Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Adventure of the Army - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Adventure of the Army - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Adventure of the Army - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Adventure of the Army - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Adventure of the Army - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Adventure of the Army - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Adventure of the Army - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Adventure of the Army - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Adventure of the Army - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Adventure of the Army - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Adventure of the Army

Side 11 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Go down

Adventure of the Army - Page 11 Empty Sv: Adventure of the Army

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:27

Yuuki kiggede på lucifer men rystede på hovedet denne gang med et smil på læberne og lagde sig på et tæppe ved siden af ham med en kiggert og så stille over på ham og sagde"nej det behøves ikke jeg kan sagtens lægge her uden din dejlige krop at lægge op af men tak for tilbudet lucifer det var sødt af dig at spørge" hun smilede i det hun blinkede kort til ham og slikkede sig om læberne og tog kiggerten op til øjnene og kiggede rundt i vær en enkel bygnings vindu for at være sikker på der intet var at se og sagde stille"mit sår er ved at gå væk altså det på min hals??"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:32

"okay det kun godt være af du skulle det for af kun hold varm og små sove lidt som du plejer" sagde han og kiggede kort på hende, han kiggede ud over by med og ud sniper og kun ikke få øje på noget spænde der ned, ud over deres ejer mænd gik ud i by for af betale en kvinde til af være sammen med dem, "det var sgu dejligt for dig af det var ved af går væk" sagde han og smiler mens han kiggede ud over by igen, det kun han bliv ved med nogen 100 gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:38

Yuuki lod blidt sit hoved støtte på hendes arm da hun havde halv sat sig op. hun kiggede mod lucifer ldit undrende men sagde så efter noget tids stilhed. "Det er skam os dejligt at lægge op af dig men som du sagde tror jeg os det bedst vi ikke bliver for involverede i hinanden altså med alt det her det okay at drille og gør det nogen gange men at gør.... at gør det hele tiden gør måske den lille forskel at jeg føler vi lidt mere end venner desværre" hun så på ham alvorligt i noget tid og fik øjen kontakt med ham i det hun stille begyndte at over grine og sagde"Ej jeg laver bare sjov med dig smukke haha men det bare jeg er helt udhvilet så vi skulle nødig ha jeg faldt i søvn igen ellers vågner jeg aldrig" hun blinkede til ham og bed sig let i underlæben og så ud over byen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:45

"okay men så bare husk af vi kun er venner" sagde han og kiggede kort på hende, han lå bare og keder sig bare af kiggede ud over det mest af by bare for af ser om det sket noget som ikke måtte, det var han bare sikke på af det ikke gør, "når jeg tror nu godt af jeg kun vække dig ud af tager på dig og vold" sagde han og kiggede kort på hende og smiler svagt, han tog en smør frem og tænde den og begynde roligt af ryge det, "og det gør ikke noget hvis du sove lidt, du få sikke bruge for det" sagde ahn og kiggede kort på hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 0:51

Yuuki grinte og sagde"årh jaaaah så det tror du at du kunne??" hun kiggede stille på ham i det hun stille begav sig til at kigge ud over byen igen og sagde"det skal jeg nok huske på lucifer bare rolig .. jeg skal nok huske på at vi kun er venner og du på ingen måde vil ha noget at gøre med mig" hun blinkede til ham drilsk og kiggede stille ud over byen igen og kunne intet rigtig se så hun tog natte syn på nu og kiggede stadig ud over byen. hun så mod Lucifer igen og gabte stille i det hun fik lidt på gled ved tungen" ja måske burde jeg sove men så ville jeg heller sove op af dig end at sove på hård sten gulv??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 1:02

"ja det er jge rimlig sikke på af jeg kan" sagde han og kiggede kort på hende, "ja det er lige det jge mener med det" sagde han og smiler drille til hende, han sad sig op og gik over til væg og sad sig op af den, "ja du kommer bare og sove op af mig hvis det er det du vli" sagde han og havde tager et tæppe bagste så det ikke blive ligt så hård og han vil kun hold varm bedre som han var ligeglad med, han havde sniper ligger ved side af, han sab roligt op af væg og kigede stille og roligt ud over by og opdage stadig ikke noget ny.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 1:06

Yuuki kiggede stille på Lucifer i det hun stille rejste sig op og tog et tæppe om sig med sin kiggert i hånden gik hun hen ved han side men i stedet for at lægge sig ved hans side lagde hun sig op af ham mellem hans ben og kiggede stille på ham og sagde"tak Lucifer fordi jeg fik ikke rigtig sovet inde i teltet da jeg først var vågen gik det sådan lidt ned af bakke de første pr. timer jeg lå ved dig men efter noget tid faldt jeg da i søvn men husk væk mig vis der er et eller andet på fære hvad som helst bare et eller andet" hun smilede sødt og kiggede på ham i det hun lagde sig op af hans brystkasse og nød hans dejlige krop og det varme tæppe om sig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 1:15

han lad armene om hende da hun havde sat sig mellem hans ben, han kun altid tager sniper og undersøg noget hvis han opdaget noget andrelades der ned i by, "så lidt skulle det var en andre gang og det var ikke så godt og det skal jeg nok hvis der sket noget der er værd nok til af vække dig" sagde han og smiler roligt, han lad roligt sit hoved ind mod hendes hoved for af slappe lidt mere af i krop, så sad han det mest af natten, der sket ikke noget så han sad bare og røv keder sig mens hun sove op af ham, han gjort ikke noget før han vidste af hun var våger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 13:01

Der var stille nogen der listede sig ind i byen nogen med våben, ikke fra lejren og de havde nogen mærkelig tønder med sig. Gift tønder de havde tænkt sig at hælde rundt i byen og gør byen syge med i deres vand og sådan. Yuuki vågnede stille og kiggede på lucifer i det hun stille sagde"lucifer der et eller andet på fære.... jeg kan mærke det" hun tog sin kiggert og tog den op til ansigtet og kiggede rundt i det hun lige strejfede med synet noget af en mand der havde et gevær hun kiggede på lucifer og sagde"Cevile ?? går da ikke med våben gør de ?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 13:40

"jamen godmorgen plejer man af sige og det kan godt være, jge kan ikke ser noget her fra" sagde han og smiler drille til hende da hun ikke sagde godmorgen, han lad sig over ved kant af gulv med sin sniper og kiggede ud over by, han fik også øje på dem og kiggede kort på hende, "nej det gør de ikke, du må heller løbe ned og sige det mens jge hold øje med hvor de går hen" sagde han og hold sigt korn på dem mens de gik rundt ned i by, efter lidt tid rejse han sig op for af kun bedre ser dem ned i by, og så skulle de pakke hele leje ned i dag for af køre tilbage mod lufthavn for af kom hjem igen, ud over de første vil være i lufthavn engang i morgen tidligt og så skulle de også venter nogen timer på af fly kom.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 13:49

Yuuki smilede og sagde"Årh undskyld godmorgen" hun grinte og rejste sig op efter noget tid i det hun hoppede ud over siden og slog vingerne ud og landet stille på jorden og slog vingerne ind, hn løb ind i lejren og fik nogen soldater med i det hun kiggede op til lucifer og så hvilken vej han pegede og løb der hen. hun havde taget soldaterne med og før man vidste af det så var bande medlemmerne dræbt. Yuuki fik slæbt sammen med nogen af fyrene noget af det farlig stas væk og gik stille hen i lejren og meldte at de havde klaret dem. Hun kiggede stille rundt og begyndte at pakke. Hun glædet sig på en måde at komme hjem og så alligevel ikke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 13:55

han smiler bare roligt da hun fik sagdet godmorgen til ham, da hun kom fra et af telt med nogen andre soldater peger han hvor de var, da han kun ser af de havde klare det, gik han ned og pakke sin ting og telt ned, hvorefter han ligger det op i en jeep på bagsæd den han skulle køre da han ting var i den, hvorefter han begynde af hjælp din andre med af pakke telter ned og pakke de forskellig militær køretøj, da ingen rigtig var ved ham tog han og drikke lidt blod for af hold trøst væk.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:08

Yuuki var færdig med at pakke og havde lagt det ved en af sine mandelige venner. hun ledte efter lucifer lidt efter og fandt ham for sig selv i gang med at hælde gammel blod i sig hun stillede sig op af en af jeepene og sagde med armene over kors"sig mig?? lucifer bliver du aldrig træt af dåse blod ?? eller er du ved at vende dig til det ??" hun løftede undrende det ene øjenbryn og kiggede stille på lucifer, Hun smilede sødt og gik hen til ham og lod stille en finger glide hen af hans mund hvor deer var lidt synlig blod og smilede i det hun stille skrev et L med blodet på jeepen og sagde"se et L for Lucifer eller Leder eller? Læber ?? nu når jeg egenlig tænker over det??" hun begyndte stille at grine og tørte det væk så det ikke var til at se. det tørte hurtigt i varmen så det smuldrede da man prøvede at fjerne det så det ikke var til at se, det havde været der

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:15

"nej det gør jeg ikke og ja er ved af vende mig til det, nu hvor du ikke giver lidt af dit" sagde han og kiggede på hende og lad termokandle ned i takse ind han lad det op til de andre ting han havde på bagsæd af jeep, "du er ikke hele dum var du kan en da staver det må jeg sige" sagde han for sjov og kiggede kort på hende, "L kan også stå for lebber og lække, når hvad er det du vil side du kom hen over, eller du bare kommer for af drille mig" spurget han for sjov og smiler roligt, han kiggede kort op på himmel ind han kiggede roligt på hende og venter på hendes svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:20

Yuuki lænte sig op af jeepen på en lidt sexet måde men ikke for at forfør ham eller noget hun begyndte at grine over at tænke på det han havde sagt angående at hun kunne stave og sagde"Hmm ?? ja jeg kan stave det så mærkeligt at kunne det jeg må da være et super menneske haha ej ... men jeg kom egenlig bare for at drille dig"hun tog en fil op og filede stille hendes negle så de ikke var ødelagte mere og så på ham med hovedet lidt på skrå og sagde"Du ved jo godt hvor meget jeg dog elsker at drille dig fjolle men altså ?? du kunne jo spørge om mit blod eller bide mig men vis du jo fik noget fra mig ender det med du bliver afhængig efter som mit blod er som rene stoffer for vampyr jeg ved så ik hvordan det er for halv vampyr? men altså stadig??" hun smilede sødt og kiggede lidt ind i hans jeep og sagde"skal du køre alene ??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:28

"ja eller noget for så er der mange super menneske i verden og når det gjort du overrasket mig ikke" sagde han roligt og kiggede op hende, han kiggede kort rundt ind han læner sig op af jeep, "ja det ved jeg godt og du ved også af jeg elsker af drille dig" sagde han og prikke hende blidt i side, "ja som om du vil giver mig love til det hvis jeg spurget dig og det tror jeg nu ikke af jeg vil, vil nok bare nyder det lidt mere ind normal blod" sagde han og kiggede kort på hende, han klør sig kort på hage, han skulle snart barber sig igen ind det bliver for lang det skæg, "ja det regn jeg med af jeg skulle medmind nogen smid sig ting op i den så nej" sagde han og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:34

Yuuki kig stille elegant hen til lucifer og tog blidt fat i hans tank top og smilede i det hun gik tæt på ham og hvisket"Man kunne jo aldrig vide det kunne jo være jeg gerne ville vide hvordan det føles at blive bidt af en så lækker som dig" hun blinkede til ham da hun gav slip og gik lidt på afstand fra ham og prikkede ham blidt på maven i det hun sagde"Jeg kunne være de ekstra ting på dit passager sæde?? vis det er" hun smilede sødt og kiggede lidt på ham og sagde"Nååårh din stakkel skal du snart barberes??" hun grinte stille og uglede hans hår blidt i mens hun stille nussede hans hoved bund og lænte sig træt op af hans side med ryggen mod jeepen og siden mod hans

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:40

"ja det kun det godt være af du vil det, men spørgsmål er bare hvornår og hvor" sagde han og kiggede roligt på hende, "det må du godt hvis du vil og tør af køre sammen med den farligt vampyr/dødsengle" sgade han og kiggede roligt på ham, "ja det skal jeg hvis" sagde han og køre kort sin kind hen af hendes så hun kun mærke hans skæg, "når vi må nok heller ser af hjælp dig andre færdig så vi kan kom til af køre mod lufthavn for af kom hjem til det fredlig liv" sagde han og lad roligt en arm om hende og gik over til de andre, han tog arm til sig ind de andre så det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:46

Yuuki kiggede på lucifer og sagde"det tør jeg da godt fordi du tør aldrig at bide mig desuden ved jeg ikke hvor og hvornår og ifølge mig har du haft mange chancer for at bide mig" hun blinkede til ham og kiggede stille rundt i det hun gik sammen med ham hen til de andre. hun kiggede undrende på lucifer da han pludselig tog armen til sig selv og rystede på hovedet i det hun løb hen til de andre drenge der omfavnede yuuki og uglede hendes hår og drillede hende lidt. de turde godt prikke og holde om hende men de vr jo os soldater og ikke general. yuuki grinte og sagde"Drenge jeg køre desværre med General L men vi kommer jo til at se hinanden i luft havnen så ses drenge" hun krammede dem alle lidt og gik hen til jeepen og så lidt på lucifer da hun gik forbi ham og smilede. fordi alt var egenlig pakket nu manglede de bare at køre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:52

"jo det tør jeg godt og du har bare ikke giver mig love til det i nu og det ved jeg godt du havde bare ikke giver love til det" sagde han kort ind de kom over til de andre, han forsvande samen med de andre general men de gik rundt og pakke, de kom tilbage da folk var færdig med af pakke ting ned, han gik over til jeep og så af Yuuki stod og venter på ham, han sad sig ind på få sæd i jeep og starte den og køre mod luft da de begge var klare, "okay hvis du godt vil prøve af bliv bidet gør vi det når vi når luft havnen der skal vi alligevel venter i noget timer på fly, så du kan også når af sund dig lidt" sagde han og kiggede kort på hende mens han køre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 14:59

Yuuki kiggede på lucifer lidt og sagde"Jaaah eller vi kunne vente til den dag du mangler blod rigtig meget ?? og der ikke er andre muligheder måske" hun rødmede let og tænkte*Er det måske en god ide at lade ham bide mig??..... hvad nu.... hvad nu vis han ligesom? ikke kan holde sig tilbage eller han ikke syntes om det eller det gør utrolig ondt?? måske burde jeg bare ikke gi ham lov?* hun roede sig lidt i håret og sagde stille"Altså det behøves jo ikke at haste efter som du heller ikke har trang til mit blod behøves det jo ikke at haste.... vel??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:03

"hvis vi venter til den dag hvor jeg mangle blod så vil jge ike love af du overlever det" sagde han og kiggede kort på hende, han kan godt husk de gang han mangle blod og kun bare ikke hold sig tilbage og har slå tre eller fire menneske ihjel på den måde og de andre plejer af overlever din bliver bare ikke vampyr det da han ikke kan gør dem til det, "hvis du vil prøve af bliv bidet skla det når jeg er mæt så er det meget nemmer for mig af hold mig tilbage" sagde han og smiler roligt, "nej det gør det ikke og tør du lige plus ikke alligevel" spurget han drille og kiggede kort på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:07

Yuuki gav ham et lille puff med en knytnæve blidt og grinte i det hun sagde"årh hvor er du dog led haha lucifer selvfølgelig tør jeg du er jo ikke farlig det mindste jeg ikke bange for dig og du kunne umuligt gøre stor skade på mig det vil jeg væde med" hun grinte stille og kiggede på ham i mens hun strøg sit hår til siden og stille lagde sig halvvejs op af vinduet og sagde stille"Men jeg tror skam heller ikke du ville kunne holde dig tilbage alligevel uanset hvor mæt du var fra mit blod du er jo halv vampyr nu og nyder vel blod gør du ikke??" hun kiggede på ham lidt undrende fordi han burde jo nyde at drikke blod.. og hendes blod ville vel ingen undtagelse være vis han fik en smags prøve??...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:13

"okay så lad os prøve i luft havnen for der er jeg stadig mæt" sagde han og køre roligt videre, *det vil nok bliv sjov af bid hende og jeg kan godt hold mig tilbage* tænke han kort og smiler roligt over sin tanke, "jo det vil jeg godt og på en måde gør jeg og på en måde gør jeg ikke, noget af mig gør og den andre ikke rigtig, det er på en måde bare af spise eller drikke noget man ikke rigtig kan lide og så på en måde alligevel" sagde han og kiggede kort på hende, han sat det en ben op mod rart hvorefter han find sin cigaretter pakke og lighter frem, hvor han prutte en smør i mund og tænde den ind han ligger det tilbage i lommer og tager fat i rart igen med hænder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 4 Apr 2010 - 15:19

Yuuki lænte sig stille tilbage i sædet og smækkede begge ben op på instrument brættet og kiggede stille ud af vinduet mens hun tog sig stille til halsen og tænlte*Er det her mund en ..... en go ide har jeg bragt mig selv i en stor knibe?? men det er vel os kun en gang han skal drikke af mit blod det jo ikke fordi det er igen og igen vær gang vi er alene sammen eller at han spørg om det nogen gange når han begynder at blive halvvejs ?? sulten eller kunne det måske være at han.... han ville spørge om det .... efter denne her gang??... uanset hvad så tror jeg ikke at vis jeg lader ham gør det at det her bliver sidste gang han bider mig og hvordan vil han drikke blod i flyveren det er jo ?? 18 timer.. han skal sidde uden blod* Hun rystede stille på hovedet og kiggede mod lucifer i det hun sagde"Hmm?? hvad vis vi nu bare siger jeg er lidt nervøs men ikke fordi det dig men bare for mit blod intet andet altså du jo ikke skræmmende overhovedet en vær anden vampyr ville være skræmmende men ikke dig bad ass" hun blinkede til ham og grinte let

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 11 af 14 Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum