Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)
T: 00.00
O: en masse mennesker
V: fuldmåne
Ailince sad på et af de gamles huse tager og kiggede ned på de mennesker som gik rundt på gaderne, de havde travlt selvom det var omkring midnat, hun mærkede vinden mod sit ansigt og så mod himlen efter lidt tid, "Hm, hvorfor kan jeg ikke glemme ham" sagde hun og sukkede derefter dybt, hele vejen fra sit hjerte, hun så igen ned på en ung mand, OB , lungebetændelse , døden nær ... Ailince slikkede sig rundt om munden "Så det tid" sagde hun og hoppede ned fra tagte hun stod i en mørke gaden, man kunne ikke rigtigt se hende, ikke med normale øjne, hun gik nu ud af skyggen og hen mod den unge mand "godaften" sagde hun vildt charmende , hun strålede næsten... man kunne ikke sætte ord på hendes skønheden, hun gik hen til manden og hviskede noget i hans øre og , den unge manden smilede mere og lykkeligt , han nikkede og hun tog hans hånd, hun trækkede ham med hen til en ensom gyden , hun pressende manden op mod væggen
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)
men var det ikke kun godt, at han havde gjort?
han vidste at hvis ikke han havde flyttede sig, kunne en frygtelig skade være sket..
hans sygdom havde være mild den dag, kun rørte han ganske lidt, selvom det have været tæt på flere gang, at han mistede kontrollen over sig selv, den dag havde han ikke bare dræbt en, men to unge piger, der lignet dem her så utrolig meget, som ukendte små rotter, der løb i gadernes mørke, men det havde ikke hjulpet, for han kunne stadig se hende for sig, hendes blege hud, hendes læber, de smukke øjne..
men det var kun godt at det var sluttede, for han vidste hvad det ville have været endt med..
noget ganske frygtelig.. han sukkede kort, før han gik ud i lyset af en lygtepæl.. hans sår på siden var ved at hele, kun aftrykke af smerten, var tilbage.. han havde prøvet at klæd sig så normalt som mulig, med en klap for sit gule øje, så ingen lod mærke til det, men det var svært, for hans udseende viste med det samme at han ikke høre til her.
han hørte til ingen steder, han var jo kun en halv dæmon.
Gæst- Gæst
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Gæst- Gæst
kaZu trådte langsom frem af skyggerne og så på hende.. "er det virkelig dig?" spurgte han lavmælt.. det kunne ikke passe..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
det kynisk smil satte sig om hans læber, hans blik så på hende.. "så mange ting" sagde han..
han forstod det stadig ikke.. hvordan var det mulig, at hun skulle være her, når rygterne lød at hun skulle være død? han så hurtigt på hende, tænkte på den gang, hun havde liggede nøgen foran ham.. dengang hans sygdom havde overtage ham.. men bare en enkel nat..
kunne det være for meget at bed om?
Gæst- Gæst
hvor var hun nu?
Gæst- Gæst
hvad skulle en ånd også i himlen? han vidste godt et sted at denne ånd slet ikke ville komme langt, det fik ham kort til trække på smilebåndet, som om han huskede et gamle minde.
"jeg har kun så en fortidens spøgelser, hvorfor kommer du ikke ned og hilsner.. vi er jo venner, er vi ikke?" han førte forsigtigt sin ene slanke hånd, der gemt i en mørke handske, op til sin klap for øjet, og rav den. klappen dalende ligesom et blad om efteråret, ned på de kolde brosten. "det var bedre" forsatte kaZu i samme sarkemiske tone. han var sit gamle kyniske romantikteske jeg igen. han lagde hoved på skrå og så op på hende..
"jeg er ligefor ligeglad med problemer" sagde han, der han forstod hvorfor hun ikke kom..
"jeg er har allerede så mange, så et til, gør ikke noget" månen rørte hans ansigt,
så det hele et sekund kunne ses.. de forskellige øjne, de bleg læber, og ikke mindst det mørkerøde hår, månen i alt sin pragt gav en underlig, mystiske farve af rød..
"jeg har vente på dig" sluttede han..
Gæst- Gæst
"bare snakke med dig, er det da en forbrydelse?" han så op på hende, slikkede sig kort om læberne med sin lange tynde røde tunge.. "du virker så bange, er der noget galt?" spurgte han med en drillede spottende klang.. "jeg er kun en simpel halv dæmon, så du skal da være bange for mig, jeg er jo ingenting" hans violete øje begyndte at dunke svagt, sådan havde det været i månedsvis, uden der var sket noget.. hans gule øje skinnede svagt om kap med månen ..
Gæst- Gæst
"hvis du stadigt elsker mig, hvorfor kommer du så ikke her ned?" hans øjne var lokkende, med et glimt af humor i.. "men hvis du ikke kan lide mig længe og ikke vil tale mig, så gør det ikke noget jeg går igen.." kaZu ventede sit hoved fra hende.. begyndte langsom at stilling til at gå..
men han ventede et øjeblik så tilbage på hende "min kærlighed gælder stadig, ailince."
hans ord forsvandt langsom, som var de sommerfugle, der fløj væk..
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
rygterne om hendes død.. alt det andet.. "hvad er kærlighed er for mig?" han tog et skridt frem imod hende.. kunne lide hendes gule øjne, der lignet lidt hans eget.. "det er mange ting, en følelse.. ikke det menneskerne mener med en sus i maven.. men en følelse i hjerte" han så på hende.. det klædt hende egentlig med gule øjne.. "hvad er der sket, har du fået nye kontaktlinser?" selvom hans stemme spottede, viste hans øjne en form for bekymring..
han tog et skridt frem mod hende og rørte forsigtigt ved hendes kind.. "jeg ønsker mig mange ting, især af dig, men lige nu ønsker jeg kun at høre sandheden.." han satte sine læber imod hende, og smagte dem for første gang i lang tid.
Gæst- Gæst
tænkte et øjeblik hvad, der skulle blive af dem.. før han igen lod sig fange af hendes øjne..
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham