Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Full Moon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Full Moon
Hun rødmede i hele ansigtet, da han spurgte hende, om hun ikke ville være så venlig at flytte sig fra hans arm. " Omg! ". Hun skyndte sig hurtigt at nærmest springe bagud, hvilket resulterede i at hun satte ned på dynen, der lå halvt ud over sengen, så hun gled ned på gulvet med et ovnlig BUMP!. " Auv.. ". Hun tog sig en smule til bagdelen og sukkede så, i det.. hele situationen var så forfærdelig pinlig. Hun så flovt op mod sengen og Josh og sagde så tøvende " Har din arm det bedre? ". Hun betragtede ham en smule, med sine smukke dådyr mint grønne øjne, før hun langsomt fik sig lagt op i sengen igen og nu blot lå overfor Josh, iført hans trøje som hun havde lånt, samt hendes egne sorte trusser. Hun strøg ham blidt hen over bandagen og sagde en smule lavt. " Jeg kunne give dig noget af mit blod.. så ville du komme dig med det samme... i think ".
Gæst- Gæst
''Min arm gør stadig ondt, men det er ikke helt ubrugelig.''
Han smilede roligt til hende, og da hun foreslog ham at han kunne få af ehndes blod rystede han bare på hovedet af hende, han ville helst klare det uden at gøre den slags, det var ikke fordi han havde noget imod det som sådan men han ville ikke gøre den slags han vidste ikke om der var ulemper jo.
''Det er meget venligt af dig, men jeg vil gerne klare det så naturligt som muligt, så jeg vil overlade det med at bide og drikke blod til dig.''
Han grinede roligt til hende, og kiggede ned af hendes krop. det var egentligt lidt sjovt at se hende sådan, fordi hvad havde hun tænkt sig at gøre når hun skulle videre. han satte sig op i skrædderstilling.
''Jeg har forresten fået sat dit tøj over til vask, men grundet armen så har jeg ikke lige fået det hængt ordentligt op endnu, så det vil jeg meget gerne have din hjælp til.''
Han smilede roligt til hende, han havde været vågen en kort periode og lagt sig ned igen stort set lige inden hun var krøbet op mod ham. Han sendte hende et stille smil, og rejste sig så op fra sengen, og bøvlede lidt med at få bukser på, og trøjen virkede nærmest umuligt for ham da han forsøgte at tage den på.
Josh K.- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 470
Hun havde det dog stadig en smule skidt over at han havde ondt. Vis han havde taget imod tilbudet at få blod, så ville han ikke være så svagelig mere. Hun sukkede en smule og begav sig til at tygge lidt på sin fyldig underlæbe, i det hun havde lyst til at tvinge det ned i ham, mest for han´s eget bedste. " Er du sikker på at du ikke vil.. du ved ". Hun sukkede dybt, da hun allerede forventet et ja af ham, at han altså var
sikker på.. at han ikke behøvede det, samt ville tage det.
Da han fortalte om hendes tøj, nikkede hun blot og fulgte med ham. Hun ville hænge det til tørre, mens han kunne kigge på, eftersom han ikke skulle anstrenge sig for meget. " Lad mig gør det ". Hun tog tøjet i en kurv og gik så hen for at hænge det til tørre. " Såh Josh.. jeg fik aldrig nogensinde spurgt dig.. men er du nogensinde blevet bidt af en vampyr før? ".
Gæst- Gæst
Han grinede roligt over hendes bemærkning, det var ret så irriterende at han ikke kunne klare alting selv lige nu, men stadig ville han gerne klare det hele på normal vis, men det var også fordi han havde hørt forskellige ting om vampyrers blod og det gjorde ham ret så utryg. Hvilket også var en af grundene til at han ikke havde den store lyst til at tage imod hendes ellers meget generøse tilbud.
''Du skylder mig slet ikke så meget at du behøver at tænke på at give mig blod.''
Han smilede venligt til hende, og tog hende stille med ned i en lille tørrekælder hvor han hængte tøj op normalt, det var utroligt rart og utroligt effektivit når det kom til tørring at gøre det på den måde. Han smilede stille til hende som hun gjorde an til at hænge op.
''Ja jeg er blevet bidt af en vampyr før, men der havde jeg givet lov til det, så det var lidt af en anderledes oplevelse at få blodet frataget så brutalt.''
Han grinede lidt, og grundet den snak om blodet tidligere kunne han ikke lade være med at spørge lidt nærmere ind til det hele med hvad vampyrblod egentligt gjorde ved en når man indtog det.
''Nu dit blod, hvad ville det gøre ved mig udover at heale?''
virkelig et styk mislykkedet vampyr, nu når man tænkte over den viden hun besad.
Hun så undrende på Josh og sagde tøvende. " Hvorfor vil du egentlig gerne vide hvad det gør?. Det vel ikke såen at du har prøvet det, eller overvejer det ". Hun spærrede sine øjne en smule op, i det hun faktisk havde fornemmelsen af at han ville prøve det, måske var hans mandlighed en smule såret, angående at han var nød til at få hjælp til næsten alt han fortog sig. " Vis du vil prøve det, så siger du bare til.. jeg lover ikke at misbruge det på nogen måde ".
Hun ville ikke lade ham komme så langt alligevel, selv vis han prøvede, vis det nu var at blodet gjorde ham helt skør i bolden. En intens smerte skar igennem hendes hoved, i det hun syntes at få et glimt fra nogen eller noget. Hun satte sig kort ned og tog sig en smule til hovedet og begyndte at grine lidt af sig selv. " Hehe, jeg troede ikke at vasketøj kunne give mig hovedpine.. men der kan man bare se ". Hun sukkede lidt. Faktisk vidste hun slet ikke hvordan man vasket tøj, så måske var hun fra en rig familie, eller måske var hun blot sådan en møgunge.. at hun aldrig nogensinde havde lært det. " Så Josh.. denne vampyr du lod dig bide af.. er hun din kæreste ". Hun smilede en smule og grinte lidt, dog på en venlig måde, så han vidste at hun ikke mente noget ondt eller nedladende med sine ord.
Gæst- Gæst
Han smilede stille til hende, han vidste faktisk ikke helt hvorfor det var han var blevet nysgerrig efter at vide mere om det, måske fordi han kort overvejede det men alligevel så ville han ikke, det var vel bedst at han bare klarede det på naturens egen måde, og måske nogle muskevarmende samt nogle smertestillende, men det var også det eneste han følte han havde brug for til det.
''Bare for at vid det da jeg kort overvejede at tage imod dit tilbud men så alligevel ikke.''
Han kiggede på hende og da hun tog sig til hovedet skyndte han sig over til hende, og lagde en hånd på hendes skulder. Han smilede og grinede lidt da hun spurgte ind til denne vampyr der havde bidt ham han rystede på hovedet.
''Nej nej, hun er blod en veninde jeg har mødt som oplevede en del problemer. Men hvad er der med dit hoved, kan jeg gøre noget for at hjælpe?''
Han sendte ehnde et venligt smil. Han vidste jo ikke helt hvordan man overhovedet hjalop en vampyr med andet end at give dem blod.
Hun ville nødig ende med at sende ham på hospital, ved at ha slået hans skuldre af led, så hun rørte ham knap nok, da hun klappede den. Hun så kort på sit tøj og sukkede en smule, da hun spurgte " Hvor lang tid tror du det tager.. for det at tørre? ". Hun blev aldrig et sted i to dage, så hun ville snart være færdig med dette og blot få det overstået. Hun var ikke god til at være i kontakt med andre, især ikke mænd og da slet ikke mennesker, som tydeligt fristede hendes blodtrang så meget.
Gæst- Gæst
Han så lidt undrende på hende mest fordi det faktisk overraskede ham en smule, det var da ikke noget han havde hørt om før om vampyre, men okay han vidste jo egentligt heller ikke så meget om vampyre overhovedet. Han kiggede på hende og kom så i tanke om det hun havde spurgt ham om på diskoteket, om han nogensinde havde tænkt på at blive vampyr hvorfor spurgte hun egentligt om det? Og hvad havde hun af evner?
''Hvorfor spurgte du egentligt om det med om jeg havde tænkt på at blive vampyr? Og må jeg spørge hvad du har af evner?''
Han kiggede på hende og det var et godt spørgsmål var lang tid det tog at tørre tøj, han ville dog gætte på en 10 timer, men helt sikker var han dog ikke på det.
''Jeg vil skyde på at det vil tage en 10 timer, vil du da gerne væk fra mig hurtigst muligt?''
Han grinede bare drillende.
" Mine evner.. ". Hun anede ikke om man kunne blive ved med at udvikle flere tusinder, men hun havde to.. troede hun.. eller måske var det normalt for vampyr. " Okay se her ". Hun holde sin hånd op foran hans ansigt, dog med nogle cm fra, så hun ikke skadet ham, samt så han kunne se.. uden alt var sløret. Langsomt blev hendes fine glas ligene negle, skarpere.. indtil de blidt buede en smule for enden som klør. " De skarpe.. samt hårde som sten.. like seriously.. jeg kan rids ned i sten med dem ". Hun grinte en smule og lod dem langsomt glide tilbage, så de nu var normale igen. Hun lagde derefter en hånd på Josh´s skuldre.. og sagde " Kig ud af vinduet ". Hun lukkede sine øjne og koncentrerede sig så godt hun kunne. Hun mærkede energien om sig, udnyttede den til hendes fordel. Langsomt.. de folk de kunne se.. begyndte at gå langsommere og langsommere, indtil det så ud som om de slet ikke rørte sig. Kun Audrey og Josh kunne rør sig ved normal hastighed. " Jeg opdagede at jeg kunne dette.. da jeg blev jagtet af en fyr, da jeg havde stjålet hans pung. ". Hun smilede en smule og slap så Josh´s skuldre, i det alt blev normalt igen og ingen udenfor mere var i slow world.
" Angående det med bloddoner. Jeg er det, fordi jeg har hørt rygter om blodets healings evne.. alle fortjener en chance til i livet, så jeg tænkte.. hvorfor ikke gi tilbage af det jeg kan ".
Gæst- Gæst
Han var altid hurtig til at komme med grunde til hvordan ting hang sammen. Han kiggede på hende roligt og blev en smule overrasket da hun berørte hans kind, hun var en smule speciel hun virkede både som en der gerne ville holde afstand mens hun på samme tid var meget glad for at berøre andre.
''Altså det med at blive gammel har du ret i det er ikke det fedeste man kan opleve, Men det der med at skulle leve af blod samt være helt kold og bleg, jeg ved ikke om det er mig.''
Han smilede venligt til hende, men inden nogen af dem noget at sige eller gøre mere kom han lige med en hurtig kommentar til det han havde sagt fordi han syntes jo egentligt det klædte hende at være bleg.
''Selvom det nu klæder dig ret godt.''
Han smilede stille til hende og fulgte efter hende ind i stuen hvor han så meget undrende på hendes negle da de blev længere og som klør, det var da bare endnu en grund til at han skulle passe på med at være i nærheden af hende når hun var sur.
''Er da glad for du ikke brugte dem mod mig.''
Han grinede roligt, og gjorde ellers som hun sagde men måbede voldsomt da han så hvordan alting gik langsomt, men det forklarede da hvordan hun kunne tage hans pung så nemt som hun havde. Han grinede lidt.
''Det forklarer da hvordan du tog min pung tidligere.''
Han nikkede til det med blodet, men han kunne ikke lade være med at tænke på det hun havde sagt med seksuelle lyster og drømme, var det ikke lidt underligt hvis der var mange derude der drømte seksuelt om hende?
''Men hvad så hvis der er folk derude der drømmer seksuelt om dig? er det ikke lidt ubehageligt at tænke på?''
Hun ville gerne give blod til folk, men så igen.. så ville hun da ikke ha at de lå og var liderlig efter hende, det var simpelthen for ulækkert, ifølge hende, dog hun var jo også jomfru. " Så Josh ". Hun rømmede kort hals igen og sagde" Angående det med vampyr. Du bliver jo ikke så blev som dracula.. hehe ". Hun strøg blidt en forvildet hårlok væk fra sit ansigt og spurgte " Men vis du havde valget.. hvad ville du så vælge? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og betragtede ham med de uskyldige dådyr grønne øjne, der blot ventede på et ærligt svar. Hun ville ikke forvandle ham, men hun var alligevel rigtig nysgerrig, fordi hun havde ikke rigtig fået valget.. sådan da.
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende roligt. Han vidste ikke om det var noget hun havde noget imod at svare på. han håbede det ikke han var bare nysgerrig han var ikke længere så bange og uskyldig når det kom til det seksuelle som han havde været for noget under et år siden, mpåske endda kun et halvt år siden han havde været jomfru selv.
''Hvis jeg selv fik valget ville jeg nok stadig vælge at være menneske lige nu, men tror ikke jeg ville blive to talt oprørt hvis der var nogen der forvandlede mig. Hvis du forstår?''
Han grinede lidt og inden hun kom til at misforstå hvad det var han sagde til hende ville han lige sige til hende at det ikke var nogen invitation til at det var okay at dræbe ham. Han grinede igen.
''men det var altså ikke nogen invitation til at du må forvandle mig! forstået!?''
Han sagde det meget drillende og flabet. Han havde altid været en der var glad for at drille og være flabet og siden hans møde med Amber var det jo egentligt bare blevet endnu mere frmtræden.
Hun så en smule ned igen, i det hun følte sig lidt som en mislykkedes vampyr. Hun vidste ikke det halve af, hvad det ville sige at være vampyr, så hvordan kunne nogen nogensinde.. se hende som en vampyr. Hun så kort op mod Josh og gav et lille smil fra sig, for at forsikre ham om, at hun ikke havde taget noget af det tungt til hjerte, eftersom han blot var nysgerrig og ligeså var hun. " Såh Josh.. hvor mange år er du.. og er du jomfru ". Hun rakte kort tunge af ham, i det hun drilsk var kommet med den sidste kommentar ' jomfru ' hun kunne nemlig allerede næsten gætte sig til svaret. NEJ. Han var med garanti ikke jomfru, eller var han?.
Gæst- Gæst
Han smilede blidt til hende, og kiggede på hende. Han grinede lidt inden i over det med at hun holdte hænderne op foran sig som om det kunne stoppe ham i at sige noget hun ikke brød sig om? Han smilede bare og skubbede hendes hænder væk og gav hende et kram istedet for at gøre noget som helst andet.
''Det er jeg da egentligt glad for, det gør dig til en meget rarere vampyr at være sammen med.''
Han smilede venligt og varmt til hende, og blev en smule overrasket over hendes spørgsmål med hvor gammel han var samt om han var jomfru. Han smilede roligt.
''Jeg er 20 år og nej jeg er ikke jomfru, mistede min mødom for et halvt år siden maks.''
Han smilede blidt til hende, nu var han jo nysgerrig omkring hende os. Han smilede roligt og spurgte hende så om det samme selv.
''hvad med dig? alder og mødom?''
Hun smilede uskyldigt til Josh, i det hun helst ikke ville fortælle ham hvad hun var, fordi vis hun sagde at hun var jomfru.. ville han så tænkte at hun var total ew.. at der måtte være en grund til det, men sandheden var jo en anden. Audrey var fra en rig familie, men blevet adopteret af en fattig, da hendes familie ikke ville ha noget med hende at gøre, eftersom hun ingen tegn viste.. angående deres slægts gen. Hun sukkede en smule og sagde " Jeg.. kan vel godt fortælle dig.. men please ikke døm mig ". Hun så nervøst på ham og sagde " Vis jeg fortæller dig, må jeg så.. få lidt af dit blod? ". Hun så på ham med et bedende blik. Hun var virkelig sulten og vis hun skulle vente på den dumme vaskemaskine.. ja så måtte hun altså ha noget mad. " Jeg.. jomfru, men mest fordi at.. jeg aldrig har været blandt andre på min alder.. jeg blev hjemme undervist ". Hun sukkede endnu dybere denne gang og gemte sit ansigt ved sine knæ, der var trukket op til hendes bryst.
Gæst- Gæst
''Det mnå du godt ja, og bare rolig jeg dømmer dig ikke på nogen måde.''
Han lyttede roligt til det hun fortalte, og da hun krøllede sig sammen satte han sig hen ved siden af hende, og lagde en arm om hende og nussede hendes skulle med blide strøg og svarede så.
''Hey det er deet samme som mig, jeg var også skærmet fra jævnaldrende. Og du bider bare.''
Han smilede venligt til hende.
Hun havde aldrig haft nogen venner, så at få såen en ven som Josh, det var virkelig alt hun lige havde haft brug for. En der accepterede ens fejl og mangler, samt en der lyttede og var der for en. Hun rykkede sig forsigtigt tættere på ham, i det hun ville bide ham. Hun så ham ikke som mad, skønt han jo egenlig var det for hende, for alle vampyr... Forsigtigt satte hun sig over hans ben, så hun nu sad på hans skød. Hun betragtede ham med sine dådyr grønne øjne, før hun langsomt lænede sin front tættere på hans brystkasse. Blidt strøg hun hans kind.. og fik ham til at tippe hovedet en smule til venstre, så hans hals blev strammere og mere blottet. Hun lod de 4 hjørnetænder glide langsomt frem, hvorefter hun blidt men hurtigt satte dem ned i ham, uden at bide hårdt. Tænderne skar sig igennem som var hans hals smør. Hun kunne høre hans hjerte banke, samt hans vejrtrækning. Hun nød at han var menneske.. hun ville aldrig nogensinde forvandle ham.
Blidt trak hun sine hjørnetænder tilbage, så hun nu kun havde de fyldige læber, indkapslet om de 4 åbne sår. Hun lod blodet glide ind i sin mund og slugte dråbe efter dråbe. Blodet smagte godt, samt det var langt mere mættende end engle blod. Josh måtte spise sunds til en hvis grænse, fordi hans blod syntes at være mere frisk end det hun tidligere havde smagt på, dog var han også lidt påvirket af alkohol der. " Dit blod.. det smager.. virkelig godt ". Hun satte endnu engang sine tænder i hans hals, blot længere nede af mod hans skuldre. Hun tog alt blodet ind og lukkede sine øjne en smule, mens hendes hænder hvilede sig mod hans brystkasse.
Gæst- Gæst
Han smilede blidt til hende, og betragtede hende roligt som hun lænede sig lidt frem mod ham. Han vidste jo godt hvad det var der skulle ske om lidt, og han vidste godt det var noget han ville syntes gjorde ondt men også noget han på samme tid ville syntes var rart hvilket var med til at gøre det en smule underligt for ham. Han betragtede hende roligt, som hun rykkede sig tættere på han lænede sig bag ud så han sad op af ryglænet.
''Mmmhh...''
Det var en lav lyd der var en blanding af både nydelse og af smerte han håbede ikke hun syntes det var underligt eller klamt at han nød det. Han var jo bare som han var, og hvordan kunne man ikke synes det var en rar følelse. Han smilede bare stille imens hun drak af ham, og engang imellem slap et lavt suk af nydelse hans læber grundet hendes bløde læbers berøring af hans hals.
''Det er jeg meget glad for du synes jeg gør... Du bider godt... Mmhhh...''
Da hun bed ham igen kom den samme lyd som før denne blanding af smerte og nydelse han slappede af, men hans arme gled om hende som for at holde hende der hvor hun var, han håbede ikke hun fik det forkerte billede af ham nu.
Hun rødmede en smule, da han strammede grebet om hendes krop, fordi man kunne jo ikke ligefrem sige at hun var ovnlig klædt på til dette. Hun var iført tshirt og trusser.. netop fordi hendes tøj var hængt til tørre. Da hun var færdig med at drikke blod fra ham, rejste hun sig op, skønt han holdte om hende, dog vis han strammede grebet, ville hun blot skubbe sig blidt fra ham. " Tusind tak Josh ". Hun gav et uskyldigt lille smil fra sig, hvorefter hun strakte sig en smule. Hun gik derefter ud til køkkenet og tog et glas vand, så hun også kunne skylle blodet i sin mund væk. " Skal jeg heale dit sår? ". Hun havde ladt det sidste bid blive, eftersom hun var lidt nervøs for om hendes blod.. kunne påvirke ham. " Jeg healede de andre.. så vis der sker nogen forandring.. undskyld, jeg tænkte ikke rigtig over det, før det var forsent, dog.. jeg tror der ikke sker noget ".
Gæst- Gæst
''ej det er okay, men har tænkt mere over det med at heale min skulder med dit blod.''
Han sendte hende et forsigtigt smil. han var faktisk kommet frem til at det måske egentligt var en god ide at gøre det, så kunne han da i det mindste gøre ting selv. Han smilede roligt til hende, og spurgte hende så meget forsigtigt.
''hvis du altså stadig vil lade mig få?''
Han smilede varmt til hende, og kiggede på hende, han vidste jo intet om om hun måske var blevet meget skræmt fra det med at lade ham drikke fordi hun kunne risikere at han drømte om hende eller fik tanker om hende seksuelt. Han betragtede hende helt stille, han var meget rolig. Han gik ud til hende i køkkenet hvor hun stod.
''Og det var forresten så lidt, jeg er bare en smule træt og udmattet nu, men ellers så var det jo meget rart og du fik det godt af det.''
Hun så kort på Josh og satte sig på en stol og trak en ud til ham, så han kunne sætte sig ved siden af hende. " Det kan godt smage.. forfærdeligt, regner jeg med ". Hun vidste jo at mennesker ikke drak blod, så det var især derfor hun regnede med at det ville smage forfærdeligt. Hun tog forsigtigt sit håndled op til sine læber, hvorefter hun åbnede munden og bed ned i sit håndled. Blodet begyndte at vise sig. Hun satte sig tæt på Josh og lod forsigtigt blodet dryppe ned i hans mund. Han fik så meget blod, der svarede til at kunne fylde et shorts glas, hvorefter hun tog sin arm til sig og healede sårene. Hun betragtede Josh en smule og strakte sig så, i det hun sagde" Årh jeg træt.. skal vi smutte i seng? ". Hun lagde hovedet en smule på skrå og gik ind og lagde sig i den side hun havde lagt i før. Hun tog dynen over sig og lagde sig godt til rette, før hun lukkede sine øjne og faldt i søvn.
Gæst- Gæst
''Det kunne være værre.''
Han smilede bare roligt til hende og fulgte med hende ind i soveværelset. Han så stille på hende og trak langsomt sit tøj af han kunne faktisk bruge hans arme ordentligt, og han mækede ikke noget som en seksuel lyst eller lignende. Han smilede stille til hende og nussede kort hendes kind inden han lagde sig til at sove. Han rullede lidt rundt mens han sov men ikke noget voldsomt eller skræmmende. Han havde dog drømme hvor hun var i, men ikke nogen seksuelle eller noget, bare hvor hun var kort med. Senere i hans søvn lagde han sig tæt op af hende og lagde armene om hende, og sov ellers bare videre.
Hun lagde sig tilbage i sengen ved siden af Josh og betragtede ham lidt. Hendes aller første ven, der nogensinde havde været.. hun følte sig endelig som et menneske, som den teenager hun aldrig havde fået lov til at være. Forsigtigt lagde hun dynen over sig igen og pakkede sig ind i den, før hun lagde sig tæt op til josh igen og faldt i søvn i hans favn. Hun lå og drømte om en stjernehimmel.. at lægge under den.. at betragte den med Josh, mens de fortalte om dem selv.. det var befriende at ha fundet en ven som ham.
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» I storcentret.....(Moon)
» The full moon shines(Belafont)
» Alene! (Moon)
» Something never changes - Moon
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus