Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The meeting
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The meeting
Han satte hovedet let på skrå, da hun igen tog sig endnu et stykke. Han var selv sulten, men han spiste ikk så hurtigt. Han kom til at grine lidt over hende, hun måtte virkelig være ved at dø af sult eftersom hun spiste det rimelig hurtigt. Han nikkede let til hende, "Det kan du heller ikk gøre noget ved, men måske du skulle prøve at lade være. Det er altid godt at komme ud af sådan en vane, uanset selskab." sagde han og aede hende blidt på hovedet. Hun havde allerede fået fingrene i endnu et stykke pizza, og den ene bakke var snart tom.
Manda- Highly Proficient (Rank 19)
Antal indlæg : 2433
"Ikke for at være uhøflig, men må jeg overnatte hos dig? Jeg tænkte, jeg er så alene. Min mor er jo på arbejde hele tiden, og min bror er bare en fed narrøv, som ter sig som et pattebarn!" fortalte hun lidt trist og kiggede ned på hendes lidt fedtede hænder. De skulle snart vaskes.
Gæst- Gæst
Han kiggede roligt på hende, han havde et lettere overrasket udtryk. Han kløede sig i nakken, "Det må du da, men det med at te sig som et pattebarn er da ikk helt ukendt?" smilede han drillende til hende. Han rakte hende en serviet til hendes fingre. Han forstod hende nu godt, sådan en familie var nok aldrig sjov at have, men det var da bedre end hans. Den bror skulle sådan set bare sættes på plads, så var det det.
Hun så overrasket og med åben mund på ham, med store øjne. "Ih tak for påmindelsen, unge mand! Ikke ukendt med at te sig som et pattebarn?" sagde hun overrasket og chokeret med et drillende blik. Han havde jo egentlig ret, selvom hun ikke vil indrømme det. "Men tak. Jeg skal ikke genere dig igen." sagde hun eget høfligt og strittede med lillefingeren.
Gæst- Gæst
Han nikkede let til hende. Han rejste sig en smule og tog blidt om hendes kæbe. Han fik hende til at være tæt på hans ansigt, "Ja, som et lille barn..." smilede han let og slap hende igen. Han smilede drillende, "Men tag det ikk så tung, æblet falder sjældent fra stammen, så jeg tror det er noget I har arvet" smilede han uskyldigt bagefter. Han tog blidt ved hendes lillefinger og grinede. "Du genere kun når du kalder mig far..." sukkede han let og slap hendes finger igen.
Gæst- Gæst
Side 4 af 4 • 1, 2, 3, 4
» The First Meeting
» Another meeting
» The meeting (Malakel)
» After the meeting ~ Landon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet