Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Pale moon light
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Pale moon light
"Jeg forstår," Jay nikkede lidt. Han gættede på at blod ikke smagte af det samme for vampyrer, som for mennesker. Ikke som jern, nok mere som andre delikatesser.
"Hvordan påvirker forskellige levevaner blodet? Hvad smager bedst?" han sendte hende et smil, for at lade hende vide at han var fuldkomment afslappet. Han var bare meget... Nysgerrig. Det var sjovt at lære om andre racer, og i hans tid havde han ikke mødt mange vampyrer. Faktisk havde han nok hængt ud omkring flest mennesker, da de var afslappede og ikke 'stressede' over det overnaturlige i mørket.
Gæst- Gæst
Hun blev næsten slået helt ud af det, da han spurgte endnu flere spørgsmål. Et par blikke blev sendt i hans retning, og hun studerede endnu engang hans kønne ansigt og følte sig pludselig ganske heldig over at tilbringe sin aften sammen med ham. Han kunne jo i princippet være alle andre steder, så at han valgte at ofre noget af sin tid på hende, varmede hendes iskolde og døde hjerte.
"Folk, der lever sundt, er helt klart det bedste," sagde hun tankefuldt. Det var egentlig ærgerligt, at det var sådan, det gik til - gode liv gik til spilde. Hvis narkomisbrugerne og alkoholikerne smagte ligeså godt, ville det måske være bedre sådan. Men på den anden side - hvert liv var lige meget værd. "Man får med næring af det, og det smager bedst. Selvfølgelig ikke så godt som engleblod, men det er meget lækkert." Hun kiggede en ekstra gang på ham - sikrede sig, at han stadig havde lyst til at få svar. "Men blod er blod. Alt blod smager godt, med undtagelse af vareulve. Det er godt nok klamt," forsatte hun klukkende.
Chloé Elisa- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 223
Han stoppede op og så op i natten med et smil, før han kiggede ned på Chloé igen. Der var noget ved hendes ansigt, som han ikke kunne sætte finger på. Et træk eller et mærke, noget han ledte efter, men som han ikke rigtigt selv vidste... Hm.
Gæst- Gæst
Spørgsmålene forsatte, men det glædede hende kun, trods at hun var bange for, ikke at kunne besvare dem godt nok. "Du skal bare lige vide, at jeg ikke har snakket med særlig mange andre vampyrer... Kun et par stykker, men jeg skal nok forsøge at svare, så godt som jeg nu kan," startede hun med et lille, skævt smil, mens hendes øjne fandt hans.
"Jeg tror ikke, at lugten er anderledes, men vi reagerer forskelligt på den. Det er bare et spørgsmål om smag og behag, tror jeg. Nogle elsker chokolade, mens andre foretrækker vanilje, hvis du ved, hvad jeg mener," forsøgte hun. "Ja, jeg kan identificere nogle racer blot ved deres lugt. Engle, især. Jeg må godt nok indrømme, at jeg ikke kunne lugte, at du var en dæmon, men det kan også sagtens have noget at gøre med min uvidenhed om andre racer."
Chloé Elisa- Advanced Beginner (Rank 8)
Antal indlæg : 223
Side 2 af 2 • 1, 2
» Rain in the Moon light(Vincent valentine)
» Red hiar, Pale skin. It most do something.
» Something never changes - Moon
» Alone in the sun light(Zane)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham