Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde i mellem Djælve (Kha)  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde i mellem Djælve (Kha)

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 18:19

T: 23:00
O: ingen
V: en rød fuldmåne
S: byens park
D: den 26 maj



Det var sent på aften. Den 26 maj og parken lå øde og tom hen eller sådan så det ud for inde i parken fik en Djævle Shiriusu rundt, hans røde hår og grønne øjne var det eneste som man rigtig kunne se. ved hjælpe af den røde fuldmåne dem selv sammen måne som havde give Liv til Shiriusu for mange år siden, den hjalp ham og styrke ham når han havde brug for det og under hans draget havde han en. Halskæde med en stykke af dem røde fuldmåne som kom en gang være år på den selv sammen dag, som Shiriusu var bleven skabet og han var stolt af at kalde sin den røde månes søn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 26 Maj 2013 - 19:02

En sen aften og Khá valgte en gåtur i parken. Der var sket rigtig meget i den sidste tid og nogen gange kunne en gåtur i parken klare tankerne lidt. Livet havde taget nogle spændende drejninger på det sidste. Hazel's tilbagefald. Melicia's bedring og Umbra som en tilføjelse til hans hof. Ja Terre havde i sandhed vist sig at være en spændende by. Der skete altid noget. Og der var plads til at han kunne få sin ro til hvadend eksperiment han havde besluttet for at begive sig ud i

Hans tøj var som sædvanligt den trenchcoat-lignende ærkemagerkåbe. Ganske vist var hætten slået ned men de svagt blåt lysende symboler i kanterne var der stadig. De betød dog ingenting hvis ikke man kunne læse arkane skrifttegn. Hvis man kunne, stod der ting såsom "Visdom, Viden, Kontrol". Hans lange sorte hår sad i en stram sort hestehale og kom man tættere på, kunne man også se de to glødende orber hvor der nok en gang sad øjne. Med rolige skridt gik han hen af stien og sukkede dybt, selvom han ikke behøvede at trække vejret.

Han kunne fornemme forandringer i aftenvinden og han mærkede en svag antydning af en kraft, der på visse måder mindede om hans egen men alligevel anderledes. Længere henne af stien gik hvad der lignede en ung mand med kraftigt rødt hår, Var fornemmelsen måske fra ham?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 19:08

Shiriusu kunne mærke. Det var ændring i luften og hans øjne skifte til nat blå i mens trak han, sin hætte på så den kappelinden jakke han havde på så han falde i med sine. Omgivelser og holdt sit daggert klar til at skade den som forstyrre ham, men så mærke han at det også var en djævle måske lidt stærke end ham selv. Men det hinder ham ikke i at skjule sig for den fremmede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 26 Maj 2013 - 19:17

Det var næsten underholdende at den unge djævel troede Khá ikke lagde mærke til ham under den mørke jakke. Han lod nu "knægten" blive i troen om at Khá ikke havde lagt mærke til ham endnu.

Han foldede sine hænder på ryggen og gik meget autoritært forbi den unge djævel, dog uden på noget tidspunkt at kigge ned på ham. Da han var nået til ned af stien fra den unge, stoppede han dog op og tog en dyb men meningsløs indåndling inden han sagde på djævles modersmål: Godaften du unge artsfælle
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 19:23

Shiriusu hoppe lidt. Da den fremmede snakke til ham " gode aften " sagde han med et ret hæs stemme, sådan var Shiriusu´s stemme hæs og stille selv om han virke fredlig skulle man. Ikke tror på det da han nemt kunne nedlægge selv den største og stærkest modstande, og det var med lethed fordi mange tror at han var lille og svag. Men det var deres største og sidste fejltagelse i deres liv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 26 Maj 2013 - 19:30

Khá vendte sig om så de glødende orber var ganske tydelige. Den unge var nu underholdende. Han virkede som så mange andre unge djævle, ganske kort for hovedet. Det kunne være farligt, men så sandelig også underholdende. For en frustreret modstander gjorde fejl. Den her fløs var absolut ingen undtagelse.

Khá gik langsomt tilbage mod ham og kiggede nu direkte ned på ham og sagde: Du virker til at være på spring som om jeg skulle gøre dig noget? Jeg ville lige høre om det var noget du havde tænkt dig at gøre noget ud af eller om du havde tænkt dig at være en kende mere høflig. Jeg hilser dig på vor fælles modersmål, så kan du vel hilse tilbage?

Khá var ganske klar over at han provokerede den unge, men knægten var ikke nogen trudsel. Khá havde set det meste og var nok blevet arrogant af det. Men en ung djævel kunne vel også anerkende en overmand når de mødte en? Eller måske var knægten en usleben diamant?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Søn 26 Maj 2013 - 19:39

" holde dig væk. Komme ikke tæt på jeg vil ikke ha ballade så gå 3 skridt tilbage og blive ståen " sagde Shiriusu virke en kende hisse og en kende forvirret. Han holdt om sin Daggert og viste ikke hvad han skulle gøre han var både bange og forvirret, over at vær haven her uden han viste hvor her var og hvad hans endelig mission og opgave var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 26 Maj 2013 - 19:49

Du kan roligt pakke kniven væk fløs. Jeg bliver stående lige præcis hvor det passer mig. Du er slet ikke i position til at give mig ordrer. Jeg vil gerne snakke sammen, men absolut ikke på nogen behagelig måde. Hvis det gør dig tryg så får du lov at stikke mig med den der kniv. Eller vi kan prøve at slappe lidt mere af for fjendtlighed får dig dræbt her i byen

Han blev stående som en konge hvis tjener havde fornærmet ham. Og bare for at understrege alvoren i hans ord, Blussede øjenhulerne op med Den Arkane Flamme
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 18:09

Shiriusu knurre af ham. Og gik tilbage for ikke at så så tæt på dem fremmede da han hadet at snakke med, folk han ikke rigtig kendt og den fyr kunne han bare ikke lige. Hans 6 sans sagde ham at han skulle holde sig væk fra ham da det var noget over den, fremmede som han ikke kunne forklar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 27 Maj 2013 - 18:15

Khá gav sig til at grine lidt inden han satte sig ned på en bænk og flammerne i hans øjenhuler gik ud. Den unge djævel var ganske som forventet kort for hovedet, men det var hans slags jo gerne. Det morede Khá lidt så han tog ikke så tungt på trudslen. Han kiggede hen mod den unge djævel og nikkede anerkendende inden han sagde:

Du kan være ganske rolig jeg gør ikke noget uden en særdeles god grund. Sæt dig i stedet så vi kan snakke roligt. Mit navn er Khá af Satan's æt. Og hvem er du så? Vent lad mig gætte. Du er ikke nogen typisk djævel, nej nej du er speciel. Nu ved jeg det du må være et barn af Den Blodrøde Måne! Jeg har kun læst om sådan nogen, men aldrig mødt en. En ære at møde dig unge djævel
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 18:23

" ja jeg er barn af den røde måne. og stolt af det og jeg hedder Shiriusu og jeg blive helst stående, så jeg nemt kan komme væk vis du med til finder på at kaste dig over mig. Og jeg siger ingen giver mig ordner undtagen vis man er min herre som, de ikke er så bestem ikke over mig " hvæste ham vred og stille sig op af et træ. Han var en ret stædig og hård dreng takke være hans tid på børnehjemmet, her i byen var han kendt som den røde dømon

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 27 Maj 2013 - 19:17

Ha ha med alt respekt du er nu morsom. Hvis min plan var at kaste mig og dig så havde jeg skam gjort det. Jeg har absolut igen grund til at gøre den slags. Jeg gav dig skam ikke nogen ordre, jeg gav dig der imod forslaget om at sidde ned så vi kunne tale roligt sammen i stedet for. Men hvis du hellere vil stå er det selvfølgelig dit valg. Så enten kan vi snakke roligt sammen eller du kan fortsætte med at spille hård i filten?

Khá satte sig afslappet tilbage mod bænken og sad som om at knægten var intet værd. For knægten var absolut ingen trudsel. Khá ville virke høflig og rolig men hvis knægten forsøgte på noget måtte han jo se hvad der kom ud af det. Man kom meget længere med Khá ved at udvise respekt
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 19:27

Shiriusu så sig omkring. Og kollapse af træthed han havde være på farten hele dag, og havde ikke får et rigtig hvil før ham og han lå på ryggen og så op på himmelen. Og viste ikke hvorfor han altid var så hård og ligeglad med andre men, sådan var han opdrevet på børnehjemmet her i byen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 27 Maj 2013 - 19:31

Nu var han da faldet lidt til ro i stedet for at være så hidsig. Ganske vist så det ud til at være af udmattelse. Når han var så rolig, var han heller ikke så slem. En hver kan jo blive træt af det hele eller bare træt. Hvilket åbenbart var tilfældet her. Men der kunne vel ikke ske noget ved at se om ikke en samtale kunne komme i gang:

Det var da utroligt så træt du virker unge ven. Hvordan kan det være? En ung djævel som dem selv burde være rask og rørig
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 19:40

" jeg har være på farten. Hele dage uden at får værkerne mad eller drikke og måtte helt tiden finde et, nyt sted at være de pokkers jæger kan ikke lade mig være nogen steder i fred. Før de komme og forsøget at fange mig det har de nu forsøget i lange tid, men der kun her på det sidste de virkelig har være efter mig " sagde Shiriusu stille. og lå helt flad i græsset og gabet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 27 Maj 2013 - 19:47

Khá sad roligt og betragtede nattehimlen. Ikke af nogen særlig årsag, andet end det var noget han gjorde sammen med Hazelin i ny og næ. Uden hende virkede det bare ikke som det samme, men det var da egentlig meget hyggeligt.

Med dine talenter burde det da ikke være et problem at skaffe mad eller drikke? Og hvis de jagter dig hvorfor så ikke bare straffe dem for det?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 27 Maj 2013 - 19:53

" jeg når aldrig at får sover. Så jeg kan samme kræfter de er der bare uden varsel, og så er det ikke nemt at får sovet eller at skaffe mad og drikke og der tager også. På mine kræfter bare at rør mig lige for tiden " sagde Shiriusu og bare en magiske lænke, omkring sit højre ben

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 27 Maj 2013 - 19:59

Hmm jeg har ikke selv brug for søvn hvilket nok er derfor jeg ikke helt kan sætte mig ind i din situation. Hvorfor finder du så ikke bare et sikkert sted at arbejde ud fra? Når du nu er barn af den røde måne så hvorfor ikke udnytte dine evner? Der må da være et eller andet der vil kunne bruges imod dem, eller som minimum til at tjene til dagen og vejen. Jeg leder selv efter folk til nogle lidt mere.... "dystre" opgaver for eksempel at få folk til at forsvinde
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 15:51

" det er problemet. være eneste som opdage at jeg er bare af den røde måne vil udnytte mine kræfter, og så er det ikke nemt at finde et sted at være eller at kunne skaffe. Mad og drikke uden nogen forsøget at få fat på en og jeg kende ikke helt min, magi endnu så er gøre det bare endnu svære end det er i forvejen " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Fre 31 Maj 2013 - 16:09

Ah ja hvis ikke du kender dine egne begrænsninger endnu kan det selvfølgelig komplicere det en smule. Laver du andet end bare at sidde i parken eller har du andre talenter der kan bruges? Mod betaling naturligvis. Jeg kan jo betale hvis det er nødvendigt og du har noget jeg kan bruge
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 16:23

" jeg er ret god til sort magi. Men også til blodmagi der er bare meget svære da det kræver, et offer ellers må jeg benytte mit eget blod og det gøre meget ondt " sagde Shiriusu og satte sig op. Hans øjne glødet og flamme op som et ildhav, af had og sorg til sin forbanden far som var stak af fra ham da han var 3 år gammel. for efter hans mors død kort efter han var bleven født hadet faren sin søm Shiriusu, så meget at han ville ønske at drengen var død med sin mor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Fre 31 Maj 2013 - 16:35

Se magi er lig præcis mit speciale. Det er noget jeg har studeret i flere hundreder af år så jeg skulle mene jeg har styr på det. Jeg kan måske hjælpe dig med at lære mere. Det vil jeg da gerne. Det er et stykke tid siden jeg har haft en elev så det kunne da være sjovt at prøve igen. Hvad er det der tynger dig sådan siden dine øjne ligner mine?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Fre 31 Maj 2013 - 16:41

" jeg mindes bare. Da min far en aften stak af og efterlod mig helt alene for min mor død kort efter, jeg var bleven født og siden kunne min far ikke se på mig. Da jeg linde min afdøde mor så meget at han til sidste ikke kunne mere og forlod mig alene i mit hjemland og rejste og jeg har aldrig set ham siden den gang " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Lør 1 Jun 2013 - 0:25

Din far har været en meget sørgelig eksistens. Man skal ikke sætte den slags i verden hvis ikke man er klar til den opgave det er. Intet barn fortjener at miste sin mor. Måske er det også bedst hvis du ikke ser ham igen så?

Khá kiggede ned i jorden og da han sagde det næste, dukkede den klare blå flamme op i hans øjne igen og man kunne høre at det gjorde ham trist

Jeg har selv haft en søn en gang....
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Lør 1 Jun 2013 - 13:33

" jeg ved ikke hvorfor min far. bare stak af men noget tyder på at han ikke kunne holde ud af se på mig, jeg linder min mor Julia " sagde Shiriusu og så ned noget ved Kha var. Lidt for bekendt som om de altid havde kendt hinanden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum