Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Shit happens ~Dragovich~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: Shit happens ~Dragovich~
Bjørn- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 603
Et par timer senere vågnede hun igen. Hun så hen på Drago, som ikke så ud til at sove endnu. Bella var egentlig stadig træt, men hun havde lidt svært ved at sove, når der var andre tilstede. Det kunne muligvis også være fordi hun ikke lå i sin egen bløde seng, hvilket fik hende til at tænke på, hvorfor hun egentlig havde valgt at sove her til at starte med. Hun kendte ikke stedet og hun kendte jo ikke engang Drago. Hun kunne jo risikere, at han var en led satan, som ventede på det rette tidspunkt med at slå hende ihjel. i realiteten, så kunne hun jo ikke vide noget som helst, og kunne kun vælge at stole på hvad han sagde.
Hun satte sig langsomt op, og gned sig i øjnene, for at gøre signal til at hun var vågen.
Gæst- Gæst
"Hvorfor er du egentlig så venlig?" spurgte hun ligeud. Tanken om at han måske havde en plan om at dræbe hende lurede stadig bag i hovedet på hende. "Altså det er vel ikke hver dag man møder en fremmed og tilbyder dem ly for regnen?" Hun hævede det ene øjenbryn. Det var egentlig mere en konstatering end det var et spørgsmål.
Bella havde ikke lagt mærke til, at der var holdt op med at regne. Hun var for træt til at være opmærksom på alt hvad der skete.
Gæst- Gæst
"Jeg tror ikke jeg kan falde i søvn igen," sagde hun lidt tid efter, uden at rejse sig op. Hun følte sig slet ikke træt længere. Tanken om, at hun slet ikke lå i sin egen seng var ikke så behagelig.
Gæst- Gæst
"Hvordan har du egentlig tænkt dig at lærer mig det?" spurgte hun så, uden at fjerne blikket fra flammerne.
Gæst- Gæst
"Jeg har bare lidt svært ved at kontrollere mine evner." Hun forstod ikke rigtig hvordan hun skulle kunne lære sin krop bedre at kende, for var det muligt? Hun vidste hvordan hun så ud og hun vidste hvordan den fungerede. Var der andet at vide?
"Jeg er sulten," udbrød hun pludselig. Hun var træt, og når hun var træt, blev hun også sulten, og så blev hun mere træt. Hun behøvede ikke mad, og kunne sagtens overleve uden, men hun kunne godt trænge til noget. Så fik hun måske også lidt mere energi til at lære at hive vingerne ind i ryggen.
Bella så rundt i det faldfærdige hus. "Du har ikke noget mad, vel?"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun rynkede let på næsen. "Tage hjem? Det har jeg rent faktisk ikke så meget lyst til. Der er ikke noget derhjemme som er mere spændende end at være her." Hun rullede om på maven og kiggede ud i rummet med hagen hvilende på hænderne. "Desuden tror jeg, at jeg slet ikke ville kunne finde hjem, hvis jeg prøvede!" Hun lo igen og lukkede så øjnene.
Gæst- Gæst
"du kan nok også sove bedre hvis du kommer hjem i din ejer seng, og så kan du nok også få noget mad end du gå i seng" sagde han og kiggede på hende, han lad hænder om bag sit hoved og lukke kort øjne, end han kiggede kort rundt, der var stille ud på gade som lå op til huset, man så var det normal der kom ikke mange fordi de gammel forladt hus, kun de hjemløs for det mest.
"Men du kan følge mig ind til byen? Jeg kan godt finde hjem derfra." Hun smilede svagt. "Men du kan også lærer mig at gemme mine vinger væk, lige nu." Pludselig var hendes krop blevet fyldt med energi, og hun følte sig slet ikke træt længere.
Gæst- Gæst
"vil heller starte din træning i morgen, oppe ved de varm kilder, hvis du kender til dem" halv spurgte han og kiggede på hende, han gik over imod dør og kiggede over på hende, "er du klar til at gå" spurgte han og smiler rolig. han åben dør og lad hende gå ud første, hvor han gå ud bagefter og lukke dør bag side.
"Nej, jeg ved ikke hvor de varme kilder er, men jeg vil glæde mig. Hvis jeg kan gemme minde vinger væk, så ville mit liv bare blive så meget lettere. Jeg behøver slet ikke at bekymre mig mere." Hun smilede og kunne slet ikke vente til næste dag. Hun ville bare gerne begynde hurtigst muligt, men hvis Drago ville vente til i morgen, så måtte hun jo også det.
Gæst- Gæst
han gik videre gennem by og kom ind til gågade fra en lille side vej, "så budt du selv kun finde vej hjem her fra, men vi mødes ved de varme kilder i morgen, kl 10" sagde han og kiggede rolig på hende mens han afventer et svar fra hende, han skulle lige være sikkert på at hun var med på det.
Hun lyttede opmærksomt til hvad han sagde, så hun var sikker på at få det hele med.
"Skov, sti, bjerge, kilder... Ja, hvis jeg ikke fare vild igen, så ses vi jo ved kilderne i morgen." grinte hun. Så begyndte hun at gå hjemad, men vendte sig så rundt og vinkede til ham.
Gæst- Gæst
næste var han stå tidlig op for at finde sin noget mad som han var heldig at finde rimelig hurtigt og nok af den endda, han var tager op i bjerger bagefter op til de varme kilder, han stille sin sport taske lidt væk fra den en kilde, hvor han smide sit tøj så han kun har sine bukser på, hvor han sætte sig til at meditation samtid med at han bruge luft til at fly lidt over jorden, han lukke øjne og slappe af mens han meditation og venter på at Bella skal kom.
Hun vågnede igen efter nogle timer og følte sig godt veludhvilet. Hun trak i et par lyseblå jeans og en tyk brun sweater. så tog hun sine tynde hvide hansker på og stak fødderne i sine sorte læderstøvler, før hun smuttede ud af lejligheden.
Hun fandt sin vej hen til skoven og fik med det samme øje på den sti, Drago havde talt om. *Så er jeg det skridt tættere på ikke at fare vild* tænkte hun, mens hun langsomt begav sig gennem skoven og op i bjergene.
Det havde ikke været svært for hende at finde hen til kilderne, for lyden af vand, som rislede gennem bjergene kunne høres på lang afstand. Hun tog det sidste skridt hen til mødestedet og fik øje på Drago, i bar overkrop og i gang med at meditere, så det ud til.
"Hej." Hun trak på smilebåndet.
Gæst- Gæst
han rejse sig rolig op og lad sig derefter falde til jorden, så han ikke flyve mere, selvom det ikke er hårdt for ham, "regne med at vi ligger ud med at meditere så må vi tager det med dine vinger stille og rolig, og du skal regne med det gør ondt, når du trække vinger ind eller ud af din ryg bare så du er forberedt" sagde han og smiler rolig.
"Jeg tror ikke den smerte er mere end en lille bagatel i forhold til hvad jeg ellers har prøvet," sukkede hun, da hun tænkte på sine evner men også tabet af sine forældre. Hun havde store smerter både fysisk og psykisk i sit liv, som næsten ikke var til at bære, så det ville være en lettelse at føle en smerte så lille, som hun forestillede sig den var at trække sine vinger ind gennem ryggen.
"Nå, hvad skal jeg gøre?"
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» Shit happends.
» Don't Give It a Shit
» Well... shit - Constantine
» The world is shit.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa