Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 12 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 12 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:25

"okay og bare roligt og bid dig kun en gang hvis du vil prøve af bliv bidet og du behøve ikke af sige ja til af jeg må en andre gang, det er dit blod og du bestemmer over det ikke mig" sagde han roligt og sendt hende et lille roligt smiler, sidder i flyveren i 18 timer det vil måske bliv lidt svær af få blod der, så han måt bare drikke alle det blod han havde som han regn med af det var nok til af han var hjem, "okay det er også iorden af du er det og jeg regn med af by dig mens vi venter på fly, så er spørgsmål bare om hvor hen, om det skal være din hals eller bare skulder" spurget han og kiggede roligt på hende, han sat fart op da de andre også gjort det, bare for af følge med dem.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:30

Yuuik kiggede stille på lucifer i det hun sagde"Hmmm så du vil bruge mig som dit blod forsygning inden du skal op i flyveren?? meget klogt gjordt men vis du ikke .... vis du ikke kan holde dig tilbage inden flyveren er ved at du ved lande og det fordi det er næsten en hel dag uden mad vi skal sidde der oppe eller uden mad for dig eller drikke kan man jo kalde det så... så må du godt bide mig fordi det er en nødsituation fordi vis du nu går hen og bliver lidt sindsyg og vil bide andre?? det kan i vi jo ikke ha så bliver du jo bare indlagt eller noget?? eller undersøgt som et forsøgs dyr?? efter som de fleste ikke ved der findes vampyr" hun kiggede lidt væk og tog sig stille til halsen og sagde"jeg.... jeg ved det egenlig ikke, og jeg os så usikker på det men du har vel heller ikke mere reserve blod egenlig har du??" hun kiggede undrende på ham fordi han havde vist drukket det sidste jo inden de tog af sted.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:36

"det kan man godt sige af jeg gør på en måde ind vi skal ud af flyver" sagde han og smiler roligt, "det vil jeg godt kun, jeg skulle bare sove det mest af tur så, så behøve krop ikke lige så meget blod som hvis jeg er våger og roligt jeg har stadig væk blod tilbage ca. 2 l eller så noegt" sagde han og køre lidt hurtiger, bare for af køre lidt om kamp med de andre, "roligt nu lille Yuuki tænke over det der er stadig nogen timer til vi er frem og jeg vil sige skulder for så kan folk ikke ser de to prikke du få af min hug tænder" sagde han roligt og strøg hende kort over hende kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:44

Yuuki rødmede let og kiggede stille ud af vinduet og overvejede om hun skulle prøve det eller hun helt skulle benægte ham det *Hvad har jeg dog rodet mig ud i??? ..... jeg tør ikke eller gør jeg og desuden betyder det vel ikke så meget for ham det er bare blod men for mig er det jo mit blod altså faktisk det jeg lever af??..... og han har vel ret Halsen er et meget sensuelt sted at bide mens skuldren ikke er og så kan man os skjule de smp bid sår?? men jeg tvivler så meget??* hun kiggede lidt over på de andre og sagde"årh typisk drenge at konkurrer om alting haha" hun smilede sødt og roede sig lidt i håret i det hun kunne se luft havnen efter nogen timer og bed sig let i underlæben og sagde"Lucifer kom lige her med dine læber" hun kiggede stille på ham inden de holdte. Hun prikkede et lille hul i fingeren og man kunne se lidt blod komme frem fra finger spidsen. hun lod den stille køre over hans læbe så han ikke kunne suge fra hendes finger og sagde"kan du modstå det" ... Alle vidste af Engel blod var utrolig fristende... men alle vampyr selv halv ville aldrig kunne modstå en asparas blod ved mindre de var forelsket i en anden så yuuki ville se hvordan han tog den lille blod dråbes smag.. hun havde lagt på hans læbe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:52

"nej det er ikke typisk os vi gør det bare og jeg kan alligevel heller ikke vind da de andre har store motor" sagde han og smiler roligt, han stop jeep ud foran indgang til luft havnen, han gik over til hende da hun sagde af han skulle det, han kiggede lidt underlig på hende da hun lad en dråbe blod på hans læbe, han slikke den i sig og smager kort på den, "smager bedre ind normal blod, vil nem kun overleve ud det" sagde han og kiggede kort på hende ind han tog sin tog så militær i land kun tager deres køretøj, "jeg vil nok havde en andre mener angår dit blod hvis jeg ike var mæt" sagde han og gik over og viser sig bilide hvorefter han gik over og sad til i venter som var beregn til dem, han sad sig ned på en stol og kiggede kort rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:58

Yuuki kiggede kort på lucifer og lod nogen folk tag taskerne af hendes og gik stille efter lucifer og kom med ham ind i luft havnen og sagde"Hmm men jeg mente jo heller ikke at du ikke vil kunne overleve uden det... men at det kunne være lidt farligt vis du fik meget af det fordi du kunne måske blive afhængig af det men altså det gik da fint nok med den dråbe men hvad mener du med at din mening sikkert vil være en anden en når du ikke er mæt??? hvad tror du så din mening ville være fjolle" hun blinkede til ham og gik stille hen til en automat mens de skulle vente 8 timer i luft havnen hvilket ville sige i alt 24 timer med flyve turen. Hun kiggede stille mod Lucifer med et undrende blik og sagde"har du taget dit blod med dig?? for en sikkerheds skyld??" hun kiggede lidt på ham og kun ham og hende var der indtil videre de andre stod udenfor og røg eller drak lidt inden de gik idn og ventede og skulle sove lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:03

"og det tror jeg nu ikke af jeg gør og hvad jeg mener med det, jo du kender det måske selv, når man er mæt er det ikke lige alt man smager lige meget på det med prutte i hoved, så hvis jeg ikke var mæt havde jeg nok smager lidt mere på dit blod" sagde han og blike letter frækt til hende bare for af drille, "det ved jge ikke heller måske af det ikke vil kun mål sig med normal ved det sgu ikke" sagde han og mener det, han nikke bare da un spurget om ham havde tager sit blod med ind, det havde han, han havde sin skulder taske mellem ben ned på gulv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:09

Yuuki trak stille noget hun kunne spise fra automaten ikke noget usundt men en salat sandwize, Hun kiggede stille over mod Lucifer og sagde"Hmm ja du har nok ret ?? men jeg ved stadig ikke om det er en god ide at lade dig bide mig men os jo længere tid der går af jeg tænker over det jo mere nervøs bliver jeg og jo mere sulten bliver du vel os fordi vi har jo kørt i 4 timer her hen og det var en temmelig lang tur og vi skal yderligere være her i 6 timer og så skal vi med en flyver i 18 timer det er jo 24 timer plus de 4 ekstra timer hvilket er 28 timer og ja.... det må altså være temmelig hårdt for dig??? er det ikke at sidde der og ikke vide hvornår du får sådan et rus af sult ned over dig??" hun kiggede stille mod ham og roede sig stille i håret og tog en bid af sin sandwish og kiggede stille over mod ham og tænkte på alt mmuligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:15

"okay og så lad være med af tænke over det, så lad jeg bare være med af bid dig" sagde han og kiggede kort over på hende, "ja det bliver en lang tur og jeg overlever bare roligt og så hårdt er det helle ikke for mig, skal bare sove en mest så klare jeg tur under problem" sagde han og kiggede kort på hende, "nej det ved jeg aldrig rigtig hvornår jeg få så en, men jeg kan mærke så lidt, når jeg bliv rigtig sult plejer der ikke af går så lang tid igen før jeg få det" sagde han roligt og læner sig tilbage i stol, "man det få jeg ikke, jeg drikke bare det sidste jeg har så behøve jeg første igen når jeg kommer hjem så ca." sagde han og smiler roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:29

Yuuki kiggede på lucifer lidt og rødmede i det hun rejste sig stille op og sagde"jeg tør godt men jeg bange for at det måske går galt" hun smed sandwishen ud og gik stille ind i et rum for sig selv hvor man ikke kunne se ind og slappede stille af mens hun lænte sig tilbage af en stol og havde låst døren. hun tog sig stille til hovedet. det var mest generaler rummet var lavet til men nu havde hun taget det for at slappe lidt af i stilhed uden at høre på alle dem der sad og snakkede omkring hende. hun tog lidt vand fra en vand maskine og rullede pachenderne for og kiggede lidt ud af dem og syntes ikke at kunne se lucifer men rystede stille på hovedet og kunne mærke hvordan hendes krop blev varmer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:35

"smukke det gør det ikke, det love jeg dig" sagde han og smiler roligt til hende, han bliver sidder påp stol da hun gik ind i det andet rum som var for general, han fandet sin cigaretter pakke og lighter frem og prutte en smør i mund og tænde den ind han lad pakke og lilghter tilbage i lommer, han havde enlig ikke røg så megt her i hæren, han havde to pakke med her op og han havde kun næster røg den en, efte rlidt tid begynde de andre af kom ind i rum og sat sig rundt omkring på stol og gulv og andre lad sig til af sove.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:39

Yuuki tog sig stille til hovedet og overvejede om hun skulle lade lucifer bide hende men hun kunne jo få en vær anden vampyr til at bide hende?? så hvorfor lige lucifer skulle være den første. hun kiggede stille ned mens hun tænkte sig yderligere om men efter en time var hun faldet i søvn på sofaen inde i rummet og hun havde efter det låst døren op inden. hun var ikke rigtig klar over at da hun lagde sig på sofaen at hun ville falde i søvn med det samme men hun var jo ikke klar over det efter som hun tænkte for meget på lucifer og på om hun skulle bides.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:45

han sad der ind og snakke med nogen af der andre soldater og generaler, da han kun høre af dør bliv låse op kiggede han kort der over,, efter to time lå de fleret og sove på gulv eller på stol og de få som ikke sove i nu sad ind i bar og få lidt af drikke, hvor han rejse sig op og går stille og roligt over til dør og åben den roligt for ikke af vække nogen, da han kom ind kun han ser af hun lå og sove på sofa, han smiler savgt og lukke dør efter sig og låse den ind han lad sig bag hende og lad en arm over hende, ind han lukke øjne for af slappe af slå en lige alarmer til på sin iphone så de ikke sove få længe, en halv time før de skulle med fly vil den ring.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:51

Yuuki lå stille og sov med Lucifer bagved sig i næsten 4 timer. hun vågnede stille da hun hørte en lille alarm ringe. hun kiggede stille rundt i rummet og kiggede mod låsen og så den var låst i det hun mærkede lucifer arm om sig og smilede svagt efter som hun kunne gætte sig til at det var ham der havde gået ind og låst efter sig. hun kiggede sig stille over skuldren og smilede i det hun havde ret. hun satte sig stille op og tog håret til siden og flettede det i den ene side ved skuldren løst og kiggede på lucifer, hendes hals var blottet men snart var kun den ene side af hendes hals blottede. hun ruskede stille til Lucifer med et smil og sagde"kom så op søde ?? vi skal vist snart af sted i følge din iphone"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 16:56

han falde kort efter i søvn og sove ikke så tund men han sove da, det var bedre ind slet ikke af sove, han tog arm til sig da un sat sig op, "ved jeg godt af vi skal, det var derfor jeg slå alarmer til" sagde han og sad sig op og slå alarmer fra på sin iphone, "bliv man træt" spurget han og rejse sig op og klør sig kort på kind, han køre hånd gemmer hår så det sad normal igen ind han begynde af drikke det sidste af det blod han havde i sin skulde takse, hvorefter han låse dør op og åben den og smiler roligt, "damer første" sagde han og gik ud efter hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:01

Yuuki satte en elastik nederst i håret så fletningen ikke gik ud og kiggede stille mod lucifer i det hun fik et smil på gled over læberne og sagde"ja jeg sov da rimelig godt og hvor er du fræk sådan at snige dig her ind og sove bagved mig med låst dør man kunne jo aldrig vide hvad vi lavede vis de ikke vidste vi kun var venner" hun blinkede til ham i det hun stille rejste sig træt op og strakte sig inden hun begyndte stille at gå hen til ham og sagde"Tak gentleman" hun gik elegant ud fra rummet og gik stille hen og ventede i kø på at kunne komme ombord. inden hun nået der hen kiggede hun på lucifer og sagde"Lucifer pas nu på med at drikke for meget blod jeg har hørt at der kommer blod ud fra øjnenes åbninger vis man drikker for meget" hun blinkede til ham og grinte lidt hvor bagefter hun gik ombord og fandt sin plas indtil videre sad kun hun der ved en tom plads ved sin side

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:07

"det var godt og ja ikke du burde bare vil hvor tungt du sove er du galt" sagde han og viser ingen tegn på af han laver sjov med hende, ud over det gjort han, "så lidt frøk" sagde han kort da hun gik forbi ham, han gik med over og aflade sin skulder taske da han ikke behøve den med op i fly, "når det har du men det passer ikke med hvad du har hørt" sagde han og smiler roligt, han kom ind i fly som den sidste så der var kun en plads tilbage og det var ved side af Yuuki, han sad sig ved side af hende og smiler roligt, " længe side" sagde han for sjov og kiggede kort på hende, ind han læner sig tilbage i sæd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:13

Yuuki prikkede ham på maven og begyndte at grine og sagde"Hvad mener du med hvor tungt jeg sover sååååå?? tungt sover jeg vel heller ikke det jo ikke fordi det grænser til det sindsyge eller noget altså og du sover os meget tungt fjolle og du laver vel sjov med mig??.... og heeeeeeeeeey!?? du har vel ikke gjordt noget ved mig mens jeg sov siden du siger jeg sover så tungt fjolle har du" hun prikkede ham på maven igen blidt og grinte lidt i det hun havde sædet ved vinduet. hun kiggede stille ud og undrede sig lidt over om han virkelig drillede med det eller om det var sandt fordi hun vågnede jo ikke over han kom ind eller noget??...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:18

"hvad jeg mener med det, jo nu skal du høre" sagde han til af begynde med, da behøve slet ikke af forklare hende det da hun nu selv havde regn den ud, "det ved man aldrig, er du galt du var stramt" sagde han og viser stadig ingen tegn på af han laver sjov med hende, han sad lidt og kiggede kort rundt ind han kiggede på hende igen, han kun griner over det så meget, af hun tror det, "roligt nu jeg laver bare sjov med dig, selvfølgeligt kun jeg ikke find på så noget når du sove og heller ikke når du er våger medmind du selv er med på det" sagde han og strøg hende kort over hende kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:23

Yuuki kiggede chokeret på lucifer nærmest helt mundlam hvilket hun faktisk var de første 5 minutter kunne hun ikke få et ord frem andet end tankerne i hendes hoved der kredsede om*Nøj hvor var du stram..... Nøj hvor var du stram* hun så på ham og sagde stille"Hvad!" hun kiggede på ham og ånede lettet op da han sagde at han bare drillede hende hun rystede på hovedet og tog et lille tynd blad og slog ham blidt ove på hovedet med det og sagde"du så dum nogen gange lucifer det var slet ikke sjovt mig som troede du havde stjålet min uskyld i mens jeg sov din din årh altsår lucifer" hun grinte lidt og uglede hans hår meget da ingen så på dem og kiggede ud af vinduet igen og sagde"jaaaah som om du ville ende med at ha sex med mig nogen sinde haha" hun blinkede til ham og grinte

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:30

han var ved af griner da hun hopper på den men hold det tilbage, da hun sagde hvad kun han ikke hold sig tilbage mere, han griner svagt og let så ingen høre det ud over hende, "jeg kan så sige lige måde da hun hopper på den og som om jeg vil det" sagde han og kiggede på hende, han griner ikke mere, "som om jeg nogen sinde vil har det med det" sagde han og smiler drille til hende, nu havde han få dags griner, han læner sig lidt mere tilbage i sæd for af bedre slappe af i krop som han havde tænke sig af gør, "ej undskylde Yuuki kun ikke lad være du ved hvordan jeg er nogen gang" sagde han roligt og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:36

Yuuki kiggede lidt undrende på ham og sagde"Det gør intet jeg får jo os mine grin når jeg er hjemme ved dig og du siger mit navn i søvne og har stiv pik" hun blinkede til ham og mente det død alvorligt i mens hun kiggede stille ud af vinduet og sagde"forresten gør det ikke så meget jeg vidste godt sådan lidt af du ikke havde gjordt det fordi det kunne du ikke finde på ikke fordi du ikke er slem nok men fordi du er en gentleman nok til at lade vær og især mod din veninde jo det ville jo være lidt mærkelgit at gør det men efter de gange jeg har oplevet hjemme ved dig blev jeg lidt i tvivl om du gav efter for dine lyster til mig smukke" hun sendte ham et luft kys og alt det hun havde sagt kunne kun han høre og dog ikke lige den første del den kunne andre høre men hun lavede egenlig bare sjov med ham men viste ingen tegn på det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:44

"ja som om af jeg gør det, og husk jeg kan mærke din puls, og det anslør alt for mig om du lyver eller ej det kan jeg mærke" sagde han og det var enlig rigtig af hendes puls afslør hende når hun prøve på noget, han kiggede kort på hende, "nej det kun jeg ikke og det vil også være alt for tør hvis jeg prøve" sagde han roligt og køre sin hår gemmer sit hår nogen gang så det sidder normal igen, efter lidt tid kom der en dame går med en lille vogn foran sig med drikke vare og mad vare, "ved du har noget jeg giver" spurget han og kiggede kort på hende ind han vendt mod dame med vogn, "en voka til mig og noget til frøk" sagde han og hentyder til Yuuki som sad ved side af ham, han betale for sig ejer og Yuuki hvad hun nu vil har betale han for.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:54

Yuuki ville bare ha en ice tea fordi det mindet hende om der hjemme hun savnet nu at være hjemme og hun var ikke rigtig sulten men hun spurgte dog om hun os måtte få lidt snacks efter som det var lang tid siden hun havde smagt nogen form for slik. Hun kiggede stille på lucifer og sagde"hmm det så snyd du bruger dine evner ting" hun hvisket det og tog noget ice tea og stille drak af det. hun savnede sit hjem og byen men os bare at kunne slappe af og hun ville væde med at lucifer savnede alle sine tøser han havde det med det.... seksuelle og det venskabelige??... mest af alt savnede hun bare at træne og sove og hygge sig med vennerne ved at spille eller drille dem som hun gjorde ved lucifer

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 17:59

"ja du må også godt tager en snacks" sagde han og smiler roligt, han batale dame hvorefter hun gik videre, det var dyrt af kom til på fly men han har penge til det, han tog en tår af sin voka og kiggede kort på hende ind han stille voka fra sig på arm læner hvor der var en lille hold til drikke vare, "nej det er da ikke snyd" sagde han roligt og kiggede kort rundt ind han strøg hende kort over hendes kind, det vil bliv godt af kom hjem og bare slappe af og kun drikke igen, "når hvad skal du så laver når du kommer hjem til dig selv smukke" spurget han og kiggede kort på hende ind han tog en tår mere af sin voka.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 12 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum