Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Long awaited reunion EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Long awaited reunion EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Long awaited reunion EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Long awaited reunion EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Long awaited reunion EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Long awaited reunion EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Long awaited reunion EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Long awaited reunion EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Long awaited reunion EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Long awaited reunion EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Long awaited reunion

Go down

Long awaited reunion Empty Long awaited reunion

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 8:47

Tid ✖ Midnat
Sted ✖ Terre' Banegård
Vejr ✖ Støvregn' lunt
Omgivelser ✖ Tomt
Beklædning
Sorte skinny jeans, crimson røde allstar
Crimson rød jakke(mili style),
hvid skjorte(sort lace på skuldre).

" Så det nu ". Hun tog en dyb indånding og åndede så langsomt ud, med en skælven i sit svælg. Forsigtigt fumlede hun en smule med mønten i mellem sine smalle blege fingre. Hun lod mønten smutte ind og hørte et ke-klunk. En bølge af nervøsitet, begyndte så småt at sprede sig i den spinkle krop, der bar den crimson røde jakke. Hun trak en smule på sine spændte skuldre og rettede så ryg og tog telefon røret op til sit højre øre og lyttede. Ingen sagde noget, fordi det eneste der kunne høres i den anden ende af røret var et endeløst hav af ene... biiiiiip..... biiiip.... biiiiiip... lyde. " Please far.. tag den ".

Endnu engang ringede hun ham op, dog efter at ha ringet hele 4-5 gange, opgav hun og lagde en besked med sin nervøse stemme. " Hej F.. Dean.. øhm ".. hun gik helt i stå, som anede hun ikke hvad hun skulle sige og da slet ikke hvordan hun skulle formulere sig. Hvordan fortalte man sin far, at man var kommet hjem, at man faktisk var tilbage.. for ikke at sige, om han overhovedet havde savnet hende eller ønskede hende.. hun var jo skyld i sin mors død, eller det var i hvert fald sådan hun så på det.

" Det Nicole.. jeg er på Terre´s banegård.. please vis du hør dette.. k-kom og hent mig.. please. Hej ". Efter et spontant hej, lagde hun på så hurtigt hun kunne og sank så ned i knæ, mens tårerne fik løb. Hun kunne ikke fatte at hun lige havde ringet til ham, efter så lang tid.. hvad ville der ske vis han ikke svarede?. Hun kunne ikke andet end at tude og håbe.. håbe på at han ville komme og hente hende. Det var sent, allerede så sent at folk var begyndt så småt at forlade banegården. De to farvede øjne i lyseblå og mørkebrun,- så rundt om sig.. ingen. * Hvor er folk mon taget hen? *. Hun sukkede kort og lagde sig på den blank polerede bænk i mørk kirsebær træ.

Sekunder gik... minutter gik... timer gik.. det føltes som flere dage siden hun kom tilbage, skønt det var selv samme dag. Uret inde på banegården slog en høj klang, der visse ha påtvunget sig opmærksomhed, vis der da havde været andre end Nicole, men det var der ikke.. fordi som uret jo også viste, så var klokken altså næsten 00:00. Midnat.. en tid man helst ikke ville være alene. Hun var kold og bange, bange for de ting som hendes mor havde sagt til hende, at hun skulle passe på.

Flashback..
" Pas på fremmed min elskede skat.. "
" Hvorfor mor? "
" Fordi ikke alle vil en godt min elskede... især ikke nu da du er så speciel ".

Hun hentydede til min race, til min skønhed, til mig.. en pige helt alene uden nogen familie, andet end min elskede far. Ingen ville nogensinde savne mig, eller ville de?. Efter som flere minutter gik, kunne hun ej mere holde sine øjne åbne og lukkede dem blot i og lod sig selv falde i en dyb søvn. Hun var så udmattet og så alene... ja. Så alene.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Long awaited reunion Empty Sv: Long awaited reunion

Indlæg af Dean Tors 14 Mar 2013 - 23:43

De sidste seks måneder havde være forfærdelige, intet mindre. Dean kunne ikke komme sig over tabet af Kajika og jo længere tid der gik, jo mere tvivlede han på om han nogensinde kunne leve videre. Han tænkte alt for meget, hans tanker sværmede hele tiden omkring Kajika. Kunne han have gjort noget? Kunne han have forhindret det? Han vågnede ofte om natten, helt våd af sved og i sine egne tåre fordi at han genoplevede hendes død igen og igen. Han burde have stoppet hende, han burde have fundet en måde at undgå det på. I de første par måneder havde Dean slet ikke forladt sin lejighed. Han havde hverken rørt stoffer eller alkohol, han var blevet indenfor, havde fået sig et lille skæg og nærmest låst sig inde. Han ville ikke tale med nogen, han ville ikke være i nærheden af andre mennesker.

De sidste to måneder var Dean så småt blevet sig selv igen, han var begyndt at gå i byen igen, møde kvinder og drikke sig i hegnet. Han havde dog endnu ikke været fysisk sammen med nogen, han kunne ikke få sig selv til det. Dog havde han været oppe og slåse et par gange, han kunne ikke lade være, han havde så meget vrede til verden som han forsøgte at drukne i alkohol og stoffer. Havde det ikke været fordi han havde lovet Kajika at være der for NIcole så havde han sikkert begået selvmord nu. Men han måtte passe på hende, også selvom han snart ikke havde set hende i meget lang tid.

Dean sov, han havde festet i flere dage og var endeligt faldet i søvn, søvn var en sjældenhed, hans tanker fik ofte hans søvn til ikke at kunne komme til go han måtte derfor gøre hvad han kunne for at sove, og at feste løs var en af tingene. Han vågnede da klokken var lidt over midnat og stod op, tjekkede sin mobil. Flere ubesvarede opkald fra et nummer han ikke kendte og en telefon besked? Dean kiggede forvittet på telefonen og tog den op til øjet, måske det var en pige han havde givet sit nummer til, men han havde da ikke givet sit nummer ud. Da han hørte stemmen blev han stille og da hun sagde sit navn stoppede han op og kiggede ud af vinduet, var hun alene, I Terre? Pigebarnet måtte jo være sindsyg.

Dean greb sin jakke og nærmest løb ud af døren. Hvorfor var hun dog alene i Terre? Han havde ikke set hende længe, 6 måneder var gået og han vidste at hun nu måtte have udviklet til fysisk til at være en voksen kvinde. Dog forventede han at kunne genkende hende og da han kom hen til stationen kiggede han roligt rundt inden han fik øje på en mørkhåret pige der sov, hun lignede sig selv, det mørke hår og det smukke ansigt, hun lignede sin mor med Dean's hår: "Nicole?" sagde Dean stille og satte sig på hug foran hende.
Dean
Dean
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 661

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 4:02

Mørket forsvandt så småt og verden blev lys igen. En blid stemme,- tydeligvis en mands stemme.. førte hende tilbage til lyset og langsomt åbnede de tunge øjenlåg sig. Uskyldige øjne stirrede med dets to farvede øjne, ind i Dean´s blanke mørkebrune øjne, der så næsten sorte ud i skyggen, fra lampernes belysning i loftet over hende og den ensomme kirsebær træ´s bænk. " F-Far? ". De uskyldige øjne så forvirret på Dean, dog kun et sekund, før hun kastede sig selv i armene på ham.. nu med tåre. " Jeg har sådan savnet dig.. jeg troede aldrig nogensinde at jeg ville finde dig ".

Hun knugede Dean tæt ind til sin iskolde krop, mens hun græd hysterisk, som havde hun været ved at dø, hvilket hendes skrøbelige hjerte skam næsten også troede, på grund af de mange tusinder af følelser der gled igennem hendes spinkle krop, mens hun knugede Dean ind til sig i et jerngreb,- umuligt at slippe væk fra. Snøften og hulken ville kunne høres langs banegårdens platform. " P-please!. Forlad mig aldrig.... igen ". Hun havde aldrig nogensinde glemt den dag hun blev taget fra Dean, den dag hvor hans hånd slap hendes. Modvilligt.

Ordene var svære at formulere, især mens tåre og helveds hyl gled ud fra hendes mund, mens hun prøvede at styre sine kaotiske følelser. Efter godt og vel 10 minutter.. slap hun endelig Dean og tørrede så sit snot af i det røde ærme på sin jakke, mens tåre blev fjernet med håndryggen fra begge hænder. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, efter at ha tørt snot og tåre væk, men hun vidste at hun aldrig nogensinde ville være alene i verden igen. Hun havde været ved at miste modet... ved at tro, at han aldrig nogensinde ville dukke op. Heldigvis tog hun fejl.

Med skælvende ben, rejste hun sig op og støttede sig en smule til Dean, mens hun lod sine fingre glide ind i stoffet på hans jakke. Hun ville ikke slippe ham igen, nej ikke tale om!. Hun prøvede at presse et lille smil frem, dog kom det til at ligne en grimasse. Hun kunne ikke rigtig få kontrollen over sin krop, som hun for få måneder siden havde været nød til at genoptræne, efter en lang og hård falsk søvn, der næsten havde slået hendes indre ihjel, dog ikke bogstavelig talt.. men stadig.

" Please tag mig hjem.. ". Hun ville bare hjem og glemme alt der var sket, dog ville hun ikke hjem til Alaska, men hjem til Dean, til hans lejlighed, til hans hjem. Hun vidste ikke helt om han forstod hvad hun mente, men for at være sikker på at han gjorde... så klemte hun ekstra fast i stoffet på hans jakke og så på ham endnu engang med de nu blanke dådyr øjne, der stadig indeholdte et smukt venstre lyseblåt øje og et højre mørkebrunt øje.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Fre 15 Mar 2013 - 18:57

Dean havde aldrig forventet at han ville elske nogen lige så højt som Kajika, men Nicole var tæt på. Om det var fordi at hun lignede sin mor på så mange punkter, om det var fordi hun var hans eet kød og blod eller om det var en blanding af de to ting, det anede han ikke. Men han vidstebare at noget i ham fortalte at han skulle passe godt på hende, nok fordi han havde lovet hende mor det.

Da hun lagde armene omkring ham gjorde han lige sådan, hun mindede ham så meget om Kajika at det gjorde ondt helt ind i sjælen på ham, han savnede Kajika noget så forfærdeligt at han stadig ikke vidste hvordan han skulle leve videre uden hende, og han følte at hans liv var komplet gået i stå: "Det gør jeg heller ikke" sagde han, naturligvis ville han ikke forlade hende, han havde kun gjort det fordi han skulle. Han ville ikke kunne hjælpe hende med at blive forvandlet og at gå så lang tid uden hverken hende eller Kajika var jo ganske enkelt forfærdeligt.

Da hun trak sig væk fra ham betragtede Dean hende stille og et smil kom frem på hans læber. Hvor var hun dog blevet køn, hun havde sin mors ansigt og sin mors øjne, og det mørke hår efter ham. Der var ihvertfald ingen tvivl om hvem hendes forældre var. Hun havde samme dådyr øjne og det fik ham til at kigge kort på hende inden et smil kom frem på hans læber, de fik hende virkeligt til at ligne sin mor og han stod et øjeblik i sin egen verden, hvor han dog savned Kajika, så inderligt at han næsten ikke vidste hvad han skulle gøre af sig selv og han ville gøre alt i verden for at få hende tilbage igen.

Dean nikkede over hendes ord og lagde en venlig arm omkring hendes skuldre: "Kom..." sagde han med et lile smil og gik hjem i mod lejligheden. Han boede samme sted som han altid havde gjort, den store hvide bygning. Alle de hvide møbler stod som altid, han store seng der lige nu viste at han havde sovet i den, men ellers pæn og ren som altid. Han var jo ikke så ofte hjemme selvom han gerne ville: "Hvorfor har de ikke kontaktet mig?" spurgte Dean da han var kommet ind af døren, burde de ikke det? De kunne da ikke bare smide hende ud på gaden?
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Fre 15 Mar 2013 - 21:19

Forsigtigt tog hun i mod hans udstrakte hånd og stillede sig tæt op af ham, så hans arm kunne lægges omkring hendes skuldre. Hun fulgte med Dean den lange vej hjem. Der var stille rundt omkring dem, ikke den store larm og spektakel. * Mærkeligt?.. er folk aldrig ude og nyde den friske luft *. At være indespærret i noget der føltes som en evighed, havde skam fået Nicole til at nyde sin frihed meget mere end hun nogensinde før ville ha nydt den. Hun satte mere pris på sit liv og farverne samt omgivelserne omkring hende, dog syntes hun ikke ligefrem at Terre var så indbydende som første gang hun kom til byen, med Dean og Natalia, der jo var taget hjem til Alaska.

Forsigtigt klemte hun blidt Dean´s hånd, da de var kommet indenfor. Hun gik målrettet hen af mod den hvide sofa og satte sig i den med et bump. Hun var så udmattet efter at ha grædt i så lang tid og hendes hoved hamrede og mindede hende konstant om hendes store tude flip. " Du skulle vel aldrig ha en hovedpine pille? ". Hun så afventende på Dean og lyttede så en smule til hans stemme, nu med lukkede øjne, mens hun blidt lagde sig til rette på sofaen, med bene hængende ud over armlænet på sofaen. " Jeg måtte egenlig først være kommet ud om en måned, men jeg savnede dig.. jeg savnede frihed ". Hun rømmede kort hals og smilede uskyldigt til Dean og satte sig så op i sofaen og tog sine sko af, en efter en.. efterfulgt af den røde jakke. " Bor du stadig alene? ".

Hun anede ikke om Dean havde fundet en anden kærlighed, især fordi hans lejlighed var så clean?, men måske var han ikke så meget hjemme.. hun kunne sagtens forstille sig hvorfor han mon ikke var meget hjemme. Minderne. Alle de minder der var om hendes mor, samt at hun ikke mere var i denne verden men en anden, hvor man ikke kunne nå hende. Et suk gled ud mellem de fyldige rosa pink læber, som Nicole nu besad. Hun tog sig chokeret til sine læber og rødmede en smule over sine kinder. Hun kunne ikke fatte at et suk lige var sluppet så spontant ud.

* Jeg håber han ikke hørte det *. Hun ville ikke give Dean flere bekymringer end han allerede havde i forvejen. Hun strakte sig en smule og fandt så en elastik i hendes jakke og satte sit hår op i en sporty hestehale og rejste sig så op og gik hen til køkkenet og begyndte at finde nogle få ting og sagde så. " Er det iorden vis jeg bor her et stykke tid? ". Hun fandt noget frisk oksekød frem, i tern. Hun fandt stegepande og begyndte at stege kødet, mens hun fandt ris ved siden af og lavede i en gryde. Ris uden poser, eftersom hun var mere til mættende naturlig ris, end hvid.

" Vil du ha lidt vok mad? ". Hun smilede forsigtigt til Dean og begyndte så at finde rød og grøn pepper og hakkede det i stykker og smed i, med nogle friske champion. " Spiser du aldrig hjemme.. ". Stemmen var bedrøvet, som havde hun håbet at han spiste hjemme, men alle de friske råvare.. viste ingen tegn på berøring overhovedet. " De lod mig gå, fordi jeg var så ihærdig, samt jeg.. jeg var lærenem ". Hun smilede en smule flovt til Dean og bed sig en smule i underlæben. Dog hun vendte hurtigt sin opmærksomhed tilbage til maden igen, så det ikke brændte på. Risene kom ned til kødet og blev blandet sammen og så blev der fundet to tallerkner frem og skænket op, samt en kande blev fyldt med vand og så var maden ellers klar.

Hun stillede tallerknerne på sofa bordet og tændte for tvet på en musik kanal, dog skruede hun ikke vildt højt op, blot stille og rolig baggrunds musik, mens hun snakkede med sin far, som hun sådan havde savnet. " Jeg troede aldrig jeg skulle få dig at se igen, men som tiden gik.. så fortalte de mig hvorfor jeg var der og ja.. ". Hun gav et forsigtigt lille grin fra sig og strøg en forvildet chokolade brun hårlok om bagved venstre øre og tog så sin gaffel og begyndte så at tag små potioner mad indenbords i sin mund. * mmh!. Delicious *. " smager det godt?, eller kan jeg glemme alt om at lave mad fremover hehe "

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Fre 15 Mar 2013 - 21:48

Dean smilede roligt til hende, hun var uden tvivl den smukkeste pige i Terre og i verden. Det var hun allerede som barn og hun blev bestemt ikke grimmere med årene. Dean nikkede og forsvandt så ud i sit køkken, han ejede jo næste alt i piller og panodiler kunne han skam godt lige klare. Han gik tilbage ind i stuen med et glas vand og to hovedpine piller som han lagde på glasbordet foran hende og satte ligeledes glasset, inden han selv satte sig på en stol ved siden af bordet og smilede roligt ned til hende: "Jeg er glad for at se dig igen" sagde han roligt og rejste sig for at sætte sig ned ved siden af hende og krammede hende kort ind til sig, faktisk var han ufatteligt glad for at se hende.

Dean nikkede kort over hendes ord, han var også glad for at hun var kommet ud, det var nærmest det eneste han havde brugt sine dage på, bare at vente på hende. At vente på at se hende igen: "Ja det gør jeg.." sagde han med et lille skævt smil, han havde jo faktisk aldrig boet sammen med nogen, udover når ham og Kajika havde haft deres ture: "Og du må bo her så længe du vil" sagde han og smilede til hende, han havde det stadig svært ved tanken om at han faktisk var far til en 18årig, især fordi han stadig selv opførte sig som en teenager, men samtidig virkede det så rigtigt og han elskede hende uden betingelser.

Dean nikkede roligt, han var faktisk en smule sulten og tog glædeligt i mod hendes mad: "Du er god til at lave mad" sagde han med et roligt smil og tog endnu en bid af maden, det smagte dejligt: "Jeg er glad for du er kommet ud derfra" sagde han roligt og kiggede stille på hende: "Og hvis jeg kan gøre noget for dig, hvis du har brug for noget.. Vil spørge om noget, et eller andet... Så kan du altid komme, okay?" spurgte Dean og vidste ikke hvor hans næsten faderlige gen kom fra, men for ham, lige nu, virkede det ganske naturligt.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Lør 16 Mar 2013 - 21:44

De tofarvede øjne betragtede Dean med et uskyldigt blik. Hun havde aldrig regnet med at Dean nogensinde ville træde i så faderlig karakter, men så igen, så havde hun skam heller ikke regnet med en møgunge af en far. Mindet om dengang han spredte sine vinger for at komme op og snakke med hende, ja det havde hun skam ikke glemt. Hun huskede hvor faderlig han havde trådt i kraft der og hvordan han havde taget om hende, holdt hende og lagt hende i seng, skønt han sikkert havde troet hun sov helt, så havde hun dog alligevel mærket, da han lagde hende i sin seng.

" Du en god far ". Hun rømmede sig lidt og så flovt væk fra hans blik en kort stund, for ikke at gør ham alt for forlegne. Hun kunne kun forstille sig hvordan han ville reager, dog håbede hun inderst inde at han ville smile og tag imod hendes lille kompliment med åbne arme. " Forresten angående dit tilbud, så tror jeg at jeg vil tag imod det ". Et lille grin undslap de let adskilte rosa pink læber og så tavs de igen, da hun tog endnu en bid mad, før hun spiste helt op og så igen fortsatte en samtale. " Jeg kunne godt tænkte mig at komme ud og se byen imorgen, dog helst alene.. men senere på dagen.. vil du tag med mig i skoven så? ". Hun huskede hvad hendes mor havde sagt.

' Aldrig gå alene ud i skoven '. Samt hun heller ikke måtte være alene når solen var gået ned, fordi der fandtes andre væsner end hende selv og ikke alle.. ville en godt. Et lille suk undslap Nicole´s læber, mest fordi tanken om at være så forsigtigt, ikke rigtig var hendes stil, men så alligevel.. hun ville helst ikke skabe problemer for sig selv eller sin elskede far, så hun skulle nok passe på.

" Uh!. Du skulle vel aldrig nogensinde eje en mobil jeg kunne få? ". Hun havde ingen mobil og derfor heller ingen mulighed for at kontakte Dean eller få hjælp, vis hun en dag skulle komme i problemer. " Angående skole også.. jeg kunne godt tænkte mig at gå i skole her, dog.. tager de imod væsner.. for ikke at sige.. 18 årig? ". Hun ville gerne lære mere, samt hun havde aldrig nogensinde haft mulighed for at gå i skole med andre børn, eller jævnaldrende som sig selv, så det var skam også noget der stod højt på hendes ønske liste.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Lør 16 Mar 2013 - 21:55

Dean trak let på smilebåndet da hun sagde at han var en god far, det var glæde og totur på samme tid at sidde ved siden af hende. Glæde fordi han havde savnet hende så utroligt meget og fordi at han elskede hende meget højt, og smerte fordi hun mindede ham om Kajika på så mange måder, og lige nu var hans liv gået i stå og det absolut eneste han følte han kunne tænke på var Kajika og på hvor meget han ville ønske han kunne få hende tilbage. han ville gøre alt for at se hende igen, og han ville gøre alt for at få hende tilbage, selvom han vidste opgaven var umulig.

"I skoven? Noget du gerne vil se?" spurgte Dean en smule kritisk imens hans første tanke kørte omkring Trey, hvis han nogensinde så ham igen ville han slå ham ihjel uden at tøve, han havde prøvet at røre Kajika og var der noget han ikke skulle så var det at røre Nicole. Så ville han slå både Trey og alle hans piger ihjel: "Og du kan bo her så længe du vil" smilede han roligt: "Jeg laver kontoret om til et værelse, så kan du få det" sagde han med et roligt smil og kiggede ned på hende, det var stadig uvirkeligt for ham at den smukke pige han sad ved siden af var hans datter, Kajika's datter..

Han rystede let på hovedet: "Nej, men vi tager ud og køber en til dig i morgen" sagde han med et roligt smil, klokken var jo efterhånden halv to, så lige nu kunne man nok ikke købe meget mobil: "Og de tager i mod alle, men pas på vampyre..." sagde han roligt, godt nok havde hendes mor selv været vampyr de sidste par år, men det ændrede ikke på at de var farlige: "Og hvis nogen gør dig noget, så kom til mig..." sagde han og kunne mærke han blev vred næsten bare ved tanken om at nogen måske ville gøre hende noget.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Tors 21 Mar 2013 - 20:11

" jeg vil gerne kende området bedre, samt der er en kirkegård i nærheden af skoven ". Hun tavs et kort sekund og håbede at Dean forstod hvad hun mente. Hendes mor var død i Alaska, men derfor ville hun stadig gerne ha lavet en gravsten.. hvor hun kunne komme og bede til sin elskede mor, skønt hun ikke var der, så ville folk vide at Kajika kom der fra, fra Di Morga.

" Cool! ". Hun ville elske at få værelse, hvor kontoret nu engang var, eftersom det værelse havde en god størrelse, samt havde udsigt ud til gaden. Nicole lyttede godt efter hvad hendes far sagde, uden at afbryde ham en eneste gang. Det var egenlig utroligt at tænke på alt der var sket på det sidste, dog var det vel fortid nu og hendes fremtid stod for døren.

" jeg skal nok passe på far. Mor sagde nemlig det samme til mig ". Hun rakte kort tunge af Dean og grinte så lidt, i det hun rejste sig op og tog tallerknerne og gik hen til vasken med dem og vaskede op. Hun kunne ikke vente med at opleve denne by igen. Da hun var færdig med at vaske op, gik hun hen til Dean og placerede et kys på hans pande. " Jeg smutter i seng far. ".

Hun smilede venligt til ham og smuttede så ind i hans soveværelse og tog sit tøj af, undtagen sin top og trusser og så lagde hun sig ellers under den varme dyne og faldt i søvn. Hun mente at snak og alverdens andre ting.. kunne vente til næste dag, især efter sådan en stressende og overraskende dag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Dean Tors 21 Mar 2013 - 20:21

Dean nikkede, han skulle nok følge hende hen til kirkegården og skoven, men ikke lige nu: "Men lov mig ikke at tage derind alene" sagde han vigtigt, han vidste at Trey sikkert stadig boede derinde med alle hans piger og var der noget i verden som han frygtede, så var det at Trey ville fange Nicole ligesom han havde fanget Kajika. Forskellen var bare at Dean nok var langt mere overbeskyttende overfor Nicole. Kajika havde i det mindste været voksen, været vred på ham og taget sine egne beslutninger. Men en ting der var sikkert var at Nicole aldrig nogensinde fik lov til at tage beslutninger som dem Kajika havde taget. Listen over folk der aldrig skulle røre Nicole var klar: Nathan, Trey og Scars.

Dean kunne ikke vende sig til at hun kaldt ham far, det virkede så mærkeligt og det virkede så forkert på en betryggende måde. Hun mindede ham så meget om Kajika og Dean var endnu ikke kommet sig over sorgen.

Dean smilede da hun kyssede hans pande: "Godnat..." sagde han roligt og blev siddende i stuen, der sad han længe og tænkte. Som altid så fløj Kajika rundt i hans tanker og han vidste slet ikke hvordan hans liv nogensinde skulle komme til at fungere igen, han ville gøre alt for at få hende tilbage og han var desperat efter muligheder, trolddom, et eller andet. han måtte snart flyve til himmels og tage en snak med Gabriel. Var der slet ingen chance for at han kunne se Kajika igen? Han kunne ikke tro det og han ville ikke tro det. Da klokken var lidt i fire gik han dog endeligt i seng og efter endnu en time med tanker i sit hoved faldt han i søvn.
Dean
Dean

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 17:39

//Out//

Gæst
Gæst