Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 6 af 14 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 6 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 17:54

han nikke bare til det første hun sagde og røg roligt videre og smid resten af den væk af han var færdig med af ryge, "ja i starte gjort jeg man gør det ikke mere da jeg nemmer kan styre mig nu angår blod, hvorfor da" spurget han og kiggede på hende, han sad sig op af en væg som var tilbage hvor han tog snioer med der her så han kun skylde der fra hvis det var, "hvis du vil ser dig omkring skal du tager natten vagt ellers få du ikke love og jeg giver dig heller ikke love hvis du spørge" sagde han og slappe af i krop.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:05

Yuuki kiggede på lucifer med åben mund og sagde"og hvorfor vil du så ikke give mig lov til det?? er du da bange for der sker mig noget eller jeg kommer til skade siden du ikke vil lade mig gå frit i byen og udforske den så jeg kan se om der er nogen gemte fjender??" hun kiggede lidt nysgerrigt og undrende på lucifer i det hun stille roede i sit hår og lod elastikken tages ud og kiggede på ham med håret nede og sagde"hmm?? så det gjorde du men gør du det slet slet ikke mere som når jeg er helt tæt op af dig ?? eller bløder foran dig du burde jo kunne lugte mit blods lugt og ikke for noget bare jeg syntes nogen gange at det lidt farligt at være i nærheden af dig når jeg bløder fra et åbent sår eller noget men som du sagde kan du jo bedst li at tag det fra halsen" hun lod stille sin hånd glide op og ned af hendes hals fordi hun lod til at være lidt stram i halsen fordi hun havde spændt den i kamp..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:15

"regler som du også burdet vide efter hold" sagde han og kiggede ud over by, "nej heller ikke når du bløde fra et hold sår og det lugter ikke det duft" sagde han og det sidste nu for sjov, han sad bare og slappe af og kiggede kort over på hende, "skal du nu også har massage på din hals du kan heller ikke laver noget ud af bliv spændt i krop var" sagde han for sjov men mener det også, "kom her over hvis du skal har noget massage" sagde han og flytte ben lidt så der var plads til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:25

Yuuki kiggede lidt undrende på lucifer men fik så et smil på læberne i det hun stille satte sig hen til ham og tog sig til halsen og sagde"jamen jeg kan ikke gør for det , det er når jeg er i kamp så spænder jeg hele min krop så det ikke gør så ondt vis jeg bliver ramt af en kniv eller et skud eller noget selv om det selvfølgelig altid vil gøre ondt men nok ikke ligeså ondt som vis man ikke spænder ens muskler og det hele" hun grinte lidt og lænte sig tilbage op af Lucifer med et smil og sagde"såå må du godt give dine soldater Massage General?? det burde jo nærmest være omvendt og ja jeg kender godt reglerne jeg ville bare ønske der ikke var så mange" hun blinkede til ham i det hun stille kiggede ud over byen og tog en slurk vand og sagde stille"jaaah dufter ??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:32

"okay det er en dårligt ting af gør, jeg gør det ikke og jeg gør det heller ikke i starte af mit militær liv" sagde han og kiggede kort på hende, han lad hænder ud for hendes bryster men rør dem ud ind han begynde roligt og blidt af massage hendes hals, "du sagde ikke noget om hvor jeg skulle massage dig vel" sagde han for sjov og massage roligt videre, "hvorfor vil du det, det er derfor vi lever og vi ikke bare dræber som vi har lyst" spurget han og kiggede kort på hende, og sagde bare hm som tegn til af han havde hørt hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:46

Yuuki nikkede stille og sagde efter noget tid hun havde sat i sin egen drømme verden af nydelse fra massagen ved halsen"Hmm ja det har du jo ret i men nogen gange må man også bryde nogen regler for at vide at man lever ellers ender man i en stor cirkel af intet... altså du ved hvor man bare går i samme rutine og er som en robot??" hun kiggede sig lidt over skuldren og rødmede let og sagde"nej jeg sagde ikke noget om hvor du skulle masseger hvorfor da??" hun kiggede lidt ud over byen og rødmede let i det hun lukkede øjnene og lå halvvejs op af Lucifers strakt siddende krop,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:53

"ja det må man bare ikke når det er krig eller bande krig og ja det vil man" sgade han og massage videre, "du så det ikke, jeg lad bare and til af massage din bryster smukke" sagde han og massage det sidste af hendes hals, han kysser hende på hendes hals da han var færdig med af massage hende, hvorefter han ligger armene om hende, "nu skal du ikke sove op af mig vel" spurget han for sjov og kiggede kort på hende ind han vendt blikke ud over by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 18:57

Yuuki over rødmede og tog hånden for øjnene og sagde med en rigtig pinlig berør stemme" Ej!! det gjorde du bare ikke vel ej det opdagede jeg slet ikke ej ej eeeeej ej! hvor pinligt!" hun grinte og kiggede stille på lucifer i det hun stadig lå op af ham og gabte stille i det hun sagde"Nååårh hvorfor nu ikke det frække må jeg da ikke sove op af min over komanderende general mere" hun blinkede til ham og rødmede stærkt af kysset på halsen og lod stille sine finger glide hen af det punkt på halsen han havde kysset of kunne mærke hvordan hjertet slog mere for at få blod op til hovedet hvilket resulterede i at hun fik en meget pinlig rød nuance ved ansigtet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 19:07

"jo det gjort jeg og du opdage det ikke, jeg tror du var våge når du var i nærhed af mig" sagde han og nusser hende roligt på hendes mave, "så kun jeg godt havde massage der ud du havde opdage det før jeg var begynde på det" sagde han og smiler drille til hende, "jo det må du da godt ud over jeg stadig er på arbejde så jeg skal skylde nogen gang måske" sagde han og kysser hende på hendes hår, han kun mærke hvordan hun pump blod rundt hurtig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 19:14

Yuuki lagde blidt hovedet på skrå hendes nakke/hals var helt blottet både fra hår og alt muligt andet helt klar til at blive bidt i men hun gjorde det nu egenlig bare for at ligge og slappe af op af hans bryst kasse, hun smilede kært i det hun åbnede det ene øje og kiggede på lucifer og sagde"Nååårh ja men vis jeg havde fundet ud af det havde du fået en tur ned fra dette hus kan jeg love dig for bad ass" hun prikkede ham blidt på benet efter som hun lå mellem hans ben og på hans dejlige brystkasse/overkrop. hun kiggede stille ud over byen og sagde"Hmm?? Ja men jeg ville nu nyde at ligge på dig selv om du skal skyde nogen gange måske??" hun så sødt og uskyldigt på ham og lagde sig som før og lukkede blidt øjnene for at slappe af. hendes krops hjerte pumpede blod hurtigt løs i kroppen, som den plejede bare lidt hurtiger denne nat men det var nok på grund af alt spændingen der var sket, man kunne se på hendes hals der bevægede sig langsomt når hun trak vejret så vis hendes hals ikke bevægede sig så var hun død heh men det var hun overhovedet ikke tæt på . Men blodet pumpede for at hele det Svage sår der var at se tilbage og for at danne flere hvide blodlegmer der kunne danne ar væv over hendes sår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 19:27

"og hvis du havde det havde jeg bare flyvet og ingen havde set det da det er for mørke til af kun ser mig" sadge han og kiggede kort på hende, efter lidt tid hold han op med af nusser hende på hendes mave og lad bare hænder det og kiggede ud over by som lå fredlig her, "okay så du bare det men jeg love ikke noget med af jeg ikke kommer til af tager lidt på da hvis du er ved af falde når jeg skylde" sagde han og kiggede kort på hende, han kun stadig mærke hvordan hendes blod bliver pump rundt i hendes krop, det vil være så nem af bide og få noget af det men han lod være med det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 19:36

Yuuki smilede stille og kiggede på lucifer sødt og sagde"Okay men jeg skal nok lade vær med at smide dig ud over byen de skulle jo nødig tro vis nogen så dig af du var en engel fordi du jo ikke en engel men en bad ass vampire angel" hun blinkede til lucifer og slappede lidt mere af i kroppen og kløede sig kort på den blottede hals fordi der kom et vind pust der irriterede hendes hals følsomme hud der opfangede vær pust eller blæst eller den mindste bevægelse på hendes hals men hun ville ikke opfange vis lucifer var ved at bide hende fordi han trak jo ikke vejret så hun ville nødig lægge mærke til det ved mindre hun kiggede efter ham. hun så stille over byen igen og sagde"såå?? General du har vel ikke noget i mod jeg lægger sådan med min hals op af dig vel bare sig vis det bliver for fristende så skal jeg nok dække min hals til med et eller andet" hun tog stille sin vand flaske fra siden og drak lidt i det hun smilede med det våde vand på læberne der dryppede stille en lille dråbe fra hendes våde læber, ned ved siden af lucifers ben. det var ved at blive koldt men varmen hang stadig ved

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 19:52

"det gør de nok ikke og lyder fint" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede kort op på natten himmel, det ser ud til af det godt kun begynde af regn men det håber han nu ikke, "nej bare roligt det har jeg ikke" sagde han og kiggede ud over by, han skubbe svagt til hende for sjov bare for af drille lidt, "nu kommer du vel ikke til af fryser i natten" spurget han og kiggede kort på hende, han kiggede ned i by og så noget lidt mærke af han skubbe blidt til hende og tog sniper op til skulder og sigt der ned og lad så sniper ved side af sig og smiler roligt, "der var nok en til som ikke gab af overhold regler" sagde han og bide hendes svagt på hendes øreflip.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 19:56

Yuuki smilede til ham og kiggede lidt mærkeligt på ham da han skubbede lidt til hende og skubbede blidt igen og sagde"hey du skubbe dyr hva laver du må jeg ikke sove ved dig og jo jeg fryser lidt men det ikke så det gener mig?? men jeg kan da bare tag din jakke på vis det er" hun kiggede lidt på Lucifer da han fjernede hende blidt til siden og tog sniperen og sagde"Nåårh endnu en hva er det en hentydning til mig fjolle" hun prikkede ham blidt på panden mens hun var utrolig tæt på hans hoved og sagde"hey du" hun tog sig til øret og smilede lumsk og sagde"skal du bide mig hva" hun kunne ikke bide hans øre så hun bed ham blidt men lidt hårdt i halsen og grinte lidt og sagde"det snyd du intet kan mærke der" hun grinte sødt og lagde sig tilbage op af ham med hovedet på skrå

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:00

"jo du må godt sove hos mig og det kan du ikke for jeg har kun det tøj med som jeg har på lige nu så der få du et problem lille du" sagde han og kiggede kort på hnede, "ja det gør jeg og jeg har set hvem det er så person skal jeg lige havde snakke med i morgen få en af de andre general til det" sagde han og kiggede ud over by igen "nej det er det ikke og for det miste bide jeg ikke hård" sagde han og smiler roligt til hende og ae hende roligt på hendes mave med tommelfinger mens han slappe af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:11

Yuuki rødmede let i det hun kiggede op på ham ved ansigtet og kunne lige stille bide ham i øre flippen hun begyndte at grine da hun bed sig stille fast i hans øre flip men gav slip med det samme hun os havde fået fat i den og sagde"fik dig og jaaah du bider ikke særlig hårdt men så ville dine tænder nok også komme frem og så ville du nok rigtig gerne ha frisk blod i stedet for gammel blod der har lagt nogen dage i en kande" hun blinkede til ham i det hun lod en finger stryge blidt hen af hans ben op af hans lår og stoppede stille hun kiggede på hans læber og hals og lod stille en hånd stryge hen af hans kæbe og sagde"jeg stjæler bare din trøje for at få varmen så sir"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:19

"ja det gjort du og nu hvor jeg dig" sagde han og lader hænder på hendes bryster, "jeg giver slip når du gør det" sagde han og klem kort om dem og "det tror jeg nu ikke af jeg vil" sagde han og klem dem lidt ind mod hende selv bare for af drille hende ind nu mere "nej det gør du ikke, kan jeg så sige dig, hvis det er så slem kan du vel bare går ned og henter et tæppe ned i telt de flere er nok går i seng" sagde han og kigger ud over by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:25

Yuuki så på lucifer lidt og over rødmede da hun mærkede hans hænder på hendes bryster, hendes hjerte begyndte at pumpe hurtiger og hendes krop blev meget varme samtidig med at hendes blod os blev varmer. hun kiggede stille på lucifer i det hun gjorde som han sagde og rødmede da han presset dem mod hende selv og tog fat i hans hånd hurtigt som et lyn næsten og fik ham vendt om på ryggen helt ned mod den kolde sten, bygning var lavet af og tog sin pistol frem og sagde"Ar... ar. arrrrh?? General det er mine bryster du leger med ikke dine og man må ikke rør kun se på det der ikke tilhøre en selv husk altid det" hun smilede lidt ondt i det hun tog pistolen i hylstret igen efter at ha holdt det mod et vis sted mellem hans ben og skulle til at rejse sig op mens hun rigtig så triumferende ud i ansigtet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:39

"er du sikke på det, få så må vi ikke rør hinande og jeg kan ikke giver dig massage mere" sadge han drille og vidste af hun ikke trus gør det, han sat sig op igen og smiler drille til hende, "så du vil heller har af jeg over glor din bryster i sted for" sagde han for sjov og fandet sin cigaretter og lighter frem og prutte en smør i mund og tænde den og lad pakke og lighter tilbage i lommer, han tog sniper op til skulder lidt efter og kiggede ud over by og så ikke noget spænde med det ud over nogen mænd med nogen kvinde og en af mænd var ham fra leje, "vores ven fra leje er dame på besøge hvis man kan sige det på den måde" sagde han og kiggede kort på hende ind han lad sniper ved side af sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:45

Yuuki rødmede let og sagde"Du må gerne rør mig bare ikke der og på den måde fordi vi verken dater eller er sammen og jeg .... jeg vil kun ha fyre rør mig sådan vis jeg er sammen med dem fordi jeg ikke billig og alt det der og du burde os skamme dig at gør sådan noget lucifer" hun rakte stille tunge af ham i det hun lagde sig op af ham blidt og stille igen og kiggede stille mod byen og rykkede sig til siden da han igen tog sniperen og sagde"hmm?? Jamen heldige ham hva i forhold til dig Lucifer du må jo ha undværet det i flere år eller måneder nu hva" hun grinte stille i det hun kiggede på ham og ryggede sig lidt ned af ham for ikke at få røgen i hovedet mens hun lå op af ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 20:57

"er du sikke på det og hvor er du kedeligt" sagde han for sjov og røg stille videre, "nej det giver jeg da ikke og hvorfor skulle jeg det, så noget find vi mænd på" sagde han og kiggede kort på hende, han røg roligt færdig hvor han smid resten ud af tag, han strøg hende kort over hendes hår og kiggede drille ned til hende, "det vil jeg nu ikke sige af han er, man ved aldrig hvad det har for nogen sygdom men det er op til ham og dag før du kom her op var jeg sammen med en så det betyder ikke det vil for mig, det er nok mere dig det er søn for" sagde han og kiggede ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:01

Yuuki følte sig et øjeblik skud igennem kroppen da hun hørte sætningen"Jeg har været sammen med en før jeg tog af sted" Yuuki rejste sig hurtigt op og kiggede lidt chokeret på Lucifer men lod det ikke vise i ansigtet hun kiggede lidt på ham og sagde"Nåårh jamen det var vel godt for dig ?? var det derfor du skulle så hurtigt hjem da vi gik en tur i byen??" hun kiggede kort på ham og kiggede stille mod bygningens trappe og vidste ikke om hun skulle blive eller gå sin vej og ikke se sig tilbage... hun kiggede lidt på lucifer og bed sig lidt i underlæben og sagde"Jeg... jeg smutter bare lige ned efter et tæppe så kommer jeg tilbage general"hun kiggede stille på ham og rødmede let i det hun hurtigt gik mod trappen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:10

"det var fint nok og nej det var det ikke, jeg har være her nogen dag før du kom her op og slå leje sammen med de andre husk nu det" sagde han og kiggede roligt på hende da hun rejse sig op, han kun mærke på hendes puls af hun var chok da blod bliv pump hurtig rundt og der var ikke rigtig andre grunde til det, han nikke bare til af hun gik ned og henter et tæppe, han fandet sin termokande frem og drak det sidste blod der var i den og lad den tilbage i skulde taske, han tog sniper op til skulde og kiggede ud over by og alt var roligt og fredligt selv deres ejer mænd var roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:16

Yuuki sukkede dybt og kiggede ned i stene i mens hun gik stille ned af vær trin. det var bare trin efter trin efter trin. hun sukkede dybere og tog sig til hovedet og lukkede øjnene i det hun tænkte*Så han har været sammen med en inden han .... inden han tog her hen hvor må det dog ha været dejligt for ham* hun kiggede lidt væk men rystede på hovedet og gik stille hen i lejren med raske skridt og gik ind i det telt med vilje hvor fyren fra lejren lå og sagde"Okay tøser fuck ud her fra! NU!" de skyndte sig at tag tøj på og løb væk fra lejren og kiggede på teltet helt skræmt fra hvid og sans. Yuuki kiggede på fyren og tog et tæppe og sagde"typisk sådan nogen fyre som dig" hun kiggede lidt væk og sagde hårdt"Du går ikke her fra mere og i morgen bliver generalen informeret om det her!" hun gik ud fra teltet med raske skridt med tæppet over sin skuldre og stoppede lidt op af trappen til lucifer og satte sig så med tæppet om sig og sukkede dybt med hovedet hvilende på bene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 2 Apr 2010 - 21:27

han sad bare og kiggede ud over by og lad sniper ved side af sig efter noget tid, han sad bare og slappe af og tog en ny smør da hun nu havde være væk i næste 10min, han hørt ikke noget ned fra telt hvor de lå og sove, han røg stille og roligt på smør og vidste ikke hele hvad han skulle laver ud over af hold øje med by som var så kedeligt, hvorfor vælget han af tager her hen med hæren, han kun havde blivet der hjem og træner ny soldat, han smider resten af smør væk da han var færdig, han kun svagt mærke en puls længer ned i bygge det var sikke hende men han gab ikke af henter hun, hun skulle havde love til af slappe lidt af efter chok.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 14 Forrige  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum