Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Stærk vind, Kamp i skoven //Åbent emne//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Stærk vind, Kamp i skoven //Åbent emne//
Sted~ Et sted i skoven
Omgivelser~ Skov
Vejr~ Meget blæsende.
Barishan gik gennem skoven, mens han smilede svagt *det er lang tid siden jeg virkelig har nydt den gode natur, den dejlige stilhed*. Pludselig kom fire skigelser frem fra skovbrynet. Den ene Kiggede hen mod Barishan og sagde '' Endelig har vi dig hunter''. Barishan trak sit swærd i en hurtig bevægelse og kiggede på dem * der er fire, sikkert alle sammen dæmoner. Det her er ikke godt. Jeg bliver nød til at ende det her hurtigt*. Barishan brugte sin evne til at fjerne ilt i luften og fløj op i luften, derefter sendte han et vind stød mod den første. Han blev ramt og fløj ind i et træ og
lyden af hans ryg der brækkede lød. De to næste dæmoner trådte frem mens de holds sig ved halsen fordi de ikke kunne trække vejret, de prøvede derefter at lave ild kugler, men fejlede fordi der ingen ilt er. Barishan smilede svagt og sendte et vindstød mod dem og sendte dem flyvende. Barishan kiggede mod den sidste og sagde så '' så er det dig mod mig'' den sidste smilede bare og sendte et skyd at vand mod Barishan. Barishans ansigt lyste af overraskelse* en vand Aspara, mine evner virker ikke mod vand, det fryser det bare til is og så er jeg færdig, jeg bliver nød til*. Mere nåede Barishan ikke at tænke før vandet ramte ham og slyngede ham mod jorden. Barishan ramte jorden med et brag, så blev han slynget op mod et træ. Asparaen kiggede på ham og sagde'' Dæmonerne betaler godt for din død, bare synd jeg ikke kan få dig til at forbløde ihjel. Jeg vil jo ikke have Vampyrer til at rende rundt her''. Barishan kiggede mod Asparaen og tænkte* jeg havde ikke regnet med mine egne ville hjælpe dem, jeg har kun en chance og det er at nogen har hørt vores kamp og kommer for at hjælpe. Jeg må trække tiden ud* Barishan begyndte at snakke med Asparaen om hvordan han kunne forråde sine egne i håb om andre ville komme ham til undsætning...
Gæst- Gæst
Sv: Stærk vind, Kamp i skoven //Åbent emne//
Gæst- Gæst
Sidst rettet af Barishan Lør 19 Jun 2010 - 19:28, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"HEY! HVAD SKER DER?!?!" Råbte han. Han lavede sig om til en stor sort ulv og begyndte at løbe med Barishan nede fra jorden, han kombinerede hans evne til at bevæge sig i skygge sammen med hans hurtighed og smidighed for at optimere farten. Hvis der var en ting han havde lært så var det at når Barishan var ens ven så skulle man være hurtig.
Zal fløj igennem skoven med høj fart og fulgte Barishans bevægelser.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal smed hende hurtigt op på ryggen og bed smerten i sig da han fortsatte i løb og blev til en ulv igen. Zal og Mikala rejste igennem skyggerne i høj fart og Zal blev ved med at sørge for at Barishan var tæt på.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal satte Mikala ned i græsset og rakte ud efter sin taske og tog en bøtte, og gik hen til Barishan og knælede. "Det er den sidste bøtte vi har gamle ven, se om du kan spare en lille smule"
Zal lagde bøtten i hånden på Barishan.
"Jeg holder dem væk indtil da" Sagde han med et grin, som normalt indikeret at han skulle til at gøre noget dumt igen...
Zal stod foran Bashiran og begyndt at løbe hen mod vapmyrene *Den her transformation kommer til at koste dyrt* Zal begyndte at transformere sig om til en ulv men blev større og mere menneske formet så han fik resultatet af en stor Varulv.
Zal kiggede tilbage på Barishan og Mikala og nikkede før han løb mof vampyrene og tacklede dem, Det ville ende i en heftig kamp mellem ham og de to... De vidste han godt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Zal grinte en smule mens han fløj ind i et træ med begge vampyrer på skulderen.
Han kastede den ene vampyr væk og greb fat i den anden, smadrede ham ind i et træ og begyndt at flæns ham med sine enorme poter *23 sekunder og så er den anden her*
Zal slog vampyren væk på det 21 sekund, satte af fra træet og ramte den anden vampyr med et hårdt skulder stød igennem luften *39 Sekunders til at få ham her væk* Zal begyndte at kæmpe mod Vampyren som slog ud efter ham med sit sværd.
I et hug blev Zal ramt hårdt i siden i knælede sammen på jorden.
*Nej! jeg kan ikk svigte Barishan nu!* Zal kiggede mod Vampyren med sine halvt menneske halvt ulven øjne og forsvandt i skygen.
Et højt brøl kunne blive hørt og et halvkvalt skrig fra en mand sank sig over skoven.
Zal kom hoppende frem hen ved Barishan.
"En nede..." Fik han fremstammet.
Zal røg ud af form og blødte kraftigt.
"Tror du at du kan klare den anden gamle dreng?" sagde han med et kvalt klukken.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» En fredelig dag i skoven (åbent emne)
» Kunst i skoven (åbent emne)
» Hytten i skoven (Åbent Emne)
» fanget i en grotte i skoven // ÅBENT EMNE //
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus