Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et møde i mellem Djælve (Kha)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 12:33

" jeg ved det ikke bare lade mig tænke lidt. Jeg er forvirre og vred, og aner ikke hvad jeg selv gøre eller siger sådan har det altid være for mig. Okay jeg tag i mod tilbudte " sagde Shiriusu stille, og satte sig ned og viste ikke hvad han skulle gøre. Af sig selv lige nu hans vrede havde laget sig og var afstadte af, sorg og ensomhed

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 12:46

Se det er faktisk slet ikke så svært. Men hvis ikke din vrede kommer under kontrol så får du et voldsomt problem i længden. Og hvorfor ikke være mere stolt af du er barn af den røde måne?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 12:51

" jeg er stolt af at være søn af den røde måne. Men det er vreden over at min, far bare forlod mig som lille som gøre mig så vred. Men også sorgen over at miste min mor da jeg var helt lille, som gøre mig forvirret og ked af det " sagde Shiriusu stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 13:22

Khá lagde hånden på hans skulder og sagde:

Hvorfor så ikke bruge de følelser som et våben? Negative følelser kan være en hæmsko, men det kan også være en nødvendig drivkraft for at du opnår nogle fantastiske ting. For eksempel hævn over din far.
Og jeg kan faktisk byde dig muligheden for at snakke med din mor igen
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:26

" jeg ville ønske at få. Min mor igen og får hævne over min far som bare forlod mig, Vis min mor havde være i live havde. Hun sikket stukken ham en på hovedet for at stikke af fra mig, den gang hvor jeg virkelig havde brug for ham " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 13:36

Han vendte sig lidt mere imod Shriusu og sagde: 

Jeg kan nok ikke gøre det permanent, men jeg kan for en tid genoplive din mor så har du chancen for at snakke med hende. Det er selvfølgelig ikke uden pris da det er farligt for mig, men jeg kan
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:39

" bare jeg for set hende. Og snakke lidt med hende vil gøre mit live beder, og bag efter tag jeg mig af min far og viste at jeg. Ikke længe er den lille svag dreng han efterlod for så, mange år tilbage i tiden " sagde Shiriusu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 13:45

Det var godt. Jeg skal bruge noget personligt fra hende. Et minde kan være nok. Men jeg skal også bruge en offergave fra dig. Det skal være noget der betyder noget for dig. Begge ting er så jeg kan genoplive hende uden selv at dø af det
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 13:49

" jeg har hendes ring. Og jeg her et billede af hende de ting betyder meget for mig, og er alt jeg har efter hende og minder er meget får. Omkring hende jeg var kun 3 timer gammel, da hun død " sagde Shiriusu og raket ham ringen og billede. Af sin højt elskede afdød mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 18:03

Hvis du giver mig ringen og billedet så vil jeg kunne genoplive hende så hun lever i et halvt år. Hvis jeg tager billedet og et minde, så vil hun leve for en enkelt aften. Hvad vil du ofre?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:14

" jeg vil gerne ha. Hende hos mig i et halvt år så kan jeg rigtig snakke med hende, og mærke hende omkring mig og lære hende. Beder at kende " sagde Shiriusu og gav han billedet og ringen, så Shiriusu kunne får sin mor at se igen efter. Så mange år uden en far eller en mor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 18:17

Khá tog imod tingene  og sagde med et alvorligt toneleje: 

Jeg bliver nødt til at fortælle dig at hvis det er dem her du vælger så får du dem ikke igen. De bliver ødelagt i processen. Så har du kun minderne tilbage. Det er ofret værd? Du får din mor i et halvt år
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:21

" jeg har et ekstra billede. Der hjemme og ringen det er okay med dem, men kan man ikke gøre sådan at jeg altid kan ha hende. hos mig eller er det slet ikke muligt at gøre det sådan " sagde Shiriusu stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 18:22

Hmmm hvis du bringer mig det ekstra billede og de to andre ting burde det være muligt hvis din mor er menneske. Jo svagere et væsen der er tale om jo længere tid kan det vare. Og med så personlige ting kan det vare ved når det er et menneske
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:25

" min mor er rigtig djævel som mig. jeg har nogen flere af hendes ting en halskæde som hun ikke, kunne lige et fingerbøl som hun fik som bare. Og endnu et billede det er godt jeg har nogen, stykke dem der hjemme " sagde han og raket ham tingen. Og håbe at ham mor ville kunne kende ham igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 18:28

Hmm ja hvis hun er en djævel så er det straks sværere. Men for alle de ting vil jeg kunne genoplive hende i hvis jeg gør det svært for mig selv, så vil hun kunne leve i 5 år måske. Så kan i selvfølgelig altid få taget nogle nye billeder sammen
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:31

" vil du giver mig min mor tilbage. Skal jeg nok gøre dig en store tjeneste en anden gang, Det love jeg dig Kha " sagde Shiriusu. og krydse finger for at det virke og vis det gjorde, havde han får sin mor tilbage som han kun havde set, den ene gang for 18 år siden den 26 maj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 18:39

Hvis du giver mig tingene, så kan jeg genoplive din mor. Og hvis dig og din mor kommer til mig hvert år d. 26 maj med en passende offergave så kan jeg holde hende i live så du altid kan være sammen med hende. Men misser du den dag bare en gang så er hun væk for altid. Det er mit tilbud til dig Shiriusu


Han rakte hånden ud mod Shiriusu for at forsegle deres aftale med et håndtryk
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:46

" det love jeg. Og jeg glemmer det ikke en eneste gang " sagde han og tog i mod Khas hånd, og trykke dem så var deres aftale i orden. Og Shiriusu var spændt på om han mor overhovedet ville, kunne kende hendes lille dreng igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Khaa Tors 25 Jul 2013 - 18:51

Fantastisk. Kom til mit slot i morgen ved midnat. Og tag tingene med så vil jeg være klar til at bringe din mor tilbage. Men vid det her, det vil være det værste du nogensinde har gjort hvis du bryder aftalen


Da de gav hinanden håndtrykket, kom der en blå flamme frem mellem deres hænder og det brændte. Man kunne mærke båndet i aftalen nu. Khá bukkede for Shiriusu og gik videre af stien
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Gæst Tors 25 Jul 2013 - 18:56

Shiriusu nikke og. Mærke en voldsom varm i mellem deres trykke hænder, og så med det sammen en flamme som brændte omkring. Deres hænder og forsegle deres aftale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et møde i mellem Djælve (Kha)  - Page 3 Empty Sv: et møde i mellem Djælve (Kha)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum