Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Hemmlighederne under fuldmånen (Kuzu)
"noget stærkere.. hvem, har da gjort dette mod dig?" han så igen ind i hendes øjne.de skinnede så svagt i mørke.. som hans eget.. smerten i det andet øje tog pludselig til.. men han vidste at det ikke kunne ses på ham.. troede han.. han vidste ikke at farven i det øje, blev mørkere..
han nyd at mærke hendes hud.. den bløde hud.. "fortæl mig nu lidt" sagde kaZu og begyndte at fører hende væk, før de mange mennesker kom tilbage.. før de fik fat i hende.. "kom, jeg kender et sted, hvor vi kan snakke sammen, uden andre høre os" han trak hende stille bag sig, igennem gyderne..
Gæst- Gæst
Adriana- Highly Proficient (Rank 20)
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
Antal indlæg : 2642
alt, for det ser jo ud til at man ikke kan vente ryggen til dig, uden der sker noget" han så skævt ned på hende.. mens månen dansede let over tagene og ned på dem..
kunne en dæmon føle sig lykkelig? kaZus øjne flyttede sig kort væk fra hende og op på den månen, den eneste kvinde, der kendt sandheden om ham..
Gæst- Gæst
- Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden
for nok en af de første gange i sit liv et oprigtigt smil, ikke en af sine kyniske, sarkastiske, lumske smil.. men oprigtigt et.
kaZu så tilbage på hende "hmf.. ham, zane der, lyder da som en hyggelig en"
hans stemme var spydigt, nærmest hånlig..
"og så lad han det gå ud over en lille vampyr, han lyder som en, man skulle møde"
han trak hende pludselig ind til siden op af væggen, hvor han pressede sig op af hende..
han gjorde et hurtigt tegn med sin finger oppe foran munden, om at hun skulle være stille.
skyggerne var en god ven her.. den skjulte dem godt.. han satte sine læber imod hendes, i det samme kom en folk mennesker løbende med høje skrig og råb..
vinden fra dem, rørte deres hænder som et usynlig kærtegn.
han ventede til at han ikke længe kunne høre dem, så slap han hendes læber..
han så ned i hendes ansigt.. mens han tænkte på hvor tæt på det have været.
Gæst- Gæst
"Ja zane skal du nok måde en dag, du vil kunne li hans mørke " sagde hun og gled under hans arm så hans stod med armene mod muren, uden hun stod der, hun lagde hovedet på skrå "Har savnet din neutrale personlighed" hendes røde læber , var smukke og hendes duft blæste mod ham da en vind kom fra hendes ryg... det virkede som om hun bliv ved at flygtede fra ham
"haha.. måske, jeg kan jo godt lide mørke, men hvis jeg nu endte med at slå ham ihjel, vil du så hade mig?" han så ned i hendes ansigt.. var pludselig bange for at hun skulle forsvinde mellem hænderne på ham, som skyggen af falden kærtegn, vinden førte bort..
han førte hånden forsigtig op og rørte hendes mørke hår. "jeg er så forvirret over dig.." mumlede han lavmælt og indså for sent at han havde talt højt..
hvorfor kunne følelsen ikke slippe ham?
Gæst- Gæst
Der var stille i lidt tid "du vil ikke bare kunne dræbe ham Kazu... " der gik noget tid for hun forsætte med at snakke "Han er kommet tilbage fra de døde, og er meget stærk og lækker" det sidste ord skulle ikke havde kommet ud af hendes munden , hun så på ham uskyldig "Hovsa.. er du bange for jeg forsvinder igen" spurgte hun og gik hen til ham og lagde sin krop inden til hans
Gæst- Gæst
hans stemme var spydig, nærmest sarkastisk i det. han lagde sin hånd rundt om hendes liv igen
"kun røre mig, kan du da ikke lide at jeg røre dine læber?" han satte i det samme sine læber mod hendes, gav alt sin lidenskab ud i et enkel kys.. for selvom det ikke lå til at være selvglad offentlig, vidste han at han kyssede godt.
"er det virkelig så slemt?" kaZu slikkede drillende hendes læber igen, mens hans ene hånd begyndte smutte inden under hendes top. hans kølige kildrende let hendes hud..
"hm.. måske kender du alt til mig og dog" hans læber trak op i skævt smil
"hvis du ved alt om mig, hvad laver jeg så her i via la mort?" han kyssede hende hurtigt igen.
Gæst- Gæst
tænkte kort i sit inderste noget, der ikke kom verden ved... "nu smiger du mig hvis, for så farlig er jeg nu ikke" hvilke var en løgn af de stor.. "men hende, den lille satan, har jeg ikke længe noget at gøre med, min kære herrer har sendt en af vores bedste efter hende.. ham skulle du møde en dag, det var ham, der opfandt den medicin, der holder min sygdom under kontrol..
men du vil sikker kunne lide ham, når du nu er til de farlige typer.. for han her rigtigt farlig,
han står bag et attacks i helvede.. har flere dødsdomme hængende over sig, og så er han min forlove..."
Gæst- Gæst
XD
"rolig nu, der er tvangsægteskab mere er det ikke, vi kun mødt hinanden en eller to gange, aldrig mere ganske få minutter, haha, troede virkelig at det var så alvorlig, nej min søde, det er det ikke, det er også derfor jeg kan tillade mig dette" han tog i det samme i hende og gav hende et lidenskab kys på de blanke læber...
"mester, det lyder spændende, må du så godt være her med mig?"
Gæst- Gæst
han så ned i hendes ansigt med djævelske skævt smil, der klædte hans ansigt godt..
"men, hvis din mester ikke har noget imod det, så tror jeg at vil nyde det her mere"
han satte i det sammen sin ene hånd på hendes vester bryst..
"hvorfor sukker du sådan over mig, er jeg virkelig så umulig?"
han slikkede hendes læberne i det blege lys fra månens dans..
Gæst- Gæst
"Jeg ved ikke om har, men skal nok tage det vis det kommer " sagde hun og kiggede nu på månelys da det fangede hendes blik, de gule øjne var nu synlig og hun så på ham "Hm, det klæder dig med et djævelsk blik" sagde hun kærligt og små grinede
"Åh så han er os dig utro, jamen dog, er det derfor du søger hos andre" sagde hun drillende , de var tydeligt at høre hun drillende
"men hvad med dig søger du ikke også andre? såvel som kærlighed?"
man kunne høre at hans stemme var drillende, spydig, og dog kærlig..
"men det her nok en af de sidste after, hvor vi kan være sammen, før jeg måske skal tilbage til paris efter mere medicin, vil du nyde den med mig, eller vil din mester bare komme efter mig?" han pressede hende i det samme op af den mørke mure væg...
hvad skuller der ske?
Gæst- Gæst
"Hm. ved ikke om han vil bruge alt den ekstra energi... men kunne være hyggeligt" sagde hun og smilede blidt til ham, hun drillende lidt med at lad være med at misforstå det han havde sagt
kaZu nyd et øjeblik tanken om den gang, selvom det var frygtelig hårdt for hans krop og hans sjæl, det var derfor hans medicin var så vigtigt.. fordi det i sidste ende kunne ende med at han slog sig selv ihjel... "nu kender du grunden" han vidste godt at den lille vampyr læste med i hans tanker.. "jeg holder jo af livet, skal en romantikker ikke have lov til at leve" han sagde det sidste med dramatisk stemme, der et øjeblik genlyd imellem gaderne.. "så du er nem at tænde, det ville jeg gerne se"
Gæst- Gæst
"hvad skal jeg dog gør af dig" sagde hun og kyssede hans læber "ja er nem, vis jeg vil ha det" sagde hun og smilede til ham derefter
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham