Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 10 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 21:23

"okay så er det jo ex. sjov for mig af få dig til af stopper og hvis det bliver for hårdt kan jge nok godt bære dig" sagde han og kiggede kort på hende, "det var godt og det kun godt være af vi gør det" sagde han og kilder hende meget kort i side ind han hiver hende roligt indtil ham, det bliv mørker og mørker og kolder og kolder som den gør ud i ørken, "skal du ikke har lidt mere tøj på ind du fryser smukke" spurget han og kiggede kort på hende, han fryser ikke og det vil han heller ikke kommer til.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 21:30

Yuuki grinte og sagde"årh lucifer du elsker bare at drille hva" hun blinkede til ham og rødmede da hun kom tæt på hans krop og kiggede stille væk i det hun krydset armene, efter noget tid strøg hun stille en hårlok væk fra ansigtet på sig selv og kiggede rundt og rystede lidt i det hun sagde"jeg.... Jeg tror at jeg bliver nød til aat klæde om Lucifer men lov mig ikke at kigge" hun havde nået varmt tøj til om aften i hendes taske. men det var tæt siddende bukser og en t-shirt og så den jakke hun havde på nu med blød slags falsk skin inden i. Hun kiggede stille på lucifer i det hun fik ham til at vende med ryggen til og vendte sig med ryggen til ham og tog stille den for hendes bryster af med elegante og forførende bevægelser, Hun kiggede sig over skuldren og lod den stille falde til jorden i det hun løsnede kæden på hendes hofte op og skørtet der sad langs hendes ben faldt os ned,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 21:40

"ja det gør jeg det burdet du vide efterholm" sagde han og kiggede kort på hende, han køre hånd op og ned på hendes arm for af giver hende lidt varm, "det skal jeg nok love smukke" sagde han og vendt ryg til hende, han tog sin cigaretter pakke og sin lighter frem og prutter en smør i mund og tænde den ind han lad pakke og lighter tilbage i lommer mens han roligt røg på smør, "du sige til når jeg må kigger igen og hvis det skulle være kan jeg skal godt bære dig i lidt tid" sagde han og røg roligt videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 21:46

Yuuki fandt sit varme tøj frem og tog det stille på varmt men tæt siddende, hun gik hent til Lucifer bagefter og tog ham for øjnene og sagde for sjov" Ik se tilbage jeg NØGEN!" hun begyndte at grine emga og sagde"ej jeg driller bare jeg ikke nøgen" hun blinkede til ham da hun var foran ham og tog sin jakke ovenlig på og lynet den i det hun sagde"det behøves du ikke jeg har godt af at gå lidt rundt her og der" hun blinkede til ham i det hun stille begyndte at gå videre mens hun tænkte på om lucifer havde en mistanke om at hun havde følser for ham sådan lidt men hun var heller ikke sikker selv. hun var jo så forvirret her på det sidste men hun kendte lucifer bedst af alle og sådan og hun havde sovet mange gange ved ham og tænkte*årh! jeg må bare glemme det og se at komme tilbage til Basen inden jeg bliver en ispind* hun grinte lidt over tanken og tog stille om lucifer igen og sagde"rygning er usundt du kunne jo traf og dø af det lucifer haha"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 21:55

"ja det er du sikke" sagde han og lad hænder bagud om mod hende bagdel, "det regn jeg nu heller ikke med af du var ellers havde ikke går om bag mig" sagde han og lad arm om hende igen da de begynde af går videre, "ja for nogen er det men ikke mig" sagde han og smiler drille til hende, "okay nu var det også bare et tilbud ikke af du skulle bære" sagde han og kiggede kort på hende, han smid resten af smør ned på jorden da han var færdig med af ryge hvorefter han ligger hoved ind mod hendes, "vi er første tilbage ved leje omkring middag vil jeg gæt på" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:00

Yuuki kiggede lidt på lucifer i det hun begyndte at grine og sagde"bare vent en dag overrasker jeg dig måske og .... hmmmmm tror du først vi er der så sent ?? eller det er jo aften nu men du må vel godt bære mig lidt smukke mine ben syder efter at ha gået så meget i dag" hun grinte i det hun stille gik bagved hans ryg og ventede til hun kunne blive båret af ham på hans ryg og sagde stille" hvad med din elskede sniper den har du vel med har du ikke du plejer jo aldrig at gå nogen steder uden den eller din desert eagle??" hun studerede ham lidt med blikket og tog hænderne om hans over krop for at holde bedre fast på ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:06

"ja ja så sige vi det smukke og okay det kan jeg godt" sagde han og kiggede kort på hende, han vende sig om da han ikke vil bære hun på ryg da han har sig sniper der, han lad en arm om ryg og en om hende ben, hvorefter han løfte hende op og bære hende foran sig, "jo selvfølgeligt har jeg det, jeg har sniper i guitar hold på ryg og desert eagle har jeg ved side og kniv om ved ryg, hvorfor da, er du bange for af vi møder nogen smukke" spurget han og kiggede på hende, mens han gik videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:09

Yuuki grinte og sagde"ja egenlig fordi så bliver jeg jo bare nød til at redde dig igen lucifer og det kan vi jo ikke ha at du bliver reddet af en pige" hun smilede drilsk fordi hun havde jo aldrig reddet ham eller noget men hvor hun dog bare elskede at drille lucifer det var da helt vild. hun smilede sødt i det hun lagde sig ind til ham og sagde"du bær mig rigtig som en lille prinsesse hva lucifer er det her noget du gør tit ved dine andre tøser når de får ondt i fødderne eller nåårh nej du masseger dem vel de intime steder når de får ondt" hun kunne ikke holde det tilbage nu hun var ved at dø af grin over den sidste efter hendes mening var den utrolig go

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:18

"som om du behøve det, selvom jeg ikke havde nogen våben kan jeg godt forsvar mig selv" sagde han og smiler roligt, han gik roligt videre og kiggede kort ned på hende, "ja det kan man godt sige af jeg gør og nej det gør jeg ikke, jeg bære dem eler massage deres fødre kun jeg også godt med dig men du vil sikke heller bære og hurtig tilbage til leje, og du vil sikke gerne prøve af jeg massage din intime steder" sagde han og kiggede ned på hende med et driller smiler, han synes nu ikke af det er sjov det hun sagde men han kun altid drille hende med det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:22

Yuuki kiggede stille op på lucifer og rødmede let og sagde for at drille og forvirre ham lidt"jaaah måske ville jeg gerne ha du gjorde det" hun blinkede drillende til ham og prikkede ham blidt på maven i det hun sagde"ej okay jeg drillede bare... jeg skal nok lade vær med at drille dig med dem mere nu når du jo siger de betyder så meget for dig så skal jeg nok stoppe" hun kiggede lidt væk og sagde"Du behøves ikke massager mig men jeg nyder det da altid når du gør det fordi du eer virkelig go til at masseger mig og du bliver ikke så hurtigt træt i armene" hun blinkede til ham og lagde sig stille op af ham og kiggede stille på ham og sagde"nej du har ret det altid mig der ender med at blive reddet af dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:31

"ja det vil du måske og hvem sige af jeg vil" sagde han og kiggede kort ned på hende, han smiler bare da hun sagde af hun drille ham, "jeg regn også med af du drille mig og nej det betyder sgu ikke så meget af du drille mig med det, jeg drille bare igen med det" sagde han o smiler drille til hende, "og nej bare roligt det gør jeg ikke, endenu ting der er godt ved af styrke træne, man bliver ikke så hurtig træt i krop" sagde han og smiler roligt og gik videre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:35

Yuuki rødmede let og prikkede til hans arm og blinkede til ham i det hun sagde"hvor er du dog fjollede lucifer og så skør" hun kiggede lidt frem af og sagde"Hmm det er ved at klare op snart og vi er snart ved lejren så det gik alligevel hurtiger end du regnede med lucifer du sagde vi først ville være er ved middag og der det ikke der ved 12, 15 tiden eller et eller andet jeg har aldrig været helt god til andet end morgen og aften og nat og midnat haha selv om man skulle tro jeg kunne midddag ligger den ikke i min verden" hun smilede sødt i det hun lukkede øjnene og lå blidt op af hans skulder og sagde"lucifer jeg kan rigtig godt li dig du er min allerbedste ven i hele verden" hun var rigtig over træt efter den lange kamp om at komme fri og være fanget og gå og flyve alt havde taget meget på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:54

"jo tak og lige måde smukke" sagde han og gik roligt videre, det gik hurtig når han bare hende i sted for af hun også skulle går så vil det ikke går så hurtig, "ja det er vi og det er fordi jeg har bære dig det mens af vej, hvor sove du hen hos dig selv eller ind ved mig" spurget han og kiggede kort på hende, han havde stå sit ejer telt op da der ikke var plads i general telt efter de alle sammen er kommer ind til by, "jeg kan også godt lide dig smukke" sagde han og kysser hende svagt på hendes hår, "det vil næste være nemt for dig af sove hos mig og ind opdage det da jeg har stå mit ejer telt op og du sove næste nu op af mig mens jeg bære dig" sagde han og kun ser udkant af by.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 22:59

Yuuki smilede sødt til ham med lukkede øjnene og talte på en måde i vågen og sovene tilstand" Nej virkelig sover jeg næsten det opdagede jeg ikke da det pludselig blev så mørkt og jeg ikke kunne ååååårh gabe åbne mine øjne" hun grinte lidt og sagde"kun 4 dage til vi skal hjem af glæder du dig eller tror du det bliver kedeligt at komme hjem igen jeg tror ihvertifald dine damer har savnet dig og jeg vælger ikke at flytte forløbig fordi at jeg har ingen steder at bo når jeg flytter før jeg får købt et nyt sted og du har alle dine damer at tænke på og jeg vil ikke forstyr der og jeg er så træt så træt nu lucifer måske er det en god ide jeg sover inde ved dig" hun tog blidt om ham og gabte igen og kyssede ham blidt på brystkassen fordi hun ikke orkede at kysse ham helt oppe på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 23:10

"ja og jeg tror af det bliver dejligt af kom hjem igen og det har de sikke og det er op til dig om hvornår du flytte og jeg ved ikke havde noget imod hvis du flytte ind hos mig og du vil ikke forstyr mig ved det må det bare bliv hjem hos dem" sagde han roligt og var snart ved leje, "ja det tror jeg af det er" sagde han og gik ind i sit telt og lad hende roligt ned på hans seng, hvorefter han skifter tøj til bar overkrop og løs sidder bukser hvor han hurtig lige vaske sig lidt ind han ligger sig ind i seng ved side af hende, han skubbe blidt til hende ud af vække hende så hun ligger på side, hvorefter han ligger en arm over hende og kysse hende svagt på hendes nakke hår, ind han lad sig til af sove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 23:23

Yuuki smilede sødt i det hun lagde sig mere op af ham og vågnede da han lagde hende i sengen og sagde sødt og med en lille stemme" er vi her allerede årh hvor dejligt at være tilbage på en blød seng eller bløder end dem der henne ved ham og så dejligt at lugte en bekendt lugt" hun grinte lidt i det hun stille lagde sig til rette i hans seng med et smil på læberne og rødmede let i det hun så hans overkrop og faldt så hurtigt i dyb søvn igen da hun lukkede øjnene var hun kun få minutter om at falde tilbage i søvnen igen uden besvær som hun ellers plejede at have men ikke denne gang fordi denne gang var hun smadret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 23:32

"ja det er vi smukke, ligger dig bare til af sove videre, kommer igen om lidt" sagde han og gik kort ud for af vaske side ind han kom og lad sig i seng og lad en arm over hende, han falde hurtig i søvn og sove halv tund for en gang skylde, han våger næste morgen og gab ikke af stå op bare for af kun arbejde igen efter morgenmad, nej han havde tænke sig af bli ligger i seng det mest af dag hvorefter af melder af han var tilbage med hende, bare for af kun sove længe ind det han havde få af søvn indtil videre, han lå stille for ikke af vække hende mens hun lå og sove, hun havde stadig alt sit tøj på, det må være lidt varm for hende tænke han kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 23:39

Yuuki lå og svedte næste morgen i den glo hede varme hun lå stadig og sov men varmen gik hende rigtig på så hun lå helt ustyrligt og vendte og drejede sig for at prøvede at få det kolder men uden held. hun vågnede lidt efter og af ren træthed og refleks tog hun jakke af og sin top og lagde sig ved siden af Lucifer igen uden rigtig at opdage ham, selv om hun havde fjernet armen. Hun lagde sig stille ned igen og lå stille og roligt og sov videre i det, at det gik op for hende at lucifer faktisk lå bagved hende og hun havde klædt sig af foran ham... Hun kiggede sig stille over skuldren men kunne ikke se han var vågen så lukkede bare øjnene og sov videre sammen med ham i et stykke tid

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 23:48

han lod hende fjernet hans arm hvor han slå det en øje op og så af hun smid noget af tøj, han tog sig ikke af det da han regn med af hun havde det for varm med tøj og jakke på, han lad roligt arm over hende igen og lad sig til af sove igen, han kun bare ikke hele falde i søvn så han lå bare og halv sove, så han kun høre hvordan fik gik rundt udenfor og passer deres arbejde, han havde for det mister lukke telt så men ikke kun ser ind til dem, ser hvor lå de kun hold ud af bliv ligger der ind de stå op og melder af de var kommet tilbage begge to.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 23:54

Yuuki gabte stille efter nogen timer og kiggede sig over skuldren igen og så stille på lucifer i det hun ruskede ham stille og sagde"lucifer du skal op ? den er allerede 13... de andre er for længst igang med deres arbjede" da de var kommet til lejren var klokken kun 4 der. Hun kiggede stille på lucifer og så stille rundt i det hun rejste sig op foran ham og tog stille sin bh af og fandt en ny i sin taske og tog så en top på og nogen shorts og smilede mod Lucifer chamerende og sagde"op sove tryne det er morgen eller middag eller hvad man nu kalder det og der er arbejde eller vil du gerne sove videre??"hun hvisket lidt til sidst og gik ned i knæ foran ham med et smil på læberne og lagde hovedet træt på hovede puden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:01

han lå bare stille og halv sove, han kun godt høre af hun var våge igen efter nogen, han tog arm til sig da hun rejse sig op, han bliv bare ligger i seng, "hvorfor jo minde de ved af vi er jo mere søvn kan vi få, lihher dig ned igen og sove videre, vi tager bare overvåger i aften og i natten" sagde han stille så kun hun hørt det, "ja det vil jeg gerne og første tager på arbejde senere og hvis du tager på arbejde ved de af jge også er her så er jge også nødt til af arbejde" sagde han stille igen og åben roligt øjne og kiggede roligt op på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:06

Yuuki så på den trætte udmattede lucifer og smilede blidt i det hun strøg ham blidt over kinden og sagde"okay lucifer så ligger jeg mig igen og hvor er jeg dog glad for at du kom og hentede mig" hun smilede sødt i det hun stille lagde sig ved hans side igen i sengen og skubbede tasken ind under sengen med sin fod i det hun lagde sig og stille lagde sig til rette omme på siden og kiggede sig over skuldren og tog blidt mod hans arm om sig igen og sagde"godnat så lucifer og husk vi tager natte vagten så" hun smilede og lukkede stille øjnene i, i det hun faldt i søvn. der gik nogen timere indtil der blev råbt rundt at der var mad. Yuuki vågnede stille ved det og så på lucifer klokken var nu. 22.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:12

han smiler bare igen og sagde roligt og stille "det var så lidt smukke, jeg mener af det var min skylde af du var bliv tager til fanger" han lad roligt arm over hende igen og lukke øjne igen, han falde i søvn igen efter lang tid, han våger lidt før der bliv råbet mad, han bliv ligger til han var sikke på af hun også var våge, da han kun mærke af hun var våger rejse han sig op i det mørke ting og skifter tøj til sit militør tøj og tog sin kniv på sig som det enster, han smiler roligt og strøg kort på kind, "skal du med smukke" spurget han roligt ind han gik ud af telt og over mod fælles telt hvor de spise, han tog noget mad og sad sig ved de andre general og snakke kort med dem, ind han tog noget vand og gik tilbage til telt og gjort sig klar til af tager natten vagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:17

Yuuki gabte og tog sin jakke på og gik stille og søvnigt over til teltet der var kun 3 dage nu til de skulle hjem lederen af den ene bande var jo død og nu skulle de bare holde øje med byen lidt. Yuuki kom gående ind i fælles teltet bukstavelig talt gik hun ind i en af teltets flapper som man os brugte som døre når de ikke var hængt op. yuuki faldt ned i sandet og tog sig stille til hovedet og gned øjnene i det hun pinligt berørt rejste sig op og gik ind i teltet og smilte til dem og sagde"hejsa med jer venner hva har i savnet mig??" alle de mandelíg soldater rejste sig op og gik hen og tog Yuuki op og bar hende hen til en stol og gav hende mad og vand mens hun fortalte den drabelige historie og hvordan hun blev tvunget til en lænke om halsen og meget lidt danser agtig tøj på. De hørte meget nysgerrigt efter mens hun fortalte og da hun var færdig sagde hun godnat til dem alle og gik hen til lucifers telt og sagde"Hva skulle du med?? op og holde øje lidt??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:22

han kun godt høre af hun fortale hvad hun havde oplever mens hun var væk, han tog sin pistol på sig da han kom over i telt og var i gang med af gør sin sniper klar da un kom ind og spurget ham, "ja det skal jeg og husk nu nogen tæpper så du ikke kommer til af fryser" sagde han og rejse sig op og gik mod hus, da han kom der over gik han op af de mange trapper for af kun kom op på tag, hvor han lad sig til raktre og tog sniper til skulder og kiggede kort ud over by, "eller vil du heller sidder op af mig igen" spurget han og kiggede kort om på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum