Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 17 af 17 Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:09

Zero smilede roligt "godmorgen min elskede og forkælede forlovede" sagde han smilende mens han nussede hendes mave blidt "elsker dig mere end noget andet skat" han kyssede hendes kind blidt mens han roligt ventede på at hun sagde noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:20

"jeg elsker osse dig mere end noget andet"sagde hun, hun havde ret, det gjorde hun, hun elskede ham meget højt, hun flettede fingere med ham igen, hun kyssede ham på munden"hvad skal vi så lave i dag og vi skal ha sendt invitationer ud til vores gæster"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:23

"skal jeg være ærlig skat så vil jeg have sex" sagde han roligt og så på hende med et smil før han tog hende på underlivet mens han ventede på reaktion fra hende smilende og kyssede hende heftigt på munden mens han nød det meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:28

hun kunne ikke nå at sige noget får han kyssede hende*ikke nu igen*tænkte hun, hun sys det var for meget på en gang, hun havde osse været i seng med ham i går, hun kiggede på ham, hun ville gerne vente lidt mere tid for hun havde stadigvæk ondt, hun skubbede ham væk"av"sagde hun, hun tog dynen om sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:34

Zero så på hende lidt før han blev trist og vente sig om så han lå med ryggen til hende "undskyld" hviskede han meget trist og lukkede øjnene blidt stadig trist og ked tænkende over hvor meget han pressede hende egentlig til sex og syntes det var synd for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:37

"det går bare stadigvæk ondt fra i går af og jeg kunne godt tænke mig at der gik lidt tid imellem"sagde hun,


//sorry det er kort, men jeg er så træt, så jeg har fået lidt Kera svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:46

Han nikkede roligt og så på hende lidt med et roligt og kærligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 11:59

hun gav ham et kærligt kys på munden, hun lå på ryggen og kiggede op på ham
hun elskede ham meget højt, hun lagede sig ind til ham, hun ville ikke forlade ham uden kamp, man skulle forbi hende og hendes planter for at få fat i ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 13:45

"elsker dig skat" sagde han smilende mens han fortsat så på hende glad "mere end noget andet" han smilede roligt mens han nussede hende lidt før han rejste sig og begyndte at gå rundt i huset tænkende over mange forskellige ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 17:08

"jeg elsker osse dig mere end noget andet"sagde hun, hun satte sig op, da han rejste sig og gik"hvor skal du hen skat?"spurgte hun, hun tog et tæppe om sig og gik efter ham, hun ville gerne vide hvad der var galt med ham, men hun var ved at falde i tæppet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 17:58

"jeg rejser" sagde han trist og så på hende "på grund af hende Zelvia føler jeg mig uønsket" han lukkede øjnene kort "jeg rejser til et land her i Europa et lille land ved navn Danmark" han sukkede dybt "jeg vil have dig til at lytte skat vis hun siger at hun vil sige undskyld så fortæl hende hvor jeg er ellers skal du lade være og undskyld skat jeg sender dig et brev hver dag jeg lover det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 18:33

hun stoppede op med det samme han sagde han rejste sin vej, hun vendte ryggen til ham, hun græde lydløst, hun ville ikke havde han rejste, men hun kunne ikke stoppe ham, nogle tåre faldet ned på gulvet og lød som små perler der ramte gulvet, hun gik ind i soveværelset igen, hun lukkede døren efter sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 20:10

"Kaia" sagde han og styrtede efter hende men nåede ikke ind før hun lukkede døren "Kaia skat" hviskede han og bankede på døren "skat" han rystede over hele kroppen "skat" hviskede han svagere før han faldt ned på knæ stadig med panden mod døren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 20:24

"du har lige friet til mig og så forlader du mig bare"sagde hun imens hun græd, hun tog ringen af, hun kiggede på den i sin hånd"jeg betyder åbenbart ingenting"sagde hun, hun gik hen til sengen, hun lagede ringen på puden, hun kiggede på den, hun havde ikke låst døren"jeg får ikke en chance mere hos de ældste"sagde hun, hun kiggede ud af vinduet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 20:32

"Kaia jeg elsker dig jeg har ikke sagt jeg forlader dig" sagde han meget trist "jeg skal bare rejse skat jeg lover dig jeg kommer hjem eller når du har problemer skat så kysser du bare medaljonen så kommer jeg" sagde han og var tæt på at græde han åbnede døren lidt før han gik derind og gik hen til hende og tog hendes hånd "skat du betyder alt for mig" sagde han meget trist og så på hende med tåre i øjenkrogene "du er min eneste ene Kaia" hviskede han svagt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 20:38

"hvorfor rejser du så fra mig"sagde hun, tårene væltede bare ned af hendes kinder, hun havde lagt ringen på en pude, hun havde stadigvæk tæppet om sig"du må ikke Zero, jeg kommer til at føle mig så alene hvis du rejser og jeg har følt mig alene nok i mit liv, jeg vil ikke føle det igen"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 20:43

"så rejs med mig skat så smutter vi begge to til Danmark" sagde han roligt og så på hende fortsat "vi får oss en ferie som kun handler om dig og mig" han smilede glad og kyssede hendes kind hvorefter han tog ringen op igen "please kan du så tilgive mig" spurgte han og havde ringen på sin håndflade og ventede på svar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 20:50

hun kastede sig ind til ham og græd ind til ham"du må aldrig forlade og ikke engang rejse fra mig i nogle dage"sagde hun, hun holdte godt fat om ham, hun ville ikke give slip på ham igen"jeg vil ikke føle ensomheden igen skat lov mig det, du er nød til at love mig det"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 21:49

"undskyld skat" hviskede han meget trist "rejser du så med mig?" spurgte han roligt og lagde armene tæt om hende stadig med ringen knuget i hans hånd ventende på hendes svar "please skat jeg vil heller ikke kunne leve mere end 1 dag væk fra dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 21:54

"okay jeg tager med dig"sagde hun så, hun blev bare ind til ham, hun kunne godt lide når han holdte om hende"du må ikke give slip"sagde hun, hun ville blive i hans armene lidt endnu, hun græd ikke mere, hun kiggede op på ham"skal vi så snart pakke?"spurgte hun, hun ville gerne vide det"men kan vi ikke godt tage et andet sted, et mere romantisk sted kun for os to?"spurgte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 21:57

"vi pakker ikke vi køber tøj dernede" sagde han roligt mens han så på hende "jo gerne men ikke paris det er for tæt på hvad med rom?" spurgte han roligt mens han nussede hendes ryg blidt og ventede på hendes svar mens han holdt hende tæt før han blidt slap med den ene arm for at åbne sin hånd foran hendes ansigt og give hende ringen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 22:45

"uhhh ja skatter"sagde hun, hun tog ringen fra hans hånd og tog den på"undskyld skatter"sagde hun, hun gav ham et lille kys på munden, hun viste ikke om han ville havde det, men hun ville gerne med ham"må jeg godt tage en lille blomst med på turen, så er jeg lidt mere tryg, men det er jeg osse sammen med dig selvfølgelig skat, men jeg har jord og plante evne"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Fre 27 Aug 2010 - 12:23

Zero smilede roligt "det er en rejse på få millisekunder jeg tager dig med" sagde han roligt og svang sin hånd bagud hvorefter en potteplante kom flyvende hen til hende ved hjælp af et lille kaos fælt han lavede om den som han så kunne bruge til at få ting til at flyve eller forsvinde da planten kom helt hen til Kaia kom et kaos fælt rundt om dem begge og planten hvorefter de alle 3 forsvandt og kom frem siddende oppe på kanten af hele colosseum den side hvor den nogenlunde var hel

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Colosseum_1024

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 17 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 17 af 17 Forrige  1 ... 10 ... 15, 16, 17

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum