Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:47

Zero slog sin hånd ind i væggen og så på hende "Kaia jeg.. øh.. jeg går bare" sagde han trist og gik tilbage til lejligheden han gik op i den uden at låse døren mens han fandt en CD frem og satte den i mens han lyttede til den det var en sang han ikke havde hørt i næsten 2 år

https://www.youtube.com/watch?v=2cwgWpocnGA

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:50

hun havde så mange tanker i hovedet at hun blev svimmel*zero*nåde hun lige at tænke inden hun besvimmede, hun lå nu i gyden helt besvisløs, nogle mænd fandt hende og grinede ondt, de løftede hende op og var ved at gå med hende, hun kunne jo ikke gøre noget, hun var bevisløs


//smutter snart ned og spiser, så log ikke af jeg kommer tilbage//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:54

Zero mærkede det roligt og gik hen til vinduet han tog sin pistol og fyrede 3 skud af det første ramte 2 af dem i hovedet det andet ramte resten og det tredje ramte en skraldespand som faldt så hun landede blødt samtidig med hun fik et skraldespands låg i hovedet så hun vågnede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 10:55

//spise nu kommer igen;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:00

//ok^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:42

hun vågnede og satte sig op, hun så på de døde mænd, hun fik med det samme et ansigsudtryk at rædsels, hun rejste sig hurtigt op, hun satte i løb væk der fra, alt det død hun havde oplevet kørte rundt i hendes hovede som et diasshow, hun var så bange, hun stoppede med at løbe da hun ikke kunne mere, hun faldte ned på knæ, hun græd stille, billederne blev ved med at vælte ind over hende, hun kastede op, det var nogle forfærdelige billeder der kom

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:46

Zero kom roligt gående bag hende han satte sig på knæ ved siden af hende "Kaia jeg har set mere død end nogen anden og jeg ved hvordan du har det" sagde han og agede hende på ryggen "smukke jeg lover dig vis jeg kunne gøre noget for at forhindre folk i at dræbe ville jeg gøre det men det var enden dem eller dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 11:55

hun kastede sig ind til ham og græd"jeg vil ikke havde du går fra mig"sagde hun grædnede, hun gemte sit hovede mere ind til ham, det hun sagde var sandt, hu ville ikke havde skulle gå*jeg vil finde en måde at hjælpe ham af med den forbandlse på så han ikke dør*tænkte hun stændigt til sig selv, hun ville hjælpe ham, hvis han holdte af hende så meget han sagde, så ville hun hjælpe uanset hvad det ville krave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:03

han rystede på hovedet "Kaia der er intet at gøre vis du vil hjælpe handler det om sex og det er for meget til jeg kan be dig om Kaia sex holder mig i live og ikke kun med en desværre" sagde han roligt og slap hende før han begyndte at gå mod lejligheden igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:10

hun sad stadig på sine knæer, hun kiggede på ham da han var ved at gå, hun slap hans trøje, hun rejste sig op og gik den vej hun kom fra, hun kiggede sig kort tilbage*jeg høre ikke til i byen*tænkte hun trist, hun så ned i jorden imens hun gik*den må kunne ophæves, den blev jo lagt på ham så kan den osse fjerndes igen, men han vil ikke havde min hjælp til at ophæve den*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:27

//..//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:34

han stoppede op "KAIA" råbte han og så på hende "jeg vil gerne have din hjælp men den er ikke lagt på mig den er født på mig på en måde" sagde han roligt "da jeg blev Dæmon døde jeg og blev født som ny og allerede der havde jeg den på mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:39

hun stoppede ikke med at gå, hun gik bare videre*jeg høre ikke til nogle steder*tænte hun, hun kiggede ned i jorden*mine forældre blev taget fra mig, jeg kan ikke finde en af være sammen for altid, jeg er nok dømt til at være alene til jeg dør*tænkte hun, hun kiggede sig ikke tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 12:49

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 18:54

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 18:56

Zero forsvandt og kom frem foran hende og så på hende "fat det dog Kaia jeg vil ikke efterlade dig" sagde han og tog fat i hende "jeg kan bare ikke være der hele tiden men jeg vil være der så meget jeg kan" han løftede hende op over skulderen og forsvandt og om frem i lejligheden og lagde hende på sengen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 18:59

"kan du ikke bare lade mig lide i fred"sagde hun og lagde sig på maven, hun var meget trist, mere end noglesinde ville ha ønsket at de som kom og slog hendes forældre ihjel osse havde fundet hende, hun holdte meget af Zero, hun var så ked af det for hun kunne hæve den forbandelse som lå over ham uden han ville død*jeg vil offere mit liv for ham vis det skulle være det*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:10

han lagde sig ind til hende "tak smukke men der er intet at gøre og jeg vil ikke lade dit liv ofres der eksistere en måde at fjerne det men det er hårdt og kræver 2 ofre og udover det vil det osse fjerne mine følelser så jeg aldrig nogensinde kan forelske mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:13

"der SKAL være en anden måde"sagde hun, hun vente sig over på siden og så på ham"det skal der være"sagde hun, en tåre trillede ned på sengen, hun var meget ked af det*jeg må vil begynde at læse*tænkte hun"hvis du vælger den måde skal jeg ikke stoppe dig, jeg vil støtte dig hele vejen"sagde hun"jeg holder for meget af dig, jeg ikke klare at se dig sådan her"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:15

han rykkede sig helt ind til hende og trøstede hende "at vide du holder af mig Kaia er nok" han agede hende på ryggen "jeg er ligeglad med forbandelsen jeg har levet med den i 12000 år og jeg vil ikke ofre nogen for den dumme forbandelse" han kyssede hende på munden mens han lod en hånd glide ned af hende og tog hende på underlivet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:19

hun kyssede igen"jeg vil altid være her når du kommer hjem"sagde hun, hun stoppede hans hånd"vi skulle i centeret skulle vi"sagde hun, hun gav ham et hurtigt kys mere"kom så"sagde hun og hev ham op, hun var glad igen efter han havde sagt det, hun kiggede på ham"holder du så osse af mig?"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:23

han hev hende hen til sig og så hende i øjne "tror du virkelig jeg ville kysse dig vis jeg ikke holdt af dig" sagde han men tænkte sig lidt om "OKAY det var lidt dårligt eksempel" han tænkte sig mere om men opgav "ja jeg holder meget af dig" sagde han og så hende i øjne igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:29

"det er dejligt at vide"sagde hun og kyssede ham læber, hun sys de var dejlig bløde, han var osse den første hun kyssede, hun stod helt ind til ham"men nu skal vi altså i centeret"sagde hun, hun blinkede til ham, hun smuttede hen til hovededøren"kom nu"sagde hun, hun smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:31

han gik hen og skubbede hende ind mod døren "du skal lige prøve en ting" sagde han og gik ned på knæ han knappede hendes bukser op og hev dem og hendes trusser ned til knæende han spredte blidt hendes ben og begyndte at slikke hendes underliv "bare lige indtil du kommer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:40

hun stønnede lidt, hun lagde hovedet tilbage i døren, hun kunne godt lide det af en eller anden grund, hun stønnede bare lidt, der gik lidt tid før hun kom, hun var næsten lige ved at falde, hun havde aldrig prøvet det før, det var hendes første gang"det var første gang"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 9 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 9 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum