Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 9 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 9 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:13

Yuuki havde ryggen til ham lidt og sagde"jeg..... jeg egenlig ligeglad fordi det betyder intet at jeg ikke så dig jeg var sur over at .... at jeg var blevet forflyttet ikke andet"hun kiggede stille ned overgivende og sagde"og for det 3 angår så ..... så det små skrammer jeg har fået..." hun kiggede på ham stille og sagde"Men det var det efter din mening jeg overragerede fordi jeg var for stresset og jeg kommet rimelig meget til skade på det sidste og jeg kunne ikke klare du havde været sammen med en anden inden missionen fordi.... fordi vi havde været så tæt op af hinaden men vi er vel venner igen ?? er vi ikke lucifer" hun kiggede mod ham nu helt uskyldigt og med de blanke blå øjne stirrende mod hans og nød hans smil... fordi hun havde ikke set det så tit på det sidste

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:21

"det kan jeg godt forstår af du er men jeg kan ikke giver dig ordre nu hvor jeg ikke synes af vi skulle ser hinande er det svært" sagde han og kiggede kort på hende, "det var godt af det kun er småt skrammer" sagde han og kigede roligt på hende, han gik roligt over til hende og krammer hende så godt han nu kun fordi hun havde vinger frem, "selvfølgeligt er vi det, vi har bare være lidt uvenner og jeg tror bare det ikke betyder noget men lad det ligger" sagde han og krammer hende videre, efter lidt tid ae han hende på ryg med tommelfinger mens han krammer hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:28

Yuuki rødmede let i det hun så på lucifer og stille kyssede ham på kinden og lagde sig hovedet ind til hans krop og sagde"jeg så glad for at se dig igen Lucifer og jeg vil ikke sige uvenner bare .... lidt mere diskutions lysten end vi plejer at være men husk det var dig der flygtede ikke mig fjolle" hun lod stille singe finger køre gennem hans hår og uglede en hårtot efter hårtot så det stod til alle sidere mens hun smilede kært til ham og tog stille hånden til sig igen og krammede ham tilbage i mens hun ikke rigtig havde lyst til at give slip på ham. hun kiggede stille på lucifer og sagde"Men undskyld alt det besvær jeg har været" hun sukkede lidt i det hun kiggede på ham og sagde"Årh joooh jeg fik en meget farlig og stor skade se" hun vendte stille den højre hals side til lucifer i det hun fjernede håret så halsen var blottet og sagde"jeg kunne ha været død vis det ikke var fordi ham der skød efter mig skød så dårligt" der var en lang ris hen af hendes hals efter skudet der snittede... det var helet men kun så der var et fint meget lys rød sår over det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:34

han smiler bare roligt da hun uglede hans hånd, han kørt den en hånd i gemmer det nogen gang så det sidder normal igen, "ja det var det nok mere ind lige uvenner" sagde han og kiggede kort på hende ind han lad hoved indtil hendes igen, "det går nok jeg jo ikke død i nu" sagde han roligt og bid hende svagt og kort på hendes øreflip, "jeg synes du lige sagde af det var små skrammer og ja det kan jeg ser af du kun havde være død af det men held af du ikke gjort det" sagde han og kysser hende blidt på hendes sår på hals.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:39

Yuuki smilede sødt og var over glad for at være tæt på lucifer igen og ikke være sådan lidt fighte med ham som han kaldte for uvenner selv om efter hendes mening var uvenner noget hvor man ikke var venner mere og hadet hinanden. Yuuki kigggede stille på lucifer og sagde"ååååååårh du så ellers lige sååå nuttet ud med det strit hår eller sådan jeg da kunne få det til at stritte nogen lunde" hun blinkede til ham i det hun rødmede meget over hans lille bid i hendes øre flip og kiggede på ham og rødmede yderligere da han kyssede hende på hendes hals ved såret og sagde stille"Nåårh du kan vist rigtig godt li at kysse mig igen hva??" hun kiggede stille på ham i det hun slog vingerne ind i ryggen og satte sig op af træet og klappede ved sin side og så den halv røget smøg der lå kvast på jorden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:47

"det gjort jeg sikke men kan bedre lide af har mit hår så her" sagde han og kiggede kort på hende, da hun slog vinger ind i ryg kun han krammer hende rigitg da vinger ikke var i vej, "hvem sige af jeg kan lige og ikke bare gør det" sagde han og kiggede kort på hende ind han sat sig ved side af hende, "du skulle måske få skifter tøj til noget andet ind vi kommer tilbage til leje ud over du ser godt ud i det" sagde han og kiggede kort på hende ind han læner sig af slappe op af træ, "de bliver glad for af ser dig igen de andre mænd i leje" sagde han og kiggede op på himmel.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 17:52

Yuuki kiggede stille på Lucifer og sagde"Nåårh ja du kysser mig jo bare af ren og skær drille humør ikke fordi du har lyst til det men for at drille mig men det driller mig ikke mere vis du ikke har opdaget at jeg ikke rødmer så meget mere når du kysser mig" hun grinte stille og kiggede os mod himlen nu i det hun stille sagde"hvorfor savner de mig da ?? fordi jeg ikke er der til at rydde op efter dem eller fordi så har de ikke en lækker tøs at kigge på vær dag eller nogen til at sige godmorgen eller godnat ??" hun kiggede stille på lucifer og sagde stille i mens hun så væk fra ham og strøg en hårlok væk fra sit ansigt"savnede du mig?? da vi ikke så hinanden??" hun kiggede stille mod ham og smilede ldit skævt i det hun kiggede mod sandet igen sand sand, og atter sand

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:00

"ja det gør jeg og ja det har jeg ladet mærke til men du gjort den her gang" sagde han og kiggede kort på hende, "ja os det og det er nok mere så de har en lække tøs af kig på" sagde han og lukke kort øjne ind han kiggede kort op på himmel, "ja lidt gjort jeg da, gjort du" spurget han stille og så roligt på hende han klør sig kort på hage ind han slappe af i hele krop, han var træt og han kun godt bruge lidt søvn men det må venter til de kommer tilbage til leje og måske et bad ind han går i bad.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:04

Yuuki kiggede stille på lucifer og sagde"du kan sove lidt her på mit skød vis det er?? og ja .... jeg savnede dig faktisk lidt men jeg savner en person endnu mere end dig faktisk mærkeligt nok??" hun grinte lidt ved tanken om det og strøg ham stille over håret i det hun lagde sig næsten helt ned, og kiggede op mod himlen og sagde"når solen står op flyver jeg først ikke før jeg er nemlig helt helt smadret" hun så stille over mod lucifer og lod sin hånd køre gennem sit hår og kiggede mod ham igen og sagde¨"der var jeg heller ikke klar og nu havde du jo heller ikke kysset mig i lang tid så det klart at jeg rødmer lidt og jeg vil gerne svare dig på dit spørgsmål fra sidst nej jeg har ikke andet end vennelig følser for dig overhovedet Lucifer" hun blinkede drilsk i det hun stille lukkede øjnene man vidste jo aldrig om hun talte sandt først eller til sidst

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:14

han kiggede kort rundt inid han kiggede på hende, "nej tak behøve ikke" sagde han og kiggede kort på hnede ind han læner sig op af træ, "okay og det kan jeg ikke gør noget ved kun dig selv" sagde han roligt og lukke øjne, "okay så flyver vi når sol stå op" sagde han og kiggede kort rundt igen ind hn lukke øjne, "jaja det sige du jo, dig og din dårligt undskyldening" sagde han for sjov, "okay fint nok, så kan jeg godt går ud og hygge mig med nogen andre kvinde" sagde han for sjov, men han kun stadig godt find på det, han skulle nok bare ikke fortæle hende det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:21

Yuuki kiggede stille på ham i det hun smilede sødt og sagde"Ja det kan du jo fordi jeg ved du vil gør det uanset hvad men så skal du ikke regne med at du må rør mig mere efter du har rørt ved sådan nogen billige tøser" hun blinkede i det hun stille lagde sig ned med tasken som hoved pude og stille lukkede øjnene og slappede af hun havde sovet det meste af dagen. hun tænkte*Hmm det kunne han godt finde på og desuden er jeg ligeglad det hans liv og hans krop ikke min men vis vi datede ville jeg ikke være meget for at date sådan en fyr* hun grinte lidt ved tanken om at vis hun nogen sinde kom til at date lucifer hahaha! det ville være så morsomt haha det kunne hun ingen gang forstille sig ... lucifer som kæreste matriale?? det så helt forkert ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:31

"ja og hvem sige ikke af jeg gør det alligevel og de er ikke billige, de har bare føles for mig og tør af viser dem forhold til andre" sagde han og smiler roligt, han bliver sidder op af trææ og så havde han også tænke sig af sove, "hvorfor sige du af de er billige du kender dem jo ingen gang ikke" spurget han og synes af det er mærke af kalder dem billige medmind de går fra mand til mans, "så på en måde kalder du også mig billige for jeg gør det ud af havde et forhold med dem" sagde han og kiggede kort ned på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:38

Yuuki sprang på Lucifer da han sagde det med følser og holdte hans arme nede og kiggede stille på ham i det hun sagde"Jamen en vær tøs der villig til at gå i seng med en fyr hun ikke er sammen med er billig ved mindre det er den samme fyr hun gør det med ellers er hun billig og du er måske lidt billig lucifer efter som du lader dig friste og skifter tøser ud så let uden at føle noget rigtig for dem" hun blinkede til ham id et hun stadig havde bene ud til siden og holdte hans hænder nede og så på ham i det hun stille bed ham i øre flippen og hvisket ham i øret"og hvad ved du om mine følser siden jeg vil væde med at du hentydet til mig før" hun blinket til ham i det hun slap ham og skulle til at rejse sig op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:46

han lod sig væger ned på sand og kiggede roligt op på hende, "nej så er det nemlig ikke, en billige tøs er hvis hun går fra mand til mand på sammen aften og ikke gør det fordi hun har føles for fyr men bare ikke har et forhold, det er forskellig på de to ting og jeg har ikke noget med det jeg kalder billige, og jeg vil heller ikke kalde mig billige da jeg også føler noget for dem og hold kontare med dem" sagde han og kiggede roligt på hende, han bide hende igen da hun bider ham på hans øreflip, han bider svagt hende på hendes øreflip.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 18:50

Yuuki så stille på ham og kunne ikke rigtig rejse sig da han bed hende på øre flippen hun fik ham stille til at lægge sig ned igen da hun presset blidt en flad hånd mod hans brystkasse og nærmest tvang ham helt ned på ryggen igen og så på ham stille i det hun strøg ham over kinden og sagde"det gør det just ikke bedre at du er sammen med så mange piger men jeg os ligeglad fordi jeg er kun din ven og bekymre mig om dig ikke andet bare pas på du ikke en dag bliver såret af en af dem" hun blinkede lidt ondt til ham i det hun bed ham igen i øre flippen og holdte sig stille på ørene så han ikke kunne bide igen hvor i hun sad med bene spredt og ham mellem så hun kunne stå op uden at bruge hænderne, hun rakte tunge af ham da han ikke ville kunne bide hende i øre flipperne mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:00

han gab slippe på hende øreflip og smiler roligt da hun bider ham igen på hans øreflip, han kun bare ikke bide igen da hun hold sig på øreren, da hun rakte tung af ham kun han chancer for af bider igen, bhan bider hende svagt og kort på hnedes tung da hun rakte tung af ham, ingen han rulle rundt så han er øvster, "passer på de ikke hopper ud af det lidt tøj som hold dem og pas på du ikke kommer til af fryser i det" sagde han drille og kiggede roligt ned på hende, hun havde selvfølgeligt ikke skifter tøj hvor han sagde noget om det, han læner sig kort ind over hende hvor han puster hende i øre, hvorefter han killder hende kort på hendes side og hendes mave.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:05

Yuuki over rødmede og fjernede hænderne og tog sig til munden og kiggede på lucifer i det hun skrig da han rullede rundt med hende"Wow!!" hun grinte da hun lå nederst og kiggede stille på ham i mens hun stille rødmede over han havde rørt hendes tunge. Hun kiggede lidt mere på lucifer og sagde"hey! du skal....... du skal da ikke sidde der og tjekke mig ud" hun rødmede meget over vis det han sagde nu skulle ske. hun så på ham og begyndte at grine da han kildrede hende og sagde"eeeeeeeej! Lucifer ej stop stop!!! haha Stoooop ! lucifer haha det kilder stop eller du kommer til at fortryde det" hun smed ham af sig og sprang blidt på ham igen og var øverst efter som han nok havde sat af i siderne så hun ikke kunne rulle skubbede hun ham jo bare bagud. hun grinte og bed ham blidt i halsen og sagde"ellers suger jeg dit blod ud af dig Muhahaha er det ikke sådan du forfør nogen af dine piger i dine årh så dejlige bokseshorts" hun begyndte stille at grine og prikkede ham på maven og rakte tunge igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:18

"må jeg nu heller ikke det, sidste sagde du af jeg ikke må tager på dig kun ser og det må jeg heller ikke det nu" sagde han og kiggede roligt på hende, "hvorfor skulle jeg stop med af kilder dig" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det er ikke så jeg forfør kvinde selv om du tror det, der er mange måde på hvordan som så her" sagde han og slikke hende forfør i øre og bider hende svagt på hendes øreflip, må han ser hvordan hun tager det, han regn ikke med af det virker på hende, "og alligevel kan du ikke suger alt mit blod ud da du ikke kan lide det" sagde han og smiler drille til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:23

Yuuki rødmede meget over det og kiggede på lucifer og sagde"Jeg.... Øøøøhm det virker ikke på mig sådan noget det er ligesom dine normale drille tricks du bruger på mig undtagen slikkeriet den var ny" hun grinte og sagde"Hmmm okay så må du godt kigge men ikke når jeg helt nøgen hah fordi det kunne du nok godt finde på vis du fik lov til det eller jeg ikke sagde du ikke måtte kigge" hun blinkede til ham i det hun stille bed igen i hans øre flip blidt og bare for selv at drille ham slikkede hun langsomt og ikke for vådt op af hans hals mens hun lod en hånd køre op fra inder siden af hans ben og gik stille af ham inden hun nået et vis sted og sagde"og sådan ville jeg gør vis jeg skulle forfør eller noget i nærheden nok noget meget frækker og mere sexet men det viser jeg nødig på dig efter som du er min ven" hun grinte sødt i det hun prikkede ham blidt på næsen og rejste sig op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:35

"det regn jeg heller ikke med af det gjort derfor kun jeg godt gør det" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det var den og det er heller ikke normal af jeg slikke kvinde i øre" sagde han og kiggede kort på hnede, "okay og du er heller ikke nøgen du har da stadig tøj på og ja det kun jeg godt" sagde han og kiggede kort op på hende, "du skal nok øver dig lidt mere på det og jeg er ligeglad med om du ikke gjort det rigtig, nogen fyr vil hop lige på dig og andre vil ikke har noget af gør med dig da du hentyder til flere til på den måde" sagde han og kiggede roligt på hende, hvorefter han sidder sig op af træ igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:40

Yuuki kiggede stille på lucifer og rødmede let i det hun kiggede efter sin jakke i tasken og fandt den frem og tog den stille ud over så man ikke kunne se den bare over krop. hun kiggede stille mod lucifer og sagde ldit flovt"årh okay tror jeg nok... men jeg jo os bare en af de dumme grimme piger ikke også" hun blinkede til ham id et hun stille tog sin taske over skuldren og begyndte at gå mens hun stille vinkede efter lucifer som tegn på at han skulle følge med. hun var et stykke væk fra træet og så stille mod lucifer og sagde"Men lucifer??.... har du nogen gange tænkt på mig som..... som andet end blot en ven?? eller det vel dumt at spørge om selvfølgelig har du ikke tænkt på andet ved mig end som ven kun"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:53

"nej det er du ikke, du skal bare øver dig på det ellers misforstå andre fyre det ikke" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han rejse sig op og halv løbe op til hende efter han havde tager sig ting på sig, da han kom op til hende lad han en arm om hende, "hvorfor vil du vide det" spurget han og kiggede kort på hende, *det havde han enlig alligevel tænke over om han kun ser dem som venner eller hvad han gør* tænke han og kiggede kort op på himmel, "det har jeg aldrig tænke på om vi kn er venner, har du tænke over det" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 19:57

Yuuki rødmede meget og tog blidt sig arm om ved hans ryg og holdt ham i siden os ind til sig og kiggede på ham mens de stille gik side om side. hun kiggede på lucifer noget tid og tænkte*Hmm ?? han har nok fat i noget der og ... måske ser jeg ham lidt mere som noget andet nu end bare en ven men det må jeg alde ligge det er jeg nød til* hun rystede stille på hovedet i det hun grinede stille og sagde"sååå?? om jeg har tænkt over det næææh det har jeg heller ikke... jeg var bare nysgerrig om du havde siden du kysser mig meget og sådan vi skulle jo nødig ha du udviklede følser for mig som ikke er mening vel" hun smilede sødt i det hun sukkede inden i da hun sagde det sidste men begyndte så stille at grine og sagde"sååå du fik vist lidt ondt i ryggen der ved lederen hva da du ramte gulvet" hun kiggede på lucifer og lod blidt sin hånd køre op og ned af hans ryg

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 20:10

"du ved godt af jeg gør det for af drille dig og okay det kun godt være nu hvor du sprøge mig" sagde han og smiler roligt, de gik i lidt tid ind i stillehed ind han tænkr sig kort om, "nej bare roligt det gør jeg ikke men pas på af du ikke gør over for mig" sagde han og kiggede roligt på hende, det var behage hende strøg op og ned af hans ryg ud over det ikke gør ondt mere, "ja kun lidt men det er over for længes smukke" sagde han og kigede kort på hende ind han strøg hende ned af hendes ryg, "går vi hele vej tilbage til by eller hold vi pause" spurget han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 3 Apr 2010 - 21:17

Yuuki grinte i det hun prikkede til lucifer og sagde"vi går hele vejen pretty boy og få mig ikke til at stoppe fordi ellers kommer jeg aldrig i gang igen jeg er så smadret i mine vinger og ben" hun grinte lidt i det hun roede sig lidt i håret og sagde"jeg.... hmm ?? jeg skal nok lade vær med at få følser for dig efter som du ikke har nogen for mine men jeg må vel bare udvikle bror og søster følser for os så," hun grinte lidt fordi hun ikke mente det sidste men ikke turde at sige til ham at hun måske følte noget for ham noget mere men hun var nu bestemt på at glemme de følser for ham og bare ha de venskabelig følser efter som det nok var bedst

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 9 af 14 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum