Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 14:59

hun rødmede en smule, hun sagde ikke noget til det, hun var genert nu og det plejede hun aldrig at være, men af en eller anden grund var hun det nu, hun prøvede at få det væk, men det kunne hun ikke, hun kiggede på planterne, hun lyttede til dem, men heller ikke det kunne få hendes generthed væk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:03

han stillede sig lidt tættere på og så på hende "du er fantastisk og jeg ved du er genert søde ven og det lyder fantastisk at du er genert over at lille mig roser dit udseende" han smilede og agede videre mens han så på hende med et roligt og blidt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:07

hun slog hans hånd, hun tog hætten på igen og gik hen mod døren, hun ville hjem til skoven, hun kunne ikke lide byen overhovedet, hun ville hellere være i skoven hvor hun følte sig hjemme, for det gjorde hun ikke i byen, det var som et fremmede land for hende, hun havde aldrig været der før, men bare hans opførelse var nok, hun gik bare videre mod døren ud til

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:13

han så forvirret på hende "hvad er der?" spurte han trist og så på planterne han valgte at gå efter hende håndtaget til døren blev sort og til en slags skygge vis hun prøvede at tage fat i det ville hendes hånd ryge lige igennem som var håndtaget lavet af luft Zero havde hævet sin hånd mod døren mens hans hånd osse var sort det var ham som gjorder sådan ved håndtaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:16

hun kiggede på ham"du løj"sagde hun, hendes ansigt var stadig gemt i hætten, hun havde heldigvis ikke været helt af kappen, hvis han godt kunne lide hendes ansigt, hvad ville han så ikke sige om hende tøj og figur, hun holdte kappen godt om sig, hun ville havde den af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:20

"hvad mener du med jeg løj" spurte han roligt og holdt feltet om håndtaget roligt og så på hende "HVA.!" han råbte nu fordi han var vred han havde ikke fortalt en løgn indtil videre eller havde han? han var ikke sikker men han ville rette op på det vis han havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:24

"du sagde at du ledte efter din bror Zero du er ham ikke osse"sagde hun.
hun holdte stadigvæk i kappen, hun kiggede stadig på ham gennem hættens mørke.
man kunne ikke se hendes øjne mere, de var gemt væk i mørket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:27

"fint jeg fordrejede sandheden lidt ja jeg er ham men jeg leder ikke efter ham men en måde at komme af med ham" sagde han roligt hans hår blev langsomt sort men han lagde ikke mærke til det "teknisk set har jeg ikke løjet men fordrejet lidt jeg vidste det her ville ske vis du vidste at Zero var mig en voldtager uden hjerte men jeg er kun Orez Zero Zann og jeg er brødre alle tre men Zero var ved at dø jeg tilbød ham min krop til dele men det er gået helt af sporet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:31

"det vil sige at du på en måde er 2 i 1"sagde hun, hun kiggede stadigvæk på ham"jeg er van til at folk går så tæt på mig, de holder normalt en afstand på ca 5-10 meter, min hår farve og øjne skræmmer dem væk"sagde hun, hun kiggede lidt rundt, hun kedede sig nu, nu var der ikke noget at lave"så har du jo osse på en måde løjet over for mig"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:33

han så fortsat på hende og fjernede feltet om håndtaget "fint tag mig på den lille løgn smid mig væk ligesom min landsby" han gik ind på sit soveværelse og lagde sig på sin seng mens han så på loftet med et trist blik han vidste ikke hvad han nu skulle lave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:38

hun satte sig ned og ventede på han skulle komme ud igen, hun fik en idé, hun gik hen til planterne, hun fik dem til at voksne meget, så de næsten dækkede hele stuen, nu følte hun sig meget hjemme, der var kommet en masse smukke blomster, det hele hang i loftet, men der skete ikke noget med loftet, hun stoppede det igen da hun sys det var nok, hun kiggede mod soveværelset, for at se om han ville komme ud nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:41

han kunne lugte noget underligt han rejste sig og gik hen og åbnede døren i det øjeblik han åbnede døren fik han et chok han hoppede et skridt bagud og holdte sin hånd frem og pegede mod det lige i spidsen af fingeren kom der en lille ildkugle frem som han ikke var bange for at bruge vis det angreb ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:45

hun kiggede på ham"hvis du gør det mister du din lejlighed så jeg ville lade være hvis jeg var dig"sagde hun, hun havde taget kappen af, hun kiggede rundt på de planter der en gang var meget lille, hun begyndte at pusle om dem, hun elskede planterne, vinduet var ikke dækket af plante over hovedet, der kom stadigvæk lys ind, for det skulle de stadigvæk bruge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:49

Zero opdagede at de ikke angreb og slukkede flammen han hørte hende og så på hende med et smil han gik hen og så på hende med et roligt smil "du er meget smukkere når man kan se hele din krop" sagde han roligt og så på planterne "har du gjort det" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:52

"nej det var julemanden self. var det mig"sagde hun, hun smilte, det gjorde hun ellers eget sjælden.
hun kiggede lidt på ham"du er ikke sur eller ked af det mere vel?"spurgte hun, hun kunne godt stole på ham.
for hvis han ville hende noget ondt havde det været sket, hun er bare glad for at han ikke er en lyselver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:02

han så forsigtigt på hende "undskyld det lyder måske dumt og undskyld jeg snager men hvad er der med lyselver og hvorfor er du glad for jeg ikke er sådan en?" spurte han han kunne ikke kontrollere sine tankelæser evner det er derfor han hørte det ikke fordi han ville høre det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:05

"det er mørke elvernes naturlige fjende"sagde hun, noget fra en plante faldte ned, hun bukkede sig ned efter det, hendes nederdel var meget lår kort"det er okay, vi snakker om ting jeg ikke ville snakke med andre om, for jeg stoler mere og mere på dig jo mere vi snakker sammen"sagde hun, hun rettede sig op igen, hun smilte til ham, hun havde en blomst i hånden, hun kiggede lidt på den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:14

han smilede og begyndte at fløjte mens han gik lidt væk hun havde bukket sig meget ned og nærmest strittet med røven mens han bare lod som om han ikke havde set det efter lidt tid sådan så han på hende igen "jeg er glad for du stoler så meget på mig" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:17

hun kiggede på ham"hvorfor....skal jeg ikke det?"spurgte hun, hun kiggede på ham endnu.
hun kiggede derefter på blomsten, hun satte dei sit hår, den var ild farvet, hun viste ikke
om det klædte hende, men hun var ligeglad, den var pæn, meget pæn endda

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:24

han så på hende med et smil "den klær dig meget" sagde han roligt og satte sig op af en væg hvor der ikke var så mange blomster så han ikke satte sig på nogen af dem mens han så på hende "jo da du må godt stole på mig men der findes ikke mange som stoler på en Dæmon" det sidste sagde han trist og så ned i gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:27

"jeg blev beskyldt for at være vampyr, jeg stolede slet ikke på nogle ikke engang mine forældre"sagde hun, hun satte sig ned, hun var blevet træt, hun kvalte et gab, de planter havde teret på hendes krafter og energi.
hun kiggede på ham med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:29

han rejste sig roligt han gik hen og satte sig ved siden af hende mens han så på hende med et smil "så det da godt du kan stole på mig" sagde han og lagde en hånd på hendes lår og agede hendes lår roligt mens han så på hende "Du kan fortælle mig alt hvad det skulle være jeg lover ikke at sige det til nogen og vis jeg ikke er her kan du altid kontakte min bror Zann"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:41

"okay"sagde hun, hun lod ham gøre det.

//undskyld det korte er ved at falde i søvn//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 17:33

han smilede roligt og så hende i øjne med sine smukke blå øjne han så ind i hendes øjne de var virkelig smukke syntes han virkelig meget endda mens han smilede og så hende i øjne agede han hendes lår videre og så kun hende i øjne intet andet lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 19:45

hun kunne ikke flytte sit blik, hun viste ikke hvorfor, hun kiggede bare ham i øjene.
en af planterne skubbede til hende, så hun blev skubbet ind i ham
hun flyttede hurtigt væk"undskyld"sagde hun, hun var flov
hun slap planterne fra sin evne, så de ikke kunne gøre mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 17 Forrige  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum