Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos Zero (Kaia)

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:43

han knappede hendes bukser igen og kom op til hende "tja smukke det var enden her hvor ingen kunne se det eller midt inde i centeret" sagde han drillende og så hende i øjne lidt før han tog fat i dørhåndtaget stadig med øjenkontakt med hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:47

"du er en rigtig frækkert søde"sagde hun, hun så ham i øjene, hun havde ryggen op af døren"hvad skal vi mon lave når vi kommer hjem"sagde hun, hun lod som om hun tænkte over det, hun smilede så til ham og gav ham et kys, men det smagte ikke videre godt sys hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:49

"tja når vi kommer hjem kunne vi måske gå hele vejen" sagde han roligt og så hende i øjne mens han ventede på hun svarede ham han kyssede med hende og mente at det var anderledes men kom i tanke om han havde haft noget af hendes orgasme i hans mund han smilede "jeg skal lige børste tænder skat" sagde han og gik ud og børstede tænder han kom tilbage og kyssede hende med coldgate smag

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 19:56

hun kyssede igen da han kom tilbage"det smagte bedere"sagde hun"måske"sagde hun drillende, hun ville gerne gå hele vejen sammen med ham og kun ham, hun smilede til ham"du er min skat, min et og alt og self. skal du osse være sammen med andre det siger din forbandelse og det er okay med mig, bare de ikke kommer her"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:06

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:10

han smilede "kom skat lad os komme afsted" sagde han roligt og tog hendes hånd han hev hende med sig afsted ud af bolig stedet og videre hen til sin bil han satte hende ind på forsædet med et smil og hoppede ind på føre sædet han startede motoren og så på hende "vil du prøve noget virkelig frækt" spurte han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:19

"det kommer an på hvad det er skat"sagde hun, hun kiggede rundt i bilen"hvad er det her for en ting?"spurgte hun, hun havde aldrig set en bil før, hun kiggede på ham, hun ventede på et svar fra ham, hun holdte jo meget af ham, hun kiggede lidt rundt i bilen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:21

han lagde en hånd ned mellem hendes ben den anden hånd på rettet og begyndte at køre afsted mens han gik ind under hendes stramme bukser og agede hendes underliv mens de kørte afsted "det hedder en bil det er sådan en som mennesker køre i for at komme rundt" sagde han

bilen: http://www.egmcartech.com/wp-content/uploads/2010/03/porsche_918_spyder_press_images_003.jpg sig til hvad du synes om den^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:27

"skat det har vi jo lige gjort"sagde hun, hun kiggede på ham"okay søde skat, huske nu det er første gang jeg er i byen, så der er mange ting jeg ikke kender til"sagde hun, hun kiggede på bilen, hun flyttede ikke hans hånd, hun havde bare sagt det til ham


//den er mega fed^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:31

han smilede og agede hendes underliv "ja skat men det er sådan man gør i byen noget virkelig frækt der er folk som faktisk dyrker sex midt inde i centeret en gang imellem" sagde han roligt og kørte videre hurtigt så hendes smukke hår blev blæst tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:39

"det skal vi ikke"sagde hun, hun lukkede øjene, hun kunne godt lide det, det var ikke det, hun var bare lidt utryk over det her center, hun havde aldrig hørt om det, men der var tøj og sko, hun kunne godt tænke sig at se det
hun var meget spændt på at se det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 20:55

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:00

han tog hendes hånd blidt og førte den hen til hans bulle på bukserne som var hans stive p** "vil du ikke nok" spurte han roligt og tog hende igen på underlivet og agede hendes underliv videre mens han ventede på hvad hun valgte at gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:08

"hvad skal jeg gøre?"spurgte hun, hun kiggede ham, hun viste ikke hvad hun skulle gøre, hun rørte lidt ved bullen, hun viste ikke helt hvad hun skulle gøre, hun prøvede sig bare frem, hun blev ved med at gøre ved bullen, hun sys den følelses sjovt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:10

han knappede sine egne bukser op hev sin p** frem førte hende blidt hen til den fik hende til at tage fat om den og lod blidt hendes hånd føre op og ned af den lidt så hun vidste hvad hun skulle gøre før han tog hende på underlivet igen og agede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:25

hun gjorde som han viste hende, hun blev bare ved med det, hun nød hans berøring, hun ville være ville sammen med ham for evigt osse selvom han så andre kvinder, der var hun ligeglad med, bare han osse var sammen med hende en gang i mellem

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:26

Zero smilede roligt og stoppede ude foran centeret han stak sin p** under bukserne igen og knappede dem op mens han gav hende tegn til at gøre det samme han steg ud af bilen han hoppede over på den anden side og åbnede osse hendes dør for hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:46

hun lukkede sine bukser og steg ud af bilen, hun rejste sig op og stod helt op af ham, hun gav ham et kys
hun smilede til ham, en masse mænd stoppede op og gloede på dem, men gloede mest af alt på hende
kvinderne kiggede meget på Zero, hun var ligeglad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 18:20

han lagde armene om hende og så hende i øjne "hvor ville jeg gerne have dig lige her" sagde han og sneg sin hånd ned uden nogen så det og klemte om hendes underliv lidt før han fjernede hånden igen "hvor ville jeg gerne lige nu" han kyssede hende lidt på halsen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Ons 9 Jun 2010 - 20:53

"det må vente til vi kommer hjem igen skat"sagde hun, hun smilte sødt til ham"skulle vi ikke havde noget tøj til mig og du må vælge det jeg skal havde på når jeg går der hjemme og venter på du kommer hjem til mig min skat"sagde hun og løftede hans hovedet og kyssede ham meget, sa hun var færdig med kysset bed hun blidt og meget drillende i underlæben"husk nu vent til vi kommer hjem"sagde hun bagefter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:34

//...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 19:41

han tog hende i hånden og førte hende ind i centeret roligt og smilede han så rundt i hele centeret fra midten med røde øjne han så igennem alt og så kun på tøj han fandt noget lige i nærheden han førte hende hen til et vindue med noget bestemt undertøj ude foran med hvide prikker "det der ville jeg gerne se dig i når jeg kom hjem" sagde han

http://programmer-dyn.tv2.dk/articlenew.php/id-7990011:sexet-trend-stjerner-smider-t%C3%B8jet.html?ss

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:08

"du bestemmer min skat"sagde hun og smilte til ham, hun flettede sine fingere sammen med hans, hun var meget glad for ham, hun var rigtig meget glad for ham, hun ville ikke bytte ham for noget som helt på jorden, hun smilte glad til ham, hun stod tæt ind til ham, hun kunne godt lide at mærke ham i nærheden af sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:18

han smilede og fandt sin pung frem "så går vi ind og køber den på en betingelse" han smilede og så hende i øjen "faktisk 2 den første er at du siger du elsker mig" sagde han roligt og smilede "den anden er at du går ind i prøve rummet skifter til den og viser mig hvordan den ser ud på dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Gæst Tors 10 Jun 2010 - 20:31

"selvfølgelig elsker jeg dig"sagde hun og gav ham et kys"men du kommer ind til mig"sagde hun, hun hev ham med der ind, smilte til ham, hun elskede ham meget højt, hun ville gøre alt for ham, hun havde stadigvæk fat i hans hånd, hun havde stadig flettede fingere med ham, nogle andre kvinder kom hen til, hun blev skubbet væk fra Zero, hun faldte ned og sidde på gulvet, hun rejste sig op og så han var omringet af en masse kvinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

hjemme hos Zero (Kaia) - Page 10 Empty Sv: hjemme hos Zero (Kaia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 17 Forrige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 13 ... 17  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum