Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
et møde i mellem Djælve (Kha)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
et møde i mellem Djælve (Kha)
O: ingen
V: en rød fuldmåne
S: byens park
D: den 26 maj
Det var sent på aften. Den 26 maj og parken lå øde og tom hen eller sådan så det ud for inde i parken fik en Djævle Shiriusu rundt, hans røde hår og grønne øjne var det eneste som man rigtig kunne se. ved hjælpe af den røde fuldmåne dem selv sammen måne som havde give Liv til Shiriusu for mange år siden, den hjalp ham og styrke ham når han havde brug for det og under hans draget havde han en. Halskæde med en stykke af dem røde fuldmåne som kom en gang være år på den selv sammen dag, som Shiriusu var bleven skabet og han var stolt af at kalde sin den røde månes søn
Gæst- Gæst
Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)
Hans tøj var som sædvanligt den trenchcoat-lignende ærkemagerkåbe. Ganske vist var hætten slået ned men de svagt blåt lysende symboler i kanterne var der stadig. De betød dog ingenting hvis ikke man kunne læse arkane skrifttegn. Hvis man kunne, stod der ting såsom "Visdom, Viden, Kontrol". Hans lange sorte hår sad i en stram sort hestehale og kom man tættere på, kunne man også se de to glødende orber hvor der nok en gang sad øjne. Med rolige skridt gik han hen af stien og sukkede dybt, selvom han ikke behøvede at trække vejret.
Han kunne fornemme forandringer i aftenvinden og han mærkede en svag antydning af en kraft, der på visse måder mindede om hans egen men alligevel anderledes. Længere henne af stien gik hvad der lignede en ung mand med kraftigt rødt hår, Var fornemmelsen måske fra ham?
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Gæst- Gæst
Han foldede sine hænder på ryggen og gik meget autoritært forbi den unge djævel, dog uden på noget tidspunkt at kigge ned på ham. Da han var nået til ned af stien fra den unge, stoppede han dog op og tog en dyb men meningsløs indåndling inden han sagde på djævles modersmål: Godaften du unge artsfælle
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá gik langsomt tilbage mod ham og kiggede nu direkte ned på ham og sagde: Du virker til at være på spring som om jeg skulle gøre dig noget? Jeg ville lige høre om det var noget du havde tænkt dig at gøre noget ud af eller om du havde tænkt dig at være en kende mere høflig. Jeg hilser dig på vor fælles modersmål, så kan du vel hilse tilbage?
Khá var ganske klar over at han provokerede den unge, men knægten var ikke nogen trudsel. Khá havde set det meste og var nok blevet arrogant af det. Men en ung djævel kunne vel også anerkende en overmand når de mødte en? Eller måske var knægten en usleben diamant?
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Han blev stående som en konge hvis tjener havde fornærmet ham. Og bare for at understrege alvoren i hans ord, Blussede øjenhulerne op med Den Arkane Flamme
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Du kan være ganske rolig jeg gør ikke noget uden en særdeles god grund. Sæt dig i stedet så vi kan snakke roligt. Mit navn er Khá af Satan's æt. Og hvem er du så? Vent lad mig gætte. Du er ikke nogen typisk djævel, nej nej du er speciel. Nu ved jeg det du må være et barn af Den Blodrøde Måne! Jeg har kun læst om sådan nogen, men aldrig mødt en. En ære at møde dig unge djævel
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá satte sig afslappet tilbage mod bænken og sad som om at knægten var intet værd. For knægten var absolut ingen trudsel. Khá ville virke høflig og rolig men hvis knægten forsøgte på noget måtte han jo se hvad der kom ud af det. Man kom meget længere med Khá ved at udvise respekt
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Det var da utroligt så træt du virker unge ven. Hvordan kan det være? En ung djævel som dem selv burde være rask og rørig
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Med dine talenter burde det da ikke være et problem at skaffe mad eller drikke? Og hvis de jagter dig hvorfor så ikke bare straffe dem for det?
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Khá kiggede ned i jorden og da han sagde det næste, dukkede den klare blå flamme op i hans øjne igen og man kunne høre at det gjorde ham trist
Jeg har selv haft en søn en gang....
Khaa- Master (Rank 21)
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Djælve søger emner
» Et møde på legepladsen
» at møde en ven // Barishan //
» Et pludselig møde
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa