Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Noir et Bleu ~ Khá
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Noir et Bleu ~ Khá
Hendes blik blev medlidende da hun fornemmede en vis melankoli i stemmen, som han fortalte om hans tabte søn. Hun piercede en tomat med gaffelen.
,, Jeg kondolere.", sagde hun på samme måde enhver anden ville sige af ren høflighed. Men det var ikke uden empati.
,, Så du har ikke lagt med en kvinde siden?", hun tog tomaten i munden og tyggede.
,, Eller måske har du skiftet smag?", spurgte hun, som mindre direkte måde at spørge indtil hans seksualitet.
The Black Witch- Advanced Beginner (Rank 6)
- Bosted : Ovenover hendes butik, i Terre's afkrog, holder sig tit for sig selv.
Antal indlæg : 108
Jeg takker for deres omtanke frk. Men hvor lidt jeg end vil være ved det så var det mig selv der dræbte ham. Det var den sidste ordre jeg modtog fra guderne. En historie de gerne må høre hvis de ønsker det.
Han tog solbrillerne af og i stedet for de glødende røde orber, var der nu to helt smaragdgrønne øjne. Han tog en lille tår af sit glas og nød det tydeligvis. Han kiggede næsten spørgende på hende med de nu forandrede øjne.
Det er skam rigtigt jeg har ikke lagt med en kvinde i 400 år. Før jeg kom her til. Så min smag har ikke forandret sig. Det er bare uhyre få der finder en udød troldmand særligt appellerende. Og jeg har heller ikke ønsket at indgå i relationer, før jeg mødte en her i byen. Men jeg kunne ikke undgå at bemærke de sprang let hen over min bemærkning om deres øjne fortalte en anden historie end deres ord. Der må være en anden historie. En de vil dele lidt af måske?
Han var ganske klar over han potentielt provokerede hende, men det var også med vilje. Hun havde været så direkte i sine spørgsmål så kunne han vel godt være det samme
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Vinglasset hvilede i hendes håndflade efter hun havde drukket af det, og dets stilk forblev imellem hendes to fingre. Hun så op imod ham med hovedet en smule på skrå. Hvad mente han med at hendes øjne sagde noget andet end hendes ord.
Hun spidsede læberne en smule i en overvejende grimasse, inden hun satte glasset tilbage på bordet. Hendes mørke blik var fast løs på Khá grønne, hvis farve hun virket betaget af.
,, Jeg er ikke samler af familie tragedier. Derudover, føler jeg det ville dræbe stemningen en lille smule at nærme os det emne.", sagde hun som afslag fra at høre historien, lige nu.
En nøgen feminin fod ville da ramme hendes bordherres ben og glide perverteret op af det, imens hendes smil blev en smule mere bredt og hendes øjne reflekterede en flirtende legesyge.
,, Og hvad angår mine øjne... hvad er det så du ser i dem der modstrider sig mine ord?"
Hun lavede svage rul med håndledet og forårsagede en mindre hvirvelvind i vinglasset, imens hun spændt ventede på hans svar.
- Bosted : Ovenover hendes butik, i Terre's afkrog, holder sig tit for sig selv.
Han sad med rank ryg i sin stol og tog glasset op til endnu en tår. Han lod til at være ubemærket af hendes fod. Men han smilte dig stadig da han nærmest flabet sagde: Det skal jeg sige dem. Ingen Svartalfarr jeg nogensinde har mødt har været hvad de giver sig ud for at være. De har alle en hemmlighed eller en fortid langt anderledes end deres nutid. Men du er langt mere ciliviseret end de fleste af din art.
Han tog en stor tår af sit glas og sukkede nærmest tilfreds over vinen. Selvom smagsløgene i teorien ikke virkede så nød han stadig de små ting såsom en vin. Han vendte igen alt sin opmærksomhed tilbage til sin borddame
Du taler som var du af menneskeadel. Men dine bevægelser og dit blik fortæller du er langt mere end det. Der er en vis livsenergi, en vis frugtbarhed og elegance over dig man ikke finder hos Svartalfarr. Så et sted må den jo komme fra ikke sandt?
Khaa- Master (Rank 21)
De mørke øjne ville da stirre direkte ind i hans, uden frygt for at blive tralbundet. Hendes læber separerede sig og fremviste de hvide tænder.
,, Du snakker om mig som om jeg var et eksotisk dyr. Jeg ved ikke hvad Svartalfarr er, men jeg giver dig ret i at min race er håbløst gammeldags, og ikke særlig innovative. Med hensyn til frugtbarhed.. det må vi jo teste.", hun lænede sig tilbage og drak det sidste af vinen.
Det klædte hende at smile, selvom hun ville komme tættere på hans vinglas hvilket ville gøre fornemmelsen fra før noget kraftigere. Han lod også glasset stå så hun kunne smage. Ikke som om han tilbød hende det, men det stod til rådighed.
Han lod en negl følge hendes kæbelinje og hævede hendes hage en lille smule imens han kiggede rundt på hendes ansigt og i hendes øjne. Så sagde han med en nærmest nyfunden nysgerrighed:
Det ville måske være mere på sin plads at sige din art er som eksotiske dyr. Svartalfarr er det navn i bærer oppe langt nordpå. Det var der jeg første gang mødte en. Men du er ikke noget eksotisk dyr. Du har trandenceret den skæbne dit folk normalt er og har. Og jeg ville gerne nyde historien om hvorfor du er så anderledes end andre Svartalfarr.
Khaa- Master (Rank 21)
Idet han ville række tværs over bordet for at røre hendes ansigt, låste hendes øjne sig kort på hans hånd indtil hun regnede hans intention ud. Med en uforandret mimik og kropsholdning fik han lov til at glide sin negl over den mørke, bløde, hud og vippe hendes ansigt en smule op af. Det lyse hår blev svagt trukket tilbage af tyndekraften, og hendes øjne blev mere tydelige. Natlige og med en dybte som et hav. Ligeledes med lige så mange hemmeligheder som selv samme ocean.
Hendes smil bredte sig som han begyndte at tale om hendes artsfæller; samlignede dem med disse eksotiske pattedyr. Som morede det hende eller fik i hvert fald tændt en vis humor i hendes blik, der kort slog gnister. Selvfølgelig ikke bogstaveligt.
Hans spørgsmål gjorde anledning til en handling: hendes tæer gav slip på buksebenets stof og hun lod ganske langsomt - ganske nænsomt - sin fod glide langs hans inderlår til hun næsten nåede hans skridt, men hun stoppede inden hun nåede hans køn. Selv samme handling blev foretaget vel og mærke imens hun talte.
,, Jeg troede allerede jeg havde sagt at jeg finder tragiske familie historier et stort turn-off.", svarede hun fattet.
,, Lad os gå videre til et meget mere interessant spørgsmål... "
Hun klemte øjnende sammen og lod en finger følge vinglassets kant. En uskyldig og harmløs handling, havde det ikke været for det faktum at hendes fod havde flyttet sin position og let ville presse sig imod hans køn.
,, .. efter 400 år. Er der så overhovedet noget at komme efter?"
Det var ganske tydeligt hvad hun appellerede til. Som et eksotisk dyr var nok på sin vis ganske passende. Hun var som en huntiger på jagt efter en mage. Lige på dette punkt var hun fuldstændig som sin art. En Svartalfarr-kvinde der beruser sit bytte med begær for at sikre sig hans gunst. Eller i dette tilfælde et forsøg derpå. Et ganske godt forsøg. Men effekten manglede
Han sad ganske mageligt og kiggede ned på hendes fod og tilbage i hendes dybblå øjne. Han kunne ikke helt lade være med at grine lidt ved hendes spørgsmål inden han nærmest varmt sagde:
Jeg har ingen anelse om hvor vidt det hviler en familietragedie i deres fortid. Men en del af mig siger nu der gør. En jeg måske hører om en dag.
Ja det er der skam. Den fungerer skam stadig.
Han skænkede lidt mere af den mørke væske op, uden at blande den med vin denne gang. Dette gjorde også duften og effekten langt mere voldsom. Dødelige kunne opnå en klimaks af eufori blot ved duften. Han tog en tår og han vendte opmærksomheden på hende og med et vis glimt i øjet og sagde:
Hvis man hedder Hazelin så gør den
Khaa- Master (Rank 21)
,, Hazelin..", gentog hun filosofisk.
Hendes fod flyttede sig fra hans skidt og i stedet krydsede hun benende og rettede sin ryg. Med nyfunden interesse klikkede hun med tungen og klemte øjnende en smule sammen.
,, Aha! ~ Se der har vi et mysterium i sig selv."
Hun nikkede konkluderende for sig selv og så kort imod tjeneren der tog hendes tomme tallerken.
Hun så kort på sit tomme glas og tilbage på hendes bordherre; hintende.
,, Det er vel løst?", spurgte hun derefter.
Hvis de betragter dem som et mysterium, så spørg og så vil jeg da se om jeg kan løse det mysterium for dem. Hvis ikke det gør noget, vil jeg først spørge dem, hvorfor de mener et mysterium?
Han ville først vente på hendes svar, men indtil det kom kiggede han først på den normale vin og så på flasken med djævletårer med et spørgende dog flabet blik
Khaa- Master (Rank 21)
,, Du misforstår mig.", startede hun.
Flasken var sat fladt ned på bordet igen og hendes øjne søgte ham med en dulmende undren i dem.
,, Jeg kunne bare ikke lade være med at tænke at du ikke har ligget med en kvinde i 400 år, og alligevel betegner din person som tilhørende en anden kvindes. Enten er du den kyske type, eller også er det løst og endnu ikke så fast at selve akten er sket".
Hun lod sin hage hvile i hendes håndflade og holdt et undrende blik på ham.
,, Derudover... Så sidder du her, på en fin restaurant på egen regning, med 'et eksotisk dyr' du lader dig begramse af ", et udtryksløst smil forekom.
,, Naturligvis kan jeg ikke lade være med at tænke at jeg ikke forstår dine intentioner."
Din undren er naturligvis velbegrundet som alt du gør. Det er korrekt jeg indtil for nyligt ikke har ligget med en kvinde i 400 år. Men jeg fik mig en elev her i byen. Hazelin. Jeg har til stadighed ingen forklaring, men noget skete og jeg har valgt at dedikere mig selv til hende såvel som hun har dedikeret sig til mig
Hendes tanker om han sad her alene en sådan aften med selskab var da heller ikke så underlige. De fleste ville nok kigge skævt til dem, men han var jo sin egen herre og andres tanker berørte ham ikke specielt. Han vidste han var tro og det var mere end rigeligt til ham.
Han tog en forsigtig tår af sin "Djævletårer" og nikkede anerkendende til hende og svarede yderligere:
Men ja hvorfor skulle jeg sidde her i selskab med dem uden hende? Eller alene? Fordi hun passer en ganske særlig have for mig. Og selv mit slots mure kan virke tomme så jeg ynder indimellem at nyde et måltid mad i byen. Og nej jeg betragter dem ingenlunde som et dyr. Den eneste grund til jeg lod dem gøre det,er fordi jeg er så sikker på hende og jeg. Selv djævle kan elske.
Khaa- Master (Rank 21)
,, Jamen så cheers.", sagde hun stilfærdigt efter at have hørt ham til ende, men også afvigende og hurtig til at lave en konkluson på emnet.
Et velbevaret smil var over hendes læber og hendes statur og udstråling afslårede på ingen måde hendes skuffede tanker.
,, Skål for din kvinde og din have."
Skulle han faktisk indvige i denne lille celebration eller ej, var vist irrelevant da hun bare gav et roligt nik og indtog den berusende substans. Derefter slikkede hun sine rødmalede læber og satte derefter hendes glas ned igen med et betænksomt blik på bordets overflade.
De lange blanke negle slog imod dugen og gav en ganske diskret tromme lyd fra sig, som komponerede hun en lille melodi med en tekst kun hun kendte.
Derefter var det lidt som om at stemningen ville dale, falde og uddø en smule. Hun så væk; ud i resturanten og observerede istedet de andre gæster end hun holde opmærksomheden på ham.
Hvilken kedelig drejning.
// Når jeg laver skriskrigt tænker hun, bare så vi er på samme page.
Han kunne ikke lade være med at grine lidt af hende. Det var næsten nuttet. Denne aften gav hende ikke noget udbytte. Sikke en redelighed. Han skålede dog tilbage da hun rejste sit glas. Nok var hun vant til folk føjede hende hvis hun blev sur, Men det var ikke hans problem. Hans hjerte bankede kun for en. Det måtte hun så acceptere eller lade være
Jeg kan ikke helt lade være med at finde deres reaktion ganske morsom. Hvad havde de håbet på? En ny seng at ligge i for natten? En bid af de rigdomme mit slot indeholder? Eller er de bare en vred prinsesse der troede hun havde fundet en bejler? Det kan da godt være de er vant til at forføre hvemend de hviler deres øjne på. Om hvor vidt vores snak skal fortsætte er op til dem selv. De er selvfølgelig også velkommen til at forlade bordet hvis ikke deres selskab behager dem længere. Skål Svartalfarr
Han satte sig tilbage i stolen som en tilfreds konge
Khaa- Master (Rank 21)
,, Du tænker højt om dig selv, hva?", lød det fra hende. Ikke hånligt, men mere.. medlidende på en måde.
,, Prinsesse? Rigdom? Slot?", en klukken lod fra hende og hun udåndede i et opgivende suk.
,, Du er vant til at det definere dig? Måske lidt for vant til det? Men du har selv sagt de færreste finder dig tiltrækkkende, din rigdom gør dig heller ikke tiltrækkende - tvært imod utiltrækkende at du med det samme bruger dine midler som en hurtig konklusion på mit ikke eksistererne ønske om at høre om din erobring. Og derefter stempler mig som star-fucker?", hun så bebrejdende på ham.
,, Khá, du kan vel tænke? Der kunne måske være andre grunde til min tilbagetrækning."
Det var en noget fascinerende defensiv hun indgik. Fornærmelsen blev næsten en mur. Og hendes forsøg på bedrevidenhed hendes våben. Men selvfølgelig var det resultatet af hun ikke fik hendes vilje. Hun værdsatte nok hendes egen værdighed for meget til at slå i bordet som en vred pige. Hvilket næsten var forventet hun ville gøre. Men hvis det var den opførsel hun lagde for dagen, så var hendes ærbødighed slet ikke så perfekt som først antaget.
Jeg har skam heller ikke det fjerneste ønske om at du skal finde mig tiltrækkende. Det er der kun en der skal. Men ja de opfører dem lidt som en prinsesse hvis vilje ikke er blevet opfyldt. Hvad deres vilje er, er sådan set ikke min sag. Jeg siger skam ikke de er "star-fucker". Men deres pludselige reaktion omkring mit hjerte tilhørte en kvinde er påfaldende. Men siden de mener jeg er mental inhabil må de da gerne oplyse mig.
Khaa- Master (Rank 21)
,, Ja.., sukkede hun begyndende, men ikke som svar på noget han havde sagt.
Hun så op igen og lod underarmene hvile overbordet ved siden af anrettelsen.
,, Er det ikke ganske normalt for en kvinde der er blevet inviteret ud på middag at antage at det måske har andre undertoner end bare en pæn middag? Taget deres manglende protester på mine tilnærmelser ibetragtning, indtil du fortæller om en anden kvinde der åbenbart allerede har sat sit flag i deres 'bed' så og sige. Ville du ikke finde det en smule ubehageligt? Måske endda føle dig en smule vildledt og mildt udnyttet?"
Hendes øjne udstrålede ikke nogen forfærdelse over det, ej heller virkede hun vred eller barnligt misundelig. Hun var bare skuffet, ikke over at han havde en kvinde, skulle hun være ærlig så var hun en smule kold omkring det. Måske var det bare idéen om at han havde ladet hende flirte og tilnærme sig, velvidende at han havde et pigebarn der gik hjemme i hans have og sikkert ventede. Og nu sad og beskyldte hende for at opføre sig som en forkælet prinsesse, når han ikke engang vidste hvor hun kom fra eller hvordan hun havde levet op til nu, heller ikke hvad hendes profession var, hvor hun boede, hvad hun elskede, hvad hun hadet. Denne dom der faldt uden at hun så meget som havde sagt noget, men bare trukket sig tilbage da hun havde indset at hun skulle back-off
,, Du kender mig ikke, og alligevel er jeg pludselig en forkælet prinsesse der ikke kan få sin vilje? Jeg trak mig da du nævnte din Hazelin, er du ikke tilfreds med det? Eller skulle jeg kaste mig over dig som om jeg ikke fattede en hentydning?", spørgsmålet var retorisk.
Hun bed sig selv i læben, hvorefter hun traf en beslutning og trak sig en smule væk fra bordet med det åbenlyse ønske om at gå.
,, Det her var vist en dårligt idé.", tilføjede hun så.
Hun tog håndtasken og åbnede den, hvorefter at hun placerede et sagte beløb for det hun selv havde bestilt og lukkede den igen med et 'klik' hvorefter hun ille rejse sig og tage jakken over skuldrene.
,, Og så kan jeg jo trøste dig med at du ikke skal være bange for at jeg finder dig tiltrækkende.."
De sorte panter øjne ville da forsøge at få øjenkontakt: stålfast og urokkelig som den klippe hun nu engang var. Hvilende i sig selv og selvsikker. Hendes fingerspidser hvilede fortsat over bordet.
,, Jeg finder indbildske, arrogante og gamle relikvier et ufatteligt turn-off."
Og med det ville Laele trække sig med mindre Khá på den ene eller anden måde forsøgte at holde på hende, men hvis ikke ville det højst sandsynligt blive enden på aftenen.
// Note: Hvis Khá siger noget, bliver det imens hun trækker sig væk. Bare så tidregningen bliver gjort til ære. Da det ikke gir mening ellers.
Khá rejste sig og bukkede dybt for hende som en takkende gestus. Han regnede ikke med det men alligevel tilbød han:
Hvis de mener det er forsøget værd kunne de komme på besøg på mit slot, kun som gæst med ingen anden intention end høflig og venlig konversation. Hvis ikke tilbuddet har interesse hav det da godt
Khaa- Master (Rank 21)
Hun rakte hånden op i luften så håndryggen kunne ses; en gestus der betød 'farvel'. Med sin let hæse kvindestemme der talte næsten som citerede hun lyrik.
,, Goodbye, Conner ~ ", sang hun næsten, inden tjeneren så pænt åbnede døren for hende. Og silhouetten af den mørk-hudet kvinde forsvandt ud i nattelivet.
Side 2 af 2 • 1, 2
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham