Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The full moon shines(Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
The full moon shines(Belafont)
T: 00.00 ca
O: nattens dyr
V: Fuldmåne, skyfri og lunt
fuldmåne lyset nattens skov op så den var lyser end normalt, dyrene var begyndte at vågnede eller har været vågenet i lidt tid, efter hvilken art den var, ud på en eng eller et plet med græs hvor fuldmåne kunne skinne ned på lige ned, hvor træer ikke var, løb en lille ræv rundt og legede efter nogle flagermus, der flyv lavt, flagermusen , virkede os til at hygge sig og havde det sjovt, da ræven ikke vil skade den , dette kunne se være gang den fangede den slap den og lege forsætte , men at den lille rød ræve unge oppe på af græsset og prøvede at fange flagermusen... den var ikke en unge en ung ræv måske ikke helt voksne i nu.... men i virkeligheden var det Melinia som legede i sin ræve form
Gæst- Gæst
Sv: The full moon shines(Belafont)
"Forbandede.. Blinde... Arh!" Belafont snakkede lavt, og i et tonefald der kunne læne sig op af frygt, uden at det egentligt var det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"I.. Ikke.. Komme for.. Tæt på mig... L.. Lad mig ikke lugte.. Dit.. Dit blod, frk..." Hakkede Belafont, imens han kravlede en smule længere tilbage. "J.. Jeg skal.. Bare.. H.. Have lidt.. Tid til.. At.. At heale.." Belafont kom op på hans albuer, og kiggede op på Melinia, og nikkede med et lille smil. "Men mange tak.. O.. Og undskyld.. Hvis jeg skramte.. Dig..."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rolig nu.. Er ikke fordi jeg ville være specielt farlig i den her tilstand, også selvom jeg faktisk var intereseret i at bide dig!" Prøvede han at råbe efter Melinia, men kunne ikke råbe specielt høj.
"Og du er ikke dum! Var stadig.. Flinkt af dig at.. Se til mig!" Igen var det ikke specielt højt, i det han svarede på hendes tanker. Han banede så en smule, og lagde en hånd over hans brystkasse. *Heal nu for.. Helvede*
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Nej det mente jeg. Vil ikke bide dig.. Kunne jeg ikke finde på.. Og nej, jeg er ikke god til at heale migselv, når jeg har mistet så meget blod som jeg har. Men.. Lad os da håbe det er muligt.. Medmindre du ser en anden måde hvorpå jeg skulle overleve det her?" Belafont griner en smule sarcastisk, og kigger op på Melinia. Han prøvede at komme op på sine albuer igen, og måtte ligge megen kamp i det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mange tak for det unge frk.. Det var... Meget flinkt af dig.. Hvorfor bære du en flaske med dit blod?" Spurgte Belafont lidt forundrende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er en vampyr, jeg glemmer ikke bare lige sådan.. Hvorfor er det jeg burde glemme at jeg mødte dig? Og hvordan kan det være jeg ikke har set dig før?" Han virkede meget stædig, og var nu tørtstig efter viden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men hvorfor? Du er tydeligvis en Animagus. Hvorfor gemmer du dig for folk, er det ikke.. Kedeligt?" Belafont rystede en smule af hans spørgsmål, og grinede lidt, da han jo vidste han ikke var meget bedre selv, og at han også engang havde gemt sig for mennesker. Men Animagus'er havde altid intereseret ham, så han gav ikke op endnu.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rolig nu frk. Er bare en smule nysgerig... Er ikke så tit at jeg møder en Animagus. Og jeg har et par år at løbe på." Han smiler let efter han havde snakket. Hans næse rynkede en smule, og det fik ham til at grine en smule.
"Du har da så sandelig ret i du ikke er 'ung'. Din duft minder mig om mange år siden, er godt nok længe siden jeg har duftet nogen som lugtede sådan.." Belafont prøvede at træde et skridt tilbage, stadig med armende strakt, endnu engang for at hvise han ikke vil hende noget ondt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Tror du det er en velsindelse at være vampyr? Skal du drikke blod fra dyr eller mennesker? Fryser du konstant? Har du kunne smage almindeligt mad? Det er ikke... Som man siger nutildags, 'fedt' at være vampyr..." Belafont rejste sig op igen.
"Evigt liv er sjælendt en velsindelse som de fleste måske ville tro.. Men håber du ved at du stadig er ung.. Du kommer formegentligt til at leve med det i mange år endnu... Vend dig til det.." Belafont fortrød lidt sin kolde mine, og sukkede en smule.
"Undskyld mine maneer..." Sagde Belafont og gik lidt væk fra Mailina, og satte sig ned, lænet op af et træ.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kan godt være at vi ikke kan føle, men vi kan stadig huske. Og gamle minder kan altså gøre ondt.. Du kender ikke så meget til gamle vampyrer som du ville tro frk." Belafont bestemte sig for at han havde taget for meget af hendes tid, og gad ike tilføje til hendes tydelige lidelser.
"Men ensomhed kan gøre mindst lige så ondt som minder og kærlighed... Hvis du for behov for et øre at snakke med, kan du finde mig i det gamle hus, et par kilometer fra grotterne." Belafont forvanlede sig til sin Ravne form, og fløj væk med vinden.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du okay? Så ud til at være smertefuldt, gør det ondt vær gang du skifter form?" Belafont knæler sig ned ved siden af Melinia, og prøver at hjælpe hende op at side.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Full Moon
» The stars in the sky - Belafont
» Rolig aften - Belafont
» The sun shines - Kaileen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift