuldt, men i hendes, var der frygt og panik. Hun anede ikke, hvad hun skulle gøre af sig selv snart. Hun kunne lige klare, at passe på sin moder og resten af huset.
Gæst- Gæst
Han smilede let og aede hende på hovedet. "Du er normal, du har bare glemt hvordan man skal gøre." smilede han. Han grinede en smule, "Men jeg kan ikk lære dig at komme tilbage til det du kalder normal, medmindre du selv vil. Ellers vil jeg bare holde dig i bur, hvilket du lære mindre af end ved at være ræv." sagde han roligt. Han lagde sig ned på sengen med et bump og lukkede øjnene. Normal... Det var et mærkeligt ord hun valgte at bruge.
Hun blev dog en smule bange, da han foreslog hende, at burre hende inde i et bur, hvis hun var ræv. Der blev hun dog en smule bange for, at han ville gøre sådan noget mod hende. "Altså den del med, at du vil burre mig inde, hvis jeg var forvandlet som ræv, den afslår jeg lige med det samme. Mit mål er, at være mindre ræv, hvis du forstår." fortalte hun videre til ham og gav ham et smølfespark på næsen.
Gæst- Gæst
Han tog hårdt fat i hendes hånd da hun havde givet ham et smølfespark. "Aldrig... Gøre det på næsen på nogen!" snerrede han en smule og gav slip på hendes håndled igen. Han gned sin næse, det gjorde rimelig ondt. Han hadede når folk gjorde det på næsen, derfor han altid tog panden. Han gav hende et på panden, "Jeg sagde det var SOM at putte dig i bur, ikk at jeg GØR det!" sagde han opgivende. Hun havde fuldkommen misforstået hans sætning.
Side 2 af 4 • 1, 2, 3, 4
» The First Meeting
» Another meeting
» The meeting (Malakel)
» After the meeting ~ Landon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline