Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The meeting
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The meeting
Det fik hendes humør til at stige en smule op. Hun fik fat i en tot af hendes hår og viklede håret rundt om hendes ene finger og kiggede lidt rundt. Akavet, tænkte hun stille. "Du har vel ikke noget at spise vel? Jeg er faktisk lidt sulten." sagde hun lidt flovt og smilede skævt.
Gæst- Gæst
Han grinede let og tænkte sig om. Han kløede sig i nakken, "Det kommer nok an på hvad du gerne vil have?" spurgte han roligt og smilede. Han satte hovedet let på skrå, "Hvad har du af tanker på mad du gerne vil have?"
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
Hun tænkte sig lidt om, hvad hun ville have at spise. Det var måske lidt pinligt at bede om mad på den måde. Og det var sikkert også uhøfligt at spørge om sådan noget. "Pizza. Hvis du har sådan noget. Jeg vil gerne betale hvis det er. Vent!" stoppede hun. Hun havde jo ikke sin pung på sig, den lå derhjemme på køkkenbordet. Fedt, tænkte hun irriteret og så flovt op på ham. "Jeg har ikke min pung med.."
Gæst- Gæst
Han grinede let og rystede på hovedet, "Desværre, jeg har ikk lige pizza i lejligheden. Tror du at jeg lever på usund mad bare pga jeg står alene?" grinede han. Han rejste sig op og gik ud fra værelset. Han kom tilbage med en telefon. "Værsgo, ring og bestil en pizza." sagde han roligt. Han gik hen til hende med telefonen og et menukort med hvad der var. "Det tager 2 minutter at gå derhen, så jeg skal nok hente den når du har bestilt." smilede han let til hende. Han aede hende blidt på hovedet.
Hun grinede da han svarede på hende spørgsmål. "Altså med sådan en flot krop, som du har, tager du ikke skade af pizza. Der skal sikkert meget til, før du bliver fed ligesom mig!" sagde hun og grinede endnu højere. Hun kiggede efter ham, da han gik ud efter telefonen. Hun kiggede lidt underligt på ham, da han gav hende telefonen og et menukort og lagde hovedet på skrå. "Tør du det? Det er så i orden. Du skal også have noget med." sagde hun og ringede op til pizzeriaet. "Ja, jeg vil gerne bestille en nr. 34 og en nr. 23 tak. Vi kommer og henter den, ja. Mit navn? Foxina Amina Skov." sagde hun afsluttende og lagde på og smilede til ham. Han skulle også have noget at spise.
Gæst- Gæst
Han kiggede undrende og smilede let. Han klappede på sin mave, "Så flot er den nu heller ikk, den er hverken muskelgod eller blævretgod..." sagde han med et grin. Han kløede sig en smule på maven og strakte sig bagefter. Han kiggede stille på hende og sukkede let. Han bukkede sig frem og lagde hænderne på hendes mave. Hun virkede meget slank i det, "Fed, nu stopper du! Du er kun blævret!" grinede han let og bevægede hænderne på hendes mave uden at kilde hende for meget. Han kiggede undrende på hende, han gned sin tinding da hun hurtigt besluttede at han også skulle have noget. "Jeg skulle altså ikk have noget." sagde han opgivende. Han tog menukortet for at se de to hun havde valgt som de skulle have.
"Du er generelt bare flot. Altså hvis der fandtes en anden fyr, som du, vil jeg kun blive glad." sagde hun og smilede til ham, og kom til at grine let, da han tog hende på maven og mærkede efter. "Jeg er meget blævret i forhold til dig, søde ven." sagde hun og hævede det ene øjenbryn.
Gæst- Gæst
Han kiggede overrasket på hende, "Flot? Jeg ved nu ikk ligefrem hvor flot det er at have en krop som min." sagde han og hentydede til sine forskellige ar rundt omkring. Han orkede ikk at fjerne dem, det ville være spildt energi og heldigvis var det heller ikk noget ekstremt. Han sukkede opgivende da hun sagde igen at hun var lidt tyk. Han smed sig med maven på sengen og ansigtet ned i puden. "Du er da også besværlig! Du er helt normal!" sagde han så hun lige kunne forstå ham.
"Altså hvis du vidste, hvor meget jeg vejede, så tro mig, så vil du tage dine ord tilbage igen. Så normal er jeg nu heller ikke. Jeg æder normalt 3 bøffer klokken 3 om natten, så jeg ved ikke lige hvor meget normal jeg er. Skal vi hente de pizzaer?" sagde hun og gav ham et dask på røven og grinede igen og rejste sig. Hun så på ham, mens hendes øjne skinnede af glæde.
Gæst- Gæst
Han grinede let og strakte hånden mod hende, han klappede hende på kinden med fingerspidserne. "Du vejer højest 60 kg, hvilket ikk er særlig meget." smilede han opgivende til hende. Han havde løftet hende hele vejen tilbage til hans lejlighed fra skoven af, han havde fået en nogenlunde idé om hvor meget hun egentlig vejede. Han grinede, "Det er da heller ikk særlig slemt." smilede han og nikkede. Han rejste sig op igen efter dasket. Han gik hen til skabet og fandt sig en trøje. Han havde ikk orket at tage en på før, men nu skulle de udenfor og han kunne bedst li at have en trøje på udenfor. Han gik hen til døren til udenfor, "Jeg henter dem," sagde han og pegede på hendes fødder. "Du skal ikk til at fryse de der igen." grinede han og gik ud af døren.
"60 kg? Du må være skør. Det er det, min mor omtrent vejer. Jeg vejer kun 55 kg." svarede hun og grinede over det. Hun betragtede ham lidt, mens han fandt en trøje frem fra skabet. Det måtte virkelig være koldt, hvis han ikke havde taget den trøje på, men på den anden side, så havde han jo siddet ude i sneen i bar overkrop. Han måtte være en slags viking, tænkte hun og smilede til ham. Hun lagde hovedet på skrå, da han sagde, at hun skulle blive her, og at han nok skulle hente pizzaerne. Hun nikkede så derefter. "Jeg skal nok blive her. Når du kommer tilbage, er din lejlighed nok raseret på grund af mig." sagde hun og smilede over hele ansigtet.
Gæst- Gæst
Han grinede let, "Det var ca, men højest var da ikk helt forkert?" Han klappede hende på hovedet, "Og desuden er 55 ikk bedre, du er næsten undervægtig på den måde." sagde han opgivende. Han strakte sig en enkelt gang og kløede sig i nakken, trøjen var sat ordentlig på plads. Han kiggede på hende mens at hun snakkede og han rystede på hovedet. "Det tror jeg nu ikk du gør, men jeg ville sætte pris på hvis du ikk rodede med alting ihvertfald. Der er en magisk kasse inde i stuen, der viser bevægende billeder hvis det er?" grinede han drillende og lod som om at hun ikk kendte til et tv pga hun havde været alt for meget ude som ræv. Han lukkede døren og gik ned efter pizza.
"Nåh, men jeg er sulten, så skynd dig lidt, inden jeg dør. Ellers æder jeg din magiske kasse med de bevægende billeder." sagde hun og nussede hans kind og smilede drillende og lod ham smutte ud af døren. Hvad skulle hun nu tage sig til, tænkte hun og gik ind i stuen og tændte for fjernsynet. Der var ikke rigtig noget spændende, så hun slukkede igen. Det var måske en anelse uhøfligt, men hun kiggede ud i hans lille køkken og åbnede for køleskabet. Næh, hvor fint, tænkte hun stort. Alkohol! Det var længe siden, at hun havde drukket. Det gjorde ikke noget, hvis hun bare drak en. Det ville han nok ikke lægge mærke til, tænkte hun og åbnede den op og drak den i en ruf. Ikke dårligt, tænkte hun og åbnede en ny, og sådan blev hun ved, til hun var stangstiv. Hun endte derefter i sofaen og sang noget latterligt.
Gæst- Gæst
Da hun snakkede om at spise hans tv, nappede han hendes hånd blidt med læberne og grinede. "Hvis du spiser mit tv, så spiser jeg dig." sagde han drillende til hende. "Se det som et faktum." smilede han lumsk og slap hendes hånd igen. Han gik ned af trappen og hurtigt hen til pizza-stedet. Han betalte for dem og fik dem med tilbage. Han gik langsomt op af trappen og tænkte lidt, gad vide hvad hun mon havde foretaget sig i de ti minutter han var væk? Hun så vel bare tv, det var vel ingenting. Han grinede lidt og gik ind igen. Han fik skoene af og kom til at grine ved lyden af hende synge. Hvor var hun fjollet. Han gik ind i stuen og lagde pizzaerne på bordet hvorefter han gik ind i køkkenet. Han stoppede op og så de tomme flasker. Der var 7 og han gik hurtigt hen til dem. Han kiggede på dem, "Hun har vel ikk!?" han kom hurtigt til stuen og kiggede på hende. Han sukkede dybt og gned sin tinding. Hun havde altså drukket dem... Han gik hen til hende og bukkede sig ned til hende, "Du har altså lige drukket noget der er næsten ren vodka!" sagde han irriteret. Hun skulle absolut blive fuld, og så endda så fuld at hun kunne gå fra at være en der har været i byen i 5 timer og drukket nonstop.
Hun havde virkelig siddet og sunget, og havde danset rundt. Derefter havde hun bandet og svovlet over det, de sagde, i nyhederne. Da hun hørte lyden af hans latter, stoppede hun med at synge latterligt. Det svimlede for hende, og hun kunne næsten ikke se lige. Hele lejligheden gyngede, og han havde åbenbart fået to fjernsyn lige pludselig, fordi hun var begyndt at se dobbelt på alting. Hun smilede grimt til ham, da han havde trådt ind i stuen. "Hej...søde...ven!" sagde hun lidt utydeligt og slog en ordentlig bøvs, inden han var nået hen til hende. Hun nikkede stort til det, han sagde.
"Jah, og ved du hvad? Du er SÅ smuk!" sagde hun og nussede hans kind. Lidt efter kiggede hun på fjernsynet, der stadig kørte på nyhederne. "Den dumme mand siger nogle mærkelige ting." Brokkede hun sig og slukkede for tv' et og rejste sig op. Gulvet gyngede fra side til side. "Det her gulv gynger alt, alt for meget. Kan du ikke sige til det, at det skal lade vær?" spurgte hun og lagde sig ind i sengen og faldt i søvn lige med det samme.
Gæst- Gæst
Han fik et overrasket blik over hendes sætning, hvad skulle den lige pludselig til for? Han gned sine tindinger i irritation, det var stressende med en fuld kvinde. Han rystede på hovedet, "Det er fordi nyhedsmennesker er så dumme at høre på alligevel." sagde han roligt. Han fulgte hende med blikket da hun rejste sig, og han fulgte forsigtigt efter hende da hun snakkede om at gulvet gyngede. Det kunne da ikk være et godt tegn, hun ville garanteret miste balance eller falde sammen på gulvet hvis han ikk greb hende. Han sukkede lettet da hun lagde sig i sengen og han gik hen til hende. Han fik lidt af hendes hår væk fra ansigtet, "Din lille tosse..." sukkede han og fik hende til at ligge lidt bedre. Han lagde sig ved siden af, på siden og med front mod hende. Han hvilede sit hoved i hånden med albuen i en pude og fik en dyne over hende. "Du er helt umulig..." sagde han stille og aede hendes kind blidt med fingerspidserne.
Det var det dummeste, hun nogensinde havde gjort. Og det værste var, at hun havde stjålet andres ting. Det vil hun ellers aldrig kunne finde på. Hvad gik der af hende, tænkte hun flovt og gik skamfuldt ind og satte sig ved siden af ham. Han måtte være meget skuffet over hendes opførsel, tænkte hun og turde ikke kigge op. "Undskyld, det var ikke med vilje. Har du allerede spist?" spurgte hun lavt og hørte hendes mave knurre.
Gæst- Gæst
Han sad roligt og ventede på at hun kom tilbage. Han satte hovedet på skrå over hendes udtryk, hun så næsten ud til at skamme sig? Han aede hende blidt på hovedet da hun havde sat sig ved siden af ham og han smilede let til hende. "Du er virkelig ikk vant til alkohol. Du har på under en time gennemgået en fuldskab som man normalt skal igennem flere timer af." grinede han. Det var ikk af hån, men det var en sjov tanke. Han smilede glad til hende og rystede på hovedet. "nej, jeg har ikk spist endnu. Men de er i stuen, så vi kan bare gå ind og ta. Det er måske lidt koldt, men så kan vi komme dem i ovnen eller mikroovnen, medmindre du er alt for sulten?" spurgte han og aede hendes kind. hun så ud til at trænge til lidt støtte over det der lige havde hændt, så han valgte at nusse hende lidt.
"Det behøves ikke at blive varmet. Jeg kan sagtens spise det koldt." svarede hun og tog et stykke af pizzaen. Mmmm, det smagte himmelsk, og hun elskede smagen af kebab og pepperoni. "Kommer du og æder sammen med mig?" spurgte hun med munden fyldt af pizza.
Gæst- Gæst
Han rejste sig og fulgte efter hende ind i stuen. Han nikkede let og tog et stykke af pizzaen. Han fik en bid i munden og stod stille og kiggede ud af vinduet. Han kiggede på hende og grinede let, han gik hen til hende og lagde en finger under hendes hage. Han fik hende til at lukke munden og sank sin bid. "Måske skal jeg også lære dig bordmanere nu jeg er igang." grinede han opgivende.
Hun overvejede lidt, om de skulle smutte hjem til hende. Så kunne han se, hvor kreativ hun var, og hvor meget kød hun havde i sit køleskab.
Gæst- Gæst
Til sidst kunne hun ikke være alvorlig, så hun nåede lige at sluge stykket, inden hun brast ud i en høj latter. "Ej, undskyld, søde! Jeg kan altså ikke længere være alvorlig!" grinede hun og holdt sig på maven, og lagde sig ned fordi det gjorde så ondt i maven. Hun havde vist spist for hurtigt, tænkte hun og stoppede grineflippet og satte sig op igen og så drilsk på ham med et smil. Ham måtte tænke, hvad fanden sker der lige for hende.
Gæst- Gæst
Han åbnede øjnene da hun begyndte at grine og snakkede. Han sukkede og lænede sig lidt frem igen. "Det gjorde du jo sådan set heller ikk før, så sig du nu bare du slet ikk tog det alvorligt." sagde han opgivende og gned sine tindinger imens hun lå på sofaen og grinede. Han lænede sig tilbage igen da hun fortsatte, og han ventede blot på at hun blev færdig med sit flip med hænderne på skødet. Han vidste at hun tænkte han behandlede hende som et barn, men hun sagde også at hun gerne ville lære, så derfor måtte han egentlig starte fra begyndelsen, eftersom han heller ikk vidste hvor meget hun havde glemt. Det skulle sikkert også kun opfriskes, da vanen altid ville være der.
Hun tog endnu et stykke pizza i hånden. Hun tog en bid af den, ikke for stor, og tyggede lidt på den, inden hun sank. Det var nok sådan, han ville have vist hende det, tænkte hun lidt efter flovt, så kinderne blussede lidt op og blev røde. "Det var sikkert sådan du ville have vist mig det, søde, men jeg æder faktisk rigtig nok som et svin, når jeg er alene med Kanza." fortalte hun og havde allerede spist stykket. Det var da helt utroligt, så sulten hun var, tænkte hun irriteret og tog endnu et stykke. Nu var der kun 3 stykker tilbage fra bakken.
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» The First Meeting
» Another meeting
» The meeting (Malakel)
» After the meeting ~ Landon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus