Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ravenwood headquarters - Scars 'xxx'

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' Empty Ravenwood headquarters - Scars 'xxx'

Indlæg af Tanja Malcovich Tirs 19 Feb 2013 - 22:47

tid, vejr, sted, og omgivelser vil blive beskrevet i indlæget.

Solen var begyndt at true hen over horisonten, og lamperne slukke en efter en, det var på et hængende hår, mens man kunne se en skikkelse der løb næsten hurtigere end øjet kunne følge med. Klokken nærmede sig de halv fem om morgen, der var få mennesker der var begyndt at vågne op til en ny dag på arbejdet, mens der var andre der var på vej i seng. Skikkelsen, vidste sig hurtigt at være en kvinde, som der lignede hun havde ild i røven, så hurtigt løb hun afsted, det ironiske var vel, at hvis hun ikke skynde sig mere så ville hun snart rende rundt med ild i sig. Det brune hår piskede rundt omkring hendes ansigter, og hendes fødder blev langsomt revet til blods, da hun ingen sko havde på, alt i alt lignede hun en, ja der var vel ikke rigtig noget ord for hvad hun egentlig lignede, håret var pjusket, og kjolen var brændt igennem flere steder, og revet itu med glaskår. Hvis man kunne nå at få et glimt af selve kjolen, kunne man tydelig se at det var en finere en af slagsen, og en der havde kostet en god sum penge.

Fuck, det havde aldrig været meningen at det skulle blive så sent, hun havde været væk i to dage i træk, og det eneste hun skulle have været til, var en forlæsning på stoffet D3O, i håb om at hun kunne lærer noget viden om hvordan hun kunne vende det til hendes egen fordel, i produktion af en skudsikker dragt, der kunne afværge sølv kugler, eller måske kunne man bruge det til noget helt andet. Det var dér det gik op for hende, at hun ikke kunne komme ind i bygningen, før hun havde scannet hendes øje, det var først der hvor det gik op for hende hvor dum hun havde været at tage så sent af sted. Hun bed sig hårdt i læben, hun var endelig nået hen til døren. Solen truede mere og mere, men øjet blev placeret således at det kunne scannes, afvist, nu fik hun for alvor sved på panden, men prøvede så godt som muligt ikke at gå i panik, hun lagde øjet til scanneren igen, og denne gange gik det igennem. Hun nåede lige igennem dørene inden at de første stråler ramte døren der lukkede bag hende, hun kiggede på mændende, der skulle stå for det sidste af tjekket, og hun sukkede kort. Lignede hun virkelig en der kunne gemme på noget? Altså helt ærligt, hun kunne næsten være ankommet nøgen, og de havde stadig været nød til at tjekke hende.

Hun ventede på at de var færdige, før at hun til sidst blev lukket ind i selve indgangs hallen, hun skulede lidt på de to tvillinger, der sende det samme blik tilbage, inden de fortsatte deres arbejde. En dyb indånding blev taget, hvis hun skulle være helt ærlig, havde hun slet ikke lyst til at tage op til Alexander, hun vidste at hun ville få en skideballe for at blive væk så længe, eller måske, måske var hun så heldig at han slet ikke havde lagt mærke til at hun havde været væk, grundet hans projekter.

Alt imens disse tanker foregik, var hun gået ind i elevatoren og var nu på vej op til hendes værelse, hvis hun var heldig kunne hun umærket snige sig ind i seng, også behøvede hun ikke at skulle tænke over at forsvare sig før at det blev aften. Hun var også træt nu, hun gabte lidt, og kiggede op på tallene der gik højere og højere op. Egentlig havde hun altid hadet elevatorer, hun led lidt af klaustrofobi, men så længe hun var alene der inde gik det vel nok.

Efter nogle minutter af rigtig dårlig elevator musik, nåede hun endelig sin destination, lige så stille sneg hun sig hen af gangen, åbnede døren og gik ind på hendes værelse. Hun sukkede lettede da hun lukkede døren bag sig, og med lukket øjne smilede hun stille for sig selv, det ville blive rart med en god dags søvn. Hun tænde ikke lyset, men gik direkte ind på badeværelset, for at gjort sig lidt pænere i stand før at hun gik i seng.

Et mindre chok gled igennem hende, da hun så hvor da hun så ud. Det værste var vel nok håret, også det håndaftryk som Dominic havde placeret på hendes skulder, et ar hun nok aldrig nogen sinde ville komme af med. Hun fugtede langsomt læberne, og tænde for vandet i badekaret, mens hun klæde resten af hendes ødelagte kjole af, med den tro hun faktisk havde sluppet billigt, og Alexander allerede lå og sov.

Sidst rettet af Tanja Malcovich Lør 23 Feb 2013 - 1:19, rettet 1 gang
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90

Tilbage til toppen Go down

Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' Empty Sv: Ravenwood headquarters - Scars 'xxx'

Indlæg af Scars Tirs 19 Feb 2013 - 23:25

Alexander havde ledt efter overalt, han havde fået fat i gamle kontakter som han ellers havde lovet sig selv at han aldrig ville snakke med igen, men siden det var en nødsituation var han gået på kompromis med det som han ellers havde gjort for at skubbe visse dele af underverdenen væk og tiltrække andre dele. Han havde selv været med ude og lede efter hende, sprunget fra hustag til hustag i et forsøg på at opfange hendes lugt, men på intet tidspunkt kunne han finde hende. Kun én gang troede han at han havde fundet et spor af hende, men det viste sig at være et menneske som uheldigvis for hende, bare havde en lugt der var meget lig den samme som Tanjas. Han havde ringet til hver eneste informant han kendte og havde brugt en formue på at bestikke politifolk og soldater, for at finde ud af om hun var blevet fanget af nogen der ville gøre hende eller ham fortræd. Trods hans forsøg havde han ikke fundet hende, ikke engang hørt et forlyden om hvor hun havde taget hen efter hendes forelæsning.
Han havde været som et tordenvejr og selv Zadia der ellers var kendt som den eneste der turde stå mod Alexanders ualmindelig store vrede, havde forduftet da hun fornemmede hvor gal han var. Han havde nær slået en rengøringsdame ihjel, bare af den simple grund at hun kom i vejen for ham mens han stormede ned ad en af gangene. Hele hans ellers enorme sikkerhedsnetværk havde ikke været i stand til at lokalisere én vampyr! Det var uhyrligt og her brugte han millioner, hvis ikke snare milliarder om året på at have det nyeste udstyr, de bedst trænede folk og den største mængde korrupte politifolk, dommere og politikere i hans ryg, men ingen havde kunne gøre det arbejde som han bad dem om, ikke en havde kunne komme med oplysninger der var bare moderat hjælpsomme.

Uden rigtigt at vide hvad det ville føre til, var han gået ind i Tankas rum, for at se om der var nogen indikationer på om hun skulle have stukket af fra ham, om hun mente hun havde lært nok til at kunne hamle op med den vrede som han kunne udløse, hvis han fandt ud af at hun havde forrådt ham og den tillid som han havde vist hende... tilliden var allerede mere eller mindre brudt, hun havde haft klare ordre til at melde tilbage om aftenen efter forelæsningen og yderlige ordre om at hvis det ikke var muligt skulle hun kontakte nogen ved Ravenwood, så Alexander vidste besked om hvor han skulle sende nogen ud for at hente hende i en mørklagt bil.
Han var efter noget tid faldet i søvn på hendes Sofa der vendte ud mod vinduerne, så man ikke kunne se om der var nogen i den, hvis der var nogen der trådte ind ad døren.
Hans vågende med et chok da han hørte nogen pille ved døren, det første han gjorde var at gøre sig udsynlig og ventede på at hører hvem det var der trådte ind af døren, men i det sammen den gik op, genkendte han lugten og han havde mest lyst til at springe op og tæve Tanja på stedet, men af en eller anden grund besindede han sig til at kigge på hende, hun så rædsom ud, som om hun havde været oppe at toppes med en flisklipper.
Han rejste sig roligt og fulgte efter hende ind på badeværelset og satte sig på toilettet, mens han betragtede hende, specielt det sår hun havde på skulderen så slemt ud, ingen tvivl om at hun havde været ude for et par hårde dage.

Alexander ventede til hun kun stod i undertøj inden han gjorde sig selv synlig igen, han tændte nonchalant en cigaret, "Og hvor har du så været hende Miss Malcovich? Jeg har jo ledt efter dem", hans stemme var sukkersød og Tanja ville med det samme være i stand til at hører at hun bevægede sig på usikker is og bare havde at komme med verdens bedste forklaring i løbet af meget kort tid.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Antal indlæg : 780

Ravenwood headquarters - Scars 'xxx' Empty Sv: Ravenwood headquarters - Scars 'xxx'

Indlæg af Tanja Malcovich Ons 20 Feb 2013 - 13:42

Hun nåede lige at åbne bh'en og gled den ned over hendes skuldre, hvor efter den blev dumpet ned på gulvet, det var først dér, hun lagde mærke til at der var noget der ikke helt passet, og fik revet et håndklæde til sig. Idet hun havde gjort dette, kunne hun se hvordan Alexander viste sig for hende, siddende på toilettet med en cigaret i munden.
,,Fuck du gav mig et chok'' mumlede hun stille, hun lød udmattet, havde ikke en gang lyst til at forsvare sig omkring hvor hun havde været, selvom det ikke havde været hendes skyld når det kom til stykket, han havde jo lige som slæbt hende efter sig. Igen måtte hun fugte læberne, og det sidste af den røde læbestift hun havde malet sine læber med, inden hun var draget afsted sidst hun havde været i dette badeværelset, var næsten forsvundet. Makeuppen hang en anelse under øjnene, mens hendes hår for alvor var en manke. Det kunne godt være at Tanja var en køn kvinde, men lige nu, var hun da næsten alt andet end køn at se på.

,,Har du det?'' mumlede hun stille, og kiggede stort set alle andre steder end på ham, hun havde gemt denne hemmelighed for så mange, i så mange år. Det var svært at nu skulle fortælle det, til den mand som, man kunne næsten sige at hun havde brugt Alexander som at forminske den sørg hun havde måtte igennem, da hendes mand pludselig var forsvundet, uden et ord, uden at vide noget som helst. Igen fugtede hun læberne, man kunne næsten kalde det en ting som hun gjorde når hun var nervøs, eller bange. Det var tydeligt at sige hun var begge, hans alt for søde stemme indikerede at han var klar til at smide hende direkte ud i solen hvis hun ikke forklare så det gav mening.

,,Jeg kom op og slås med min mand, det viser sig at han også var med til forlæsningen... og ja, det ene førte til det andet. Jeg havde ikke mulighed for at komme før nu.'' hendes stemme var næsten en hvisken, men hun havde styrke nok til at nu løfte sine øjne og kigge ind i hans.
,,Alexander, jeg er gift, og det viser sig så.. at han har boet her i et godt stykke tid, han forlod mig da jeg var 25, og har ikke set ham siden, før jeg stødte ind i ham for to dage siden'' et eller andet sted inde i hende, var hun nød til at se hans reaktion på at han lige havde fået at vide, og hun vidste ikke om det var en god nok grund hun lige var kommet med. Men det var sandheden hun havde fortalt, og hvis hun skulle have nogen form for mulighed for at vinde hans tillid tilbage, som hun havde brugt den sidste ugestid på, var hun nød til ikke at løbe om hjørner om denne sag, her viste hun da klogskab nok til ikke at være sit flabede selv, og komme med en eller anden spydig kommentar om det slet ikke ragede ham hvor hun befandt sig, desværre var det jo sådan, at det gjorde det jo helt bestemt, han bestemte over hende, og længere var den ikke, også måtte hun tage de tæsk der nu lå i vente.

,,Jeg er meget ked af, jeg kommer så sent hjem og at du har været nød til at lede efter mig.'' hviskede hun næsten uhøreligt til sidst, og trak håndklædet lidt tættere rundt omkring kroppen.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Indlæg af Scars Tors 21 Feb 2013 - 23:04

Alexander rejste sig og kiggede indgående på Tanja, han forsøgte at læse hendes ansigt for at se om hun løj for ham, fik han bare den mindste fornemmelse af at det var sådan den hang sammen ville det sidste hun så være solen, mens hun var på vej ned mod jorden fra den af de store vinduer der var inde i hendes rum. Hans øjne gennemborede hende, men han kunne ikke skimte nogen form for løgn i hverken hendes motorik eller hendes stemme, så i steder gik han over til at undre sig over det hun havde sagt, Roligt rakte han ned i lommen og hev en pakke cigaretter frem, han stak den og en lighter ned mellem håndklædet og hendes bryster, mens han passerede hende og satte sig på kanten af hendes badekar, han klappede det let for at signalere hun skulle sætte sig, "Du ligner en der har brug for en smøg".
Han vidste ikke helt hvad han havde mest lyst til, at slå hende, eller grine af hende, så han lod være med nogen af delene og forsøgte at lade være med at vise hvor glad han var for at hun endelig var tilbage og hvor nervøs han egentlig havde været. Nok vidste han at hun kunne klare sig selv, men alligevel kunne han ikke lade være med at føle en vis forpligtelse overfor hende, så længe hun stadig var så ung en vampyr. Han tog et tungt hiv fra cigaretten, "Nok med undskyldninger, jeg har forstået at du er ked af det og alt detder.... der bliver en straf det ved du, men det bliver ikke i løbet af idag, jeg kan ikke bruge dig til noget, hvis du falder sammen af træthed", han kunne ikke holde et lille smil tilbage "Slog du ham så ihjel? Din mand? Eller forholder det sig sådan at jeg er nød til at tage ud og dræbe ham nu? Svar mig ærligt, jeg kan se på dig når du lyver for mig", han kiggede indgående på hende igen.

Han vidste egentlig godt hun var gift, han havde et fuldt dossier på hende inde i sit skab, hvor der var alle de oplysninger om hende som han havde kunne grave frem, blandt andet at hun var gift med en dæmon, om hun så vidste det selv da de blev gift, eller ej. Han var sikker på at hun ville finde det på et tidspunkt, men det tog han sig ikke af, hvis hun ville blive tosset på ha over det var det hendes egen sag, men hun var nød til at forstå at han kun stolede på dem han mente at vide alt hvad der var at vide om. Hans blik gled lidt rundt i rummet, mens han fortsatte med at suge på cigarretten af og til, "Hvordan var det så at løbe rundt i friheden uden mig til at holde dig i hånden hele tiden? Hell, Jeg var skræmt fra vid og sans i hele min første måned, ikke mindst fordi jeg hele tiden var sulten", han drejede hoved og kiggede vurderende på hende, "Du har ikke lavet noget rod et eller andet sted, som jeg burde får nogen til at tage ud og rydde op vel?" der var et hint af humor i hans stemme, men Tanja ville vide at det nok heller ikke ville blive trukket til meget mere.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Tors 21 Feb 2013 - 23:22

Hendes øjenbryn fløj helt op i panden, dén reaktion havde hun virkelig ikke regnet med, havde han det helt okay? Hun bed sig i under læben, men valgte at se det som et godt tegn, at han ikke havde faret hen, knaldet hende op af væggen og afsløret at hun nu ville være på vej ud af vinduet. Hun gumlede lidt på læben, hun tænkte lidt over, hvad han så havde tænkt sig at gøre ved hende, for så billigt slap hun på ingen måder, ellers var der noget grueligt galt med Alexander.

Ja forhelvede, en cigaret ville redde det meste af hendes dag, hun kunne dog ikke lade være med at give et smil fra sig, da han i sin flabethed placerede både cigaretten og lighteren mellem hendes bryster, men hun sagde ikke noget til det, nød nok mere at han var blevet i sit lidt mere lune hjørne, hvor han godt kunne finde på at drille hende - hun var ved at vænne sig til, at hun aldrig nogen sinde kunne gætte sig til hvilket humør at han var i, men det var nok en af de grunde at hun var blevet hængende, han var aldrig på noget tidspunkt kedelig at være rundt omkring, og hun kunne ikke andet end at fryde sig når han flamede over en af hans medarbejde, så længe det altså ikke gik direkte ud over hende.

Cigaretten blev placeret mellem hendes læber, og lighteren fiksede hun frem fra brysterne der var blevet strammet ind af håndklædet hun havde placeret rundt omkring sin krop, da hun ikke havde den største lyst til at skulle sidde nøgen ved siden af ham. Hun sugede røgen med velbehag ned i hendes lunger, og tog cigaretten mellem hendes fingre, dette kunne ikke blive bedre lige nu. Øjnene lukkes, mens den anden hånd gled igennem hendes tygge hår, som faldt lidt pænere på plads over hendes kantede ansigt.
,,Nej jeg slå ham ikke ihjel, dét er der ingen grund til'' sagde hun, mens hendes øjne lagde sig på Alexander, det sidste hun faktisk ville have, var at han døde.
,,Jeg kan stadig bruge ham.. han har kontakter, og når han ikke er i sit psykopat hjørne, er han nu meget medgørlig.. han kunne blive en stærk allieret'' mumlede hun, og tog endnu et sug fra sin cigarret. Hun ville ikke have Dominic skulle dø, og hvis den tid kom skulle hun nok selv gøre det, der var sgu ingen andre end hende der skulle have lov til at få den nydelse at skære halsen over på den mand end hende.

Hun skubbede svagt til ham, og hævede udfordrende det ene bryn.
,,Jeg klare mig, har jeg altid gjort.. Men jo det var ikke sjovt.'' tilføjede hun tilsidst, og lagde det ene ben over det andet, lænede sig bag ham, for at slukke for vandet da badekaret næsten var ved at flyde over.
,,Du plejede ellers godt at kunne lide når jeg roder..'' hviskede hun hæst, da hun kom forbi hans øre på tilbage vejen, da hun ville sætte sig op igen.

Hun smilede let, og tog endnu et hvæs af den længe savnet cigaret, der var nu ikke noget mere afslappende end røgen der fylde lungerne, især nu hvor man ikke længere havde bekymringer om ens helbred, det kunne sgu være lige meget nu. Hun fugtede igen sine læber, hun kunne mærke hvordan lettelsen brede sig i hende, det kunne godt være hun blev straffet på et tidspunkt, men at det ikke blev nu, kunne hun ikke andet end glæde sig over.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Tors 21 Feb 2013 - 23:51

Han kiggede næsten skuffet på hende, tænkt at hun ikke bare havde skået de løse ender fra da hun havde chancen, men det var hendes eget problem og det ville komme og bide hende i røven senere, og når det gjorde ville han være der til at grine af hende og nok til sidst hjælp hende med at få styr på det der nu engang skulle styr på inden man kunne myrde nogen man var gift. Han huskede efterhånden hvordan han havde myrdet hans egen kone som et godt minde, selvom det var noget der havde jaget ham det meste af hans liv, men nu var det bare noget der gjorde ham stærkere, noget der gjorde at han kunne holde andres følelser på afstand og finde glæde ved at myrde skånsesløst, hvad mindede ham om at han ikke havde slået nogen ihjel i flere dage, en ting der bestemt skulle ændres.
Hans blik gled henover Tanja, han ville lyve hvis han prøvede at forklare sig selv at han ikke stadig var voldsomt tiltrukket af hende, men han havde bestemt sig for at det var hende der måtte komme til ham... om han så skulle tvinge hende til at komme til ham på et eller andet tidspunkt. "Jeg er ked af at sige det, men jeg tror ikke du gør klogt i at have løse ender rundt omkring... Det havde nok været bedst hvis du bare havde slået fjolset ihjel der, for nu risikere du at du kommer til at ærge dig over du missede chancen da du havde den", han rystede list på skuldrende "Jeg om nogen taler af erfaring... Jeg kendte engang en der hed Kajika... skulle have dræbt hende med det samme", han tog et dybt sug og kiggede ned på den glødende ende af cigaretten.

Hendes skub vækkede ham fra hans kortvarige trance og han smilede stort til hende "Du er sgu også lavet af et stof som gå andre... du kunne sluge søm og spytte skruer ud", han blinkede til hende og skubbede tilbage. Hendes næste handling overraskede ham dog, havde hun lige hentydet til det som deres forhold havde bragt dem til før i tiden? Han havde næsten lyst til at tage det som en indbydelse, bare for at lærer hende at være forsigtig med hvad hun gjorde og sagde omkring ham. Han drejede bare blikket mod hende og den 'sult' der var i hans øjne ville formentligt være mere end nok til at skræmme hende fra at gøre mere af denslags, medmindre hun rent faktisk havde tænkt sig at blive 'rode rundt' med af ham, "Og på det punkt har jeg ikke ændret mig meget", han smilede svagt til hende og flyttede blikket, det var ikke passende at han sad og var så lummer overfor hende, det forhold de havde haft var gammelt og det var ikke sikkert det var det samme mere.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Fre 22 Feb 2013 - 0:33

Hun kunne ikke dy sig, og pustede en røgring ind i Alexanders hoved, da han sagde at det ikke var klogt at have løse ender.
,,Er det ikke mig der har den højeste iq her? Jeg ved hvad jeg laver, og han skal ikke dø, endnu'' trykket fra hendes stemme, blev især lagt på endnu, fordi hans tid skulle nok komme, men hun var hverken i stand, eller havde kræfter nok til at afslutte jobbet, og ej hellere havde hun lyst. Hun så ikke Dominic som en trussel, alt i alt var han jo bare en der rende rundt og hyggede sig med sin fars penge.

,,Men dét gjorde du ikke, der er altid en grund til hvorfor vi ikke gør de ting vi gør Alexander, nogle gange viser disse grunde sig bare ikke at have været de rigtige, og derfor fikser vi det senere.'' mumlede hun stille, og lagde hoved tilbage, så hun strakt sig lidt og hendes bryster blev strammet endnu mere ind under håndklædet, og blev en del mere synlige end de havde været før. Hun vidste ikke hvorfor, det virkede upassende for hende at sidde her og flirte med ham, selvom at det ikke rigtig var hende intentioner var det bestemt ikke ubevidst. En del luft blev trukket igennem hendes næsebor, hun burde virkelig ikke, men lysten var der. Hun lod et snigende blik glide over hendes skaber, hendes elsker, hendes fjende, oh hun havde mange ord til ham. Blikket skræmte hende ikke, tværtimod, det vækkede noget i hende som han ikke havde kunne vække i meget lang tid. Blikket gled væk igen, og de sidste sug blev taget fra hendes fra hendes cigaret, og der på rejste hun sig op fra badekarets kant, og gik hen til toilettet hvor på hun havde et cigaret bære, her skødet hun resten af cigaretten og genovervejede, var dette virkelig en god idé?

Hun lod blikket igen glide hen over manden der sad på badekarets kant, og gik så langsomt tilbage - hun stillede sig bevidst for han ham, og lod langsomt hendes fingre glide igennem det blonde hår.
,,Tænkt at du ledte efter mig'' mumlede hun stille, og lagde hoved på skrå.
,,Der er mere til dig end hvad øjet lige ser hr Lazarow'' mumlede hun med sin kendte hæse stemme, skylden kunne man uden problemer ligge på alle de cigaretter hun havde røget igennem hendes levetid. Hun bøjede sig langsomt for over, to fingre lagde sig under hans hage, så hun var sikker på at hans øjne kiggede ind i hendes. Hun fugtede kort læberne, inden at hun blidt lod hendes læber fange hans. Hun ville uden tvivl fortryde dette på et tidspunkt, ikke nu og ikke senere, hendes tanker lå et helt andet sted en på fremtiden, de lå i nuet og de lå på at hun havde lyst til at kysse ham, den mand som hun havde været igennem det meste med, så hvad var problemet egentlig?

Efter noget tid pressede hun sine læber tættere på hans, lukkede øjnene helt i og nød det, og havde ikke lyst til at stoppe det. Men da hun kom til sig selv, trak hun sig tilbage, og kiggede lidt forvirret på ham.
,,Undskyld.. det var upassende af mig'' mumlede hun usikkert, og fjernede sig helt fra ham. Hun rynkede kort brynene, hvad var der gået af hende? Hun rystede på hoved, og valgte at gå hen til vasken og tænde for det kolde vand, hun måtte virkelig begynde at tænke klart! Dette var bestemt ikke passende af hende, her havde hun bare forsvundet for to dages tid, hun havde for mindre end en halv time siden været rad for at han ville smide hende direkte ud i solen igen, og nu prøvede hun at kysse ham? Havde hun mistet forstanden fuldstændig, fjollede pigebarn.

Hun lukkede øjnene og hørte bare på hvordan at vandet blev ved med at rende i vasken, men gjorde ikke noget ved det, alt var gået i stå for hende - alt.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Lør 23 Feb 2013 - 0:52

Han fnyste af hende da hun pustede røg i hoved på ham og var fristet til at gøre det samme mod hende, men han lod være, den gode stemning der efterhånden var opstået skulle ikke spoleres, fordi han ikke kunne tåle at hun drillede ham en smule, desuden var han begyndt at komme i et humør, hvor han ville tillade hende at tage langt større friheder, end han overhoved ville overveje normalt. Alexander kunne dog ikke forlig sig med at hun havde valgt at lade hendes mand leve, han vidste det ville komme til at skade hende senere at hun ikke med det samme hun havde chancen skaffede sig af med det problem som han var. Det var dybest set imponerende at hun ikke havde revet hoved af ham, Tanjas vrede var værre end noget andet han nogensinde havde oplevet, de flammer hun kunne få i øjnene mere end machede den beskrivelse der var af drageflammer i eventyrene, han var bare lykkelig for at han aldrig havde været der til at stå på mål for hendes vrede, men kun havde hørt om den og set den på afstand.
Han duppede cigaretten for at få asken der havde smalet sig på spidsen af den til at falde af, roligt faldt den grå masse ned mod gulvet og samlede sig som små klamme snefnug på gulvet, han var ligeglad med hvor han askede henne, for de yderst kompetente folk i rengøringsafdelingen kunne på magisk vis få det til at forsvinde ligemeget hvor han gjorde det henne og han mistænkte mere end en af de ansatte for at være væsner der ikke havde opgivet deres sande identitet. Han betragtede hende kort mens hun snakkede og kom næsten til at lyde gammelklog da han sagde "Jeg siger ikke du har truffet en forkert beslutning, jeg konstatere bare at jeg havde truffet end anden... Der havde resulteret i at der ville komme langt færre problemer længere nede af vejen", han smilede da han sagde det sidste, hun skulle ikke slippe afsted med at tro hun bare kunne lyde klog og på den måde få ham overbevist om at hun havde ret, sådan foregik det ikke, nok var hun den klogeste af de to, men han havde da lært en ting eller to af hende og andre gennem årene.

Alexander havde svært ved at holde hænderne for sig selv da hun lænede sig tilbage, han havde lyst til at kører en hånd op af hendes arm, rundt om hendes nakke, traække hendes hoved tilbage og kysse hende med samme passion som havde været til stede første gang de havde mødtes og var endt med at springe på hinanden.
Det var som om han fik smidt en spand koldt vand i hoved da Tanja stillede sig foran ham og lod en hånd gå gennem hans hår, han kunne mærke hvordan de små hår i nakken rejste sig... sammen med en vis anden legemesdel, "Selvfølgelig ledte jeg efter dig, jeg bekymre mig faktisk om hvordan du har det, selvom det måske ikke altid er lige nemt at gennemskue", han kunne ikke holde et smil tilbage, hvor man kunne se hans hvide hjørne tænder, "Og der er meget mere til dem Miss... Mrs Malcovich end hvad der står i mine filer", han blinkede til hende, hun vidste uden tvivl at han havde en dossier på hende og hun ville hurtigt fange joken.
At mærke hendes læber igen var fantastisk, han var overrasket over at hun åbenbart måtte have det på samme måde som ham. Han savnede den mere intime kontakt som de havde haft før uden at den egentlig blev for tæt, men nu var det som om at hun var med på at den skulle genetableres. han hengav sig til kysset på samme måde som hende, han kendte hendes læber og den velkendte smag af hende. Han elskede Tanjas smag, det havde næsten været ærgeligt at drikke fra hende, for nu kunne han ikke komme til at smage hendes blod igen, på samme måde som da han havde forvandlet hende.
Alexander mærkede hvordan kysset blev mere intenst fra Tanja og han fulgte med, han ønskede ikke at dette øjeblik skulle stoppe. Da hun rev læberne væk fra ham sad han der lidt i rusen fra kysset og kiggede på hende, han opfattede slet ikke at hun sagde undskyld og mente det der lige var sket var upassende.

Alexander rejste sig langsomt og gik over mod hende, der var ikke noget spejl over vasken, da det alligevel ikke var et remedie som de som vampyrer kunne bruge mere, i stedet var der en blankpoleret sort tavle som fungerede stort set på samme måde. Alexander kiggede ind i Tanjas øjne gennem pladen og kyssede hende forsigtigt på skulderend, mens han lod hænderne kører henover hendes arme. Han kunne mærke hvordan dyret i ham var løs, med en flammende passion som kun Tanja ville være i stand til at kunne slukke.
Han kyssede hende videre op ad halsen og nippede hende forsigtigt i øret mens han hviskede til hende, "Vær klogere end mig senere". Hans hænder gled ned fra hendes arme og lagde sig rundt om hendes hofter, mens han forsigtigt skubbede sig ind til hende, så de kunne mærke hinandens døde kulde, han vidste ikke om han ville være i stand til at stoppe sig selv fra at rive den sidste strimmel af tøj af hende meget længere.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 23 Feb 2013 - 1:54

Hun prøvede at synke den klump, som havde sat sig fast i hendes hals, hun kunne se alle de forkerte ting ved at gøre dette, hun burde virkelig tage sig sammen, og sige nej. De kunne ikke længere blive ved, at rende rundt og tro at deres lille leg ikke havde nogle konsekvenser, men det havde dét. De var nød til at se bort fra deres lyster, og tænke på det de kunne opnå på det professionelle plan, men han gjorde det så svært overhoved at få det til at lyde som noget hun havde lyst til, mest af alt, havde hun jo bare lyst til at give sig hen til ham, lade ham føre hende ind i den sensuelle dans, og aldrig nogen sinde slippe hans arme igen. Minderne flød ud i ét, hun så billederne fra den første gang hun havde lagt sine øjne på ham, hen over et forhandlings bord, timerne var fløjet af sted, og det havde været et meget svært møde at koncentrer sig omkring, hvor end så vigtigt det dog havde været. Timerne efter, havde forgået rullende rundt i lagnerne, hænderne der havde været over alt på hendes brændende krop, de grodige kys på de fyldige læber. Sveden der havde ligget sig hen over begge deres kroppe, mens de havde stødt ind i hinanden som elektromagneter. Der efter havde det ene taget det andet, trods de stjal, gjorde hinanden til grin offentligt, kunne fingrene ikke holde sig for sig selv. Men nu, da de var oprigtige partner, nu hvor hun for alvor var en del af ham, var det skræmmende, og det var det som gjorde at hun ikke kunne slippe hendes tøjler, og lade dem i hans hænder - frygten for at miste det hun så længe havde holdt så tæt inde på kroppen, som havde han strippet hende fuldstændig for tøj, og hun stod blottet for ham, lige som hun var, ingen hemmeligheder, ingen måde at vende tilbage igen.

Klumpen blev endelig sunket, hænderne formede en skål, og fangede en del vand, som hun smed i hoved, inden hun mærkede hans læber på hendes nøgne skulder, der tabte hjernen slaget, og kroppen tog over.

Han havde vundet, hun kunne ikke længere holde sig væk, hans kærtegn, brændte imod den kolde hud, trods at ingen af dem nogen sinde ville kunne mærke den varme, de en gang havde haft. En fornemmelse de aldrig nogen sinde ville få tilbage, som to kroppe der stod under iskold vand. Men varmen var næsten så ægte, at hun kunne fornemme sig selv til den, tanken førte hende tilbage på den sidste nat, hvor han havde efterladt hende, fanget til sengekanten. Et lille smil fangede hendes læber, da hendes tanker faldt tilbage på den stakkels stuepige som havde været nød til at hjælpe hende fri, mens hun lå der fuldstændig blottet for verden. Det var sidste gang hun nogen sinde havde set ham i flere år, før for nogle uger tilbage, hvor hun endelig havde opsnappet ham igen. Han rev hende ud af hendes tanker, da kyssende blev ført op af hendes spændte hals, hun tillod sig selv at lukke øjnene og flyde ind i momentet de havde lige nu, og længslen imod hans krop bredte sig som et lyn fra en sky fri himmel. Hun måtte have mere. Alle hår hun havde på kroppen rejste sig næsten med det samme, da hans stemme fangede hendes øre, lige præcis dén stemme, hvor havde hun dog savnet den. Hun bed sig hårdt i læben, og lod blikket søge op i loftet, bare i et lille øjeblik ville hun nyde at de stod så tæt imod hinanden, især da han skubbede sig endnu tættere på. Smilet på hendes læber, blev mere kækt, og alle muskler blev spændt, Tanjas ellers så kloge natur forsvandt, erstattet med en passion, og vildskab. Sådan stod de i lidt tid, før at hun valgte at vende sig imod ham. Dette medførte også at hun lod håndklæde falde, det smygede sig langsomt om hendes vedligeholde krop inden det faldt helt til gulvet. Hun havde måske ikke formerne som de fleste kvinde kroppe mænd tændte på, men hun vidste hvordan man holde sin krop sund og flot. Brysterne faldt på plads i et mere naturligt perspektiv, end da de havde været helt strammet op af håndklædet. Hendes blik afslørede den lyst som hun følte, de afklædte ham før hun overhoved selv var begyndt. Hun lagde hænderne på hans brystkasse, og skubbede ham let op af væggen ved siden af vasken. Vandet løb stadig, noget hun slet ikke havde lagt mærke til, hvorfor skulle hun? Munden åbnede sig let, og blev ført op til hans øre, mens brystkassen hævede sig da hun tog en dyb indånding. Med en let røst hviskede hun,
,,Hvis du så lover ikke at holde dig selv tilbage’’
Hun fugtede hurtigt læberne, inden at tungen gled hen over det yderste af hans øre, og fulgte derefter den tydelige blodåre, som der lå i halsen, ned mod skulderne. Hænderne der havde ligget på hans brystkasse, havde skiftet arbejdet ud med lige så stille at åbne hans skjorte. De havde ikke længere den varme som mennesker havde, men de havde stadig følelsen tilbage, af hvert eneste kærtegn hen over deres nøgne kroppe – Der gik nu ikke særlig mange minutter før at hun havde knappet skjorten helt op, og trak den af ham. Hun pressede sin nøgne overkrop imod hans, og kiggede ham direkte ind i øjnene, inden hun pressede sine læber grodigt imod hans, den ene hånd der havde knappet skjorten op, førte hun op i hans hår, og tog godt fast. Alt opløste sig for hende, hun lagde ikke længere mærke til lydende, ud over den følelse hun havde, af at være så tæt på ham igen, og hun ville ikke gå glip af et eneste sekund.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Lør 23 Feb 2013 - 22:43

Han kunne se hvordan hendes blik ændrede sig i den sorte plade der udgjorde det for et spejl, hendes øjne blev i takt med at han kyssede hende vildere og mere dyriske, på samme måde som hans egne blev når han selv kunne mærke der var en kamp under opsejling, eller at han som nu kunne mærke dere var mere intime ting på vej. Han kunne huske den første gang de havde mødtes, forhandlingerne havde været lange og hårde, men han havde ikke kunne holde blikke fra hende og på samme måde kunne han fornemme at hun havde svært ved at se væk fra ham, i starten havde han bare troet det skyldtes de mange groteske ar der havde præget hans ansigt dengang, men det havde vist sig at det var andre ting hun havde fundet mere spændende ved ham. Det 'forhold' de havde haft, havde båret stærkt præg af at de begge var internationale våbensmuglere, som såpdan havde det været snyd og bedrag der havde sørget for at de blev ved med at møde hinanden og stikke i kæp i hjulet for hinanden når chancerne bød sig, og det havde den gjort flere gange både for Alexander og for Tanja.
Lugten af hende og minderne af hvordan de havde haft det sammen før skyllede ind over Alexander som en flod, han så ellers ikke sig selv som sentimental, men når han var sammen med hende kunne han alligevel ikke lade være med at tænke på det som de havde haft, en usagt aftale om ikke at komme for tæt på hinanden, men det havde alligevel udviklet sig hen mod det på vej mod slutningen, inden Alexander havde forladt hende helt, for at opbygge sin marked i Di Morga der allerede dengang var kendt for at være det mest lovløse sted i europa.
Han vidste ikke hvor han skulle pladser hans følelser henne ligenu og mildest talt var det heller ikke det vigtigste i hans verden, at finde ud af om de kunne ende med at blive noget fast. Det som hans hjerne fokusere på var bare den nydelse som de kunne få ud af hinanden ligenu og de andre tanker faldt hurtigt i baggrunden.

Han kiggede intenst ind i hendes smukke øjne da hun vendte sig mod ham og lod håndklædet falde til jorden, han elskede det kække blik og det den dyriske lyst som lå begravet i hende, på samme måde som den var begravet i ham. Han kendte hendes krop, den var smuk på en anden måde en det måske var ideelt for en kvinde, men det var bare med til at gøre hende endnu mere attraktiv i Alexanders øjne, det var intet under at han ikke havde kunne holde fingrene fra hende, selvom han havde forsøgt flere gange.
Der kom et tungt bump fra væggen da hun skubbede ham op ad den, selvom det var hende der havde skubbet ham, var det stadig hans kræfter der mødte væggen og han kunne hører hvordan et eller andet væltede ude på den anden side af væggen.
Hendes ord var som sød musik, han blev næsten opslugt af dem, "Siden hvornår har jeg holdt mig tilbage?". Hans ord blev næsten hvisket mens hun kørte tunge ned over hans hals, han lod hænder glide ned over hendes nøgne krop og placerede dem på hendes hofte, mens at han kunne mærke at hun knappede hans skjorte op. Han smed hurtige skjorten, så den dumpede ned på gulvet og gengældte hendes kys imens, det dyriske bølgede i ham som tusinde flammer og han tog fat om Tanjas baller og halvt svang og løftede hende op, så hun kom op at sidde på håndvaskens brede sidebord. Han slap ikke hendes læber på noget tidspunkt, den kolde, men dog stadig intime følelse som det gav elskede han.

Hans hugtænder kom helt frem fra deres skjul i hans mund, og pressede sig på hendes mund. Han tog fat i kanten af hendes sorte trusser og hev dem langsomt af hende, mens han gik ned i knæ. Han kærtegnede hendes ben og kyssede hende op ad indersiden af låret, hele tiden mens han lod de syregrønne øjne kigge op i hendes. Langsomt kyssede han hende tættere og tættere på underliv, indtil han til sidst lod tungen glide henover den ydre del.
Alexander stoppede bræt og kiggede op på Tanja, "Jeg mindes dether var noget du kunne lide", han blinkede og fortsatte med at lade sin tunge gøre arbejdet.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 24 Feb 2013 - 13:03

Hun kunne ikke lade være med at smile kækt over hans svar, han havde ret, han havde aldrig holdt tilbage, det kunne han vel godt have ret i. Hun følte sig høj, af den intensitet der var imellem dem, såvel som følelserne der sværmede rundt i rummet, ingen af dem ville nogen sinde krybe til korset, og faktisk indrømme at deres følelser måske stak lidt dybere, end bare den dyriske sex. Men for dem, havde det været nok, for hende havde det været en måde at lukke af for den verden hun havde allermest, og lade som om at hun ikke eksisterede, at hun bare kunne flyde med strømmen, lukke øjnene og nyde at hun i dét øjeblik ikke behøvede være nogen anden, end en elsker, som der fik stillede de lyster hun havde. Hun stønnede sagte ud af næsen, da han greb fat omkring hendes baller, og lavede et lille hop for at hjælpe ham med at løfte hende op på håndvaskens bord, mere af refleks, da hun var uden mærket godt vidste, at han stærk nok til at kunne løfte hende med en arm hvis han havde lyst.

Hun mærkede hvordan kroppen begyndte at sitre, da han trak trusserne af hende, den fornemmelse der bredte sig i hende var næsten ubeskrivelig. Den ene hånd greb fat omkring kanten på bordet, og hun skulle styrer sig for ikke at knuse pladen med de kræfter hun besad, men stadig ikke helt forstod. Hun gispede kort, og åbnede øjnene, som straks fikserede på loftet over hende, da lige så stille bevægede sig op af hendes lår med hans mund. Hun hørte slet ikke hvad han sagde, hele kroppen skreg efter mere, og ja han havde fuldstændig ret, dette var ikke bare noget hun kunne lide, det var noget hun elskede. Der gik heller ikke lang tid for at hendes slanke fingre, begravede sig i det blonde hår, og langsomt kærtegnede hårbunden, men da nydelserne blev større for hende, og hun kunne mærke hvordan at hun blev våd af lyst, greb hun hårde fast omkring håret.

Hele kroppen rystede, og hvis hun stadig havde været menneske, havde svedperlerne været på vej ned af hendes krop. Hun fugtede langsomt læberne, og kiggede ned på ham, med større passion i øjnene end nogen sinde, hun havde savnet ham, ingen tvivl om det, og hun kunne næsten ikke vente med at blive et med ham igen, det kunne næsten gå for langsomt. Til sidst blev det for meget for hende, hun lagde sin fod på hans skulder og pressede ham væk fra sig, med sådan en kræft at han næsten var nød til at ligge sig ned på gulvet, hugtænderne var fremme, og med et dyrisk hvæs, kastede hun sig over ham, så de nu lå på det kolde badeværelses gulv. Med hugtænderne frit fremme, kiggede hun på ham. Det kunne godt være at hans ar var væk, men han kunne ikke slette den historie arret havde haft for ham, han kun slette sporende i hans øjne om den smerte han havde gået igennem, da halvdelen af hans ansigt og overkrop var smeltet, at han overhoved havde overlevet var vel i sig selv et mirakel. Hun lod blidt fingrene glide ned over den side af ansigtet, hvor hans ar burde have været.
,,det næsten synd, jeg elskede dit ar’’ mumlede hun stille, mens hun havde travlt med at åbne hans bukser. Hun var ikke tålmodig nok til at tage dem af ham, så i stedet rev hun dem så hurtig af, at syningen i siden gik op.
Hun lagde munden på hans hals, og han ville mærke hvordan at de syle spidse tænder som de begge besad, prikkede til den tynde hud. Hånden der havde kærtegnet hans ansigt, gled langsomt og kærtegnene ned af halsen, ned over brystkassen, ind til hun kom til kanten af hans boksershorts, hun kærtegnede kort over liningen, inden hun lod dem glide ind under stoffet, og greb omkring hans lem, en anelse hårdt.

Hun lo tommelfingeren glide langsomt op og ned af skaftet, mens at munden der havde ligget op hans hals, blev ført helt op til øregangen.
,,Hvorfor forlod du mig.. Alexander’’ hviskede hun med en sensuel hæs stemme.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Søn 24 Feb 2013 - 14:35

At hun skubbede ham kom som et stort chok og han væltede bagover, lyden af marmor fliserne på gulvet der gav efter og knækkede, mindede om når man sendte et boldtræ mod forruden på en bil. Han kunne mærke hvordan en flig af en af fliserne borede sig ind i ryggen på ham, men han var ligeglad, han fornemmede næsten ikke smerten, det var kun Tanja der var i hans tanker og den helt igennem fantastiske følelse som det var endelig at være sammen med hende igen. Frygten for at han skulle miste hende igen var næsten lige så stor som nydelsen, han kunne, nej ville ikke risikere at der skete hende noget, men det kunne hun aldrig få at vide, han måtte passe på hende fra afstand og igennem den træning han kunne give hende, for han vidste at hun aldrig ville gå med til at han beskyttede hende åbenlyst, det var hun alt for stolt til at ville lade ham gøre, men der var så mange ting man kunne gøre med spionsattelitter og andet isenkram.
Han lod sine hænder glide op af Tanjas mave, til de nåede hendes bryster, de var smukke og til trods for at de måske ikke var de største i hele verden, var passede de til Tanja.
Han lod sine hænder udforske hendes nøgne krop, mens hun hev bukserne af ham og til sidst bare flåede dem af ham, han kunne se vildskaben i hendes øjne og mærke hendes hugtænder prikke mod hans hud, det fik en kuldegysning til at skyde som et lyn ned af ryggen på ham, han elskede det og lukkede øjnene mens han kunne mærke Tanjas hånd udforske ham. Han grinede lavt af hende, da hun nævnte de mange ar han havde haft på hele kroppen, "Du behøver ikke lyve for mig, jeg var et groteskt monster... lidt mindre end jeg er nu".
Han lod hænderne glide ned fra hendes overkrop igen og placerede dem på hendes hofter, men da hun begyndte at snakke til ham igen placerede han den ene finger på hendes læber og smilede kækt, "Du snakker for meget, brug din fine mund til noget andet". Hans øjne havde skiftet form, de var stadig den syregrønne farve, men havde fået en aflang profil, lidt ligesom en et kats, og mere end normalt ville man få fornemmelsen af at han kunne se igennem sjælen på folk.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 24 Feb 2013 - 17:25

Hendes blik var lidt overrasket over da han sagde at hun ikke skulle lyve for ham.
,,Alexander, hvor overfladisk tror du jeg er?’’ mumlede hun en smugle såret, hun havde aldrig set ham som et monster, og slet ikke grotesk. Hun tog en dyb indånding, da hun havde flyttet munden fra hans øre, for at kigge på hans ansigt, hun blev kort fanget af hans øjne, som pludselig havde skiftet farvede, og lod også være med at snakke mere, i et kort øjeblik glemte hun faktisk hvad hun egentlig havde spurgt om. Hun lod tungen glide sensuelt hen over hendes læber, smilet blev mere udfordrende, og den ene hugtand lagde sig hen over underlæbe grundet formet af hendes smil, han ville have hende til at bruge munden til noget andet? Med de tænder, fair nok det skulle da nok blive sjovt. Men det var først der det gik op for hende, at han undgik hendes spørgsmål, omkring hvorfor han havde forladt hende, men gad ikke bruge mere tid end nødvendigt at tænke over hvilken betydning det havde.

Tungen gled hen over hans hals, og hun kunne mærke hvordan at blodet løb inde bag huden, men formåede ikke at bore tænderne i ham, hun havde næsten lige spist, det var derfor hun var kommet så sent, og næsten var blevet fanget i solen. Det sjove var, at man ude fra soveværelset, kunne høre hvordan at vinden slog imod vinduet, og hagl slog med så hårde slag, at man næsten skulle være bange for at ruden ville blive knust hver øjeblik det skulle være. Den korte sol de havde haft, inden at sne stormen igen begyndte at hærge over Di Morga, hun var godt træt af alt den sne. Hun havde næsten lige forladt et land, der ikke havde andet end kulde, og sne. Med disse hurtige tanker, erstattede hun kærtegnene med hendes tunge, med små kys hen over kravebenet, ned over brystkassen, hånden som hun havde haft omkring hans lem, trak hun ud af underbukserne, som hun kom længere ned, munden var nu ved hans navle. Et drilsk blik blev sendt op til ham, inden hun fortsatte ned til kanten af underbukserne. Her valgte hun at trække den ene side ned over hans hofteben, og lod tungen glide ned der, lidt efter lidt trak hun mere og mere ned i hans underbukser, ind til at hans lem ikke længere lå inde i dens hule. Hun tog fat om roden, og lagde hoved på skrå. Hun slap lemmet, for at lade fingrene glide igennem det lange brune hår, og førte en del af håret om bag det ene øre, inden hånden blev ført tilbage. Hun hæv lige så stille ned i forhuden så hoved blev blottet for hende, langsomt førte hun munden hen til det lemmet, tungen var det første som ramte det følsomme område, og kørte det i cirkulerende bevægelser hen over hoved, inden at munden sluttede sig om det hele, og lige så stille fortsatte op og ned, i starten tog hun det langsomt, med lukket øjnet, ind til at hun begyndte at gøre det en del hurtigere. Det havde altid været en stor nydelse for hende at gøre dette, mest af alt fordi at hun vidste at det var noget mange mænd elskede, hun havde aldrig helt forstået hvorfor. Tungen gjorde også en del af arbejdede, mens hendes ene hånd lagde sig på maven af Alexander, og med neglene lavede hun nogle fine røde mærker, der næsten forsvandt lige så hurtigt som hun havde lavede dem. Hun skulle da nok vise ham, at hun kunne bruge sin mund til andet end bare at snakke, og heldigt for ham, havde hun så meget kontrol over hendes tænder, at hun havde fået skubbet dem ind igen, inden at dette lille forspil var startet.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Søn 24 Feb 2013 - 17:56

Han kom ikke med noget svar, han kunne mærke på hende at han havde sagt noget der havde såret mere end det skulle, det havde aldrig været meningen at han ville gøre hende ked af det. Selv da han havde forladt hende havde han ikke ville gøre hende ked af det, men han havde bare ikke haft andet at gøre, hans tid i Rusland og østen var forbi, der var ikke mere at komme efter og han var nød til at komme efter nye udfordringer, men det vidste hun lige så godt som ham, det var grunden til at han havde forladt hende, han havde haft brug for at se nye græsgange og genopbygge sig selv, sådan som han havde gjort flere gange i hans liv. Det havde dog været anderledes dengang, han havde virkelig forsøgt at tage sig sammen og kører rundt i den samme gamle trummerum, kun for at være sammen med hende, men det var bare blevet for meget, hun skulle ikke være i tvivl om at han ville gøre meget for hende, men han kunne ikke bare lade være med at følge sin natur, engang imellem var fornyelse det eneste som kunne få ham længere frem i verden.
På trods af at han havde såret hende, spillede hun videre på deres lille passionsfyldte leg og Alexander mistede totalt lysten til at spekulere over fortiden og lod sig hengive til nuet i stedet. han lukkede øjnene og mærkede hvordan hendes kys og tænder gled ned over hans krop, de kolde kys fik det til at sitre i hans krop hver eneste gang at hendes læber mødte hans bare hud.

Han kom med et lavt støn da Tanjas læber nåede ned til hans lem, og da hendes mund lukkede sig om ham kom han med et højlydt gisp. Han rakte hånden ud og fik fat i hendes hår, han pressede hende ikke, men sørgede for at holde godt nok fast til at hun ikke ville være i tvivl om at det var ham der styrede tempoet hvis det endelig kom til det.
Han gispede flere gange og kunne mærke hvordan det var som om noget begyndte at flamme op inde i ham og han kom til at gribe lidt hårdere fat om Tanjas hår.
Til sidst spærrede han øjnene op og kiggede ned på Tanja, han skubbede hende lidt brutalt væk fra hans lem, mens sulten var i hans blik, en kødelig sult som buldrede som tusinde flammer. Han hvæsede lavt og sensuelt til hende da han lagde sig henover hende og lod sit lem prikke drillende til hendes underliv. Langsomt pressede han på og kom med endnu et lavt hvæs da han kunne mærke at han trængte helt ind i hende.
Han kiggede ned på hende med den samme sult og havde placeret armene på hver side af hendes hoved, så hendes krop var let buet op mod ham. Mens han langsomt begyndte at glide ud og trænge op i hende igen, kyssede han hende op ad halsen, videre op til øret og nippede til hendes øreflip, før han lod sine læber møde hendes igen.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 24 Feb 2013 - 18:31

Hun nød at hun kunne få ham til at stønne sådan, at hun havde den magt over ham, spredte mere lyst i hendes krop. Domination havde altid været noget hun havde tændt utrolig meget på, jo mere man krævede af hende, jo mere hun kunne kræve af folk, jo bedre var det næsten. Men der havde også kun været to mænd der nogen sinde havde haft styrken til at kunne undertrykke hende, og hun elskede det. Hun hengav sig fuldstændig til øjeblikket, der var intet der ville kunne komme til, at ødelægge dette, de havde sammen lige nu.

Hun kunne ikke lade være med at smile indvendig, det gjorde hende glad, at hun vidste hun stadig havde en vis magt over ham, det kunne godt være at han var hendes mester, og det kunne godt være, at hun et eller andet sted var blevet hans lille arbejdsslave, som skulle hjælpe ham med at overtage denne by igen. Men dét, at det stadig var hende som han kom tilbage til, selv efter så lang tid, selvom han sikkert havde haft andre elsker siden da, og selvom at han havde en hel bygning med kvinder han bare kunne hive med op. Hun skubbede tanken til side, hun skulle heller ikke vide sig for sikker, alt kunne ændre sig, og der var allerede meget som havde forandret sig. Hun kunne mærke kuldegysningerne der gled hen over hendes ryg, og hele kroppen da han greb fastere omkring det lange hår, hun kunne ikke benægte det, smerten gjorde alt dette mere lækkert, og at de faktisk fysisk kunne gøre hvad der passede dem, uden at det ville give varige mén. Hun elskede det. Hun lod sig blive skubbet væk fra ham, og mærkede den kolde ryg der blev mødt af det lige så kolde gulv. Hun kiggede op på ham, hun bed sig hårdt i læben, og kunne ikke lade være, hendes øjne tiggede nu. Der havde været for stor en ventetid, hun var nød til at have ham nu. Hun havde for helvede ikke tænkt på andet, siden han havde kysset hende i det skide pakhus. Pludselig hadet hun ham igen, over at have denne magt, lige som hun havde en vis magt over ham, da det gik op for hende, hvor afhængig hun var af ham, det gjorde pludselig ondt inde i brystet. Det at hun aldrig ville være i stand til at kunne dræbe ham, selvom det havde været hendes plan lige siden hun havde krydset grænsen til Frankrig. Tænderne skød frem med det samme, som hadet havde taget sit tag i hende, men da han trængte ind i hende. Det var en eksplosion af følelser der fik kroppen til at ryste, hun lukkede uvilligt øjnene i, og udstødte et langt og hæst støn. Munden var halvt åben, mens at hun blottede hendes hals fuldstændig at hun lagde hoved tilbage. Fuck ham.

Benene blev slynget rundt omkring hans hofter, mens hun begyndte at arbejde sammen med hans bevægelser, når han stødte ind i hende. Deres bevægelser blev hurtigt flydende, som var de et maskineri der arbejdede om samme proces. Hun kyssede ham tilbage, selvom at hun stadig kunne mærke at hadet til ham ikke helt ville fortærer sig, det var lige så meget had til, at han havde denne magt, som at han efter at han skred, uden så meget som et ord, at hun havde brugt, hun vidste ikke hvor lang tid på at finde ham igen. At han efterladt så stort et savn, at hun faktisk havde ledt efter ham, hvad fanden var det også? Men lidt efter lidt, glemte hun tankerne, og kunne mærke at lysten i hende, kun blev større. Hun pressede lagde hendes ene hånd på hans skulderblad, hvor efter hun borede neglende ned i huden, alt imens at hendes eget underliv pressede sig mere krævende imod hans. Neglene rev sig ned af hans ryg, og hun kunne mærke hvordan at blodet samlede sig under neglende, men lige så hurtigt som hun havde lavet det, var det væk igen. Hendes følelser var som på en vende plade, og hun kunne ikke bestemme sig hvad hun egentlig følte, så hun valgte at lægge alt til side, og nyde det, lige som hun havde gjort lige i starten, også bare glemme det for nu.

Intet skulle holde hende tilbage længere, det kunne godt være dette var en intim erfare, men derfor kunne hun stadig godt straffe ham, måske lige så meget for at vise, at han ikke skulle holde tilbage. Hun var hans i nat, og han kunne gøre lige præcis det han havde lyst til.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Søn 24 Feb 2013 - 22:15

Han trængte så langt op i hende som det var ham muligt i denne position, han priste sig lykkelig for at han var en vampyr, for eller havde sveden haglet af ham som et vandfald. Han bed hende forsigtigt i halsen da hun strakte den frem mod ham, han trængte ikke gennem huden, men hun ville kunne mærke en prikkene fra hans hugtænder glide henover hendes smukke hud. Han blev ved med skiftevis at kysse og bide hende på halsen, han fulgte blodårene i hendes hals rundt. Alexander havde placeret hænderne på hver side af Tanjas hoved og i ren nydelse kom han til at knytte næverne og knuse marmorfliserne på hver side af hendes hoved, men han lagde knapt nok mærke til det fordi at Tanja var begyndte at lade hendes krop følge hans bevægelser.
Det var svært for ham at forstå det, de var endelig én igen, efter at de havde været fra hinanden så længe, hvad der helt præcist var mellem dem var ham uforklarligt, men endelig var de sammen igen, på samme måde som fra før Alexanders forvandling og han elskede det, han ville kæmpe for at det kunne fortsætte og at dether ikke bare var et heldigt sammentraf, hvor de begge havde været lige sentimentale og i et svagt øjeblik havde kastet sig over hinanden som frådende dyr, ikke at der var noget i vejen med det, de havde altid opført sig som dyr når det kom til sex, der var aldrig noget der helt havde matchet.
Han var nød til at få mere, han kunne ikke stoppe nu, han ville have meget mere af hende, han ville give hende alt han kunne give. Han mærkede kort en skarp smerte i ryggen og famlede kort, mens han hvæsede af smerte, med et ryk hev han en 10 cm lang flig fra gulvet ud af ryggen og smed den hen af gulvet, den var meget blodig, men han kunne mærke hvordan hans ryg healede næsten med det samme, så der var ikke nogen varige skader. Hans tanker var heller ikke på fligen fra gulvet, men på hende. I et snuptag løftede han hende op uden at glide ud af hende, nok mest fordi hun stadig havde benene om ham. Han skubbede hende op ad væggen og blev ved med stadig at støde hårdere og hurtigere op i hende, han var stoppet med at kysse hende, men havde hans pande mod hendes og stirrede hende i øjnene, mens hans åndedræt var tungt og stærkt.

Han vidste ikke hvad der gik af ham, det var som intet andet han havde prøvet som vampyr, det var som om det hele løb løbsk for ham og han kun kunne sidde som tilskuer til sine egne handlinger, men han nød det, han nød hvordan instinkterne havde taget over, hvordan de helt basale behov kotrollerede hver eneste bevægelse han lavede og sørgede for hele tiden give hans lidenskabelige flammer mere at leve af. Det var ikke bare sex mere, det var noget andet der handlede lige så meget om forholdet mellem skaber og skabelse, hvordan deres bånd blev lavet endnu stærkere end det havde været i forvejen.
Han hvæsede stønnende til hende, mens hans blik blev ved med at hvile i hendes øjne. Han rev næsten døren af hængslerne da han med hende fortsat riddende på sit lem forlod badeværelset og gik ind til hendes seng. Da han nåede til hendes seng vendte han sig om og lod sig falde ned på ryggen, så det nu var hende der sad overskrevs på ham, han smilede udfordrende til hende, "Holder du dig tilbage? eller kan du ikke klare tempoet", han tog fat om hendes hofter og pressede hende ned over sig selv, han begyndte at tro hun ikke kunne følge med meget mere.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 24 Feb 2013 - 22:49

Verden rundt omkring hende eksisterede ikke længere, alt var forsvundet, der var kun de to kroppe, som lå på gulvet i dette øjeblik, navnene forsvandt lige pludselig fra hendes indre, alt blev overtaget. Hun spærrede øjnene op, som skinnede dominerende lilla. Hun stønnede hæst, og følte næsten at det alt sammen gik for langsomt, det dyriske instinkt i hende havde taget fuldstændigt over, hun havde før oplevet at hun havde glemt alt hvad der foregik i hendes hoved normalt, men aldrig i sådan en grad. Det var som når hun drak blod, lyde blev forstærket, hvor hun kunne høre mennesker der skændes flere blokke væk, hvordan at menneskers hjerte slå hurtigt, blodet der raslede igennem deres åre. Denne gang, var det kun dém hun hørte. Hvordan at han dunkede op i hendes indre, hendes vejrtrækning var som fordoblet i lyd, sammen med hans, hun lagde selv mærke til når han hæv vejret ind igennem næsen, og pustede ud igen. Når han rørte ved hende, brændte hun næsten, for der efter at blive efterladt fuldstændig is kold. Hun hæv efter vejret, trods for hun slet ikke behøvede luften ned i hendes lunger, det virkede bare så, så uvirkeligt alt sammen, og hun kunne ikke få nok! Det var som om at nogen havde skudt et skud heroin ind i hendes blodbane, og virkningen nu for alvor to fart.

Han rev hende ud af denne uvirkelige boble, da han hæv hende op fra det kolde gulv, og i stedet pressede hende op imod væggen, og derfor kunne hårde op i hende, det ville være at lyve at sige at det ikke gjorde ondt, for det gjorde det. Et jag af smerte som et lyn, flammede igennem hendes krop, og gjorde at hun var nød til at undslippe et skrig, trods hendes gode vilje, men det gjorde det alt desto mere sexet det de havde gang i, og skriget blev hurtigt efter fuldt af et grin. Hun stirrede ham direkte tilbage i hans øjne, som var han i gang med at udfordre hende til at dette kun skulle blive vildere, og hun kunne næsten ikke se det for sig. Aldrig havde de opført sig således, og hun kunne ikke beskrive hvor den følelse kom fra, nok ikke mere end han selv kunne. Men det gjorde bare, at lysten til overhoved skulle stoppe fadede fuldstændig ud, hun kunne næsten forstille sig at de skulle blive ved med dette for altid. Dette gjorde nok også bare, at det ville blive så meget værre at holde fingrene for sig selv, i fremtiden når han havde givet bare en lille forsmag på hvad han nu var i stand til. Læberne slikkede hendes læber, og et udfordrende smil bredte sig hen over hendes læber, men dette skulle hun da næsten ikke havde gjort – næste øjeblik, kunne hun hørte hvordan at døren gav efter, da han næsten rev den af sine hængsler.
,,forhelvede Alexander’’ stønnede hun hæst, men kunne som sagt intet andet end at elske det.

Hun kiggede med et tvivlende blik, nu var han også fræk?! Hun grinede hæst, og kiggede med et hint af domination i hendes øjne. Med en elegant bevægelse, svinede hun håret tilbage over ryggen, og begyndte bare lige så stille at rykke frem og tilbage, meget normalt, dét var der ikke så meget i. Men pludselig blev tempoet sat op, og nogle gange var hun næsten ved at glide helt ud af ham, for så at føre sig helt tilbage ned til roden, dette fortsatte i et hurtigere og hurtigere tempo, næsten ikke menneskeligt muligt at bevæge sig således, mens hun stønnede højt, dette var mindst lige så godt for hende som det var for ham. Hvis ikke bedre. Dog meget pludseligt, greb hun fat med et stram greb om hans kæbe, og førte sig helt ned til hans mund med hendes egen, som en slange.
,,Jeg kan klare alt, so bring it on’’ det sidste blev hvisket på russisk, hvor på hun gav ham en syngene lussing, aldrig havde hun gjort noget i sit liv, men hun kunne ikke hjælpe det, det var som om det ikke længere var hende der handlede men dyret inde i hende, som havde så stærk en flamme brændende, at man næsten kunne mærke det igennem hendes døde kolde fingre, da hun havde ramt hans kind. Men dette stoppede hende ikke med at fortsætte, mens at hun strammede hendes underlivets væggene tættere rundt omkring hans lem. Han skulle ikke tro at han havde overtaget her, hun kunne mindst lige som ham.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Søn 24 Feb 2013 - 23:18

Han kunne næsten ikke holde sig selv tilbage, da hun begyndte at ridde ham som et vildt bæst, han havde ikke set det komme at hun var mere end i stand til at kunne følge med ham og nu ligefrem var ved at bringe ham tæt til at afslutte. Det skulle fandema ikke være sådan, hun skulle ikke komme og tro hun kunne mere end ham i dether spil, han kunne fortsætte til de begge smadrede hinanden fuldstændigt på denher lille leg. Han kunne dog ikke andet end at smile til hende da hun hviskede til ham, "Så skal du også få, jeg" *Wham*, lussingen havde han ikke lige forudset ville komme og han var helt overrasket i et øjeblik, hvor han bare havde drejet hoved væk fra Tanja og kiggede dumt mod væggen. Hun havde slået ham? Hun havde givet ham en lussing og troede hun kunne slippe godt fra det? Hun havde bragt denher leg til et helt nyt level.
Alexander drejede langsomt hovedet, mens aftegningen af en hånd begyndte at vise sig på siden af hans ansigt. Hans øjne lynede, ikke af vrede men af lysten til at slå igen og genetablere hvem det var der havde magten her, han vidste godt hun elskede at dominere, men det havde hun bare aldrig fået lov til sammen med ham, det var vel også derfor deres forhold havde været så underligt, de havde kæmpet om hvem der skulle have styringen... Noget de åbenbart stadig ikke kunne ligge fra sig, selvom de nu begge var udødelige væsner.
Alexander havde vendt sit blik mod Tanja, han stak hovedet lidt frem inden han kom med et brøl der mere mindede om en løves end noget andet. Han greb fat om hendes røv med begge hænder og skubbede hende ned, samtidig med at han selv skubbede sig så hårdt op i hende som det var muligt. Som en tryklufthammer skubbede han sig nu ind og ud af hende, han ville ikke give hende chancen for at slappe af et eneste sekundt mens hun sad over ham, han ville hører hvordan han fremtvang en orgasme hos hende og så ville han blive ved og ved til hun ikke kunne stå på benene mere, han havde så meget passion til hende at han ikke anede om han ville være i stand til at stoppe mere, eller om de for altid ville være låst i denne fantastiske leg.
Han løftede overkroppen, så hans hoved var i højde med hendes bryster. Han begyndte at kysse og kærtegne hendes nøgne bryster, han lod sin tunge lege med hendes brystvorter til han kunne mærke de blev stive og han kunne fornemme en svag mængde gåsehud.

Med sine kræfter lod han tiden begynde at gå lidt langsommere for hende, mens den gik i samme fart for ham, hvilket ville sige at han øgede farte betragteligt. Han ville hører hendes nydelsesskrig og vide at hun havde det på den samme euforiske måde som hamselv. En tanke kom snigende, men forsvandt hurtigt igen, var det muligt at hans følelser for hende var ved at udvikle sig til mere og ikke bare lå begravet i en dyb afkrog af ham. Han forskød tanken, han ville ikke tænke sådan ikke nu, han ville bare hengive sig til dyret, som alligevel havde taget styringen med alle hans andre kropslige funktioner.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 24 Feb 2013 - 23:50

Hun havde stærkt forvente, at et slag ville blive sendt hendes vej, men måtte næsten med skuffelse se på, hvordan at han vente hoved og ikke rigtig viste nogle intentioner omkring, at det ville ske. Men det næste, var ikke lige noget hun havde forudset, da hun mærkede hvordan at pressede sig helt op i hende, hun kunne mærke at dette var virkelig at presse hendes krop til det yderste, og hun kunne ikke rumme ham så meget. Hun bed sig hårdt i læben, og ville ikke, han kunne ikke få lov til at vinde! Men hun måtte jo indse, at hun ikke kunne holde igen, den følelse der spredte sig i hende med lynets hast, hendes øjne begyndte at sortne, mens at munden åbnede sig let. Hun kastede sit hoved tilbage og alle muskler i hele kroppen blev spændt, aldrig, aldrig nogen sinde havde hun haft det sådan her. Alt det som hun forhen havde kaldt sex, eller intimt sammenværd, var vand ved siden af det her. Hun kunne ikke beskrive det, der var ikke ord for den forløsning hendes krop gik igennem, hele kroppen begyndte at ryste, og det værste var at han bare fortsatte og ikke gav hende mulighed for bare lige at trække vejret et lille sekund – også skete det, det hun havde længstes så længe efter, hele kroppen blev varm, inde fra og ud. Det var næsten som at mærke hjertet banke igen, trods for at de aldrig nogen sinde ville gøre det. Hun lukkede øjnene hårdt i, og et højt hvæs undslap hendes strube, men der gik ikke mange minutter før at hvæset blev erstattet med et skrig, et skrig man næsten skulle tro alle i hele bygningen ville kunne høre. Men hun var fuldstændig ligeglad, det eneste hun tænkte på, var hendes egen nydelse, den nydelse som blev skabt for hende lige nu.

Orgasmen varede længere end hun havde prøvet før, hun mærkede hvordan en dråbe blod langsomt gled ned af hendes kæber, da hun var kommet til at bide sig så hårdt i læberne, at den næsten var blevet revet i stykker, kun fordi at hun havde været for stolt at skrige, og til sidst havde det slet ikke betydet noget for hende, om hun havde gjort det eller ej. Øjnene vidste ingenting overhoved da hun åbnede dem, de kiggede tomt ud i luften, næsten som at der ikke var nogen til stede inde bag dem, alt dette skyldes bare det som ikke kunne beskrives med ord, men kun hvordan at hele hendes krop reagerede. Hun vågnede lidt op igen, da hun mærkede hvordan at hans kys begyndte at kærtegne hendes bryster. Døsigt kiggede hun ned på ham, selvom at han fortsatte i stort set samme tempo, så gik det alt sammen langsomt for hende, og hun opfangede ikke særlig meget lige dér.

Hendes hånd lukkede sig om hans ene skulder, og pressede ham ned og ligge igen, mens at hun pressede sin egen krop hen over hans. Nu ville hun give ham den ultimative tilfredsstillelse, hvorfor hun ville gøre det som, hun skulle til, vidste hun ikke en gang selv. Det var noget andet der styrerede hendes handlinger nu, dette var pludselig en ting mellem skaberen, og skabelsen. Hun lænede sig hen til hans øre, og det første der kom ud, var bare en hæs hvisken.
,,Du vinder, denne gang.. jeg underkaster mig dig’’ hun førte læberne væk fra øret, og hoved hen så hun kunne kigge ham ind i øjnene. Hun bed sig kort i læben, mens at hånden snigende havde lagt sig bag hans baghoved, hvor det begravede sig i det hulede hår. Hun pressede læberne imod hans, mens hun lige så stille gav efter, lukkede øjnene. Hun åbnede langsomt læberne, og lod tungen glide ud imellem dem, for at skille hans ad. Hendes tunge gled ind til hans, hvor den lige så stille udfordrede den til en lille sensuel dans. Hele hendes krop skreg af hvor høj den var, over at den euforiserende energi der skreg ud af både hende og hans krop. Alt det de havde lavet, føltes kun som sekunder, og selvom at hun kunne mærke hvordan det gjorde ond i alle hendes muskler efter hun havde spændt dem så meget, ville hun ikke have det til at stoppe endnu.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Lør 2 Mar 2013 - 21:40

Alexander kiggede væk fra Tanja, han kunne ikke selv holde til det tempo han satte og det ville ikke tage mange øjeblikke endnu, inden denne smukke dag ville nå sit klimaks. Mange mærkelige ting gik gennem hovedet på ham, for at forsøge at holde distancen, fandeme nej om han ville give Tanja den glæde at det var ham der var nød til at stå af først. Han kunne ikke holde til at opretholde styrken i sine kræfter og langsomt begyndte det at gå langsommere og langsommere, mens han kunne mærke hvor hurtigt han alligevel nærmede sig at komme. Hans ellers nyttesløse åndedræt var hurtigt og overfladisk, som om han var ved at hyperventilere. Da han kunne mærke hvordan Tanja stremmede til, kunne han dog godt gætte hvem af de to der var nød til at give op først, hendes støn og siden hendes skrig fik ham bare til at ville have hende endnu mere end han allerede havde fået hende nu, han ville og kunne ikke tage øjnene fra hende, i øjeblikket hvor hun fik den nydelse som hun havde krævet sådan af ham.
Det var den vildeste omgang sex Alexander nogensinde havde haft, der var kun en eller to gange der kunne hamle op med dette, og begge gange var sket med Tanja før han var blevet forvandlet, men dether, det var noget i en hel anden liga end han nogensinde havde prøvet. Skriget Tanja havde kommet med, havde fået vinduerne til at runge og han var ikke i tvivl om at et hold sikkerhedsfolk var igang med at gennemsøge hele bygningen for at finde ud af om der var sket en ulykke, eller noget andet der havde resulteret i en form for eksplosion.

Han så dråben af blod der gled ned fra hendes mund og kyssede hende stille, for at fjerne den lille røde stribe af blod. Hendes ord var dog det sidste han havde ventet fra hende, men det var som om de fik gang i den ild der havde været i hele hans krop igen. Alexander brølede som en løve, da han fandt den samme hastighed og styrke at støde op i Tanja på frem igen, omend kun for et øjeblik inden han kunne mærke hvordan det var som om et lyn skød ned igennem hans rygrad og ud af hans lem. Han hvæsede svagt, mens han tungt fladt helt tilbage i sengen, mens han trak Tanja helt ned over sig igen, så de bare lå der krop mod krop. Det var længe siden han havde følt sig så træt som han gjorde ligenu, men der var mange andre ting der skulle ordnes i løbet af de lyse timer, hvor han ikke kunne befinde sig udenfor bygningen.
Alexander lod en slap hånd kører igennem Tanjas hår, "Jeg tror kun dether var en prøverunde, en opvarmning til hvad der kan ske i fremtiden", han klappede hende på numsen og smilede kækt, "Vi slås som søskende og knepper som guder, men det er da dejligt at vide at du underkaster dig mig, ikke at jeg tror du nogensinde får et valg". Han lagde hænderne bag hans hoved, mens han kiggede ud af de store vinduer ud over byen´, det var som om hans tanker kørte hurtigere nu, som om han hurtigere kunne finde på planer som kunne tvinge hele byen i knæ og for alvor sørge for at han kunne overtage byen fra skyggerne, der skulle ikke være nogen sort trone eller professionel hær denne gang, kun kaos og alle de fantastiske muligheder for hævn som fulgte i kølvandet... Hvad mindede ham om at han skulle ud og danse på en grav så snart det blev mørkt.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 2 Mar 2013 - 22:31

Hun grinede lidt af hans kommentar, dét kunne da vel godt være noget om. Men som en bror, ville hun nok aldrig nogen sinde se ham, især ikke når man tænkte på hvor meget hun hadet sin egen søster. Hun lukkede øjnene kort da han lod fingrene glide igennem hendes hår, og valgte at ligge lidt på hans brystkasse i et stykke tid, inden hun lod sig glide væk fra ham, så de ikke længere var som et. Hun sukkede stille, alle muskler i kroppen værkede, han havde virkelig været hård ved hende denne gang, men det var at lyve hvis hun ville sige hun ikke havde nydt det. For det havde hun, også i den grad, men hun havde aldrig været typen der gad putte efter sex, så ville hun egentlig bare få lov til at kunne ligge sig til at sove. Hun rev lidt i det lagen som hun brugte i stedet for dyne, hun lagde sig på maven, og trak det derefter hen over hendes ben og numse, så det kun var ryggen som var synlig.
,,hvis hver gang er lige som denne, har jeg ikke noget imod at det fortsætter’’ mumlede hun lidt efter, selvom at hun faktisk et eller andet sted var sur over, at det overhoved var sket. Det var ikke meningen at han skulle have denne mulighed for at underlægge hende, og hun vidste at det ville blive meget svært i fremtiden at sige nej til ham.

Hvor lang tid der var gået før hun faktisk var faldet i søvn var hun ikke helt sikker på. Men dyb havde den været, for hun var ikke en gang sikker på om Alexander var faldet i søvn ved siden af hende, eller om han stadig lå der, ej hellere vidste hun hvad klokken efterhånden var. Var det stadig dag der ude, eller havde solen lagt sig bag horisonten og natten havde lagt sit sorte tæppe over byen.
De lilla øjne kom langsomt til syne i det mørke værelse, sveden gled ned af hendes nøgne krop. Sved? Hun kunne mærke hvordan at det stak i hendes lunger når hun prøvede at få vejret, hun kunne ikke forstå hvad der skete med hende. Det gjorde ondt, hele hendes krop smertede fra top til tå. Men rører sig, det kunne hun ikke, det var som om at hun var løst fast i sengens lagner. Hun gispede efter vejret, og kunne mærke hvordan at en sveddråbe langsomt gled ned af hendes pande, da det pludselig gik op for hende, at dette måtte være en drøm. Hun kunne jo ikke længere svede længere, og den varme, og den smerte som gjorde at det føltes som om at hendes hjerte slå. Dette var ti gange værre end da Alexander havde forvandlet hende, meget mere smertefuldt end noget andet hun nogen sinde havde prøvet. Men jo længere hun lå i sengen og prøvede at bevæge sig, jo hurtigere gik det op for hende, at dette ikke var en drøm, det var virkeligt. Hun fik frem skaffet et halvt kvalt skrig, inden hun tumlede ud af sengen. Hun måtte få det til at stoppe, det var inde i hende, der var noget i blodet. Pludselig stod tiden helt stille, da hun fik et billede op i hoved, det øjeblik hvor at hun havde sparket et glaskår ind i maven på hendes mand, og noget af glasskåret var brækket af inde i foden, og var uden tvivl stadig derinde. En kniv, hun måtte have en kniv.

Hun fik kæmpet sig ud på toilettet, hendes blik faldt på den sorte tavle, som fungerede lidt lige som et spejl, og var lige ved at skrige over det hun så, det der kiggede tilbage ind i hendes øjne. Hun var fuldstændig sort rundt omkring øjnene, håret var næsten vådt efter alt det hun havde svedt, og blodårende var synlige over hele kroppen, og næsten helt sorte. Hun faldt sammen på gulvet, og måtte tage sig sammen for at kravle hen til skabet som der stod lidt længere hende, i sin vildskab fik næsten revet lågen af skabet da hun skulle have fat i den kniv hun havde liggende der inde. Men smerten tog til, og hun tabte kniven på gulvet. Det begyndte at sortne for øjnene, hvad var det der skete med hende!? I sin fortvivlelse kunne hun mærke hvordan at noget vådt begyndte at løbe hende ned af kinderne, og der gik ikke lang tid før at hun kunne lugte at det var hendes eget blod, som der flød som tårer ud af hendes øjne. Det var inde i hende, dette gift, hvad end det var inde i hende, og det brændte, det brændte noget så grusomt. Hun fumlede efter kniven, og mærkede den først, da hun kom til at gribe fat i bladet og hun skar en dyb flænge i hånden. Hun hvæsede højt over smerten, men hun var nød til at få den skide flænge ud af hendes fod, og det skulle være lige nu! Hun fik flyttet hånden rundt omkring knives skaft, og holde stramt om det. Hun havde det som om hun kunne besvime af den stigende smerte i hendes indre, men stoppede ikke. Med den ene hånd havde hun et fast greb omkring kniven, og mens den anden holde foden i en akavet position for at kunne komme til at skære i den. Blodet fra hendes venstre hånd løb ned af hendes underarm, og dryppede langsomt ned på det fine hvide marmor gulv, hvis fliser i forvejen var ødelagt. Men det var ikke dér hendes tanker var lige nu, med en hurtig bevægelse lagde hun et langt og dybt snit i hendes fod. Hun skreg af smerte. Men trods smerten, og hendes krop var begyndt at ryste af den, fik hun tvunget sine fingre ned i såret. Hun brugte få minutter på at få fat i skåret der var placeret inde i foden, og rev det ud. Desværre gik der længere tid end normalt for hendes sår at hele, og gulvet var snart smurt ind i hendes blod.

Men smerten stoppede ikke, og gråden to til, dette havde hun ikke skrevet sig op til! Hvad fanden havde Alexander gjort ved hende, hvad fanden var det, som der skete med hende. Hun kiggede op på badekaret, der stadig var fyldt med det vand som hun ville have badet i, før at tingene havde taget en anden drejning. Men vandet måtte være koldt nu, og koldt kunne hun godt bruge. Langsomt kravlede hun hen over gulvet, og fik kæmpet sig op i badekaret. Lige så stille gled hun ned i det, og lod sig synke helt ned i vandet. Dog gik der ikke længe, før at det klare vand havde skiftet sin farve til fuldstændig blod rødt.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Tirs 5 Mar 2013 - 22:25

Alexander var vågnet et par timer senere, med armene om Tanja, han havde undret sig over den lidt underlige måde som hendes blodåre var blevet synlige på, men han skød tanken væk da han så hvad klokken var blevet. Han rullede forsigtigt ud af sengen for ikke at vække hende og vandrede nøgen igennem hendes 'lejelighed' og gik ud på badeværelset. Stedet var smadret og da han puffede blidt til døren var den nært faldet helt af, han var nød til at sende et hold fra renovering derop og binde dem en historie om en snigmorder på ærmet, for at kunne forklare helt præcis hvad der havde resulteret i at stedet var smadret så meget som det var. Han stod og kiggede lidt ind i den blanke plade der var på væggen, han undrede sig lidt over de røde mærker han havde over hele kroppen, han brude heale hurtigt nok til at han ikke engang ville kunne se det, når Tanja tog lidt godt fat i ham. Han prikkede lidt til en flænge han havde i brystet, den sveg svagt da han rørte den og det var som om hans hud forsøgte at heale, men at der var noget der kæmpede imod og sørgede for at han ikke kunne. Alexander var lige så fascineret som han var irriteret over hvordan smerten blev ved med at udvikle sig, han måtte ned i research og have et hold læger til at finde ud af hvad pokker det var han havde i kroppen, tanken om at det skulle komme fra Tajan slog ham slet ikke, han mente det måtte være noget han selv havde sørget for var kommet ind i hans krop.
Alexander kiggede lidt ind i pladen og smilede så til sig selv, mens han tænkte tilbage på det som var sket igennem hele dagen, inden de var faldet i søvn sammen, han havde nydt det så meget som han troede han var i stand til som vampyr. Evnen til rigtigt at huske følelser var så småt ved at forsvinde fra ham, sammen med andre ting som han ville forbinde som menneskelige, det eneste han oplevede var blevet forstærket, var lysten til at spise og at have ukontrolleret hård sex. Han savnede for så vidt ikke at være et menneske, han havde nået erkendelsen af at han havde været svag før og kun kunne have opnået sin magt gennem en forvandling, i et land som DI Morga ville man aldrig nogensinde komme nogen steder hvis man var et menneske, andre end i en for tidlig og for lille grav.

Han skar tænder da der kom et skud af smerte ned igennem hans brystkasse, han kunne ikke stå og dvæle længere, han var nød til at finde ud af hvad pokker det var der havde angrebet ham. Han kunne mærke hvordan han begyndte at vakle da han skulle til at gå, han var dybt overrasket, men ikke slået ud af denne urimelige tilstand. Han fik taget et par bukser på og vaklede ud fra værelset og videre ud på gangen, men da han nåede til elevatoren kunne han næsten ikke stå på benene mere, en rengøringsmand fik et chok da han så Alexander stå og hænge op af døren, mens hans blodåre var blevet synlige og mørke, samtidig med at hans øjne var røde rundt om iris. Alexander greb ud efter den høje afrikaner som han vidste gjorde rent for ham og fik hæst fremstammet, "Bi...Biologisk.... Biologisk afdeling", manden stod og kiggede lidt på Alexander i chok, men fattede sig hurtigt og hamrede hånden ind i nødknappen og fik trykket koden til den biologiske afdeling ind.
Et hold af specialister stod klar med bårer og meget andet så snart Alexander og rengøringsmanden kom ned til d 26 etage. Alexander vred sig i smerter, mens han spyttede og hvæsede som en såret løve. Han greb fat om armen på rengøringsmanden, "Tanj... ARRGH! *Brøl* Tanja, Hent Tanja!" Manden stod og kiggede lidt, mens Alexander blev kørt ind til undersøgelse og bedøvelse i form af et stort stød fra en kvægstav fik gjort ham mere rolig.

Bejamin stod i elevatoren og tørrede svede af panden, hans skaldede hoved var blank af sved og han kunne mærke hvordan hans jumpsuit for alvor var for lille til hans godt 2 meter, men der havde ikke været nogen der havde været store nok da han blev ansat og Zadia havde af en eller anden grund bare bestemt sig for ikke at kunne lide ham, så han regnede ikke med at det ville ændre sig, med mindre han selv ændrede sin uniform. Oplevelsen han lige havde haft med hans chef, fik kuldegysninger til at rende ned af ryggen på ham, han havde aldrig set Hr. Lazarow før, men havde hørt om hans modbydelige temperament og at hugtænderne bestemt ikke kun var for sjov. Han havde aldrig set sådan nogen da han var hjemme i Frankrig og han følte sig ofte skræmt over det når han gik hjem om natten til sin snuskede lille lejelighed, flere gange var han blevet overfaldet af disse væsner, med evner til at gøre ham til aske, hvis han ikke gav dem et eller andet af værdig.
Døren gav et pling og han kom til sig selv, forsigtigt kiggede han ud på gangen, en vase var væltet ned fra et lille dekorativt bord, sammen med et billede af en stjernehimmel, som lå knust i tusinde stykket. Han bankede på døren og gik ind mens han kaldte forsigtigt, "Madame Malcovich! Madame Malcovich! Monisure Lazarow sagde jeg skulle hente dem, Monisure Lazarow er kommet til skade, han.....", et skrig skar gennem luften og han satte sig ned i skræk, det kom ude fra badeværelset og han sank en klump og kunne for alvor mærke hvordan sveden begyndte at hagle ned af ham.
Rystende og bange gik han ind af den smadrede dør og blev skrækslagen over alt det blod der lå på gulvet, han løftede blikket og kiggede på badekarret, hvor han så en kvinde flyde rundt i hvad der også så ud til at være rent blod. han sprang derover og løftede Tanja op "Madame Malcovich! Rolig nu, jeg er her, jeg hjælper dem.... lad være med at bide mig mens jeg hjælper dem", han tænkte ikke over hvor dumt det sidste lød, men det blev bare sagt per refelks, han hentede et håndklæde og svøbte hende i det. Han løftede hende så nemt som ingenting ud af badekarret og begyndte at løbe ud mod elevatoren igen. Han kunne ikke lade hende blive der, hun lignede en der var døende... eller mere tæt på at dø helt.
Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Tirs 5 Mar 2013 - 23:17

Vandet lagde sig rundt omkring den hvide krop, blodet dannede små tråde, øjnene blev spærret op med ét. Der var noget galt, men hun kunne ikke finde ud af hvor danne uro kom fra, hvad det var som skete inde i hende. Hun vred sig i vandet, men brød ikke overfladen endnu, vandet var så koldt, og hun glemte smerten inde i hende for en kort stund, det var som om den i en kort stund dumlede den brændende fornemmelse, der borede sig igennem hendes indre. Det var som om nogen havde revet dette ud fra en dårlig bog, det var næsten som at læse et liv der passerede forbi hende, hendes eget liv. Men hun kunne ikke gøre andet end at være som sit eget publikum, hun svævede mellem liv og død, mellem tid zoner og parallelle universer der ikke eksisterede. Som var det en dårlig drøm, som hun bare ikke kunne vågne op fra. Hun åbnede munden, og skreg under vand, det var som at blive revet midt over, og hun kunne se for sit indre blik hvordan at Alexander blev transporteret væk ind et sted hun ikke var bekendt med, og smerten blev pludselig værre. Dette kunne ikke være rigtigt, han havde sagt, hvordan kunne dette ske til dem, hvad var gået galt, hun kunne ikke forstå det! – tankerne fik ingen hvile, det var som om en eller anden havde sprunget en bombe inde i hendes hoved, og alle hendes tanker var blevet splittet op i flere ord, og ikke længere kunne finde dens partner, for at skabe en hel sætning. Den smerte, den alt opædende smerte var det eneste hun følte i sit indre, sammen med den frygt for hvad der var sket med hendes skaber, hendes elsker.

Hun hørte fodtrin ind i hendes værelse, men tog ikke yderligere notis af det, vandet var hendes eneste trøst lige nu, og hun havde ikke tænkt sig at forlade dens kolde kærtegn, selvom hun nok var nød til at indse at vandet snart ville ændre sin temperatur på grund af blodet, der flød ud i det. Hvordan kunne det være at sårende ikke var healet endnu? Da personen bevægede sig ind i badeværelset, bevægede hun sig stadig ikke, selv ikke da hun hørte en stemme i det fjerne der prøvede at fortælle hende at Alexander var kommet til skade. Hun kunne ikke forholde sig til det, og ville heller ikke. Det var alt sammen for uvirkeligt til at hun kunne holde til det mere, der var noget der var gået i stykker for alvor, og ikke længere kunne repareres. Hun vågnede først op igen, da hun mærkede nogle hænder omkring hende, der trak hende op af vandet, og et håndklæde der blev lagt omkring hendes nøgne krop.
,,Slip mig!’’ hendes stemme knækkede over, i et lavmælt skrig. Det gjorde ondt, endnu mere nu hvor hun ikke kunne køle kroppe ned med vandet. Hun lukkede halvt øjnene, og mærkede hvordan blodet løb ned af hendes fod, og efter lod et spor efter dem, som de bevægede sig imod elevatoren. Hvor de skulle hen, vidste hun ikke, og hun havde ikke nogen overblik hvor de faktisk var. Det eneste hun virkelig kunne mærke, var hvordan at blodet pumpede rundt i hende, hvordan man næsten kunne se det på hendes blodåre, der havde forvandlet sig til fuldstændig sort væske. Hendes øjne havde næsten skiftet til farven sort lige som blodet i hendes åre, man skulle ikke være nogen læge, for at se at der var noget helt galt her. Den gift som bredte sig i hele kroppen, kunne meget vel sammen lignes til hav hvepsen, mange kender denne som en lille gople der har sin rute rundt omkring Australien. Det siges at denne lille gople, der ikke fylder mere end et lille barns hånd, kan dræbe en fuldvoksen mand på få timer, det potentiale der lå i, at denne form for gift bredte sig i Tanja, og kunne fri gives fra hende negle var stor. Selvfølgelig ikke noget hun tænkte på nu, eller ville tænke på i den nærmeste frem tid, det eneste der krydsede hendes tanker var at smerten skulle stoppe, og så hurtig som muligt.

Tanken om at suge hvert evig eneste dråbe af blod der var i manden, var fristende ingen tvivl om det. Men hun havde ingen kræfter tilbage, og han derfor slapt i hans arme – og ja hans tanker var det rigtige sted, hun lignede mere end der var ved at dø for alvor nu, problemet lå måske mere i, var hun ved at dø nu? Det og føltes i hvert fald tæt på.

Hun gispede kort efter vejret, kiggede tomt ud i luften, mens hun lod manden førte hende der hen, hvor hun nu skulle føres hen, hendes tanker lå ikke en gang på at hendes skaber måske lå og var ved at dø i dette øjeblik, hun kunne slet ikke kapere det længere. Men et eller andet sted dybt inde i hende, måtte tanken alligevel have strejfet hende, da en tåre af blod lige så stille gled ned af de høje kindben og videre ned af kinden.
,,få det til at stoppe’’ mumlede hun stille, og kiggede nu for første gang op imod hendes rednings mand, hvis han kiggede tilbage, ville han tydeligt kunne spore hvor bange hun var, hvor sårbar hun var i dette øjeblik, og på ingen måde det som man typisk forbandt vampyrer med. Men hun kunne ikke hjælpe det, for hun var virkelig bange.
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Indlæg af Scars Lør 9 Mar 2013 - 0:29

Der stod tre dæmoner rundt om ham og kæmpede med at holde ham nede, hans arme vivlede rundt og smadrede alt der kom i vejen. "For satan han er stærk!" brølede den ene dæmon hvis arme mere lignede sten end muskler af kød og blod, den anden der stod på den anden side og havde samme mutation, hvæsede bare højt og pressede med fuld styrke ned på Alexanders brystkasse, så han ikke skulle komme op og smadre dem alle sammen og hele bygningen. Smerten Alexander oplevede manifesterede sig ved at han var gået ind i en psykotisk vredesandfald, der gjorde at han ikke kunne se forskel på ven eller fjender. Den sidste dæmon holdt hænderne rundt om hans hoved uden at røre det, mens hun så ud som om hun koncentrerede sig meget, "Der er noget i hans blod... en gift af en slags, han...", Alexander blev endnu mere vild og den ene af de to dæmoner der holdt ham nede, kom til at slippe ham, da han vred sig ekstra meget, hvilket resulterede i at Alexander kom til at slå ham i hoved, så han røg på gulvet. En mand i en hvid kittel kom løbende til og hakkede Alexander i låret med en sprøjte. Alexanders øjne udviddede sig og han blev helt rolig og slap, alle der var i rummet åndede lettet op og kiggede på manden i den hvide kittel, "Næsehornsbedøvelse... han rystede jo den almindelige slags af sig".
En lille skare af læger ture at komme tættere på og tage prøver fra Alexander nu, hvor han ikke var helt så farlig, som han havde været før. Lægerne trak en smule blod ud af ham og sendte det videre til undersøgelse, mens de studerede de tydelige blodbaner, der var markeret med en grøn næsten sort farve, det var dog den kvindelige dæmon med de psykiske kræfter der sagde noget først, "Hans psyke er... ufattelig, han lukkede mig ikke ind i et eneste sekund, hans mentale forsvar er... som intet jeg nogensinde har oplevet før" hun prikkede ham i panden og de syregrønne øjne fikserede sig i hendes med det samme, "Han lod mig kun se det han ville lade mig se... hvilke var næsten ingenting". De to andre dæmoner stod og pustede, "Stærk der er han under alle omstændigheder, men hvad for en gift er stærk nok til at bringe en vampyr i knæ? Er vampyre ikke immune overfor denslags?", den kvindelige dæmon svarede inden lægerne kunne, "Jo normal gift, men magisk gift påvirker dem ligesom alle andre, men hvor er han blevet forgiftet henne og af hvad? Eller hvem?".

Benjamin smilede til Tanja, hun var en smuk kvinde selvom hun mest af alt lignede et makabert lig i øjeblikket, desuden var kulden nærmere end varmen der kom fra hende frastødende, men han kunne vel godt forestille sig at hun var tiltrækkende i en anden vampyrs øjne. Han snakkede beroligende til hende hele vejen ned til den Biologiske afdeling, "Shh Madame Malcovich, jeg er her, de skal nok hjælpe dem, Herr Lazarows læger er de bedste i landet, de ved hvad de gør".
Der kom et højt *pling* og døren åbnede sig, let som ingenting bar Benjamin Tanja igennem forrummet og videre ind til selve området, hvor der var en form for velkomst, inden man kom ind i hvor forskningsloklaerne var. To læger og nogen sygeplejesker tog Tanja ud af armene på Benjamin og spændte hende fast til en båre, en af dem sagde med en rolig og professionel stemme, "Det er det samme som Mr Lazarow... Der er tegn på seksuel aktivitet iløbet af den senere tid, blodårene er misfarvede og der er tegn på enorm smerte", en af sygeplejeskerne smilede forsigtigt til Tanja, "Bare rolig, vi skal nok finde ud af hvad der er i vejen med dem".

Scars
Scars

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 9 Mar 2013 - 14:03

,,mmmh’’ mumlede hun fraværende, da manden der bar hende, fortalte hende de nok skulle hjælpe hende. I forhold til Alexander, var den gift der pumpede igennem blodårende ved at finde sig til rette i hendes krop, da dette skulle være dens nye hjem. Tanja svævede en anelse mellem det virkelig liv, og et parallelt univers, mellem stemmerne der fortalte hende hvad det var hun fejlede og drømmende der manifisterede sig i hendes indre. En klump af galle blev synket ned i maven igen, efter den havde prøvet at tvinge hende til at brække sig. Men der ville jo alligevel ikke komme andet end blod op, da det var det eneste hun spiste, nu. Seksuel aktivitet? Hvad fanden havde det med sagen at gøre, inkompetente læge! Men, det var som et lyn slog ned i hende, Dominic. Måske var det slet ikke Alexander de mente? Kunne hans varme, samt blodet der havde strømmet fra hans mave, og ind i det sår hun havde lavet i foden, virkelig havde sat alt dette i gang? Hun vred sig irriteret da de spændte hende fast, var det virkelig nødvendigt? Hun spærrede dog øjnene op, da hun hørte hendes skaber brøle, og skulle lige til at rive alt af som de havde brugt til at spænde hende fast med, for at løbe ham til undsætning, da det gik op for hende hvad manden som havde fundet hende havde sagt. Alexander var også kommet til skade, var det mon hendes skyld? Hvad nu, hvad nu hvis han døde, tanken var rædselsvækkende for hende, trods for at for nogle uger siden havde hun selv prøvet at tage livet af ham, men nu, nu havde hun jo brug for ham. Han måtte ikke, kunne ikke gå hen og dø nu!

,,Alexander..’’ hvæsede hun svagt, mens at nogle tømme øjne borede sig ind på den sygeplejeske der havde sagt til hende, at de nok skulle finde ud af hvad der var i vejen med hende. Tanjas hoved lagde sig på skrå, mens at neglene borede sig ind i håndfladerne, nu når hun ikke kunne skabe sig, grundet de seler de havde lagt over hendes krop. Hun ville hellere dø, end at være ansvarlig for at Alexander ikke overlevede, aldrig noget han nogen sinde ville få at vide, men hun holde sgu af den idiot måske endda mere end hun ville give til kende for sig selv.

Pludselig skilte hendes læber sig i et gyseligt grin, der næsten separerede hendes ansigt fra hinanden. Hugtænderne, både over og undermund blev sylespidse, hele hendes krop adfærd ændrede sig fuldstændig, om det var giften der pludselig havde ramt hjerne funktionen, eller om hun var gået hen og blevet fuldstændig sindssyg var ikke godt at vide, men sindssyg det var næsten en underdrivelse, hvis man skulle beskrive hvordan hun så ud i ansigtet. Øjnene fra pupillen, igennem iris hele vejen ud sclera senehinden, ind til at hele øjet var fuldstændig sort lige som hendes blådåre. Hvis man var for fikseret på hvordan at øjnene blev sorte, ville man uden tvivl ikke ligge mærke til hvordan at neglene lige så stille voksede så længere, ind til at de var fem cm og syle spidse. Næsten som en kanyle som var klar til at blive stukket ned i blodbanen. Hun kunne ikke længere mærke smerten, hun ville skrige på hjælp, men ansigtet viste ingen tegn på at ændre dens form, som var det blevet hugget af sten og placeret på hendes ansigt.

Et højt plask kunne høres da isen brød under et barns føder, en fjortenårig pige stod og kiggede tomt på hvordan at hendes yngre søster braste igennem isen midt ude på søen. De kolde brune øjne stirrede på søsteren der kæmpede for at komme op til overflade igen, men gjorde ingen mine til at skulle hjælpe hende op, eller kalde på hjælp. Zoya havde altid hadet hende, det havde Tanja altid været sikker på. Eller ikke altid, det var virkelig blevet slemt da deres mor var blevet dræbt, det var der hvor at alt var gået ned af bakke, som om der havde været nogen som havde besat hende søster. Desværre gik det altid over hende, hun havde ikke talt på, hvor mange at hun var vågnet om natten hvor hendes søster havde siddet og stirret ondt på hende med en kniv i hånden. Hvordan hun havde overlevet den gang, kunne hun ikke længere huske.

Tanja var som sagt langt væk, mens hun vandrede igennem hendes minder, gode som dårlige, havde hun fået revet sin arm løs og nu et fast greb omkring en af lægerne, smilet var lige så stort som da det havde bredt sig hen over hendes læber. Neglene borede sig dybt ind i lægens arm, hvor giften så angreb lægens blodbane med det samme, smerten ville være udholdelig lige ind til at det ville ramme hans hjerte, også ville personen ligge død på gulvet.
,,Ubs..’’ mumlede Tanja, inden at hun slog om i en hæslig og igennem trængende latter. Hun var da virkelig gået fuldstændig fra forstanden?
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum