Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Shit happens ~Dragovich~

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Shit happens ~Dragovich~ - Page 2 Empty Sv: Shit happens ~Dragovich~

Indlæg af Bjørn Tirs 5 Nov 2013 - 10:07

"så begynde vi imorgen med din træner, må vi ser på om vi skal på prøve at laver om på din evne" sagde han og smiler kort, "ja det gjort jeg at jeg vil eller måske vil, og jo det har vi men behøver jo ikke at sover hver nat" sagde han og kiggede på hende ende han kort lukke øjne, "bare lig dig til at sove jeg bliver oppe og holde gang i kamin, så starte vi på en frisk imorgen" sagde han og kiggede ind på flamme i kamin.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 603

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 19 Feb 2014 - 11:28

Bella nikkede svagt og lagde sig godt til rette, så godt som man nu kunne, når man lå på gulvet. Hun trak tæppet helt op til hovedet og faldt langsomt i søvn.
Et par timer senere vågnede hun igen. Hun så hen på Drago, som ikke så ud til at sove endnu. Bella var egentlig stadig træt, men hun havde lidt svært ved at sove, når der var andre tilstede. Det kunne muligvis også være fordi hun ikke lå i sin egen bløde seng, hvilket fik hende til at tænke på, hvorfor hun egentlig havde valgt at sove her til at starte med. Hun kendte ikke stedet og hun kendte jo ikke engang Drago. Hun kunne jo risikere, at han var en led satan, som ventede på det rette tidspunkt med at slå hende ihjel. i realiteten, så kunne hun jo ikke vide noget som helst, og kunne kun vælge at stole på hvad han sagde.
Hun satte sig langsomt op, og gned sig i øjnene, for at gøre signal til at hun var vågen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Fre 21 Feb 2014 - 21:47

han sad med lukke øjne og slappe af, han havde ikke sove mens hun lå og sov på gulvet med tæppe over sig, han åben øjne da hun sat sig op, han kiggede over på hende og smiler svagt, "det var ikke meget søvn du skulle have eller kan du bare ikke falde i søvn" spurgte han og kiggede rolig på hende, han sat sig lidt bedre til rette og rette sig op og kiggede kort rundt, den lyd som at det var holdt op med at regne, langt og længe var det holdt op, det var grunde til hun var her enlig, ellers var hun nok tag hjem til der hun bore vil han gætte på, han lad noget med brænde ind i kamin ved at bruge lufte til det, så han ikke behøver at rejse sig op for at gør det.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Man 30 Jun 2014 - 23:49

"Jeg kan vist bare ikke falde i søvn," istemte Bella. og fulgte hans bevægelser med blikket.
"Hvorfor er du egentlig så venlig?" spurgte hun ligeud. Tanken om at han måske havde en plan om at dræbe hende lurede stadig bag i hovedet på hende. "Altså det er vel ikke hver dag man møder en fremmed og tilbyder dem ly for regnen?" Hun hævede det ene øjenbryn. Det var egentlig mere en konstatering end det var et spørgsmål.
Bella havde ikke lagt mærke til, at der var holdt op med at regne. Hun var for træt til at være opmærksom på alt hvad der skete.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Fre 4 Jul 2014 - 13:16

han kiggede over på hende og smiler svagt af hende, "hvorfor jeg er så venlig, tjo jeg er en hjemløs mand som holde til i et gammel forlad hus" sagde han og kiggede kort på hende og lukke kort øjne, "nej det er ikke hver dag at men møde en venlig fremme person men du var bare heldig i dag" sagde han og kiggede kort på hende, der var en grund til at han holde til her, og det var fordi at han ikke var heldig af møde nogle som vil giv ham ly for en nat, "men prøve af få noget søvn, du ligner en som har bruge for det" sagde han og smiler svagt.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 14:04

"Nej du har nok ret," mumlede Bella og lagde sig ned igen. Hun kiggede lidt på sine hænder, før hun pakkede dem ind i tæppet. Hun havde glemt at tage handsker på inden hun tog hjemmefra. De var en smule kolde, men de var også helt mærkelige at se på. De var somregel altid pakket ind, så hun havde næsten glemt hvordan de rigtigt så ud.
"Jeg tror ikke jeg kan falde i søvn igen," sagde hun lidt tid efter, uden at rejse sig op. Hun følte sig slet ikke træt længere. Tanken om, at hun slet ikke lå i sin egen seng var ikke så behagelig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Fre 4 Jul 2014 - 14:20

han nikke kort til det hun sagde og smiler svagt, han vidste enlig ikke af de skulle laver udover af venter til sol kom frem, så de kun kom igang med hendes træning, "vil det hjælp hvis jeg lægger en arm om dig" spurgte han og kiggede over på hende, han vidste godt at du ikke er så glad for berør men det kun være, han vil gætte på at der var nogen timer i nu end de vil kun ser sol stig op på himmel, han lukke øjne og slappe af mens han afventer et svar fra hende.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Fre 4 Jul 2014 - 16:07

Bella satte sig hurtigt op, i frygt for at han ville komme hen og lægge en arm hende, som han foreslog, men da hun så, at han ikke havde rykket sig, åndede hun lettet op. "Nej, det behøver du ikke," sagde hun, og rykkede tættere på kaminen, for at holde varmen. Hun trak benene ind under sig og lagde armene rundt om dem, mens hendes hage hvilede på hendes knæ. Hun kiggede ind i ilden og så hvordan flammerne åd sig gennem træet.
"Hvordan har du egentlig tænkt dig at lærer mig det?" spurgte hun så, uden at fjerne blikket fra flammerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Fre 4 Jul 2014 - 22:52

han åben øjne da hun sætte sig hurtigt op, som der var sker et eller andet, men det var der ikke, "tage det bare rolig der er ikke sket noget" sagde han og kiggede over på hende, han tænke sig kort om end han løfte den en hånd og vende den sp håndfalde vende op af, "du skal lærer at havde mere rolig over dig selv og kender din krop bedre af kende, på den måde har jeg fundet vej til at kun styre mine evne" sagde han og fik luft til at fly rundt i hans håndfalde, så hun kun ser lufte bevæge sig.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Man 7 Jul 2014 - 14:25

Bella så hvordan luften bevægede sig rundt over Dragos håndflade. "Jeg kender da min krop?" sagde hun lidt forvirret.
"Jeg har bare lidt svært ved at kontrollere mine evner." Hun forstod ikke rigtig hvordan hun skulle kunne lære sin krop bedre at kende, for var det muligt? Hun vidste hvordan hun så ud og hun vidste hvordan den fungerede. Var der andet at vide?
"Jeg er sulten," udbrød hun pludselig. Hun var træt, og når hun var træt, blev hun også sulten, og så blev hun mere træt. Hun behøvede ikke mad, og kunne sagtens overleve uden, men hun kunne godt trænge til noget. Så fik hun måske også lidt mere energi til at lære at hive vingerne ind i ryggen.
Bella så rundt i det faldfærdige hus. "Du har ikke noget mad, vel?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Tors 10 Jul 2014 - 19:25

han smiler svagt af hende og fik over hans hånd til af forsvinde, "det er din krops kraftigere du bruge når du bruge en af dine evner, så jo bedre du hvile i dig selv jo bedre burdt du kun styre dine evner" sagde han og kiggede kort på hende end han lukke øjne kort, han smiler svagt af hende over hun er sulte, det var han enlig også men det var han tit, men så er det at være hjemløs, "nej jeg har ikke noget mad, har jo ikke nogen penge, ellers vil jeg jo nok ikke bor i et gammel forladt hus" sagde han og kiggede kort over på hende.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Man 14 Jul 2014 - 16:14

Bella sukkede. "Det kan der jo selvfølgelig være noget om. men man behøver jo ikke bo i et flot hus for at have penge til mad," sagde hun, overrasket over, at han virkelig ikke ejede en eneste øre. Hun faldt sammen på gulvet med armene spredt ud til hver sin side og så op i loftet. "Hvordan lærer man at hvile i sig selv?" Hendes blik søgte hen på revner og pletter i loftet, hvilket der var mange af. "Jeg synes da jeg virker meget afslappet lige nu," sagde hun og lo. Hun drejede hovedet og så hen på Drago. "Det bliver svært, gør det ikke?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Man 14 Jul 2014 - 21:09

"nej det har du rart i at men ikke behøver, man vil nok bor i et eller andet i sted for så noget her, hvis jeg havde penge" sagde han og smiler kort, han lukke øjne og slappe af, "den må jeg har lært det på er igennem meditation, der er sikker men anden måde men kan lærer det på, men denne måde synes jeg er bedst" sagde han og åben øjne og kiggede over på hende, han kiggede over mod ild og smiler kort af den, "hvis det er, kan du tag hjem nu, for det regne ikke mere, vi skal bare finde et sted af mødes" sagde han og kiggede kort ud af vinduet,
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Tirs 15 Jul 2014 - 22:17

Bella smilede. "Men hvis du ikke har prøvet andre metoder, hvordan ved du så hvilken der er bedst?" hun hævede et øjenbryn og begyndte så at le. Hun drillede ham nu. Havde hun andet at tage sig til?
Hun rynkede let på næsen. "Tage hjem? Det har jeg rent faktisk ikke så meget lyst til. Der er ikke noget derhjemme som er mere spændende end at være her." Hun rullede om på maven og kiggede ud i rummet med hagen hvilende på hænderne. "Desuden tror jeg, at jeg slet ikke ville kunne finde hjem, hvis jeg prøvede!" Hun lo igen og lukkede så øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Tirs 15 Jul 2014 - 22:42

"jeg ved det fra andre, som har prøve andre måde, og de side af det er den bedst i din tilfælde" sagde han og smiler svagt, han kiggede kort over på hende da hun rulle om på mave, "jeg kan følge dig hjem hvis det er, jeg har ikke noget af laver alligevel, så hvis det er" sagde han og kiggede kort over på hende, han tog sige ikke at hun drille ham lidt, han fjern noget af hendes hår fra øjne med luft, hun havde sagt at han ikke må rør hende men ikke om noget at han ikke måde bruge luft til det eller noget andet.

"du kan nok også sove bedre hvis du kommer hjem i din ejer seng, og så kan du nok også få noget mad end du gå i seng" sagde han og kiggede på hende, han lad hænder om bag sit hoved og lukke kort øjne, end han kiggede kort rundt, der var stille ud på gade som lå op til huset, man så var det normal der kom ikke mange fordi de gammel forladt hus, kun de hjemløs for det mest.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 14 Sep 2014 - 12:02

Bella rystede let på hovedet. "I princippet kunne du jo stadig være ude på at slå mig ihjel, så måske skulle du ikke følge mig hjem," lo hun. "Så finder du jo ud af hvor jeg bor!" Hun rejste sig denne gang helt op og strakte armene op over hovedet.
"Men du kan følge mig ind til byen? Jeg kan godt finde hjem derfra." Hun smilede svagt. "Men du kan også lærer mig at gemme mine vinger væk, lige nu." Pludselig var hendes krop blevet fyldt med energi, og hun følte sig slet ikke træt længere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 14 Sep 2014 - 12:22

"det bestemmer du selv, om jeg skal følge dig helt hjem eller kun ind til by" sagde han og kiggede kort over på hende, han sat sig op og knæk kort nakke end han rejse sig helt op, "hvor hen i by vil du følges hen til" spurgte han og kiggede på hende, han rulle tæppe samen som du havde ligger med, han rulle det sammen med lufte og ligger det over til hans taske, han var klar til at følge hende ind til by, nu hvor hun nu gerne vil hen da han ikke vil træner hende lige nu.

"vil heller starte din træning i morgen, oppe ved de varm kilder, hvis du kender til dem" halv spurgte han og kiggede på hende, han gik over imod dør og kiggede over på hende, "er du klar til at gå" spurgte han og smiler rolig. han åben dør og lad hende gå ud første, hvor han gå ud bagefter og lukke dør bag side.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 14 Sep 2014 - 12:29

Bella smuttede ud af døren. "Bare hen til den del, hvor butikkerne og boderne er," sagde hun og glattede sin trøje lidt ud.
"Nej, jeg ved ikke hvor de varme kilder er, men jeg vil glæde mig. Hvis jeg kan gemme minde vinger væk, så ville mit liv bare blive så meget lettere. Jeg behøver slet ikke at bekymre mig mere." Hun smilede og kunne slet ikke vente til næste dag. Hun ville bare gerne begynde hurtigst muligt, men hvis Drago ville vente til i morgen, så måtte hun jo også det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 14 Sep 2014 - 13:01

han nikke kort til det hun sagde, "så du vil op til gågade" sagde han og kiggede kort på hende, end han begynde at gå ved side af hende, mens han viser vej til gågade, "det kan jeg godt forstå at du glæde dig til at kun men de varm kilder, kan du finde hvis du gå gennem skov fra nord af, så vil du kun finde en sti som følge op i bjerge, den tage du og bliver på den, så vil du kom til de varme kilder" sagde han og smiler rolig.

han gik videre gennem by og kom ind til gågade fra en lille side vej, "så budt du selv kun finde vej hjem her fra, men vi mødes ved de varme kilder i morgen, kl 10" sagde han og kiggede rolig på hende mens han afventer et svar fra hende, han skulle lige være sikkert på at hun var med på det.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Tors 16 Okt 2014 - 10:09

"Tusinde tak Drago," sagde hun med et stort smil. En hver anden person havde nok givet ham et kram, men Bella måtte nøjes med at udtrykke sin glæde i sine ord og sin stemme.
Hun lyttede opmærksomt til hvad han sagde, så hun var sikker på at få det hele med.
"Skov, sti, bjerge, kilder... Ja, hvis jeg ikke fare vild igen, så ses vi jo ved kilderne i morgen." grinte hun. Så begyndte hun at gå hjemad, men vendte sig så rundt og vinkede til ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Tors 16 Okt 2014 - 17:40

"det må vi så håber at du ikke gør og ja det gør vi" sagde han og smiler svagt til hende, han vinker kort tilbage til hende da hun vinker til ham, han vende sig om og begynde at gå tilbage til det forladt hus som de havde overnatten i for, så han kun få sine tinge og kom videre der fra.

næste var han stå tidlig op for at finde sin noget mad som han var heldig at finde rimelig hurtigt og nok af den endda, han var tager op i bjerger bagefter op til de varme kilder, han stille sin sport taske lidt væk fra den en kilde, hvor han smide sit tøj så han kun har sine bukser på, hvor han sætte sig til at meditation samtid med at han bruge luft til at fly lidt over jorden, han lukke øjne og slappe af mens han meditation og venter på at Bella skal kom.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Tors 23 Okt 2014 - 13:35

Bella smed sig med det samme i sin seng, da hun kom hjem. På nul komma fem var hun faldet hen i en dyb søvn. Hun havde virkelig haft brug for det. Hun havde jo haft så damn svært ved at falde i søvn hjemme hos Drago, men der havde gulvet jo heller ikke været helt så bekvemt som den bløde seng, og det havde jo slet ikke været det samme so derhjemme.

Hun vågnede igen efter nogle timer og følte sig godt veludhvilet. Hun trak i et par lyseblå jeans og en tyk brun sweater. så tog hun sine tynde hvide hansker på og stak fødderne i sine sorte læderstøvler, før hun smuttede ud af lejligheden.

Hun fandt sin vej hen til skoven og fik med det samme øje på den sti, Drago havde talt om. *Så er jeg det skridt tættere på ikke at fare vild* tænkte hun, mens hun langsomt begav sig gennem skoven og op i bjergene.

Det havde ikke været svært for hende at finde hen til kilderne, for lyden af vand, som rislede gennem bjergene kunne høres på lang afstand. Hun tog det sidste skridt hen til mødestedet og fik øje på Drago, i bar overkrop og i gang med at meditere, så det ud til.
"Hej." Hun trak på smilebåndet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Tors 23 Okt 2014 - 18:21

han havde ikke mediter i så lang end der blevet sagt hej til ham, han åben sine øjne og kiggede over mod den retning som lyd kom fra, han så at det var Bella som var ankommer og endda i lidt god tid men det gør ikke noget for ham, "hej, er du klar til at falde bedre ind i dig selv" spurgte han og kiggede over på hende, han hentyder til meditere som han på en måde stadig var i gang med.

han rejse sig rolig op og lad sig derefter falde til jorden, så han ikke flyve mere, selvom det ikke er hårdt for ham, "regne med at vi ligger ud med at meditere så må vi tager det med dine vinger stille og rolig, og du skal regne med det gør ondt, når du trække vinger ind eller ud af din ryg bare så du er forberedt" sagde han og smiler rolig.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Tors 23 Okt 2014 - 22:07

"Jeg er klar," sagde Bella bestemt. Hun var helt obs på at komme i gang hurtigst muligt. Hvor ville hun være glad, hvis hun ikke længere behøvede at være bange for, om nogle fik øje på hendes vinger.
"Jeg tror ikke den smerte er mere end en lille bagatel i forhold til hvad jeg ellers har prøvet," sukkede hun, da hun tænkte på sine evner men også tabet af sine forældre. Hun havde store smerter både fysisk og psykisk i sit liv, som næsten ikke var til at bære, så det ville være en lettelse at føle en smerte så lille, som hun forestillede sig den var at trække sine vinger ind gennem ryggen.
"Nå, hvad skal jeg gøre?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Fre 24 Okt 2014 - 20:32

han nikke kort til det første hun sagde og smiler svagt, han sat sig ned igen og gjort sig klar til at meditere, "første skal du sætte dig ned så her, derefter kommer det svære, du skal hvil ind i dig selv, tør hoved for tanker, finde et rolig vejrtrækning det skal på en måde være som du er et andet sted end her" sagde han og kiggede over på hende, "lad os starte med det, og ser om hvor hurtigt du kan lærer det" sagde han og smiler svagt, han lukke øjne og begynde at fly lidt over jorden igen mens han meditere.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner