Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 14:09

"dit mørke.." han stoppede sig selv og så væk.. mørke havde altid haft sådan en underlig virken på ham. måske var fordi han selv var gjort af dette mørke, eller til daglige levede i det?
"noget stærkere.. hvem, har da gjort dette mod dig?" han så igen ind i hendes øjne.de skinnede så svagt i mørke.. som hans eget.. smerten i det andet øje tog pludselig til.. men han vidste at det ikke kunne ses på ham.. troede han.. han vidste ikke at farven i det øje, blev mørkere..
han nyd at mærke hendes hud.. den bløde hud.. "fortæl mig nu lidt" sagde kaZu og begyndte at fører hende væk, før de mange mennesker kom tilbage.. før de fik fat i hende.. "kom, jeg kender et sted, hvor vi kan snakke sammen, uden andre høre os" han trak hende stille bag sig, igennem gyderne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 14:22

Ailince så hans øjne smerte og stoppede op foran ham , hun fik ham til at bukkede sig lidt ned , hun kyssede det øjne som havde smerter "Jeg ser beder tingen nu ved dig, da jeg forstå smerten , mørket og " hun stoppede "Tja, det lidt lige meget" hun stod ved siden af ham og de gik vider, så han kunne vis hende var, hun flugte med "Han hedder Zane og tja... jeg er hans lille ekspertem , kan man vel sige" sagde hun og lagde sit hovede mod hans krop, men de gik, hun følte en lighed mellem dem og det gjorder hende rolige, sammentiden med at kærligheden var der "er glad for stadig at kunne huske dig" sagde hun og kiggede frem ad så hun så hvor de gik... "hvad vil du høre, du er pludselig så snakkesalig, savnet mig" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 17:39

"det er jeg altid.." smilede han sarkastisk og blev mørkere i det "hvem er denne zane? og hvor meget prøver han af på dig?" humoren vente med det samme tilbage til hans ansigt.. "
alt, for det ser jo ud til at man ikke kan vente ryggen til dig, uden der sker noget" han så skævt ned på hende.. mens månen dansede let over tagene og ned på dem..
kunne en dæmon føle sig lykkelig? kaZus øjne flyttede sig kort væk fra hende og op på den månen, den eneste kvinde, der kendt sandheden om ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 19:24

"nej ikke rigtigt " sagde hun drillende og så mod han blik, det var mod himlen , "hvad søger du " spurgte hun , da han så mod måne "den ensom kvinden " sagde hun og kiggede på fuldmåne, hun mærkede han holde en hånd på hendes liv , det gik først opfør hende nu , hun gled sin hånd over hans , som var på hendes liv, hun havde en blid berøring , det gav kærtegn selvom det bare var en uskyldig berøring, hun så tilbage og hørte nu mennesker løb længere ned af gyden, de løb forbi den gyde/vej det gik på , hun så derefter op på Kazu og smilede så, han beskytter mig vis ... hun lod ham høre hendes tanke ... bare for at drille ham , derefter bliv hun alvorlig , hun så frem "Zane er , tja det svære at forklar, han prøvede ikke andet af en at blande dæmon blod i ham og forvandle mig til en halv dæmon" hun så på ham med sine gule øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 20:55

han mærkede at hun drillede ham, med sine tanker, så han kom til smile..
for nok en af de første gange i sit liv et oprigtigt smil, ikke en af sine kyniske, sarkastiske, lumske smil.. men oprigtigt et.
kaZu så tilbage på hende "hmf.. ham, zane der, lyder da som en hyggelig en"
hans stemme var spydigt, nærmest hånlig..
"og så lad han det gå ud over en lille vampyr, han lyder som en, man skulle møde"
han trak hende pludselig ind til siden op af væggen, hvor han pressede sig op af hende..
han gjorde et hurtigt tegn med sin finger oppe foran munden, om at hun skulle være stille.
skyggerne var en god ven her.. den skjulte dem godt.. han satte sine læber imod hendes, i det samme kom en folk mennesker løbende med høje skrig og råb..
vinden fra dem, rørte deres hænder som et usynlig kærtegn.
han ventede til at han ikke længe kunne høre dem, så slap han hendes læber..
han så ned i hendes ansigt.. mens han tænkte på hvor tæt på det have været.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 21:09

Ailince rødmede da han slap hendes læber, hendes første rødme , det var ikke vampyr gen der gjorder hun rødmede men hende dæmon del, det gjorder hende krop lidt mere livelig end den enligt var... hun så person var væk igen og kiggede derefter mod ham "du beskytter mig, er det ikke en ny til for dig" sagde hun med kærtegn i den men os drillende til ham..
"Ja zane skal du nok måde en dag, du vil kunne li hans mørke " sagde hun og gled under hans arm så hans stod med armene mod muren, uden hun stod der, hun lagde hovedet på skrå "Har savnet din neutrale personlighed" hendes røde læber , var smukke og hendes duft blæste mod ham da en vind kom fra hendes ryg... det virkede som om hun bliv ved at flygtede fra ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 22:04

"haha, du skulle bare vide, hvad jeg kan gøre, når jeg vil" sagde han med et skævt smil.
"haha.. måske, jeg kan jo godt lide mørke, men hvis jeg nu endte med at slå ham ihjel, vil du så hade mig?" han så ned i hendes ansigt.. var pludselig bange for at hun skulle forsvinde mellem hænderne på ham, som skyggen af falden kærtegn, vinden førte bort..
han førte hånden forsigtig op og rørte hendes mørke hår. "jeg er så forvirret over dig.." mumlede han lavmælt og indså for sent at han havde talt højt..
hvorfor kunne følelsen ikke slippe ham?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 22:11

Ailince så hans hånd gled igennem hendes hår og lukkede øjne som om disse berøringer var mere kærtegn , de så uskyldig berøringer, hun smilede skævt over det han sagde "Så vi to" sagde hun og kiggede på ham "du forvirre os mig, især min krop"...
Der var stille i lidt tid "du vil ikke bare kunne dræbe ham Kazu... " der gik noget tid for hun forsætte med at snakke "Han er kommet tilbage fra de døde, og er meget stærk og lækker" det sidste ord skulle ikke havde kommet ud af hendes munden , hun så på ham uskyldig "Hovsa.. er du bange for jeg forsvinder igen" spurgte hun og gik hen til ham og lagde sin krop inden til hans
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 22:44

"så kan jeg da altid prøve at score ham" kaZu smilede ironisk ned til hende, før han lagde to finger omkring hendes hage, og førte hendes ansigt op imod sit.. han slikkede drillede hendes læber. "hvordan forvirrer jeg dig med min krop?" kaZu satte sit hoved på skrå og så ned på hende.. "hvem vil egentlig græde, hvis jeg døde?" han vidste godt han var lidt ond, men kunne ikke lade være.. for hvis sandheden skulle frem, så kendte han mere til helvede, inden man skulle tror og vidste at ingen vil savne ham.. for han var kun en simpel halv dæmon..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 22:49

Ailince grinede "det er du jo så god til, tror mig høre alt" sagde hun og små grinede "ved mere om dig end du tro" sagde hun og virkede ikke påvirkede af han var som han var, hun små grinte "Jeg har stor chance ved Zane end du har " sagde hun og drillende ham lige nu , hun mærkede hans tunge over sin læber og så nu på ham med sine gule øjne "Lad mig sige sådan her, jeg vil helst rør dig" sagde hun og så han lagde hovedet skrå , hun aede hans kind og kyssede derefter hans kind "hm , mig , jeg vil savner dig, men du har os fået mig til at falde for dig , så jeg glæder vis ikke" hun smilede skævt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 22:56

//smutter :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 8:20

/okaay//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 10:51

"uha.. husk at rejse dig igen, det er vel ikke noget at jeg skal have dårlig samvittighed over?"
hans stemme var spydig, nærmest sarkastisk i det. han lagde sin hånd rundt om hendes liv igen
"kun røre mig, kan du da ikke lide at jeg røre dine læber?" han satte i det samme sine læber mod hendes, gav alt sin lidenskab ud i et enkel kys.. for selvom det ikke lå til at være selvglad offentlig, vidste han at han kyssede godt.
"er det virkelig så slemt?" kaZu slikkede drillende hendes læber igen, mens hans ene hånd begyndte smutte inden under hendes top. hans kølige kildrende let hendes hud..
"hm.. måske kender du alt til mig og dog" hans læber trak op i skævt smil
"hvis du ved alt om mig, hvad laver jeg så her i via la mort?" han kyssede hende hurtigt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 11:11

"Leder efter en kvinde som din master bad dig finde" svarede hun , da han selv havde spurgte om hun havde set hende "går jeg vidst ud fra, " sagde hun og mærkede hans hånd klidende op af hendes huden, det følelse som blide berøringer for hende og kunne ikke mærkede den kolde som lå i hans hånd, da hun havde en kold krop "Nej det min egne skyld , elsker farelige typer" sagde hun og mærkede stadig hans læber mod hendes , selv efter han havde slap igen hun så på ham og rystede på hovedet "pas nu på" sagde hun drillende "At du rør mig, næh, gør mig ikke så meget" sagde hun og så på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 17:53

"hvorfor skal jeg passe på, kommer din kære ven, zane da?" kaZu smilede kort sarkastiske smil.
tænkte kort i sit inderste noget, der ikke kom verden ved... "nu smiger du mig hvis, for så farlig er jeg nu ikke" hvilke var en løgn af de stor.. "men hende, den lille satan, har jeg ikke længe noget at gøre med, min kære herrer har sendt en af vores bedste efter hende.. ham skulle du møde en dag, det var ham, der opfandt den medicin, der holder min sygdom under kontrol..
men du vil sikker kunne lide ham, når du nu er til de farlige typer.. for han her rigtigt farlig,
han står bag et attacks i helvede.. har flere dødsdomme hængende over sig, og så er han min forlove..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 17:59

Ailince så på ham og nikkede "okay , lyder som min type" da han var færdig med at snakke gjorder hun noget forventende "Så du forlovet, såh må jeg heller holde mig væk fra dig" hun gik under hans arm og stod nu lidt væk fra ham og tog armene på ryggen "Ik", da han snakkede om zane på den måde , sukkede hun "Kære og kære... han er min mester "

XD
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 18:34

kaZu så smilede på hende, begyndte helt at le, der ailince gik tilbage fra ham
"rolig nu, der er tvangsægteskab mere er det ikke, vi kun mødt hinanden en eller to gange, aldrig mere ganske få minutter, haha, troede virkelig at det var så alvorlig, nej min søde, det er det ikke, det er også derfor jeg kan tillade mig dette" han tog i det samme i hende og gav hende et lidenskab kys på de blanke læber...
"mester, det lyder spændende, må du så godt være her med mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Fre 28 Maj 2010 - 18:43

hun kyssede med og slap "Ah hvad skal jeg dog gør af dig" sagde hun og små grinede , hun stod nu tæt på ham "betyder det ikke du for problemer med dette" spurgte hun og kløede sin kind "Nåh nej, jeg ikke den eneste " hun små grinede og sagde det helt klart med en drillende tone, hun så på ham "ved jeg ikke, han er lige glad med hvem jeg regner rundt med. tror jeg" sagde hun og så på Kazu "har ikke spurgte ham"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 9:23

"problemer og problemer.. det er vel så meget snak. forøvrigt er han også mig utro..."
han så ned i hendes ansigt med djævelske skævt smil, der klædte hans ansigt godt..
"men, hvis din mester ikke har noget imod det, så tror jeg at vil nyde det her mere"
han satte i det sammen sin ene hånd på hendes vester bryst..
"hvorfor sukker du sådan over mig, er jeg virkelig så umulig?"
han slikkede hendes læberne i det blege lys fra månens dans..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 13:08

hun så mod ham og smilede "Sukker da ikke, griner" sagde hun og løftede hendes hånd og rørt hans kind, en lille uskyldige berøringen , hun smilede og nyd hans hånd "Tjaa. måske, måske ikke" sagde hun og små drillende lige nu
"Jeg ved ikke om har, men skal nok tage det vis det kommer " sagde hun og kiggede nu på månelys da det fangede hendes blik, de gule øjne var nu synlig og hun så på ham "Hm, det klæder dig med et djævelsk blik" sagde hun kærligt og små grinede
"Åh så han er os dig utro, jamen dog, er det derfor du søger hos andre" sagde hun drillende , de var tydeligt at høre hun drillende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 13:03

"haha, måske" hans hvide tænder glimte kort, der han trak dem op i ulvesmil..
"men hvad med dig søger du ikke også andre? såvel som kærlighed?"
man kunne høre at hans stemme var drillende, spydig, og dog kærlig..
"men det her nok en af de sidste after, hvor vi kan være sammen, før jeg måske skal tilbage til paris efter mere medicin, vil du nyde den med mig, eller vil din mester bare komme efter mig?" han pressede hende i det samme op af den mørke mure væg...
hvad skuller der ske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 13:32

Ailince mærkede muren mod sin ryg og ham indtil sig , hun så op på ham og smilede og lyttede "Jeg søger ikke, de kommer til mig, og jeg bare nem at tænde " sagde hun og holdet sig nu for munden "ups" sagde hun og kiggede på ham ... "Lyder som om du har det hårdt , vis du ikke er på dit medicin" hun var blid i stemmen og aede hans kind
"Hm. ved ikke om han vil bruge alt den ekstra energi... men kunne være hyggeligt" sagde hun og smilede blidt til ham, hun drillende lidt med at lad være med at misforstå det han havde sagt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:42

"måske.. men vi snakke jo alt tiden væk.. ellers ender det bare ligesom sidt, i ensom hus"
kaZu nyd et øjeblik tanken om den gang, selvom det var frygtelig hårdt for hans krop og hans sjæl, det var derfor hans medicin var så vigtigt.. fordi det i sidste ende kunne ende med at han slog sig selv ihjel... "nu kender du grunden" han vidste godt at den lille vampyr læste med i hans tanker.. "jeg holder jo af livet, skal en romantikker ikke have lov til at leve" han sagde det sidste med dramatisk stemme, der et øjeblik genlyd imellem gaderne.. "så du er nem at tænde, det ville jeg gerne se"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 15:46

Ailince lagde en hånd på hans panden "Rolige nu, fald ned , første" sagde hun over hans pludselig , jeg har lov til at leve tale, hun sukkede og lagde sit hovede mod hans bryst "selvfølgelig må du leve og gør hvad du lyster, og ja ved hvad der forgår , måske bedre end andre her" sagde hun og aede hans kind, da hun så mod hans ansigt
"hvad skal jeg dog gør af dig" sagde hun og kyssede hans læber "ja er nem, vis jeg vil ha det" sagde hun og smilede til ham derefter
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 16:03

"jeg kan lide at en sukker så meget over mig, men hvad forgår her, som det lader til at kun du kender til.." han mærkede hendes læber, som noget blødt koldt, som smagen af natten, som snart ville være fordi.. "du kender til så meget i den her by, at selv jeg ikke længe ved hvad der forgår, hvad forgår der her?" kaZu ned i hendes ansigt med længsels, der ikke kunne beskrives med ord.. men længsels efter hvad? selv kaZu vidste det ikke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu) - Page 2 Empty Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum