Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: We need to talk!!! God damnoit woman!! //Amber//
Imens han var væk fik hun skiftet tøj. Hun havde nu stramme mørke cowboy bukser på og en sort top der var meget nedringet, hun havde jo nærmest ikke tøj der ikke var sensuelt, for hun forlod sjældent stedet og når hun var på bordellet skulle hun jo helst lokke penge ud af fyrene, hvilket dog heldigvis ofte ikke var så svært med den krop hun rendte rundt med.
Hun gik ud da Josh bankede på og hun bed sig kort i underlæben og afventede ham som anede hun ikke hvad hun skulle sige da hun så ham. Havde de sagt noget? Været mistænksomme? Hun turde ikke engang tænke på hvad han måtte betale for sådan et døgn. Skyldt ehun ham noget nu? Måske hun alligevel burde give ham en smule sex for sine penge?
Raquel- Highly competent (Rank 14)
Antal indlæg : 822
''Amber du er pludseligt så stille..''
Han smilede varmt til hende da de var foran hans lejleghed, Her kom problemet hans lejlighed var jo kun et værelse, og der var kun en ting at sidde på udover stole hans seng, og det var det eneste sted at sove. Han smilede til hende...
''Håber du stadig kan sove i mine arme søde, fordi har kun en seng.''
Han smilede roligt.
Josh K.- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 470
Amber fulgte efter ham da hun havde regnet ud at han godt kunne leje hende, James klappede sikkert i sine hænder for at have tjent kassen på hende endnu engang. HUn var jo nem at sælge og det vidste Amber skam godt.
"Ellers kan jeg bare tage gulvet" sagde hun med et usikkert trak på skuldrende, hun var slet ikke frisk på alt det Josh ville, og hun kunne ikke bare kaste sig i armene på ham: "Men hvis du vil have jeg skal, så gør jeg det.." sagde hun ærligt, han havde betalt og han skulle derfor få lige hvad han ønskede.
Han kunne ikke holde det ud længere... En enkelt lille tåre trillede ned af hans kind. Det her var for meget for ham. Han forsøgte at hjælpe hende og hun virkede ligeglad med ham. Han havde det så skidt. Han følte sig som lorten der blev skyllet ud i toilettet... Det var en ubehagelig følelse...
''Og nej du sover hvor du selv vil... jeg ejer dig ikke, jeg har ingen krav på dig, og sidst af alt vil jeg ikke have dig til at gøre noget du har ikke selv har lyst til...''
Han sagde det lidt trist men bestemt grunden til at det lød trist var fordi han havde det skidt med at han ikke havde været der for hende hele tiden, men siden de sidst stoppede med at se hinanden havde hun virket til at have det så godt så han havde jo ikke troet noget skidt...
''Please Amber sig dog hvorfor du hader mig?''
"Du har INGEN idé om hvordan jeg har haft det" sagde hun næsten iriteret. Klamme mænd, folk der var til Sm og så mange andre ting. Få søde, mange voldelige og for hver dag havde hun mistet lidt mere gnist på livet.
"Josh jeg hader dig ikke, forstå det nu... jeg har bare brug for afstand til folk... Kan vi ikke bare snakke om noget andet" sagde hun roligt og smilede til ham og lod en hånd ae hans kind for at fjerne hans tåre. Hun kunne godt lide ham, og måske pludseligt hun også ønskede at være tæt på ham igen,men lige nu var et hele blevet for meget.
Det var jo næsten endnu værre. han ville ikke have hende med ud derfra bare for at gøre ham glad, det var jo for at hjælpe hende, men hun virkede ligeglad med sig selv, det var det der gjorde ham trist især...
''Nej fordi du vil jo heller ikke fortælle mig noget... Da vi skiltes sidste gang virkede du så glad og friks... Men så pludseligt er du endt sådan her...''
han sukkede. Han havde lyst til at smide hende ud men han havde også lyst til at låse døren og tvinge hende til at blive... han sukkede endnu engang... han så på hende...
''Fint hvad vil du snakke om?''
Han så på hende reagerede ikke engang på at hun fjernede tåren.
"Jamen hvad vil du vide Josh!" sagde hun desperat og rejste sig op: "At jeg hader mig selv, jeg hader sex, jeg havde fysisk kontakt! Jeg hader alle mænd i verden! At jeg har kneppet og horet 5 gange dagligt de sidste 192 dage, og at jeg flere gange har prøvet at sulte mig selv ihjel!" sagde hun opgivende, hvad ville han dog have ud af hende, hun kunne jo ikke engang lide sig selv.
"Hva havde du forventet? at jeg bare ville kaste mig i armene på dig og være glad for at se dig?" spurgte hun næsten helt trist og mødte kort hans blik: "Jeg var så tæt..." startede hun og holde to fingre op foran ham: "PÅ at falde for dig... Og det går ikke, JOsh" sagde hun og rystede på hovedet.
Han så på hende roligt, og han nikkede bare til det hun fortalte ham. Han ville jo gerne forstå hende. Han ville gerne forstå hvorfor hun var som hun var. Han holdte stadig af hende men ikke på samme måde som han havde gjort engang... hun var ikke den Amber han var glad for længere, men den Amber ville han have tilbage.
''Forventet nej... Håbede jeg det? Ja... du var, nej du er min ven, jeg havde da håbet på at blive behandlet som andet end gårsdagens rester...''
Han sukkede lidt, og kiggede på hende han så undrende på hende, fordi han forstod hende bare ikke...
''Hvad går ikke?''
"Du er en ven Josh... Og jeg ser dig som en ven. Men ikke andet og lige nu har jeg ikke brug for fysisk kontakt, giv mig lidt tid. Det skal nok komme" sagde hun roligt. Det var jo ikke fordi hun hadede ham, men hun ville gerne have alt lidt på afstand og hun ville gerne slappe mere af og lige få lidt ro på.
"At jeg blander følelser ind i vores venskab" sagde hun og pegede påp ham også tilbage på sig selv så han forstod at hun snakkede om de to. Måske engang, men ikke lige nu. HUn havde erfaret at alle folk man elskede alligevel skred og at følelser var falske og overfladiske, selvom folk sagde noget andet.
Han så på hende roligt. Han forsøgte at trække sig ind i sig selv sådan at han kunne give ehnde det rum hun skulle have sådan at han ikke var for nærgående. HAn kunne jo bare godt lide hende og det havde han altid kunnet, hvor godt han kunne lide hende vidste han dog ikke når det kom til stykket. Han smilede roligt.
''Hvorfor går det ikke? Du skal da ikke skjule noget for hverken mig, dig selv eller nogen anden. Det er ikke godt for dig.''
Han smilede roligt til hende og så så bestemt på hende, han havde nemlig noget han skulle have hende til at love ham. Han smilede stille og roligt.
''Amber lov mig at du ikke gør noget med mig fordi du føler dig forpligtiget''
Amber nikkede over hvad han ønskede hun lovede: "Det gør jeg heller ikke hvis du giver mig tid" sagde hun og smilede roligt til ham imens det stadig lå i baghovedet at han havde betalt for hende det næste døgn.
"Tak, Josh" sagde hun og gav ham et venskabeligt kram. Hun havde intet i mod at kramme ham, men hun kunne ikke håndtere de kærlige kys han kom med. Amber lagde sig på gulvet og trak et tæppe ned til sig, hun ville ikke sove ved ham endnu, men hun ville endog gerne sove: "Så... Lad os se imorgen, der er atter en dag" smilede hun roligt til ham og mærkede for alvo hvor tæt hun var, ikke ofte hun fik lov at sove igennem.
Han smilede roligt til hende. Han kunne jo ikke alde være med at huske deres tid sammen, alt det de havde lavet det var virkeligt noget han hold af. Han havde elsket at være sammen med hende, og at det så ikke var den hun var mere gjorde ham trist men det ville han ikke sige, det var jo ikke hendes skyld. Det andet havde han sagt fordi hun havde såret ham.
''Amber du ved godt jeg nok finde ud af det hvis du gør så drop det okay...''
Han smilede venligt til hende. Han regnede ikke med at hun kunne gøre det på den måde han huskede hende hvis hun ikke rigtigt nød det, så det var derfor han sagde som han gjorde. Han smilede roligt til hende... Hun kunne da ikke bare sove på gulvet...
''Her...''
Han trak dynen af hans seng, den var til en dobbelt seng, og han foldede den sammen et par gange så hun havde den at ligge på. Han smilede roligt til hende.
''Sov godt.''
Amber faldt hurtigt i soven, hun sov fantastisk påp gulvet, selvom det jo var et gulv. Men hun vidste at hun ikke klokken otte blev vækket af en der ville gøre rent og at hun så blev jaget ned for at sove ved siden af James, selvom hun måske havde fået lidt følelser for ham.
Amber vågnede roligt op morgenen og satte sig hurtigt op: "Fuck, hvad er klokken?" udbrød hun og følte pludseligt at hun ahvde sovet alt for længe, især nu hvor de jo ikke havde meget tid, han havde jo kun købt hende for et døgn.
''Hvorfor er det så vigtigt søde?''
Han så på hende roligt. Han havde ikke tænkt sig at lade hende tage tilbage, om han så skulle købe hende for mange tusinde dagligt så havde han tænkt sig at gøre, han ville have hende hos sig, det var der ingen tvivl om... Nu havde han endelig muligheden...
''Husker du ikke vi aftalte at du skulle komme og bo hos mig i den næste tid?''
Han så på hende roligt.
"JO selvfølgelig... Men Josh, hvorfor gør du det her for mig?" spurgte hun stille.
Amber satte sig op og lod sine hænder glide om i hendes lange mørke hår som hun roligt satte op i en hestehale og hun kiggede så over i mod ham imens hun afventede et svar, det var faktisk rart at være i nærheden af Josh igen: "Undskyld jeg bare sådan forsvandt" sagde hun rolit, hun var jo nærmest forduftet fra den ene dag til den anden.
Hn ville ikke tage sorgerne på forskud det syntes han helt ærligt ikke der var nogen grund til. Han smilede stille og roligt til hende og han trak på skuldrende af hendes spørgsmål, han havde vel bare lyst til at bruge hans penge på noget fornuftigt og så ville han være sammen med hende igen.
''For at være sammen med dig igen, og bruge mine penge på noget fornuftigt.''
Han smilede roligt, og han rystede på hovedet af hende, og grinede lidt, der var ikke nogen grund til at undskylde for det. Han så på hende roligt, de skulle jo finde noget at lave til det blev nat da hun jo gerne ville gå en tur.
''Hvad skal vi lave indtil i aften?''
"Og du mener at leje en luder er at bruge pengene på noget fornuftigt?" sagde Amber alvorligt med et strejf af ironi.
"Jeg ved det ikke, måske bare snakke? Det er længe siden jeg sådan rigtigt ha snakket med nogen, og vil så gerne høre hvordan det går dig" sagde Amber med et smil og rejste sig så op og rettede let på det tøj hun havde sovet med inden hun satte sig på sengen omkring en halv meter fra ham og smilede let.
Han smilede roligt til hende. Han syntes virkeligt han havde haft brug for hende i lang tid nu. Han smilede roligt til hende, og betragtede hende som hun gjorde grin med ham, og ganske roligt svarede han hende bare, med en drilsk stemme i starten...
''Ja da! Men hey nu har jeg ikke lejet en luder Amber jeg har givet dig en mulighed for at få et bedre liv.''
Han smilede roligt og det sidste blev sagt alvorligt. Han nikkede bare roligt til hende over hvad hun gerne ville. Det var helt fint med ham at gøre det, bare at sidde og snakke det kunne han sagtens, kunne han ikke?
''Jamen så spørg? gerne lidt specifikt.''
Amber grinede kort af hans kommentar, well hun var jo en luder og det kunne hun ikke løbe fra.
"Well, knaldet nogen søde piger siden sidst?" sagde hun med et lille grin, hun kunne ikke forestille sig at han ville gå uden sex i et halvt år, det virkede næsten for vildt: "Og hvad vil du nu med job?" spurgte hun nysgerrigt og smilede roligt til ham og lod så en hånd rette llet på hendes hestehale der allerede var gået en smule løs.
Han smilede roligt til hende, og han rystede bare på hovedet af hendes spørgsmål. Han havde da mødt nogle søde piger men faktisk havde han ikke mødt nogen han havde haft sex med i den tid. Han smilede roligt til hende, og talte ganske stille til hende.
''Nej jeg har faktisk slet ikke haft sex siden sidst... Men hvad med dig? nogle af kunderne du faktisk kunne lide?''
Han vidste det var et ret risikabelt at spørge om det, men han ville bare lige spørge hende om noget også. Han smilede roligt mens han så på hende, med et stille smil. Han kunne forestille sig hun havde haft nogle jomfruer som måske var nogenlunde søde.
Amber rystede kraftigt på hovedet da han spurgte omkring kunderne: "Nej kun James" indrømmede Amber, hun havde haft følelser for ham, især i starten: "Men det er slut" sagde hun ærligt.
James var skøn, han var lækker, sexet og mystisk. Men på samme tid så var han også utrolig dominant, og mere end Amber kunne lide. han havde slået hende og stukket knive i hende. Det var alligevel grænsen og hun kunne mærke hvoran hun havde mindre og mindre lyst til at være nær ham for hver dag der gik, hviilket ingen af pigerne forstod, James var jo så smuk og perfekt i følge dem: "Trist du ikke har fundet dig en, du er en sød fyr Josh. Den rette skal nok komme" sagde hun med et lille diskret smil.
HN smilede roligt til hende hans smil blev større da hun Sagde det var slut og det var han da egentligt glad for. Han betragtede hende ganske roligt mens han trak på skuldrende omkring det med at han nok skulle finde en en dag.
"Tak men jeg tvivler jeg ender sikkert med at besøge dig konstant for sex."
Han svarede hende med et stille grin og det sidste blev sagt drillende sådsan at hun ikke troede han troede hun bare ville med ham igen. Han var vel også kedelig.
"Hvad mere?"
Amber grinede let og rystede så på hovedet: "Jeg tror gerne jeg vil have pause fra sex... Så du må vente et par år" grinede hun drillende, et par år var måske en del, men lige nu ville hun bare ikke føle sig udnyttet mere, måske hun skulle prøve at finde den ægte kærlighed.
"Hvad så mere, hvad?" spurgte hun forvirret over hans spørgsmål og løftede så sin hånd og aede roligt hans hals: "Josh... MÅ jeg ikke nok, bide dig" spurgte hun og rødmede let, hendes mave rumlede og hun var utroligt sulten.
jan spillede fornærmet men det var til at fornemme art det var noget han spillede og ikke sandheden. Han grinede lidt, mens han betragtede hende roligt, han nikkede bare igen tom det med sex.
"Jamen så må jeg jo vente, men håber da der går kortere tøs før du indser at jeg ikke er som kunderne."
han smilede roligt og han grinede han havde jo ment hvad hun mere havde sag spørgsmål men hun afbrød med hendes eget.
"Du tager bare... Men please spørg ikke om det fremover bare tag, at vente på det skræmmer mig."
"Hvorfor? Du vil måske gerne knalde?" spurgte Amber og en smule kritisk og kiggede så roligt på ham. Hun ville gerne vide hvad hans bagtanker var, ærligt og åbent. Også selvom hun ikke havde planer om at ville have sex med ham lige nu.
Amber lænede sig frem til ham og lod roligt sin tunge slikke henover hans hals hvor hun havde tænkt sig at bide, og ganske blidt lod hun tænderne synke i hans hud imens hun drak en smule fra ham. Hun slap så roligt igen og slikkede igen hans hals for at heale de to små huller inden hun så satte sig ret op igen og smilede tilfreds til ham.
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Wrong... woman?
» we have something to talk about!
» Entertain me Woman!
» Show Me A Real Woman//Anya-XXX//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline