Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde i mellem Djælve (Kha)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 2 Jun 2013 - 1:17

Før jeg blev den djævel jeg er nu, var jeg en retfærdighedens forkæmper for guderne. Og nogen gange deres bøddel. Men den sidste ordre jeg nogensinde udførte for dem er også den jeg fortryder allermest..... Jeg var ikke tilladt at få et barn.... Så min sidste ordre var... at slå dem begge ihjel.... og det gjorde jeg.....

Man kunne tydeligt høre at det var noget der påvirkede Khá meget at sige. Man kunne nærmest mærke hvor meget han fortrød det han gjorde for så lang tid tilbage
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 12:53

" jeg ved ikke om min mor. Død naturliget eller om min far dræber hende jeg kan slet ikke huske det, siden den gang har jeg hadet min far for at efterlade mig alene til døden " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 2 Jun 2013 - 17:30

Hvis det er han var så frygtelig en mand, hvorfor så ikke finde ham og straffe ham for den forbrydelse du siger han har begået. Så længe han får lov til den slags vil han blive ved. Giv ham straffen han fortjener. Om ikke andet for at ære din mors minde
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Søn 2 Jun 2013 - 21:12

" problemet er. At jeg ikke aner hvor han er henne og om han stadig væk lever eller om han er død for længes " sagde Shiriusu og sukke stille han ville ønske at han viste hvad der skete. Den gang man han huske ikke en pind af sin barndom, ikke før han kom på børnehjem her i byen som var hans værste tid nogen sinde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Søn 2 Jun 2013 - 23:20

Hvorfor er det så ikke du prøver at finde ham? Der er masser af måder hvordan man kan finde ud af om han lever og hvor han i såfald er henne? Det har i lang tid været mit arbejde at opspore og straffe forbrydede af en hver art. Så jeg burde kunne hjælpe dig et langt stykke af vejen.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 17:54

" jeg vil slet ikke. Se ham overhovedet han er ikke en far jeg ønske værken at se eller møde, nogen sinde igen den tankeløse nar " sagde Shiriusu og så væk selv om han saven sin far. ønske han på ingen måde at se ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 3 Jun 2013 - 18:05

Ønsker du ikke han skal stå til regnskab for hans forbrydelser? Skal han ikke straffes for at have ødelagt din familie? Var det mig, skulle han for alvor mærke den vrede og sorg han efterlod sig. Det er nok bare mig men han burde mærke en skæbne der er værre end døden

Khá kunne godt se at der var noget i den unge djævel der ikke talte helt sandt. Ikke overfor sig selv i hvertfald. Måske var han mere end bare et vredt barn. Khá så over på den unge og sagde næsten faderligt:

Men et eller andet siger mig at du ikke ønsker han skal lide sådan. Er det savn jeg kan mærke på dig? Selvom han gjorde nogle frygtelige ting så er han jo stadig din far ikke sandt?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 18:15

" jo han er endnu end gang min far. Og på en måde ønske jeg at han skal lide men den anden sider, ønske ikke at han må ha et beder live uden min mor og mig. selv om der pine mig at han bare stak af holde jeg på en måde endnu af ham " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 3 Jun 2013 - 18:18

Det er skam fuldt ud forståeligt. Djævlen i dig ønsker at han skal lide frygteligt. Men det er "sønnen" i dig der holder dig fra at gøre noget. For lige meget hvor frygtelige ting ens familie gør så vil de altid være familie. Og det er nok det stærkeste bånd der findes. Jeg ville selv ønske jeg ikke mistede min søn som jeg gjorde for så mange år siden. Jeg fortryder bitterligt at jeg udførte ordren. Det er aldrig rart at miste nogen man holder af. Det er lige meget om man er engel eller djævel. Det ved jeg af alle
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 18:22

" men noget siger mig. At min far er tæt på en håber " sagde Shiriusu stille og så ned, og viste ikke rigtig om det passe at hans far var tæt på eller ej men det var noget. Som Shiriusu kunne mærke via hans far var det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Man 3 Jun 2013 - 19:44

Khá kiggede op mod månen. For de almindelig dødelige var det bare en ganske normal måne. Men for de to var den nærmest blodrød. Måske var hans far alligevel ikke særlig langt væk. I hvertfald ikke længere væk end man kunne se.

Ved du hvad jeg tror du har ret. Du er jo søn af den røde måne. Jeg tror din far har efterladt en lille del af hans essens i den røde måne. Det er derfor du kan se den så tydeligt. Og hvis jeg ikke tager meget fejl så føler du ret ofte a din far er tæt på. Specielt når du kigger på den røde måne. Måske kigger han endda tilbage
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 8:55

" jeg tror endnu at min far lever et sted. Og har end ny familie men hvorfor så ikke søge efter mig, han må være ligeglad med mig og da jeg var lille sagde min far tit at den røde fuldmåne. forstærke mig og den de af min som var min mors " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Ons 5 Jun 2013 - 9:12

Måske kunne det være du skulle skabe dit eget liv så? Skab et navn for dig selv, måske endda en familie. Vis du er meget bedre end ham ved at gøre det han åbenbart ikke magtede. Og måske vil han dukke op en dag, måske ikke. Men så vil du til den tid kunne sige at du ikke gav op som han gjorde
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 9:18

" du har nok ret. Men hvem vil har en djævle som ikke en gang kan slog en ihjel selv om personen beder om det, Jeg er en være kryster og tørre ikke en gang forlade byen for at søge efter. Noget at spise jeg er ret bange for at komme for langet væk, de det område som jeg i lange tid har kæmpe for at beholde. " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Ons 5 Jun 2013 - 9:38

Jeg tror nu godt du kan slå ihjel hvis det virkelig er nødvendigt. Og man behøver jo heller ikke kun være i stand til at slå ihjel. Og det at skaffe mad kan gøres på rigtig mange måder. Det behøver du slet ikke rejse langt for. Det er alt sammen et spørgsmål om hvordan du bruger dine evner og hvad du kan. Se nu bare her

Khá koncentrerede sig kortvarigt og den blå flamme sprang frem i hans hånd igen og hoppede ud på jorden foran dem hvorefter den begyndte at vokse. Da den var på Shiriusu's størrelse formede den sig langsomt til en blå flammende kopi af Shiriusu der bukkede for Shiriusu inden den forsvandt igen.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 12:49

Shiriusu viste lidt at sin sorte magi. Men de var endnu ikke stærk nok endnu til virkelig at skræmme nogen, lige meget hvor meget han prøver grint de alle bare af ham. Og gjorde nar med at han ikke var noget være og at han aldrig ville kunne måle, sig med de største og stærkeste djævle på jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Ons 5 Jun 2013 - 13:05

Flot unge ven. Jeg kan godt se din magi er begrænset, det er heller ikke så underligt når du ikke har haft en til at undervise dig. Hvordan man bruger magi er meget forskelligt, men grundteorien er nøjagtigt den samme. Med tiden vil din magi også udvikle sig hvis du lærer mere om hvordan man gør. Jeg har selv haft nogle hundreder af år til at lære min egen magi at kende til det niveau jeg har nu
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 13:12

" jeg er meget stærke. End de andre tror men af en eller anden grund kan jeg bare ikke bruge min magi, Ordenliget som om der er noget som blokker dem og forhindre. Mig i at vise om verden hvor stærk jeg rigtig er" sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Ons 5 Jun 2013 - 13:34

Den eneste der blokerer din sande styrke er dig selv. Du er for usikker på dig selv og bliver derfor usikker på dine evner. Magi er et spørgsmål om kontrol. Ligemeget hvilken slags magi. Man skulle mestre sig selv før man kan mestre magi. Det vil nok blive din første lektion. At kontrollere dine følelser og stole på du kan
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 13:41

" jeg her ikke brug for at. Nogen rette på mig og slet ikke en anden djævle " sagde Shiriusu, han var en ret strid og vred dreng da han ville finde din far og ha hævne over at. Hans far bare havde efterladet ham alene da han var 2 år gammel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Ons 5 Jun 2013 - 13:45

Jeg retter skam ikke på dig. Jeg giver dig forslag til hvordan du kan blive meget mere end hvad du er nu. Jeg har midlerne til du kan hævne dig og rette op på de fejl der har været i dit liv. Der findes ingen i byen og store dele af verden der ved mere om magi end jeg. Så skader det at få et råd med på vejen?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Ons 5 Jun 2013 - 13:51

Shiriusu var en stride og vred fyr. Da hans far forlod ham som lille miste Shiriusu ikke både sin far, med også den kærlighed den lille dreng mange fra sin mor som døde. Kort efter at han var født og havde brug for hende til han kunne spise selv, men hun var væk før hans far rejste fra ham og glemt alt omkring den. Søn som stadig væk havde brug for ham og holde af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Ons 5 Jun 2013 - 14:24

Om hvor vidt du tager mit tilbud eller ej er sådan set ikke mit problem. Jeg kan bare hjælpe dig. Så må du selv vælge om du vil sidde og flæbe over far er væk eller om hvor vidt du vil mande dig op og gøre noget, så han ikke vinder. Vil du sidde og være underkuet resten af dit liv eller vil du blive til noget større og selv tage kontrollen?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Lør 29 Jun 2013 - 14:20

" hold mund. Og lad mig være i fred " sagde Shiriusu vredt han var træt af. at Kha skulle provoker ham sådan og vis han ikke snart holde op. Ville Shiriusu blive så vred at ingen kunne vide sig sikke, ikke en gang Kha selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Lør 29 Jun 2013 - 20:06

Der er ingen der tvinger dig til at blive her. Og du skal passe meget på hvem du antaster på den måde. For jeg garanterer dig du har ikke en chance hvis du forsøger på noget dumt. Og jeg vil ikke afslutte det hurtigt. Så enten takker du ja til mit tilbud, eller også finder du et andet sted at være
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 2 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum