Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 7 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:31

Yuuki sad stille der nede og slappede lidt af og tankerne i hendes hoved kørte rundt og rundt og hun troede ellers hun havde været så... så tæt på Lucifer og så igen alligevel ikke så tæt på ham som hun troede og hvem havde han mund været sammen med så var det en hun kendte eller nogen fra den dumme strip bar der lå nær byen terra hvor hun boede... men hun ville ikke en gang prøve at finde ud af det bare glemme han havde sagt det. desuden kunne det være ligemeget han var hendes ven men det kom som et stort chok for hende... hun så stille på luften da hun pustede sin ånde ud den var helt kold og der kom en frost ånde.... (Hun kunne se ånden) hun sukkede stille og holdte sig for været. og kunne mærke og høre hendes hjerte blev mere og mere svagt det bankede langsommer og mindre.... og blev ved med at sænke farten.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:43

han sad bare roligt der op og slappe af, han kun stadig mærke en persons puls længe ned i bygge den bliv bare mere og mere svagt og person bevæge sig bare ikke, *hvad laver hun nu* tænke han og rejse sig op og halv løbe ned af trapper, han pakke hende ind i tæppe og gik over til telt med ting i og tog tre tæppe mere hvor han halv løbe op på tag med hende og tæpper, hvorefter han pakke hende ex, godt ind i tæppe mens hun ligger op af ham, mens han roligt køre hænder op og ned på tæppe for af giver hende noget varm til krop, han hold ikke øje med by men det var lige meget lige nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:48

Yuuki åbnede stille øjnene og kom helt til sig selv fra sin trance om at sænke hendes hjertes rytmer til slet ingen rytme. hun kiggede stille på lucifer med de lyse øjne og rødmede let i det hun sagde"hvornår er jeg kommet her op??" hun kiggede lidt rundt og så at hun faktisk lå helt op af ham og sukkede dybt i det hun sagde"hvorfor har du taget mig her op general" hun kiggede lidt ned og lagde stille hovedet ind til hans brystkasse og nød hans hænder køre op og ned af hende eller rettere tæpperne men hun kunne stadig mærke det gennem tæpperne , hun kiggede stadig undrende på ham og ventede på svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:00

"for lidt side" sagde han og forsætte med af køre hænder op og ned på tæpper, han kiggede roligt ud på by kort og opdage ikke noget nyt, "du sad ned på trappe og fryse rart meget derfor har jeg tager dig med her op og varm dig med tæppe og så godt som muligt min hænder og det må du undskylde det før hvis du tog det så tund" sagde han og smiler roligt, han forsøtte med af køre hænder op og ned på tæppe for af prøve af giver lidt varm så hun kan kom op på de normal 37 gran.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:03

Yuuki rystede stille og kiggede på lucifer og sagde"jeg..... jeg havde bare ikke regnet med at du kunne finde på sådan noget lucifer... og især fordi du os altid drille mig men os er så tæt på mig alligevel?? først troede jeg du lavede sjov men opdagede det var alvor og jeg ...... ja troede bare ikke du var sådan" hun sukkede lidt og en tåre var ved at komme frem men hun holdte den inde. hun kiggede stille på lucifer i det hun kiggede ned og sagde"årh jeg mener General ikke lucifer men general" hun kiggede stille på lucifer og lagde sig tæt på af ham og lukkede stille øjnene og kunne mærke hvordan hun blev varmer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:11

han kiggede roligt ned på hende og smiler svagt, "ja det er rigtig noget af jeg drille dig med os to men du har altid sagdet af vi er venner så jeg ser så ser ikke noget galt i det smukke eller har du andre føles for mig" spurget han og kiggede ned på hende, han kun ser af der var en tår på vej, "når lille Yuuki kom ud med det og du behøve ikke ag kalde mig general når vi er kun os to" sagde han og smiler roligt ned til hende og forsætte med af prøve af varm hende med hænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:15

Yuuki bed sig svagt i underlæben og kiggede op på lucifer i det hun stille lukkede øjnene og sagde"jeg nej du har ret der er intet galt i det... fordi vi bare venner og det andet vil jeg ikke .... vil jeg ikke svare på det angår kun mig" hun rødmede let og sagde"Nej jeg overlever vis jeg først begynder er det svært at stoppe" hun kiggede ned af sig selv med de mange tæpper på og sagde"Så havde den pige et navn eller en speciel betydning for dig eller var det bare ren.... ja sex for dig uden følser eller noget" hun prøvede at stoppe sig selv i at spørge ham men kunne ikke lade vær hun var for nysgerrig og for dum til ikke at kunne holde ordene inde i hovedet kun....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:24

"er du sikke på af det kun angår dig, og det føles ikke så på dig af der ikke er noget galt, din puls gjort nogen stor svininger" sagde han roligt og kiggede kort ned på hende, "du må ellers godt du har sikke bruge for dig" sagde han og smiler roligt ned til hende, "ja hun havde et navn og nej det var bare ikke ren sex, det er en af min god veninde fra gammel dag, jeg er lidt over 100år ældre ind hende, jeg har hjålp hende med meget og omvendt har hun også hjålp mig med meget, og så har vi det nogen gang med af går i seng med hinande" sagde han roligt for ikke af sår hende mere ind hun er i for vej.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:29

Yuuki kiggede på Lucifer lidt undrende og sagde"Som jeg sagde er det mine problemer og ikke dine og du skal ikke, blive blandet ind i mine følser hvad jeg føler er mit problem og hva så om jeg havde store svingninger jeg blev bare overrasket" yuuki sænkede stemmen og rejste sig stille op i det hun tog tæpperne af og så på lucifer og tænkte*Ja det gjorde jo lige sagen meget bedre lucifer* hun kiggede væk og sagde"jeg har vel bare brug for lidt alene tid tror jeg til at tænke og desuden så var det vel fint nok at det var en af dine nære veninder.... jeg glad på jeres veje virkelig glad" hun sendte ham et falsk smil og sagde"jeg går ned efter noget varmt tøj til mig selv så kommer jeg op og tager resterne fra maden" hun så på lucifer i det hun stille gik ned af trapperne så hurtigt hun nu kunne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:38

"okay og ja det er ikke mine og undskylde du behøve ike af bliv så surt og okay" sagde han og kiggede kort på hende, han tog armene til selv og lod hende rejse sig op og kiggede kort på hende, "det er også fint nok har du har bruge for det og godt af du er det" sagde han kort, og kun ser det falsk smiler hun sendt ham, det hun sagde var løg det mest af det, hun har hvis flere føles for ham ind han regn med man hun vil bare ikke vise det for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:42

Yuuki så på Lucifer og sagde"jeg ikke sur... jeg ... jeg bare stresset ikke andet lucifer" hun kiggede ikke på ham og da hun løb ned af trappen faldt tårene med det samme. hun kunne ikke fatte dette virkelig skete og så i en krigs zone??... hun skyndte sig aat løbe ud fra bygning og løb over i et af teltene og satte sig stille i fælles teltet ved køkkenet og kiggede rundt mens hun sad i et hjørne og prøvede at glemme det hele alt det de havde snakket om. hun bed sig så hårdt i underlæben at hun begyndte at bløde fra to huller i hendes læbe at det dryppede ned fra læben ned af hagen og ned på det klare sand... hun tog sig til læben men lod det bare dryppe mens hun så på dråberne der ramte sandet næsten i takt med de lydløse tåre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:48

han nikke bare til det hun sagde til ham, *ja selvfølgelig er hun stresset hun er sår over der hun lige havde hørt fra ham og de var ven som hun altid havde sagdet men ikke hele alligevel viser det sig* tænke han kort og kiggede ud over by, han lad sig ned på gulv med et tæppe over sig og lad sniper foran ham så han kun hold øje med by igen, da han ikke regn med af hun vil kom op igen nok ikke i natten eller imorgen/senere i dag, han fandet en smør frem og tænde den og røg stille og roligt mens han kiggede ud over by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 22:54

Yuuki tørte ikke blodet væk denne gang hun var ligeglad kun tårene kom væk som om det bare havde været en illusion af de havde været der første gang, hun kunne mærke blodet rande men gad ikke tag sig af det hun lukkede munden men det løb jo stadig. hun gik mod bygningen igen med et lille ægte smil på læberne og kom frem mod Lucifer hendes hjerte slog stille nu og rolgit. hun kiggede på ham og sagde"Jeg vælger i nat at sove nede ved mig selv tak for din hjælp Lucifer, og sov nu godt eller slap godt af efter som du jo ikke må sove" hun regnede ikke med han ville vende sig om så hun lod blodet løbe videre og tog stille pap tallerknerne med rasterne og skulle til at gå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:03

lå bare stille og røg på sin smør mens han kiggede ud over hele by, han puster røg ud af næse da han ikke gab af åben mund, han kun mærke der kom ind op til ham og vidste af det nok var hende af alligevel, han nikke bare til det hun sagde og forsætte sit arbejde, han svar ikke på det hun sagde da han ikke synes af det vil stemmeing til det, han spytte resten af smør ud i luft da han var færdig, tidligt om morgen pakke han sin ting og gik ned fra tag og sagde fra med af hold øje med by, af han tager tilbage til leje og passer på den, som han fik love til hvorefter han ligger sig ting op i en jeep og køre tilbage, han mener af det var bedst af de ikke ved i nærhed af hinande i det næste skulle tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:10

Yuuki vågnede tidligt om morgen med et smil i den anden lej og løb hurtigt op på bygningen til Lucifer for at sige undskyld over sin opførsel og at hun havde opført sig fjollet over for ham og hun bare var over stresset, Yuuki kom gående op af trapperne glad id et hun opdagede han ikke lå der blev hun lidt nervøs hun løb hurtigt ned til generalen og sagde"hvor er lucifer??? min general" generalen sagde at han var taget tilbage til lejren. yuuki gik hurtigt ind og pakkede i det hun ville tage tilbage til sin lej for at snakke med lucifer og sige undskyld. men hun skulle først spørge den anden general om lov efter som lucifer sikkert havde givet ham komandoen over hende indtil han kom tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:16

ind han kørt hele tilbage til leje skulle han lige af fuld de forsellig ting med blod så han ikke behøve af jagt i noget dag, det var nemt for ham og så fik han også noget af drik ud over det han havde, da han kom tilbage til leje de folk lidt mærke på ham af han var tilbage så hurtig med de spurget ikke hvorfor, han pakke sig ting ud i general telt hvorefter han gik over til bad telt og tog så lidt lang bad for af slappe bedre af, hvorefter han lad sig ind i sig seng og sove kort efter, han havde giver en af de andre general til hende så de ikke behøve af ring til ham angår hende, han havde også sagdet til den andre general af hun ikke måtte forlader by medmind de var nød til det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:21

Yuuki stod og diskuteret med generalen og sagde"hvad! har han givet! har HAN GIVET! mig til jer vil det så sige jeg ikke kommer tilbage igen!! til min lejr" hun stod og ventede på svar fra generalen og kiggede lidt rundt og tænkte i det hun så rundt og så jeepen ikke var der*hvorfor Lucifer hvorfor har du gjordt det her det kan du ikke være bekendt okay jeg flippede lidt igår men jeg var ikke helt mig selv jeg var vel bare overtræt efter alt den slåsen og sådan men så nægter du mig at jeg må komme tilbage og gir.... mig til en anden deling... så jeg ikke kommer til at se dig det er for meget!* hun kiggede lidt på generalen og tog en sniper og sagde"Fint jeg er din Fra nu af jeg vil ingen gang se ham jeg overtager hans plads på bygningen og sover der oppe som det passer mig" hun gik stille mod bygningen og gik oven på og havde taget nogen tæpper med hun lagde sig på og tog solbrillerne på og lå bare i den glo hede varme og tænkte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:28

han lå og sove i fred indtil en af dem kom og kiggede om han var der, men sagde ikke noget da han opdage af lucifer lå og sove gik han igen, Lucifer høre ham godt men gab ikke af snakke med ham og det var sikke bare for af sige af der var aftenmad, han havde sove hele dag som passer ham fint, han lad sig om på mave og sove videre kort efter, første næste morgen gab han af stå op som han også gjort, han gik i bad som det første hvorefter han gik over og fik morgenmad sammen med de andre, efter de havde spist sad han og snakke med de andre om hvad der var sket her, hvor han fik af vide af der ikke var sket noget som helst, han nikke bare som svar til dem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:36

Yuuki var vågen hele natten og da der blev råbt at der var morgen mad kom hun ikke ned. hun kiggede stille ud over byen og så på alle folkene der gik der og tog dem stille alle i sikte kornet men skød ikke hun smilede ondt, og slikkede sig om læberne i det hun stille gik neden under og tog en af frugterne fra køkkenet og tog en radio med sig op på bygnings tag og sad der bare og hørte stille radio i solens varme hede. hun gad ikke mere tænke over at hun var blevet forflyttet for hendes skyld kunne alt der var sket før rande hende et stykke. hun kiggede stille ned mod byen og hørte generalen råbe til hende i det hun skulle hente forsygninger ved hospitalet. hun nikkede og tog en tom stor taske om skuldren og gik stille hen mod hospitalet i det hun kom der stod hun stille og ventede på gangen med en reifle om skuldren, mens de fyldte tasken op med alle mulige læge ting og forsygninger og bindinger

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:47

han gik roligt rundt i leje og træner løbe og bare krop for af for tid til af går med noget, han fi en op ringer senere på dag og fik fortælle alt hvad der forgik ind i by, hvorefter han sidder sig op i et af vagt tårn, hvor han sad så man ikke kun ser ham, hvor han fandet sin iphone frem og ring til en og sad så og snakke med person i næste to time ind de var færdig med af snakke, hvorefter han fandet en smør frem og tænde den og ryge roligt, hvorefter han gik ned og spise frokort, hvorefter han bare slappe af resten dag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 23:53

Yuuki gik stille tilbage med tasken da hun fik den tilbage igen. hun kiggede lidt rundt nogen var bange for hende mens andre ville havde hende ud af deres land en af bande medlemmerne. kom frem længere nede og råbte noget i det Yuuki trak sin pistol. Hun kunne høre og se at der blev skud mod hende i det, Kuglen blidt men hurtigt snittede hendes hals. hun tog sig til halsen og skød lidt i blinde efter som hun ikke kunne se op fordi så ville hun gør såret være... kuglen var røget videre ind i en væg da den kun snittede hendes hals. hun gav et skrig fra sig da hun mærket smerten efter den havde snittede og kunne høre stille at de andre soldater som nu var hendes nye venner kom til undsætning. de tog hende med til lejren og hun fik bandage om halsen. hun behøves ikke at blive syet og der var intet ramt der var død bringende. Yuuki sukkede og sagde"Jeg har det fint jeg går tilbage på min post her" hun gav dem tasken og tog noget aftens mad med oven på ved bygning og tog sig stille til halsen hun havde strammet alle muskler igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 0:04

da det bliv aften gik han ud til vand sted og vaske sig hurtig ind han sagde godnat til de andre hvor han gik i sove og sove kort efter, han våger midt om natten da nogen snig sig rundt ud for, han rejse sig stille op og snig sig ud af telt og så af det var nogen fra bande som havde snig sig ind i deres leje, han snig sig tilbage til sin seng og tog sin kniv og snig sig så efter dem og gemer sig når de kiggede tilbage, han bruget nogen time på af dræbe dem og rer de andre fra leje ingen af dem død heldig ellers skulle de nok pakke leje ned og tager ind til by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 0:10

Yuuki så rundt næste morgen på alle folkene og lejren der stille gjorde sig klar til endnu en dag. Yuuki tog sig til halsen og gik stille ned til generalen og snakkede med ham angående sit sår han nikkede til at hun kunne tag hen til hospitalet og få lidt mere blod ind i sig så hun ikke ville lide af blod mangel efter så mange gange hun var kommet til skade. hun gik for sig selv der ind. hun følte nogen kiggede efter hende men tog sig ikke af det hun gik og tænkte stille på lucifer og hvad han mund lavede men slog ham hurtigt ud af hovedet efter som hun ikke betød noget for ham mere efter han var gået der fra mente han nok det var bedst de ikke var ved hinaden mere. hun sukkede dybt og tog hen efter noget nyt blod. hun fik stille nogen sprøjter med blod det var første gange de havde gjordt sådan men hun var den første der skulle prøve det. hun tog stille sprøjterne og fik af vide hvor hun skulle sprøjte blodet ind vis det var. da hun kom tilbage til lejren syntes hun ikke rigtig at kunne se nogen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 0:17

om morgen snakke de ikke rigtig sagde de sad bare og spise morgenmad i stillehed, hvorefter en af dem fortælle af han synes af de pakke leje sammen og tager ind til by og af han havde snakke med de andre general over telefon og de gab love til det, så han synes af de skulle begynde med det sammen, Lucifer nikke bare og rejse sig og gik over til general telt og ring til en af de andre general som han kort sammen med indtil han kun høre råbe bag i og skud kort efter bliv der ladt på lyder til, hvor han han hjælp med af pakke hele leje ned som de bruge nogen time på hvorefter de køre ind i by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 0:23

Yuuki kom tilbage og sagde"jeg fik kun sprøjter med blod så det må jeg overleve med så længe mit sår heler og jeg skulle bruge det i skuldren vis mit sår i halsen gik op fordi det er når pulsåren så det kan gå temmelig galt siger de" generalen nikkede og gik ind i teltet. yuuki sukkede og tog en af sprøjterne med sig op på taget og tog forbindingen af og skiftede den i det hun stille lagde sig ned på tæpperne og sukkede i det hun kiggede op mod himlen og stille lod sine vinger spredes ud efter som hun kunne høre vis der kom nogen op og kiggede ud over byen fra bygningen og tog sniperen og kiggede stille rundt med den for bedre at kunne se. men pludselig kunne hun høre jeeps og så med sniperen mod dem og fik øje på nogen af hendes gamle venner hvor i hun slog vingerne ind og løb neden under og kiggede lidt og sagde"er det dem??" generalen nikkede. hun nikkede os og sagde"Nå men jeg går op igen og ingen skal forstyrre mig" hun gik der op igen og lagde sig stille og var mega træt. sprøjten lå ved hendes side

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 14 Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum